The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op maandag 03 januari 2011 @ 14:04:
[...]

Kijk eens even in de topicstart. Staat het allemaal beschreven. :Y)
Is inmiddels een stuk duidelijker geworden, thanks :).

Is het trouwens in F2P mogelijk om de gebieden van MoM en SoM in te gaan, of moet je daar de expansions voor kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Heraclius schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:21:
Ben begonnen met een Dwarf Minstrel op Snowbourn, erg leuke class :)
Én altijd gewild in fellowships!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:42
Davio schreef op dinsdag 04 januari 2011 @ 13:35:
[...]

Én altijd gewild in fellowships!
Dwarves? Niet. Die wassen zich te weinig. Er hangt altijd een lucht van verschraald bier om ze heen. :+

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh, die van mij is altijd welkom hoor

maar dat kan ook door z'n mooi vleugeltjes komen van de champ DN set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ja, briljant he die wardrobe :P

Al mijn characters lopen nu met full champion set rond.
Minstrel, Burg, RK, Champion, etc.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je wilt niet weten hoe lang ik DN voor dat item nog heb gefarmed :P

Aangezien ik 't niet echt nodig had en anders de andere champs uit de kin minder meekonden, kon ik nog maar zelden mee op champ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na gisteravond mag ik elk van mn 6 lvl 65 chars "Bane of the Lieutenant" noemen :)
Het gevecht is na de laatste update wel een heel stuk makkelijker geworden al blijft het zaak dat iedereen blijft opletten. De wipes die we nog hebben worden bijna altijd veroorzaakt doordat iemand in de groep blijft staan met een paars oog of niet goed kite. Zouden ze dit gevecht nu makkelijker hebben gemaakt in anticipatie van de nieuwe raids?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Nou... ik mag sinds gisteravond ook mijn enige char boven level 12 'Creep' noemen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben de laatste tijd ook weer wat vaker aan het creepen. Op een of andere manier vind ik PvP leuker als creep dan als Freep. Extra leuk als je kinnies aan de freep kant tegenkomt :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
De Creep title komt niet van PvP, maar je krijgt deze wanneer je Kindred met de AA wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Nietes, van Homeless Mustard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Toch nog een ander ; Radiohead door een koor.

Video

shoot, ik krijg die video hier niet.

[ Voor 197% gewijzigd door maartend op 06-01-2011 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels in Eregion beland na een tijd in Forochel te hebben gezeten. Wat een verademing zeg, ik vond dat sneeuwgedoe echt drie keer niks. Geef mij maar lekker de natuur :P.

Inmiddels dus ook voor het eerst aan de Legendary Items geraakt. Eerst dacht ik dat het vrij uniek zou zijn als je er één zou vinden, maar heb nu gemerkt dat dat niet zo is. Vond net zo'n 7 weapons in 5 minuten na wat gespuis in het zuiden van Eregion afgeslacht te hebben. Heb nu drie items die ik kan levelen, maar heb nu ook een zooi wat niet voor mijn class is. Wat is het beste? Gewoon deconstructen en hopen op wat bruikbare relics of proberen te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Heh, als je anderhalf jaar geleden dit gevraagd zou hebben, hadden we nog een leuke discussie kunnen hebben. Toen dacht iedereen namelijk dat ze zeldzaam zouden zijn, omdat ze "met je mee levellen" (niet dus). Gewoon deconnen die meuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik decon nooit Legendary items voor andere classes. Nu ben ik met mn 7e char bezig dus ik heb aardig wat classes maar je krijgt er maar 1 T1 relicje uit. Je kunt ze het beste verkopen op de AH of zien te ruilen met iemand die items heeft voor jouw class. Een LI levert minimaal 50 silver op en met goede legacies kan dat nog oplopen ook al is het een lvl51 item. Ik zoek regelmatig op de AH en koop alles wat rond de 50s is op en level het een beetje voordat ik het decon. Levert aardig wat relics op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik decon alles wat niet voor mijn class is, ik krijg genoeg van die tablets die ik kan barteren en level die een paar levels voor de settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens; ik ben nu level 52 en zit in Eregion. Over 13 levels zit ik dus tot de levelcap, is er daarna nog wel genoeg uitdaging om verder de wereld te exploren? Want in principe heb ik nog Enedwaith en twee expansions (MoM en SoM) om te doen, maar wat als ik al level 65 ben? Gaat het dan meer om je weapons levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het perfecte wapen vinden en maxen kan al een dagtaak zijn:) maar je hebt je traits nog te doen(mijn advies begin daar nu al mee dan heb je de xp nog) je profession is er nog, en natuurlijk de endgame met al zijn gear.
Dus je hoeft je de 1e tijd als level 65 niet te vervelen IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik tegen die tijd (als ik ruim voor Rise of Isengard klaar ben) gewoon een nieuw karakter maak. Al ben ik wel tevreden met mijn Elf Hunter nu; heerlijk dat je gewoon over de hele wereld kan travelen met de guids en verder is ranged attack wel heel makkelijk af en toe. Dat in combinatie met de traps maakt het een goede solo-class :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 15:33:
Denk dat ik tegen die tijd (als ik ruim voor Rise of Isengard klaar ben) gewoon een nieuw karakter maak. Al ben ik wel tevreden met mijn Elf Hunter nu; heerlijk dat je gewoon over de hele wereld kan travelen met de guids en verder is ranged attack wel heel makkelijk af en toe. Dat in combinatie met de traps maakt het een goede solo-class :Y.
Afgezien van de Burglar heb ik van alle classes een karakter :) Persoonlijk ligt mij de Runekeeper en nu ook de Loremaster het best. Runekeeper is een heerlijke solo class en erg gewild in groepen :) LM begin ik solo ook leuker te vinden, een beer als tank helpt :) Maar goed dat mijn nieuwe kin lekker open minded is. GB run met een Guardian, Minstrel, Hunter en 3 Loremasters en het ging erg leuk :D

Misschien wat voor jou om ook een Runekeeper of een Loremaster te proberen. Loremaster kan ook lekker stunnen :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op level 52 zou ik al wel onderhand moria in gaan. Dan moria door questen tot ong 59 en dan moria uit naar lothlorien. Dan op 60/61 naar mirkwood. Je kunt na lvl65 een nieuw char maken maar ik zou ook eerst je huidige zo goed mogelijk maken. Als je eventueel instances wil doen e.d. dan maak je meer kans om in een groep te komen als je wel wat degelijke gear hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik inderdaad Eregion maar verlaat en Moria in ga. Anders ben ik straks al 65 en moet ik nog twee expansions doen :P. Waar zijn Moria en Mirkwood qua grootte een beetje mee te vergelijken? Aan de map te zien is het - gelukkig - niet een gebied zo groot als Eriador.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 17:21:
Denk dat ik inderdaad Eregion maar verlaat en Moria in ga. Anders ben ik straks al 65 en moet ik nog twee expansions doen :P. Waar zijn Moria en Mirkwood qua grootte een beetje mee te vergelijken? Aan de map te zien is het - gelukkig - niet een gebied zo groot als Eriador.
Moria is niet zo groot als Eriador maar het is wel een stuk voller met van alles en nog wat. Als je je er doorheen moet vechten zal het vast ook nog heel lang duren. :) Ik vond/vind Moria geweldig en vind het wel jammer dat het maar tot lvl 60 gaat.

Ik ben sinds dit festival lid van de Ale Association (de tegenhanger van de Inn Leage) en heb al leuk aan de weg getimmerd. Heb de deed al te pakken voor de leuke titel. :) Ik wil kinred worden maar wil eigenlijk niet steeds dezelfde quests herhalen. Buiten de deed quests en de herhalende quests die te halen zijn in de kroeg van Thorins Hall heb ik er nog geen quests voor gevonden.... Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb sinds dit festival de titel 'Star of the Show', die vind ik toch wel leuk. :)

Ik werd om de één of andere reden ook elke keer gekozen bij dat toneelstuk-event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu de titel no-gooder. De beschrijving is: You are rotten to the core. Why do you do the things you do?

Ik ben dan ook wel erg gemeen geweest voor de inn leage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hehehehe, ik ga de inn league/ale association komende lente eens goed uitvoeren, tenzij ze weer met heel nieuwe quests/attracties gaan aankomen waar ik al mijn karakters aan wil laten meedoen. :P In ieder geval hebben al mijn 11 karakters alle theatertitels nu. :P Ook een hoop hebben de feast-beast titel. Ik ga me niet vermoeien met de sneeuwbalgevechten, die zijn langdradig.

Mijn interesse voor de festival is al haast helemaal verdwenen. Geen wonder, ben level 43 nu, en buddy is 42, en we zitten samen stevig te questen in Angmar en Forochel en daarnaast zit ik ook behoorlijk te craften de laatste tijd. Veel progress de afgelopen week. Kan niet wachten tot ik eindelijk in Eregion kom en aan de legendaries ga zitten. Is te lang geleden dat ik een leggy in m'n handen had!

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Net mijn Loremaster behoorlijk zat gekregen, maar goed. Inn League Sage of Fine Spirits 8)
Eerst Inn League Member geworden, en daarna alle drank opgezocht. Van Thorenhad naar Rivendel gestealthed (als level 29) met Silvan Shadows. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar staat de minstrel nu als healer? beter dan de runemaster? ga nog ff free spelen als ik het dan nog leuk genoeg vind na een tijdje dan neem ik wel weer abo :P

heb een lvl 50 minstrel en een lvl 50 captain en nog wat mules ben benieuwd ben gestopt voor MoM :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok geinstalleerd maar hij kan mn account niet vinden :? vorige keer was er ook iets weet zo niet meer (ben eerder gestopt voor langere tijd) moest geactiveerd worden ofzo anyway kan nog niet spelen

wel gelezen over de VIP points en zag dat je van alles aankan schaffen ook extra trait slots :P kun je die net zovaak kopen als je wil? met andere woorden kan je alle traits actief krijgen op je char?

want dat zou dan wel uber zijn 8)

edit: ik lees ook dat je virtues kan uppen door VIP points te spenderen dat houdt dus in dat je met wat VIP points alles op 10 kan krijgen zonder al die deeds te doen? :D

ok ik heb mn accountnaam terug en het wachtwoord klopte na een paar keer proberen, echter zijn al mijn characters FOETSIE :'(

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2011 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerde server :$ pffff 7 gold upkeep voor mn huisje :D

grappig... ik begon met ellendras (LVL 50 minstrel) en maakte 1 kill (35XP) en ben nu halverwege lvl 52 :D denk log mn captain Amberlin LVL 50 captain ook 1 kill met 35 Xp en hoppa halverwege lvl 52 :D

zou dat een bug zijn dat ik ipv 1,5 lvl rest XP gewoon 1,5 lvl kreeg want ik heb geen rest XP :?

note het kan geen XP zijn die ik al had aangezien ik voor MoM gestopt ben :9

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alleen VIP heeft rest XP begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 02:29:
Alleen VIP heeft rest XP begreep ik.
maar dan nog ik scoorde 35xp en ging meteen lvl up en mn XP bar stond halverwege :? daarna met andere char idem dito

maar ik ben betalende klant echter lang niet online geweest en dus ook niet (meer) betaald maar op de FAQ staat dat ik dan premium member ben kan een hoop toch niet doen :? nah jah ik hobbel nog wel ff rond voor nop en zie wel of ik het nog leuk genoeg vindt om te gaan betalen.

pfffff snap er niks meer van :D weet echt niet meer wat al die skills doen enzo nou ja nu eerst maffen

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 03:19:
[...]

maar dan nog ik scoorde 35xp en ging meteen lvl up en mn XP bar stond halverwege :? daarna met andere char idem dito

maar ik ben betalende klant echter lang niet online geweest en dus ook niet (meer) betaald maar op de FAQ staat dat ik dan premium member ben kan een hoop toch niet doen :? nah jah ik hobbel nog wel ff rond voor nop en zie wel of ik het nog leuk genoeg vindt om te gaan betalen.

pfffff snap er niks meer van :D weet echt niet meer wat al die skills doen enzo nou ja nu eerst maffen
Als normaal betalende klant in het verleden begin je als Premium. Had je, net zoals ik, een lifetime abbonement dan begin je gelijk als Vip. Voor mij is Vip verder ook gratis en krijg 500 tp gratis per maand. Voor de overige mensen is Vip volgens mij niet gratis.

Wat betreft je XP bar. Ik had dat ook nadat ik een half jaar weg ben geweest. Ze hebben de benodigde hoeveelheid XP om te levellen verlaagd. Maak 1 kill en je krijgt de omgerekende XP die je had staan in levels terug. Vandaar.

Ik moet nu zelf mijn Loremaster's Scholaring gaan bijwerken. Ze is nu level 30. Lynx pet en class quest gedaan :) Maar ben nog steeds Journeyman Scholar. Dus ik denk dat ik nog een berg ruines langs moet gaan lopen. Prijzen in de AH zijn nou niet echt wat je denkt van kom die trek ik leeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben idd op een gegeven moment is de xp curve aangepast (dacht met MoM). De totale hoeveelheid xp die je voorheen nodig had om lvl50 te halen was nu genoeg voor lvl52 zeg maar. Leuke boost iig :)

[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyV76 op 10-01-2011 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja, de xp curve is tussen MoM en SoM ergens een keer aangepast, ik denk met de V2 Bk7 update, waardoor je de curve vloeiender en qua benodigde xp gunstiger verloopt.

Bij 1 kill wordt dan je lvl inderdaad aangepast.

Ik weet eigenlijk niet wat je wel en niet zou moeten kunnen, maar er zijn waarschijnlijk geen questen beschikbaar voor je. Daarvoor moet je VIP worden en/of de betreffende regio's aanschaffen.
Als premium member kan je alleen questen als je de quest packs hebt aangeschaft, en in jouw geval zijn dat er dus nog 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Nope, als je SoM en MoM hebt gekocht zijn die gebieden met quests gewoon beschikbaar en kan je tot level 65 komen. :) En zowieso zijn de book quests overal en altijd beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, maar aangezien hij tot lvl 50 heeft gespeeld en pre-MoM is gestopt, zal hij die vast niet hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Verwijderd schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 22:55:
Ik heb nu de titel no-gooder. De beschrijving is: You are rotten to the core. Why do you do the things you do?

Ik ben dan ook wel erg gemeen geweest voor de inn leage..
Heb de Creep title gekregen een paar dagen geleden, en direct mijn gratis geitje voor Moria gehaald.

Heb gisteren de titel 'Up-and-Comer' gekregen voor het completen van 100 daily tasks.
En de titel Go-getter. En The Busy Bee. En The Eager Beaver. En Hot Shot.
Voor iedere titel heb je 100 daily tasks completed nodig, maar iemand is vergeten dat je ook dat aantal na het behalen van 1 titel nog even moet resetten :D
Dus zodra je de eerste hebt krijg je ook de andere 4 :D (geeft ook 5x tasks +1, 5x task reset, en 3 cloak skins, alleen de skins zijn bound).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het max gearen van mn mains Champion en Captain (beide Helegrod/Moria/Mirkw gear, kindred met Alg en Grey, Epics volledig af) begint de verveling weer terug te komen.

Gestopt met Warden (is niet mijn ding om alleen maar te precise blow & conv te gebruiken), gestopt met Minstrel (ik wil niet uren naar groene balken turen), gestopt met RK (zelfde reden, dmg rol vervulde hij nauwelijks), gestopt met Hunter en LM (niet aantrekkelijk genoeg).

Daarom een laatste char aangemaakt (BRG) aangezien dat de enige remedie is tegen: Mirobel (x2), Ost Elende, SG, Thoor Combs en Hele marks quick runs.

Iemand wellicht een linkje naar een overzicht van Metadeeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op maandag 10 januari 2011 @ 10:15:
Ja, maar aangezien hij tot lvl 50 heeft gespeeld en pre-MoM is gestopt, zal hij die vast niet hebben ;)
wel dus want na 35xp ging ik lvl up en was ik halverwege lvl 52 met beide lvl 50 characters

hmmm valt me allemaal wel tegen!!! je kan echt bijna niks als free player. alle gebieden die interessant zijn voor me moet ik unlocken voor 800 vip points ik heb er nu 1280 :/

snap best dat ze poen willen verdienen maar damn ik kan zelfs niet 1 travel gebruiken alles is gelocked :/

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de mensen met een Lifetime de beste deal hebben binnen dit spel. F2P is een wassenneus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:48:
Ik denk dat de mensen met een Lifetime de beste deal hebben binnen dit spel. F2P is een wassenneus.
ik kan? (kon?) een lifetime abo krijgen ik heb/had een founders pass maar nooit gebruik van gemaakt denk niet dat ik verder ga spelen. denk er nog even over na.

als ik besluit te stoppen heb ik iets van 12 tot 15 gold (als ik alles verkoop) en een bult craft spullen (beryl tier 5 hides enzo) ALS ik stop wil ik dat wel aan iemand doneren...

mijn chars zitten op Eldar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da's een mooi gebaar als je zeker weet dat je nooit meer gaat spelen, ik heb een kinnie die door omstandigheden een lange tijd niet gespeelt heeft die wel wat kan gebruiken denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 15:21:
Da's een mooi gebaar als je zeker weet dat je nooit meer gaat spelen, ik heb een kinnie die door omstandigheden een lange tijd niet gespeelt heeft die wel wat kan gebruiken denk ik.
ok post zijn naam vast dan kan ik als ik besluit te stoppen met spelen zijn mailbox volgooien 8) en meteen het spel deinstalleren ;)

ps. mijn minstrel heeft full bard set en mijn captain 4 rift items die gewoon verkopen of afbreken voor whatever ? (dingen afbreken kon destijds nog niet maar las hier iets waar ik uit haalde dat het kon ofzo)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2011 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:41
Hoi Lego wb (voor zolang het duurt :+ )

Je ouwe gear kan je verkopen of bewaren om als cosmetic te gebruiken, dan doen veel spelers. Je kan (als je toegang hebt tot wardrobe) ook de gear van je alts cosmetic op all je toons gebruiken (bv, heavy capt armour op je mincer). Meer dan cosmetische waarde heeft het niet meer en afbreken kan niet.

Verder kan ik het eensch zijn met Jorgasme, de verveling is alweer aardig aanwezig, maar als je nog aan MoM/SoM moet beginnen valt er best wel veel nieuws te zien om de nodige maanden zoet te zijn. Zelf maak ik weer de meeste uren in Ettenmoors, da's bij mij altijd een signaal dat pve niet veel meer te bieden heeft.

Als je besluit om echt te stoppen kan je beter je toons deleten, dan weet je iig zeker dat je niet zo gauw terug komt, alhoewel je met een beetje handigheid binnen een week speeltijd lvl65 bent. Geld heb je ook amper nodig omdat de skirmishes, instances, quest en trashdrops genoeg opleveren.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:19:
Hoi Lego wb (voor zolang het duurt :+ )

Je ouwe gear kan je verkopen of bewaren om als cosmetic te gebruiken, dan doen veel spelers. Je kan (als je toegang hebt tot wardrobe) ook de gear van je alts cosmetic op all je toons gebruiken (bv, heavy capt armour op je mincer). Meer dan cosmetische waarde heeft het niet meer en afbreken kan niet.

Verder kan ik het eensch zijn met Jorgasme, de verveling is alweer aardig aanwezig, maar als je nog aan MoM/SoM moet beginnen valt er best wel veel nieuws te zien om de nodige maanden zoet te zijn. Zelf maak ik weer de meeste uren in Ettenmoors, da's bij mij altijd een signaal dat pve niet veel meer te bieden heeft.

Als je besluit om echt te stoppen kan je beter je toons deleten, dan weet je iig zeker dat je niet zo gauw terug komt, alhoewel je met een beetje handigheid binnen een week speeltijd lvl65 bent. Geld heb je ook amper nodig omdat de skirmishes, instances, quest en trashdrops genoeg opleveren.
ja maar als ik besluit te stoppen dan ga ik al mijn characters wissen. voor ik dat doe ga ik alles verkopen en al het goud en craft mats aan iemand uitdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 14:48:
Ik heb al 4 maanden veel plezier van die wassen neus. Eerst op US server spelervaring opgedaan. Later op EUR server opnieuw begonnen en verder doorgegaan. Ik ben nu lvl40 hunter en raak weliswaar aan het eind van de quests in Lone-lands en Evendim maar ik heb inmiddels genoeg TP voor een volgend quest pack. Het leuke aan F2P is om binnen die grenzen zo hoog mogelijk proberen te komen.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op maandag 10 januari 2011 @ 16:19:
met een beetje handigheid binnen een week speeltijd lvl65 bent.
Ik hoop dat je met een week speeltijd wel gewoon 168 uur bedoeld, of niet? Al is dat nog hartstikke weinig voor mijn geval. Ik zit op level 52 en heb denk ik drie maanden parttime gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb LOTRO nooit een spel gevonden waar het de bedoeling is om je karakter zo snel mogelijk op het hoogste level te krijgen. Ik heb er maanden en maanden over gedaan om 1 karakter op lvl 50, 60 en tot slot 65 te krijgen (tot op heden nog steeds mijn enige op 65). Ik heb genoten van het hele proces en heb me niet gehaast. Ik heb de moeite genomen om de verhalen te lezen enz enz. Het spel is zoveel leuker op zo'n manier dan zo snel mogelijk naar lvl 65 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:42:
[...]

Ik hoop dat je met een week speeltijd wel gewoon 168 uur bedoeld, of niet? Al is dat nog hartstikke weinig voor mijn geval. Ik zit op level 52 en heb denk ik drie maanden parttime gespeeld.
ik ken hem hij bedoeld letterlijk in een week... heb hem een hunter in minder dan een week van lvl 1 naar lvl 50 zien lvlen :D zelf doe ik het altijd wat rustiger aan maar het is zeker wel mogelijk.

clue is dit:
met je huidige chars regel je funding (geld voor paard, travels en repairs enzo)
met je huidige chars maak je goeie items voor weinig gold

dan begin je class je stampt tot lvl 15 in een uurtje ofzo, dan goeie gear voor lvl 15 char uit mailbox trekken en door naar volgende gebied enz enz op lvl 25 ren je naar mailbox voor nieuwe gear en door

enz enz enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 23:34:
Ik heb LOTRO nooit een spel gevonden waar het de bedoeling is om je karakter zo snel mogelijk op het hoogste level te krijgen. Ik heb er maanden en maanden over gedaan om 1 karakter op lvl 50, 60 en tot slot 65 te krijgen (tot op heden nog steeds mijn enige op 65). Ik heb genoten van het hele proces en heb me niet gehaast. Ik heb de moeite genomen om de verhalen te lezen enz enz. Het spel is zoveel leuker op zo'n manier dan zo snel mogelijk naar lvl 65 te gaan.
ja maar botoo kan het verhaal al dromen, hij heeft een hele rits lvl 65 chars dus dan is het gewoon als je een nieuwe class wil ASAP naar LVL cap en dan deeds en raids doen en tadaaaaaaaa klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 00:20:
[...]
ja maar botoo kan het verhaal al dromen, hij heeft een hele rits lvl 65 chars dus dan is het gewoon als je een nieuwe class wil ASAP naar LVL cap en dan deeds en raids doen en tadaaaaaaaa klaar
Zo doe ik het ook :)
M'n eerste char (guardian) heb ik heel lang over gedaan toen in SoA maar daarna is het toch vooral lekker vlot doorlevellen geworden. Je kent alles goed en speel ook bijna altijd samen met mn vrouw dus je gaat overal super snel doorheen. Ik vind het ook het leukst om met allerlei chars de end-game instances te doen en met m'n huidige 6 max level en de 7e in de maak kan ik ze op allerlei manieren doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is helemaal een groot voordeel als je met iemand samen speelt, ik moet zelf nog een loremaster, guardian en capt naar lvl 65 tillen (nou ja, moet is een groot woord ;) ) en de capt is nu al 38, als ik de energie/tijd erin zou steken heb ik die over 2 maanden alle 3 op lvl cap, incl 150 radiance en leuke andere gear.

Ik wil nog steeds kijken hoe snel ik nu echt een char kan lvl-en, maar moet ff kijken of lm of guard daar geschikt voor is om het snel te doen én op welk van m'n 3 lifetime accounts ik dat ga doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
Ik ben bezig met mijn eerste char (een human Warden), en ben nu na een maand level 52. Maar ik heb een tijd iedere dag alle daily Skirmishes gedaan (niet the Classic Skirmishes, die andere) voor de 4.5k xp completion bonus. Dat helpt erg veel. Ik ben pas rond level 45 begonnen met serieus naar deeds te kijken.

Ik heb wel veel Skirmishes overgeslagen omdat ik niet zo snel een groep kon vinden, en heb dus nooit GA gedaan bijvoorbeeld, en Helegrod alleen met een hoger level groep die voor snelle kills gingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rik86 schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 08:56:
Het is helemaal een groot voordeel als je met iemand samen speelt, ik moet zelf nog een loremaster, guardian en capt naar lvl 65 tillen (nou ja, moet is een groot woord ;) ) en de capt is nu al 38, als ik de energie/tijd erin zou steken heb ik die over 2 maanden alle 3 op lvl cap, incl 150 radiance en leuke andere gear.

Ik wil nog steeds kijken hoe snel ik nu echt een char kan lvl-en, maar moet ff kijken of lm of guard daar geschikt voor is om het snel te doen én op welk van m'n 3 lifetime accounts ik dat ga doen :P
3 lifetime abo`s?????????? :D

snelst zal de hunter zijn qua levelen

edit: als ik blijf begin ik opnieuw en wel met een hobbit burglar 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Burglar is wel leuk, speel af en toe op account van een oom van me

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2011 @ 22:42:
Ja, ik bedoel idd 168 uur voor lvl65, ook al heb ik er laatst fors korter over gedaan incl. SM Farmer en SM/Kindred Cook (minder dan 5 dagen speeltijd). Maar het is niet de eerste keer dat ik het doe en weet welke quests te langzaam gaan (en dus oversla) als ik op wil schieten. Wel voornamelijk met enhanced xp gespeeld, dat scheelt behoorlijk :) .
Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik alle crafters heb en een nieuwe alt altijd uit kan rusten met hetgeen ik wil.

Verhaallijn wat meer volgen en rustig van alles bekijken heb ik met de eerste paar alts wel gedaan, daarnaa weet je het wel een beetje.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 11:37:
[...]

Ja, ik bedoel idd 168 uur voor lvl65, ook al heb ik er laatst fors korter over gedaan incl. SM Farmer en SM/Kindred Cook (minder dan 5 dagen speeltijd). Maar het is niet de eerste keer dat ik het doe en weet welke quests te langzaam gaan (en dus oversla) als ik op wil schieten. Wel voornamelijk met enhanced xp gespeeld, dat scheelt behoorlijk :) .
Ik heb natuurlijk wel het voordeel dat ik alle crafters heb en een nieuwe alt altijd uit kan rusten met hetgeen ik wil.

Verhaallijn wat meer volgen en rustig van alles bekijken heb ik met de eerste paar alts wel gedaan, daarnaa weet je het wel een beetje.
precies...

ps is er nog ruimte in de kinship waar jij inzit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Ik zit in een heel klein (hardcore) raidingkinship Lego en we hebben nooit/zelden open plaatsen, we hebben een 'verloop' van hooguit 2 spelers per jaar.

Als raiden toch jouw ding is/wordt kan ik je Exiles of Numenor (EoN) aanbevelen, daar zitten zelfs een paar spelers uit de 'goeie ouwe' Nightmare on ElfStreet tijd :+ Wil je meer casual (lijkt me voor jou op dit moment meer van toepassing) dan kan je Serenity proberen. EoN is de raiding spinoff van Serenity en ze werken nog steeds goed samen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ lego zijn ingame is valeru en ook een nederlandse jongen. Namens hem alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 januari 2011 @ 15:23:
@ lego zijn ingame is valeru en ook een nederlandse jongen. Namens hem alvast bedankt.
okiedokie als ik stop mail ik hem mn gold en mats maar het is niet gezegd dat ik stop.. ga iig ff burglar proberen.

@botoo nou raiding is het zowiezo niet voor me op dit moment :D wie weet ooit zal die andere kin eens proberen :)

edit: @ botoo again :P

kan jij leuke lvl 12 en lvl 16 daggers maken voor een leuk prijsje? auction hall is well how do you say it INSANE :X

en dan kijk ik wel hoe lang ik die gebruik :P jewelry en armour heb ik al evenals dat burglar item @lvl 20 :9

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2011 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pas maar op!!

Burglar is echt een te gekke class hoor... straks wil je nog blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Burg is inderdaad erg leuk :) 't is bij mij op dit moment m'n main (dat wisselt nog al eens bij mij :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
Valeru? is dat niet een LM? (indien ja, dan zie ik die wel eens in Ettenmoors :+ ).

Geef maar ff een naam op waar je die daggers naar toe wilt hebben Lego.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo,

Mijn LM naam is Valeru en speel op de Eldar server en ja kom soms wel in Etten:-)
@ Woutolas, ben je woutje? Ik bedoel zit je ook in WotLA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botoo schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 09:57:
Valeru? is dat niet een LM? (indien ja, dan zie ik die wel eens in Ettenmoors :+ ).

Geef maar ff een naam op waar je die daggers naar toe wilt hebben Lego.
Ellendras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HAHAHA Val ja ik ben het Wout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha meen je niet, spreek je vanaaf wel met de Helegrod run :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Aan iedereen die op Eldar speelt en een kin zoekt, zou ik willen adviseren om contact op te nemen met Rank 10 kin Dutch Peacekeepers, hier: http://sites.google.com/site/dutchpeacekeepers/
Weet niet hoe het zit met recruitment, maar bij mij deden ze in ieder geval niet moeilijk en ik was amper lvl 30 toen.

Je kan het natuurlijk ook niet doen, dat moet je lekker zelf weten, maar ik speel nu een paar maandjes en zit ook ongeveer zo lang bij DPK en ik vind het een vriendelijke clan waarbij niet alleen de raids op het hoogste level een rol spelen. Zitten ook veel low / mid levels bij.

Verder heb ik onlangs mijn eerste kindred status gehaald bij de Eglain en dat schimmelpaard gekocht voor 5G! Ach, doe verder toch niet veel met mijn geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Leuk, weer een keer. 2 al 2 maal gehacked en nu dus mislukt. Maar toch

For security reasons we have changed the password on your account following repeated login attempts made from an IP address that does not match those previously used on your account.

You can play LOTRO or access the player account system using your existing username and the following new password:

Blij dat ik altijd vanaf thuis speel, daardoor kunnen ze dit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02

TAA

Liever IRC

Misschien een idee om eens contact op te nemen met account support om je loginnaam aan te laten passen? Ik zou me niet echt prettig voelen als mensen op mijn accountnaam proberen in te loggen.Een goede reden om dus niet je accountname op forums te gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TAA schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 15:58:
Misschien een idee om eens contact op te nemen met account support om je loginnaam aan te laten passen? Ik zou me niet echt prettig voelen als mensen op mijn accountnaam proberen in te loggen.Een goede reden om dus niet je accountname op forums te gebruiken...
Toen ik het laatst vroeg (na een hack) deden ze het niet.
Maar over dat laatste heb je wel gelijk, maar daar kan ik nog weinig aan veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maar je hebt nu wel een extra argument waarom ze het wel zouden doen, ik zou het in ieder geval proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
rik86 schreef op woensdag 12 januari 2011 @ 16:51:
maar je hebt nu wel een extra argument waarom ze het wel zouden doen, ik zou het in ieder geval proberen
Net gedaan. Nu maar afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok burglar gestart wel klote dat ik maar 3 bags heb met mijn bestaande behoud ik gewoon mijn 5 bags

nou ja kijk het nog even aan burg is nu lvl 12 en kap er nu ff mee als ik het leuk genoeg vind ga ik weer betalen zo niet stop ik :D spannenddddddddd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een halve nacht eindelijk een trojan van mijn systeem af weten te krijgen (pas op voor personal internet security 2011) En ja hoor Lotro files dusdanig beschadigd dat deze niet meer opstart. Ogen dicht en een uninstall dan maar en de boel weer aan zetten.
Nu blijven er in de cm map 4 files zitten, launcher 1 t/m 4 deze kan ik niet verwijderen maar ze houden wel een nieuwe install tegen vanf de orginele disc!! Iemand een idee hoe ik Lotro er weer op krijg of die bestandjes weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:31:
Na een halve nacht eindelijk een trojan van mijn systeem af weten te krijgen (pas op voor personal internet security 2011) En ja hoor Lotro files dusdanig beschadigd dat deze niet meer opstart. Ogen dicht en een uninstall dan maar en de boel weer aan zetten.
Nu blijven er in de cm map 4 files zitten, launcher 1 t/m 4 deze kan ik niet verwijderen maar ze houden wel een nieuwe install tegen vanf de orginele disc!! Iemand een idee hoe ik Lotro er weer op krijg of die bestandjes weg?
Opstarten in safe mode en dan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx ga ik proberen, dit is wel een moment om eens een brake te pakken na 3 jaar onafgebroken spelen. eens kijken of de zin om echt te spelen weer terug komt in plaats het zelfde rondje door middle earth elke dag te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
3 jaar onafgebroken spelen.

Je weet toch wel dat we inmiddels in 2011 ziten, hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat weet ik :) ik was een slow starter en het duurde even voor ik echt op stoom kwam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 07:31:
Je kunt beter de installer downloaden (via ftp,bittorrent of usenet) dan vanaf schijf installeren. Uit ervaring weet ik dat je zo 5 tot 6 uur kwijt bent aan het patchen van de hele rambam. Als het inmiddels al niet langer duurt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Siebsel schreef op donderdag 13 januari 2011 @ 11:07:
[...]

Je kunt beter de installer downloaden (via ftp,bittorrent of usenet) dan vanaf schijf installeren. Uit ervaring weet ik dat je zo 5 tot 6 uur kwijt bent aan het patchen van de hele rambam. Als het inmiddels al niet langer duurt :P
yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

burglar bijna lvl 17 en nu leuke zelf gecrafte spullen :P met dank aan Botoo voor de wapens _/-\o_

doe het relaxed aan maar damn leuke class idd... lekker rond sneaken en damn hij is sterk :9

Hobbit powerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

qua crafts heb ik gewoon explorer genomen zodat ik mn eigen zooi kan farmen craften hoeft niet meer zo iedere kin heeft wel een zooi die alles hebben gemasterd en botoo ook dus mwoah.

misschien dat ik mn minstrel en capt nog wel bij hou met crafts

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2011 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
10 euro dat ie blijft! Place your bids! :P

Burglar wordt alleen nog maar sterker en leuker. Be warned!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat hij weggaat. Zo n game en zo n gebruikersnaam spreekt boekdelen.

Ik heb eigenlijk een vraag over Wardens. Diegene die een warden heeft als Alt.. spelen jullie er ook nauwelijks mee?

Het is een interessante class, maar als alt vergeet je al snel bepaalde combo's. Main wellicht niet. Ik wil hier niet de eindeloze bestaande discussie wrd <> grd uitlokken, maar verhoudingsgewijs zie ik op onze server meer RK healen, dan wardens tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij in de kin hebben meerdere mensen een level 65 Warden. Toch is er bij ons maar een speler die zijn Warden meeneemt naar instances an raids en dat is een main. Dus je zou best wel eens gelijk kunnen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tja, je moet natuurlijk wel de combo's herinneren als je er ooit weer op speelt. En als het dus je alt is, en je speelt het te zelden, tja, dan wordt het elke keer weer 'opnieuw leren' en dan ga je ook minder je alt spelen omdat het elke keer weer veel moeite is. Logisch. :) Maar aan de andere kant, dat heb je ook met andere classes, alleen minder ernstig omdat je geen hele combo's hoeft te onthouden.
De combo's hebben echter wel een zekere logica. Als je die logica niet kan inzien, en je hebt steeds een cheat sheet nodig om te zien welke gambits wat doen, dan is het misschien niet echt helemaal je class.

Ik heb dit probleem gelukkig niet. De Wardens zijn mijn mains. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
't is een tijdje main van me geweest, omdat we geen tanks hadden in de kin die aan raiden deden, hij heeft ook 165 rad en ik heb ook niet het gevoel dat ik de combo's vergeet, maar het grote nadeel aan de klas is dat je weinig damage doet in vergelijking met andere classes, waardoor vooral solo-play trager gaat.

Daarnaast heb ik burglar, mincy, rk, champ en hunt ook op 65, dus er is ook wel enige variatie.
Speel vooral op champ, burg en mincy, rk eigenlijk helemaal niet en hunter soms omdat 't lekker simpel is om veel damage te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zie dat ook wel in onze kin ja. Veel mensen hebben een warden en vinden het leuk om deze te spelen maar als ze eenmaal lvl65 zijn geworden spelen ze er bijna nooit meer op. Nu is dat bij guardians ook wel zo en ik denk dat ik wel weet hoe dat komt. Een tank class is typisch geschikt voor group play net als een healer. Nu kunnen tanks en healers ook goed solo-en en is de DPS redelijk maar als je bijv. een champ hebt en een tank dan zul je toch sneller op je champ gaan solo-en. Voor instances kies ik toch ook het liefst voor mn burglar of mn DPS classes en alleen als er geen healer of tank is relog ik naar dat karakter. Tanken ervaar ik als ondankbaar... je moet alles uit de kast halen om aggro te houden tegen al die DPSers met hun mooie 2nd age wapens en healen is soms simpelweg saai. Je kunt altijd nog wat ballads spelen maar als de groep weet wat ie doet hoef je vaak maar weinig te healen en slaat de verveling toe. DPS is leuk. Aggro van de tank pakken wordt door velen gezien als iets positiefs want omgwtfbbq zag je die ene dikke crit net? :)
Zelf probeer ik als DPSer op het randje te balanceren van aggro en als ik het van de tank af pak doe ik even rustig aan. Vroegah... in SoA kon je vrij makkelijk aggro houden tegenover de DPSers maar nu is het als guardian soms gewoon niet te doen en dat merk ik bij alle guardians in de kin. Zelfs als ik al mn aggro skills gebruik is het soms niet genoeg. Van mij mogen ze het wel wat makkelijker maken om aggro te houden zodat je wat meer tijd hebt om andere dingen te doen... merk vaak dat als ik 2x probeer een conj. uit te lokken met To The King ik te weinig aggro genereer dus val je weer terug naar je aggro skills. /rant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 11:51:
10 euro dat ie blijft! Place your bids! :P

Burglar wordt alleen nog maar sterker en leuker. Be warned!
laat ik 1 ding even duidelijk maken... ik ben niet gestopt omdat ik het niet meer leuk vond. en idd Tolkien i love it!!!!

maar wat me tegenstaat:
uiteindelijk draait het om grinden (althans je "moet" het vaker doen dan je lief is
het kost gruwelijk veel tijd en is best verslavend :$
tevens speelde ook mee dat ik last krijg van mn schouder :N

voorlopig blijf ik nog wel even spelen, maar denk niet dat ik een blijver ben :/ misschien ook wel maar het is niet zo zeker als jij stelt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 13:41:
[...]
tevens speelde ook mee dat ik last krijg van mn schouder :N
Hmm herkenbaar... vast en zeker een MMO kwaal :(
Ik heb daar ook 24/7 last van en na weken fysio en nadat er op rontgenfoto's en 2 MRI's niks te zien was heb ik het maar geaccepteerd. Zou nu door moeten voor Cesar of dat soort therapie maar dat zie ik ook niet zo zitten. Sporten helpt maar dat is heel lastig in plannen met werk en 3 jonge kids. (slap excuus he). Totdat de hele bende op bed ligt rond 19:30 zou het niet kunnen en daarna geen puf meer en ga je al snel lekker achter de computer zitten. Het zal wel weer eens over gaan :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:12:
[...]

Hmm herkenbaar... vast en zeker een MMO kwaal :(
Ik heb daar ook 24/7 last van en na weken fysio en nadat er op rontgenfoto's en 2 MRI's niks te zien was heb ik het maar geaccepteerd. Zou nu door moeten voor Cesar of dat soort therapie maar dat zie ik ook niet zo zitten. Sporten helpt maar dat is heel lastig in plannen met werk en 3 jonge kids. (slap excuus he). Totdat de hele bende op bed ligt rond 19:30 zou het niet kunnen en daarna geen puf meer en ga je al snel lekker achter de computer zitten. Het zal wel weer eens over gaan :|
Hehe, ik heb ook een kwaal. Nou beter, ik had er een. Ik heb er door een verkeerde zithouding tijdens langdurig MMO-en, last van mijn nekspieren gekregen. Dit werd zo erg dat ik 24/7 hoofdpijn kreeg. Ik heb welgeteld 148 paracetamol in 3 weken geslikt vanwege de hoofdpijn. Ik stond er zelfs mee op en ging ermee naar bed.

Bleek dus verkeerde houding te zijn en na 9 lessen fysio was ik er vanaf. De vakantievan 3 weken zonder pc, hielp ook. Daarna was ik er vanaf en nu heb ik heeeel soms.

Wat een MMO allemaal niet kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Epic fail van Codemasters.. ze zijn vergeten wat onbelangrijke domeinregistraties te verlengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 12:17:
Ik heb ook nooit het gevoel gehad dat hij weggaat. Zo n game en zo n gebruikersnaam spreekt boekdelen.

Ik heb eigenlijk een vraag over Wardens. Diegene die een warden heeft als Alt.. spelen jullie er ook nauwelijks mee?

Het is een interessante class, maar als alt vergeet je al snel bepaalde combo's. Main wellicht niet. Ik wil hier niet de eindeloze bestaande discussie wrd <> grd uitlokken, maar verhoudingsgewijs zie ik op onze server meer RK healen, dan wardens tanken.
Ooit een Warden als alt gemaakt en naar 38 geleveled. Tijd niet gespeeld, en nu helemaal niet meer omdat ik alle Gambits vergeten was. Ik vind eerlijk gezegd het selecteren van een skill makelijker dat het moeten herinneneren van een combo.

Speel momenteel alleen nog met mijn Runekeeper en Loremaster. Beiden erg fijne classes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
MueR schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 14:21:
Epic fail van Codemasters.. ze zijn vergeten wat onbelangrijke domeinregistraties te verlengen..
ik hoop dat zij het ook al weten

edit ; ja dus. En las ik nou goed dat ze ook problemen hebben met de accounts van ze?

[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 14-01-2011 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ze zijn zo te zien gewoon vergeten om de domain registratie te verlengen. De registrar heeft hem in een reserved status gezet, waardoor voorlopig niemand behalve de oorspronkelijke eigenaar hem kan registreren. Momenteel werkt er dus niets op het domein codemasters.com. Mail, web, games, boeit allemaal niet, het komt gewoon niet bij de goede servers aan.

Ze hebben nog geluk gehad volgens mij. Sommige registrars geven verlopen domeinnamen meteen weer vrij. Indien er vervolgens een domain squatter op het goede moment dat domein registreert, heeft Codemasters ineens hun hoofddomein niet meer. Het terugkrijgen van zo'n domein heeft nogal wat voeten in de aarde.

Alternatief is dat ze hun Zone Of Authority stukgemaakt hebben, wat ongeveer nog stommer is. Evengoed, als je een provider hebt die zich netjes aan de TTL caching houdt, best kans dat je vanavond geen LOTRO kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik wou net vragen of iemand weet wat er met de EU forums aan de hand was.... mooie boel :S

CM was wss. te druk met centjes te tellen na het succes van F2P ;)

[ Voor 30% gewijzigd door JohnnyV76 op 14-01-2011 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op vrijdag 14 januari 2011 @ 15:13:
CM was wss. te druk met centjes te tellen na het succes van F2P ;)
Jouw woorden :P

Al zou ik het persoonlijk geen succes noemen

Pagina: 1 ... 27 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.