The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.716 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Heb besloten er ook eens naar te kijken, en heb het gedownload en geinstalleerd. Maar ik heb het nog niet geprobeerd, en nog geen account aangemaakt. Hoe zit het met Warden? Dat kreeg je bij die expansion eerst, maar hoe is dat geregeld nu het F2P is geworden? Moet je alsnog die expansion kopen of krijg je die nu gratis?

Is Human/Warden redelijk, of kan ik beter voor een andere Warden combinatie gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:55
Je moet de warden nog steeds kopen. Dat maakt verder geen verschil. Je kan Moria zelf ergens kopen zodat je hem hebt of hem los in de winkel kopen. Ik zelf zou zeker voor de eerste optie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben inmiddels al wat verder in het spel en heb nu een level champion maar vroeg me af wat beter is, een 2 handed sword of handed + shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu een maandje of zo bezig. Zijn er hier nog mensen die op Withywindle spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:42
MD90 schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:15:
Ben inmiddels al wat verder in het spel en heb nu een level champion maar vroeg me af wat beter is, een 2 handed sword of handed + shield.
Compleet afhankelijk van je speelstijl. Voor solo spel is een shield nuttig, voor group play eigenlijk niet (tenzij je moet tanken).

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MueR schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 18:03:
[...]

Compleet afhankelijk van je speelstijl. Voor solo spel is een shield nuttig, voor group play eigenlijk niet (tenzij je moet tanken).
Het kan af en toe handig zijn, maar normaal gesproken niet vind ik zelf. Je kan solo beter of een two hander of dual wielding gebruiken. Normaal zit je toch in fervour om de mob snel neer te krijgen en met fervour kan je niet blocken, parry of evaden.
Maar het ligt aan je speelstijl, dat ben ik wel met MueR eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik gebruik mn shield af en toe op de champ. Met af en toe bedoel ik: ik kwam er op level 40 achter dat er een deed voor is. Een level of 20 te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds gisteren de geit van Thorin's Hall. Best een leuk ding. :) Nu afwachten op het festival zodat ik eindelijk eens lid kan worden van de Ale Association.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 17:49:
Ik ben nu een maandje of zo bezig. Zijn er hier nog mensen die op Withywindle spelen?
Ik speel op Withywindle onder de naam Hertog. Kinship Friends of Galadriel (zo goed als NL-talig).

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
ik zit ook op Withywindle als casini :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 december 2010 @ 19:09:
Ik heb sinds gisteren de geit van Thorin's Hall. Best een leuk ding. :) Nu afwachten op het festival zodat ik eindelijk eens lid kan worden van de Ale Association.
Jips die is inderdaad wel nice, afgelopen week ook opgepikt. Viel me op dat het 2e rep paard in angmar dezelfde skin heeft als het meta-paard. Gelukkig wordt dit met een volgende update gefixed.

Wat betreft de Ale Association.... die hebben ook een Rep-geit als je kindred bent, kortom, dat wordt veel questen doen :-)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rfce schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 13:04:
Wat betreft de Ale Association.... die hebben ook een Rep-geit als je kindred bent, kortom, dat wordt veel questen doen :-)
Ach ja, ik werk in het onderwijs en heb dus wel een paar daagjes tijd over een weekje. :) Ik speel een dwergen en daarom wil ik ook echt hoog worden bij de AA. :)

Vooral het verhaal van de AA vindt ik leuk, als tegenhanger van de Inn Leage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat doen jullie met al die 3d age legendary's? Heb het idee dat ze op de auction house niet zo denderend verkopen. Ben allemaal burglar items aan het equipen om straks te destroyen voor relics, maar tot welk lvl kan je ze dan het beste lvlen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 17:37:
Wat doen jullie met al die 3d age legendary's? Heb het idee dat ze op de auction house niet zo denderend verkopen. Ben allemaal burglar items aan het equipen om straks te destroyen voor relics, maar tot welk lvl kan je ze dan het beste lvlen?
Voor relics tot lvl 2 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik doe zelf altijd tot ergens tussen de 6 en 9. Heb gemerkt dat ik dan vaker hogere tiers eruit krijg.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :) . Dat hele legendary systeem is aardig wat uitzoekwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op zaterdag 11 december 2010 @ 19:40:
ik doe zelf altijd tot ergens tussen de 6 en 9. Heb gemerkt dat ik dan vaker hogere tiers eruit krijg.
Waarschijnlijk wel, maar als je veel LI gebartered hebt (met khuzdul tablets bv) is het zeer snel levelen wel handig. lvl 2 zijn maar 2 mobs die je killed. lvl 6 en 9 duurt wel wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteravond was ik even aan het PvMP'en en daar viel me op dat mijn uitrusting in vergelijking met andere aanwezige hunters wel heel magertjes was. Erg slecht zeg maar. Nu heb ik maanden niet gespeeld dus daar zou het aan kunnen liggen (normaal gesproken was ik altijd vrij gemiddeld in vergelijking met anderen).

Is er een redelijke lvl 65 uitrusting ergens op een redelijk normale manier te verdienen in het spel voor hunters? Met normaal bedoel ik niet zoals dat met radiance gear ging ten tijde van Moria. Ik heb geen zin om avond na avond een schildpad te doden en allemaal dungeons te doen met een team van 6 of meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

btw mijn naam is Glumord (inmiddels 31 GRD) op Withywindle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@lointje

Thx voor de tip van die craft deed voor eglain rep, had nog wat sturdy hides en heb die rep deed gedaan totdat ik kindred was. Heb nu de worldhorse en die ziet er best leuk uit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:34
Zo, ben nog lekker bezig m'n guardian een beetje goed te equipen.
Wat ik heb begrepen is dat radiance eruit gehaald gaat worden.

Ik heb een beetje zitten googlen en daar kwam uit dat er nog wel een hele leuke andere gear combinatie erg leuk werkt. Ik kan jullie verzekeren dat dat inderdaad zo is :P

Het is een set met de focus op instant-heal/reflect dmg/negate dmg.
Je levert in op morale, might en ook radiance natuurlijk. Maar daar krijg je wel hele grappige dingen voor terug :)

Om het nog completer te maken ga ik nu eerst proberen onderstaande pocket te bemachtigen
Afbeeldingslocatie: http://content.turbine.com/sites/lorebook.lotro.com/images/uploaded/a/a3/Gem-encrusted_Scale.jpg
_O_

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik weet niet of die nog wel te krijgen is eigenlijk. Die zat vziw aan een Helegrod quest vast, maar of je die in de nieuwe setup nog kan doen :? Daarbij was het nooit zo'n enorm goede pocket item.

[ Voor 15% gewijzigd door MueR op 13-12-2010 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 13:58

Freelance

(..)

Ik loop nog steeds rond met Miniature Brass Anvil. Maar ik ben net pas weer wat actiever geworden met spelen na zo'n 6 maanden pauze. Dus misschien zijn er wel wat betere alternatieven.

Was wel een bitch om te krijgen trouwens, zo'n 20 runs voor moeten doen. Nog niets in vergelijken voor m'n rift set, dat waren 100+ runs. We gebruikten binnen m'n oude kin een roll systeem waar ik meestal nogal pech mee heb.

[ Voor 28% gewijzigd door Freelance op 13-12-2010 18:15 ]

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
is nog steeds voor redelijk wat classes de beste, en ook de reden dat heel veel melee classes HoC nog doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 runs is niks, ik heb er over de 60 gedaan, en nog steeds niet zien droppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor 't eerst LT HM met maar 1 puddle gehaald, ging lekker snel

Vervolgens liet ik bijna de groep wipen omdat ik direct purple eye had en nog niet helemaal doorhad dat we in de volgende fase zaten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:01
Sjemig, wat voor groep had je bij je dan, full dps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 puddle? no way!!! :)

Dan ben ik wel benieuwd naar de groep want wij hebben er meestal 3 en als we echt een goede DPS groep hebben dan 2.

Dat is dus 350k damage eraf met 1x opvliegen?

Oh en de damage van dat oogje is nog maar rond de 1k tot 1,5k dus je moet echt wel even blijven staan om je groep te wipen :)

[ Voor 25% gewijzigd door JohnnyV76 op 14-12-2010 15:54 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ah, oke, dat van 't oog wist ik niet, dat ze de adem hadden generfed wist ik wel

ff denken wat we hadden

1 burg, 1 warden, 1 guard, 2 capt, 2 mincy, 2 lm, 1 rk, 1 champ, 1 hunter denk ik, hij stond op 350k bij de eerste en enige keer opvliegen, captain was oathbreakers vergeten, dus beide in 2e keer op de grond gedaan en er toen 200k vanaf gemept;

Hoe, ik weet 't niet al ging 't met m'n burg erg lekker met de dps voor m'n gevoel; Puddle lag mooi in 't midden, dus 't was een erg simpele run hierdoor :)
Hadden ook minder dan een uur nodig voor de hele run, waarbij de raidleader nog ff de instance uit en in moest om power pots te halen nadat de adds neer waren

En ik zit nu op 5/6 met m'n burg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 16:44:
1 burg, 1 warden, 1 guard, 2 capt, 2 mincy, 2 lm, 1 rk, 1 champ, 1 hunter denk ik, hij stond op 350k bij de eerste en enige keer opvliegen, captain was oathbreakers vergeten, dus beide in 2e keer op de grond gedaan en er toen 200k vanaf gemept;
wtf met deze setup is dat wel heeeel erg nice 1 puddle.... ik vermoed dat je reveal weakness gebugged was en ipv 10% meer damage, zat ie denk ik op 90% meer damage :-)
Maar gratz met je leggings zou ik zeggen!
Ik heb m nog niet gedaan na de update, maar kennelijk is het dus iets makkelijker geworden?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat het met die set-up onmogelijk is maar 1 puddle te hebben tenzij er idd iets gebugged is. De set up die je noemde is nou niet bepaald DPS-heavy met 2 tanks, 2 captains en 2 lore-masters. Bovendien moeten de loremasters de melee classes stun protection blijven geven en is een bewegende mob altijd lastiger DPSen voor melee classes. In de eerste run naar 350k zetten is al behoorlijk goed maar doenbaar (zoiets hebben we ook wel eens gehaald met 4 hunters en nog wat melee DPSers) maar dan de 2e keer 200k eraf slaan. Aangezien je ongeveer 50s damage kan doen voor ie opvliegt zou dat betekenen dat je 8 DPS-ers moet hebben die elk 500 DPS doen. Da's best fors :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LM's waren dps getrait denk ik; 150k naar 200k met oathbreakers erbij moet kunnen, ik weet dat in ieder geval 1 van onze mincys de eerste fase altijd in warspeech staat en captains volgens mij ook dps-getrait;

Daarnaast moet je jezelf als melee wel goed positioneren en geluk hebben wie 't oog krijgen, al zou ik niet weten wie dat nu waren;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Echt heel knap met die setup, zelfs met 4 hunters en een rk hebben we nog 2 puddles, wel amar 1 captain dan natuurlijk, maar dan nog. Misschien gebruiken ze ook de to arms met buff, die kan dan met traits en legacy op wapen 35 secs duren, das 35 secs 25% damage voor de hele groep, das natuurlijk wel nice, maar dan nog steeds wel erg knap met veel melee 'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
volgens mij is de groeps-to-arms maar 5% toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10% voor de rest van de groep

• Hiawatta
hmmz dan valt dat tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond full BG run gedaan binnen 3 uur. LT is nu echt een heel stuk makkelijker gemaakt zeg.
Toch hadden we alsnog 3 puddles dus ik blijf het echt vreemd vinden dat je er maar 1 kan hebben. Hoe dan ook... puddles zijn eigenlijk niet zo'n probleem. Al moet je daar doorheen lopen dan is het maar 900 damage oid. Wat bij ons toch het grootste probleem is is de shadow breath van de beast. Mensen blijven vaak gewoon staan dus extra werk voor de healers wat onnodig power kost. Naja het is nu prima te farmen dus tijd voor alt runs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:41
BG komt me zoetjesaan de strot uit, vooral de trash is een draak van een bezigheid. Gauntlet is een prima voorbeeld hoe het wel kan, maar de rest . . . :r

Mijn laatste nieuwe projectje is (wederom :+ ) een burglar, doel is undefeated te blijven tot ik naar Ettenmoors kan en daar wil ik all keeps en outposts in kaart krijgen zonder gepakt te worden. Wel zonder hulp van dualbox, alles zelf doen (ook travelpoints/slayergrinds etc.), ook al maak ik wel gear met alts :) .
Lvl 33 momenteel :Y) en ik speel vrijwel alleen met enhanced xp en doe dan vooral skirmishes (nou ja ik alleen, mijn bijna 10 lvl's hogere archer doet ook wel 'iets' ;) )

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:02

TAA

Liever IRC

Gisteravond voor het eerst sinds April ofzo weer in BG geweest. Gauntlet was geen enkel probleem maar bij Durchest bleek er nogal wat roest te zitten op de toch al schamel stralende armours. Waar je ziet dat groepen met 150+ radiance overal doorheen blazen is het met mensen rond 120/130 en een enkele op 105 toch een ander verhaal. En aangezien niemand van deze groep nog zin heeft om radiance te grinden... Ben benieuwd of het lukt om weer wat vaker de Toren te beklimmen ;)

Daarna nog een paar runs gedaan in Frostbluf en ben ik de komende dagen "Feast-beast". In ieder geval totdat de titel - net als de Skeleton Horse - in de store beschikbaar komt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zit ook veel te questen in Frostbluff, en ik wed dat de titels en andere gedoe vast ook wel in de store gaan komen. Op zich vind ik dit niet erg, maar het risico is dat ze het daarna nooit meer in-game haalbaar gaan maken, en dat vind ik dan wel vervelend.
Ik hoop gewoon dat de Skeleton Steed volgend jaar ook weer in de Haunted Burrow gewonnen kan worden. Ik vond het in ieder geval wel lame dat de 2009 Yule steed nu 'store exclusive' is. Ze moeten het juist niet store exclusive maken, anders denk ik dat dit de tendens wordt dat je de leuke dingen alleen uit de store kan halen. Waar speel je het spel dan nog voor? :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik denk eerder limited time ingame en daarna store exclusive... Net als met het Skeleton Horse...

Seriously 1.495TP 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Valt me nog mee, ze hebben toch zeker een maand gewacht voordat ze het in de store knalden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Korte vraag. Ik zit nu op een Duitse server. Maar ik wil graag naar een Engelstalige server. Als ik op een Engelstalige server inlog moet ik een nieuw karakter aanmaken. Is het mogelijk om mijn bestaande karakter mee te verhuizen naar de Engelstalige server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:58
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 19:57:
Korte vraag. Ik zit nu op een Duitse server. Maar ik wil graag naar een Engelstalige server. Als ik op een Engelstalige server inlog moet ik een nieuw karakter aanmaken. Is het mogelijk om mijn bestaande karakter mee te verhuizen naar de Engelstalige server?
Zonder problemen. Kost je wel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
En vergeet niet dat je per char betaalt en niet per account. Destijds was het iets van een 17 euro. Misschien wil je op een Engelstalige server overnieuw beginnen, een nieuwe char aanmaken en deze levellen.

[ Voor 23% gewijzigd door Hurtebise op 17-12-2010 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de link al gevonden. Het kost 17,99. Ben nu aan het twijfelen. Vind het voor zoiets wel erg duur. Het is waarschjinlijk gewoon een kwestie van een vinkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Verwijderd schreef op vrijdag 17 december 2010 @ 20:35:
Ik heb de link al gevonden. Het kost 17,99. Ben nu aan het twijfelen. Vind het voor zoiets wel erg duur. Het is waarschjinlijk gewoon een kwestie van een vinkje.
Dat zou je denken he? Ik heb echter het vermoeden dat CM lange tijd heeft lopen prutsen daarmee. Het duurde (zeker in vergelijking met Turbine) gewoon te lang. Ik heb het sterke vermoeden dat vrijwel alles qua betalingen en transfers handwerk is geweest. Dat zal ook een van de redenen zijn dat het implementeren van de store zo lastig was: als je nog een compleet betalingssysteem moet opzetten duurt dat wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is het nog steeds volledig handmatig proces, anders hadden ze 't wel in de store gegooid vermoed ik

Gisteren LT HM voor 't eerst op m'n mincy gedaan, is weer eens wat anders, al moet ik zeggen (zoals eigenlijk wel met elke boss), zodra iedereen weet wat die doet en enige ervaring heeft is 't geen moeilijk gevecht meer;

Helaas 2 puddles, omdat de capt oathbreakers vergat :P We kwamen 20k tekort, deze keer zonder hunters en 6 melee classes; Ben blij als de radiance straks weg is, want dat heeft volgens mij een echt stevige invloed op dit gevecht; Nu wij altijd met een gemiddeld gezien goed gegearde groep gaan vliegen we er eigenlijk doorheen. Zal wel deels ervaring zijn, maar ook echt wel de gear.

Ik merk nu ik in een kin zit waar BG op farm is dat een goede kin 't snel makkelijker krijgt door de extra radiance en voor de minder sterke/ervaren kins die ook wel eens raiden de drempel juist hoger is/ de toegangscurve veel stijler is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Inderdaad... halve pugs met de full Hele set (150R) die een paar keer in BG komen hebben het gemakkelijker als een groep veteranen met ~120R die het verrekken om eerst nog +25 gear te gaan farmen... :P Ben benieuwd hoe dit zich allemaal gaat ontwikkelen met het verwijderern van de radiance gating. Zouden de raiding days van weleer zoals de Rift weer terugkomen waar je vrij kunt swappen tussen al je chars en zelfs nog enige vrijheid hebt in keus van gear... Wie weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
I sure hope so..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij wordt radiance niet meer een vereiste voor de volgende raid. Voor BG blijft het volgens mij gewoon bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Nee, ze gaan radiance verwijderen vziw. Ze gaan eindelijk doen wat door diverse mensen al jaren geroepen wordt: gate achter quests/deeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:17
Ja, ik kan me herinneren dat het er met de volgende expansion uit zou gaan, zal wel met Isengard komen dus.

Ik ben daarbij trouwens meer benieuwd of het ze lukt bij het raiden weer de good old SoA feel zoals met de Rift te creëren, op de een of andere manier voelde dat toch minder alsof je een dertien in een dozijn mmorpg aan het spelen was dan met de latere raids...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
Dan nog zal er een soort vereiste komen qua gear. Dat kan bijna niet anders. Ik ben wel heel benieuwd hoe ze dat gaan implementeren. Er zal duidelijk weer topgear komen die iedereen wil hebben, echt vrijheid qua gear is een utopie. je zult er met alle gear in kunnen, maar wil je het lekker doen zul je toch echt goeie gear moeten hebben. er zullen weer topsets etc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip:
Ik zie op de codemasters website dat ze 100.000 TP gaan verloten.
Je hoeft alleen een simpele vraag te beantwoorden :)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat er is gezegd is dat het er bij de volgende raid-update (komend voorjaar) uit zal gaan en er geen nieuw gating mechanisme komt. - al is het natuurlijk altijd afwachten tot het echt zo ver is ;)

En tuurlijk, de gearset uit de raid zal vast beter zijn dan andere sets, maar dat houd je altijd. Maar doordat de oude raids/instances scalen en de bijbehorende gear dus ook zal je veel meer combinatiemogelijkheden hebben lijkt mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tja, gated via deeds of gated via radiance, ik zie toch echt geen verschil. Nu kan ik bv geen thorog gevecht meedoen omdat ik nog niet de spider wing heb gedaan. En als ik dat uiteindelijk wel doe, kan ik niet plots met mijn LM switchen om eens mee te gaan. Vroeger moest je kinnies helpen om moria - watcher - dn te doen, nu moet je ook telkens de pre-raids vaker doen.

Store only paarden zijn ook nog altijd belachelijk duur in de shop.

Voor de rest blijft het toch een leuk spel, ik speel het nu minder maar kom vaak graag eens kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Niet mee eens Lointje. Een volledige DN levert radiance gear op voor EEN speler max (als er 11 anderen alleen meegaan om te helpen) en dus een unlock voor max 1 char per run. Een volledige run Helegrod kan voor 12 mensen een unlock op Thorog betekenen. Deed gating is veel, veel relaxter als radiance gating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
én ze zeggen dat er straks geen gating meer is, dus dan maakt 't ook niet meer uit;

Deed-gating zou trouwens in mijn ogen account-wide moeten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Is mijn account weer gehacked. Weer alles kwijt.

Ik weet niet hoe ze het doen, maar het is dus wederom gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:00

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

maartend schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:56:

Ik zou je computer dan maar gaan scannen. Het klinkt alsof je een keylogger ofzo geinstalleerd hebt.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Trinsec schreef op woensdag 22 december 2010 @ 00:15:
[...]

Ik zou je computer dan maar gaan scannen. Het klinkt alsof je een keylogger ofzo geinstalleerd hebt.
Dacht ik ook, niet dus.

Het is ws via Guild Wars gegaan. Daar zijn problemen ontstaan (iemand anders dan ik was daarin geweest, geen idee wie) en dat account is geblocked. En prompt daarna was mij LotRO gehacked. Was dezelde login/pw. Maar bij LotRO krijg ik gelukkig alles terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

En ik had je nog zooooo gewaarschuwd voor die powerlevelling service :+

But serious, mooi klote. Goede les voor ons allemaal; ik denk dat er hier wel meer rondlopen die hetzelfde pwd (en username) gebruiken voor meerdere games/accounts...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

maartend schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:56:

damn, dat is zuur.

Gister ook nog maar een keer ingelogd. Heb zo'n 6000 lotropoints maar zie eigenlijk niets interessants in de store.
  • Nieuw paard: Heb er al 4/5
  • Extra storage: koop ik wel als ik het nodig heb, laatst nog grote schoonmaak gehouden
  • +10 vit/might/agi: zou kunnen, maar dit voelt toch als cheaten :X
  • Improved slayer deeds: zou ik kunnen overwegen, maar deed grinden doe ik liever niet met m'n beperkte tijd die ik speel
  • Decorations: m'n huis bevalt me wel
  • Costume: loop nog steeds in de uber rift gear rond
Iemand nog ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker een aantal bijhouden voor isengard volgende herfst. (ik gok op zo'n 2500 punten). De rest toch aan stattomes geven denk ik. Hoewel ik nu wacht op een nieuwe stat-tomes actie om tier 4 en 5 te kopen ^^ Rest is beetje useless inderdaad, hoewel extra storage of zo altijd wel handig is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, geen keuloggers of dergelijk op mijn proggie. Moet dus echt via GW zijn gebeurt, maar hoe dan? Geen idee.

Maar 1 ding wel ; heb al mijn bezittingen teruggekregen.

Maar weet je wat ik dan wel baut vind? Ze gooien heel mijn UI door elkaar, alle skills staan ergens anders en ze hebben mijn Map Home ook ergens anders naar gegooid.
Leuk, maar niet heus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:43

The End

!Beginning

maartend schreef op woensdag 22 december 2010 @ 12:53:
Oke, geen keuloggers of dergelijk op mijn proggie. Moet dus echt via GW zijn gebeurt, maar hoe dan? Geen idee.
Je zegt dat je dezelfde username/pass had voor Lotro en GW. Dat is natuurlijk vragen om problemen. Als ik jou was zou ik 2 totaal verschillende wachtwoorden kiezen die niet makkelijk te raden zijn (zoals bv: 1L4*d^bK)

Gebruik je die user/pass combinatie toevallig ook op fora? Zoals van je guild oid?

Probeer ook met verschillende virusscanners te scannen. Het kan zijn dat jouw virusscanner de keylogger niet herkent.

[ Voor 3% gewijzigd door The End op 22-12-2010 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
The End schreef op woensdag 22 december 2010 @ 15:50:
[...]

Je zegt dat je dezelfde username/pass had voor Lotro en GW. Dat is natuurlijk vragen om problemen. Als ik jou was zou ik 2 totaal verschillende wachtwoorden kiezen die niet makkelijk te raden zijn (zoals bv: 1L4*d^bK)

Gebruik je die user/pass combinatie toevallig ook op fora? Zoals van je guild oid?

Probeer ook met verschillende virusscanners te scannen. Het kan zijn dat jouw virusscanner de keylogger niet herkent.
Ik heb er 4 proggies doorgedraaid en nix gevonden. Kan ook natuurlijk van het forum zijn. Iig is nu alles verschillend en mijn GW account nog op slot.

Maat LotRO werkt weer.
Wel lachen, ik krijg al mijn Items terug via de lotromail. En al mijn bags en bijna al mijn 10 chests zaten vol. Zit nu allemaal in de mail, ik kan dus ook nix meer ontvangen en ik blijf op en neer rennen tussen het postkantoor, de bank en een verkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:24

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Na een half jaar LOTRO maar weer eens geinstalleerd. Had een lifetime abbo dus automatisch Vip.
Wat van de 6k points gespendeerd aan mijn RK. (Mount, outfits en 20% korting op travel kosten).

Ben nu level 47,5 :) De rest van mijn karakters heb ik nog niet weer bekeken.

Na een half jaar WoW en Runes of Magic is LOTRO toch weer leuk om te doen. Leuke nieuwe kin gevonden (Rangers of Eriador op Snowbourn) en het was weer even wennen, maar ik krijg de RK weer onder de knie. Vind ik persoonlijk toch de mooiste class in het spel :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-10 16:29
heb nu toch wel een beetje moeite met lotro

reden: moria

eerst dach ik wow wat mooi...wat groot.

maar nu...damn wat donker...wat een diepe putten(whhhaaaa doood) en wat een verschrikkelijke doolhof

zal eens kijken of ik ergens nog anders kan lvlen wat een drama is het nu :P

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tntkiller schreef op zaterdag 25 december 2010 @ 21:32:
heb nu toch wel een beetje moeite met lotro

reden: moria

eerst dach ik wow wat mooi...wat groot.

maar nu...damn wat donker...wat een diepe putten(whhhaaaa doood) en wat een verschrikkelijke doolhof

zal eens kijken of ik ergens nog anders kan lvlen wat een drama is het nu :P
Ik had zo ongeveer dezelfde ervaring. Al vrij snel ben ik het erg gaan waarderen en voel me er helemaal thuis als Dwerg. :) Ik vind het een geweldig gebied in ieder geval en er is heel goed te questen, ook als je alleen bent. Ik heb dan weer vrij weinig met het bos aan de andere kant van Moria.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Vriendin was gisteravond een beetje aan het vloeken. Na pech op de eerste twee HM pogingen op de Twins in BG, leek het de derde keer goed te gaan. Helaas, ze deden er 11 seconden over om ze dood te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op zich wel suf als je er te lang over doet... als je beiden op RAT hebt kun je tegen de DPSers zeggen dat ze op tijd even switchen maja... als de dread hoog is mis je wat meer en kan het mss daardoor mis gaan.
Wel balen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

nm

[ Voor 99% gewijzigd door Freelance op 27-12-2010 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
zonde idd, ons nog niet gebeurd gelukkig, vanavond maar weer een run BG in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey :).
Ik ben een tijdje geleden begonnen met LOTRO; ik was eerst gestart met de free trial van 30 dagen en daarna heb ik SoA gekocht. Inmiddels is het dus F2P geworden en heb ik weer zin gekregen om verder te gaan met mijn karakater, maar wat is nu het slimst om te doen zodat ik alle opties heb zoals vijf bags, alle quests, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Misschien kan je nog een lotro box kopen in een winkel of het internet, die activeer je dan, en dan krijg je gewoon toegang tot alle bags, geen goud limiet, 5 of 7 player slots, alle quests etc.

Maar dan moet je die box wel kunnen vinden dus.

Wellicht http://www.bol.com/nl/p/g...04004006385586/index.html

of http://www.budgetgaming.n...6+Mines+of+Moria)_PC.html

Veel succes

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap er weinig van, want ik heb geen goud limiet, heb toegang tot alle bags, maar ik heb geen toegang tot alle quests. Met SoA zou je toch gewoon alle gebieden moeten kunnen spelen die daarbij horen, zoals Misty Mountains, etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Heb je ooit een betaald account gehad? En is je account nu FTP? Dan klopt het wel. :)
Volgens mij noemen ze het dan een Premium account. Staat ook hierin als het goed is: http://www.codemasters.com/lotro/freetoplay/faq/

Verwijderd

Ja, dan heb ik gewoon een Premium account :).

Ben nu bezig in Angmar en wilde net langs Rammas Deluon, maar dat lukt dus niet. Hoe kom je daar ooit langs zonder dood te gaan?

• TAA

TAA

Liever IRC

Epic Book VI afronden geloof ik...

• MueR
Yup, je moet Volume I Book VI doen, anders krijg je instant death. Na het afronden van B6 ga je maar een beetje dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels afgerond.
Maar jezus, wat is Angmar groot :o. Ik blijf overal maar quests krijgen, dat is echt niet normaal. Wat wel een groot nadeel is, is dat er weinig volk rondloopt, waardoor ik steeds maar blijf zitten met die Fellowship-quests. Best jammer, want die geven vaak wel wat leuke spullen op en ook reputation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:50:
Ja, dan heb ik gewoon een Premium account :).

Ben nu bezig in Angmar en wilde net langs Rammas Deluon, maar dat lukt dus niet. Hoe kom je daar ooit langs zonder dood te gaan?
Premium heeft 5 gold cap he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 16:47:
[...]

Premium heeft 5 gold cap he ;)
Dan is het echt gek, want ik bezit nu 16 gold :?. Verder heb ik 'gewoon' 5 bags, maar kan weer niet gebruik maken van swift travel en heb ook geen toegang tot andere delen van Middle Earth (North Downs, Evendim, Misty Mountains, etc) moet ik allemaal kopen via TP.

Het liefst wil ik gewoon toegang hebben tot alles, maar het is mij echt niet duidelijk hoe dat het makkelijkst gaat. VIP worden kan alleen voor 30 dagen als ik het goed begrijp, daarna val je weer terug naar Premium, dat schiet ook niet op.

Baal ook flink dat ik nu een soort van vastzit, want heb alleen nog maar Fellowship-quests, maar er is niemand die wil joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
VIP is gewoon subscriben net als voorheen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:41:
VIP is gewoon subscriben net als voorheen ;)
Net gedaan via http://lotrocodes.nl/. €21 en nu alle opties t/m 1 maart. Ik zeg uitstekend 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 21:05:
[...]

Net gedaan via http://lotrocodes.nl/. €21 en nu alle opties t/m 1 maart. Ik zeg uitstekend 8).
In 't vervolg http://www.randyrun.nl/CD...e-Card-VIP-EU::62627.html ;)
Is toch vaak de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD90
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik heb nu een level 30 hunter en wou wat dingen halen bij zon skirmish camp alleen het probleem is dat je voor level 30 items een first skirmish mark nodig hebt.

nu heb ik al twee keer de thieves & mischiefs gedaan alleen nog geen mark gekregen of moet je daar echt de gb instances voor doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heraclius schreef op zondag 02 januari 2011 @ 10:23:
[...]

In 't vervolg "Goldselling site link";)
Is toch vaak de goedkoopste.
Je weet wel dat je nu naar een goldselling/powerlevel site linked hé? Niet zo'n handige actie. Al helemaal niet slim om ze je betalingsgegevens te geven.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
MD90 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:13:
Ik heb nu een level 30 hunter en wou wat dingen halen bij zon skirmish camp alleen het probleem is dat je voor level 30 items een first skirmish mark nodig hebt.

nu heb ik al twee keer de thieves & mischiefs gedaan alleen nog geen mark gekregen of moet je daar echt de gb instances voor doen ?
GB Marks krijg je bij GB instances, logisch ook.

Ik heb een keer de hele GB Warrior-set bij elkaar gespaard en wel een paar levels gebruikt tot ik alles weer uitgefaseerd had. Wel jammer dat ze bound zijn, want nu kan ik ze eigenlijk weer weggooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MD90 schreef op zondag 02 januari 2011 @ 17:13:

Pas met classics en skirmishes vanaf level 30 is er is een kans om een first mark te krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-01-2011 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik word echt gestoord van de grootte van het spel :D.
Ben een dagje bezig geweest in Forochel, maar was daarna van plan om Volume II te starten (in Eregion). Eregion moet ik dus ook nog helemaal doen, Angmar is nog lang niet af, Misty Mountains heb ik nog, mijn God :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik heb overal nog fellowship quests, omdat mensen die doen als ik ze niet doe en als ik ze wil doen, is er weer net niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Verwijderd schreef op zondag 02 januari 2011 @ 18:02:
[...]

Je weet wel dat je nu naar een goldselling/powerlevel site linked hé? Niet zo'n handige actie. Al helemaal niet slim om ze je betalingsgegevens te geven.
Zie het probleem niet echt, bestel al bijna een jaar bij ze en PayPal is een secure login dus er valt niets te halen, bovendien is het een gerenommeerde site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davio schreef op zondag 02 januari 2011 @ 20:55:
Ik heb overal nog fellowship quests, omdat mensen die doen als ik ze niet doe en als ik ze wil doen, is er weer net niemand.
Dat heb ik dus ook. En ik wil de quests niet uit mijn log halen, dus elke keer zit ik aan mijn maximale quests in m'n log. Heel irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skyclad
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 31-07 14:14
Verwijderd schreef op zaterdag 01 januari 2011 @ 19:35:
[...]

Dan is het echt gek, want ik bezit nu 16 gold :?. Verder heb ik 'gewoon' 5 bags, maar kan weer niet gebruik maken van swift travel en heb ook geen toegang tot andere delen van Middle Earth (North Downs, Evendim, Misty Mountains, etc) moet ik allemaal kopen via TP.

Het liefst wil ik gewoon toegang hebben tot alles, maar het is mij echt niet duidelijk hoe dat het makkelijkst gaat. VIP worden kan alleen voor 30 dagen als ik het goed begrijp, daarna val je weer terug naar Premium, dat schiet ook niet op.

Baal ook flink dat ik nu een soort van vastzit, want heb alleen nog maar Fellowship-quests, maar er is niemand die wil joinen.
Ik ben gewoon aan het verkennen geslagen, door alle gebieden gaan lopen (vaak wanneer ik nog te laag level ben voor zo'n gebied) en zorgen dat ik elke stable master die ik zie ook activeer. Voor Swift Travel moet je vaak 'Acquaintance' status hebben met de lokale groep, dus wanneer ik wat quests ergens doe pak ik dat ook zo snel mogelijk. Goblin-Town in MM is bijvoorbeeld perfect om je relatie met Rivendel en Mathom omhoog te helpen, West-Forochel voor Forochel en Thorin's, etc. De Epic quest Gates of Carn Dum (dacht ik) geeft veel rep voor de Council of the North, en is aangezien het een instance quest is repeatable. Dus dat is ook interessant om te doen zodat je swift travel naar NE Angmar krijgt.

Het irritantste is wanneer je nog niet zover bent en eindeloos moet reizen. Rivendel naar Moria is niet leuk als je geen Swift Travel hebt. Verkennen in Forochel in het donker met mist was ook niet zo'n succes.

Ben momenteel aan het werken aan Kindred voor de AA, en verder zoveel mogelijk Acquaintance en hoger. Vooral nu voor Forochel aangezien ik dan de AA quest daar ook snel kan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brrr, net mijn eerste Legendary Weapon gekregen, maar snap er nog weinig van.

Legacies, Tiers, first age, second age, third age, argh :'(. Maar even wat sites lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op maandag 03 januari 2011 @ 13:59:
Brrr, net mijn eerste Legendary Weapon gekregen, maar snap er nog weinig van.

Legacies, Tiers, first age, second age, third age, argh :'(. Maar even wat sites lezen.
Kijk eens even in de topicstart. Staat het allemaal beschreven. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Ben begonnen met een Dwarf Minstrel op Snowbourn, erg leuke class :)
Pagina: 1 ... 26 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.