The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 31 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:58
ik vind cosmetic etc prima, paardjes prima, maar spullen waar je char beter van wordt.. not.
lees nu ook net iedereen kan binnenkort tracken (wargs in Bg) koop maar een tracking tome. echt bullshit, maar ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tracking tome? hehe

Jeetje, wordt op elk voordeel een buyable counterstrike beschikbaar gesteld?

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2011 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 15:11:
Ik heb er twee zelf in-game gekregen. Maze op lvl 24/25 stuk of vijftig keer gedaan (duurt ong. 5 min). In lvl 65 instance nog nooit een zien droppen.
Maze is idd prima om T1 tomes te farmen. Heb er denk ik een stuk of 6 daar vandaan gehaald. Gewoon op lvl20 werkt ook al en gaat nog sneller. Soms doe ik het met verschillende chars achter elkaar. De challenge levert alsnog 75 skirmish marks op en met wat de andere marks die je weer om kunt wisselen kom je denk ik totaal op 100 tot 150 marks. Qua instances hebben we geloof ik 1x in Hele een T5 fate tome gezien, 1x in SG een T3 might en 1x in BG LT kist een might T3 geloof ik. Ik weet dat ze ze in de aanbieding hebben gedaan voor 128 punten oid dus ik koop nu pas weer tot er zo'n aanbieding komt en ik hoop stiekum dat ze rond hun 4 jarig bestaan in april wel wat leuke acties gaan doen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:37
Hallo allemaal,

Ik zal mezelf even voorstellen,
Ik ben tim ook wel timmeg genoemd in lotro.
Ik heb 2 characters op lvl 65 op dit moment.
Timmeg hobbit hunter
Timtank hobbit warden
Ik speel op evernight en zit in de kin: fromdutchtilldawn.
Ik ben overigens ook raidleader in deze kin.
Ontdekte laatst tweakers en zag op forum deze post.
Lijkt mij leuk om hier te disscuseren over dingen in lotro enzo :D

Timmeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Nu is het hek van de dam, HeartSeeker Tim is hier, de eeuwige aggrostealer. maar nooit bewust natuurlijk.
welkom Tim!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
Hiawatta schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 13:32:
Nu is het hek van de dam, HeartSeeker Tim is hier, de eeuwige aggrostealer. maar nooit bewust natuurlijk.
welkom Tim!!!
^^ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Is het mogelijk/zinvol om Mines of Moria tweedehands te kopen? Of krijg je dan problemen met de registratiecode?

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
Yahrr schreef op woensdag 02 maart 2011 @ 22:52:
Is het mogelijk/zinvol om Mines of Moria tweedehands te kopen? Of krijg je dan problemen met de registratiecode?
zover ik weet kan je nog steeds die code gebruiken en ja het heeft voordelen maar ligt wel aan de prijs.....ik vond een mines of moria in de cheapobin bij free record shop voor....1€ :) kijk dat was voordeel :D

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
2de hands kan zoiezo niet als iemand de code heeft gebruikt op zijn account.
je mag maar 1x de code activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
ik heb 2 weken geleden (new) MoM geactiveerd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't raid verhaal klinkt goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe raid ziet er inderdaad super uit! Ik kan niet wachten om hem eens uit te proberen :)

Moria kan je nog altijd kopen in de winkel (als je het vindt), voordeel als je dat doet is dat je meteen moria + RK + warden + Lothlorien + 2 slots + premium account krijgt. Anders moet je die allemaal apart "kopen" met punten.

En welkom Tim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze moest ik even delen hoor:

http://community.codemast...-hm-solo.html#post6949018

Iemand die claimed Warg Pens gesolo-ed te hebben maar op een screenshot is nog te zien hoe iemand anders een gold star emblem wint waaruit blijkt dat er meer in de groep zaten. LOL!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Dat is caddi, die doet dit wel vaker.... niet iemand die je heel serieus moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh, de grapjas. Het is (of iig was) wel mogelijk, maar volgens mij hadden ze dat al gefixt voordat het live ging. Ik weet dat er een devver not amused was toen ik het probeerde :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
Hiawatta schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 13:13:
Dat is caddi, die doet dit wel vaker.... niet iemand die je heel serieus moet nemen :P
idd dat is caddi :)
Ik heb hem overigens al wel een aantal keer gedoued op men warden met verschillende classes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
icegodd schreef op donderdag 03 maart 2011 @ 08:33:
[...]

ik heb 2 weken geleden (new) MoM geactiveerd :*)
Bedoel je een nieuwe versie, of een gebruikte versie nogmaals installeren? Mijn vraag is dus of het spel verkoopbaar is of dat er dan een conflict ontstaat met de registratiecode.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Yahrr schreef op vrijdag 04 maart 2011 @ 19:53:
[...]

Bedoel je een nieuwe versie, of een gebruikte versie nogmaals installeren? Mijn vraag is dus of het spel verkoopbaar is of dat er dan een conflict ontstaat met de registratiecode.
new gekocht in de winkel.!!!!!!!

volgende mij werkt 2de hands cdkey niet op lotro eenmaal geactiveerd kan je de code niet hergebruiken!!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben sinds gisteren geen VIP meer en plotseling heb ik continue problemen met inloggen en vasthangende karakters in het spel. Supervaag :?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ach, stat tomes in de store vind ik niet zo'n issue. Ik pvp niet (kan dat uberhaupt zonder monster play?) dus mij boeit het weinig als de buurman hogere stats heeft dan ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje is er een variant op dalaran uit wow in lord of the rings online? of zijn er grote steden waar je als low level naartoe kunt gaan?

Ik ben een social speler en vind het leuker om in een grote stad rond te hangen en te chatten dan daadwerkelijk te gaan questen/grinden levelen.

Moet zeggen heb het spel dit weekend geinstalleerd uit nieuwschierigheid en gebrek aan wow hier. Maar het is een ontzettend dooie boel. En echt zin om te gaan levelen etc heb ik niet echt voor dit spel.. ik wil gewoon lekker rond springen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Rond lvl 15 kan je naar Bree. Dat is een grote stad. Geen idee wat je daar precies wilt doen maar het kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 05:44:
Ik ben een social speler en vind het leuker om in een grote stad rond te hangen en te chatten dan daadwerkelijk te gaan questen/grinden levelen.
Misschien kun je dan beter in Guild wars gaan rondkijken. Amerikaanse server pakken.

Of je gooit second life op je computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hahaha ja second life is mischien een betere optie dan dit spel :P Thanks voor de tip es kijken of dat nog een beetje leeft en of ik niet weer virtueel verkracht word door een of andere viespeuk.

Had niet zo zin om me echt te verdiepen in dit spel. Maar wilde gewoon wat brainless rond cruizen zoals ik normaal deed met me level cap chars als ik verveeld was in wow.

Ik moet nog ff doorbijten en dan strakjes non stop SWTOR spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:53
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 09:25:
hahaha ja second life is mischien een betere optie dan dit spel :P Thanks voor de tip es kijken of dat nog een beetje leeft en of ik niet weer virtueel verkracht word door een of andere viespeuk.

Had niet zo zin om me echt te verdiepen in dit spel. Maar wilde gewoon wat brainless rond cruizen zoals ik normaal deed met me level cap chars als ik verveeld was in wow.

Ik moet nog ff doorbijten en dan strakjes non stop SWTOR spelen.
Daarom ook. Het leek me dat je niet echt wilde spelen maar gewoon wat rondstappen en wat kletsen. Ik denk dat je dan niet goed zit in LotRO (en het is ook zonde van het geld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Heh, je hebt dus levelcapped karakters in WoW.. maar om tot de levelcap te geraken moet je daar dus ook behoorlijk gequested/gegrinded hebben... LotRO is niet zoveel anders, dus als je lekker overal wilt kunnen komen in LotRO zou je ook even moeten questen/grinden. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor het eerste met Kin heel BG gecleared in een avond. Totale run tijd 3 uur.

Toch jammer dat de boss fights zo kort zijn en dat je eigenlijk alleen maar trash aant clearen bent.
Durchest en Twins waren beide neer in minder dan 10 min.

Wordt echt tijd voor nieuwe content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm ok paar weken niet online geweest op 1 keer 5 min na. ben nu bezig met eve online en dat is zoveel cooler in mijn ogen :P dat ik het niet veel meer doe mogelijk dat het nog komt dus ik hou mn spulletjes gewoon. voorlopig iig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:21:
Gister voor het eerste met Kin heel BG gecleared in een avond. Totale run tijd 3 uur.

Toch jammer dat de boss fights zo kort zijn en dat je eigenlijk alleen maar trash aant clearen bent.

Nice.... hebben we laatst ook eens gedaan, in 2,5 uur als ik me niet vergis. Maar dan gaat ook alles in 1x goed zeg maar (zoals die wights allemaal neer voordat ze halverwege de eerste ramp zijn).
Je zou kunnen proberen om DN of BG met 6 man te doen?? Dan heb je nog een uitdaging (en extra quests).

Gisternavond nog eens in Dn geweest, helemaal gecleared en nog de shoulders en de burglar-cloak van de Mistress mee gepikt. Daarnaast dropte ze nog een leuke jewel voor een andere kinnie. Toen nog ff watcher gedaan en ook die dropte ook nog een leuke earring... Altijd leuk :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-09 16:50
Oke, ik heb MoM een jaar geleden gekocht en lange tijd gespeeld. Nu heb ik onlangs een nieuwe laptop moeten halen omdat mijn oude PC het heeft begeven.
Heb MoM toen der tijd online gekocht maar weet nu niet meer waar ik het opnieuw kan downloaden, kan iemand me hier bij helpen?

'I reject your reality and substitute my own'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Geen zorgen, ik weet wat google is. Heb overigens op precies dezelfde hit gezocht. Kom alleen trials tegen en de basic LOTRO (oftewel Shadows of Angmar). Heb tot nu toe geen MoM gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is één client te downloaden, die geeft je toegang tot de hele wereld zoals-ie nu is (Eriador, Rhovanion, Moria, Mirkwood, etc). Alleen voor quests buiten de begingebieden en extra content (meer karakters, meer bags, etc) moet je betalen (of met geld, of met Turbine Points).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-03-2011 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. D
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 29-11-2021
Hoi allen,

Ik heb in 2007 LOTRO shadows of Angmar gekocht en een paar maanden gespeeld... Nu wil ik graag weer eens kijken of ik het wat vind, en wil graag onder mijn oude account inloggen.. Ik heb een paar vraagjes, hopelijk kan iemand mij helpen:

- Zou mij oude avatar nog bestaan?
- Hoe kan ik dit reactiveren?

Helaas zijn er een paar dingen die het moeilijker maken: de installatie disc lijkt bugged en blijft heel de tijd hangen op hetzelfde file. Ook als ik het eerst naar mijn harde schijf kopieer... Ik heb een client gedownload, maar dit blijkt die van Turbine te zijn (VS), waarschijnlijk omdat ik nu in Nieuw Zeeland woon. In deze client werken mijn oude inlog gegevens niet... Heeft het dan zin om de Europese client (van Codemasters) te downloaden en die te proberen?

En betaal je nu nog steeds per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theburninglink
Ik neem eigenlijk aan dat je oude avatar nog bestaat, zolang je COG account bestaat tenminste. Geloof ook niet dat deze verwijderd worden na een x tijd.

Ik denk dat je de EU client nodig hebt, ligt er aan op welke client je oude gegevens staan? Neem eigenlijk aan dat die het is. Betalen per maand is afgeschaft en het is nu Free to Play.

@Muer, heb de EU client gevonden. Wist niet dat er maar 1 client te downloaden was en dat die gewoon alles bevatte, dacht dat er een aparte ofzo was voor MoM. Was wss wat te moeilijk aan het denken.
Heb na 5 maanden weer eens op mijn Guard lvl 55 kunnen spelen, voelde weer net zo goed aan als vroeger ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond had ik erg veel mazzel in HoC, zowel Miniature Brass Anvil als Tinc-Iaeth gekregen. Ik hoop nu wel eens dat mijn kin gaat end-game raiden, want mijn guardian is er inmiddels klaar voor. Straks heb ik mijn 2e char op 65 voordat we goed en wel 12 man instances gaan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden gister ook al geluk.
Kin captain wilde Tinc ook nog toevoegen aan zn collectie en een guard is al maanden op Anvil aan het azen maar na tig runs had ie hem nog steeds niet. Ook bij onze groep dropten beide items dus zowel de cap als de guard blij.. voor de guard is "blij" nog een understatement :)

Bleek dus een goede loot avond te zijn ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 07:42:
Ook bij onze groep dropten beide items dus zowel de cap als de guard blij.. voor de guard is "blij" nog een understatement :)
Dat meen je niet, heeft ie m eindelijk.... ik denk dat ie nu dus ook nooit meer in HoC zal komen :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
Verwijderd schreef op maandag 07 maart 2011 @ 12:21:

Was idd een goeie run. twas er doorheen raggen.
Rfce schreef op maandag 07 maart 2011 @ 14:44:
[...]

Nice.... hebben we laatst ook eens gedaan, in 2,5 uur als ik me niet vergis. Maar dan gaat ook alles in 1x goed zeg maar (zoals die wights allemaal neer voordat ze halverwege de eerste ramp zijn).
Je zou kunnen proberen om DN of BG met 6 man te doen?? Dan heb je nog een uitdaging (en extra quests).

Gisternavond nog eens in Dn geweest, helemaal gecleared en nog de shoulders en de burglar-cloak van de Mistress mee gepikt. Daarnaast dropte ze nog een leuke jewel voor een andere kinnie. Toen nog ff watcher gedaan en ook die dropte ook nog een leuke earring... Altijd leuk :-)
Ikzelf heb DN al meerdere malen 6man gedaan.
BG zijn we nog niet aan begonnen. is ook niet echt nodig bg blijft opzich nog wel leuk. en anders hebben we ook weer locks op de normale runs dus misschien is doen als de nieuwe raid uit is.
Overigens hadden we de vorige run bijna 1 puddle :) iemand lette niet op en werd gehit dus dat was 10k erbij op het moment dan ie net onder 150k was...
Beetje jammer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmeg schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 09:30:
Overigens hadden we de vorige run bijna 1 puddle :) iemand lette niet op en werd gehit dus dat was 10k erbij op het moment dan ie net onder 150k was...
Beetje jammer :P
Ga eens met 4 burglars, zit je zo aan max 1 puddle :9 Is idd wel zuur dat dan net ff iemand niet oplet.... maar goed dat is het hele verhaal tijdens de Lt-fight.... iemand ff niet opletten en je wordt met de hele raid getoast.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb al eens 1 puddle gehad met m'n vorige kin; Burglar stacken helpt wat dat betreft goed. Op Eldar ook regelmatig 6-mans DN gedaan, op mistress na is dat erg goed te doen.

Voor beiden geldt dat straks na de update 't wel nog simpeler zal zijn, veel meer keuze qua gear etc en ik denk dat de nieuwe relics een gunstige invloed op de DPS hebben

[ Voor 27% gewijzigd door rik86 op 08-03-2011 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49
Pfff, geen enkele title of deed als je lvl65 undefeated haalt :/

Het was trouwens weinig boeiend, sommige quests domweg laten liggen en zeker geen fs/raid doen, het enige wat dan potentieel moordend is, is de verveling met de daaraan gepaarde onoplettendheid.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-04-2024
Nou voor wat het waard is --> _/-\o_

Je kan er helaas geen Tome van kopen, maar toch. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Gisteren voor het eerst Lieutenant op hardmode plat gekregen :D
Slechts 5 van de 12 aanwezigen behaalden daarmee het Enedwaith paard (deed). Is toch wel tekenend dat het moeilijkste gevecht op dit moment eerder afgerond kan worden dan de rest van de benodigde vereisten van die deed. (of zijn we gewoon te casual.. :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
och, dungeons is gewoon een rottige instance; te foutgevoelig/te lang/irritante HM

hij is wel leuk hoor, maar voor m'n gevoel zit er teveel random in

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind Dungeons nog wel een leuke instance, maar voor het eindgevecht moet je wel de goede classes hebben of wat geluk met critical hits. Niets zo frustrerend als 9 prisoners redden en er dan 2 overhouden op het einde ^^ Uiteindelijk toch vaak alle 9 buiten gekregen zonder problemen.

In vergelijking met WP en SH is het natuurlijk wel een lange instance, puur voor de medailles moet je het niet doen. (hoewel er ook nog wel mooie jewels droppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moraxv schreef op dinsdag 08 maart 2011 @ 18:20:
Gisteren voor het eerst Lieutenant op hardmode plat gekregen :D
Slechts 5 van de 12 aanwezigen behaalden daarmee het Enedwaith paard (deed). Is toch wel tekenend dat het moeilijkste gevecht op dit moment eerder afgerond kan worden dan de rest van de benodigde vereisten van die deed. (of zijn we gewoon te casual.. :p )
Gratzz met de HM en natuurlijk de paarden, en dat is niet van Enedwaith (Enedwaith heeft 2 losse rep paarden), maar volgensmij heet ie Galadhrim War-steed :-P (ik heb m ook). En wat betreft t afronden van de andere eisen... Dungeons doen is gewoon minder, en nooit animo voor... ik heb deze dan ook met de Kin gedaan, met pugs is echt niet te doen.
EN het scheelt inderdaad qua setup, met een Burglar in de groep wordt het een stuk makkelijker om de HM niet te failen, je kunt dan mooi de induction stoppen met een FSM :z .

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister ging de alt run niet door vanwege te weinig inschrijvingen en er liepen al wat kinnies rond met het idee om eens 6 man LT HM te proberen dus zochten we een geschikte groep en gingen we op pad. We hebben het niet gehaald hoor maar het is een erg leuke uitdaging. 1e poging was het beste en we kwamen tot 358k. Alles liep eigenlijk gesmeerd met iedereen goed in power en morale tot we 2 corr removals resisten en ik als tank met beast en LT moest kiten. Door die corruption kregen we en veel damage en werd ik erg geslowed. Aangezien we toch wel een stuk of 6 veldjes hadden en ik er doorheen moest kiten liep ik heel sloom door de veldjes heen en ging neer :(. Heb een screenie gemaakt toen het op 370k nog goed ging... mss post ik hem wel als ik thuis ben. De weg ernaartoe was wel leuk om met 6 te doen. Leuke uitdaging!

Wie weet binnenkort weer eens proberen. T is mogelijk maar is toch erg lastig ook al heb je het al tig keer gedaan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 11:51:
Wie weet binnenkort weer eens proberen. T is mogelijk maar is toch erg lastig ook al heb je het al tig keer gedaan! :)
Hadden jullie nu een Burglar mee?? Ik ga graag eens mee de volgende keer :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rfce schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 08:58:
[...]
EN het scheelt inderdaad qua setup, met een Burglar in de groep wordt het een stuk makkelijker om de HM niet te failen, je kunt dan mooi de induction stoppen met een FSM :z .
HM niet gehaald met Guardian, Captain en minstrel. 3 of 4 prisoners uiteindelijk overgehouden. Gelukkig hadden we alle drie 1 van die prisoners nog als quest open staan.. Dus uiteindelijk is die lange run niet 100% zinloos geweest.... Maar het is wel frustrerend zoveel tijd te moeten steken in de voorbereiding op een enkel gevecht die zo random is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moraxv schreef op woensdag 09 maart 2011 @ 19:00:
[...]

HM niet gehaald met Guardian, Captain en minstrel. 3 of 4 prisoners uiteindelijk overgehouden. Gelukkig hadden we alle drie 1 van die prisoners nog als quest open staan.. Dus uiteindelijk is die lange run niet 100% zinloos geweest.... Maar het is wel frustrerend zoveel tijd te moeten steken in de voorbereiding op een enkel gevecht die zo random is.
Oei dat moet wel een lange run geweest zijn met die samenstelling. Een captain kan dat in principe makkelijk healen allemaal en met een burglar erbij pop je een CJ als het nodig is. Je weet dat als ie een naam roept van een Elf je er dan allemaal bij moet gaan staan he, omdat het distributed damage is. Ook een goede tactiek is om de Warden achter een van de palen neer te zetten zodat alle elven dicht op elkaar gaan staan. Wel vervelend dat je hem sowieso 5x moet doen om je speciale war-steed te halen (mits je natuurlijk ook de LT HM gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad, je moet de elfen bij elkaar krijgen, dan sterft de persoon die hij uitroept niet. Enige wat je dan rest is damage doen, en de minstrel/capt de npc's laten healen na elke mega shout. Ik heb het al gehaald met Guardian, hunter, Loremaster (HM). Met burglar is het veel eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm, werkt de distributed ook over ons dan? Ik dacht alleen over de elven, zo was het in ieder geval toen de instance net uit was. Mooi ernaast gaan staan, maar *poef* elf dood, en wij geen damage. En die elven gegroepeerd krijgen is nogal lastig

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zover ik weet is de distibuted damage alleen over de elven en niet over de fellowship members (maar ik ben er dus al erg lang niet meer geweest).
Elven luisteren inderdaad niet echt, goede optie is om die jaildoor te openen, elven oppikken en daarin gaan staan... dan staan ze mooi bij elkaar! Maar nogmaals ik heb deze alleen op mn burglar gespeelt en dan gebruik je 5 a 6 fellowship moves om zn skill te interrupten en boeit het niet of die elven bij elkaar staan ofniet.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren voor het eerst sinds lange tijd weer eens een fellowship instance gedaan. GA om precies te zijn en damn wat was ik daar lang niet geweest. Als healer moest ik daar toch wel weer even aan wennen hoor. De eerste stukken gingen dus ook totaal niet. Wipe! Oh wacht...weer een wipe...en meteen had ik weer een goede les hoe het ook alweer in zijn werk ging.

Ik kende verder niemand van de groep, maar dat maakte niet uit. We hadden geen van allen echt veel tijd, maar wilden toch even kijken hoever we konden komen. Nadat we eindelijk door het eerste stuk waren gekomen (de fout die gemaakt was, was om niet eerst de wights af te maken, maar meteen op de twee elites af te gaan, waardoor ik tijdens het healen ineens een dikke bak aan agro kreeg van achteren)

Toen we daar eenmaal voorbij waren, ging het beter. Ik begon beter op te letten qua healen en kwam langzaam weer terug in de taktieken. Even wachten bijvoorbeeld voordat ik heals begin te strooien. Main priority, tank overeind houden, en dan sporadisch de anderen van heals voorzien wanneer dat nodig is.

Het was weer leuk en ik heb weer even geleerd hoe het niet moest. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben er niet zeker van maar heb iig op 2 chars alle 9 elven gered en ben eigenlijk altijd wel naar de elf die het oogje kreeg toegerend. Of ze het nu overleefd hebben omdat de rest ook in de buurt stond of omdat de groep erbij stond geen idee. Zou heel goed kunnen dat het alleen met de andere elven geshared wordt. In dat geval is de beste oplossing de warden achter een pilaar trekken en uit LOS van de elven zodat ze allemaal rondom die pilaar gaan staan. Als je een burglar hebt maakt het niks uit. Gewoon conjunctions triggeren als een malle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, ik heb sinds gisteren win7 en een nieuwe videokaart (ATI radeon 5770). Nu is het grafisch prachtig maar ik heb geen in game geluid meer. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
Misschien is je geluidsdevice veranderd naar de HDMI out van de 5770, ipv de normale geluidskaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, als ik die screenshots zie van de loot is er in ieder geval 1 instance die ik met al m'n chars moet gaan farmen, namelijk NorthCotton farms;

Dropt een ring die er op 't eerste gezicht heel leuk uit ziet voor tact. classes en een earring die vergelijkbaar/beter is dan Certhloch voor melee classes en niet unique is;

Al is natuurlijk alles subject to change en zijn de drop locaties en stats straks vast veranderd ;) Maar wat ik tot nu toe zie aan loot ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 11:49:
earring die vergelijkbaar/beter is dan Certhloch voor melee classes en niet unique is;
damn heb ik die net, moet ik weer een andere instance gaan farmen :P.. maar goed die zijn 3mans?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wat ik van screenshots heb begrepen in de huidige build wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is die oorbel niet per se beter dan Certhloch. 225 morale vs 190 en andere stats ook ietsje omhoog maar zonder power en dat is wel fijn voor burglars. Zal er niet op passen omdat Certloch uniqe is maar Certhloch blijft erg fijn. Wel bizar aangezien hij nog uit een relatief oude instance komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't ligt inderdaad een beetje aan je class, maar m'n champ wil hem sowieso ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@woutelas, ik heb hetzelfde probleem wanneer ik mijn headset / speakers verwissel wanneer LOTRO aan staat.
Het is op te lossen door naar het menu te gaan en Audio te selecteren, daarna staat ergens onderaan de optie om je sounddevice te selecteren. Bij mij zijn dit 2 spelers (een gewone en een digitale) en door te wisselen van de gewone naar de digitale en weer terug te wisselen naar de gewone sounddevice, gaat het geluid aan.
Ik weet zo niet of er een permanente oplossing is, maar heb er ook niet naar gezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 14 maart 2011 @ 13:19:
maar zonder power en dat is wel fijn voor burglars. Zal er niet op passen omdat Certloch uniqe is maar Certhloch blijft erg fijn.
idd, power will ik wel behouden.

Gisteren btw mn Runekeeper uit het stof gehaalt, die stond al sinds release vd Runekeeper op lvl11 in Thorins Halls... ff 2 uurtjes gespeelt ermee, ben nu lvl15 en Ered Luin is af.... wat is het startgebied makkelijk gemaakt zeg, je vliegt er echt doorheen, zeker als Runekeeper... tochwel leuke classe, lekker ranged (en lopend) DPSsen zo af en toe wat healen, een stun skill en een power restore skill tot nu toe. Op naar Bree!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:42
Hier hetzelfde probleem. Er is op een gegeven moment een update geweest waar dit door is ontstaan. In het begin was het namelijk geen enkel probleem. Als ik mijn headset er later in plug dan moet ik de game herstarten wil hij hem zien... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
Heb je al geprobeerd de audio settings aan te passen en weer terug te zetten naar je vorige instellingen?
Dit lost het probleem bij mij altijd op al is het natuurlijk een work-around.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie reacties ik had ook een 8-tal crashdumps dit weekend dus heb gisteren het hele spulletje terug naar de winkel gebracht. Waarschijnlijk weer de hele boel installeren dus misschien dat het dan beter gaat met de audio. Anders ga ik jullie werkwijze proberen, blijft wel iets vreemds natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Gisteren weer een run op de LT en easy neer eerste poging. twee puddles, maar alles onder controle en binnen no-time was ie down. Weer een paar kinnies blij gemaakt met spullen. Toch jammer dat er verder geen leuke spullen droppen. deurmat weer niet gedropped...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Op zoek naar leuke mins build. Voornamelijk om goed solo uit de voeten te kunnen. Heb mijn oude char weer opgepikt en beleef weer veel lol aan Lotro. Inmiddels lvl 33. Vind hem fijner spelen dan mijn lvl 64 (retired, no kidding) captain. Erg mooi dat je nu FS-epic storyline kan solo'en, zelfs met een squishy healer :)

Hoe en waar huppel ik rond? Als Brunolt, op Laurelin

Voor mijn lvl 65 en lvl 64 wacht ik op nieuwe content en zones. Een echte massive wereld zoals bij de start. Ik vind dat het veel te lang uitblijft allemaal. Die f2p heeft veel tijd en energie weggeslurpt imo. Een boek en/of dungeon/instance toevoegen vind ik persoonlijk veel te mager. Hoog tijd voor een echte update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, extra gebieden zijn echt nodig; Enedwaith was aardig, maar ook niet meer dan dat; Het is niet uitgestrekt genoeg

Gisteren Durchest HM bijna gehaald, ging iets te chaotisch met laatste add en boss met z'n bliksemtrucje, helaas. Daarna nog een poging gedaan en halverwege op NM gedaan, uiteindelijk toen ruim een uur aan 't vechten geweest en 7 of 8 doden later was Durchest neer :P

[ Voor 53% gewijzigd door rik86 op 15-03-2011 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Hey

Ik heb soms tijdens het spelen van dit spel last van een zwart scherm voor zo ongeveer 5-10 sec. Daarna komt het gewoon terug. Ook heb ik last dat ik bijvoorbeeld in een grot zit en daar een battle doe met een spider er allemaal blauwe strepen komen enzo, (dit komt niet op de printscreen te staan als ik deze maak).

Ik speel met een HD6870 1Gb, ik hoop dat jullie weten wat er aan de hand is... ik heb de laatste drivers al geiinstalleerd.

Grtz

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andiaen
@RKwant, het zwarte scherm heb ik zo geen verklaring voor.

De strepen over je scherm zijn mij ook bekend. In mijn geval zijn het meestal diagonale lijnen over het scherm wat er uitziet alsof er een storing in je monitor zit.
Ik merk dat het alleen maar gebeurt wanneer bepaalde spinnen een soort van sticky spreuk op je los laten waardoor je niet meer kan lopen.
Nadat de spreuk weg afgelopen is en je karakter weer kan lopen zijn de vreemde strepen ook verdwenen.
Ik denk bijna dat het een ATI probleem is. Ik gebruik een ATI 5870 en kan het helaas niet vergelijken met andere videokaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 12:22:
Gisteren Durchest HM bijna gehaald, ging iets te chaotisch met laatste add en boss met z'n bliksemtrucje, helaas. Daarna nog een poging gedaan en halverwege op NM gedaan, uiteindelijk toen ruim een uur aan 't vechten geweest en 7 of 8 doden later was Durchest neer :P
Is die zo moeilijk dan? We hebben daar de laatste tijd eigenlijk nooit meer problemen (indien niet gebugged)... hoe doen jullie deze? Enige waar de gehele groep op moet letten zijn de oogjes en de distributed damage na die fire-add. Anyway natuurlijk wel nice dat ie uiteindelijk dan alsnog neer gaat :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh... je was er afgelopen donderdag niet bij tib :)
2x gewiped op Durchest /shame

Weet niet wat er gebeurde maar we hadden wat alts mee (waaronder mijn champ met 115 rad) en ik denk dat de concentratie bij een aantal mensen weg was/is mede omdat we het al zo vaak gedaan hebben. Beetje overmoedig en nonchalant het gevecht in gaan en er wel vanuit gaan dat het weer lukt. Was wel slecht :(

Toen ie eenmaal neer was ging de rest van de run wel redelijk normaal maar toch iets van 30-45m vertraging opgelopen. Deze week weer es kijken of we een leuke groep voor LT 6man kunnen maken. Na de update komt er wss niks meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik zit met een probleem, mn inlog gegevens ben ik kwijt. Ik weet mijn email nog maar mijn password kan ik niet achterhalen. De account support is offline op de site, en de retrieve your password mail komt niet aan. Dat komt omdat hotmail die waarschijnljik blokkeert..

Wil na een tijdje WOW gespeeld te hebben toch weer terug, heb alle uitbreidingen op die account staan. Die mailtjes komen allemaal niet aan. Word er een beetje gefokt van..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2011 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
Andiaen; bedankt, dan weet ik dat dat in elk geval normaal is. Nu nog even die zwarte schermen achterhalen, misschien wachtten op een nieuwe driver:)

Tot die tijd hopen dat ze niet op te cruciale momenten komen...

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutch Peacekeepers is meer een social kin dan een raid kin; We hebben een redelijk grote groep mensen die onregelmatig raiden en ook redelijk wat chars op lvl 65 hebben, maar er niet heel vaak instances mee doen;

Altijd dus wel een paar mensen die voor het eerst in de instance zijn of die op een alt zitten waar ze niet zo vaak spelen. Daarnaast is het een uitdaging om iedereen stil te krijgen/houden op TS en sowieso om 12 mensen bij elkaar te krijgen uit de kin.

Gisteren waren we bijvoorbeeld met 2 capts, 2 mincy's, 2 champs, 2 guards, 1 warden, 1 rk, 1 lm, 1 hunter;

Dus een combinatie van een niet ideale groepssamenstelling, gebrek aan ervaring en ook nog wel eens gebrek aan radiance maken durchest nogal pittig. Maar 't was wel gezellig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 14:53:
Heh... je was er afgelopen donderdag niet bij tib :)
Kijk daar lag het aan :P ... best druk de laatste tijd prive... misschien dat ik me voor donderdag weer inschijf 8)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh ja, ik weet niet of 't hier al langs was gekomen, maar de geplande release date is de 22e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
rik86 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 15:46:
Dutch Peacekeepers is meer een social kin dan een raid kin; We hebben een redelijk grote groep mensen die onregelmatig raiden en ook redelijk wat chars op lvl 65 hebben, maar er niet heel vaak instances mee doen;

Altijd dus wel een paar mensen die voor het eerst in de instance zijn of die op een alt zitten waar ze niet zo vaak spelen. Daarnaast is het een uitdaging om iedereen stil te krijgen/houden op TS en sowieso om 12 mensen bij elkaar te krijgen uit de kin.

Gisteren waren we bijvoorbeeld met 2 capts, 2 mincy's, 2 champs, 2 guards, 1 warden, 1 rk, 1 lm, 1 hunter;

Dus een combinatie van een niet ideale groepssamenstelling, gebrek aan ervaring en ook nog wel eens gebrek aan radiance maken durchest nogal pittig. Maar 't was wel gezellig :P
Ja, d'r zitten lekker veel newbjes als ik. :P

Ben voornamelijk zelf aan het aanklooien, afgelopen vrijdag mijn 1e raid...op lvl 57. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Das realease in Amerika toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
21ste is US en 22ste is voor EU... onder voorbehoud natuurlijk. Ik heb wel goede hoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
JohnnyV76 schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 19:09:
21ste is US en 22ste is voor EU... onder voorbehoud natuurlijk. Ik heb wel goede hoop.
Misschien toch nog even aanduiden om welke release het juist gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op dinsdag 15 maart 2011 @ 21:40:
[...]
Misschien toch nog even aanduiden om welke release het juist gaat.
V3, Book 3 'Echoes of the Dead'

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier het screenie van onze LT HM 6 mans poging. Zo goed als het ging... even later was het een wipe :S
Corruption resist ftl

Afbeeldingslocatie: http://i54.tinypic.com/xdtp9w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit was onze screenie van vanmiddag ;)

Afbeeldingslocatie: http://img20.imageshack.us/img20/1125/screenshot00202k.jpg

Hadden hem op de 3e poging neer, had ik totaal niet verwacht. :)

Waarom overigens een champ? Extra DPS is opzich niet nodig, enigste waar het om gaat is controle. De heals van een 2e RK maakte het voor ons wel een heel stuk makkelijker, konden daarmee vrij goed wat 'ohshit'momenten overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat zijn dat voor geinige scriptjes die je hebt draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Screenie is van kinmate (ik ben Xaya), maar het zijn de volgende (van de 2e niet 100% zeker):

De hele bovenste rij (inclusief dat achter de minimap) bestaat uit uit verschillende onderdelen van combatanalysis, een realtime combat parser. Een echte briljante addon, zeker omdat je ook dmv een extern programma realtime ook de DPS/HPS van andere mensen in je groep kan krijgen (alleen de mensen die de tool ook draaien), hier verkrijgbaar: http://www.lotrointerface...fo502-CombatAnalysis.html

De balk daaronder met de verschillende skills en de balk rechts is buffbars. Laat zien hoe lang je buffs nog duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Here are the release notes for the upcoming update:

http://lorebook.lotro.com...ad_Official_Release_Notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn wel hele coole add ons ja. Buffbars kende ik al maar die heal en damage meters zijn echt leuk. Denk dat veel mensen die niet zullen willen gebruiken omdat ze bang zijn door de mand te vallen :P

Champ was eigenlijk bij gebrek aan beter. We hadden niet echt een gebalanceerde groep. Op zich was het goed te doen qua healing maar denk dat als je bijv. een 2e RK er bij hebt om te healen of een burglar ipv champ dan is het ook te doen. Champ draagt eigenlijk niet zoveel bij aan debuff, buff, heals oid en is puur voor de damage. Bovendien hangt een champ enorm aan zn icpr dus sowieso niet de beste class om te hebben bij 6 mans. Ik hoop dat we voor de update nog een (geslaagde poging kunnen doen).... oh en gratz :)

[ Voor 56% gewijzigd door JohnnyV76 op 20-03-2011 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Champ is een beetje een ondankbare class, omdat je veel dmg kunt doen, maar vaak ingezet wordt om te interrupten. Zit je een beetje constant Wild Attack / Clobber te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op zondag 20 maart 2011 @ 19:21:
Champ is een beetje een ondankbare class, omdat je veel dmg kunt doen, maar vaak ingezet wordt om te interrupten. Zit je een beetje constant Wild Attack / Clobber te doen.
Niet mijn ervaring, in groepen krijg ik op mn burglar altijd de taak voor interrupts. Sowieso zijn er weinig gevechten waar je continue moet interrupten. Gorothul en TBO? Gorothul heeft ook niet extreem veel interrupts nodig, daarbij kun je nog prima DPSen. Alleen TBO is vervelend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
,,,, en sowieso is addle beter dan clobber.

ranged en 25% tot 75% langere inductie voor een poosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enige pluspunt van clobber is dat die, in ieder geval zonder legacy's, een veel kortere cooldown heeft ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn guard een LI met stamp, samen met de juiste trait heb ik een cd van 5s, kan de rest zich bezighouden met DPS enz. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmeg
netjes hoor fren jammer dat ik er niet bij was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gratz Ltje op dioe 6mans :-)
Wat is de CD van de champ dan voor interrupts? Met de juiste gemaxte legecy heeft mn burglar igg bijna geen cooldown....

Zover het nu er uitziet gaat de update morgen door, of hebben jullie anders vernomen?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op zondag 20 maart 2011 @ 00:19:
Screenie is van kinmate (ik ben Xaya), maar het zijn de volgende (van de 2e niet 100% zeker):

De hele bovenste rij (inclusief dat achter de minimap) bestaat uit uit verschillende onderdelen van combatanalysis, een realtime combat parser. Een echte briljante addon, zeker omdat je ook dmv een extern programma realtime ook de DPS/HPS van andere mensen in je groep kan krijgen (alleen de mensen die de tool ook draaien), hier verkrijgbaar: http://www.lotrointerface...fo502-CombatAnalysis.html

De balk daaronder met de verschillende skills en de balk rechts is buffbars. Laat zien hoe lang je buffs nog duren.
Ziet er leuk uit, helaas staat er al bij dat ie na de patch niet meer zal werken :(

En het heeft ook helaas niet een 'threat meter', wat ik als tank erg graag zou zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skyclad schreef op maandag 21 maart 2011 @ 15:50:
En het heeft ook helaas niet een 'threat meter', wat ik als tank erg graag zou zien.
Dat heeft geen enkel script, gelukkig. LUA kan alleen op je eigen lokale client komen. Threat meters enzo mogen wmb lekker in WoW blijven.

Pagina: 1 ... 31 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.