The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
ben allang blij dat cord of salvation(die snelle insta heal als het goed is heet ie zo :P ) dat die nu een skill word die je kan gebruiken als je loopt.

irritante nu van deze skill is dat je stil blijft staan als je hem cast(hij pint je echt aan de grond en kan je dus niet bewegen.)

dat heeft mij al heel wat keer gedood bvb bij de watcher(of de BBQ vent in HOC) als hij zijn schreeuw doet....als iemand een nood heal nodig heb en hij op dat moment zijn ding doet = dode minstrel

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
waar kan ik nog mines of moria EU halen voor €5 a €10???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icegodd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 12:14:
waar kan ik nog mines of moria EU halen voor €5 a €10???
ik heb hem gekocht in dynabyte in apeldoorn voor 9€ (klantenkaart met 10% korting) dit is enkele weken geleden nergens anders kon ik hem nog vinden op special edition van 60€ na.

toen ik hem kocht lagen er nog meerdere exemplaren dus moet geen probleem zijn weet niet of er een dynabyte in jouw buurt zit of hoe ver je van apeldoorn woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
JohnnyV76 schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 22:29:
[...]
Aangezien de cooldown 30s is kun je dus op 2 mensen deze HoT houden. Ik snap niet wat je bedoelt met dat ze een buff geven.
Duratie en cooldown zijn allebei 30 seconden; daar verandert niks aan. Op het moment dat je em opnieuw cast is de eerste afgelopen. Jijzelf kunt hem dus niet op 2 mensen tegelijkertijd casten. Alleen als je twee of meer Minstrels in de groep heb (en laten we eerliijk zijn dat komt bijna nooit voor), dan heb je iets aan het stacken.

Tenzij ik iets over het hoofd zie, stel deze skill upgrade (buff) niet zo veel voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:12:
[...]

ik heb hem gekocht in dynabyte in apeldoorn voor 9€ (klantenkaart met 10% korting) dit is enkele weken geleden nergens anders kon ik hem nog vinden op special edition van 60€ na.

toen ik hem kocht lagen er nog meerdere exemplaren dus moet geen probleem zijn weet niet of er een dynabyte in jouw buurt zit of hoe ver je van apeldoorn woont.
hier in arnhem hebben ze niet. verder ben ik bij alle game place in oa arnhem(nijmegen) geweest. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een raid kan 't wel zin hebben, daar zit vaker meer dan 1 mincy in. Daarnaast kan die met de juiste legacy op je weapon 66 seconden duren volgens mij;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
Ergens heel lang geleden gestopt met LOTRO tijdens de Moria expansion, maar we willen de game nu toch nog een kans geven.

Echter zie ik door de LOTRO store het bos niet meer. Ik moet toegeven dat ik echt een hekel heb aan games met een item store. Maarja misschien heeft het nu ook wel weer zijn voordeel, want volgens mij kan ik van mijn gratis lifetime abbo puntjes, nu die 3e expansion kopen? Dus das weer mooi mee genomen.

Mijn vraag is nu met een VIP account, wat zijn dan echt must buy items uit de item shop? Of is die Mirkwood expansion the enige wat van belang is?

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bertus15 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 18:38:
[...]
Duratie en cooldown zijn allebei 30 seconden; daar verandert niks aan. Op het moment dat je em opnieuw cast is de eerste afgelopen. Jijzelf kunt hem dus niet op 2 mensen tegelijkertijd casten. Alleen als je twee of meer Minstrels in de groep heb (en laten we eerliijk zijn dat komt bijna nooit voor), dan heb je iets aan het stacken.

Tenzij ik iets over het hoofd zie, stel deze skill upgrade (buff) niet zo veel voor.
Duratie is standaard misschien 30 sec maar elke zichzelf respecterende minstrel heeft een wapen met SoS legacy erop waardoor je hem 66 seconden lang op een friendly kunt houden. Na 30sec kun je hem dus op een andere friendly doen terwijl ie nog 36 seconden door tikt op je eerste. Prima op 2 mensen te houden dus. 2 minstrels komt vnml in raiden wel voor dus dan is het ook handig om een dubbele SoS op bepaalde classes te houden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Verwijderd

w00t vandaag legendary item gehaald via book quest, mijn class quest voltooid de 3 boeken had ik geecomplete. en 2 lvls gestegen :) oh en nog een trait leveltje erbij LI gereforged (levelen gaat best snel)

*O* *O* *O* one happy hobbit *O* *O* *O*

@botoo jij gaf aan dat ik geen critted pocket item nodig had (heb er toch 1 had hides zat) maar daar kan een LI in maar die kom je niet zo ff tegen ben inmiddels lvl 47 en heb alleen die van book quest jij had het over lvl 43 explain :P (iemand anders mag het ook invullen ;) )

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2011 02:50 ]

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Als je hard aan het questen bent is alles toch al snel weer outdated. Kan je beter sparen om straks die extreem dure high level zooi te kopen die je zelf niet kan maken, of die je nodig hebt voor craften.

Ben half December begonnen met LOTRO, en ben nu 122 xp (ja, heb die laatste kill uitgesteld omdat ik echt moest slapen :D) verwijderd van level 65. De quest rewards op het gebied van armour en jewelry zijn tot nu toe voldoende om verder te komen, en op second age wapens na die ik van AH gehaald had (2 gold per level 60 wapen) heb ik nog niet veel nodig gehad.

Nu moet ik wel toegeven dat ik nog niet veel instances heb gedaan, ik heb eigenlijk alles tussen GB en de Moria instances overgeslagen. Quests zat om zonder instances verder te komen, en ook al mis ik nu wel radiance (moet farmen om die te krijgen), ik kan wel gewoon meekomen in de meeste runs. Ben Warden, en heb als offtank gisteren voor het eerst BD gedaan.

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ben gister op zoek geweest naar Urugarth om mijn class (Champ) q's af te maken, kom ik na veel pijn en moeite bij de Gate of Shadows, zegt 'ie dat ik de key niet heb. Dat vind ik gek, want b7 ch8 heb ik afgemaakt; ben nu bij b7 ch9...

Iemand een idee waarom die deur nog op slot zou kunnen zijn?

• Bertus15
JohnnyV76 schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 22:32:
[...]
Duratie is standaard misschien 30 sec maar elke zichzelf respecterende minstrel heeft een wapen met SoS legacy erop waardoor je hem 66 seconden lang op een friendly kunt houden. Na 30sec kun je hem dus op een andere friendly doen terwijl ie nog 36 seconden door tikt op je eerste. Prima op 2 mensen te houden dus. 2 minstrels komt vnml in raiden wel voor dus dan is het ook handig om een dubbele SoS op bepaalde classes te houden.
Check. Dat was wat ik gemist had. Omdat ik Sos altijd meh vond heb ik niet erg op de legacy gelet. Primair belangrijk is de healing van de tank en daarvoor kan ik de skill gewoon recasten als hij afgelopen is; duratie is weinig interessant. Overgens “Soliloquy of Spirit” can now stack once per caster, houdt volgens mij nu in dat je hem twee keer op hetzelfde target kunt casten. Dat is wel interessant.
Bertus15 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 10:00:
[...]Overgens “Soliloquy of Spirit” can now stack once per caster, houdt volgens mij nu in dat je hem twee keer op hetzelfde target kunt casten. Dat is wel interessant.
Heh... dat probeer ik je de afgelopen paar posts al duidelijk te maken :P

Voor de mensen die ze nog niet gezien hebben hier de patch notes van de bullroarer server.

LI systeem wordt eindelijk aangepakt. Je kunt nu van een lvl30+ LI een scroll krijgen met 1 legacy naar keuze. Woohoo. Geen kans meer op 4 legs maar ook geen 2 meer. Relics systeem ook helemaal omgegooid... nu max T6 en heel duur om hoge tiers te combinen. Krijgt ze ook niet meer terug bij reforges en decon op max level. Toch wel een verbetering. Heb nu bijv. 2 bogen waarbij op beiden 1 belangrijke legacy mist en straks decon ik er dus 1 en gooi die legacy er bij de andere op.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• icegodd
Verwijderd schreef op woensdag 09 februari 2011 @ 16:12:
[...]

zal jij misschien eentje voor mij kunnen halen??? want ik kan het niet in arnhem halen en op @ is het nergens te vinden. O-)

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49
@Lego, de LI burglar tools (niet pocket-item) die je van je book-quest krijgt is hetgene wat ik bedoel, daarmee vervalt het nut van de oude tools.

Met je initiële LI weapon kan je probleemloos door tot lvl53, daarna is de dps van lvl53+ LI's wel behoorlijk beter. Je tools kan je langer gebruiken (als het goede tools zijn natuurlijk).

Wel ff oppassen met je initiële LI weapon, dat leveled mee niet als je 'm niet equipped, dus het beste is om het tot lvl 20 of 30 te laten gaan en dan niet reforgen maar pas reforge (en decon) als je 'm niet meer gaat gebruiken omdat je anders je relics kwijt bent.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Verwijderd

botoo schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:46:
@Lego, de LI burglar tools (niet pocket-item) die je van je book-quest krijgt is hetgene wat ik bedoel, daarmee vervalt het nut van de oude tools.

Met je initiële LI weapon kan je probleemloos door tot lvl53, daarna is de dps van lvl53+ LI's wel behoorlijk beter. Je tools kan je langer gebruiken (als het goede tools zijn natuurlijk).

Wel ff oppassen met je initiële LI weapon, dat leveled mee niet als je 'm niet equipped, dus het beste is om het tot lvl 20 of 30 te laten gaan en dan niet reforgen maar pas reforge (en decon) als je 'm niet meer gaat gebruiken omdat je anders je relics kwijt bent.
zijn die relics zo moeilijk te krijgen dan? en heb ook al op AH gekeken maar LI voor pocket die ik kan gebruiken heb ik nog nooit gezien.

en uiteraard gebruik ik hem omdat hij dan levelt dat leek me nog wel logisch :) thnx iig

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-10 19:02

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:05:
Je kunt nu van een lvl30+ LI een scroll krijgen met 1 legacy naar keuze.

Krijgt ze ook niet meer terug bij reforges en decon op max level.

Heb nu bijv. 2 bogen waarbij op beiden 1 belangrijke legacy mist en straks decon ik er dus 1 en gooi die legacy er bij de andere op.
Paar opmerkingen:

1. Je kunt kiezen uit de legacies die aanwezig zijn op het item dat je deconstruct. De resulterende scroll is alleen te gebruiken op een vergelijkbaar item (weapon danwel class item) van dezelfde class.

2. In de store is een scroll te koop waarmee je de relics wel kunt verwijderen... Go figure...

3. Pool A voor Pool A, Pool B voor Pool B... het is dus van belang dat je wél een Pool A legacy 'in te leveren' hebt. Beetje sneu voor al die mensen die 'waardeloze' legacies vervangen hebben met Might/Vit/Agi scrolls...

Aardige wijziging is gelijktrekken van iXP runes; bruikbaar op alle LI's t/n lvl65. Daarnaast ook de mogelijkheid om shards te 'refinen' uit LI's waar weer allerlei andere leuke dingen mee gedaan kunnen worden (nog niet veel over bekend behalve dat je er specifieke Relics mee kunt maken).

[ Voor 0% gewijzigd door TAA op 10-02-2011 12:07 . Reden: typo's ]

Verwijderd

TAA schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:05:
[...]

Paar opmerkingen:

1. Je kunt kiezen uit de legacies die aanwezig zijn op het item dat je deconstruct. De resulterende scroll is alleen te gebruiken op een vergelijkbaar item (weapon danwel class item) van dezelfde class.

2. In de store is een scroll te koop waarmee je de relics wel kunt verwijderen... Go figure...

3. Pool A voor Pool A, Pool B voor Pool B... het is dus van belang dat je wél een Pool A legacy 'in te leveren' hebt. Beetje sneu voor al die mensen die 'waardeloze' legacies vervangen hebben met Might/Vit/Agi scrolls...

Aardige wijziging is gelijktrekken van iXP runes; bruikbaar op alle LI's t/n lvl65. Daarnaast ook de mogelijkheid om shards te 'refinen' uit LI's waar weer allerlei andere leuke dingen mee gedaan kunnen worden (nog niet veel over bekend behalve dat je er specifieke Relics mee kunt maken).
1. ik heb een scrol die het wapen op westernesse damage zet en een kinnie vertelde me dat ik die niet moet gebruiken op mijn third age omdat je die kwijt raakt en dus beter kan bewaren voor hogere LI. aangezien ik als burglar toch alleen daggers wil hebben kan ik die scrol dus gerust gebruiken? of begrijp ik je verkeerd?

2. store tja dat is marketing technisch een briljante move maar vind wel dat je erg veel voordelen kan kopen maw als je maar genoeg geld erin pompt krijg je hoe dan ook een mega toon.

verder moet ik me duidelijk nog een beetje gaan inlezen over de LI want dat heb ik nog niet gedaan :P
Westernesse scroll gewoon op je wapen doen. Common damage FTL!!
Als je straks in moria komt kun je in Dolven View een dagelijkste instance doen (is al te doen vanaf lvl54ong) waarbij je ook een westernesse scroll kunt verdienen. Weinig zin om dat ding te bewaren dus.

JohnnyV76 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:05:
[...]
Krijgt ze ook niet meer terug bij reforges en decon op max level. Toch wel een verbetering. Heb nu bijv. 2 bogen waarbij op beiden 1 belangrijke legacy mist en straks decon ik er dus 1 en gooi die legacy er bij de andere op.
Heb de patchnotes nog niet doorgenomen (blokt hier).. Dat je nu 1 legacy kunt kiezen is wel nice dan... maar dat volgende snap ik niet:
e krijgt je Relics NIET terug bij reforge of deconstruct (op hoogste lvl)? Dat lijkt mij niet handig... daar moet je immdels veel werk in steken om een mooie hoge T relic te krijgen... als je dan een nieuw wapen maakt, kun je die Relic van je oude wapen dus niet meer gebruiken 8)7 (of heb ik het verkeerd begrepen?)

euh...ja

Verwijderd

icegodd schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 11:19:
[...]

zal jij misschien eentje voor mij kunnen halen??? want ik kan het niet in arnhem halen en op @ is het nergens te vinden. O-)
kan je niet gewoon beter naar de dynabyte in arnhem gaan en aangeven dat ze in apeldoorn wel aanwezig zijn. die kunnen ze dan ongetwijfeld direct naar jouw of naar de vestiing in arnhem sturen. daarbij is apeldoorn natuurlijk een klein stukje met de auto of zelfs met het OV met de sneldienst ben je er zo.

Verwijderd

Rfce schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:22:
[...]

Heb de patchnotes nog niet doorgenomen (blokt hier).. Dat je nu 1 legacy kunt kiezen is wel nice dan... maar dat volgende snap ik niet:
e krijgt je Relics NIET terug bij reforge of deconstruct (op hoogste lvl)? Dat lijkt mij niet handig... daar moet je immdels veel werk in steken om een mooie hoge T relic te krijgen... als je dan een nieuw wapen maakt, kun je die Relic van je oude wapen dus niet meer gebruiken 8)7 (of heb ik het verkeerd begrepen?)
zo begreep ik het ook, vind het ook stom dat je je wapen niet tot de max kan levelen zonder alle belangrijke componenten van je vervolg weapon te verliezen :X

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:22:
Westernesse scroll gewoon op je wapen doen. Common damage FTL!!
Als je straks in moria komt kun je in Dolven View een dagelijkste instance doen (is al te doen vanaf lvl54ong) waarbij je ook een westernesse scroll kunt verdienen. Weinig zin om dat ding te bewaren dus.
moet ik die dan x3000 doen om zon scrol te krijgen of gaat dat best snel?

heb nu ook bijna 3000 marks en heb ze expres gespaard zodat ik LI dingen kan kopen moet nog even uitzoeken wat ik het best kan nemen :P

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
1x doen, dan heb je de scroll :P

.

• TAA

TAA

Liever IRC

Rfce schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 12:22:
[...]

Inderdaad. Daarom was er gisteren ook meteen een dikke storm van kritiek en QQ op de US forums toen de beta (!) patchnotes gereleased werden. Sapience en ZombieColumbus moesten er alles aan doen om de hooivorken weer naar beneden te krijgen ;)

Het aantal tiers gaat terug van 9 naar 6, aantal benodigde relics per reforge gaat naar beneden. Bovendien is er nog de 'convenience' van een unslot scroll te koop voor 175TP (beta prijs, subject to change ofc).
TAA schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 13:35:
[...]
Het aantal tiers gaat terug van 9 naar 6, aantal benodigde relics per reforge gaat naar beneden.
Hmzz ok dus het is verstandig om ff voordat deze patch life gaat, je wapens van Relics te ontdoen :P... Worden je T7-9 relics dan weer terug verdeelt naar bijv. 15x T6??

euh...ja

Die relic storm is zwaar overdreven

Als ik 't goed heb is 't straks zo
T1x4 = T2 (2 silver)
T2x3 = T3 (5 silver)
T3x2 = T4 (10 silver)
T4x2 = T5 (50 silver)
T5x2 = T6 (250 silver)
T6 --> T6 (750 silver)

Dus 96 T1 geeft sowieso een T6, dus die grind is weg bij de huidige build;

Ben erg positief erover tot nu toe :)

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:30
(24 * 2) + (8 * 5) + (4 * 10) + (2 * 50) + 250 = 478 silver voor een T6
Met een beetje geluk is daarmee de kous af. Krijg je niet de goede relics ben je al snel een paar goud kwijt. Lekker dan.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

ja, ipv een relic grind is 't een gold-sink geworden ;)
"If you give a man a pound of gold he will complain about how heavy it is"

denk daar maar es over na :P

En goh en wat is Gold zeldzaam... not. Zou blij zijn als ik een keer wat nuttigs met mn gold kan doen.
Weet nu nog niet zeker of er nu Fist Age lvl65 items komen... men zegt van wel.

[ Voor 24% gewijzigd door JohnnyV76 op 10-02-2011 19:17 ]

Verwijderd

MueR schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:01:
(24 * 2) + (8 * 5) + (4 * 10) + (2 * 50) + 250 = 478 silver voor een T6
Met een beetje geluk is daarmee de kous af. Krijg je niet de goede relics ben je al snel een paar goud kwijt. Lekker dan.
nou vergeleken met vroeger verdien je nu gruwelijk veel gold. dus ik zie het probleem niet zo. wat wil je dan dat je alles zonder moeite kan verkrijgen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal

Ik heb een vraagje, ik heb de game gedelete na een dikke trojan op mijn pc die ook in Lotro was gaan zitten. Mijn schijfjes zijn dusdanig oud dat die niet meer gelezen worden door pc dus ik dacht ik download de game wel ff. Ik kan op de officiële site geen pagina vinden waar ik de fullgame op zie?! De pagina die ik vindt upload niet helemaal en geen link te zien. Heeft 1 van jullie een link misschien? alvast bedankt

btw ik weet nog niet of ik zo blij ben met die update op de LI's kan me voorstellen dat als je veel toons hebt dat het nu makkelijker wordt om je LI's lekker op niveau te krijgen maar ik heb/had de perfecte wapens op mijn guard dus moet maar afwachten hoe ze er met nieuwe relics etc uit komen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
Verwijderd schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:07:
btw ik weet nog niet of ik zo blij ben met die update op de LI's kan me voorstellen dat als je veel toons hebt dat het nu makkelijker wordt om je LI's lekker op niveau te krijgen maar ik heb/had de perfecte wapens op mijn guard dus moet maar afwachten hoe ze er met nieuwe relics etc uit komen te zien.
Uit de commentaren begrijp ik dat de nieuwe T6-en gelijk zijn aan de huidige T9s qua bonus. Je relics blijven zowiezo gelijk; je kunt ze dus zo weer slotten als je wilt.

Minpuntje is dat er zometeen meer verschillende T6 relics komen. De kans dat je meteen de perfecte relic krijgt bij het samenvoegen van 2 T5s neem af. Daarentegen maak je straks veel en veel makkelijker nieuwe T5s dat dat m.i. de verkleinde kans makkelijk compenseert. Verder kun je dus twee T6-en samenvoegen voor een herkansing. Kost alleen wat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het niet zo dat je nu kunt kiezen welke relic je maakt? Je combined bijv. een aantal T5 + nog 2 T4 en een aantal shards (nieuw item) en als je die combined heb je de T6 relic van je keuze. Ik zag iig ergens op het EU forum een screenshotje van iemand en die kon dus kiezen welke hij wilde maken als ik het goed zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
JohnnyV76 schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 08:52:
Is het niet zo dat je nu kunt kiezen welke relic je maakt? Je combined bijv. een aantal T5 + nog 2 T4 en een aantal shards (nieuw item) en als je die combined heb je de T6 relic van je keuze. Ik zag iig ergens op het EU forum een screenshotje van iemand en die kon dus kiezen welke hij wilde maken als ik het goed zag.
I don't have any characters on BR that had/have tier 9 relics, so I can't be certain of this. It does seem relics from Tiers 7 and 8 have merged into Tier 6 and the stats stay the same. None of the relics in the Tier 6 category bear the "requires lvl 61/65 item" that the current Tier 9 relics have. Note that many of the relics (on all tiers) are placeholders still (with names such as "Tier 1 Setting A" and all seem to have the same stat: +50 Morale. So it's uncertain whether some of the item level requirements will show up or not.

From what ZC said, Tier 9 relics will stay the same - you can even reuse them if you want. My guess is then that the lvl 61 requirement will stay the same. They won't be considered Tier 6s though, at least that is my guess. ** Edit note: While finishing this post I noticed in the "Transmutation" (see below) that you can "create" an Emerald of the Abyssal Depths, which is currently a Tier 9 relic, but the tooltip on BR now states that it is a Tier 6 relic, and it still requires a lvl 61 LI or higher. This may be placeholder stuff though.

The crafted relics remain the same, level requirements and all. They do get removed the first time you log in though.

Also, all relics can be refined (sort of like deconstructing the relic) and turned into shards. Currently (likely to change I would guess) all relics turn into 6 shards. I've gotten some other things when refining them - legendary fragments and scrolls or renewal. For whatever reason, you get the lvl 60 and under versions, even when refining Tier 6 relics, which hopefully will be changed.

It seems you will be able to use these shards to "craft" specific relics. There's only one in the game at this point - the Emerald of the Abyssal Depths (+20 Fate, +20 Will, +1200 Tactical Offence Rating, Tier 6 relic) and it requires 6 shards, 2 Gold Settings of Nimbleness, 4 Mithril Settings of the Citadel (both tier 6 relics), and I believe requires 5 Tier 1 relics and 3 Tier 3 relics. So in a way you should be able to get any given relic without many problems. Since this part doesn't seem to be completely done (the whole thing is a placeholder by the looks of it), I would take very little of this as "set in stone." The bottom of the panel states "Relic-masters can transmute shards and various relics together to create many different legendary item components. This process destroys the shards and relics."

You can also use the shards to pay to combine relics, decon LIs, and reforge them, instead of paying coin. Since it's free to refine relics into shards, the 750s to combine the higher isn't so bad... but wait, it requires 750 shards to combine Tier 6s! At the current rate of 6 shards for each relic (all tiers are the same), you only need 125 relics to combine one tier 6. Well, back to the grind...

But seriously, lots of good stuff. It's still very much in beta though, so everything should be taken with a (large) grain of salt.
Uit de zombie columbus trail. Ziet er naar uit dat het inderdaad die kant op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het kader van... een plaatje zegt meer dan 1000 woorden..

http://community.codemast...ry-you-3.html#post6909331

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering die dude heeft 258 gold :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dat is niet zo bijzonder.. Mn din zit over de 400 gold, mn kinleader tikt de 1000 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:56
MueR schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:39:
Dat is niet zo bijzonder.. Mn din zit over de 400 gold, mn kinleader tikt de 1000 aan.
2 x accounthack, 2 x 13 Gold kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:39:
en jij maakt je druk om een paar gold :/ (zie paar posts terug)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Het is vrij stevig. Dat ik genoeg geld heb om het te betalen wil niet zeggen dat iedereen dat heeft. Ik ken ook genoeg mensen die constant met geld aan het klooien zijn. Dan zitten ze op 10g, dan hebben ze weer te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
ik heb net bij dynabyte mines of moria voor €10 gehaald maar ...

doos ziet er zo uit: http://www.muizenshop.nl/...1-17400/17208_1_image.jpg

inhoud van doos:
  • handleiding
  • free buddy key
  • voucher voor 1 token ......
  • 2 dvd
maar geen cdkey van MOM 8)7 , heb ook nog geprobeerd in cog systeem buddy key in te voeren maar systeem gaf onbekend key aan.

ben nu bezig met install van de 2 dvd's .... ff afwachten. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
icegodd schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 17:17:
ik heb net bij dynabyte mines of moria voor €10 gehaald maar ...

doos ziet er zo uit: http://www.muizenshop.nl/...1-17400/17208_1_image.jpg

inhoud van doos:
  • handleiding
  • free buddy key
  • voucher voor 1 token ......
  • 2 dvd
maar geen cdkey van MOM 8)7 , heb ook nog geprobeerd in cog systeem buddy key in te voeren maar systeem gaf onbekend key aan.

ben nu bezig met install van de 2 dvd's .... ff afwachten. |:(
er moet ook een blauwe kaart inzitten in je cd hoes(de buddy invite is een rode kaart)

zit hij er niet in dan hebben ze waarschijnlijk die kaart gejat uit het hoesje (ik had het eens met een eve online box..daar zat geen 60 dagen kaart in..gelukkig checkte ik het nog in de winkel = geld terug)

had wel mazzel met een MoM box voor.......1€ :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben inmiddels level 58 en besloten naar Lothlorien te gaan. Had het gehad met het grauwe Moria en had weer zin om in het daglicht te zijn :). Kan de mobs daar prima aan, dus denk ik wel een verstandige beslissing geweest om de mijnen te verlaten. Inmiddels ook Acquaintance en nu bezig om volledig toegang te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
tntkiller schreef op zaterdag 12 februari 2011 @ 22:14:
[...]
er moet ook een blauwe kaart inzitten in je cd hoes(de buddy invite is een rode kaart)
klopt helemaal heb alleen een rode kaart.
thx voor info nu kan ik maandag weer terug naar de winkel toe ... jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Zat er geen plastic omheen? Dan zou ik hem al helemaal niet kopen

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar zijn jullie als level 65-ers voornamelijk mee bezig? Wapen levelen, deeds halen, epic story / quests allemaal doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
Verwijderd schreef op zondag 13 februari 2011 @ 22:04:
Waar zijn jullie als level 65-ers voornamelijk mee bezig?
Vervelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

en alts levellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op level 65 is het leukste toch raiden en instances doen om je char zo sterk mogelijk te maken. Dan, als ik vind dat ie in orde is met goede LI's, settings en overal degelijke jewelry op dan begon ik meestal wel weer met een alt. Ben nu met de 7e en wss. laatste alt (lvl57) bezig omdat ik weinig trek heb om een captain en een warden te spelen. Als je nu echt even niet weet wat je moet doen dan is PvMP een idee. Vind het het leukst om als creep te spelen omdat je dan kinnies of andere bekende freeps tegen komt en die te grazen kan nemen... of andersom :P

Daarnaast leent lotro zich er ook prima voor om ter afwisseling een ander spel te spelen. Zo heeft ons lotro kin ondertussen een eigen Battlefield BC2 server en iets van 15 kinnies die het spel hebben. Als er even weinig te doen is in lotro gaan we even lekker knallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uiteindelijk ben ik op lvl 65 bezig met de community van je kinship. Uiteraard eerst met gearen, LI lvlen, raiden, etc, maar daar is de nieuwigheid wel snel van af. Nu je main wel volledig gegeared is blijf je het doen omdat het gezellig is om met de mensen van je community samen te spelen. En zoals Johnny zegt, dat kan ook buiten LotRO. Onze nieuwste verslaving is onze eigen minecraft server, geniaal.

De verhalen die ik van Bullroarer lees over de nieuwe instances worden wel steeds beter zeg. Ik krijg er nu wel echt zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, wat ik tot nu toe gezien/gelezen hebt ziet er leuk uit; Ik heb ook wel zin in nieuwe instances eerlijk gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe niet zo lullig man! Mijn burglar powerlevellen is een eer! :+

Tevens zorg even voor het weekend dat je capt lvl 46 is, zodat we Moria in kunnen (en er zo snel mogelijk weer uit) (ik hou niet van indoor locaties) (ik ga ook niet op vakantie naar een indoor zwemparadijs)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
Verwijderd schreef op maandag 14 februari 2011 @ 15:13:
[...]
Doe niet zo lullig man! Mijn burglar powerlevellen is een eer! :+
Morgenavond begint de laaste beta van Rift. Dan moet je het weer even stellen zonder mn |33+ powerleveling skills 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Begrijp ik het goed. Is lvl65 het einde van de pret?

Hmmm, dan was Guild Wars toch leuker. ;-)

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal

Heeft er iemand van jullie van mij een link om de boel te downloaden waar niet dat &^@$&!%&^#% pando tussen zit. Mijn PC blijft vastlopen met dat programma.

Alvast bedankt

Wout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Als je een beetje fatsoenlijke (betaalde) usenet provider hebt (in verband met leeftijd van de post) kun je de volledige installer vast wel vinden via een van de nzb sites. Even kijken op binsearch.info en dan zoeken op "lotro f2p EU".

Of even op het CM EU forum zoeken naar een .torrent en die met je favoriete client downloaden ;)

[ Voor 17% gewijzigd door TAA op 15-02-2011 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lol verkeerde topic

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2011 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Prutser :+ dr is in LOTRO niet veel te salvagen :P (diff ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zo 't vermoeden dat ze dev diarys tekort kwamen om er 2 per week uit te blijven brengen tot de update; DIt is wel de meest nutteloze en inhoudsloze tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
Trinsec schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 20:15:
En je kan tegenwoordig zelfs Skirmishen om wat dingen te overslaan. Dat heb ik eigenlijk nog niet echt gedaan, aangezien de Skirmishes me wat te repetief lijkt.
Skirmishes zijn een manier om op laag level in korte tijd heel veel XP te halen. Ik ben zondag avond uit verveling maar aan m'n 9e toon begonnen. Aan het eind van de avond was ik lvl 20. Gisteren twee skirmishes gedaan en ik was lvl22. Ze leveren 4.6K xp per stuk op. Gondamon doe ik in 25 min en Tuckburough in 15. Da's twee levels in 40 minuten. Dat krijg je met gewoon questen niet voor elkaar, want die leveren 1-1.2K per stuk op. Als je al je punten in je sidekick dumpt, dan doet hij erg veel schade. Mijn sidekick is lvl 33.

Voor mij is het m'n 9e toon, dus ik heb de questen allemaal wel gezien. Als je een beetje wilt genieten van de rit, dan raad ik je deze methode af, want het is inderdaad saai en repetetief.

Als je een lifetime hebt zoals ik, dan krijg je gratis een geit die de volle snelheid heeft. Als je dan op lvl5 voor 95TP paardrijden in de shop koopt, dan race je als een debiel door de lage levels heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
rik86 schreef op dinsdag 15 februari 2011 @ 17:50:
Ik heb zo 't vermoeden dat ze dev diarys tekort kwamen om er 2 per week uit te blijven brengen tot de update; DIt is wel de meest nutteloze en inhoudsloze tot nu toe
Good idea; poor execution.

Ze hadden van te voren kunnen voorspellen dat het niet gaat werken als ze iets verder doorgedacht hadden. Zelf heb ik 8 toons op 65. Als ik met m'n guild op pad ga, dan wil ik de toon kunnen pakken die men op dat moment nodig heeft en niet door 500 hoepels heen moeten springen of gedwongen worden met een niet optimale groep te moeten spelen. Iedereen geeft de voorkeur aan het samen spelen met z'n vrienden boven gedwongen worden je vrienden achter te laten.

Ik snap niet hoe iemand kan verdedigen dat het een "good idea" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden Uru, CD, Rift nog gescaled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet in deze update, voor zover ik weet, ik verwacht wel dat ze gescaled gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Eindelijk eens echt nieuwe content of de gebruikelijke fixes en snabbels?

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2 nieuwe 3-mans instances, 2 nieuwe 6-mans instances, 1 nieuwe 12-mans instance, update voor de minstrel, hunter (en burglar), V3 Bk3 komt uit, 3 'nieuwe' skirmishes (V2 Bk5 Ch5), removal van radiance en omgooien legendary weapon system de belangrijkste veranderingen denk ik
rik86 schreef op woensdag 16 februari 2011 @ 16:45:
2 nieuwe 3-mans instances, 2 nieuwe 6-mans instances, 1 nieuwe 12-mans instance, update voor de minstrel, hunter (en burglar), V3 Bk3 komt uit, 3 'nieuwe' skirmishes (V2 Bk5 Ch5), removal van radiance en omgooien legendary weapon system de belangrijkste veranderingen denk ik
Dus wat kleine fixes idd :-)
Nee ik kijk best uit naar deze update.. zitten veel leuke dingen bij, al vind ik wel dat ze niet de Burglar appart moeten noemen als UPDATE.... want dat zijn gewoon wat fixes tov de Hunter en Minstrel.

euh...ja

daarom staat die ook tussen haakjes ;)

Ik denk dat de end-game spelers heel erg op deze update wachten en als ik zo dingen lees over die nieuwe raid is die ook best pittig; Volgens mij 3 moeilijkheidsniveaus, T1, T2 en T2 hard mode

Er zit bij 1 van de bosses een bug in waardoor die continue reset en daardoor de skills ook, waardoor een raid als ik 't goed begrepen had bijvoorbeeld continue FS Heart kon gebruiken in een ander boss-fight; Maar die redden ze zelfs daarmee niet op T2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yay.. gister bij de LT aan een van de zeldzamere items van het spel kunnen komen... de....

....

spanning bouwt op....

....

Unwelcome Mat

:)

Met alle LT runs hebben we in totaal 3x dat ding gekregen dus toch behoorlijk zeldzaam. Hij blijft wel erg leuk om te zien.. woohoo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

Wat is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:49
Unwelcome mat is idd extreem zeldzaam, wij hebben 'm in totaal 1 (één) keer gekregen terwijl het aantal succesvolle Lt runs ws het 50-voudige is.

De Unwelcome mat is een deurmat (duh!) waarop de Lt spawned als je in de buurt komt die vervolgens zorgt dat iedereen cowered :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Laatst online: 24-09 11:11

qntal

Omlet du fromage!

ow das wel heel gaaf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denk dat wij LT HM ongeveer 20x oid gedaan hebben nu en toch al 3 drops. Wat ik begreep is dat best vaak vergeleken met andere kins. Van een afstandje lijkt het een gewone mat met wat evil symbolen erop en als je in de buurt komt verschijnt ineens de LT in zn gewaad en begint boos naar je te gebaren totdat je cowered. Haast nog leuker dan het zwembadje van de watcher :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz Johnny... 3x is inderdaad niet mis, brasem had de andere of niet?
ik heb die mat pas 2x gezien... was jij nu alle 3 x erbij dan? Waarschijnlijk wel!

[ Voor 37% gewijzigd door Rfce op 25-02-2011 13:52 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
En maar volhouden dat je geen ontzettende mazzelpik bent :P Feli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op vrijdag 25 februari 2011 @ 14:17:
[...]
En maar volhouden dat je geen ontzettende mazzelpik bent :P Feli :)
haha geluk dwing je af!
Net als met de symbols destijds... ik deed zo vaak SG dat ik ze wel moest winnen op een gegeven moment.
BG ben ik wss ook het vaakst van iedereen geweest omdat ik ook nog wel eens meehelp bij een ander kinship (6 lvl65 chars ftw :P )

mazzelpik voor bepaalde dingen wel dat geef ik toe... wbt LI's craften en reforgen ben ik wel de grootste pechvogel denk ik. Je wil niet weten hoeveel symbols en fragments ik al heb verknoeid aan een crappy LI die ik dan maar voor 10G op de AH gezet heb. Ook had ik vaak best aardige maar miste die ene super belangrijke waardoor de 2nd ager weer slechter was dan mn 3rd ager. Had ik toen geweten dat de LI replacement scrolls er kwamen... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 08:49
als ik nu nog met het spel wil starten, voor casual play (1 a 2 avonden in de week) welke server pak ik dan het best?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je casual wil spelen maakt het volgens mij weinig uit. Wil je een drukke of wat minder drukke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-09 19:32
wat zijn de drukste servers op dit moment eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snowbourn, Eldar en Laurelin volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik zit op Eldar, voor mijn gevoel is het daar redelijk druk.

Heb ook een beetje het idee dat de posters in dit topic voornamelijk verdeeld zitten over Eldar en Snowbourn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Nieuwe poster in dit topic, ben f2p heb op dit moment 2 level 31 toons, zoals jullie dat hier noemen. Een Dwarf Hunter en een Elf Loremaster. Speel op Evernight en ben lid van de Nederlandse Kin: Friesian Guards.

Mijn Lotro punten inmiddels besteed aan 2x horse riding skills, aanbieding Mirkwood (heb ik nog niks aan, maar heb ik hem vast!) aanbieding inventory Bag en sinds dit weekend Evendim!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Muer,

Ik zag je vroeger veel op de hnt en daarna op warden. Maar tegenwoordig niet meer. Zit je op een andere char of een andere server?

Ben maar (uit verveling) een BRG begonnen en tevens de laatste class (8 spaces gevuld) voor deze server. Wel een hele toffe klasse en als je je kop erbij houdt, kan je veel aan en ga je nauwelijks dood.

Inmiddels alweer lvl 56 en kan niet wachten op een all burglar instance/raid etc lvl 65.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 28-02-2011 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Verwijderd schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:20:
@ Muer,

Ik zag je vroeger veel op de hnt en daarna op warden. Maar tegenwoordig niet meer. Zit je op een andere char of een andere server?
Ik ben de laatste paar maanden vrijwel niet meer online geweest ;) Ik heb geen zin om dezelfde saaie raid te grinden, geen zin om nog meer alts omhoog te levellen.. Turbine heeft mijn lol in het spel een beetje verpest door geen nieuwe content uit te brengen in de maanden na Grinds of Mirkwood. Daarbij werd ik ook doodziek van de constante shop-spam in-game. Ik wacht dus nog even af hoe de volgende patch uitpakt, maar daar heb ik niet al te hoge verwachtingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het instance-cluster ziet er goed uit hoor MueR. 3 dingen die me doen twijfelen, maar qua tactics en zo lijken ze leuk en goed.

- Is die bugvrij (niet te exploiten en zo)
- Is de loot 't blijven doen van de instances waard
- Is de moeilijkheidsgraad goed (én van boss 1 richting 6, dus dat ze steeds moeilijker worden, én verschil tussen t1, t2 en t2 HM, én de overstap tussen t1 naar t2)

Met name 't middelste puntje heb ik nog wel enige twijfels over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
In alle eerlijkheid rik, daar hecht ik niet te veel waarde aan. In eerdere rants van mij heb je vast gelezen dat ik een hele tijd als alpha-tester heb rondgelopen. Daar heb ik meer dan eens gezien hoe ze een in eerste instantie goede instance/raid verkloten omdat er een of twee zeiksnorren tussen zitten.

Barad Guldur raid bijvoorbeeld. De Gauntlet was op de alpha tests stukken beter te doen. Meer mobs, maar wel allemaal een stuk minder sterk. Een klein foutje betekende niet meteen het einde. Die vervelende armours waren nog niet dodelijk saai. De challenges lagen in de bosses, niet in de trash er tussen. En dan komt er een (let wel, het was er echt maar 1) zeikstraal die klaagt dat het te makkelijk is (van zo'n elitist raid kin) en hoppa, instance verkloot.

Afijn, ik heb geen zin om alle voorbeelden op te rakelen. Ik heb lage verwachtingen van de patch, kan ik ook niet nogmaals teleurgesteld worden, zoals bij Enedwaith het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:37
MueR schreef op maandag 28 februari 2011 @ 14:36:
[...]
(....)
Daarbij werd ik ook doodziek van de constante shop-spam in-game. (...)
Precies, dat heb ik ook. Ik vond dat er te leven viel met beslissingen zoals radiance e.d. (hoewel dat er gelukkig uit gaat), maar naar mijn mening is Turbine echt de verkeerde kant op gegaan qua uitstraling sinds het F2P model.

Vroeger was LOTRO gewoon een heerlijke game waarin het echt ging om de sfeer e.d. van LOTRO, zonder zorgen over andere dingen; tegenwoordig heb ik het idee constant met Turbine aan het onderhandelen te zijn: die afgrijselijke LOTRO Store, de schreeuwerige aanbiedingen die echt overal opduiken, letterlijk alles voor niets weggeven. Het zou me niet verbazen als de volgende stap is dat je voor x TP een volledig end-game account kan kopen met alle gear en traits etc kant en klaar...

Tja, dan kan het wel zo zijn dat Turbine financieel een stuk gezonder zou zijn geworden, maar als ze met dat commerciële gedoe de sfeer zo blijven om zeep te helpen vind ik dat veel erger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er wel mee eens. In eerste instantie dacht ik: wij geven binnen dit model meer geld uit > meer geld voor de Turbine > meer ontwikkeling en meer content > is een goede ontwikkeling.

Maar elke dag is wel een 20% tot 75% korting op meuk en dat is leuk, maar eerst x uitgeven voor content en paar dagen later x - 1500 uitgeven voor enkele dagen, dan wordt het zo n mediamarkt website.

Het is een LOTR lore spel en het bgint steeds meer een winkel te worden. Overal pop ups en icoontjes om te Kopen.

---------------------------------------------------

Edenwaith is idd een teleurstelling. Het questen was leuk, maar content... mwoah. Het enige "moeilijke" was kindred worden met de Algraig, maar ook dat werd weggepatched. Is er dan ook niets wat moeilijk of lastig blijft?

Ik hoop dat we weer teruggaan naar de tijd van Rift. Dat craften weer interessant is, en dat instancen/raiden weer leuk is. Bij ons gaan ze wekelijks BG in, maar na een paar keer meegeweest te zijn, was het gewoonweg niet leuk. Dan waren de instances in Moria 10 keer leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat F2P wel een noodzakelijk kwaad is geweest om het spel commercieel gezien in de lucht te houden dus in zoverre moeten we er dankbaar voor zijn maar het lijkt wel of ze dollartekens in hun ogen hebben gekregen en ze alleen maar aan het denken zijn wat ze in de store kunnen mikken. Dat er uberhaupt mensen zijn geweest die bijv. een steed of night hebben gekocht voor 2k TP oftewel ong. 20 euro in echt geld.
Ok, iemand met 1 char en 8k points kan wel wat missen maar anders dan dat...

Op het EU forum was een nieuwe "Talk to the Community thread" en 1 van de vragen van ze was....

"Wat zou je graag in de store willen zien"

Gelukkig zeggen de meesten dat ze juist minder in de store willen zien.
Het enige wat ik gekocht heb is wat shared vault space en verder alleen stat tomes aangezien die een directe verbetering voor je char zijn. Wel lastig met 7 chars en heb ook nog lang niet alle stats gekocht maar wel al 2x punten bij gekocht. Voordat je gaat lachen bedenk dan dat ik nooit een cent aan maandelijkse kosten heb betaald dus ik zie het ook als bijdragen aan de continuiteit van het spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Stat tomes.. "The store will offer conveniances, not advantages" _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik vind 't anders zeer convenient, met name bij nieuwe chars ;)

Maar het grootste probleem is, wanneer is iets nog convenient? Het kopen van scrolls of empowerment zoals in de komende update mogelijk wordt en het kopen van virtues vind ik zelf zeer prettig, scheelt me allebei een hoop grinding tijd voor chars;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet wel zeggen dat sinds F2P er weer meer updates uitkomen. In SoA was het om de 2-3 maand, MoM was om de 6 maand en mirkwood was het nog 1 update per jaar ongeveer. Sinds F2P, is er al een nieuwe update bijgekomen, en komt er een nieuwe aan. Deze keer zonder extra gebied, maar wel nieuwe raid enzo. Zo’n updates had je vroeger ook wel eens. (boek 12 bv). Sinds ze het Q2 noemen, hoop ik dat ze nu per kwartaal een update uitbrengen.

Dus als we opnieuw meer updates krijgen, dan neem ik die irritante lotro store er wel bij. De leegte na mirkwood was echt wel irritant en vele mensen zijn toen gestopt, het is pas nu dat onze kin weer gegroeid is en er nieuwe mensen bijkomen. Met de radiance die wegvalt kunnen we dan binnenkort ook terug naar BG, want een aantal van onze high-radiancers zijn helaas gestopt zodat we niet genoeg man meer hadden.

Zelf koop ik geen punten bij. Met de punten die ik krijg van questen + de 500 per maand, wil ik toekomen. Dat paard van 2000 punten gaat dus aan mij voorbij. Stat tomes heb ik wel al binnengehaald voor mijn main. Ore voor craften of zo, ga ik wel gewoon farmen. Ik probeer ook een reserve van 2500-3000 te houden voor Isengard. Ik baal wel nog altijd van het feit dat reeds voltooide deeds niets kregen. Op mijn guardian had ik al bijna alle deeds voltooid en om dat nu nog eens te herhalen met alts heb ik niet veel zin in. (behalve misschien af en toe in een low level gebied omdat het daar goed vooruit gaat ^^)

Gisteren wat tier 3 fellowship skirmishes gedaan (zonder echte healer, capt + herbalist als healing combo). Het valt toch op hoe de ene skirmish vrij eenvoudig is op tier 3, terwijl je bij de andere echt totaal op je bek gaat (hangt ook wel wat af van geluk bij lieutenants). Battle in the tower vs rift skirmish bv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 09:04:
Stat tomes.. "The store will offer conveniances, not advantages" _O-
Hadden ze ook niet beloofd dat alles in de store ook in-game verkregen zou kunnen worden maar dan met veel meer moeite? Kunnen we er dan vanuit gaan dat de scrolls om je relics eruit te halen ook world-drop items worden of zou je denken dat ze een nieuw cash-kalfje hebben gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
In game ja....oftewel, je moet als F2P al je TP die je krijgt opsparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 01 maart 2011 @ 12:29:
Hadden ze ook niet beloofd dat alles in de store ook in-game verkregen zou kunnen worden maar dan met veel meer moeite? Kunnen we er dan vanuit gaan dat de scrolls om je relics eruit te halen ook world-drop items worden of zou je denken dat ze een nieuw cash-kalfje hebben gevonden?
Stat tomes zijn ook in-game te krijgen. Ik heb er 1 gezien. De droprate van die dingen is zo laag dat je eigenlijk vrij stellig kan zeggen dat ze niet te krijgen zijn though

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb zelfs 2 drops ervan gezien, én er 1 gewonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er twee zelf in-game gekregen. Maze op lvl 24/25 stuk of vijftig keer gedaan (duurt ong. 5 min). In lvl 65 instance nog nooit een zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:58
dingen die je char beter maken moeten niet in store te koop zijn vind ik, virtues, scrolls en zeker stattomes vind ik not done. Zo zou het ook zijn, maar ja nu zien ze overal geld in en dat is zonde. heb nog niks in de store gekocht, ga er alleen de uitbreidingen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't probleem met de stattomes is vooral, de mensen met geld die hebben ze, de mensen die al lang lifetime hebben, hebben ze ook vanwege de bonuspunten, in ieder geval op mains, en de mensen die 't niet kunnen betalen hebben 't niet, want ze zijn niet ingame verkrijgbaar.

Dingen als virtues/ scrolls die ingame ook normaal te verkrijgen zijn, dat is niet zo problematisch in mijn ogen, dan is 't inderdaad convenience. 't scheelt je een hoop grinden.
Pagina: 1 ... 30 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.