The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gister nog ff aan de ontwikkelaar gevraagd van die DPSparser, en hij verwacht binnen 2 weken een versie te hebben die wel werkt, waarin gelijk ook extra opties in zijn verwerkt die de nieuwe combatlog geven.

Ik weet eigenlijk niet of een aggrometer mogelijk is met de nieuwe combatlog, heb niet heel goed gekeken op bullroarer. Probleem is met name als inherente threatcomponenten van je skills critten zonder dat de rest crit, ik geloof niet dat dit geparsed word. Voor de rest is het een kwestie van van multipliers uitzoeken (wat ook nog een enorm klotewerk is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die BuffBars ga ik wel als ie weer werkt een keer installeren. Volgens mij is dat bijzonder nuttig voor een Minstrel ook. Die combat analysis wil ik ook wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Het enige wat ik nog wil van BuffBars (die gebruik ik al een tijdje btw) is dat ik als Warden leeches zet op de mobs, en dat ik dat toch wel zou willen tracken. Hoeveel mobs er gedebufft zijn, enzovoorts.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MueR schreef op maandag 21 maart 2011 @ 16:50:
[...]

Dat heeft geen enkel script, gelukkig. LUA kan alleen op je eigen lokale client komen. Threat meters enzo mogen wmb lekker in WoW blijven.
Want..? Ik zie alleen maar voordelen als er meer opties zijn voor de spelers. Lotro zou er alleen maar op vooruit gaan als het dezelfde addon-ondersteuning zou hebben als WoW. Er is behoorlijk wat minder goed uitgewerkt aan de ui van lotro in vergelijking met WoW+addons. En ik doel daarbij zeker niet alleen op metertjes (mail comes to mind..)

Een threatmeter kan m.i. geen kwaad, het maakt het makkelijker voor nieuwe spelers om een beetje in de gaten te houden wat ze aan het doen zijn. Hoe een ander daar last van zou kunnen hebben ontgaat me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik snap MueR's concerns wel (en gelijk ook dat van Turbine), als je zulke dingen kunt tracken, wordt alles zo erg prestatiegericht. Ik geloof niet dat ik erg veel lol zou beleven daaraan.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sja, het is de oude discussie die op wow-fora ook veel gevoerd is. Ik denk dat het de mensen - niet de addons - zijn die de sfeer in een groep bepalen en als de sfeer me niet bevalt ben ik snel genoeg pleite :)

DPS-meters vind ik trouwens een groter "kwaad" dan threatmeters. Threatmeters maken het je tank makkelijk, dps-meters willen nog wel eens leiden tot spelers die overaggroen, hun taakje (interrupts oid) vergeten of niet meer om zich heen kijken voor adds/aoe/environment omdat ze nu eenmaal bovenaan willen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
to good to be true :-)
Release of Update 2: Echoes of the Dead has been delayed
21-Mar-2011Due to last minute technical reasons, the release of Update 2: Echoes of the Dead has been delayed momentarily whilst a fix is applied. We will announce a new launch date shortly. Tuesday's maintenance window will be postponed until later this week.
Kennelijk een leuke bug gevonden in de US.... na we zien wel weer.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:18

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

och een patch zonder uitstellen is geen patch van Turbine. Ik geloof niet dat er iemand is die dit niet verwacht had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Rfce schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 00:11:
to good to be true :-)

[...]

Kennelijk een leuke bug gevonden in de US.... na we zien wel weer.
Hou er wel rekening mee, dit geldt dus voor ONZE update, deze komt vandaag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel balen, snap ik wel, helemaal gezien de flinke update bij legendary items/ relics, dat ze dit uitstellen;

Dit zijn anders vast van die momenten dat je heel veel crit en dus niets krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
qntal schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:38:
och een patch zonder uitstellen is geen patch van Turbine. Ik geloof niet dat er iemand is die dit niet verwacht had...
Als iemand die z'n IT vak serieus neemt gaan hier m'n tenen krom van staan. Ik vind Turbine zo'n onprofessionele hobby club. Vanuit ons perspectief is het maar een spelletje, maar vanuit hun perspectief zou het een IT-service moeten zijn met alle professionele IT processen die daar bij horen. Van dat alles lijkt totaal geen sprake.

Triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Um... Turbine heeft niets uitgesteld, Codemasters deed dat. De Update 2 is al doorgevoerd op de US servers, ik zie de veranderingen al sinds gisteren.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Je krijgt bij crit combining nu alleen shards, en evenveel voor een crit level 1 als voor level 5.

Zorg dat je trouwens relics craft als je dat kan, je kan deze ook omzetten in shards. Die je weer kan gebruiken om bijv. scrolls of delving te krijgen.

Er is redelijk wat gewijzigd, en er zijn een zooi nieuwe instances die je moet 'unlocken' voor je ze zelf kan maken.
Dit had ik naar iemand gemaild, en had het in het Engels getyped:

Forochel instance: from the big town centre north head NW, then west. It's at the waterside there.
Enedwaith: SSW. South into the wight area, then when you see a gate with 2 wights through that, up the stairs, up more stairs, and follow the path. Think the wights wont follow till the end, so you can just run up mounted.
Trollshaws: At the wights, where the rare wight can spawn.
Shire: Not really in the shire this one, it's west of Oatbarton (in Evendim). Still, probably fastest to get there from the Shire.
Northdowns: There is a farm in the centre of the map. Easiest is to travel from Esteldin towards Trestlebridge, and get off at the farm. (There's a pillar there with a quest, and a few npcs, so easy to see where it is). Head north along the rock cliff, and you'll see it soon enough.

Die in Enedwaith is de raid instance. Daar kan een item droppen wat je nodig hebt om first age weapons te maken (nieuwe craft recipes bij de craft guilds).

Character scherm is sterk veranderd, en het Barter Wallet is nu te bereiken via 'b', het char window, icoon rechts boven de minimap of via het uitgebreidere menu en dan Character. Destiny Points store is nu bereikbaar via een knop in de Wallet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maartend schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 07:58:
[...]
Hou er wel rekening mee, dit geldt dus voor ONZE update, deze komt vandaag niet.
Ja daarom post ik m ook.... anyhow dit zou echt de eerste keer zijn geweest dat we direct na US ook de update krijgen... maar goed als het echt een serieuze bug is ben ik blij dat ze de boel uitstellen, als ze dan maar direct de hotfix erin stoppen!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:42
Rfce schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:23:
[...]

Ja daarom post ik m ook.... anyhow dit zou echt de eerste keer zijn geweest dat we direct na US ook de update krijgen... maar goed als het echt een serieuze bug is ben ik blij dat ze de boel uitstellen, als ze dan maar direct de hotfix erin stoppen!
Nee hoor. Dat zou de eerste keer zijn sinds moria. In SoA waren de meeste patches vrijwel direct na de US.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-10-2024
Skyclad schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 09:22:
Character scherm is sterk veranderd, en het Barter Wallet is nu te bereiken via 'b', het char window, icoon rechts boven de minimap of via het uitgebreidere menu en dan Character. Destiny Points store is nu bereikbaar via een knop in de Wallet.
Ik had gehoopt dat ze meer dingen in de barter wallet zouden gaan stoppen (guardsman's marks, Medallions, etc.), maar dit staat iig niet aangekondigd. :/

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
foppe-jan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Ik had gehoopt dat ze meer dingen in de barter wallet zouden gaan stoppen (guardsman's marks, Medallions, etc.), maar dit staat iig niet aangekondigd. :/
Nope. En die 5 nieuwe instances hebben weer nieuwe barter zooi. Je krijgt er 1 voor het activeren van elke instance, dus 5 wanneer je ze allemaal activeert, nog voor je ze probeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
foppe-jan schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 10:24:
[...]

Een van de meest achterlijke opties. 90% van je skirmish dingen worden er in opgeslagen, maar 2 of 3 marks niet... 8)7
Wat mij betreft gebruiken ze de barter wallet voor alle barter items.

Ben in ieder geval benieuwd naar de nieuwe content, nu nog tijd vinden om te spelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ze willen ook wat bag space verkopen :D

(ook al erger ik me er aan dat ik als met VIP tegen ruimte gebrek aan loop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Oh en kleine waarschuwing, Relic + Forge masters in 21st zijn een goede plaats om te gaan staan als je wilt weten wat lag is na de patch ;)

(Stonden minstens vele tientallen mensen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
T zijn nu denk ik mensen die nog snel even wat relics aan het combinen zijn VOOR de update. En als het druk is in 21st ga ik wel naar Emyn Lum oid.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:13:
T zijn nu denk ik mensen die nog snel even wat relics aan het combinen zijn VOOR de update. En als het druk is in 21st ga ik wel naar Emyn Lum oid.
Goed idee, toen ik rond 2pm US tijd naar Rivendell ging waren er daar maar iets van 30 mensen :D

Denk dat de 'stad' bij Mirkwood swamp het beste zal werken, ook al heb je daar natuurlijk weer geen vault.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:13:
Ik heb me niet echt verdiept in de relics, maar is het dan nu beter om even snel al je T5/6 relics te uppen naar min 7?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 14:57:
[...]

Ik heb me niet echt verdiept in de relics, maar is het dan nu beter om even snel al je T5/6 relics te uppen naar min 7?
Veel mensen draaien nu nog even hun skirmish marks erdoor om zo hoog mogelijke relics te krijgen. Aangezien de nieuwe uniques niet altijd een verbetering zijn en oude T8 en T9 beter kunnen zijn is het het allerbeste om nog die goede relics te krijgen. Ook het combinen gaat erg duur worden dus je kunt ook vast zo veel mogelijk T6 zien te krijgen zodat je straks alleen met shards en een random T6 een nieuwe T6 kunt maken naar keuze. Alles boven T6 kun je straks of gebruiken of deconnen voor shards waar T9 echt een flinke sloot shards zal geven.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 22 maart 2011 @ 15:51:
Ook het combinen gaat erg duur worden dus je kunt ook vast zo veel mogelijk T6 zien te krijgen zodat je straks alleen met shards en een random T6 een nieuwe T6 kunt maken naar keuze. Alles boven T6 kun je straks of gebruiken of deconnen voor shards waar T9 echt een flinke sloot shards zal geven.
OK, dus gewoon veel T6 maken dan maar nog ff snel op mn main :-) gelukkig is de patch uitgestelt :o

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het nog niet zo erg dat de US de ultieme beta test is van ons. Toch al een paar keer van enorme problemen afgeholpen zo. (Dat neemt niet weg dat er een tijdje is geweest dat we zonder expliciete reden 2 weken later pas de update kregen)

Ik heb vrijdag toevallig vrij, het zou mooi zijn moesten ze de update van donderdag kunnen behouden ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik snap niet dat ze er niet gewoon voor kiezen om alle Relics 7+ automatisch te deconnen en de spelers een sloot shards ervoor te geven.

Nu krijg je misschien een gekke economie, omdat die oude 7+ Relics beter kunnen zijn en heel schaars worden en daardoor heel duur. Maar misschien zijn de nieuwe 6-relics wel beter dan de oude 9 en zullen ze langzaam uitgefaseerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer een mooie LT run gedaan met de kin... bij poging 2 ging de HM neer... eerste was een beetje chaotisch op TS.... en yes ik kwam in aanmerking voor de Shoulders, eindelijk de set compleet!! Op naar de volgende set }:O
We hebben btw 1 van de 2 groepen wights met rust gelaten, door een burglar in stealth de lever te laten pullen, HIPs FTW... en daar kom je dan na een jaartje achter :o ... nu bedenk ik me net of het zo ook niet mogelijk is om beide groepen wights met rust te laten... alleen kort kite-rondje dan bij de laatste 3, maar moet te doen zijn lijkt me >:)

daarna nog 15k skirmisher point ingelevert tegen T1 relics... en nu heb ik RSI na een uurtje klikwerk.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 07-10 10:58
Ik denk dat ze juist willen dat de Tier9 relics blijven.
Dat levert ze een hele sloot geld op. de huidige Tier9's blijven zeker nog heel erg lang de beste die er zijn en waar kun je een scroll kopen die ervoor zorgt dat je de huidige settings/runes uit je item kan halen? Juist: in de shop, dat wordt met stip het bestseller item na de patch.
So lame, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Hiawatta schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 16:00:
Ik denk dat ze juist willen dat de Tier9 relics blijven.
Dat levert ze een hele sloot geld op. de huidige Tier9's blijven zeker nog heel erg lang de beste die er zijn en waar kun je een scroll kopen die ervoor zorgt dat je de huidige settings/runes uit je item kan halen? Juist: in de shop, dat wordt met stip het bestseller item na de patch.
So lame, maar ja.
Tja, maar nu je legendaries kunt overzetten heb je wel een stuk minder reden om wapens weg te gooien dan voorheen. Je kunt natuurlijk straks wel voor een first age LI gaan grinden, maar ik betwijfel dat ik dat ga doen voor de q3 expansion.

The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja, als zo'n first age dropt, dan dropt die he ;) Dan gebruik ik hem ook, maar ik zie wel of ik er 1 krijg of niet, voorlopig mooi 2nd age houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
ff een vriendelijke waarschuwing van de CMs

Faya
LOTRO Community Officer

Important announcement: Instances

Please do not log your character off and leave it in an instance for Update 2’s maintenance window tomorrow, as this could cause un-wanted issues for your character due to the changes the Update makes. Thank you for your co-operation.

We're referring to quest instances, so places like the auction house and housing areas should be fine.
Basically any instance that gives gloom (Watcher, DN, BG).. the removal of the radiance mechanic seems to leave your character with permanent dread if you log out inside one of these instances during the update - and at the moment there is no way to remove this dread until it gets patched.

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 23 maart 2011 @ 11:47:
Ik snap niet dat ze er niet gewoon voor kiezen om alle Relics 7+ automatisch te deconnen en de spelers een sloot shards ervoor te geven.

Nu krijg je misschien een gekke economie, omdat die oude 7+ Relics beter kunnen zijn en heel schaars worden en daardoor heel duur. Maar misschien zijn de nieuwe 6-relics wel beter dan de oude 9 en zullen ze langzaam uitgefaseerd worden.
Dus alle mooie settings waar mensen maanden voor hebben moeten zwoegen in 1 klap kapot maken? Nee dankjewel :)

7+ relics zijn altijd bound to char omdat je die alleen kunt krijgen door lagere Tiers te combinen. T6 zijn de hoogste relic boxen dus er is helemaal geen economie voor 7+ en kunnen dus ook niet duur worden. Ik weet wel dat ik na de update heel voorzichtig zal zijn met het slotten van een relic. Eerst even goed bekijken welke combinatie ik ga maken.

Je kunt overigens niet echt voor een FA grinden aangezien de FA symbol alleen in de nieuwe raid dropt.

[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyV76 op 24-03-2011 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
JohnnyV76 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 07:46:
Je kunt overigens niet echt voor een FA grinden aangezien de FA symbol alleen in de nieuwe raid dropt.
En dezelfde raid 10x doen is geen grinden? ;-) Toegegeven, het kan vermakelijker zijn dan wargs doodmaken in de buurt van Lanuch, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen heeft straks ook een 2nd age; die symbols zullen blijven droppen, maar je zal er nog maar 2-4 per character nodig hebben tot RoI uitkomt, Misschien wat meer omdat mensen blijven zoeken naar eentje met leuke bijstats/ meer pool A legacy's bij reforges, maar dat zal ook niet veel zijn;

En omdat een symbol daarvoor vrij makkelijk te krijgen zal zijn en iedereen sowieso iets krijgt voor één van de boek questen, zal over een maand iedere speler die veel speelt en over een maand of 3 iedereen met chars op de lvl cap die zich ook maar iets druk maakt om 2nd ages voorzien zijn. Alle relics en IXP die je daarna grind kan je op gaan potten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben zelf begonnen met een warrior nu. had al een hunter en wilde dus een close combat hebben. ben pas level 14 maar bevalt tot nu toe erg goed. kan er ook meerdere tegelijk mee killen. das bij hunter wat moeilijker. zeker op de laagste levels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Wat zijn jullie meningen trouwens over het nut van een 2nd age 'secondary' LI? (Dus bij hnt je main hand weapon, of tools/satchels etc.)

[ Voor 8% gewijzigd door foppe-jan op 24-03-2011 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij grinden denk ik niet aan de end-game raid doen nee... dan denk ik meer aan uren mindless mobs killen oid. Instances vind ik leuk en blijven ook leuk omdat ik het met 7 verschillende chars kan doen. BG heb ik ontelbare keren gedaan maar vond het nog steeds niet saai omdat ik de ene keer aan het tanken was, dan weer relaxed DPS-en, dan weer healen etc. en zo blijven dat soort instances leuk om te doen.

2nd age items waren nu al erg algemeen maar op mn RK bijv. heb ik tot nu nog steeds een Third Age stone gebruikt omdat er naast de perfecte legacies ook erg goede base stats op zaten (140 power, +80 ICPR etc.) Ik heb nu een soortgelijke 2nd age gemaakt met totaal 7 legacies waar er nog 1 legacy op mist. Als ik dus na de update mijn huidige TA decon haal ik de scroll met die legacy eruit, gooi het op mn bijna-maar-net-niet-helemaal perfecte SA en voila. Op m'n guardian bijv. heb ik nog steeds een lvl60 FA belt. Ten eerste omdat de base stats beter kunnen zijn dan een SA (perceived threat kan op beiden zitten maar threat modifier van taunts alleen op FA en niet op SA) Bovendien zijn er erg veel major legacies die goed zijn voor een guardian dus de extra punten zijn ook het verlies van 50 morale op een crafted relic waard.

Vaak is het dus zo dat voor de class LI's je vnml naar legacies en base stats moet kijken. Zie vaak genoeg mensnen met 2nd age lvl65 items rond lopen die veel en veel slechter zijn dan mijn 3rd age lvl65 item.

Ik heb op bijna al mn chars LI's met 7 legs weten te bemachtigen (lvl65 2nd age) en na her en der wat legacies vervangen te hebben ben ik klaar tot ik een FA kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
het grote voordeel van 2nd tov 3rd is dat je bij de meeste items iets van een extra bonus hebt (extra threat, minder threat, minder power voor bepaalde skills) en dat je 100 punten meer te besteden hebt aan je legacy's;

Heb gisteren m'n lvl 60 burglar pocket item gedeconstruct en er nog ff een t9 relic bij gemaakt ;) heb al wel tijden een aantal lvl 65 2nd age items liggen, maar die legacy's waren minder goed; Maar dat probleem is zo weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Wmb zijn de 'secundary' LI's voornamelijk de kers op de taart. Veel toegevoegde waarde hebben ze niet, maar zijn wel leuk om te hebben. 2A's hebben wat meer punten te verdelen en de legacies kunnen iets hoger, maar wmb niet de moeite om de hernieuwde grind voor vele scrolls of empowerment te rechtvaardigen _als_ je al goede secundaries hebt.

Ik gebruik bv een lvl60 1A belt op mijn guardian, die belt heeft alle legacies die ik wil op T9, een gemis is dan wel dat ik geen maximale crafted relic kan gebruiken en ook geen T9 relics (wat ik toch niet wil). Dus ja, een lvl65 2A heeft een groter potentieel maar is het wmb niet waard om wekenlang symbols te verknallen en marks te grinden.
Mijn hunter gebruikt een lvl65 3A sword, dat doet precies wat ik wil en voor hunter is een 2A secundary wmb volledig overrated.
En zo kan ik nog wel ff doorgaan mbt secundary LI's, wat overigens niet betekent dat ik er niet veel te veel heb op de diverse alts :+ De meeste heb ik gemaakt als ik toch teveel symbols had en dan maar wat voor mezelf maakte voor de lol.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor m'n hunter wil ik nu juist wel voor een 2nd age;
De ideale heeft voor mij
- crit magnitude in precision, t9 (126 p)
- max AoE targets t5 (190 p)
- needfull haste duration t9 (126 p)
- press onward cooldown t9 (126 p)
- power restored by deep concentration t9 (110 p) (Mits ik hem trait natuurlijk, denk 't wel)
- stat legacy t8 (70 p)

Totaal 748 punten nodig, een 2nd age tot lvl 70 gelvld levert 750 punten op, dus is dan eigenlijk wel nodig ;)

En deep concentration zit er wel bij denk ik, omdat ik 2 rood/ 5 blauw wil gaan staan
dan zijn m'n blauwe traits:
- Enduring Precision
- Strong Draw
- Deadly Precision
- Swift Recovery
- Deep Concentration

[ Voor 18% gewijzigd door rik86 op 24-03-2011 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
In jouw opstelling lijk je te vergeten dat je ws ;) ook wat punten wilt gebruiken voor dps, maw je komt totaal op 978, oftewel je zult ergens wat moeten schrappen.
http://lotrotools.mmorsel...48:69;l005:68;bin:17;&x=1

Toch wil ik jouw voorbeeld als discussie nemen: stel je neemt genoegen met max. AoE op T4, dan heb je ineens 81 punten minder nodig en dan lijkt een 3A ook haalbaar. Maw is de grind het waard voor één AoE target meer? (nogmaals, als je al een secundary hebt die aan jouw wensen voldoet).

sidenote: ik gebruik volledig andere legacies voor mijn hunter(s).

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DPS verhogen op je hand weapon bij hunter is nergens voor nodig. De AoE target legacy is ook al zo overrated. Voor die enkele keer dat je zoveel mobs tegelijk hebt. Ik heb hem nu al niet en ik heb nog nooit iets gehad van... oh als ik nu maar wat meer targets kon raken zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ben ik helemaal met je eens hoor johnny, maar m'n off-hand was toch al flut, dus dan maar gelijk een 2nd age, met name wat AoE betreft is 't schrappen inderdaad niet zo'n probleem.

DPS op main hand boeit me niet, ik speel met m'n hunter eigenlijk alleen in instances, dus in principe kan je dan altijd ranged knallen, dus daar ga ik ook geen punten in stoppen. Begin nu alleen te twijfelen of ik nu een 3 of 4-legacy zwaard had gecraft, ik weet dat ik voor 1 van m'n chars een 4-legacy 2nd age heb;
In dat geval komt er natuurlijk een stat legacy bij ten koste van AoE.

Ben op zich wel benieuwd wat jullie dan voor legacies gebruiken en vooral waarom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
rik86 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 13:12:
Ben op zich wel benieuwd wat jullie dan voor legacies gebruiken en vooral waarom :)
Ik denk deze:
- Crit Magnitude in Precision
- Needful Haste duration
- Strength of Earth Morale Regen
- Beneath Notice cd
- Desperate Flight cd (maar misschien hou ik een ander leg weapon voor 'exploration' traits, en zet ik daar ook +AoE op)
- Press onward (vinden jullie die het waard gezien de cd? Ik heb het idee dat maar weinig mensen deze skill gebruiken.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik ben ook wel benieuwd naar jullie Legacies.

Ik heb een Champ en acht zelf op mijn 1H-zwaard de volgende legacies belangrijk:

- Standaard DPS Dmg
- AoE Dmg
- Crit Dmg Multiplier
- Rend Bleed Dmg

Op mijn rune heb ik dan deze legacies:
- Increased Horn Stun Length
- Rend Bleed Pulses
- AoE Dmg

Vooral de combinatie Rend Dmg / Pulses leek me handig. Weet uit mijn hoofd de overige legacies even niet meer.

Ik heb ook een rune met:
- Increased Ardour/Glory Pip interval
- Nog iets met Ardour / Glory
- Nog iets met Ardour / Glory

Dat leek me op zich ook handig voor in een Raid ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met de update gaat de cooldown naar 5 minuten, met legacy dus 3,5 en in combat te gebruiken; Hoewel 5 seconden inductie zal 't toch een leuke power-vuller zijn, al schijnt de power-return wel generfed te zijn.
Strength of the earth is, helaas, ook generfed :( al zal dat inderdaad ook nog een goede ter overweging zijn :) - hunter set ziet er trouwens ook niet verkeerd uit, en qua stats en qua set-bonus (2 stuks = -4s BlA cd, 5 stuks = +1 focus bij swift bow), dus die dan mogelijk in de plaats van de helegrod set die ik nu gebruik.

DF cooldown is useless, tenzij je hem graag als quick travel gebruikt ;)

Champ ga ik ook voor zoiets Davio, ik moet ff kijken wat 't precies wordt, in principe is mn champ m'n main namelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
rik86 schreef op donderdag 24 maart 2011 @ 14:54:
DF cooldown is useless, tenzij je hem graag als quick travel gebruikt ;)
Ja. Vond het vooral in Moria extreem handig. Ress plaatsen altijd naast camp enzo. :P
Maar ik raid bijna nooit, en daarom heb ik strength of the earth eigenlijk nog nooit nodig gehad. Een keer voor de grap gebruikt tijdens een lib run met 2 noobs, maar voor de rest draai ik eigenlijk nooit door m'n power heen (tenzij diseases).
offtopic:
Tjonge, echt snel gaat deze update downloaden niet. 40kb/s met uitschieters naar 130..

[ Voor 38% gewijzigd door foppe-jan op 24-03-2011 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister na mn werk even snel de pc aangezet om te updaten. Daarna snel de kids eten geven, zelf eten en alweer op pad omdat de oudste (4) op school een tentoonstelling had. Lekkere timing zo op update-dag :P

Na thuiskomst, kids naar bed, douchen en toen was het alweer 19:30. We hadden Ost Dunhoth nog op de planner staan omdat we er eerst vanuit gingen dat de update dinsdag zou komen. Ik werd dus gelijk uitgenodigd in de raid en terwijl iedereen al binnen stond te wachten deed ik snel de relics op mn wapen. Yikes, ziet er allemaal anders uit... char panel helemaal omgegooid. Naja allemaal verzamelen bij de eerste groep mobs in de Disease wing. Even de buffs bekeken en een plannetje van aanpak gemaakt en knallen maar. Letterlijk 20 a 30 sec. later was het een wipe. Hmm zo moet het dus niet :)

2e keer min of meer hetzelfde dus tactiek omgegooid en ja dat was het dus eerste groep neer. 2e en 3e groep ook even keertje wipen maar die hadden we toen ook door en na de 3e trash groep stonden we bij de boss fight. 2 bomen van ruim 200k ieder met 3 adds met een speciaal mechanisme (zal niet te veel vertellen voor mensen die het zelf willen bekijken). Het heeft een beetje weg van de twins fight in BG maar dan anders :)

Na een aantal keer flink gewiped te zijn hadden we een redelijke tactiek en bij de laatste poging van de avond (was al 24:00 ondertussen) hadden we zelfs beiden bomen neer dus wooho... eh... wtf.. 1 spawned weer terug met 100k morale..... andere boom was wel neer maar daardoor konden we de 2e niet meer neerhalen. Weet nu niet of het een bug is of dat onze tactiek verkeerd was maar we hadden killing blows op beiden :(

Ticket aangemaakt door iemand maar na een tijdje gewacht te hebben maar naar bed gegaan om 00:30. Trash mobs hebben we nu al onder de knie dus als we vanavond weer gaan kunnen we snel weer aan de boss fight beginnen. Eerste indruk... leuk, pittig maar niet vervelend (lights of Dol Guldur anyone?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:58:
Gister na mn werk even snel de pc aangezet om te updaten. Daarna snel de kids eten geven, zelf eten en alweer op pad omdat de oudste (4) op school een tentoonstelling had. Lekkere timing zo op update-dag :P

Na thuiskomst, kids naar bed, douchen en toen was het alweer 19:30. We hadden Ost Dunhoth nog op de planner staan omdat we er eerst vanuit gingen dat de update dinsdag zou komen. Ik werd dus gelijk uitgenodigd in de raid en terwijl iedereen al binnen stond te wachten deed ik snel de relics op mn wapen. Yikes, ziet er allemaal anders uit... char panel helemaal omgegooid. Naja allemaal verzamelen bij de eerste groep mobs in de Disease wing. Even de buffs bekeken en een plannetje van aanpak gemaakt en knallen maar. Letterlijk 20 a 30 sec. later was het een wipe. Hmm zo moet het dus niet :)

2e keer min of meer hetzelfde dus tactiek omgegooid en ja dat was het dus eerste groep neer. 2e en 3e groep ook even keertje wipen maar die hadden we toen ook door en na de 3e trash groep stonden we bij de boss fight. 2 bomen van ruim 200k ieder met 3 adds met een speciaal mechanisme (zal niet te veel vertellen voor mensen die het zelf willen bekijken). Het heeft een beetje weg van de twins fight in BG maar dan anders :)

Na een aantal keer flink gewiped te zijn hadden we een redelijke tactiek en bij de laatste poging van de avond (was al 24:00 ondertussen) hadden we zelfs beiden bomen neer dus wooho... eh... wtf.. 1 spawned weer terug met 100k morale..... andere boom was wel neer maar daardoor konden we de 2e niet meer neerhalen. Weet nu niet of het een bug is of dat onze tactiek verkeerd was maar we hadden killing blows op beiden :(

Ticket aangemaakt door iemand maar na een tijdje gewacht te hebben maar naar bed gegaan om 00:30. Trash mobs hebben we nu al onder de knie dus als we vanavond weer gaan kunnen we snel weer aan de boss fight beginnen. Eerste indruk... leuk, pittig maar niet vervelend (lights of Dol Guldur anyone?)
Ik heb gisteren Northcotton farms gedaan, en ik heb het idee dat er daar nog wat bugs in zitten.
Ten eerste hadden wij de cauldron kapot ongeveer 2s nadat de timer op was (of hij gekookt was omdat we het vuur te lang hadden laten branden), en toen moesten we die dus nog een keer doen, maar we kregen wel beide keren loot.
Daarnaast kon iemand die later joinde quest 2+3 ook gelijk afronden zonder dat hij die keys hoefde te verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 07:58:
...iedereen al binnen stond te wachten deed ik snel de relics op mn wapen. Yikes, ziet er allemaal anders uit... char panel helemaal omgegooid.
Ik had gisteren ook bijna geen tijd, heel laat even snel ingelogd. Ziet er idd goed uit dat pannel, ik direct ook even kijken bij de relics.... WTF waar zijn mn oude T7/8/9 relics??? Alles weg, alles geunslot en een handje vol T6.... NAAAH, klopt dit? Anyway direct ff ter test een TA gedecontruct en een mooie legacy eraf gehaalt... jammer dat je die dan weer niet op een SA kunt gooien :-)
Nou goed, daarna eerst ff snel t festival horse gehaalt, en daarna naar de PP om die mysterious relic quest op te pakken!!
Nice dat jullie toch al wat zijn opgeschoten.... ik had vernomen dat Ez al een boss down had :-) Vanavond is volgensmij weer een run!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rfce schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:02:
[...]

Ik had gisteren ook bijna geen tijd, heel laat even snel ingelogd. Ziet er idd goed uit dat pannel, ik direct ook even kijken bij de relics.... WTF waar zijn mn oude T7/8/9 relics??? Alles weg, alles geunslot en een handje vol T6.... NAAAH, klopt dit? Anyway direct ff ter test een TA gedecontruct en een mooie legacy eraf gehaalt... jammer dat je die dan weer niet op een SA kunt gooien :-)
Nou goed, daarna eerst ff snel t festival horse gehaalt, en daarna naar de PP om die mysterious relic quest op te pakken!!
Alle T7+ relics zijn teruggezet naar T6 maar hebben wel de stats van de oude relics nog gewoon. Als je kijkt tussen je T6 lijst staan ze er gewoon tussen hoor :)
Scrolls van een TA lvl65 kunnen gewoon op een SA lvl65 hoor. Had op mn champ een FA lvl60 wapen en rune (lvl70 en 60) dus die nog even snel gedeconned en nice... 569k ixp rune uit. Daarna een TA wapen uit mn vault gehaald met relentless strike damage legacy erop. Zo'n 569k rune erop waardoor ie meteen lvl35 was en gedeconned. Pop up met legacy scroll, goede gepakt en op mn huidige SA 2h geprakt. Het moet dus gewoon werken hoor :)
Nice dat jullie toch al wat zijn opgeschoten.... ik had vernomen dat Ez al een boss down had :-) Vanavond is volgensmij weer een run!
Weet niet van EZ maar Rising Dawn had deze boss wel neer ja op T2 las ik in de global. Heb wel het idee dat we heel dichtbij waren (ze waren beiden neer verdorie) maar beetje pech hadden. Het lastige is dat er wss komende runs weer allemaal nieuwe mensen mee gaan die het moeten leren dus dat vertraagt ook weer wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wij zijn gisteravond in de wound wing geweest voor zover ik weet. Kun je ook de disease wing in zonder deze te completen?
In ieder geval, onze kin heeft de mammuths neergehaald op tier 2 gisteravond :) Erg leuk mechanisme met die gauntlet, is weer eens wat anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 09:50:
[...]
Alle T7+ relics zijn teruggezet naar T6 maar hebben wel de stats van de oude relics nog gewoon. Als je kijkt tussen je T6 lijst staan ze er gewoon tussen hoor :)
Scrolls van een TA lvl65 kunnen gewoon op een SA lvl65 hoor.
Hmzzz dat gaan we ff checken...
Ik had gisteren een TA65 gedeconstrunt (lvl41) en wilde de legacy op een SA65 stoppen, dat ging niet, alleen mn andere tool was beschikbaar.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
een pool A kan niet op de plek van een pool B
en het kan alleen wapen op wapen en tool op tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat of.. je had die legacy al op je andere LI zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hiawatta schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 13:55:
een pool A kan niet op de plek van een pool B
en het kan alleen wapen op wapen en tool op tool.
dat zal het dan wel zijn ;-)
crap moet je daar ook nog op letten :+

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
del

[ Voor 98% gewijzigd door icegodd op 27-03-2011 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Welke wapen combo gebruiken jullie op je captain? Ik vecht nog steeds halberd maar heb lage dmgoutput. Might is nochtans niet echt slecht. Agi natuurlijk lager. Of gebruik je shield + 1h?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ben dit weekend voor het eerst eens naar de Moors gegaan, vooral omdat je daar door het farmen van Dull en Glimmering stones relics kan krijgen die je weer kan omtoveren in 336 shards per stuk. En de Shining stones zijn kennelijk ook redelijk wat waard in AH.

Ben nu rank 3, en zolang het niet erg unbalanced teams zijn is pvp best leuk. 7 creeps tegen 2 freeps is niet leuk, en gisteren toen we 18 freeps of zo en 1 creep hadden zijn we maar Fror gaan doen nadat de freeps TR hadden ingenomen (we hadden alle outposts al, dus creeps konden er niet in).
Na een uur of 2 (0 drakes al die tijd) waren er weer zat creeps en zijn we naar buiten gegaan om mee te jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op vrijdag 25 maart 2011 @ 14:13:
dat of.. je had die legacy al op je andere LI zitten.
Weet je nu wat het was... mn tools waren lvl70 max en nog niet gereforged... dan kun je kennelijk geen legecy verwissellen.... na de reforge was het geen probleem meer!

Hoe wordt eigenlijk bepaald welke minors of majors in aanmerking komen voor de wissel?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Je kan toch kiezen welke legacy je wilt slopen?

Ik heb een paar dagen geleden Crit Dmg ergens vanaf gehaald en verwisseld met een andere Major(?) Legacy op een ander zwaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt een legacy replacement scroll zodra een wapen lvl 30 of hoger is en je hem deconstruct, je kan zelf kiezen uit alle beschikbare legacies op het wapen

Major kan een Major overschrijven
Minor kan een Major, Minor of stat overschrijven
Stat kan een Major, Minor of stat overschrijven

uit een max lvl 59 wapen kan je op max lvl 60 wapen
uit een lvl 60-64 wapen kan je op max lvl 65 wapen
uit een lvl 65 wapen kan je op max lvl 70 wapen

Main wapen kan alleen op main wapen
Secondary wapen/class item kan alleen op secondary wapen/class item

Je kan een scroll alleen op een nieuw wapen gebruiken als aan bovenstaande voorwaarden is voldaan én
De legacy zit nog niet op het wapen
Het wapen moet niet gereforged worden

Volgens mij omschrijft dit 't hele legacy-replacement systeem ;)

Gisteren Wound wing OD geprobeerd met PUG groep, zonder al te veel succes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat betreft de nieuwe raid, wij zijn donderdag ook meteen gegaan. In het begin veel last gehad van dc’s (8 mensen zijn weggevallen in het eerste half uur). Dan was het stabiel. Wound wing is enorm plezant, maar we moeten nog de goede groepverdeling vinden denk ik. (hoeveel in elke gang).

Uiteindelijk ook even naar disease wing geweest, trash ging nog verrassend vlot, voor een non-raiding kin en een paar mensen bij wie dit de eerste raid was. Twee wipes totaal op drie van die trashgroepen. De baas hadden we na de eerste wipe door, maar tweede keer toch niet gehaald (is beetje coordinatie nodig). Toen was het helaas al te laat. Ik vermoed wel dat als we begonnen waren met de disease wing, we hem wel neer gekregen zouden hebben (tier 1).

Northcotton is plezierig, stoneheight vrij simpel, en lost temple vrij moeilijk (maar we hadden dan ook wel een pug LM mee die niet CC, geen power shared, geen diseases wegnam en amper debufte. Tegen we aan eindbaas waren was het ook al laat, maar taktiek wel gevonden. Hopelijk volgende keer met de kin eenvoudig neer.

De forochel instance heb ik nog niet gedaan. Had niet zoveel tijd de voorbije dagen als ik zou willen. En dan nog alles op tier 2 en HM ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik ben zondag gedwongen om weer eens te gaan raiden. Ik moet bekennen dat ik behoorlijk pessimistisch was over het vooruitzicht van weer een raid, een nieuwe faal a la DN of BG vrezend. Maar, ere wie ere toekomt, wat is deze raid een verademing. Ik heb een hele avond lol gehad daar binnen. Heerlijk, dit heb ik gemist.

We begonnen met de rode (wound?) wing. "Doen we een uurtje, dan gaan we in een andere wing kijken". Goed, uurtje voorbij. Ah toe, nog een laatste poging? Vooruit dan maar. Wing cleared :) Loot gedaan, doorgewandeld naar die grote lelijkerd aan het einde. Zonder spoilers: wat gaaf.

Paarse wing (fear) gedaan. Beetje vreemd lore-wise, maar goed. We hadden daar wat problemen met het porten naar de boss room. Gingen gewoon twee mensen dood tijdens het door de portal stappen, een ander kon er niet door. Fijn, sta je dan met 3 man te weinig. Dat ging dus niet zo tof. Maar na 3 pogingen hadden we die ook plat. Kleine oeps met master looter, dus iedereen needen. Verschijnt er zomaar een gem in mn inventory, blijk ik gewonnen te hebben. Met een 56 roll. King of the dung hill dus.

De disease wing ging niet zo tof. Wipe op een trash group. Toen zijn we maar gestopt. Het was al laat. Tot nu toe: Turbine, goed werk geleverd. Eindelijk. Het helpt natuurlijk dat je niet meer met een nadeel een raid binnen wandelt (radiance en gloom), maar het is eindelijk eens wat minder "hier is tachtig stuks trash, zoek het uit".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
de raid is tot nu toe inderdaad erg leuk, interessante gevechten, leuke tactics en pittig genoeg. Wij proberen alles minimaal eerst op Tier 2. Wat dan niet lukt doen we op de dag voordat de locks gereset worden op tier 1.

is eindelijk inderdaad weer een kwestie van goed kijken en denken ipv elke trash weer een dps race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Lointje schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 09:45:
Wat betreft de nieuwe raid, wij zijn donderdag ook meteen gegaan. In het begin veel last gehad van dc’s (8 mensen zijn weggevallen in het eerste half uur). Dan was het stabiel. Wound wing is enorm plezant, maar we moeten nog de goede groepverdeling vinden denk ik. (hoeveel in elke gang).

Uiteindelijk ook even naar disease wing geweest, trash ging nog verrassend vlot, voor een non-raiding kin en een paar mensen bij wie dit de eerste raid was. Twee wipes totaal op drie van die trashgroepen. De baas hadden we na de eerste wipe door, maar tweede keer toch niet gehaald (is beetje coordinatie nodig). Toen was het helaas al te laat. Ik vermoed wel dat als we begonnen waren met de disease wing, we hem wel neer gekregen zouden hebben (tier 1).

Northcotton is plezierig, stoneheight vrij simpel, en lost temple vrij moeilijk (maar we hadden dan ook wel een pug LM mee die niet CC, geen power shared, geen diseases wegnam en amper debufte. Tegen we aan eindbaas waren was het ook al laat, maar taktiek wel gevonden. Hopelijk volgende keer met de kin eenvoudig neer.

De forochel instance heb ik nog niet gedaan. Had niet zoveel tijd de voorbije dagen als ik zou willen. En dan nog alles op tier 2 en HM ^^
Mbt diseases: Je kunt beter gewoon hoge resist hebben dan alles dwangmatig debuffen: een aantal diseases jat bij een debuff 100% van je mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Yahrr schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:52:
Is het mogelijk/zinvol om Mines of Moria tweedehands te kopen? Of krijg je dan problemen met de registratiecode?
Hmm, ik kan mijn eigen vraag beantwoorden. Een gebruikte code is onbruikbaar. Ik heb een registratiecode van MoM geprobeerd maar die wordt dus geweigerd. De code wordt namelijk niet gekoppeld aan de software op je pc maar aan de account van Codemasters. Het spel is daarmee onverkoopbaar.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Yahrr schreef op dinsdag 29 maart 2011 @ 19:55:
[...]

Hmm, ik kan mijn eigen vraag beantwoorden. Een gebruikte code is onbruikbaar. Ik heb een registratiecode van MoM geprobeerd maar die wordt dus geweigerd. De code wordt namelijk niet gekoppeld aan de software op je pc maar aan de account van Codemasters. Het spel is daarmee onverkoopbaar.
Is ook logisch. Anders koop ik hem, installeer hem en verkoop vervolgens de game weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisterenavond voor het eerst in OD geweest, en dit keer stond de poison wing op het programma.... kin had de afgelopen dagen de andere wings al gedaan... Kortom voor t eerst voor een grote groep. De weg naar de boss is makkelijke (T2), hier kwamen we eigenlijk niet in de problemen, maar bij de boss begon het wipefest :-P... we zijn echt de hele avond bezig geweest.
spoiler:
En zochten eigenlijk naar het addertje onder het gras, dat er eigenlijk niet is :-), want het mechanisme hadden we na 1 poging eingelijk al helemaal door.

Anyway na aardig wat whipes, ging hij aan t end van de avond eindelijk neer op T2, maar de buff zat bij hem er al een minute op, het had niet langer moeten duren :-).... Uiteindelijk hadden we 4 hunters mee, dus ben benieuwt wat we de komende tijd gaan doen om dit te reduceren... uiteindelijk een kinnie dus blij kunnen maken met de shoulders!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
Rfce schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 09:11:
Anyway na aardig wat whipes, ging hij aan t end van de avond eindelijk neer op T2, maar de buff zat bij hem er al een minute op, het had niet langer moeten duren :-).... Uiteindelijk hadden we 4 hunters mee, dus ben benieuwt wat we de komende tijd gaan doen om dit te reduceren... uiteindelijk een kinnie dus blij kunnen maken met de shoulders!
Je hunters weten dat ze met zowel imp dazing blow en met merciful shot 3 corruptions per keer kunnen dispellen? ;-) Met 4 hunters zou dat toch voldoende moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NICE tib :)
Jammer dat ik te ziek was om mee te gaan :( maar kon ampèr rechtop zitten.
Wel lekker dat we nu al 3 bosses op T2 neer hebben. Nu nog de challenges en de andere bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja idd jammer dat je er niet bij was... maar vandaag alweer wat beter? We gaan vanavond en poging doen op de laatste boss (indien genoeg mensen).
Je hunters weten dat ze met zowel imp dazing blow en met merciful shot 3 corruptions per keer kunnen dispellen? ;-) Met 4 hunters zou dat toch voldoende moeten zijn?
Corruptions? Zover ik kon niet zaten die niet op deze boss... daanaast was het bestwel af te raden om in melee range van deze gast te komen (op de tanks na), klapjes waren best aardig wat ie deed.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren stoneheight tier 2 HM gedaan. Dat was eigenlijk vrij eenvoudig. Guardian + LM + captain. Met een minstrel of zo was het waarschijnlijk nog veel eenvoudiger. Mooie boog met 88 DPS gekregen, en een nieuw schild (oké stats, leuke rode layout).

Dan lost temple met volledige kingroup. Met de info van vorige keer rekening gehouden en we hebben dit geaced. (Inderdaad gelijk dat niet alle diseases weg moeten, integendeel). De eindbaas rustig aangepakt en nooit in de problemen gekomen. 1 death op het einde omdat iemand in de bad area ging staan ipv er net naast.

Hopelijk vanavond naar forochel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hebt 3 bosses neer, wil vanavond de laatste boss gaan doen en er zijn 6 bosses in de raid, hoe skip je er 2? :P

Wij vanavond hopelijk eindelijk eentje op T1 neer halen ;) Welke boss is het makkelijkste, wound wing of disease wing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 10:51:
je hebt 3 bosses neer, wil vanavond de laatste boss gaan doen en er zijn 6 bosses in de raid, hoe skip je er 2? :P
Nou ik ga niet mee, ik kan niet, maar we hebben 4 wings done... als ik me niet vergis 3 nu op T2 en 1 op T1... dan kun je als ik me niet vergis nu de laatste room in waar de laatste 2 bosses zitten, toch?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah, oke, dan kan je inderdaad de laatste wing in :)

Ik ben nog niet verder gekomen dan met een pug-groep wipen op de wound wing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:22:
ah, oke, dan kan je inderdaad de laatste wing in :)

Ik ben nog niet verder gekomen dan met een pug-groep wipen op de wound wing ;)
Ik ga dus 9/10x alleen met de kin de raids in... heb dus ook pas de poison wing gedaan... en danzelfs is het wipen... kan me voorstellen dat als je NU met een pug nog meer wiped in deze nieuwe raid :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja, ik had te laag gerolled om met de kin mee te kunnen, dus samen met een paar afgevallen kinnies een pug-raid gezocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Rustig aan mensen, het heeft nu hoelang geduurd voordat er eindelijk wat nieuws te raiden is en gelijk al rushen naabs hier en daar er in een dagje doorheen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
Hoi,

als nieuwe speler vind ik het jammer dat de fp zo oud is, en ook is het topic wat lang.

Ik zou wel willen helpen met het maken van een nieuwe fp met name over de new player ervaring en mijn ervaring met de f2p. Dit zal misschien helpen wat nieuw volk in de game geïnteresseerd te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bstard schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:41:
Rustig aan mensen, het heeft nu hoelang geduurd voordat er eindelijk wat nieuws te raiden is en gelijk al rushen naabs hier en daar er in een dagje doorheen.
hehe dat komt door het lange wachten :P.. anyway je hebt ook nog challenges enzo, en daarnaast vind ik hetgeen dat ik in de raid gezien heb, leuker dan BG (kan ook komen doordat BG zooovaak gespeelt is natuurlijk).

Daarnaast moet ik nog alle nieuwe instances gaan doen... dus weer genoeg op de planning :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
-SafaN- schreef op woensdag 30 maart 2011 @ 11:48:
Hoi,

als nieuwe speler vind ik het jammer dat de fp zo oud is, en ook is het topic wat lang.

Ik zou wel willen helpen met het maken van een nieuwe fp met name over de new player ervaring en mijn ervaring met de f2p. Dit zal misschien helpen wat nieuw volk in de game geïnteresseerd te maken?
Ik zou zeggen: Neem contact op met de TS via DM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Zijn meer mensen hun nog openstaande Vol II bookquests kwijt uit hun questlog? Bij mij in de kin een aantal en ikzelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
qntal schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 09:37:
Zijn meer mensen hun nog openstaande Vol II bookquests kwijt uit hun questlog? Bij mij in de kin een aantal en ikzelf ook.
Ik had dat ook. Sommigen zijn skirmishes geworden en dat heeft er blijkbaar voor gezorgd dat ze weg zijn (of zoiets) Ik had dat bij Drums in the Deep. Maar ja, via opgeloste quests kun je zien welke je al gedaan hebt, dus welke er dan ook weg zijn. Dan kun je ze wel weer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja staat ook in de patchnotes, komt doordat sommige skirmishes zijn geworden!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren disease? wing (vanaf de ingang 2x geprobeerd); 2 pogingen gedaan, daarna wilde de gate niet meer open; had de kin gisteren ook al last van, dus vanaf nu met een wipe moet iedereen dood gaan in de boss room en vervolgens retreaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Gisteren met 3 (ik had hem nog nodig voor mijn epic als Hntr) de Hall of Swords in DG gedaan. 1ste maal een plotselinge dood van iemand, daardoor uiteindelijk derest ook dood, die reviven in de starthal, vlucht die bos daar naar toe. Toen was het echt einde speelkwartier, want we konden geen kant meer op. Dus maar even volledig opnieuw gestart en daarna verliep het vlekkeloos door het samenspel van ons. Was pittig, maar erg leuk.
Eigenlijk is die eerste boss het zwaarste door dat vuur dat hij achter zich aansleept.

Het lukte me als hunter wel om elke keer mijn trap voor de verkeerde deur neer te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iedereen kiest zijn eigen tempo he. Het voordeel van geen radiance, is dat iedereen eindelijk terug kan meedoen met de raid zonder eerst maanden kinnies voor te bereiden. Zelfs wij, een niet-raiding kin, zijn nu tweemaal in OD geweest, om eens te kijken.

Gisteren even de poison wing geprobeerd. Ook enorm leuk, maar we misten nog wat routine op de baas. Beste attempt was de baas half neer. Aan deze raid gaan we veel plezier beleven.

(Hoewel ik ook nog eens ooit de lieutenant moet neerhalen. We hebben een paar raiders verloren vorig jaar en geen zin om met pugs te gaan en zo een beetje in status quo geraakt en eerder DN telkens opnieuw gedaan.)

En grappig maarten :-) Bij ons gebeurt het ook wel soms dat we een trap leggen en dan iedereen naar voor stormt om aan te vallen zodat het echt totaal niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lointje schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 10:42:
En grappig maarten :-) Bij ons gebeurt het ook wel soms dat we een trap leggen en dan iedereen naar voor stormt om aan te vallen zodat het echt totaal niet gebruikt wordt.
Ja, die ken ik erg goed, vooral met pugs. Leg je een trap, gaan ze ervoor staan. Of je trapt er een en dan geven ze hem gelijk een knal, waardoor hij vrij komt. Inplaats van datz e concentreren op diegen die nog vrij rond loopt te dabberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
maartend schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:17:
[...]

Ja, die ken ik erg goed, vooral met pugs. Leg je een trap, gaan ze ervoor staan. Of je trapt er een en dan geven ze hem gelijk een knal, waardoor hij vrij komt. Inplaats van datz e concentreren op diegen die nog vrij rond loopt te dabberen.
Aan de andere kant helpt het ook niet als een burg of lm de rat gaat stunnen.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Och, er zijn zo veel dingen waar je je gruwelijk over kan opvreten in groups. Debuffs niet curen bijvoorbeeld, waardoor je jezelf opzadelt met een -75% incoming healing debuff. Vervolgens wel jou uitkafferen dat je moet healen, maar een pot gebruiken om dat healen ook mogelijk te maken ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
foppe-jan schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:36:
[...]
Aan de andere kant helpt het ook niet als een burg of lm de rat gaat stunnen.. |:(
Of champs die je gestunde mob toch ff aanraken ;)

ach ja dat zijn de charmes van spelen in pugs !

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• foppe-jan
MueR schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 11:42:
Och, er zijn zo veel dingen waar je je gruwelijk over kan opvreten in groups. Debuffs niet curen bijvoorbeeld, waardoor je jezelf opzadelt met een -75% incoming healing debuff. Vervolgens wel jou uitkafferen dat je moet healen, maar een pot gebruiken om dat healen ook mogelijk te maken ho maar.
Ah, je bent in de Lost Temple geweest? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik zelf nog niet, hoorde toevallig gisteravond een minstrel in de kin over die specifieke debuff. Zelf regelmatig met -50% meegemaakt though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Moet nog steeds aan 2.5.5 beginnen :D

Heb alleen pvp gedaan de laatste paar dagen. Veel shards farmen daar in DoF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baroshir
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-10-2024

Baroshir

Zeh blub..

Verwacht maar vast een aantal extra posters de komende weken... Er worden op de main page namelijk gratis keys weggegeven om de game te proberen. Ik en mijn vriendin hebben zojuist een key ontvangen en gaan in de komende dagen dan ook eens kijken! Voor zover lees ik veel goeds in deze threads, dus komt volgens mij wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ach, het mooie aan dit spel (en een hoop andere MMORPGs) is dat je er net zoveel uit kunt halen als je zelf wilt, wat dat betreft hebben ze wel prima afgekeken van WoW en dat is helemaal niet erg.

Als je genoeg hebt van random quests, ga je verder met de story line (epic quests).
Als je genoeg hebt van questen in het algemeen, ga je een deed completen of craften.
Je kunt ook lekker gaan vissen als je daar zin in hebt.

Dan zijn er nog de skirmishes die je vanaf lvl X (20? 30?) kunt doen ter afwisseling en natuurlijk de normale instances.

Ik ben nu voornamelijk bezig met allerlei random quests in Moria om lvl 65 te halen zodat ik eindelijk mee kan doen met de kin raids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 07-10 13:47
Baroshir schreef op donderdag 31 maart 2011 @ 21:16:
Verwacht maar vast een aantal extra posters de komende weken... Er worden op de main page namelijk gratis keys weggegeven om de game te proberen. Ik en mijn vriendin hebben zojuist een key ontvangen en gaan in de komende dagen dan ook eens kijken! Voor zover lees ik veel goeds in deze threads, dus komt volgens mij wel goed ;)
Je weet dat de game free2play is?

nvm
Pagina: 1 ... 32 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.