Lointje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:11:
Gisteren weer OD (tweede keer met onze kin). Deze keer begonnen met de disease wing. Beste attempt was bazen op 29k elk. Wat ik jammer vind, is dat er toch nog altijd een soort DPS race inzit.
Ben er ook pas 1x geweest met de kin danwel, T2 wel gehaalt, maar wordt inderdaad pittiger naarmate de tijd verstrijkt. Die laatste 30k zou je er tochwel met 1 wave af moeten kunnen halen.
spoiler:Wij deden om en om, dus adds killen (1 in leven laten aan beide kanten), dan boom1 full debuffen en rammen (na kill van add1), toen weer nieuwe adds killen en add2 van de andere boom, dan die weer full debuffen en rammen)... Dat dan om en om, laatste wave was gewoon tegelijk de 30k eraf meppen.
Gisterenavond weer de poison boss gedaan (tweede keer nu voor mij), was weer erg veel fun hè JohnnyV

... we hadden maar 2 hunters rest was melee... vanalles geprobeerd, maar je krijgt toch ontiegelijk veel klappen als er veel man in melee-range staan.
spoiler:zelf had ik het idee dat de tank niet die giant geheel gedraait kon houden, waardoor we extra klappen kregen
. Uiteindelijk wat gewisselt zodat we wat meer range hadden...
spoiler:en toen ook weer iedereen bij een platformje (groepjes van 3), achterin die gast tanken en dat ging redelijk... toen we nog 1min op de teller hadden zat hij volgensmij nog op 110k oid, kortom... toen is iedereen vol los gegaan, ook in melee, hij ging net neer voordat hij de buff zou krijgen

. Gelukkig is hij bij die laatste poging neer gegaan, anders was het loggen zonder loot

. Onze main-tank heeft er een coin én een first age erbij, de mzzlpik