financieel gezien zal 't zeker een succes zijn geweest denk ik
Verwijderd
nou het is wel de reden dat ik het nu weer speel (F2P) maar als het bevalt ga ik wel weer betalen of zelfs lifetime abo nemenMueR schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:40:
[...]
Jouw woorden
Al zou ik het persoonlijk geen succes noemen
Kunnen jullie dan nog lifetime kopen bij Codemasters? Ik geloof niet dat Turbine dat ooit meer gaat aanbieden.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
ik heb een founders pas en die had je nodig voor lifetime abo. dus ja ik neem aan dat ik dat kan doen.Trinsec schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 16:11:
Kunnen jullie dan nog lifetime kopen bij Codemasters? Ik geloof niet dat Turbine dat ooit meer gaat aanbieden.
Verwijderd
Je kon ook een lifetime abo afsluiten zonder die founders pas, maar die optie is volgens mij sinds F2P weg. Ik denk dat ze die voorlopig ook niet meer gaan aanbieden..Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 17:01:
[...]
ik heb een founders pas en die had je nodig voor lifetime abo. dus ja ik neem aan dat ik dat kan doen.
Ze bieden inderdaag geen LTA meer aan. Kans dat het terugkomt is ook erg klein.
Denk wel dat het een succes is hoor. Ik heb ook puntjes gekocht waar ik anders nooit op dit moment geld aan lotro had besteed. Er zijn echt wel meer mensen die dit doen of gedaan hebben en dan heb je ook altijd nog een groep F2Pers die op een gegeven moment toch de beperkingen zat zijn en een abbo nemen.
Denk wel dat het een succes is hoor. Ik heb ook puntjes gekocht waar ik anders nooit op dit moment geld aan lotro had besteed. Er zijn echt wel meer mensen die dit doen of gedaan hebben en dan heb je ook altijd nog een groep F2Pers die op een gegeven moment toch de beperkingen zat zijn en een abbo nemen.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Zeker!rik86 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:46:
financieel gezien zal 't zeker een succes zijn geweest denk ik
"Free" Lord of the Rings Online Triples Revenue (Januari 2011)
[ Voor 9% gewijzigd door Moonborne op 14-01-2011 18:45 ]
Verwijderd
of zoals ik oude spelers die gestopt zijn die het toch weer eens proberenJohnnyV76 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 18:19:
Ze bieden inderdaag geen LTA meer aan. Kans dat het terugkomt is ook erg klein.
ps. ze hebben de quests wel HEEEEEEEEL makkelijk gemaakt met al die kleurtjes enzo
Verwijderd
Ik weet nog niet echt wat ik van Moria moet vinden. Vind het vooral één groot, onduidelijk doolhof. Weinig variatie in de mobs en ik blijf maar lopen en lopen om uit te zoeken waar ik überhaupt moet zijn. Hopelijk gaat het wat leuker worden.
wat helpt is je ambient lighting wat omhoog te gooien dat maakt moria een stuk minder donker..Verwijderd schreef op zaterdag 15 januari 2011 @ 18:02:
Ik weet nog niet echt wat ik van Moria moet vinden. Vind het vooral één groot, onduidelijk doolhof. Weinig variatie in de mobs en ik blijf maar lopen en lopen om uit te zoeken waar ik überhaupt moet zijn. Hopelijk gaat het wat leuker worden.
na een tijdje went het maar ik had idd in het begin ook veel moeite met moria.
Iseci
Verwijderd
nu ik nogal beperkt ben ivm F2P doe ik eerst alle deeds in ered luin, the shire en bree het schiet al op ook
als ik dan verder ga kom ik zo sterk mogelijk in de andere gebieden en hoef ik de saaiste simpelste dingen niet meer te doen 
ps. mijn burglar heet Hifra en is inmiddels lvl 19
(gaat erg traag daar ik dus alleen in de bovenste 3 gebieden zit)
ps. mijn burglar heet Hifra en is inmiddels lvl 19
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-01-2011 02:22 ]
Vergeet niet dat de Lonelands tegenwoordig ook gratis zijn... Zonder al te veel te grinden moet lvl35 zonder ook maar een cent uit te geven goed haalbaar zijn denk ik.
Vanaf lvl20 (iirc) kan je skirmishes doen, die geven echt absurd veel xp. Als je enhanced xp hebt opgebouwd dan ben je per 2-3 skirmishes 1 level verder.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
ow dat wist ik nietTAA schreef op zondag 16 januari 2011 @ 10:36:
Vergeet niet dat de Lonelands tegenwoordig ook gratis zijn... Zonder al te veel te grinden moet lvl35 zonder ook maar een cent uit te geven goed haalbaar zijn denk ik.
En die bouw je met een F2P account nou net niet opbotoo schreef op zondag 16 januari 2011 @ 13:04:
Als je enhanced xp hebt opgebouwd dan ben je per 2-3 skirmishes 1 level verder.
Verwijderd
klopt maar maakt niet uit gaat best ok... ik wist niet dat lonelands F2P was dus die ga ik zo doen maar eerst the shire helemaal doen. ben bijna klaarTAA schreef op zondag 16 januari 2011 @ 14:15:
[...]
En die bouw je met een F2P account nou net niet op
Geen enhanced xp als f2p?
Maar dan nog, zelfs als het 5 skirmishes kost voor één level dan is ~1 1/2 uur voor één level lekker opschieten, en marks als bonus. Sterker nog, door de marks op mijn low-level burg kon ik mijn soldier 10 levels hoger dan mezelf maken en ook nog genoeg overhouden om een scroll of empowerment naar een alt te sturen
Maar dan nog, zelfs als het 5 skirmishes kost voor één level dan is ~1 1/2 uur voor één level lekker opschieten, en marks als bonus. Sterker nog, door de marks op mijn low-level burg kon ik mijn soldier 10 levels hoger dan mezelf maken en ook nog genoeg overhouden om een scroll of empowerment naar een alt te sturen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Als Skirmishes je ding zijn... Ik vond het leuker om de GB set @ 25 meteen compleet te hebben en @32 alle Eglain rep items te pakken. Jammer dat Fornost nog geen revamp gehad heeft; daarom nu eerst maar weer wat aan het deeden op m'n end-game chars.
Verwijderd
je soldier??? krijg je allies of mercs ofzo? en wat doet een scroll of empowerment?botoo schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:13:
Geen enhanced xp als f2p?![]()
Ga eens kijken in de startpost. Heb daar een hele tijd geleden een groot stuk over skirmishes geschreven.Verwijderd schreef op zondag 16 januari 2011 @ 16:57:
[...]
je soldier??? krijg je allies of mercs ofzo? en wat doet een scroll of empowerment?
Dat legt alles uit.
The Lord of the Rings Online - Deel 14
Een scroll of empowerment brengt een van je legacies van je legendary weapon naar een hoger level zodat het minder punten kost om hem op te waarderen.
Verwijderd
Net lekker geleveld in Moria met één of andere dude. Ben gelijk uitgenodigd voor hun Kinship ^O^.
Verwijderd
ok ziet er goed uit! hoop XP dus.. ered luin helemaal klaar en nog 3 pies terugebrenegen en the shire is ook klaar dan nog paar quests in bree doen tot ik 20 ben en dan ga ik naar lonelands toeMADG0BLIN schreef op zondag 16 januari 2011 @ 17:10:
[...]
Ga eens kijken in de startpost. Heb daar een hele tijd geleden een groot stuk over skirmishes geschreven.
Dat legt alles uit.
The Lord of the Rings Online - Deel 14
Een scroll of empowerment brengt een van je legacies van je legendary weapon naar een hoger level zodat het minder punten kost om hem op te waarderen.
en skirmishes doen dus
ok nu in lonelands en ben vrij rap van 20 naar 22 gegaan
ps. is er iemand die tier 2 hides/wood heeft en tier 2 ore ????? ik wil er alleen mn forester en prospector mee levelen het eindresultaat mail ik uiteraard terug.
tier 1 heb ik op beiden al gemasterd
edit: naam van mn char is: Hifra server Eldar
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 02:02 ]
Verwijderd
botoo kan jij nieuwe daggers maken aub? ben nu lvl 23
/me niet meer nodig kinmate heeft ze al gemaakt
ps. een forester en prospector tool is ook wel handig
uiteraard kan ik je betalen indien nodig voor mats enzo
/me niet meer nodig kinmate heeft ze al gemaakt
ps. een forester en prospector tool is ook wel handig
uiteraard kan ik je betalen indien nodig voor mats enzo
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 23:53 ]
Verwijderd
EldarVerwijderd schreef op maandag 17 januari 2011 @ 21:29:
Ik heb wel tier 2 hides/wood volgens mij. Op welke server zit je?
edit: skirmishes gaan idd hard met XP
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2011 22:18 ]
Verwijderd
Yes, eindelijk weer een keer Lt HM neer en voor mij de eerste keer. 2 Capt for the win en Ltje op zijn Burg natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2011 23:22 ]
Verwijderd
zitten er hier low lvl characters die met me willen questen/skirmishen? dus zeg maar lvl 20 tot 30 ofzo
ja ging idd heel mooi, daarna nog ff snel TBO en mistress geowned, was een mooi avond. veel mensen weer in gear gestokenVerwijderd schreef op dinsdag 18 januari 2011 @ 23:20:
Yes, eindelijk weer een keer Lt HM neer en voor mij de eerste keer. 2 Capt for the win en Ltje op zijn Burg natuurlijk.
Gisteren kreeg ik uit het niets ineens een melding dat ik kindred was geworden in de Lone-Lands.
Nooit iets van rep-items hier ingeleverd, enkel gequest en wat tasks ingeleverd.
Iemand enig idee hoe je deze instant-kindred krijgt? Het lijkt haast een bug, maar dan wel een leuke
Ik ben bezig om mijn reputatie in Forochel naar kindred te krijgen, iemand nog tips behalve quests/tasks en rep items inleveren?
Nooit iets van rep-items hier ingeleverd, enkel gequest en wat tasks ingeleverd.
Iemand enig idee hoe je deze instant-kindred krijgt? Het lijkt haast een bug, maar dan wel een leuke
Ik ben bezig om mijn reputatie in Forochel naar kindred te krijgen, iemand nog tips behalve quests/tasks en rep items inleveren?
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Verwijderd
je geeft het antwoord zelf al.. tasks geven ook reputation en sommige quests ook zal wel iets in die zin zijn lijkt meGelukszoekr schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
Gisteren kreeg ik uit het niets ineens een melding dat ik kindred was geworden in de Lone-Lands.
dus doe de quests daar en je krijgt voor de deeds en quests reputation en je vind tijdens dat process nog rep items ook
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 19-01-2011 13:31 ]
De Lone-lands heeft ook als extraatje dat je per kill een (kleine) hoeveelheid rep verdient. Tasks helpen zeker ook. Ik gebruik naar tevredenheid de 'Daily Tasks' plugin die je lekker snel een mooi overzichtje geeft waar je trash goed voor is.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Vroegah waren er nog geen tasts :-P Toen moesten we het met de rep-quests en rep items doen.... meestal grinde ik Guardan, Angmarin en Daurhands, was daar ook direct de deed van completet.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
euh...ja
Verwijderd
Volgens mij wordt er in Forochel één of andere rep-item gigantisch veel gedropt. Zeg maar de Well-Kept Mathom van dat gebied, daar werd ik ook een tijdje mee doodgegooid en had mijn reputation voor The Shire in één keer vol.Verwijderd schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:29:
[dus doe de quests daar en je krijgt voor de deeds en quests reputation en je vind tijdens dat process nog rep items ook
Verwijderd
oeh das wel handig linkje?Trinsec schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:40:
De Lone-lands heeft ook als extraatje dat je per kill een (kleine) hoeveelheid rep verdient. Tasks helpen zeker ook. Ik gebruik naar tevredenheid de 'Daily Tasks' plugin die je lekker snel een mooi overzichtje geeft waar je trash goed voor is.
Ik heb alle quests gedaan in Lone Lands (incl. GA) en een paar traps gecraft en plop, kindred.Gelukszoekr schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 13:26:
Is mijn eerste en enige kindred atm. Lekker dat paard gekocht voor 5g, die extra health is wel handig, hoef je net iets minder te lopen als je achterna gezeten wordt.
Precies. Ik had vrijwel exact genoeg reputatie voor kindred opgebouwd toen ik alle quests en deeds had completed. Daarna nog los grinden is niet nodig.Rfce schreef op woensdag 19 januari 2011 @ 15:41:
[...]
Vroegah waren er nog geen tasts :-P Toen moesten we het met de rep-quests en rep items doen.... meestal grinde ik Guardan, Angmarin en Daurhands, was daar ook direct de deed van completet.
dus even in je agenda: "nooit vrije dagen opnemen op donderdag"
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Hoorde ik gisteren in chat waaien dat ze instances meescalen naargelang de lvl's van de FS-members. Dus als er een 65 mee komt doen met 'members op correct lvl', dat het een stuk pittiger wordt. Klopt dit?
Nee naar mijn ervaring niet waar. Een GB instance op lvl22 geeft exact dezelfde mobs (en loot afgezien van harde SM die wél downscalen maar dan weer alleen voor de lvl65!) als je dat met een full lvl22 fell doet of met een lvl65 en lvl22 via duobox. Been there, done that.Hurtebise schreef op vrijdag 21 januari 2011 @ 12:09:
Hoorde ik gisteren in chat waaien dat ze instances meescalen naargelang de lvl's van de FS-members. Dus als er een 65 mee komt doen met 'members op correct lvl', dat het een stuk pittiger wordt. Klopt dit?
Ook een school/library run op lvl50 solo'en met je lvl65 geeft mobs zoals bij een lvl50 small fell en gelijke drops. Ex down-scaled SM ofc.
Verwijderd
Zou iemand mij kunnen vertellen hoe je het snelst aan gems komt? Ik ben er namelijk nog geen één tegengekomen.
- MueR
- Registratie: Januari 2004
- Laatst online: 09:44
/u/102105/crop56f481fe1f74f.png?f=community)
Voor je legendary weapon? Of normale gems voor jewelry?
Het eerste:
Die krijg je door lower tier relics te combinen. Gems zitten pas vanaf tier 3 of 4 er bij.
Het tweede:
Mining, goblins, bandits, chests..
Het eerste:
Die krijg je door lower tier relics te combinen. Gems zitten pas vanaf tier 3 of 4 er bij.
Het tweede:
Mining, goblins, bandits, chests..
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Door ore te minen denk ik. Soms droppen ze van mobs, maar daar zou ik niet van uitgaan. En anders heb je altijd de AH nog.
Verwijderd
oh oh
bree land, ered luin, the shire en lonelands helemaal af incl deeds
ben nu lvl 35 en vind het toch wel erg leuk maar ja free to play houdt nu een beetje op
weer gaan betalen of info over life time abo of toch punten spenderen voor nieuw gebied
nah jah maar ff nachtje over slapen
bree land, ered luin, the shire en lonelands helemaal af incl deeds
ben nu lvl 35 en vind het toch wel erg leuk maar ja free to play houdt nu een beetje op
weer gaan betalen of info over life time abo of toch punten spenderen voor nieuw gebied

Verwijderd
Waarom zo gierig? Als je het spel leuk vindt, dan koop je toch zo'n gamecard van 17,= voor twee maanden. Omgerekend zo'n kleine 30 ct per dag. Koop een XBOX/PS3 spel en je bent het drievoudige kwijt.
Verwijderd
het is niet gierig.,, maar goed die discussie ga ik ook niet voerenVerwijderd schreef op maandag 24 januari 2011 @ 20:03:
Waarom zo gierig? Als je het spel leuk vindt, dan koop je toch zo'n gamecard van 17,= voor twee maanden. Omgerekend zo'n kleine 30 ct per dag. Koop een XBOX/PS3 spel en je bent het drievoudige kwijt.
ik bedenk of ik life time abo neem of gewoon ga betalen of stop. mag ik zeker zelf wel bedenken voor ik betaal
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2011 00:02 ]
Ach ik zie het als een hobby en dat mag geld kosten... Vergeleken bij andere vormen van entertainment is het nog eens goedkoop ook.
Aangezien alle hardware hier (x2) ondertussen lotro maxxed draait zal ik blij zijn als ik weer eens wat geld richting CM kan schuiven. Kom maar op met die content!
Overigens, volgende week update 1 patch 2 live (incl. patch voor de task deed bug), de eerste 3 dev diaries en daarna gaan we richting de Q1 update. Met een raid cluster, LI revamp part 1, Vol2 IG en last but not least zonder radiance wel iets om naar uit te kijken dacht ik zo.
Aangezien alle hardware hier (x2) ondertussen lotro maxxed draait zal ik blij zijn als ik weer eens wat geld richting CM kan schuiven. Kom maar op met die content!
Overigens, volgende week update 1 patch 2 live (incl. patch voor de task deed bug), de eerste 3 dev diaries en daarna gaan we richting de Q1 update. Met een raid cluster, LI revamp part 1, Vol2 IG en last but not least zonder radiance wel iets om naar uit te kijken dacht ik zo.
Lifetime is toch niet meer beschikbaar? Dat wordt dan betalen of stoppen Lego 
Nieuwe content en vooral de nieuwe raid cluster zie ik erg naar uit. Is het dit jaar ook niet een feestjaar voor CM oid? Bestaan ze niet 10 jaar oid? Geruchten gaan dat de gescale-de rift instance uitkomt tijdens het jubileum... zou wel leuk zijn. Verder mag het nog heel even duren... ben met mn 7e en laatste char bezig en mn champie is nu lvl50. Warden en Captain laat ik links liggen.. niet mijn ding en bovendien is 7 wel genoeg
T is nu al een hels karwei om alles in mooie gear te steken en van goede LI's te voorzien.
Nieuwe content en vooral de nieuwe raid cluster zie ik erg naar uit. Is het dit jaar ook niet een feestjaar voor CM oid? Bestaan ze niet 10 jaar oid? Geruchten gaan dat de gescale-de rift instance uitkomt tijdens het jubileum... zou wel leuk zijn. Verder mag het nog heel even duren... ben met mn 7e en laatste char bezig en mn champie is nu lvl50. Warden en Captain laat ik links liggen.. niet mijn ding en bovendien is 7 wel genoeg
T is nu al een hels karwei om alles in mooie gear te steken en van goede LI's te voorzien.
Het schijnt dat je met een Founder's Pass nog wel een LTA af kunt sluiten...
Voorlopig hou ik het ook bij 7 chars; niet omdat ik dat genoeg vind maar omdat ik geen humans/elves doe en dus geen lm/cpt kan rollen. En om nu een 2e toon te maken van dezelfde class... in ieder geval niet op hetzelfde account
Voorlopig hou ik het ook bij 7 chars; niet omdat ik dat genoeg vind maar omdat ik geen humans/elves doe en dus geen lm/cpt kan rollen. En om nu een 2e toon te maken van dezelfde class... in ieder geval niet op hetzelfde account
Zou kunnen maar je kunt aan je account niet meer een Founder's Pass koppelen.TAA schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:09:
Het schijnt dat je met een Founder's Pass nog wel een LTA af kunt sluiten...
[ Voor 3% gewijzigd door Moraxv op 25-01-2011 09:43 ]
maar als je contact op neemt met de codemasters customer support, die kunnen 't vast uitleggen/helpen
Precies, voor die paar euro heb ik al bijna 4 jaar non stop speel plezier (heeft me nog geen enkele andere game kunnen bieden zo lang)... echt waar... dat is het me ruimschoots waard.... daarom heb ik laats ook Turbine Coins gekocht en dat was mn eerste uitgave sinds de release van de game (had toen direct Lifetime, Expantions niet mee gerekend).TAA schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 07:33:
Ach ik zie het als een hobby en dat mag geld kosten... Vergeleken bij andere vormen van entertainment is het nog eens goedkoop ook.
Anyhow, ben benieuwd wat de volgende patch brengt:
spoiler:
Heb ergens gelezen dat je een mail en een quest krijgt gerelateerd aan het afgelopen festival, afhankelijk van welke keuze je gemaakt hebt voor de rich of niet, krijg je een reward
euh...ja
zit nu op v2b4ch7Originally Posted by Sapience
The main story arc (not the Epilogues) of Volume II is being revamped in the same manner Volume I was in the past. So you'll be able to choose to solo through it if you wish.
lastig om daar een fellowship voor te krijgen...ik had meer plezier die boeken te soloén
Iseci
Hmm v2b4ch7 zie ik toch best vaak voorbij komen. Gewoon in global channel mensen zoeken. Deze duurt ook niet zo lang dus als iemand hem nog moet trommel je wat kinnies op en rag je er even doorheen 
v2b5ch5 is over het algemeen lastiger... en vervelender. Ben benieuwd hoe ze die solo willen maken als je diverse locaties moet verdedigen etc.
v2b5ch5 is over het algemeen lastiger... en vervelender. Ben benieuwd hoe ze die solo willen maken als je diverse locaties moet verdedigen etc.
- MueR
Zullen ze hem solo wel wat betere timings geven, waarbij je nooit twee locaties tegelijk krijgt. Of misschien laten ze dat wel voor de hele instance gelden.
Lego, Als je alle deeds hebt gedaan, kan je normaal wel een nieuw gebied kopen.
Anders kan je altijd op een andere server een nieuw character beginnen en zo opnieuw alles doen voor turbine points. En dan gebied kopen, en op je main verder spelen. Natuurlijk wel niet het tofste om altijd alles opnieuw te moeten doen voor dat extra gebied. Je kan normaal wel alle gebieden halen zonder ook maar 1 cent te moeten betalen. Je hebt er wel veel tijd voor nodig
Anders kan je altijd op een andere server een nieuw character beginnen en zo opnieuw alles doen voor turbine points. En dan gebied kopen, en op je main verder spelen. Natuurlijk wel niet het tofste om altijd alles opnieuw te moeten doen voor dat extra gebied. Je kan normaal wel alle gebieden halen zonder ook maar 1 cent te moeten betalen. Je hebt er wel veel tijd voor nodig
[ Voor 0% gewijzigd door Lointje op 25-01-2011 11:21 . Reden: even verduidelijken dat het aan lego gericht was ]
^^ dat in combinatie met de skirmish ontwikkeling zoals we die kennen uit latere bookquests...MueR schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:18:
Zullen ze hem solo wel wat betere timings geven, waarbij je nooit twee locaties tegelijk krijgt. Of misschien laten ze dat wel voor de hele instance gelden.
Verwijderd
dat kan zijn maar ik heb een founders pass neem aan dat ik die niet verliesMoraxv schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 09:43:
[...]
Zou kunnen maar je kunt aan je account niet meer een Founder's Pass koppelen.
en stel dat ik dat doe moet ik dan wel MoM kopen? ik denk van wel
Verwijderd
het betalen is niet het issue... het issue is dat ik het zonde vindt als ik nu ga betalen en toch stop binnenkort. tevens vindt ik het jammer om te betalen voor 2 maanden en dan LTA te nemen dat is beetje het issue zeg maar.Lointje schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 11:20:
Lego, Als je alle deeds hebt gedaan, kan je normaal wel een nieuw gebied kopen.
komt bij dat ik mn punten liever hou voor nuttige dingen stats verhogingen enzo, heb voldoende punten om gebied te kopen met punten.
MoM en SoM zijn beide expansion, hiervoor heeft eidereen betaald, en nu zal je daar ook voor moeten betalen (met Turbine points)Verwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 12:02:
[...]
en stel dat ik dat doe moet ik dan wel MoM kopen? ik denk van wel
[ Voor 0% gewijzigd door Rfce op 25-01-2011 13:41 . Reden: typo ]
euh...ja
Verwijderd
kan toch gewoon de spellen kopen?Rfce schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 13:40:
[...]
MoM en SoM zijn beide expansion, hiervoor heeft eidereen betaald, en nu zal je daar ook voor moeten betalen (met Turbine points)
- MueR
MoM en SoM bestaan niet meer als expansion voor zover ik weet. Het zijn nu gewoon quest packs die je moet kopen.
Verwijderd
Je kunt ze nog in de winkel kopen als het goed is. Moet je wel heel goed zoeken aangezien die dozen al het afgelopen jaar volgens mij niet zijn geproduceerd. De doos waarvoor je dan eigenlijk moet zoeken is de dualpack van Shadows of Angmar en Mines of Moria. Mirkwood kan je nu alleen nog maar via de Lotro Store kopen aangezien deze alleen online is verkocht.
Laatst nog 1 gescoord bij de e-plaza voor €4,25... Geen geld voor Moria, 30 dagen VIP én 500TPVerwijderd schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 14:39:
[...]De doos waarvoor je dan eigenlijk moet zoeken is de dualpack van Shadows of Angmar en Mines of Moria.
[ Voor 6% gewijzigd door TAA op 25-01-2011 15:12 ]
Verwijderd
hmmm maar ff kijken danTAA schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 15:11:
[...]
Laatst nog 1 gescoord bij de e-plaza voor €4,25... Geen geld voor Moria, 30 dagen VIP én 500TP
Enkele dagen geleden een character gestart op Snowbourne genaamd Ephegar. Is er daar soms een tweakers kin of gewoon een aangename kin die iemand me kan aanraden?
Verwijderd
Ik zit ook op Snowbourn. Misschien een idee om de OP weer eens een update te geven, zodat we weten wie op welke server zit?
Verwijderd
skirmish vraag danwel probleem met betrekking tot mijn soldier...
ik heb:
soldier (+open slot)
2 skills
1 training (+open slot)
personal
open slot wilde ik gebruiken voor healing spreuk en healer rol
ik had alles wat ik geslot had op niveau 6 getrained door te skirmishen
nu wilde ik dat met de rol+training ook doen omdat ik die pas op lvl 35 kon gebruiken.
nu ben ik lvl 35 en kan ik ze niet slotten omdat ik nu ineens lvl 37 moet zijn omdat hij lvl 5 is
maar als je hem slot dan kan je hem gewoon uppen tot boven je lvl req. maar werken ze dan wel?
beetje wazig systeem en belachelijk dat ze het mogelijk maken om het te ver te uppen zodat je er niks meer mee kan, en verlagen kan ook niet
ik heb:
soldier (+open slot)
2 skills
1 training (+open slot)
personal
open slot wilde ik gebruiken voor healing spreuk en healer rol
ik had alles wat ik geslot had op niveau 6 getrained door te skirmishen
nu wilde ik dat met de rol+training ook doen omdat ik die pas op lvl 35 kon gebruiken.
nu ben ik lvl 35 en kan ik ze niet slotten omdat ik nu ineens lvl 37 moet zijn omdat hij lvl 5 is
maar als je hem slot dan kan je hem gewoon uppen tot boven je lvl req. maar werken ze dan wel?
beetje wazig systeem en belachelijk dat ze het mogelijk maken om het te ver te uppen zodat je er niks meer mee kan, en verlagen kan ook niet
Ook maar een account aangemaakt, als groot fan van de boeken had ik het spel links laten liggen omdat ik mijn tijd in WoW spendeerde. Nu ik WoW nog maar af en toe speel is dit een leuke aanvulling.
Tot nu toe (Ered Luin, deel Shire, deel Breelands gedaan) bevalt het prima, het is erg leuk om te zien hoe de verhaallijn in het spel als het ware "off camera" is van wat er in de boeken aan het gebeuren is.
Ik zit trouwens op Eldar met mijn bijna level twintig Dwerg Champion Bendin. Het enige dat me niet zo bevalt is dat mijn character soms door blijft rennen als ik lmb loslaat maar rmb vast blijf houden. Oh en tin.. of eigenlijk de afwezigheid daarvan. Heb een klein vreugdedansje gedaan toen ik eindelijk het bronze-verhaal af kon sluiten op weaponsmithing.
Maar al met al is het de afgelopen dagen goed vermaak geweest, ik zie mezelf dit nog wel een tijdje spelen
Tot nu toe (Ered Luin, deel Shire, deel Breelands gedaan) bevalt het prima, het is erg leuk om te zien hoe de verhaallijn in het spel als het ware "off camera" is van wat er in de boeken aan het gebeuren is.
Ik zit trouwens op Eldar met mijn bijna level twintig Dwerg Champion Bendin. Het enige dat me niet zo bevalt is dat mijn character soms door blijft rennen als ik lmb loslaat maar rmb vast blijf houden. Oh en tin.. of eigenlijk de afwezigheid daarvan. Heb een klein vreugdedansje gedaan toen ik eindelijk het bronze-verhaal af kon sluiten op weaponsmithing.
Maar al met al is het de afgelopen dagen goed vermaak geweest, ik zie mezelf dit nog wel een tijdje spelen
[ Voor 8% gewijzigd door Bundin op 25-01-2011 23:38 ]
Verwijderd
hoe heet je char?Jellinek schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:36:
Ook maar een account aangemaakt, als groot fan van de boeken had ik het spel links laten liggen omdat ik mijn tijd in WoW spendeerde. Nu ik WoW nog maar af en toe speel is dit een leuke aanvulling.
ik ben Hifra lvl 35 burglar ook op Eldar en heb 2 chars waar ik niet meer mee speel maar wel gebruik voor opslag en crafting namelijk Amberlin (jeweler) en Ellendras (tailor)
geef me een tell en wie weet kan ik je helpen met een of ander
tin en copper kan je trouwens veel vinden in the shire, zet je track skill aan dan zie je ore (alle ores) op de map erg handig
Ten eerste welcome... wat betreft weaponsmithing... je bent pas bij Tier1 hè :-) wees blij, vroeger was het aantal core components die je nodig had aanzienlijk hoger dan dat het nu is... het gaat nu erg vlot met lvllen.Jellinek schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 23:36:
Wat betreft tin; verhoudingsgewijs is het volgensmij zo dat er 66,6% copper in een gebied zit en 33.3% tin. Copper is nodig voor weapon/metal smith en jeweller, terwijl tin alleen nodig is om bronze te maken voor weapon/metal smith. Dat geldt later voor de rest van de ore-nodes ook.... Als je echt ore aan het farmen bent is het dus tochwel de moete waard om ALLES te farmen, ze sharan nl de spawnplek. Alles wat je dan niet gebruikt is nice voor kinnies (of voor ah).
euh...ja
Tin vind je voornamelijk in de Marsh in Bree-Land (waar al die neeker-beekers ziten en waar dat kasteeltje met spinnen zit). Daar heb ik iig mijn tier afgemaakt.
Zit nu op Master Weaponsmith / Master Prospector.
Het is wel handig als je beide profiencies een beetje hetzelfde houdt, zodat je wapens kunt maken van de componenten die je minet.
Zit nu op Master Weaponsmith / Master Prospector.
Het is wel handig als je beide profiencies een beetje hetzelfde houdt, zodat je wapens kunt maken van de componenten die je minet.
Eventueel room for improvement, is wel een engelstalige kin, maar vriendelijke behulpzame kin. Probeer anders "Candy" eens te bereiken. (ikzelf ben geen officer meer wegens tijdsgebrek). Of als je Lointje online ziet, kan ik je wel doorsturen naar een officer.Eppux schreef op dinsdag 25 januari 2011 @ 16:57:
Enkele dagen geleden een character gestart op Snowbourne genaamd Ephegar. Is er daar soms een tweakers kin of gewoon een aangename kin die iemand me kan aanraden?
Er zitten ook een aantal tweakers in, maar zoals eerder gezegd spreekt iedereen dus wel engels met elkaar.
Sjonge jonge, gisteren even snel met de kin de mistress drie keer neergehaald, score: 5 paar schoenen en 1 Certhloch, das toch wel heel erg crappy loot. Geen andere jewelry, geen cloak, helemaal niks. LOTRO hates us!!
nee, je moet 't anders zien hiawatta, de mistress deelt graag schoenen uit/ heeft veel schoenen. Echt een vrouw
idd en daar bovenop, wil ze graag haar jewellery bewaren voor haar zelfrik86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 13:21:
nee, je moet 't anders zien hiawatta, de mistress deelt graag schoenen uit/ heeft veel schoenen. Echt een vrouw
euh...ja
Verwijderd
ik meende hier te lezen dat je ook per 2 maanden kon betalen? dat kon voorheen altijd maar toen ik wilde betalen vandaag had ik alleen de optie per maand 13 euro nog wat.
ik heb een mail gestuurd waar ik vraag waarom ik geen lifetime kan nemen en waarom ik geen 2 maanden betaling kan kiezen en kreeg dit terug
ik heb een mail gestuurd waar ik vraag waarom ik geen lifetime kan nemen en waarom ik geen 2 maanden betaling kan kiezen en kreeg dit terug
iemand die wat licht in de duisternis kan schijnen?Thank you for submitting your recent request to Codemasters Customer Services concerning Lord of the Rings Online.
I'm afraid that since the game has become F2P, only monthly subscriptions are available still.
Sorry for the inconvenience.
Lijkt me toch duidelijk wat er staat in de mail? Sinds Free 2 Play zijn alleen nog maar maandelijkse betalingen mogelijk.
Verwijderd
ja maar ik las hier dat er nog mensen per 2 maand betalenMADG0BLIN schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:05:
Lijkt me toch duidelijk wat er staat in de mail? Sinds Free 2 Play zijn alleen nog maar maandelijkse betalingen mogelijk.
Misschien dat ze een subscription hadden die nog loopt? Ik kan ook alleen nog maar per maand betalen als ik dat zou willen.
ja, maar als die zijn afgelopen/expired kan dat niet meer;
Heb je aangegeven dat je founder pass hebt? Die geeft expliciet toegang tot LTA
Lees deze thread maar even: http://community.codemast...onth-subscriptions-5.htmlVerwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:21:
[...]
ja maar ik las hier dat er nog mensen per 2 maand betalen
In het kort: alle multi-month plans zijn geschrapt en gecancelled. Iedereen die geen LTA heeft maar wel VIP is betaald dus nu €13,- per maand.
Verwijderd
ja dat heb ik... hebben ze geen boodschap aan blijktrik86 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 21:45:
ja, maar als die zijn afgelopen/expired kan dat niet meer;

deze maand ben ik VIP ik maak 2 chars nog aan (dan heb ik er 5 in totaal) en die zijn dan allemaal premium ik koop alle quest packs en dan laat ik het VIP verlopen en heb ik alleen als nadeel dat ik geen rest XP heb en geen monsterplay kan doen
monsterplay boeit me zowiezo niet en die rest XP ach het is leuk maar om daar nou 13 euro per maand voor te dokken
Denk eraan dat je geen quest packs kan kopen TERWIJL je VIP bent. Tenminste, dat is het geval bij Turbine (reden: Je hebt al access tot said quest packs als je VIP bent, dus je krijgt de quest packs niet te zien in de store.)
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
60 dagen gamecard?Verwijderd schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 19:21:
[...]
ja maar ik las hier dat er nog mensen per 2 maand betalen
http://gametimezone.com/games/lotro.php
Verwijderd
dan koop ik ze daarna tochTrinsec schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 07:33:
Denk eraan dat je geen quest packs kan kopen TERWIJL je VIP bent. Tenminste, dat is het geval bij Turbine (reden: Je hebt al access tot said quest packs als je VIP bent, dus je krijgt de quest packs niet te zien in de store.)
US only ik zit op EUSkyclad schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 09:37:
[...]
60 dagen gamecard?
http://gametimezone.com/games/lotro.php
Verwijderd
Volgens mij heeft een premium maar 3 character slots per server, dus je zult die andere 2 chars dan niet kunnen gebruiken. Zie ook http://www.codemasters.com/lotro/freetoplay/info/Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:10:
[...]
ja dat heb ik... hebben ze geen boodschap aan blijktheb betaald maar ga het mooi anders doen...
deze maand ben ik VIP ik maak 2 chars nog aan (dan heb ik er 5 in totaal) en die zijn dan allemaal premium ik koop alle quest packs en dan laat ik het VIP verlopen en heb ik alleen als nadeel dat ik geen rest XP heb en geen monsterplay kan doen![]()
monsterplay boeit me zowiezo niet en die rest XP ach het is leuk maar om daar nou 13 euro per maand voor te dokken
Verwijderd
klopt maar als je MoM hebt worden dat er 5Verwijderd schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:33:
[...]
Volgens mij heeft een premium maar 3 character slots per server, dus je zult die andere 2 chars dan niet kunnen gebruiken. Zie ook http://www.codemasters.com/lotro/freetoplay/info/
Gisterenavond voor t eerst met de kin een full BG HM run incl Lt gedaan met 4 burglars.... Ging erg goed, vond je niet JohnnyV76? Nog gratz voor je bracelet, want die zag er echt goed uit!!
DPS gata toch wel zoveel sneller, en de healers melden ook dat ze minder moesten healen, zo zie je weer dat burglars een onderschatte classe zijn
DPS gata toch wel zoveel sneller, en de healers melden ook dat ze minder moesten healen, zo zie je weer dat burglars een onderschatte classe zijn
euh...ja
Dat geloof ik wel ja conjunctions helpen echt enorm.
Wat was de verdere setup? veel ranged of viel dat mee?
Wat was de verdere setup? veel ranged of viel dat mee?
hehe was erg leuk om een keer met een wat minder standaard groep te gaan en 4 burglars is gewoon te gek 
4x Disable op Durchest en de healers konden rustig even wat drinken pakken
19:45 ongeveer begonnen en om 22:30 de LT op HM neer joepiee!
Die bracelet was inderdaad erg mooi en nog niet eerder gezien. Nu nog even wat agi zien te dumpen!
Conjunctions heb je alleen bij de gauntlet en op sorcerers. De rest van de mobs in BG zijn immuun.
De setup:
1x GRD
1xCAP
1x MNS
1xRK (heal)
4x BRG
1x CHMP
2x HNT
1x LM
Behoorlijk DPS heavy dus al zijn we meer gegaan voor steady dan voor super snel. Ook wel zo lief voor de tank.
Bij de LT fight kregen we de beast in 1 rondje al tot 288k dus maar 1 veldje. Wel zo handig!
4x Disable op Durchest en de healers konden rustig even wat drinken pakken
19:45 ongeveer begonnen en om 22:30 de LT op HM neer joepiee!
Die bracelet was inderdaad erg mooi en nog niet eerder gezien. Nu nog even wat agi zien te dumpen!
Conjunctions heb je alleen bij de gauntlet en op sorcerers. De rest van de mobs in BG zijn immuun.
De setup:
1x GRD
1xCAP
1x MNS
1xRK (heal)
4x BRG
1x CHMP
2x HNT
1x LM
Behoorlijk DPS heavy dus al zijn we meer gegaan voor steady dan voor super snel. Ook wel zo lief voor de tank.
Bij de LT fight kregen we de beast in 1 rondje al tot 288k dus maar 1 veldje. Wel zo handig!
[ Voor 31% gewijzigd door JohnnyV76 op 28-01-2011 13:41 ]
Wat ook nog lol was, was toen de Lt down was en alleen nog het beast z'n rondje deed, deze constant getripped werd, erg comisch om te zienJohnnyV76 schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 13:35:
euh...ja
Da's idd een fraaie ring, heb ik ook nog nooit eerder gezien.
Fell-beast trip deed ik ook altijd, hij is weliswaar immuun maar de animation doet het wel dus je ziet 'm op z'n kin over de toren heenschuiven
Geweldig! weer een hoop grind gedaan voor niets . . .
Nee, buiten de gauntlet zijn de wargs en de wights ook niet immuun.Conjunctions heb je alleen bij de gauntlet en op sorcerers. De rest van de mobs in BG zijn immuun.
Fell-beast trip deed ik ook altijd, hij is weliswaar immuun maar de animation doet het wel dus je ziet 'm op z'n kin over de toren heenschuiven
Geweldig! weer een hoop grind gedaan voor niets . . .

[ Voor 40% gewijzigd door botoo op 28-01-2011 15:23 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
ach, het zijn wel weer 1300 points of zo, vorige steeds was 1900 points... (of dus zo'n 13 en 19€ als je er echt voor zou betalen). Ik snap niet dat mensen dat ooit zouden geven aan een paard... (zeker aangezien ik er nu zo'n 35 heb
) Die punten geef ik wel liever uit aan een expansion, stat points, of bag space of zo.
Precies, maar het blijft lullig dat ze die rep paarden 1 voor 1 een korte tijd in de store gooien... puur geldklopperij en kennelijk zijn er voldoende mensen die er gebruik van maken, anders zouden ze het niet doen.Lointje schreef op vrijdag 28 januari 2011 @ 15:44:
Die punten geef ik wel liever uit aan een expansion, stat points, of bag space of zo.
Ik heb ook alle paarden verdient door rep te farmen of quests te doen (moet alleen de 2 pvp paarden nog, maar ben pas rank1
euh...ja
Ik wil een sticker achter op m'n paard: "Lach maar, deze is gegrind"
Meh, geen hidden deed/title bij lvl50 undefeated
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Dit topic is gesloten.
Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.