The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:46
Ik zou het zonder quotes doen overigens ;)

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond best lang in die ale-hall bezig geweest.... pffff en maar rondmeppen. Heb nu 27 tokens, nog 3 te gaan voor het paard. Gelukkig doen we binnen de kin de maps swappen anders moest ik nog eens 20*8 tokens verzamelen.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Ben benieuwd wat er met naming policy en dergelijke gebeurt op Laurelin (RP server). De Amerikanen hebben nu geen officiele RP servers zover ik weet...

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik hoop dat ze die intact houden. Stiekem hoop ik zelfs dat ze iets strenger worden met de namen. Kinship namen als "More awesome than Mordor" of "Looters Inc" passen niet echt op een RP server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo net uitslag van de loterij die op Snowbourn werd gehouden jammer genoeg heb k niks gewonne, had het hard nodig. :'( Met mijn 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Och, goud verzamel je snel genoeg. Ik ben m'n Minstrel aan het levelen, hij zit nu op 44. Na een avond questen was ik 2 goud rijker. Je eerste character is vaak wat armer, maar eigenlijk is het vrij simpel om geld te verzamelen tijdens je standaard questing. Bijvoorbeeld wound pots en dergelijke heb je nog helemaal niet nodig, koop ze dus niet. Blijf van de AH weg, vraag liever een kinmate om wat voor je te maken. Misschien kan je er wat voor ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 01:04:
Zo net uitslag van de loterij die op Snowbourn werd gehouden jammer genoeg heb k niks gewonne, had het hard nodig. :'( Met mijn 2G
2G is niet gewoon je cap? ;-) (als f2p) Want zelfs toen mijn eerste char lvl30 was had ik al meer dan dat verzameld.

[ Voor 12% gewijzigd door foppe-jan op 28-04-2011 07:35 ]

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eergisteren trouwens LT (niet lost temple) HM gedaan met 6 man. Door een bug is er nu normale ICPR en dan is het echt kinderlijk eenvoudig voor mensen die de non-ICPR HM gewend zijn. Onze groep bestond uit 2x HNT, 1x GRD, 1x RK (heal), 1x CAP en 1x BRG. Niet eens een loremaster nodig dus. We hadden maar 4 puddles en ze lagen ook nog eens gunstig zodat je er maar door 1 hoefde te lopen om een lange ronde te kiten.Ik geloof dat de -90% ICPR wel weer terug komt en dan wordt ie weer wat lastiger maar erg leuk om nog even te doen nadat we de laatste tijd alleen nog OD doen. Voor iedereen die de speciale quest nog willen doen (je krijgt een bepaald item als je hem met 6 man neer haalt).... nu is je kans! :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wanneer gaan we weer dan >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foppe-jan schreef op donderdag 28 april 2011 @ 07:31:
[...]

2G is niet gewoon je cap? ;-) (als f2p) Want zelfs toen mijn eerste char lvl30 was had ik al meer dan dat verzameld.
Ik speel het spel langer dan een jaar, al een tijdje lvl 65 en nog eens VIP :P
Meestal verdien ik geld als ik een symbol of een ander gewild item in de AH zet.
Quest heb ik allemaal wel gedaan, moet nog alleen de nieuwe die je krijgt in Lich Bluff Enedwaith.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02
Koop je veel op de AH dan ofzo? Ik heb echt nooit geld problemen. Het is met de jaren alleen maar makkelijker om geld binnen te harken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook geen geldproblemen, sterker nog als je een paar skirms en de nieuwe 3 en 6 man instances doet krijg ik het niet eens op. Af en toe een avondje farmen en klaar is kees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2011 @ 11:16:
Ik heb ook geen geldproblemen, sterker nog als je een paar skirms en de nieuwe 3 en 6 man instances doet krijg ik het niet eens op. Af en toe een avondje farmen en klaar is kees.
HM chest in Stoneheight bijvoorbeeld zit zo rond de 1,5 - 1,7 Gold. Weet niet of het in NCF ook zo veel is maar dat tikt wel aan.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
Even schaamteloos MueR's alternatieve LotRO forum pluggen O-)

http://lotrocommunity.com/forum/

Forum is een alternatief voor de verhuizing van het Codies forum naar Turbine en bied plaats aan iedereen om op een "Europese" manier met elkaar te communiceren over het spelletje.

(Mod de post svp als ik onwaarheden vertel ;))

[ Voor 0% gewijzigd door Tommmo op 28-04-2011 19:42 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hehe, nee klopt wel ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:20

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Cool, heb daar maar ook even geregistreerd. Het is wel veel sneller dan Turbine's eigen forum. Serieus, ik vind Turbine's websites altijd zo teringtraag. Of ze hebben wel erg brakke code, of hun webservers zijn gewoon shit.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Beiden. Daar heb ik al eens een complete verhandeling over naar Turbine geschreven. Niets mee gedaan uiteraard. Dat is trouwens niet geheel Turbine's schuld. Een groot deel van die traagheid is terug te leiden naar vBulletin 4. Daar heb ik nog veel meer rants over geschreven, maar dat zit in een licensed customer forum van vBulletin waar de meesten van jullie niet in kunnen gok ik :)

[ Voor 70% gewijzigd door MueR op 28-04-2011 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heb hem schaamteloos gebumpt op de fora daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:55
geregistreerd lekker snel inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vakantie!

Tijd om een remake te maken van mijn Lotro Machinima. ^^
Hopelijk heb ik hem in de vakantie af. Met de oude was ik tientallen uren bezig geweest, maar mijn schijf ging kaddoek! :(

Ik post hem hier wel in 720p HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Litpho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:47
Goed initiatief, dat forum :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-10 18:30
Gisteren maar mijn account er weer eens bij proberen te pakken. Heb al een aantal jaar niet meer gespeelt.
Hoop alleen dat ik wel online kan met mijn oude karakter in de gratis wereld. Ik heb o.a. een lvl 50 champ.

Blijkt dat ik de US versie gedownload had waardoor ik na 5 uur downloaden niet kon inloggen arghhh, nu maar de goede versie aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond had een kinnie het idee om eens de Watcher met 6 man te doen. Hadden we een tijdje terug al eens geprobeerd maar niet gelukt. Groepje gemaakt met ervaren mensen en op naar de grote inktvis. Lang verhaal kort.... ik heb wel eens 12 man's watcher runs gezien die moeilijker gingen. Het scheelt gewoon enorm veel als mensen weten wat ze doen en waar ze moeten staan etc. Ik "mocht" op mn minstrel omdat er niemand online was met een healer en het was wel stevig doorhealen maar verder prima te doen. Jammer genoeg geen speciale quest zoals bij de Lieutenant en DN maar verdomd... de Treasury Stone zat er in :) Blije hunter die geen spijt had om even uit ettens weg te gaan voor deze run. Leuke uitdaging voor mensen die er van houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
JohnnyV76 schreef op dinsdag 03 mei 2011 @ 08:38:
Gisteravond had een kinnie het idee om eens de Watcher met 6 man te doen. Hadden we een tijdje terug al eens geprobeerd maar niet gelukt. Groepje gemaakt met ervaren mensen en op naar de grote inktvis. Lang verhaal kort.... ik heb wel eens 12 man's watcher runs gezien die moeilijker gingen. Het scheelt gewoon enorm veel als mensen weten wat ze doen en waar ze moeten staan etc. Ik "mocht" op mn minstrel omdat er niemand online was met een healer en het was wel stevig doorhealen maar verder prima te doen. Jammer genoeg geen speciale quest zoals bij de Lieutenant en DN maar verdomd... de Treasury Stone zat er in :) Blije hunter die geen spijt had om even uit ettens weg te gaan voor deze run. Leuke uitdaging voor mensen die er van houden!
Zit jij toevallig in "Het Legioen van Eriador"?

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hij zit niet op Laurelin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Zag daar iemand gisteravond namelijk ook een voorstel doen voor een Watcher raid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik inderdaad niet. Dit is allemaal binnen de kin geregeld en ook nog eens op een andere server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Huh ik lees dat dat deze game ook free to play is. Klopt dat?
Had het hier gelezen: http://www.mmobomb.com/review/the-lord-of-the-rings-online

[ Voor 40% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-05-2011 04:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:43
koekoek2003nl schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 04:34:
Huh ik lees dat dat deze game ook free to play is. Klopt dat?
Had het hier gelezen: http://www.mmobomb.com/review/the-lord-of-the-rings-online
Is pas een poossie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, sinds september/november vorig jaar;

Ik vind dat er trouwens wat weinig informatie is over de verhuizing naar Turbine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik kreeg gisteren 2 emails van CM over de move. Niet heel spannend en niets onbekends. Ik denk dat we drie dagen voor de move iets te horen krijgen, 1 juni de boel plat, met wat geluk 8 juni weer up met vijfdubbele latency.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ahh positief als altijd :P

Ergens maak ik me ook wel een beetje zorgen om de verhuizing maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze het wel uitgebreid getest hebben. Als het niet speelbaar zal zijn dan verliezen ze toch al hun EU customers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:33:

Ergens maak ik me ook wel een beetje zorgen om de verhuizing maar aan de andere kant heb ik wel het idee dat ze het wel uitgebreid getest hebben. Als het niet speelbaar zal zijn dan verliezen ze toch al hun EU customers?
Sowieso verliezen ze niet alle customers bij problemen, mensen blijven lang terugkomen naar zo'n dingen. Momenteel krijgen ze maar een deel van de inkomsten die binnenlopen bij codemasters en ze willen nu de volle pot waarschijnlijk. Dat dit grondig getest is, betwijfel ik. Eerder gekeken dat al enkele europeanen op US servers spelen en dit geen problemen geeft. Is nog wel anders dan 2000 man die vanuit de EU speelt. Maar hopelijk blijft alles speelbaar.

Ik snap gewoon niet waarom het zo moeilijk is om in dit tijdperk deze servers in de EU te hosten, ook al worden ze beheerd door Turbine. Extra latency, uiteindelijk gaat iedereen van US toch op US servers en iedereen van EU op EU servers blijven spelen vanwege tijdverschil waarop er geraid wordt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Wilde gewoon eens vragen of veel mensen in de store de permanente stats verhoging aanschaffen voor hun chars? Staat daar een grens op? Dan kan je toch uber powning chars aanmaken met - doe eens gek - 845 might, 2458 vit, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Hurtebise schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:11:
Wilde gewoon eens vragen of veel mensen in de store de permanente stats verhoging aanschaffen voor hun chars? Staat daar een grens op? Dan kan je toch uber powning chars aanmaken met - doe eens gek - 845 might, 2458 vit, ...
Elke stat kan maximaal verhoogd worden naar 'V', wat 5x 10 per stat totaal betekent. Dat heb ik dan ook gedaan toen ze laatst in de aanbieding waren :P

Wat betreft spelen op US servers als Europeaan: Ik ben 1 van degenen die dat doet, speel Warden, en kan zonder al te veel problemen BD survival kiten of OD of zo doen. Af en toe eens een lag burst, maar meestal niet meer dan hooguit eens in de paar dagen een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh, en voor zover ik weet zijn stats zowieso gelimiteerd tot 10x level of zo. Dus op 65 maximaal 650.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ze de servers naar de US verhuizen is vermoed ik voor een groot deel juridisch veel makkelijker voor ze, hierdoor valt alles onder de US wetgeving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 10:33:

Nee hoor, want er iets niets anders. Daarbij heb je een hoop tijd geinvesteerd in je characters, dat laat je niet zomaar liggen.

Vooral die latency baal ik van. Dat wordt een ramp op de warden, moet ik mn skill rotation gaan aanpassen op die timings. Want reken maar dat je het verschil tussen 30 en 150 ms merkt. Ze roepen op de US forums wel allemaal "ik speel altijd met die pings en heb nergens last van", maar dat is loos. Dat is net als iemand z'n Rolls Royce afpakken, hem een Suzuki Alto geven en zeggen "ik rijd er al jaren in, die auto is enorm comfortabel". Leuk als je niets anders gewend bent, maar die Rolls rijder gaat het wel degelijk merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook erg benieuwd hoe 't gaat met m'n warden en in mindere mate minstrel

Denk niet dat ik 't op 1 van m'n andere classes ga merken (burg, champ, hunt) want daar is 't veel makkelijker skills qeuen/ veel minder dat je snel moet reageren;

Aan de andere kant, ik kan me er wel druk om gaan maken, 't heeft toch geen enkele zin en 't zal toch eerst afwachten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 11:27:
Dat ze de servers naar de US verhuizen is vermoed ik voor een groot deel juridisch veel makkelijker voor ze, hierdoor valt alles onder de US wetgeving
Niet helemaal. Ze leveren een dienst aan europese gebruikers, dan moeten ze zich ook aan de europese wetgeving houden. Dat moeten ze bijvoorbeeld ook met Canada, Australie en alle andere landen. Daarom geven ze echte prijzen (videokaarten e.d.) alleen aan US residents weg, scheelt ze geneuzel met wetgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
rik86 schreef op dinsdag 17 mei 2011 @ 12:06:
Ik ben ook erg benieuwd hoe 't gaat met m'n warden en in mindere mate minstrel

Denk niet dat ik 't op 1 van m'n andere classes ga merken (burg, champ, hunt) want daar is 't veel makkelijker skills qeuen/ veel minder dat je snel moet reageren;

Aan de andere kant, ik kan me er wel druk om gaan maken, 't heeft toch geen enkele zin en 't zal toch eerst afwachten zijn
Ik ben Champ, dus ik heb alleen last van interrupts zoals Clobber en Sound the Attack.

Verder is het toch altijd hetzelfde liedje, al moet ik soms snel naar Glory switchen als de tank de in de groep overlijdt en gerezd moet worden door de Mins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wbt stat tomes heb ik mezelf voorgenomen deze alleen nog te kopen als ze in de aanbieding zijn voor 50% off. 148 punten voor +10 in een stat is eigenlijk al te duur als je er over nadenkt maja.

T is straks voor die Amerikanen wel interessant om op een EU server te spelen. Als iedereen lag heeft en jij niet kun je er voordeel aan hebben (pvp). Ik heb nog steeds wel goede hoop dat het mee zal vallen. Ik zou het heel erg vinden als het niet meer speelbaar zou zijn. Heb idd heel veel tijd in mn 7 chars gestopt maar met BF3 en Diablo 3 op komst mogen ze het niet te bont maken of mijn lotro tijd zal drastisch dalen.

Laten we er niet vanuit gaan en hopen dat we normaal kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Maar heeft free to play ook nadelen ten opzichte van pay to play spelers?
Lijkt me wel toch, anders ga je niet betalen...

Zoja, wat zijn die dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je hebt niet toegang tot alle quests en instances in alle gebieden. Die moet je los kopen of anders betalen. Dat kopen kan met TP die je weer kan verdienen ingame. Alleen zet dat geen zoden aan de dijk zodat als je niet eerder hebt gespeeld je alsnog geld moet betalen voor TP.

Je kan zowieso een level of 25 worden zonder te betalen om eens te kijken of het bevalt. In de SP staat volgens mij wel een link naar de F2P FAQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:53

Snappie88

Mr. Hollywood

Gents, heb een probleem. Had nog een account ergens liggen en besloot maar weer eens te spelen. Client geinstalleerd (had toentertijd 't spel gekocht), netjes laten updaten echter kan ik niet inloggen! M'n account is een Turbine account, m'n client Europees (denk ik?). Klopt dit, en zo nee is er een mogelijkheid om je client van EU naar US om te zetten?

Alvast bedankt :Y

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook vrij in de war.. :/ Ik heb hele tijd geleden ooit een account gemaakt, en nu heb ik wel weer is zin om het te spelen.
Dus ik kijken op Codemasters account dingetje of mn account nog bestond, en zowaar! Maar waardoor ik in de war ben is, is dat ik destijds ook de uitbreidingen had gekocht voor €15 t stuk of iets. Maar als ik nu naar mn account ga zie ik wel netjes LOTRO staan, maar daarbij staat 'Status: closed'. Zodra ik Reactivate doe, moet ik gaan betalen, terwijl ik vrij overtuigd was dat t gratis was? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Snappie88 schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:03:
Gents, heb een probleem. Had nog een account ergens liggen en besloot maar weer eens te spelen. Client geinstalleerd (had toentertijd 't spel gekocht), netjes laten updaten echter kan ik niet inloggen! M'n account is een Turbine account, m'n client Europees (denk ik?). Klopt dit, en zo nee is er een mogelijkheid om je client van EU naar US om te zetten?

Alvast bedankt :Y
Nee, je kan de clients niet omzetten. Je zult opnieuw de juiste bijpassende moeten installeren. Europese en US clients zijn niet compatibel momenteel. 1 juni gaat de ondersteuning volledig naar Amerika dus dan is er wel 1 cliënt voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:20:
Ik ben ook vrij in de war.. :/ Ik heb hele tijd geleden ooit een account gemaakt, en nu heb ik wel weer is zin om het te spelen.
Dus ik kijken op Codemasters account dingetje of mn account nog bestond, en zowaar! Maar waardoor ik in de war ben is, is dat ik destijds ook de uitbreidingen had gekocht voor €15 t stuk of iets. Maar als ik nu naar mn account ga zie ik wel netjes LOTRO staan, maar daarbij staat 'Status: closed'. Zodra ik Reactivate doe, moet ik gaan betalen, terwijl ik vrij overtuigd was dat t gratis was? ;(
Probeer eens met de client in te loggen, wellicht dat ie het dan gewoon weer doet. Ik heb ook al eens via de CM site gemerkt dat je niet veel aan je account kan doen als je niet betaald, je kan echter wel gewoon inloggen.
Komt waarschijnlijk doordat je voorheen hebt betaald dat er nu staat "reactivate".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:33:
[...]

Probeer eens met de client in te loggen, wellicht dat ie het dan gewoon weer doet. Ik heb ook al eens via de CM site gemerkt dat je niet veel aan je account kan doen als je niet betaald, je kan echter wel gewoon inloggen.
Komt waarschijnlijk doordat je voorheen hebt betaald dat er nu staat "reactivate".
Ben nu weer client aan t downloaden ja, dus zal later wel weer posten of dat werkt.. Ben benieuwd. THanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Denk er wel aan dat je over 2 weken waarschijnlijk weer een nieuwe client mag downloaden en alles "zelf" moet verhuizen met de overgang naar de nieuwe servers... Zoals je hierboven kan lezen is er echter nog wel veel onduidelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baroshir schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:37:
Denk er wel aan dat je over 2 weken waarschijnlijk weer een nieuwe client mag downloaden en alles "zelf" moet verhuizen met de overgang naar de nieuwe servers... Zoals je hierboven kan lezen is er echter nog wel veel onduidelijk!
Ja had ik me inderdaad ook bedacht :P Maar dat zie ik dan wel weer, voor nu ben ik even benieuwd of mn account het uberhaupt nog doet, zo niet hoef ik me ook geen zorgen te maken over die nieuwe client ;) Want weet niet hoeveel zin ik heb om weer naar 35 te levelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Och, dat kost je een avond of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:58:
Heeft me destijds wel heel wat langer gekost, of ben ik dan gewoon extreem traag? :o
Of was dat gewoon omdat ik toen elke class probeerde en tijd niet speelde enzo.. :9
2 avonden weet ik niet of ik dat zou redden, maar wel verleidelijk om weer te beginnen als mn account dr niet meer is :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Er is stukken minder XP nodig, de quests zijn ondertussen beter op elkaar aangesloten en meer van dat. Het gaat echt stukken sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

2 avonden is misschien overdreven, maar als je flink doorspeelt kan je het in 2 dagen wel halen. Mijn champ was pas mijn 2e char en met 1 dag + 2 uur in game time (/played) o.i.d. zat die al op lvl 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik denk dat je in zo'n 100 uur speeltijd lvl 65 kan zijn, misschien nog wel sneller, btje afhankelijk van de class

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir

Baroshir

Zeh blub..

Kleine update: krijg net de mail met de volgende link: http://www.lotro.com/news/latestnews/1157

Nog niet veel meer dan we al wisten, maar goed. Eindelijk eens een "officieel" bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:34:
[...]

Ben nu weer client aan t downloaden ja, dus zal later wel weer posten of dat werkt.. Ben benieuwd. THanks!
Hij doet et :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baroshir schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:37:
Dat is dus gelukkig niet waar...

13. Will I need to download the US client to play after June 1?

No. When the servers come back up your existing client will patch up to the global version of the game. Once the patching process is complete and you have followed the migration instructions you will be able to log into the game normally

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
MueR schreef op woensdag 18 mei 2011 @ 14:58:
Ik speel al een maandje of 2, maar mijn hoogste char is pas level 30 geworden.
(Ik heb wel verschillende characters en classes geprobeerd om te zien wat me nu het best bevalt en op dit moment is dat een warden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Laatst een 12-mans raid gedaan. Was met die tweelingen waarbij je de een moest slaan om de ander te raken, die met die grappige namen (peppi en kokki of zoiets). Hoewel we 3 maal gewiped waren ging het an sich wel goed. 9 van de 12 hadden deze nog nooit gedaan (ik dus ook niet), sommigen hadden nog nooit echt geraid (ik dus ook niet) en we kregen de laatste down tot iets van 20k. Niet slecht. Maar ja, toen was het tijd.

En gisteravond eindelijk mijn GS quests afgemaakt. Wel al meerder malen HM gedaan, maar dus nog nooit de quest. uurtje rammen (waarbij ik die beast wel leuk vond waarbij je op de drums moest blijven meppen om te zorgen dat hij bleef slapen) en 9 quests af kunnen vinken. Had wel gehoopt meer rep-items te pakken. Heb nog 10k nodig om de miners op kindred te krijgen. Deze quests gingen erg goed. Niemand is ooit in gevaar geweest. Wel 1 dooie omdat hij zich van het platform af liet meppen. Ach, we hebben daar allemaal een keer gevlogen. Nu moet ik enkel nog HM een keer failen en de devoted afmaken om de laatste quests in GS te beindigen.

Klein vraagje
Ik moet V2B9Epic nog afmaken. Is deze nu ook solo? Ik begreep nl. dat hij FS was. Is die quest in DG. Een of andere boss afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Je kan op zo'n platformpje de boss tanken tegen zo'n hek aan, waardoor je niet van het platform afvliegt...

De enige FS quest die ik tijdens Epic nog tegenkwam was iets in SG...

[ Voor 25% gewijzigd door Davio op 19-05-2011 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De epic zelf is volledig solo te doen, de epiloog niet, dan moet je SG clearen

Die raid was Rung en Blagh, uitdagend gevecht on-lvl met een groep die niet zo ervaren is ;)

De tijd die lvl-en kost maakt natuurlijk wel uit of 't je eerste char of 8e of 9e wordt.
M'n guard is nu lvl 31 en heeft er 23 uur speeltijd op zitten, waarbij ik me geen eens erg haast of zo, en 't een low-dps class is;

Ga je met hunter of rk lvl-en dan vlieg je er echt doorheen, tot lvl 20 kan je met je hunter mobs, helemaal als je crits meezitten met 1 of 2 schoten dood hebben, dat gaat echt heeel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja met eerste char doe je er weken over tot level 35, met je tweede nog een week en daarna gaat het meestal heel snel. Je weet welke quests je kan skippen, welke snel gedaan zijn. Ook welke je moet gaan groeperen enzo.

Gisteren meegeweest met een groep naar OD. Tier 2 Hm disease gedaan, ging eigenlijk vrij vlot. Dan nog tier 2 nm wound wing, was iets moeilijker, maar ook van de eerste keer neer.

Net als we dan stoppen word ik uitgenodigd om een andere te joinen, de fear wing, tier 1. Eerste keer dat ik daar ging. Heel leuke scenery, en op zich geen moeilijke baas eigenlijk, maar toch niet gehaald. Het was met warden + guardian (ik), maar de warden kreeg maar geen aggro, zelfs niet als ik 1.5 minuut stond te autoattacken. beste attempt was uiteindelijk 150k left. Tweede guardian, of iets betere groep en dit is een eitje op tier 1 lijkt me.

Heb nu ook de mail gehad van turbine, ik vraag me af hoe lang we out of business gaan zijn, ik hoop dat dit op 1 dag gedaan is, zodat we gewoon client moeten updaten en nieuw account maken, maar ben ik dan misschien te optimistisch ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Davio schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:20:
Je kan op zo'n platformpje de boss tanken tegen zo'n hek aan, waardoor je niet van het platform afvliegt...

De enige FS quest die ik tijdens Epic nog tegenkwam was iets in SG...
Weet ik en dat vertellen we ook, maar iedereen moet dat blijkbaar toch een keer ondervinden. En daarna ga je nooit meer fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rik86 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:31:
De epic zelf is volledig solo te doen, de epiloog niet, dan moet je SG clearen

Die raid was Rung en Blagh, uitdagend gevecht on-lvl met een groep die niet zo ervaren is ;)
Ik ga nog eens kijken naar die Epic (vreemde naam, zal wel epiloog zijn).

Rung en Blagh. Zei ik toch ; Peppi en Kokki.

(oops, had kunen multiquoten)

[ Voor 3% gewijzigd door maartend op 19-05-2011 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Lointje schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:45:
Ja met eerste char doe je er weken over tot level 35, met je tweede nog een week en daarna gaat het meestal heel snel. Je weet welke quests je kan skippen, welke snel gedaan zijn. Ook welke je moet gaan groeperen enzo.
Dit dus. Ik ben momenteel met een minstrel bezig. Hij heeft een /played van ~6.5 dagen en zit 300k van level 65 af. Dat is inclusief deed grinding, moria instances en supreme farmer/cook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:13:
[...]

Dit dus. Ik ben momenteel met een minstrel bezig. Hij heeft een /played van ~6.5 dagen en zit 300k van level 65 af. Dat is inclusief deed grinding, moria instances en supreme farmer/cook :P
Goed dat ik weet dat je met een healer bezig bent. Wat is de naam? Kan je soms wel eens gebruiken en je bent een goede in een PUG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, fear wing is wat balen als je een warden bent, je hebt eigenlijk 2 guards nodig vanwege de aggro-switch-mechanic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:01:
ja, fear wing is wat balen als je een warden bent, je hebt eigenlijk 2 guards nodig vanwege de aggro-switch-mechanic
Dat is afhankelijk van de speelstijl hoor ;) Ik bouw meestal zoveel aggro op dat een guard hem net die 30 seconden kan vast houden, daarna zit de baas weer op mij.
maartend schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 10:25:
Goed dat ik weet dat je met een healer bezig bent. Wat is de naam? Kan je soms wel eens gebruiken en je bent een goede in een PUG.
Ik weet niet waar je het idee vandaan hebt dat minstrels healen? Leugens, dat zijn het! War-speech ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, dat is inderdaad ook een optie, warden als main tank, is eigenlijk wel logisch ook, want een warden is in z'n 1tje al 25% van de raid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:09:
[.
Ik weet niet waar je het idee vandaan hebt dat minstrels healen? Leugens, dat zijn het! War-speech ftw :P
Ow. Dan zal ik het wel mis hebben. Maar ja, dat kan vrij gemakkelijk. Sorry Muer. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk wel dat ik er even een tijdje tussenuit ben geweest, alles vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
maartend schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 11:28:
Ow. Dan zal ik het wel mis hebben. Maar ja, dat kan vrij gemakkelijk. Sorry Muer. _/-\o_
Maareh, mocht je me een keer nodig hebben ben ik op een van deze characters te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 09:16:
Nu moet ik enkel nog HM een keer failen en de devoted afmaken om de laatste quests in GS te beindigen.
Dat hoeft niet eens. Je kunt ook tijdens een questrun the Devoted killen, als je hem namelijk pullt voordat je de groep mobs pullt waar hij tussen staat. Even zorgen dat je groep er niet in rusht, maar is goed te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:05:
[...]

Dat hoeft niet eens. Je kunt ook tijdens een questrun the Devoted killen, als je hem namelijk pullt voordat je de groep mobs pullt waar hij tussen staat. Even zorgen dat je groep er niet in rusht, maar is goed te doen!
Shoot. We hebben dat dus gisteren anders gedaan. Eerst de mobs, daarna hem pas. En dan is een mislukt HM sneller. Toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil het spel ook weer eens gaan spelen, heb het spel voor het laatst gedaan toen het net uit was maar vond het toen niet goed genoeg. Kan iemand nog een realm aanraden waar veel tweakers of Nederlanders in het algemeen zitten? Heb in de startpost gekeken maar de realms die daar opstaan vind ik niet terug in mijn schermpje?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dan heb je de amerikaanse versie gedownload, op zich niet erg, want dat zijn wij vanaf juni ook, maar dan zal je dus of ff moeten wachten, of de eu-versie voor nog 2 weken downloaden, of op een amerikaanse server gaan spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha dat zou het verklaren ja! Ga ik meteen ff de EU versie downloaden, laat ik de US versie wel gewoon ff staan.. De realms de in de startpost staan kloppen dus nog wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 13:55:
[...]

Shoot. We hebben dat dus gisteren anders gedaan. Eerst de mobs, daarna hem pas. En dan is een mislukt HM sneller. Toch?
Om nu alleen de devoted te doen, ja. Maar anders is het tijdens een questrun toch makkelijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 19 mei 2011 @ 20:27:
[...]

Om nu alleen de devoted te doen, ja. Maar anders is het tijdens een questrun toch makkelijker ;)
Afijn, gedaan vanavond. Via HM. Heb nu alle quests af voor GS, vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ivm fear wing + warden. Het plan was inderdaad dat de warden main tank was en ik gewoon overnam voor 30 seconden en dan terug de warden liet overnemen. Maar helaas was het weer een warden die er niet veel van snapt (en duidelijk nog niet genoeg ervaring had). Ik heb na 30s meer dan een minuut moeten wachten met enkel autoattack vooraleer iemand anders aggro had, en dat was dan één van de champions die zijn ebbing ire al gebruikt had op de warden...

Dus met een goede warden zeker doenbaar, maar met 2 guardians lijkt het mij hier toch iets eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond disease en poison wing gedaan (T2 + HM) met guardian (ik) en warden. Disease is simpel maar door kleine foutjes wil het nog wel eens mislukken. Had er een hard hoofd in bij poison omdat we normaal gesproken 2 guardians aggro laten switchen met engage en ik niet wist hoe mijn aggro t.o.v. de warden zou zijn. Goede wardens kunnen makkelijk aggro boven een guardian houden en slechtere weer helemaal niet dus was het lastig inschatten of ik te veel of juist te weinig aggro zou genereren. Warden laten beginnen met tanken zodat ik na de DoT reset met engage kon overnemen. Dit werkte best goed al moest ik na engage niet te veel aggro skills doen omdat de warden dan na de DoT reset moeilijk aggro kon terug pakken. We hadden snel de juiste dosering door en daarna kwamen we telkens goed uit. Zodra mijn DoT te hoog werd had de warden net aggro en kon ik op een platform staan. Na een paar pogingen liep het gesmeerd en mochten we weer iemand blij maken met een FA symbol. Misschien zijn wardens toch niet zo squishy als ik dacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Gisteravond een geslaagde NCF T2 HM gedaan met mijn Champ, een Guard en een RK.

Alleen nam de tank de spin voor mijn gevoel niet ver genoeg mee elke keer als 'ie een cloud uitpoepte, waardoor ik toch door de cloud moest banjeren wat één keer een wipe opleverde. Laat dit een tip zijn voor de anderen, je mag best een eindje lopen met die spin, maakt het alleen maar makkelijker als de clouds ver uit elkaar liggen, ook als er een ei komt.

De ketel haalden we net, omdat onze Guard en RK konden helpen, mijn Champ mist de puntjes op de 'i' om het op T2 HM helemaal alleen af te kunnen.

Thadur haalden we de 2e keer. De 1e keer zaten we op 5k over met een dooie RK en kreeg ik Fear wat niet op tijd weg was, waardoor ik de deur uitstormde voor een reset. :( De 2e keer ging alles volgens plan en was hij vrij simpel.

Belangrijk is het om bij Thadur als hij ".. face me.. " zegt dat de tank door hem heen loopt, waardoor hij rug tegen rug staat met Thadur. Ik sta altijd in Thadurs rug te hakken, waardoor ik me alleen maar hoef om te draaien, al vraag ik me af of dat echt nodig is. Voor de veiligheid doe ik het altijd wel. Maar het mooie is, dat als de tank erdoorheen loop en Thadur draait zich om, dan weet je dat zijn truukje klaar is en kan je verder hakken. Ook hier zijn er nasty clouds waardoor de tank wat moet spelen met de ruimte.

Uiteindelijk dropte er voor de tank die oorbel die iedereen wil (kan even niet op de naam komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Task q's geven fijne xp en boosten je rep. Alleen, ze zouden toch een per item een vermelding moeten geven waar ze inleverbaar zijn. Anders blijven je bags volzitten. Of toch alleszins een verwijzing op elk task board.

Beleef na een lange 'seen that, done that periode' in Lotro weer echt lol aan het spel. Speel nu Mins (lvl 36 inmiddels en gaat opvallen snel in Evendim).
Heb wat vragen bij mijn stats, die klassiek op vita, fate en will zijn gefocused, omdat ik ooit mensen ben tegengekomen die met deze class investeerden in might en agi bonussen. Voornamelijk om solo vlot de q's door te komen. Een goede keuze?

[ Voor 47% gewijzigd door Hurtebise op 20-05-2011 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Davio
De oorbel heet Sarenzer en is fijn voor bijv. champs. Op m'n guardian heb ik er 1 gecombineerd met Certhloch uit DN. Jammer dat je hem niet won.

NCF is eigenlijk super simpel als je de mechanics weet. Ik heb hem al op mn RK ge-main-tanked :)
Cauldron is een DPS race en is een goede test of je char op orde is. Feit is wel dat melee classes er meer moeite mee hebben dan ranged/tactical.

Thadur kan dus gekite worden op RK maar de groep moet dan wel goed in de gaten houden wanneer hij z'n frontal attack doet. Dicht bij elkaar staan geeft iedereen de ruimte om weg te stappen. Corruption weghalen scheelt ook weer wat damage. Je hoeft je niet om te draaien als ie dat roept... iedereen die in een 180 graden arc voor hem staat krijgt die klap.

@Hurtebise

Ik zou niet voor might en agi gaan op je minstrel. Je DPS skills zijn ook gewoon tactical en meer will en fate zorgt dus voor meer offense / crits. Ik heb mijn mini helemaal solo gelevelled en geen moment medium armour gedragen. Je doet als mini heel weinig melee hits dus might en agi zijn wasted stats imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Sarenzer.. ik wil een 2e op m'n Warden. Gisteravond nog even het laatste level gedaan op de Minstrel, daarna Dark Delvings in. Dat is echt een stuk makkelijker gemaakt zeg. Dropte nog wel een leuke teal ring met 65 vitality, tactical crit en nog wat ander spul. MINE!

Daarna een paar Sarenzer runs gedaan met Warden, Champion en Captain. Dang, dat was best gaaf. We hadden als target gesteld de cauldron neer te krijgen voordat je de melding "Thou hast but a few minutes left" (2 minute warning?) krijgt. Eerste keer net mislukt (nog 3k op ketel), de tweede keer ruim ervoor :D

Helaas beide keren geen Sarenzer though :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh die ring uit DD ken ik, dat is Fëa-Hiril. Heb daar een poosje voor gefarmed met 2 kin RKs (ene was ik) en bij de 10e keer dropte hij eindelijk maar won de andere RK hem. Gelukkig dropte hij de 11e keer ook :) Als je will te veel hebt is ie erg fijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik moet nog even aan mn gear werken denk ik.. loop nog met moria quest rewards rond :p M'n burglar maatje was iig wel aan het mopperen dat ik meer morale had :P

[ Voor 30% gewijzigd door MueR op 20-05-2011 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Weet iemand of de spinnen-baas in NCF de eieren puur random uitpoept? Of doet ze dat eens in de zoveel seconden? Of is het wellicht een skill van haar die mogelijk interupt kan worden?
Meestal krijg je er 2 tot 3 in een gevecht. Zou handig zijn als je dat zou weten te voorkomen, vooral als je DPS niet al te hoog is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Moraxv schreef op vrijdag 20 mei 2011 @ 15:40:
Weet iemand of de spinnen-baas in NCF de eieren puur random uitpoept? Of doet ze dat eens in de zoveel seconden? Of is het wellicht een skill van haar die mogelijk interupt kan worden?
Meestal krijg je er 2 tot 3 in een gevecht. Zou handig zijn als je dat zou weten te voorkomen, vooral als je DPS niet al te hoog is..
Mijn ervaring leert dat het semi-random is. Afhankelijk van hoe lang je erover doet, komen er inderdaad 2-3 eieren. Er komen er echter niet meer dan 3 heb ik me laten vertellen.

Vervelend als je ze niet stuk krijgt, want dan duurt het gevecht wat langer vanwege de healing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
110k en 22k weet ik iig zeker, daar hadden we ze gisteren constant. Interrupten kan niet (behalve misschien met een FM) en ach, ze zijn zo plat.

[ Voor 36% gewijzigd door MueR op 20-05-2011 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik heb er zeker wel eens meer dan 3 gehad en niet omdat het zo traag ging oid. Volgens mij doet ie gewoon bepaalde attacks random net als Thadur. De ene keer moet je continu weglopen voor zijn frontal en soms bijna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De eieren zijn idd random. Het makkelijkst in NCF is tank + 2 ranged. Healer niet mee laten DDen op het spinnetje, soms slaat die opeens een paar keer hard en als je dan niet snel healing krijgt heb je een probleem als tank.

Cauldron is irritant als iemand lag heeft, maar op zich goed te doen. Nooit de 2 minuten melding gehad daar.
Omdat je 2 ranged classes hebt hoeven die niet in de buurt te komen van de poison en kunnen continue DPSen/healen.

Laatste boss is een 'walk in the park' wanneer de tank een warden is. Snelle corruption removal, gewoon ff door de boss heen lopen bij de 'face me' melding, ff wegstappen bij de aoe, en die laatste special doet ook niet veel omdat de andere 2 naast elkaar staan (op een afstand).

Ik probeer als tank de Textured Gold Ring en Ril-Mir te krijgen, maar ik roll altijd laag op die krengen :'(
Ach ja, dat wordt meer farmen dan maar.

Heb dit weekend bijna 10k skirmish marks uitgegeven aan het iets verbeteren van mijn herbalist. Binnenkort eens kijken hoever ik kan komen met een solo survival run, ook al wil ik dan wel eerst die 2 ringen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ah, Ril-Mir, die krijg je alleen als je doodgaat in de groene vijver. :)

Eerste keer SG had ik hem gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tank + 2 ranged? reken je de minstrel of RK dan als ranged?

Snelste runs die ik gehad heb waren op mn hunter samen met onze meest ervaren kin champ en een degelijke healer. De champ kan tanken en ik kan in precision vol DPS als ik de champ even de tijd geef voordat ik voluit ga. Vooral die cauldron gaat zo extreem snel. Een champ als tank gaat over het algemeen sneller dan een echte tank meenemen. Aan de andere kant is een combinatie met een dps class + tank + captain ook wel erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:13:
Aan de andere kant is een combinatie met een dps class + tank + captain ook wel erg fijn.
Yup. RK + Champ + Captain :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeh eh... MueR... hoest eigenlijk met die nieuwe TS? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
JohnnyV76 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:13:
[...]

Tank + 2 ranged? reken je de minstrel of RK dan als ranged?

Snelste runs die ik gehad heb waren op mn hunter samen met onze meest ervaren kin champ en een degelijke healer. De champ kan tanken en ik kan in precision vol DPS als ik de champ even de tijd geef voordat ik voluit ga. Vooral die cauldron gaat zo extreem snel. Een champ als tank gaat over het algemeen sneller dan een echte tank meenemen. Aan de andere kant is een combinatie met een dps class + tank + captain ook wel erg fijn.
Healer is over het algemeen ranged ja, dan weet je altijd wie er bij de 2e boss het eye krijgt en hoeft DD niet te stoppen om uit clouds te komen bij de eerste boss.
Tuurlijk werken andere combos ook, maar ik heb goede ervaringen met die combinatie :)
Pagina: 1 ... 35 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.