The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
MueR schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:26:
[...]

Oh dat was jij in kinship? :P
Klopt. ;( Ik wordt ook altijd genegeerd.. :+
tntkiller schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:58:
[...]

idd wel een beetje heel makkelijk imo...was ook in no time kindred... maar goed de lvl 35-40 was altijd al lastig met quest dus het is een mooie overbrugging maar dit was wel heel makelijk.
Dat vind ik wel prettig, dat je eindelijk rep krijgt voor elke kill bijna en dat je rep krijgt voor je quests. Dat zouden ze in elke gebied wel mogen doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42
MADG0BLIN schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 10:33:
Klopt. ;( Ik wordt ook altijd genegeerd.. :+
Ik wist niet eens dat jij het was, sowwy :*

En die rep.. Tja, ik vind het nog steeds vervelend dat ze afgestapt zijn van item drops na Moria. Ik heb er helemaal geen trek in om al mn characters door de daily quests te grinden. Met die rep items had je tenminste de mogelijkheid om op je eigen tempo te grinden, of je overschot aan items naar een alt door te geven. Die repeatable manie begint me aardig te vervelen.

[ Voor 48% gewijzigd door MueR op 08-04-2011 11:19 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
De periode tussen lvl 35-40 was destijds idd een erg lastige aangelegenheid. Dat was ook meestal het moment dat ik Lotro even aan de kant liet, om het later weer op te nemen.

En Moria blijf ik een p**n in the *ss vinden. Mogen ze wat mij betreft vol beton storten. Dat kon toch veel interessanter. Net als de Lothlorien-zone. Revamp, anyone? Goh, ik blijf grote fan van vanilla Lotro en de content tot en met Angmar. Mirkwood gaat nog net imo. Ach, ik ben misschien te weinig dwerg of elf.

Ik ben in die nieuwe gebieden niet zo geneigd om steeds door te blijven spelen. Iets dat ik bij de Angmar content wel had. Of speel ik al te lang Lotro? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Hurtebise schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 11:43:
De periode tussen lvl 35-40 was destijds idd een erg lastige aangelegenheid. Dat was ook meestal het moment dat ik Lotro even aan de kant liet, om het later weer op te nemen.

En Moria blijf ik een p**n in the *ss vinden. Mogen ze wat mij betreft vol beton storten. Dat kon toch veel interessanter. Net als de Lothlorien-zone. Revamp, anyone? Goh, ik blijf grote fan van vanilla Lotro en de content tot en met Angmar. Mirkwood gaat nog net imo. Ach, ik ben misschien te weinig dwerg of elf.

Ik ben in die nieuwe gebieden niet zo geneigd om steeds door te blijven spelen. Iets dat ik bij de Angmar content wel had. Of speel ik al te lang Lotro? :p
Loth is idd vrij saai (ik ging van lvl60 naar 63 in mss 4 uur speeltijd) nadat je aan de 'entry' requirement voldoet, terwijl het een eeuwigheid kost om die deeds af te maken.
Moria vind ik daarentegen erg mooi gedaan; veel aardige quests (behalve die bij de merrevail), en ook wel leuk dat je wat werk moet doen voor je de instance quests enzo krijgt.
Angmar vond ik op zich wel aardig, maar nogal veel heen-en-weren en veel te kort stable masters.
En Mirkwood is nog een beetje underdeveloped imo. (Enedwaith vind ik leuker.) Maar ik vind het ook vrij lastig om telkens maar de repeatable quests te blijven doen oid.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

tntkiller schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:56:
[...]

ik voor 1€ :) bij een lokale FRS cheapo bin bak

ik kijk nog vaak rond maar zie hem de laaste tijd nergens meer staan dus hij wordt zeldzaam maar mocht ik hem zien voor een lage prijs dan neem ik hem wel mee zodat ik iemand anders blij kan maken
Als je hem vind zou je mij heel blij maken! Net een rondje FRS, eplaza, intertoys en V&D gedaan maar geen succes. Wat het dichst in de buurt kwam was de Intertoys met Shadows of Angmar maar helaas. Enige hoop is de tijdelijk gesloten Dixons of de stad.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Ik ben intussen wat meer aan het rondkijken geweest.
Mijn eerste chars zijn alweer verwijderd en vervangen door andere chars.

Ik heb nu een level 9 Dwarven Minstrel genaamd Bludin op de Laurelin server en een level 14 Man Captain genaamd Isgrinwulf op diezelfde server.

De Minstrel heeft de prospecting / Tailoring / Foresting professions, de Captain heeft Prospecting / Woodworking / Weaponsmith.

Het spel bevalt me eigenlijk best op het moment.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer OD (tweede keer met onze kin). Deze keer begonnen met de disease wing. Beste attempt was bazen op 29k elk. Wat ik jammer vind, is dat er toch nog altijd een soort DPS race inzit.
spoiler:
Elke wave komt er een soort van +25% buff bij, met als gevolg dat als je het traag doet, je problemen hebt met healing
.
Omdat we veel mensen hadden die nieuw waren voor raiden en 2 mensen met zo'n slechte computer dat ze amper meedoen, hebben we het dus rustig aangedaan.
Uiteindelijk ging dat allemaal vrij goed, tot het moment dat wat ik in de spoiler gezet heb gebeurde. Op tier 1 zou je toch verwachten dat je alles op je eigen tijd kan doen, zonder een soort van dpsrace. (hoeft daarom niet poepsimpel te zijn, maar het gevecht is op zich al moeilijk genoeg.) Wel balen natuurlijk omdat ze allebei op minder dan 30k stonden, dus het echt nog maar 1 of 2 waves zouden zijn. Voor we ze helemaal kapot hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Beetje jammer van Turbine / Codemasters.....

Siege of Mirkwood de hele week met 75% korting beschikbaar stellen voor de zaterdag, kijk ik nu is het van 75% korting naar 30% korting gegaan....

Kortom van 249 punten naar 697 punten.... erg triest dit. Ik ben heel benieuwd naar de reden van deze wijziging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Andiaen schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:26:
Beetje jammer van Turbine / Codemasters.....

Siege of Mirkwood de hele week met 75% korting beschikbaar stellen voor de zaterdag, kijk ik nu is het van 75% korting naar 30% korting gegaan....

Kortom van 249 punten naar 697 punten.... erg triest dit. Ik ben heel benieuwd naar de reden van deze wijziging.
Echt? Wow dat is wel heel triest, daar keek ik erg naar uit..

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Bananenspin schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 23:56:
[...]

Echt? Wow dat is wel heel triest, daar keek ik erg naar uit..
Ik ook... Lekker dan... not dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lointje schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 15:11:
Gisteren weer OD (tweede keer met onze kin). Deze keer begonnen met de disease wing. Beste attempt was bazen op 29k elk. Wat ik jammer vind, is dat er toch nog altijd een soort DPS race inzit.
Ben er ook pas 1x geweest met de kin danwel, T2 wel gehaalt, maar wordt inderdaad pittiger naarmate de tijd verstrijkt. Die laatste 30k zou je er tochwel met 1 wave af moeten kunnen halen.
spoiler:
Wij deden om en om, dus adds killen (1 in leven laten aan beide kanten), dan boom1 full debuffen en rammen (na kill van add1), toen weer nieuwe adds killen en add2 van de andere boom, dan die weer full debuffen en rammen)... Dat dan om en om, laatste wave was gewoon tegelijk de 30k eraf meppen.

Gisterenavond weer de poison boss gedaan (tweede keer nu voor mij), was weer erg veel fun hè JohnnyV :P ... we hadden maar 2 hunters rest was melee... vanalles geprobeerd, maar je krijgt toch ontiegelijk veel klappen als er veel man in melee-range staan.
spoiler:
zelf had ik het idee dat de tank niet die giant geheel gedraait kon houden, waardoor we extra klappen kregen
. Uiteindelijk wat gewisselt zodat we wat meer range hadden...
spoiler:
en toen ook weer iedereen bij een platformje (groepjes van 3), achterin die gast tanken en dat ging redelijk... toen we nog 1min op de teller hadden zat hij volgensmij nog op 110k oid, kortom... toen is iedereen vol los gegaan, ook in melee, hij ging net neer voordat hij de buff zou krijgen :X
. Gelukkig is hij bij die laatste poging neer gegaan, anders was het loggen zonder loot :(. Onze main-tank heeft er een coin én een first age erbij, de mzzlpik :*)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe ik mocht op mn healer mee maar dat is niet leuk daar :)
BAM... 4 man een AoE klap + oplopende DoT is heel moeilijk op te healen. Alles uit de kast moeten halen maar t is toch nog gelukt ja... challenge zal nog een tijd duren eerst zo maar eens goed onder de knie krijgen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Moet je je voorstellen.
Speel al sinds de beta, maar pas gisteren voor het eerst Turtle en Watcher "gedaan".

We gingen met de KS, men wat een chaos op Ventrilo. 12 man tegelijk aan het opstellen. Maar die Turtle ging heel snel down, ondanx dat we maar 1 helaer hadden. Maar we hadden wel 3 of 4 hunters en die gaan daar echt hard in. Ding was dus vlot down, geen wipes.

De Watcher was wat anders. Voor velen de eerste keer. Part 1 liep fout de eerste keer, maar die hadden we snel door. Dus opnieuw. Part 1 en 2 gingen daarna erg hard, maar bij part 3 liep het steeds fout op het eind. 3 maal geprobeerd en er toen een eind aan moeten maken. We kwamen wel steeds verder bij 3, maar die tentacles blijven maar komen en in die kleine ruimte is het voor een hunter toch wat lastig om het overzicht te houden.

Jammer, volgende keer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 08:23:
We kwamen wel steeds verder bij 3, maar die tentacles blijven maar komen
Wel nice dat je nu deze eens gezien hebt dan :-)
spoiler:
Je hoeft niet beide tentacles neer te halen ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Rfce schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:03:
[...]

Wel nice dat je nu deze eens gezien hebt dan :-)
spoiler:
Je hoeft niet beide tentacles neer te halen ;)
Spoilervraag
spoiler:
Hoe bedoel je? We halen er 1 neer (de linker in ons geval), halen de ander heel ver neer en doen dan rustig aan op het einde zodat iedereen kan bijkomen. Dan halen we hem ook neer en begint part 3, Die 12 tentacles die dan komen en tussendoor nog wat grote en de watcher komt weer om de hoek kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:05:
[...]

Spoilervraag
spoiler:
Hoe bedoel je? We halen er 1 neer (de linker in ons geval), halen de ander heel ver neer en doen dan rustig aan op het einde zodat iedereen kan bijkomen. Dan halen we hem ook neer en begint part 3, Die 12 tentacles die dan komen en tussendoor nog wat grote en de watcher komt weer om de hoek kijken.
Spoilerantwoord
spoiler:
Hij bedoelt in de 3e fase, die 12 moet je zo snel mogelijk dood hebben, oppassen dat melee niet de aggro pakt van de grote tentacles (veel AoE damage) en 't is niet handig om beide grote tentacles tegelijkertijd dood te maken in die fase ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
rik86 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:09:
[...]

Spoilerantwoord
spoiler:
Hij bedoelt in de 3e fase, die 12 moet je zo snel mogelijk dood hebben, oppassen dat melee niet de aggro pakt van de grote tentacles (veel AoE damage) en 't is niet handig om beide grote tentacles tegelijkertijd dood te maken in die fase ;)
Thnx. Dan waren we toch goed bezig. We probeerden datgene dat je bedoelde. Maar we stonden te dichtbij laatse keer (toen we het verst kwamen) maar ja, dan een wipe en tijd voor velen. We komen er wel. Eindelijk eens een gevecht waarbij je echt moet nadenken. Die Turtle was een piece of cake met al die dps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:09:
Spoilerantwoord
spoiler:
Precies dat bedoelde ik...
spoiler:
wij maken voor fase3 ook 1 tentcl. af, andere op 1k ofzo, allen op 1 plekje staan ophealen, klaarmaken, killen en iedereem wegrennen, champs laten dpssen (burglar kan ook met knives out), dan zijn die zo neer en komt onze grote inktvis weer terug. We laten de 2 grote tentacles door de hunters tanken, maken er 1 steeds af, switchen naar watcher, etc etc.

Nu met veel man op lvl65 is de watcher echt makkelijk te doen. Maar goed, als jullie nog veel man hadden die er nog nooit zijn geweest zijn jullie toch aardig op geschoten zo voor een eerste keer!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Rfce schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 09:16:
[...]
Maar goed, als jullie nog veel man hadden die er nog nooit zijn geweest zijn jullie toch aardig op geschoten zo voor een eerste keer!!
Thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Gister stavig bezig geweest met craften (vooral minen) moest iets van 100 tin en 100 copper verkrijigen om mijn metalsmith naar master apprentice te krijgen.

Dat duurde wel eventjes :) (zo lang zelfs dat ik vandaag pas de crafts ga doen om hem daadwerkelijk op dat niveau te krijgen)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
dacht ik vandaag toch even lvl 65 te worden zitten ze met connection issues :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen ook de disease boss en poison boss (t1) allebei afgemaakt :) Nu nog door die wound-wing geraken. Ik zit altijd in de gang waar er geen problemen voordoen, dus ik weet eigenlijk niet goed waar het misloopt. Enorm moeilijk om zo'n toestanden in goede banen te leiden. (vooral omdat ik zelf nog niet in alle gangen geweest ben).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-10 19:43

TAA

Liever IRC

Spoiler tags om 2,5 jaar oude content? 8)7

Dan doen de meesten hier niet eens bij hun OD verhalen O-)

[ Voor 42% gewijzigd door TAA op 12-04-2011 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Over OD gesproken, wat is het verschil in drops tussen T1 en T2?
Krijg je die First age zooi ook op T1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speel lotro ongeveer een weekje en zoek een kinship (liefst nederlands) weet iemand nog een leuk en gezelig/behulpzaam/veel activiteiten kinship :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Skyclad schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:27:
Over OD gesproken, wat is het verschil in drops tussen T1 en T2?
Krijg je die First age zooi ook op T1?
Ost Dunhoth Tier 1:
"Interim Bosses" drop 10 medallions each, and one barter token. (there are 4 of these)
The final two bosses drop 15 medallions each, and one barter token each.
All barter tokens are slot-specific; but not class specific.

Ost Dunhoth Tier 2:
The interim bosses now drop 15 medallions each, the final two drop 20 medallions each.
They also drop the Tier 2 version of their barter token.

Challenges provide an additional 15 medallions for interim bosses, and 20 medallions for the final two bosses. Remember that challenges are only completable on tier 2.
FA droppen alleen op T2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TAA schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:57:
Hehe weet ik maar gezien hij die dus nog nooit gedaan had, wist ik in eerste instantie niet of hij hetzelf uit wilde vogelen, vandaar de tags

Wat betreft T1 vs T2.. zover ik weet droppen bij T1 de coins voor de paarse items en bij T2 de coins voor de blauwe items... daarnaast is er een verschil in het aantal medallions die je verdient. Tot slot heb je bij T2 kans op een FA. Doe je daarintegen de HM op T2 krijg je nog meer medallions, is de kans op een FA aanzienlijk hoger en heb je kans op een mooie jewel (incomparable of epic)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Verwijderd schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 15:33:
speel lotro ongeveer een weekje en zoek een kinship (liefst nederlands) weet iemand nog een leuk en gezelig/behulpzaam/veel activiteiten kinship :D
Post even op welke server je speelt.

Mijn kin, Dutch Peacekeepers, is actief op Eldar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 16:41:
[...]

Post even op welke server je speelt.

Mijn kin, Dutch Peacekeepers, is actief op Eldar.
ik speel op laurelin dus bij jou word het em niet :P

iemand anders die wel een weet op laurelin ?? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
ik dacht het legioen van eriador
http://www.egw.be/eriador/

[ Voor 30% gewijzigd door Hurtebise op 12-04-2011 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
TAA schreef op dinsdag 12 april 2011 @ 14:57:
Ja, want nieuw voor mij (ook al speel ik vanaf de beta en heb een lifetime), maar zeker sinds de freeplay zijn er veel nieuwelingen bijgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:46
Ja legioen van eriador zit daar. Ikzelf zit er ook bij, erg leuke en gezellige kin!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Thanks. Ben gisteren voor het eerst naar OD gegaan (pug groep), en de Disease wing is erg makkelijk. Maar op T1 krijg je daar ook geen diseases lijkt het, dat helpt natuurlijk wel. Eerst een zooi wipes op de adds tot we de tactics door hadden, vervolgens de boss(es). Duurde even voor alles goed liep, maar was wel eenvoudig. Daarna de Poison wing geprobeerd. De ene na de andere wipe op de adds, vooral in de 2e kamer, en daarna de boss... Klote boss als tank, uiteindelijk hebben we het opgegeven. Komt nog wel een keer. Ooit.

Andere wings heb ik nog niet geprobeerd, misschien dat ik daar dit weekend aan toe kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op T1 droppen ook first ages volgens mij, aangezien iemand uit m'n kin na een T1 raid opeens een first age heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
rik86 schreef op donderdag 14 april 2011 @ 15:02:
Op T1 droppen ook first ages volgens mij, aangezien iemand uit m'n kin na een T1 raid opeens een first age heeft ;)
Ja, ik dacht ook dat die items daarop dropten.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet zoiets?:

T1: kleine kans op symbol
T2: grote kans op symbol
T2 challenge: gegarandeerde symbol

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Net weer die Turtle gedaan. Men, wat gaat dat eenvoudig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op donderdag 14 april 2011 @ 21:11:
Net weer die Turtle gedaan. Men, wat gaat dat eenvoudig.
Doe dat es met 1 captain en 11 burglars :)
1m14 is server record geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Iemand op Eldar met een jeweller? Heb wat polished bloodstones nodig, maar op de AH zijn ze best prijzig ;) Ik heb nog normale bloodstones, dus heb alleen 2 minuten iemands tijd nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond locks reset in OD dus daar gingen we weer.
Eerst de wound wing en maar eens proberen voor de challenge (uiteraard op T2) te gaan. Dat valt dus nog niet mee. Met nog 4m over waren we allemaal in de kamer maar die 4m gingen snel voorbij. en de olifantjes hobbelden nog vrolijk rond. Pas 5m ongeveer nadat de challenge failed was hadden we alles neer. Dat wordt dus nog flink bijschaven.

Disease wing erachteraan en ook daar maar eens de HM (challenge) proberen. Een flinke wijziging in taktiek. Bij de eerste poging was de balans tussen de ene groep en de andere qua DPS niet goed waardoor we niet goed uitkwamen. Ene boom duurde iets langer dan de andere en.... allebei weer op 115K. Door de commotie gingen er wat mensen dood dus maar even opnieuw. DPS was nu goed in balans dus de bomen gingen gelijk.. coordinatie was goed en jaaaa challenge gehaald :) 2 grote kisten stonden op ons te wachten maar de loot viel tegen een cloak (cloak of the misty night) die best slecht is maar wel een gegarandeerde FA symbol. Kinnie blij natuurlijk!

Daarna nog de poison boss... HM hebben we nog lang niet onder de knie dus dat lieten we maar even varen ook gezien het tijdstip. Wel de boss neer maar weer geen mooie loot. :(

Heb het idee dat de animo voor pieces laag is wat wss door de belachelijke hoeveelheid barter coins komt wat nodig is voor 1 piece. Er loopt al een petitie hiertegen en veel mensen verwachten dat ze het gaan veranderen dus wachten even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Blijkbaar toch ;
Mirkwood Quest Pack, 75% off, 16th April, 2011 in de Store. Ik raad hem aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

maartend schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 15:49:
Blijkbaar toch ;
Mirkwood Quest Pack, 75% off, 16th April, 2011 in de Store. Ik raad hem aan
Is er nog een verschil tussen Quest Pack en de normale pack?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Bananenspin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:34:
[...]

Volgens mij niet, beiden hetzelfde. Denk ik. Geen idee, ik heb alles bij uitkomst aangeschaft. Niet via de store, nog voor f2p-tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Bananenspin schreef op vrijdag 15 april 2011 @ 18:34:
[...]

Die vraag heb ik her en der wel eens losgelaten.

Volgens mij is er geen verschil.

Ik heb inmiddels SoA, Moria Exp en Mirkwood Questpack en heb wel het idee dat ik alles heb.
Kon gewoon een Runekeeper aanmaken en heb deeds in Mirkwood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
van mirkwood is er geen andere versie dan de questpack
moria expansion = moria quest pack+ runekeeper + warden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shared storage en wardrobe zijn (waren) in de aanbieding, gelijk weer wat shared storage opgekrikt, maar oeh toch best nog duur!!
Gisteren nog wat met mn lvl65 door evendim gelopen; raffel nieuwe quests gecomplete... zitten leuke verhaaltjes bij :). Bij de high kings crossing is nu ook een ranger camp. Hier ook quests opgepakt en gedaan... loop er nu alleen tegenaan dat ik 2 quests niet in kan leveren, de questgiver is foetsie of niet beschikbaar... iemand anders dit ook al mee gemaakt?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Rfce schreef op maandag 18 april 2011 @ 07:20:
Bij de high kings crossing is nu ook een ranger camp. Hier ook quests opgepakt en gedaan... loop er nu alleen tegenaan dat ik 2 quests niet in kan leveren, de questgiver is foetsie of niet beschikbaar... iemand anders dit ook al mee gemaakt?
Welke quest is dat? Voor die onderdelen van de ballista moet je bovenop de heuvel voor de high king's crossing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moraelyn schreef op maandag 18 april 2011 @ 11:37:
[...]

Welke quest is dat? Voor die onderdelen van de ballista moet je bovenop de heuvel voor de high king's crossing zijn.
Hmzzzz... ik had 1 quest uit Tinnudir die me naar de kings crossing stuurt... questmob nergens te vinden.
En de andere had ik opgepakt bij het camp en bij retour geen questnpc te vinden...
Maar goed als jij aangeeft dat er bovenop de heuvel nog NPC's staan heb ik die gemist, en zal ik daar een kijkje gaan nemen :D... is me echt ontschoten!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Dit weekend vooral in de moors gezeten. Op Elendilmir is er daar de laatste dagen een 'grote' veldslag bezig tussen creeps en freeps. Bijna de hele tijd 15+ op beide kanten, en wanneer de groepen bij elkaar komen is het echt een slachting. Waar de creeps de overhand hebben zodra de freeps splitsen (aangezien er meestal één of meer creep raids rondrennen) krijgen de freeps de overhand wanneer het 10+ tegen 10+ is omdat daar de creeps meestal erg ongeorganiseerd zijn. Waar freeps vaak tot de dood vechten als ze weten dat dat de overhand voor de freeps geeft rennen creeps meestal snel weg. Wat betekent dat je 2x een schijn aanval doet en dan met zijn allen op de overgebleven creeps duikt.

Ook zijn de creeps op de server meestal niet zo goed in het veranderen van tactiek, dus wanneer je iets anders doet dan ze verwachten kan je er meestal wel een paar om zeep helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dit weekend de Poison wing van Ost Dunhoth voor het eerst gecleared. Nu alles nog even in hetzelfde weekend clearen, dan kunnen we met Gorthoron gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 07-10 10:58
Tier 2 HM muer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Durin's Bane ook al neer? :)

Gisteravond weer op bezoek geweest (T2) maar zo tussen de 550 en 600 gaat het mis en gaat er iemand dood. Zelfs met 3 healers gaan er te veel dood dus moet aan de tatiek liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Nee, T1. We willen eerst de wings eens allemaal op T1 doen, daarna gaan we wel naar T2 kijken.

Durin's Bane hebben we de eerste keer dat we hem zagen neergehaald, sindsdien hebben we er gek genoeg moeite mee. Gisteravond ook: eerste poging ging een beetje mis omdat we een paar mensen niet verteld hadden van de "Face Durin's Bane" attack. Tweede poging hadden we hem op 200k toen ineens drie mensen dood gingen, binnen 3 seconden. Na een rez werden ze direct weer neergemept met die fijne one-shot. Mn LM heal wel op cooldown, nooit aangekomen bij target. Dat idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op T1 krijg je geen vuur veldjes toch? Dat maakt het echt een heel stuk makkelijker al kan ie vrij pittig slaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gisteren voor 't eerst met m'n nieuwe kin in OD geweest, DB neer op t2, was op healer, dat is best wel pittig healen ;)

Daarna Ivar geprobeerd, kwamen tot 100k of zo, wat doet die ongelooflijk veel damage, dat is niet leuk meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 19 april 2011 @ 08:05:
Op T1 krijg je geen vuur veldjes toch? Dat maakt het echt een heel stuk makkelijker al kan ie vrij pittig slaan :)
Jawel, maar ze zijn na een seconde of drie weer pleite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Laatst online: 07-10 10:58
Ressen kun je daar inderdaad alleen maar doen als het fullmorale resses zijn anders is het snel afgelopen.

Gisteravond met een PUG wound op Tier 1 gedaan, dat is zelfs in een pug best wel goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels Ivar op T2 HM neergehaald, die is ook niet heel prettig ;)
We begonnen denk ik om kwart over 7 met de raid, kwart voor 8 waren we bij Ivar en 7 of 8 pogingen en 3,5 uur later was die dood.

Nog ff snel naar Gortheron gekeken en geprobeerd, die lijkt niet extreem lastig of zo.
Ik twijfel welke boss ik lastiger vind, Fear challenge of Ivar Challenge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Interessant interview met nieuws over de levelcap, een 24man raid en meer...

http://massively.joystiq....rs-outline-lotros-future/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bedankt voor dat TAA, zeer interessant.

En ik ben eigenlijk vrij gelukkig over F2P nu, als je ziet dat we terug in update-ritme zitten van SoA (misschien nog niet helemaal maar toch dichterbij), en niet dat oneindig lange wachten sinds moria, vind ik het wel nice eigenlijk. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik ben over 1 ding absoluut niet gelukkig: de store (met daarbij behorende spam). Ik heb al een scriptje gebakken wat alle in-game loading screens vervangt door fanart of tekeningen van John Howe enzo. Ik was die "buy the Runekeeper" advertenties beu, zeker op mn RK of Warden :P Nu nog eens uitvogelen of ik mn UI zo kan customizen dat alle store buttons opdonderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 13:47
MueR schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:07:
Ik ben over 1 ding absoluut niet gelukkig: de store (met daarbij behorende spam). Ik heb al een scriptje gebakken wat alle in-game loading screens vervangt door fanart of tekeningen van John Howe enzo. Ik was die "buy the Runekeeper" advertenties beu, zeker op mn RK of Warden :P Nu nog eens uitvogelen of ik mn UI zo kan customizen dat alle store buttons opdonderen.
Zou je dat script willen delen? Denk dat er velen net zoals jij over denken :) iig ik wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Het is een simpele .bat file die wat speelt met xcopy enzo, maar ik wil hem vanavond wel even posten hoor. Dan knal ik er meteen wat van die images bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
MueR schreef op vrijdag 22 april 2011 @ 11:47:
Het is een simpele .bat file die wat speelt met xcopy enzo, maar ik wil hem vanavond wel even posten hoor. Dan knal ik er meteen wat van die images bij.
Hier ben ik ook wel geïnteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Woei, ik ben nuttig *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Simpele xcopy? Goh... zou dat niet onder de EULA/TOS vallen? ;)

Ik ben ze ook zooooo beu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een productieve OD run gedaan... eerst wound wing, net 1 min te lang bezig geweest voor de HM.. darn.... gaat volgende keer lukken :). Daarna Disease wing, eigenlijk erg makkelijk en 2 man die de boots mochten kiezen... het bleef lang stil. Nou goed er stonden nog een aantal boven me qua DPK maar wilde kennelijk niet, ik blij met de boots... net ervoor had ik ook al gerolled op een first age Symbol (kost bij ons ook DKP, dus ik ben weer aardig gedropt)!! Anyway nu nog wat coins halen om de boots te kunnen halen (aaarch).
Daarna zijn we poison gaan doen... aantal onsuccesvolle pogingen op HM, kennelijk is het voor een aantal erg moeilijk om te switchen van platform ;). Concept is goed, nu nog wat oefenen. Na aantal pogingen, uiteindelijk de gewone mode gedaan, anders werd het laat... en die ging ook weer lekker!
Straks inloggen en kijken of onze leader me een mooie FA dagger gemaakt heeft :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Zipje.

Ik heb maar even m'n hele startup script gepakt. Daar zit ook een keymap switcher in (m'n vriendin wil nog wel eens op mijn PC spelen met andere keybinds). Als je die niet nodig hebt gooi dat stuk maar weg.

De contents van de zip kan je gewoon uitpakken in je lotro install folder. Er zitten wat submapjes in om het meteen op de juiste plek te dumpen. Je kan gewoon een shortcut naar die bat file maken om hem snel te starten.

Die BAT kopieert de originele ads eerst terug (anders gaat de launcher elke keer updaten). Pas als je in kan loggen moet je een keer de "press any key to continue" bevestigen. De pre-game ad heb ik niet aangeraakt, die zie ik maar een keer dus vind ik niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog gelukt MueR om een keylogger erin te verstoppen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Uiteraard. Ik zou dat wachtwoord "pizza" snel veranderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bijna goed... pizza&bier is het natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor die loading screens!

Ik vraag me af hoe je keybinder werkt, kon het niet vinden in je dl. Zou je dat nog even kunnen uitleggen? Zou heel handig zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik heb in mn profile directory een submap per user. Daarin zet ik mijn eigen keymap file, die van mn din in haar map. Vervolgens maak ik voor ons allebei een aparte bat file met daarin de goede keymap locatie en gaan maar :) Mocht je met deze hints er niet uitkomen dan roep maar, dan maak ik een wat uitgebreidere post :p

[ Voor 17% gewijzigd door MueR op 25-04-2011 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
En weer wat nieuws vers van de pers. :)

Turbine gaat alles overnemen van Codemasters. Dit houdt dus ook in dat je bijvoorbeeld gebruik kunt gaan maken van Mylotro.

Hier het nieuwsbericht.

http://www.lotro.com/news/pressreleases/1160

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er heel lang opgewacht, er waren wel vaker geruchten er over maar die werden altijd ontkracht door CM.
Als ze zo door gaan kunnen we nog eens Mordor bereiken! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben benieuwd, hopelijk krijgen we niet dezelfde ramp als 't bij DDO geweest schijnt te zijn;

Hoewel 't me verrast zat 't er eigenljk wel aan te komen, ik ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ooh, betekent dat dus dat we binnenkort zelfs samen kunnen spelen? Ik speel nu namelijk op de Amerikaanse servers. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Servers en servernamen blijven voorlopig gelijk zoals ik het las. Je kan dan denk ik wel een verhuizing aanvragen van de ene naar de andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ja, natuurlijk, maar ik bedoel meer dat ik dan geen andere client hoef te installeren, en dat ik plots een hoop nieuwe realms in de server list zal aantreffen. Dan is het wel makkelijker even op een ander server een karaktertje te aanmaken. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ein - de - lijk. Toedels codemasters :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Nog een half uurtje dan heb ik die client binnen, ga hier maar weer eens aan beginnen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Hoelang gaat het nog duren voor lotro F2P wordt? :9 (met enige limitaties)

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Postius schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 15:53:
Hoelang gaat het nog duren voor lotro F2P wordt? :9 (met enige limitaties)
Het is F2P, alleen met enige limitaties :9 helemaal gratis zal het nooit gaan worden.

Net de patchnotes voor bullroarer update 3 doorgelezen... 2 nieuwe instances, 2 nieuwe skirmishes, aantal medalions voor de nieuwe instances worden verhoogt en HiPS wordt weer een gefixed (pfff yea right).

Burglars onder ons, wat vinden jullie must have legecies voor op je dagger?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 25 april 2011 @ 21:15:
Ik heb in mn profile directory een submap per user. Daarin zet ik mijn eigen keymap file, die van mn din in haar map. Vervolgens maak ik voor ons allebei een aparte bat file met daarin de goede keymap locatie en gaan maar :) Mocht je met deze hints er niet uitkomen dan roep maar, dan maak ik een wat uitgebreidere post :p
Ik neem aan dat je keymaps in C:\Users\<user>\Documents\The Lord of the Rings Online staan?

En dan kopieer je dus gewoon dat bestandje en zet je het juiste bestand er in afhankelijk van welk char je gaat spelen?

Vraag me alleen af hoe ik er voor kan zorgen dat jouw .bat dit automatisch doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 16:05:
[...]
alleen af hoe ik er voor kan zorgen dat jouw .bat dit automatisch doet?
Volgensmij staat in zijn batch-file een harde verwijzing naar dit path, deze zul je dus even moeten wijzigen naar die van jou.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Okay, uitgaande van je LOTRO profiel directory in de standaard C:\Users\MueR\Documents\The Lord of the Rings Online, heb ik de volgende layout qua mappen:
C:\Users\MueR\Documents\The Lord of the Rings Online
\muer.bat
\muer_vrouw.bat
\keymaps\MueR\lotro.keymap
\keymaps\MueR_Vrouw\lotro.keymap

In mijn bat file staat het volgende:
SET lotroProfilePath=F:\Profile\MueR\Documents\The Lord of the Rings Online
ECHO Copying keymap file...
xcopy "%lotroProfilePath%\keymaps\MueR\lotro.keymap" /q /y "%lotroProfilePath%\lotro.keymap"

Wat ik dus heb gedaan is deze bat een keer kopieren, waarbij ik dus "%lotroProfilePath%\keymaps\MueR\" vervang door "%lotroProfilePath%\keymaps\MueR_Vrouw\".

Ik heb dus 2 bat files.

[ Voor 7% gewijzigd door MueR op 26-04-2011 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Het zat er aan te komen, Turbine neemt de EU servers over
klik

En nu maar hopen dat we de US zaken ook hier krijgen.

edit ; ja dus De spelservers blijven wel gescheiden, maar bijbehorende diensten zoals de Lotro community site komen beschikbaar voor Europese spelers.

[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 26-04-2011 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ze blijven niet gescheiden hoor? Ze worden niet gemerged. We worden niet zomaar op willekeurige US servers gedropped. De stekker gaat hier gewoon uit de servers en ze gaan daar weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Bye-bye low-latency gameplay, hello lagfest :(

Vast een hoop mensen met andere ervaringen maar hier:
[EU] Laurelin : 18-20ms
[US] Crickhollow: 220-250ms

Not amused.

En niet komen zeuren dat 250ms nog speelbaar is, als je 20ms gewend bent reageren de US servers gewoon sloppy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
MueR schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:24:
Ze blijven niet gescheiden hoor? Ze worden niet gemerged. We worden niet zomaar op willekeurige US servers gedropped. De stekker gaat hier gewoon uit de servers en ze gaan daar weer online.
Muer, ik lees het toch anders ;
Turbine Games, de ontwikkelaar van Lord of the Rings Online, zal vanaf 1 juni de Europese servers van het spel zelf beheren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Doorzoek de FAQs maar ff... Sapience heeft gezegd dat alles in Boston gehost zal worden. Onze maintenance komt gelijk te lopen met die van hen. Zelf even geen zin om te zoeken ;)

http://forums.lotro.com/s...ion&p=5351188#post5351188

[ Voor 20% gewijzigd door TAA op 26-04-2011 19:54 . Reden: toch maar ff opgezocht ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:48:
Doorzoek de FAQs maar ff... Sapience heeft gezegd dat alles in Boston gehost zal worden. Onze maintenance komt gelijk te lopen met die van hen. Zelf even geen zin om te zoeken ;)

http://forums.lotro.com/s...ion&p=5351188#post5351188
Die mensen die roepen dat ze geen verschil merken als ze op NA servers spelen 8)7 Dit gaat echt kut worden met die 180+ ping :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TAA schreef op dinsdag 26 april 2011 @ 19:25:
Bye-bye low-latency gameplay, hello lagfest :(

Vast een hoop mensen met andere ervaringen maar hier:
[EU] Laurelin : 18-20ms
[US] Crickhollow: 220-250ms

Not amused.

En niet komen zeuren dat 250ms nog speelbaar is, als je 20ms gewend bent reageren de US servers gewoon sloppy.
Als dat de latency wordt, dan wordt het rustig in de Ettens....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Mijn gemiddelde latency met de US servers is ongeveer 120-130ms. 200+ms zou ik laggy vinden. 120-130 vind ik prima meevallen (oke, ik speel dan ook niet in de Ettens), maar doordat je in LotRO de skills kan queuen heeft het nauwelijks impact op PvE, vind ik.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Heh, er zijn een hoop mensen die vragen naar 3rd party lotro fora, omdat ze een beetje bezorgd zijn over de censuur van Turbine. Misschien toch maar eens nadenken of ik dat op kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Hey Muer, aangezien jij nogal wat weet van het aanpassen van de UI hoop ik dat je me kan helpen met mijn mogelijk stomme vraag.

De blauwe actie-/castbalk staat standaard geplaatst onder de 2e rij optionele knoppen.
Wanneer je deze rij vult met abilities en spreuken zie je de balk niet meer.
Nu kan ik wel iedere keer als ik het spel opstart de balk handmatig eenmalig aanklikken waardoor deze boven de abilities komt te staan, maar is er een (gemakkelijke) manier om deze blauwe actiebalk een klein stukje naar boven te verschuiven?
Ik hoop dat het lukt met eenvoudige instellingen in de UI settings, maar ik heb ze niet kunnen vinden.

Bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ctrl en \ tegelijk indrukken, dan kan je je UI elementen verschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Hey Rik!

Heel erg bedankt voor de snelle reactie! Dit ga ik zodra ik thuis ben proberen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 27 april 2011 @ 11:44:
ctrl en \ tegelijk indrukken, dan kan je je UI elementen verschuiven
Inderdaad, deze instelling kun je vervolgens ook saven als je wilt middels /ui layour save naamlayout

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Thanks Rfce!

Denk dat het commando /ui layout save "namelayout" zal moeten worden. Bedankt voor de info!
Dit gaat me een hele hoop ergenis besparen!
Pagina: 1 ... 34 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.