The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 33 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Door de actie van Tweakers een code aangevraagd en het spel gedownload.
Gister niet veel kunnen doen.

Ik moet nog wennen aan de looks (interface, characters enz).
Heb nu een Dwarven Champion aangemaakt op de EN-RP server.

Eens kijken of ik dit weekend wat meer kan rondneuzen.

Characternaam is een m.i correcte RP naam: Giimlii..

spoiler:
j/k.
Hij heet Bludin

[ Voor 15% gewijzigd door _Peter2_ op 01-04-2011 09:41 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
_Peter2_ schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 09:38:

Characternaam is een m.i correcte RP naam: Giimlii..
Misschien dat je commentaar op je player naam gaat krijgen. Namen die erg lijken op de echte namen uit LotRO mochten iig vroeger niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42
Die mogen nog steeds niet hoor, dat wordt een namechange.
spoiler:
Je moet wel de spoilers lezen natuurlijk

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 10:42:
Die mogen nog steeds niet hoor, dat wordt een namechange.
spoiler:
Je moet wel de spoilers lezen natuurlijk
1 April? of zoiets?
Slecht geslapen en je komt het regelmatig tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-09 14:41
Wat is een prettige race / class combo om mee te beginnen en wat zijn aanraders om aan het begin te doen..adventuring/quests of crafting? (of een beetje van beide)

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich maakt de race niet heel veel uit en is het meer wat mensen het meest vinden passen of wat je zelf gewoon leuk vindt.

Als hunter vind ik wel dat je elf moet kiezen al is het maar om de +2% bow damage.Hobbit en dwarf hunters.... that's just wrong :)

Als je voor een vrij simpele class wilt gaan zou ik hunter of champ kiezen. Hunter is heel handig omdat die later de hele wereld over kunnen porten zonder cooldown. Champ is lekker AoE DPS doen. RK is ook super fijn om solo mee te levellen maar dan moet je die wel unlocked hebben.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik koos toen ik net begon een Champ, achteraf wel blij mee al is hij niet altijd even makkelijk te Solo'en.

Dat komt doordat Champ een pure dmg klasse is met het idee dat je tegenstander sneller kapot moet dan jijzelf. Op het moment dat je teveel tegenstanders triggert terwijl je in Fervour stance staat, kun je dan ook beter rennen, tenzij je je AoE gebruikt. :)

Fervour stance is een trigger buff waarbij je extra dmg doet ten koste van healing en blocking.

Om te beginnen is het dus misschien makkelijker een Guard te kiezen (Warden kan lastig zijn met Gambit skills) en gewoon lekker rustig aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey,

ik ben vandaag maar is begonnen met lotro, en heb bij registreren die key ingult die ik van tweakers.net heb gekregen, hoe krijg ik nou mijn bree-horse iemand die dit weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:38:
hey,

ik ben vandaag maar is begonnen met lotro, en heb bij registreren die key ingult die ik van tweakers.net heb gekregen, hoe krijg ik nou mijn bree-horse iemand die dit weet :)
Charachter/skills/mounts.

Ding heb je al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Hallo, hoe kan ik upgraden naar een VIP account? Ik kan het niet vinden in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Menace_1981 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:14:
Hallo, hoe kan ik upgraden naar een VIP account? Ik kan het niet vinden in de store.
Met een google vind ik dit

Yes, you can still become a VIP. You can purchase a game card, pay online with a credit card, or, if you have not yet, purchase Mines of Moria (or Siege of Mirkwood) and have 1 month of VIP covered. I seem to recall that you cannot subscribe with a Paypal account, and that you need a debit/credit card. I can't verify that, though. You could definitely use Paypal to purchase game cards and use those keys to add VIP time to your account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 14:56:
[...]

Charachter/skills/mounts.

Ding heb je al.
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Davio schreef op vrijdag 01 april 2011 @ 16:35:
Om te beginnen is het dus misschien makkelijker een Guard te kiezen (Warden kan lastig zijn met Gambit skills) en gewoon lekker rustig aan te doen.
De tooltips enzo zijn tegenwoordig redelijk uitgebreid hoor.. Warden en RK zijn imo een beetje te makkelijk, zoveel healing als je hebt (warden met conviction enzo). Enige wat met warden moeilijk is is aggro krijgen en houden..

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
foppe-jan schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 16:47:
Enige wat met warden moeilijk is is aggro krijgen en houden..
Grapjas. Als ik een LM bij me heb om mn power op peil te houden en ik gooi de aggro knop om komt er niemand aan mijn targets hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, wat een drama in Cottons! Het is bijna niet te spelen met een net-niet-max-gear champ. De 2e boss moet binnen 5 minuten dood zijn, waarbij er maar één speler damage doet. Een hunter lukt het vrij gemakkelijk, maar met mijn champ hou ik altijd rond de 6-8k morale over. Hoop dat ze hem iets gevoeliger maken voor melee attacks binnenkort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
MueR schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:13:
[...]

Grapjas. Als ik een LM bij me heb om mn power op peil te houden en ik gooi de aggro knop om komt er niemand aan mijn targets hoor.
Tja, en toch kom ik genoeg wardens tegen met goeie gear die maar met moeite aggro houden, terwijl ik in precision sta met rank 8 focus+induction threat down, wat nooit een probleem is als een grd tankt.
Natuurlijk zijn er ook wardens die het prima lukt om aggro te houden, maar ik zie toch vaker problemen met warden tanks dan met grd tanks.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Je moet je ook vooral niet blind staren op gear. Mijn loremaster heeft redelijk brakke gear, maar ik kan toch alles doen wat ik moet doen. Mijn hunter heeft sinds Moria geen gear upgrade meer gehad, toch heb ik er weinig moeite mee bij te blijven. Het ligt aan de spelers, niet aan de gear van een van hen.

Er zijn veel te veel mensen die niet weten wat hun class kan, die hun skills niet goed kennen. Dat wordt ook nogal bevorderd door het gemak waarmee je tegenwoordig naar 65 wandelt. Genoeg mensen die pas op level 65 voor het eerst in een groep komen.

Met de Warden is aggro krijgen moeilijk wanneer de rest van de groep niet weet hoe een warden globaal werkt. Als een hunter direct begint met knallen, zelfs in Endurance, ben je achter die mob aan het rennen, want je sterke taunts zijn melee. Je shout is maar heel zwak. Dat is dus niet perse het gebrek van de Warden, dat is een gebrek van de groep.

Aggro houden op de Warden is een eitje. Je hebt aggro leeches, direct threat skills en threat over time skills. Daarmee kan je zo lomp veel aggro bouwen dat niemand je bijhoudt. Ik heb lang geleden een test gedaan op Isengard. Guardian tegen mij, om de aggro, tegen die semi-balrog uit V2B6C8. Er was een admin bij om ons te healen en van power te voorzien (ik wil ook zo'n "reset everything to full" knop). Zelfs wanneer de Guardian mijn threat kopieerde, liep ik al uit voordat zijn volgende aanval begon. De hoeveelheid aggro die ik kon opbouwen was absurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 17:19:
Pff, wat een drama in Cottons! Het is bijna niet te spelen met een net-niet-max-gear champ. De 2e boss moet binnen 5 minuten dood zijn, waarbij er maar één speler damage doet. Een hunter lukt het vrij gemakkelijk, maar met mijn champ hou ik altijd rond de 6-8k morale over. Hoop dat ze hem iets gevoeliger maken voor melee attacks binnenkort!
Ik heb het nog niet met mn champ gedaan maar ik denk toch wel dat het een beetje aan jezelf ligt of aan de rest van de groep. Dat ding heeft iets van 54k toch? delen door 300 seconden hoef je slechts 180 DPS te doen. Als je dat niet haalt op je champ is er iets goed mis.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De 2e boss moet binnen 5 minuten dood zijn, waarbij er maar één speler damage doet.
Waarom mag maar 1 speler damage doen? Dat snap ik niet helemaal? Wij hebben gewoon met twee man op dat ding staan hakken terwijl de ander rondliep en hobbits ging meppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Hunter is zo makkelijk in een groep.
Endurance, 5 tellen wachten na de eerste slagen en dan pas vol gaan vuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Na aandacht van de Tweakers actie de game nog maar is een kans gegeven, had de game alpha en beta gespeeld maar wist me niet echt meer te trekken destijds. Nu gelijk weer hooked up en spendeer teveel uren momenteel aan mn Hunter. Vraag me af of er nog een guild is op de Laurelin server die leden zoekt? Ben snel aan het levelen en hoop snel mee te kunnen doen end-game.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 21:08:
[...]

Waarom mag maar 1 speler damage doen? Dat snap ik niet helemaal? Wij hebben gewoon met twee man op dat ding staan hakken terwijl de ander rondliep en hobbits ging meppen.
Degene met aggro krijgt geen geel oogje... de andere twee wel. Als je rondrent legt ie her en der een veldje neer. Als je blijft staan om damage te doen gaat je morale flink hard omlaag door de groene veldjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Bananenspin schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:59:
Na aandacht van de Tweakers actie de game nog maar is een kans gegeven, had de game alpha en beta gespeeld maar wist me niet echt meer te trekken destijds. Nu gelijk weer hooked up en spendeer teveel uren momenteel aan mn Hunter. Vraag me af of er nog een guild is op de Laurelin server die leden zoekt? Ben snel aan het levelen en hoop snel mee te kunnen doen end-game.
Sanctuary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Ziet er nice uit, zit je er zelf ook in?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bananenspin schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:18:
[...]

Ziet er nice uit, zit je er zelf ook in?
Nog wel, ik moet hem nog steeds een keer losweken naar Nimminas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Bananenspin schreef op zondag 03 april 2011 @ 00:59:
http://www.the-rangers.net/joomla/index.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist gedaan op burg en ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt. Op hunter was het zo bekeken en met burg duurde het echt lang en was mn power op. Wel gelukt maar lijkt wel of ie inderdaad melee minder damage krijgt. Aan de andere kant zou een champ een brg moeten kunnen out-dps-en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

MueR schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:44:
[...]

Je mag mij ook losweken naar Nimminas hoor, als je durft!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op zondag 03 april 2011 @ 17:56:
[...]
Aan de andere kant zou een champ een brg moeten kunnen out-dps-en :)
Nou... single target... wordt close :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op zondag 03 april 2011 @ 15:44:
[...]

Denk het toch niet, heb het daar gewoon lekker naar mijn zin.

Ach, is toch prettig verdeeld zo? Jij daar, ik hier?

Ja, ik zit daar dus bij en mag het graag. Gezonde dosis humor, lichte RP, hulpvaardig (ik ben laatst zonder vraag van mij helemaal getuned), ik heb het er goed naar mijn zin. Maar ik ken geen andere KS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Rfce schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:23:
[...]

Nou, ik weet niet precies hoe een Burglar werkt, maar met een Champ heb je altijd het probleem dat je je Fervour Pips op moet laden en zelfs in Fervour stance met Blood Rage(?) moet je er af en toe een Wild Attack / Swift Strike doorheen gooien om op te laden en dat gaat ten koste van je DPS, omdat die minder doen dan bijvoorbeeld Brutal Strike of Relentless Attack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op zondag 03 april 2011 @ 21:23:
[...]

Nadeel van dit gevecht is dat je je positional damage voordeel niet hebt. 65K binnen korte tijd viel echt tegen vond ik. Op 10k zat ik zonder power dus even auto-attacken tot de power HoT triggerde en toen kon ik weer vollle bak knallen en toen ging ie snel neer.

En wat betreft fervour. Met traited battle frenzy kun je het gevecht beginnen met full fervour. Dan een brutal + clobber en je hebt al leuk wat damage erop. Wild en Swift doen ook redelijk damage al zijn ze meer om fervour op te bouwen. Als je een minstrel bij je hebt kun je vragen om Call to Greatness of Song of Aid zodat je meteen red haze kunt doen wat ook weer wat pip genereert zolang je in combat blijft. Je kunt altijd "gokken" op een leuke relentless als je wil :)

Een burglar heeft een crit chain en dat betekent dat een aantal van je attacks pas unlocked worden zodra je een crit hebt. Bij een beetje goede burglar is je crit chain vrijwel altijd beschikbaar. Net als dat je animatie van brutal met clobber kunt afbreken kun je op je burg flashing blades afkappen met addle (interrupt skill) Dit zorgt dat je DPS omhoog gaat maar kan potentieel wel je power snel drainen.

[ Voor 51% gewijzigd door JohnnyV76 op 04-04-2011 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
JohnnyV76 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:20:
[...]

Nadeel van dit gevecht is dat je je positional damage voordeel niet hebt. 65K binnen korte tijd viel echt tegen vond ik. Op 10k zat ik zonder power dus even auto-attacking tot de power HoT triggerde en toen kon ik weer vollle bak knallen en toen ging ie snel neer.
Ik zou het met mijn Champ best willen testen, ware het niet dat die maar lvl 61 is en nog brakke (quest-) gear heeft itt. end-level raidgear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 04 april 2011 @ 09:20:
[...]Nadeel van dit gevecht is dat je je positional damage voordeel niet hebt.
Ik heb die instance nog niet gedaan... dus je moet tanken dan als dpsser? Dan is het wel nadelig dat je idd geen positional damage kunt doen, of is die gast te stunnen (riddle, FSM, Trip, stun, marbles --> alsnog possitional dps :))?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
spoiler:
We hebben het over een ketel met erg ranzige soep. Dus stunnen gaat hem niet worden ;)

Gisteren weer OD bezocht. Eerst een uurtje op de Fear wing geprobeerd zonder succes. We hebben de eerste keer, in onze collectieve naïviteit iets gedaan wat we nu niet meer weten te herhalen, waardoor het steeds mis gaat. Afijn, door naar de Disease wing. De trash pulls gingen dit keer ook een stuk toffer, vrijwel geen spawns. Een van de minstrels had wel wat problemen met de concepten "disease pot" en "acid cloud".

Uiteindelijk toch bij de bazen aangekomen. Daar een poging gedaan, waarbij een paar mensen helaas zelfmoord pleegden doordat ze niet op hun buffs en AoE letten. Onze LM moest weg, waardoor we een man te kort kwamen. Uiteindelijk een champion er bij gehaald, waarmee een andere champion naar z'n guardian kon, en ik naar m'n LM. Makkelijk genoeg toch? :+

Poging twee ging het gelukkig beter, disease ook gecleared. We hebben nog een halfslachtige poging op poison gedaan, maar aangezien een van de minstrels ook weg moest was dat geen geweldig succes. Volgende week misschien.

[ Voor 91% gewijzigd door MueR op 04-04-2011 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spoiler:
en omdat ketels vaak rond zijn.... waar is nu zn rug? :P Daarnaast is ie ook immune voor conjunctions maar hij doet ook geen damage. Die krijgen je 2 andere FS members wel als ze niet goed rond rennen met hun gele oogjes :)
iteindelijk toch bij de bazen aangekomen. Daar een poging gedaan, waarbij een paar mensen helaas zelfmoord pleegden doordat ze niet op hun buffs en AoE letten
Hehe... ik weet nog dat ik er de 1e keer kwam op mn champ. Muhaha wat kunnen een paar bog lurkertjes nu doen.... shing-shing... eh rez iemand?

[ Voor 40% gewijzigd door JohnnyV76 op 04-04-2011 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De meest voorkomende fout daar is het AOE-en van die krengen. Prima, maar let wel een beetje op die boom :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach zolang je 3 lurkers met gelijke sapjes bij elkaar hebt staan kun je best even los gaan als champ. Toen wist ik dat nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
True, maar als je dat te dicht bij de verkeerde boom doet.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AoE is in principe goed te doen, we maken er redelijk wat gebruik van. Kwestie van goed uit elkaar pullen :p

Over NCF met de cauldron: idd een vervelende fight voor een burglar, je hebt geen positional damage, dus je damage valt wat tegen. Wat bij mij wel goed werkte is dat ik als eerste flatout ga in DPS, terwijl de 2 anderen rondrennen. Als ik OoP ben HiPS ik, waarna de volgende aggro krijgt. Die gaat dan vol DPS terwijl ik rondjes ga rennen. Zo was het voor mij iig goed te doen, ook qua power en tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

maartend schreef op zondag 03 april 2011 @ 22:01:
[...]
Ja, ik zit daar dus bij en mag het graag. Gezonde dosis humor, lichte RP, hulpvaardig (ik ben laatst zonder vraag van mij helemaal getuned), ik heb het er goed naar mijn zin. Maar ik ken geen andere KS.
Ik heb geapplied :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net op champ NCF gedaan en hoewel de hits een beetje tegenvielen wel goed te doen. 1x een power potje genomen om lekker door te kunnen. Kreeg wel te horen "time is running out" maar op tijd klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik zit vanavond online, wat is je gamename?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 16-05-2011 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

maartend schreef op maandag 04 april 2011 @ 17:49:
[...]

Ik zit vanavond online, wat is je gamename?
Dennah, de jouwne?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Verwijderd schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:35:
Ik heb een code 'gewonnen' bij tweakers. In de omschrijving stond dat ik een bree horse zou krijgen, deze kan ik echter niet in mijn inventory vinden. Ook kan ik geen paard kopen in north bree: veel te duur en geen riding skill.
Ik heb overigens wel een paarse cape gekregen en wat ander equipment.
Doe ik wat verkeerd?
Waarschijnlijk staat deze al direct onder je mounts? (ingame op K drukken, dan tab Mounts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op maandag 04 april 2011 @ 18:52:
[...]

Waarschijnlijk staat deze al direct onder je mounts? (ingame op K drukken, dan tab Mounts)
Je moet het maar weten. Leuk zo'n newbie pakket, alleen jammer dat de mounts zo weggestopt zitten. Ik ben al naar north bree gelopen om daar te kijken of ik er een kon halen.. Ik verwachte dat de mount gewoon in de inventory kwam, zoals met de horse whistle die je voor 24 krijgt. In ieder geval bedankt!

Op welke server zitten de meesten van jullie touwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Wees liever blij dat de mounts in zo'n tab zitten. Vroeger waren ze indeed dingen in je inventory, en als je zo'n paardenverzamelaar was, was je bank nog niet jarig. Ben nu allang blij dat ze mount skills zijn geworden. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Trinsec schreef op maandag 04 april 2011 @ 19:07:
Wees liever blij dat de mounts in zo'n tab zitten. Vroeger waren ze indeed dingen in je inventory, en als je zo'n paardenverzamelaar was, was je bank nog niet jarig. Ben nu allang blij dat ze mount skills zijn geworden. :P
Jammer dat er geen stal is. Kon je ze mooi eens naast elkaar zetten :-)

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:46
Vanavond lvl 20 geworden zonder dood te gaan onderweg:D Heb nu de title "the undying'! Nu op naar de 65:D Heb nog niet zoveel verstand van lotro als jullie maar het is tot nu toe een vrij vermakelijk spel!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Erawen, Pie eating-champion
And proud of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Zaterdag ; 75% korting inde LotRO store voor de Mirkwood uitbreiding.

Lijkt me zeer de moeite waard (maar ja, ik heb dan ook alles)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

maartend schreef op maandag 04 april 2011 @ 22:24:
Zaterdag ; 75% korting inde LotRO store voor de Mirkwood uitbreiding.

Lijkt me zeer de moeite waard (maar ja, ik heb dan ook alles)
Maar 249 turbine points, niet veel! Zie ook velen andere leuke deals de komende dagen.. Extra bag voor 248 en currency limit van 2G weg voor 198! Zag helaas ook dat afgelopen zaterdag Mines of Moria in de aanbieding was, helaas is die dan een stukkkkk duurder dan de Mirkwood uitbreiding zaterdag, terwijl Moria juist de eerste uitbreiding was toch?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 00:12:
[...]
terwijl Moria juist de eerste uitbreiding was toch?
Klopt, maar Moria was dan ook een echt grote expantion tov Mirkwood. Wat betreft die horses, ik ben ook erg blij dat dit nu in het miount-tabje zit, anders had ik nu welgetelt 44 extra items in mn bags aan paarden :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bekend probleem Rfce ;)
Ik moet de PvP, inn en ale league en nieuwste festival paardje nog, en ik denk de loth, mirkwood en enedwaith meta deed nog, dus ik heb d'r ook aardig wat inmiddels ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Bedankt Maartend! _/-\o_

Heel slecht, maar ik wist niet van het bestaan van die daily deals. Persoonlijk vind ik de website van de shop een beetje slordig en onoverzichtelijk overkomen. Er had wel iets meer reclame over deze daily deals mogen komen wat mij betreft.
Ben dus heel blij dat je het ons even mededeelt (al ben ik pas lvl 33, voor 250 punten kan ik het niet laten liggen)

@Bananenspin, voor de extra bags en currency cap removal zou ik eerder kiezen voor één maand VIP.
Na die maand heb je met alle karakters (5 inclusief Moria anders 3) de currency cap removal en de 2 extra bags ter beschikking. Daarnaast kan je eventueel meteen je riding skill halen ipv het te kopen.
Je moet niet vergeten minimaal 1x in te loggen met al je karakters aangezien de features per karakter geopend worden.

[ Voor 35% gewijzigd door Andiaen op 05-04-2011 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Andiaen schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:10:
@Bananenspin, voor de extra bags en currency cap removal zou ik eerder kiezen voor één maand VIP.
Dit inderdaad. Gewoon een maandje vip pakken, alvast wat extra characters aanmaken (kies de classes wel goed!) en dan ben je er weer van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RKwant schreef op maandag 04 april 2011 @ 20:01:
Vanavond lvl 20 geworden zonder dood te gaan onderweg:D Heb nu de title "the undying'! Nu op naar de 65:D Heb nog niet zoveel verstand van lotro als jullie maar het is tot nu toe een vrij vermakelijk spel!
_/-\o_ mij is het mislukt ik ging op level 15 dood 8)7
en ik wou level 65 halen zonder dood te gaan delete en opniew :+ (sarcasme)
maar vermakelijk spel ja ook al heb ik ook nog niet zoveel verstand van.
misschien een idee om een newbie guide te maken op forum over al die dingen als craften en metalsmith enzo (kan zijn dat ik nu wat verkeerds zeg) :9

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2011 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

MueR schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 10:40:
[...]

Dit inderdaad. Gewoon een maandje vip pakken, alvast wat extra characters aanmaken (kies de classes wel goed!) en dan ben je er weer van af.
Oh dat klinkt natuurlijk nog een stuk beter! Moet je dan ook de expansions hebben om er optimaal gebruik van te maken, en ook beide dus?

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Als je beide expansions hebt, zit je op 7 slots volgens mij. Is natuurlijk heel interessant om classes te maken. Daarbij heb je ook meteen toegang tot de Warden en Runekeeper (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op zaterdag 02 april 2011 @ 20:29:
[...]

Ik heb het nog niet met mn champ gedaan maar ik denk toch wel dat het een beetje aan jezelf ligt of aan de rest van de groep. Dat ding heeft iets van 54k toch? delen door 300 seconden hoef je slechts 180 DPS te doen. Als je dat niet haalt op je champ is er iets goed mis.
Heb een bijna endgear champ met bijna alles op max en het lukt me helaas niet. Dat ding absorbed de helft van mijn dps ofzo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't viel mij ook tegen op m'n hunter, hoe zijn de mitigations van dat ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik heb mijn Loremaster nog niet meegenomen naar NCF, maar ik verwacht remarkable op alles eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T is wel een vervelend gevecht ja en t is ook 64k op T2 iig en je moet het in principe in je eentje doen.

Op hunter ging het super snel en heel makkelijk. Had een captain en healer bij me en die gingen rond rennen en /slappen terwijl ik als shield brother van de captain en zo vaak mogelijk to arms lekker kon knallen. Dit ging t makkelijkst van alle classes tot nu toe. Op burg had ik het wat moeilijker vooral met power maar mn burg heeft wel heel fijne gear. Op champ moest ik het ook zonder captain buff doen (was met warden en minstrel) dus vroeg wel of de minstrel af en toe ballad of war kon spelen. Ik verwacht ook niet dat het een probleem zal worden op mn RK maar een goed gegearde DPS class lijkt wel een vereiste voor NCF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

MueR schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:05:
Als je beide expansions hebt, zit je op 7 slots volgens mij. Is natuurlijk heel interessant om classes te maken. Daarbij heb je ook meteen toegang tot de Warden en Runekeeper (denk ik).
En alle extra's die je normaal los zou kopen heb je dus doordat je 1 maand VIP neemt? Dus extra bags, coin cap en er zal vast nog wel meer zijn :) Moet ik even goedkoop opzoek naar de Moria expansion, las iets over speciale bundels voor 10$ op Amazon maar kan die helaas niet vinden.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 13:08:
[...]
Dat ding absorbed de helft van mijn dps ofzo!
Het is een beetje een open deur, maar doe je wel het juiste type schade? Als je schade doet van een type waar de mob imuun tegen is, dan gebeurd er inderdaad niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bananenspin schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 14:37:
[...]

En alle extra's die je normaal los zou kopen heb je dus doordat je 1 maand VIP neemt? Dus extra bags, coin cap en er zal vast nog wel meer zijn :) Moet ik even goedkoop opzoek naar de Moria expansion, las iets over speciale bundels voor 10$ op Amazon maar kan die helaas niet vinden.
Lees deze pagina eens goed door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertus15 schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 15:58:
Als je schade doet van een type waar de mob imuun tegen is, dan gebeurd er inderdaad niet veel.
Hehe idd, een goede oefening is om voor de test eens als lvl65 naar Sarnur (Ered Luin) te gaan, dan achterdoor het elite gedeelte... probleer daar maar eens een mob van 15 lvl's lager af te krijgen met het verkeerde damage-type op je wapen :-P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Kun je alvast SoM kopen zonder dat je MoM hebt? Ik begrijp dat je het dan niet kan spelen omdat MoM required is, maar aangezien ik MoM nog niet nodig heb en SoM in de aanbieding komt wil ik dit graag weten...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

RKwant schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:40:
Kun je alvast SoM kopen zonder dat je MoM hebt? Ik begrijp dat je het dan niet kan spelen omdat MoM required is, maar aangezien ik MoM nog niet nodig heb en SoM in de aanbieding komt wil ik dit graag weten...
Ik vraag het me ook af, maar als ik deze pagina lees: http://www.codemasters.co...hp?type=Siege+of+Mirkwood, dan kan je wel de expansion kopen, maar je kan hem nog niet gebruiken. Staat in ieder geval nergens genoemd dat het niet mogelijk is om hem al aan te schaffen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
RKwant schreef op dinsdag 05 april 2011 @ 16:40:
Alles wat je in de store ziet kun je kopen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Net met TAA wat in de Delving of Fror rond gehangen. De Egg-keeper daar neergemept. Ging vrij makkelijk, dus toen ik hem weer zag, net toen TAA naar bed wilde.. "Goh, dat kan ik vast solo". Na een eerste poging die mislukte (iets met je fellowship wordt opgeheven en mob wordt grijs :(), nog maar eens gedaan. Duurde wel een dikke 10 minuten, maar toch...
Munglug 1 Munglug 2

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Nice Grats!

Gisteren met de kin een 2e poging ondernomen om Durins Bane te slachten. Maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht. Na een stuk of 6 wipes hebben we het maar opgegeven. Binnenkort een nieuwe poging

Acties:
  • 0 Henk 'm!
qntal schreef op woensdag 06 april 2011 @ 07:17:
Gisteren met de kin een 2e poging ondernomen om Durins Bane te slachten. Maar dat blijkt toch moeilijker dan gedacht. Na een stuk of 6 wipes hebben we het maar opgegeven. Binnenkort een nieuwe poging
Us2... T2 neem ik aan... na een avondje vanalles proberen, tot 543k gekregen... probleem is dat we tot de fase komen dat hij die 360 aanval enzo gaat doen, er liggen dan net iets te veel veldjes voor de tank, of de rog staan net weer te dicht bij de groep :9 ..... wel balen dat hij na 6 kills gewoon de hele raid laat whipen... De laatste poging weer iets nieuws geprobeerd, wat opzich een goed idee lijkt.. nu nog uitvoeren :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

nee T1. we hebben de tactics nog niet door. we kregen m gister tot 200k

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat toch ook al nice, T1 zijn er geen of minder van die vuurvelden hè

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal

qntal

Omlet du fromage!

er zijn wel vuurvelden (helaas :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow ok.. maar hoevaak en hoeveel?
spoiler:
Vanaf fase2 (die je al snel bereikt), gooit hij om de zoveel tellen een veld en wordt er 1 iemand door hem heen gepulled (met een fear-debuff), die 1 sec na neerkomen ook een veld neergooit, dit gaat dan zo ff door tot 620k volgensmij, en dan begint fase3... hier blijft hij dus gewoon hetzelfde doen als in fase2, en daarnaast frontal en 360 melee attacks, waar hij ook nog ff wat veldjes omzich heen gooit :P.... wat een vuur allemaal
T1 weet ik dus niet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:43

TAA

Liever IRC

MueR schreef op woensdag 06 april 2011 @ 01:18:
Net met TAA wat in de Delving of Fror rond gehangen. De Egg-keeper daar neergemept. Ging vrij makkelijk, dus toen ik hem weer zag, net toen TAA naar bed wilde.. "Goh, dat kan ik vast solo". Na een eerste poging die mislukte (iets met je fellowship wordt opgeheven en mob wordt grijs :(), nog maar eens gedaan. Duurde wel een dikke 10 minuten, maar toch...
[afbeelding] [afbeelding]

*O*
Nice! Mijn solo poging strandde op 30k. En voor de loot hoef je het niet te doen :+

Morgen maar eens op jacht naar wat Brilliants 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi, ben nieuw op tweakers.net, maar ik speel al zo'n 3 en een half jaar lotro :) Zag in de OP dat er ook mensen op Gilrain en Laurelin spelen maar aangezien die post nogal oud is vroeg ik me af wie er allemaal op Gilrain, Laurelin of Withywindle spelen? :)

Mijn chars:
Gilrain; Curuorn (Freep), Curuornn (Creep)
Laurelin; Harncallon (Freep)
Withywindle; Curuornn (Creep)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dat overzicht van spelers wordt toch regelmatig geupdate hoor ;) Ik kan natuurlijk alleen niet bijhouden wie er (tijdelijk) stopt met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke :) Dan neem ik daar weer een kijkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op woensdag 06 april 2011 @ 07:22:
[...]

Us2... T2 neem ik aan... na een avondje vanalles proberen, tot 543k gekregen... probleem is dat we tot de fase komen dat hij die 360 aanval enzo gaat doen, er liggen dan net iets te veel veldjes voor de tank, of de rog staan net weer te dicht bij de groep :9 ..... wel balen dat hij na 6 kills gewoon de hele raid laat whipen... De laatste poging weer iets nieuws geprobeerd, wat opzich een goed idee lijkt.. nu nog uitvoeren :-)
Volgens mij heb je de cijfers een beetje door elkaar gehaald :P
Dacht dat we hem in de beste poging op 453k hadden... of was het nou 435? :) T was iig in de 400 ergens. Lijkt niet veel maar als je bedenkt dat ie totaal 825k heeft. T is geen mietje nee. Wel erg cool gemaakt daar boven op die berg met sneeuw en alles... YOU SHALL NOT PASS!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 06 april 2011 @ 17:48:
[...]

Volgens mij heb je de cijfers een beetje door elkaar gehaald :P
Dacht dat we hem in de beste poging op 453k hadden... of was het nou 435? :) T was iig in de 400 ergens. Lijkt niet veel maar als je bedenkt dat ie totaal 825k heeft. T is geen mietje nee. Wel erg cool gemaakt daar boven op die berg met sneeuw en alles... YOU SHALL NOT PASS!!!
Klopt, typo.... maar goed volgende keer moet ie gewoon neer :P Had het er nog met Mol over gehad....
spoiler:
Misschien is het idee om hem toch in de midden-circle te tanken, en dan daar met de klok mee draaien... niet helemaal in het midden natuurlijk, maar zo ongeveer. Zo worden die vuurvelden voor en achter hem neergelegt en kan de tank net in het gangpad blijven staan.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Heb nu VIP en ben aan het kijken naar de Mines of Moria om die te krijgen maar vind de prijs die je betaalt een beetje duur.. nou lees ik op veel fora als ik google dat er een box is voor zo'n 10 dollar op amazon. De enigste die ik de buurt komt wat ik vind is deze maar is dat dan ook de game?

edit: Nee dat is hem dus niet, iemand anders enig idee over wat voor box ze het hebben?
I did the amazon route too and got the box set for angmar with moria included and it cost me 5.99 +shipping and handling. I love it cause i now have the one ring on a chain like frodo...but my ring is the real one. (IMG:style_emoticons/default/smile.gif) I will rule everyone and be invisible when i do it lol.

[ Voor 34% gewijzigd door Bananenspin op 07-04-2011 14:53 ]

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 13:47
Bananenspin schreef op donderdag 07 april 2011 @ 14:46:
Heb nu VIP en ben aan het kijken naar de Mines of Moria om die te krijgen maar vind de prijs die je betaalt een beetje duur.. nou lees ik op veel fora als ik google dat er een box is voor zo'n 10 dollar op amazon. De enigste die ik de buurt komt wat ik vind is deze maar is dat dan ook de game?

edit: Nee dat is hem dus niet, iemand anders enig idee over wat voor box ze het hebben?

[...]
Hou er wel rekening mee dat dat een versie voor de Amerikaanse servers zal zijn... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Bananenspin- ga gewoon eens kijken bij de lokale free record shop of dergelijke winkels. Goed kans dat hij ondertussen naar de 5 euro bak gegooid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:00:
Bananenspin- ga gewoon eens kijken bij de lokale free record shop of dergelijke winkels. Goed kans dat hij ondertussen naar de 5 euro bak gegooid is.
Precies, of bij de Bart Smit in de rommelbak ofzo :-).
Als ik me niet vergis, was die vorige week in de store in de aanbieding voor de helft van de prijs.... dat gaat komende week (dacht ik) trouwens ook voor Mirkwood gelden!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Rfce schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:11:
[...]

Precies, of bij de Bart Smit in de rommelbak ofzo :-).
Als ik me niet vergis, was die vorige week in de store in de aanbieding voor de helft van de prijs.... dat gaat komende week (dacht ik) trouwens ook voor Mirkwood gelden!
Klopt maar de helft van de prijs was toen nog steeds omgerekend 15 euro en die dag was ik pas begonnen met spelen en was ik daar nog niet mee bezig :( Ik ga morgen even wat winkels langs op hoop van zege!

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bananenspin schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:14:
[...]
Klopt maar de helft van de prijs was toen nog steeds omgerekend 15 euro.
Ook dat is geen prijs voor een expansion van deze omvang (vind ik persoonlijk). Wat kost ie nu dan omgerekend?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin

Bananenspin

Omdat het kan

Zo'n 30 euro, als ik het toen had geweten dat ik de game zo leuk zou vinden had ik het ook wel neergelegd hoor, maar 30 vind ik teveel van het goeie.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Hmm, zelf deze game voor 5 euro bij frs gekocht...Zou toch eens keer wat winkels aflopen dan!

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
En morgen weer 'emergency maintenance'. Wat zou er dit keer mis zijn? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Frodo is zijn ring kwijt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Waarschijnlijk hebben creeps zitten huilen dat ze te zwak zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2011 @ 15:11:
Hoi, ben nieuw op tweakers.net, maar ik speel al zo'n 3 en een half jaar lotro :) Zag in de OP dat er ook mensen op Gilrain en Laurelin spelen maar aangezien die post nogal oud is vroeg ik me af wie er allemaal op Gilrain, Laurelin of Withywindle spelen? :)

Mijn chars:
Gilrain; Curuorn (Freep), Curuornn (Creep)
Laurelin; Harncallon (Freep)
Withywindle; Curuornn (Creep)
Hey Curuu, welkom bij Tweakers!

Ik zie dat je ook speelt op Gilrain, mocht je online zijn zoek dan van het weekend eens op Glorhil (lvl 33 hunter). Ik ben naar verwachting in de avond / nacht uren online.
Misschien zie ik je nog eens langs lopen op Gilrain!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
Gister met mijn level 37 hunter eens de nieuwe quests in evendim gedaan. Ben nu bijna 39 binnen anderhalf uur ongeveer. De quest lines lopen lekker vlot door, maar ze zijn wel erg makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
RKwant schreef op donderdag 07 april 2011 @ 15:57:
Hmm, zelf deze game voor 5 euro bij frs gekocht...Zou toch eens keer wat winkels aflopen dan!
ik voor 1€ :) bij een lokale FRS cheapo bin bak

ik kijk nog vaak rond maar zie hem de laaste tijd nergens meer staan dus hij wordt zeldzaam maar mocht ik hem zien voor een lage prijs dan neem ik hem wel mee zodat ik iemand anders blij kan maken

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
MADG0BLIN schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:50:
Gister met mijn level 37 hunter eens de nieuwe quests in evendim gedaan. Ben nu bijna 39 binnen anderhalf uur ongeveer. De quest lines lopen lekker vlot door, maar ze zijn wel erg makkelijk...
idd wel een beetje heel makkelijk imo...was ook in no time kindred... maar goed de lvl 35-40 was altijd al lastig met quest dus het is een mooie overbrugging maar dit was wel heel makelijk.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
MADG0BLIN schreef op vrijdag 08 april 2011 @ 09:50:
Oh dat was jij in kinship? :P

Gisteravond rond 1.30 nog een lost temple run gedaan. "Nee joh, blijf maar op je RK". Ja maar, die heeft brakke gear en heb ik al een jaar niet gespeeld. Ik was alleen wat vault space aan het opruimen! En ik moet er nog naar toe lopen ook! "Ah boeit niet". Nou, fijn, sta je dan. Mocht bij de eerste boss meteen gaan healen toen de minstrel geen power meer had (geen LM en pech met FMs). Dammit, ik wist niet eens meer welke skills nou wat deden. Ik heb 20 seconden gezocht naar mn Self Motivation :X Nou ja.. uiteindelijk toch gelukt. Lang leve steady hands, anders waren we wel een paar keer gewiped denk ik.

Pagina: 1 ... 33 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.