Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens een fellowship instance gedaan. GA om precies te zijn en damn wat was ik daar lang niet geweest. Als healer moest ik daar toch wel weer even aan wennen hoor. De eerste stukken gingen dus ook totaal niet. Wipe! Oh wacht...weer een wipe...en meteen had ik weer een goede les hoe het ook alweer in zijn werk ging.
Ik kende verder niemand van de groep, maar dat maakte niet uit. We hadden geen van allen echt veel tijd, maar wilden toch even kijken hoever we konden komen. Nadat we eindelijk door het eerste stuk waren gekomen (de fout die gemaakt was, was om niet eerst de wights af te maken, maar meteen op de twee elites af te gaan, waardoor ik tijdens het healen ineens een dikke bak aan agro kreeg van achteren)
Toen we daar eenmaal voorbij waren, ging het beter. Ik begon beter op te letten qua healen en kwam langzaam weer terug in de taktieken. Even wachten bijvoorbeeld voordat ik heals begin te strooien. Main priority, tank overeind houden, en dan sporadisch de anderen van heals voorzien wanneer dat nodig is.
Het was weer leuk en ik heb weer even geleerd hoe het niet moest.