Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd

Ow, kidship? Zeker dat je geen WoW aan het spelen bent?
Verwijderd
Afijn, hoe het werkt voor mij als lifetime abonnee weet ik nog niet helemaal. Kon iig alles doen wat ik eerder ook kon volgens mij.
Het is mij alleen niet echt dudelijk hoe het nou allemaal zit me de expansions, moet je nu nog mines of moria en siege of mirkwood in de winkel kopen en dan de code ervan aan je account koppelen aangezien ik SoM ook helemaal niet in de pricewatch kan vinden.
Verwijderd
Wat wel vervelend is is dat het geluid vreemd doet... Ik heb gisteren Windows 7 (64 bit) erop gegooit ipv Windows XP.... iemand ook van zoiets last gehad?
Heb je dat alleen in LOTRO?
Wellicht kun je eens je hardware acceleration uitzetten bij de in-game options en kijken of het dan weg is. Anders wellicht een driver probleem?
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik kan om de een of andere reden ook geen hardware acceleration kiezen in het Audio menu, alleen software acceleration, terwijl ik een prima geluidskaartje in mijn pc heb zitten (Asus Xonar Essence ST).
Dit stoort me verder niet, tijdens al het geweld hoor ik er niets meer van =)
Kun je toevallig aangeven wat je daarmee bedoeld en natuurlijk welke geluidskaart/drivers enzo je gebruikt?Verwijderd schreef op maandag 29 november 2010 @ 18:05:
Ik ben dit weekend sinds enige tijd weer eens ingelogd, wat blijkt toen ik nog even het kinshipforum aan het lezen was gisteravond..... is er gewoon een heel nieuw gebied bijgekomen.Was dat even een leuke verassing.
Wat wel vervelend is is dat het geluid vreemd doet... Ik heb gisteren Windows 7 (64 bit) erop gegooit ipv Windows XP.... iemand ook van zoiets last gehad?
Hmm.. hier geen last van gezoem en heb een Xonar DX2.Gytax schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 12:14:
Ik heb zelf ook een soort gezoem op de achtergrond tijdens het spelen van LOTRO. Dit is alleen met LOTRO.
Ik kan om de een of andere reden ook geen hardware acceleration kiezen in het Audio menu, alleen software acceleration, terwijl ik een prima geluidskaartje in mijn pc heb zitten (Asus Xonar Essence ST).
Dit stoort me verder niet, tijdens al het geweld hoor ik er niets meer van =)
En de reden waarom Lotro geen hardware aangeeft is dat Lotro een OpenAL naar DirectSound wrapper gebruikt waarvoor je dus DirectSound support moet hebben welke niet meer aanwezig is in Vista en Win7.
Ikzelf kan bijv. wel in mijn "Xonar DX Audio Center" "DS3D GX 2.0" aanvinken waardoor DirectSound weer wordt geconvert naar OpenAL, waardoor ik dus wel hardware kan kiezen. Al is er dacht ik ook een vervangend .dll bestand om de OpenAL naar DirecSound wrapper te omzeilen.
Verwijderd

Verwijderd
Ik vraag me af waarom ze zelf niet het totale verschil hebben teruggegeven als ik al aangeef dat ik een aantal punten mis
http://www.lotro.com/lotrostoreonedaysale
Shared Storage -/-50%
Nieuwste aanbieding: http://www.lotro.com/lotrostorenew
In mijn ogen een belachelijke prijs voor dat paard (20 euro zeg maar) maar er zullen waarschijnlijk genoeg mensen zijn die hem gaan kopen. F2P model werkt!! Kassa!!
[ Voor 44% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-12-2010 08:29 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Kom maar op met die Shared Storage, Wardrobe en Vault aanbiedingen!
@nekat, wanneer ben jij begonnen met spelen, voor of nadat f2p uitkwam? Want deeds die je al gehaald had leveren niet alsnog die TP op
Hey, dat is een interessant iets. Ik vroeg me al af waar het GX knopje voor was..ErikRedbeard schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 15:36:
[...]
Hmm.. hier geen last van gezoem en heb een Xonar DX2.
En de reden waarom Lotro geen hardware aangeeft is dat Lotro een OpenAL naar DirectSound wrapper gebruikt waarvoor je dus DirectSound support moet hebben welke niet meer aanwezig is in Vista en Win7.
Ikzelf kan bijv. wel in mijn "Xonar DX Audio Center" "DS3D GX 2.0" aanvinken waardoor DirectSound weer wordt geconvert naar OpenAL, waardoor ik dus wel hardware kan kiezen. Al is er dacht ik ook een vervangend .dll bestand om de OpenAL naar DirecSound wrapper te omzeilen.
Ik zal het eens even gaan testen =) Thanks voor de tip!
Nice... heel veel van deze steeds heb ik al, mis alleen nog de 2 reps van Enedwaith (kwestie van tijd), die van Ettenmoors (ga ik niet doen), de 2 meta-goats en dat verdomde skelleton paard....Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 10:46:
Een overzicht van alle bestaande en nieuwe "steeds"
http://www.lotrosteeds.com/
Die Steed of Night is alleen via de store te krijgen?? Dat zou wel lame zijn.
euh...ja
Mis nog wel wat paarden, zit nu rond de 25-30, maar wel skeleton horse
Ik kan hem niet vinden in de store. Heb toch punten zat, dus dit kan wel.JohnnyV76 schreef op woensdag 01 december 2010 @ 08:24:
sjips... die heb ik dan weer in het begin gekocht. Naja pech hebben...
Nieuwste aanbieding: http://www.lotro.com/lotrostorenew
In mijn ogen een belachelijke prijs voor dat paard (20 euro zeg maar) maar er zullen waarschijnlijk genoeg mensen zijn die hem gaan kopen. F2P model werkt!! Kassa!!
Hier zou hij moeten staan;
Store Location: Travel > Mounts > Store Exclusive
Maar ik heb geen store exclusive. Mis ik iets?
Denk dat hij nu nog alleen in de US beschikbaar is?maartend schreef op woensdag 01 december 2010 @ 12:46:
[...]
Ik kan hem niet vinden in de store. Heb toch punten zat, dus dit kan wel.
Hier zou hij moeten staan;
Store Location: Travel > Mounts > Store Exclusive
Maar ik heb geen store exclusive. Mis ik iets?
Ooeh korting op storage space :-) straks maar even kopen, van space kan ik niet genoeg krijgen :-)TAA schreef op woensdag 01 december 2010 @ 14:04:
Zo. Net de Shared Storage gemaxxed op m'n 2 LTA. Nu nog ff een leuke deal voor de gewone Vault en Wardrobe svp
euh...ja
Verwijderd
Het voordeel is wel dat de quests heel snel zijn, alleen die orcs+wargs zijn het langste (en minste rep). Ik doe ze niet elke dag maar wel vaak. Normaal zit ik dinsdag dan wel aan kindred (boost + dailies de komende halve week).
Mijn main heeft alles op kindred behalve algraig. (en nog superveel items in mijn huisvault om een alt een megaboost te geven).
[ Voor 10% gewijzigd door Lointje op 02-12-2010 13:55 ]
Het voordeel van rep halen is dat je het in principe maar 1x ooit hoeft te doen... tenzij ze ineens verzinnen dat er nog een level bij komt. Een voordeel is nu ook al de korting op travels in die zone en als ik me niet vergis ook op de merchants in dat gebied. Vind het op zich niet erg om rep te grinden maar ik kan niet kiezen welk van de 4 ik mee zal beginnen ):
Ja lol die van mij ook... jammer dat die war-dispatches etc maar tot 100 stackenLointje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:55:
Mijn main heeft alles op kindred behalve algraig. (en nog superveel items in mijn huisvault om een alt een megaboost te geven).
Jips Friend geeft travel discount en Ally geeft vendor discount. Ik doe alleen rep op mn main... rest is leuk mee genomen (of indien nodig, bijv. als Elf bij Rivendell etc).Een voordeel is nu ook al de korting op travels in die zone en als ik me niet vergis ook op de merchants in dat gebied. Vind het op zich niet erg om rep te grinden maar ik kan niet kiezen welk van de 4 ik mee zal beginnen ):
[ Voor 38% gewijzigd door Rfce op 02-12-2010 15:58 ]
euh...ja
Alleen gaat die BPE er dus niet komen. (link)Lointje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 13:55:
Een mount waar je op kan BPE'en en die 168% speed heeft (normale snelheid is 162 denk ik, gezien de lotroeustore tweet van vandaag) lijkt me anders toch wel nice. Wel veel werk natuurlijk als je nu nog van scratch moet beginnen.
[ Voor 9% gewijzigd door MueR op 02-12-2010 16:48 ]
Verwijderd
Raar is dat je mirkwood met questen kindred wordt op Malledhrim, andere factions weer niet. Ze moeten alles gelijk trekken. rep questen, rep items, rep epics...
Uhhh... dat was de target een week geleden, is nooit officieel bevestigd wel?Lointje schreef op donderdag 02 december 2010 @ 12:52:
De 7e komt de patch uit
Ik geloof nooit dat ze dat gaan halen; zeker niet gezien de major bugs in MNS en RK. Ik verwacht nog minimaal 2 weken delay.we are tentatively targeting a 7th December launch date. As soon as there is any news, we’ll update you.
[ Voor 9% gewijzigd door TAA op 02-12-2010 18:33 ]
En de 7e had ik ergens gelezen op het forum tijdje terug: "indien geen kritieke bugs gevonden". Maar dat zal dan ook wel achterhaald zijn ondertussen.
Ik moet blijkbaar terug meer gaan lezen op het forum
Heb (nog) geen alts, alleen deze char.
Ik heb al wel eens een Might Stat tome gekocht, omdat die in de aanbieding waren / zijn.
wanneer komt MoM te vervallen???bron? want ik ben f2p en wil nog SoA kopen 30 dagen vip en daarna MoM plus 30 dagen vip.TAA schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:48:
Als je geen VIP bent zou ik gaan voor Quest packs; ben je dat wel dan zaken als vault space. Verder misschien handig om Moria en Mirkwood op te pikken voordat deze als expansion komen te vervallen en je genoodzaakt bent ze als questpack aan te schaffen wat uiteindelijk duurder zal zijn (als je daadwerkelijk alles wat bij de expansion hoort wilt kopen).
Zelfde geldt voor MoM. Een deel is gratis geworden en de quests zijn als pack te koop. Extra slots e.d. kon je al kopen. Heb zelf vorige week SoA+MoM voor €4,25 gekocht bij E-plaza. Incl. 30 dagen VIP. Mega deal
Verwijderd

Weet alleen de inloggegevens niet meer
See you in the Galaxies Far, Far Away ....
Verwijderd
Hmm apart..Cthulhu schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 18:43:
Nee kan niet, heb al meer dan een jaar niet meer gespeeld, maar mijn account bestaat nog steeds
Weet alleen de inloggegevens niet meer

Terwijl ik toch zeker ben van het feit dat ik dat emailadres heb gebruikt, dus moet is een keer op mn pc kijken (nu op laptop) of ik daar nog wat kan vinden bij mn LOTR installatie ofzo..The Email has no account associated with it. [err: 140008]
Verwijderd
Weet je dat zeker of denk je dat? Duurt nog wel even voordat ik bij Mirkwood ben, loop net moria binnen. Zou hem wel willen kopen alleen dan heb ik meteen 30 dagen vip en kan ik de waarschijnlijke kerst voordeeltjes op q-packs niet benutten.TAA schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:48:
Verder misschien handig om Moria en Mirkwood op te pikken voordat deze als expansion komen te vervallen en je genoodzaakt bent ze als questpack aan te schaffen wat uiteindelijk duurder zal zijn (als je daadwerkelijk alles wat bij de expansion hoort wilt kopen).
TAA in "The Lord of the Rings Online - Deel 14"Verwijderd schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 11:39:
[...]
Weet je dat zeker of denk je dat? Duurt nog wel even voordat ik bij Mirkwood ben, loop net moria binnen. Zou hem wel willen kopen alleen dan heb ik meteen 30 dagen vip en kan ik de waarschijnlijke kerst voordeeltjes op q-packs niet benutten.
Vanaf volgende week dinsdag (07/12/2010) komen MoM en SoM expansions in de *store* te vervallen. Aangezien SoM alleen hier te koop is ben je voor die content aangewezen op het questpack en de skirmishes. Grofweg is je voordeel als je het nu koopt dat je de skirmishes gratis hebt; questpack kost straks evenveel als nu de volledige expansion (995TP). MoM is een ander verhaal omdat daarvoor nog boxed keys te koop zijn. Deze kun je ook na dinsdag nog invoeren. De expansion geeft je toegang tot Moria, Lothlorien en 2 extra charslots; ook dit kost je na dinsdag los veel meer.
Wat we tot nu toe gezien hebben is max. 20% korting op questpacks, los van de LL maar daar was een andere reden voor de pricedrop. IMHO levert nu nog expansions aanschaffen meer op dan welke promo we ook gaan krijgen die je al VIP niet kunt benutten. Maar ja, met CM weet je het nooit
Verwijderd
Ik ben er enige tijd uit geweest end acht dat er zo nu en dan wonderen geschiedde..... Het blijft tenslotte een magische wereld dat Midden Aarde vol met elven en dwergen..MueR schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 14:58:
Throgrem jij grapjas.
Verwijderd
Als hij 995 was dan wist ik het wel ja, maar hij staat nog altijd voor 1995 in de store. Aan de hand van mijn eigen omstandigheden wacht ik nog even. Ga in maart op stage dus grote kans dat het wanneer ik in augustus terug kom wat voordeliger is. Eerst maar eens zien of ik voor die tijd uberhaupt tot mirkwood komTAA schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 15:42:
[...]
TAA in "The Lord of the Rings Online - Deel 14"
Grofweg is je voordeel als je het nu koopt dat je de skirmishes gratis hebt; questpack kost straks evenveel als nu de volledige expansion (995TP).
Toen ik na VIP maand een extra slot erbij kocht kreeg ik maar 3 tasjes, dat irriteerde behoorlijk, ook het niet kunnen mailen van geld is vervelend, dus toch maar weer een maandje VIP gekocht, dat bleek goedkoper dan 2 inventory bags kopen.
Moet ik nu met mijn huidige karakters alle areas bezoeken en snel quests oppakken zodat ik straks geen questpacks hoef te kopen?
Huh? Als je VIP is afgelopen, val je terug op Premium, je bent dan geen F2P meer. Premium-spelers kunnen toch gewoon geld mailen? Kan je het eens extra controleren?Togt schreef op maandag 06 december 2010 @ 07:28:
Hoe zit het nou met Vip worden? Ik had 2 maanden geleden een VIP maand aangeschaft, de 3 karakters die daaruit voorkwamen krijgen dan automatisch 5 inventory tasjes, en mogen alle quests doen. Toen die maand afgelopen was moest ik selecteren welke van de characters 'actief' waren, eentje werd op non-actief gesteld.
Toen ik na VIP maand een extra slot erbij kocht kreeg ik maar 3 tasjes, dat irriteerde behoorlijk, ook het niet kunnen mailen van geld is vervelend, dus toch maar weer een maandje VIP gekocht, dat bleek goedkoper dan 2 inventory bags kopen.
Moet ik nu met mijn huidige karakters alle areas bezoeken en snel quests oppakken zodat ik straks geen questpacks hoef te kopen?
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Verwijderd
Het levert wel weinig punten op (5-10 punten per deed), maar je kan de deeds uit de startgebieden "redelijk" snel uitvoeren. Hou er wel rekening mee dat het veel tijd gaat kosten om alle deeds uit te voeren, al hoef je niet alle deeds te doen.
Het levert natuurlijk wel de nodige punten op.
Ik zit nu zelf aan de 200 punten en ben net gestart met de deeds van Shire. Daarnaast heb ik de deeds van Ered Luin gehaald (zal er wel een paar vergeten zijn, maar dat komt wel).
En met de update van december hoef je de Lone Lands quest pack niet meer te kopen wat punten bespaart en je dus door kan stomen tot lvl 30.
Ik denk dat dit me zeker genoeg Turbine Points gaat opleveren om nog een nieuw questpack te halen om daar weer deeds en bijhorende TP te farmen.
Daarnaast maak ik een tweede (en derde) karakter aan om dezelfde gebieden nog een keer te farmen. Aangezien je het gebied de tweede keer beter kent kun je aanzienlijk sneller de deeds halen.
Overigens ga ik als ik lvl 20 ben met twee karakters voor één maand VIP betalen.
Dit bespaart je alle kosten voor het apart bijkopen van de vierde en vijfde tas, plus het gratis unlocken van traits/virtues etc, plus het volgen van een simpele quest om je paardrijvaardigheden te leren.
Dit bespaart al met al heel erg veel punten die ik liever in questpacks stop.
Simpel gezegd: Je kan alles verdienen in het spel. Als je grinden leuk vindt, is dit je droom.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 11:35:
Even een klein vraagje voor ik eraan begin. Kan je met ingame genoeg punten verdienen om alle packs en expansions te kopen? Of moet er uiteindelijk toch nog iets gekocht worden?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
[ Voor 11% gewijzigd door icegodd op 06-12-2010 14:44 ]
Naam is Glorhil, Elf hunter (lvl 16). Onder welke naam speel jij?
Verwijderd
OKay, bedankt, aangezien ik van een (dan waarschijnlijk niet zo goed geinformeerde) vriend hoorde dat je maar een bepaald aantal punten ingame kom verdienen.Trinsec schreef op maandag 06 december 2010 @ 13:18:
[...]
Simpel gezegd: Je kan alles verdienen in het spel. Als je grinden leuk vindt, is dit je droom.
Ik ben zo blij dat ik op Laurelin ziticegodd schreef op maandag 06 december 2010 @ 14:44:
strijders van lotro

Verwijderd
En dan betreft het hier nog maar een kinship naam. Dan ben ik echt bang voor alle namen van personages. Ik heb in het begin van WoW dat een jaartje gespeeld en je kwam echt de meest achterlijke dingen tegen... Dat is me met LOTRO gelukkig altijd bespaard gebleven. Waarschijnlijk omdat ik ook op Laurelin zit.MueR schreef op maandag 06 december 2010 @ 20:17:
[...]
Ik ben zo blij dat ik op Laurelin zitNederlandse (of alle non-engelse) namen zijn echt te erg.
Verwijderd
Verwijderd
Het vergalt een beetje het RPG sfeertje. Maar verder niets hoor....Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:23:
Wat is er mis met namen als Machinegun, Macaroni, Granitskull, Killercorp of Killerelfgirl
Toch hoeven niet alle Nederlandse namen zo slecht te zijn. De naam van de burglar alt van mn vrouw vind ik nog wel kunnen.... Boefje
Ja, maar daar heb je speciale RPG servers voor. Ik erger me niet aan namen van andere mensen, daarbij hebben de meeste toch wel redelijke namen.Verwijderd schreef op maandag 06 december 2010 @ 21:49:
[...]
Het vergalt een beetje het RPG sfeertje. Maar verder niets hoor....
Ik kies zelf altijd gewoon als prefix iets van Dav-, omdat ik Dave heet, en dan kies ik zo'n standaard suffix als aangegeven staat.
wtf, sinds wanneer heeft ze ook al een Burglar??? Gaat ze die ook naar 65 tillen?JohnnyV76 schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 08:12:
Toch hoeven niet alle Nederlandse namen zo slecht te zijn. De naam van de burglar alt van mn vrouw vind ik nog wel kunnen.... Boefje
euh...ja
Edit: yess! 1e post op pagina 100. *hints @ MueR*
[ Voor 17% gewijzigd door JohnnyV76 op 07-12-2010 18:05 ]
Net even ingelogd, maar zijn wel een aantal verbeteringen zeg. De nieuwe vault is echt veel beter. "-
Verwijderd
Verwijderd
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Maw, New Helegrod komt als geroepen
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Verwijderd
Niet dus...... Ik had toch echt dinsdag in gedachten....Verwijderd schreef op dinsdag 07 december 2010 @ 18:24:
Volgens mij (moet nog inloggen) is het winter festival ook begonnen. Kan ik eindelijk lid worden van de ale association.
Verwijderd
Wat ik wel een beetje jammer vindt is dat ze de rep points voor de dailys in enedwaith drastisch verhoogt hebben en zelfs extra quest beschikbaar hebben gemaakt, ik doe die reps al zo vaak ik kan de afgelopen weken en ik had een beetje compensatie wel aardig gevonden op mijn rep voor die factie. Voordeel is wel dat ik nu kindred kan worden de komende week maar voelt toch een beetje zuur.
- Hobbit / LOTR Boxset
- Silmarillion
- The Complete History of Middle-Earth, part I, II en III
- Children of Húrin
- Tales From The Perilous Realm
- Unfinished Tales
Ben begonnen in The Hobbit, omdat dat de voorloper is van LOTR.
Ik mis volgens mij nog wel een paar boeken, maar die bestel ik later wel, eerst mezelf door deze stapel heen worstelen!
Trouwens nog een algemene tip: Amazon.co.uk was in totaal ongeveer 120 euro goedkoper dan Bol.com!
Ja ik had ook een kleine boost verwacht in de algraig rep. Je kan nu wel 5200 per dag halen. Normaal zou ik het vandaag halen, maar gisteren gaan craften voor kinnies. Zit nu nog op zo'n 6000 rep, maar deze week heb ik dus wel mijn world-horse.
Verder is crafting window wel goed, quest log valt ook goed mee. Op zich geen slechte patch dus! Nog geen RK of LM gespeeld dus ik weet niet goed hoe de veranderingen voor hun zijn.
Tales zou ik lezen als eerste aanvulling op de Silmarillion. Alhoewel de Third Age hoofdstukken ook wel goed zijn als aanvulling direkt na LotR.Lointje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:14:
Mooi Dave, inderdaad beginnen met hobbit en lotr. Dan waarschijnlijk best silmarillion, unfinished tales. Children of Hurin, en dan de complete HoME serie. (Tales heb ik nog nooit gelezen dus geen idee waar die zit).
je hebt nu toch 5 keer 900 en een keer 700, nee? Dus 5200? (dat is dus incluis die supersimpele koe-quest met gouden token), of heb ik het gisteren slecht gezien?TAA schreef op woensdag 08 december 2010 @ 11:17:
Als je een beetje slim gekozen hebt kun je nu 6.700 Algraig rep halen per keer
Protecting the Herd -- Repeatable. +900 rep
Dark Spirits of the Windfells -- Repeatable. +1200 rep
Shadows of Fear -- Repeatable. +1200 rep
Silence the Sentries - Repeatable +900 rep (Gruno, located North of Harndirion)
Signs Among the Ashes -- Repeatable +900 rep (Llan, same as Marauders)
The Half-orcs -- Repeatable +900 rep (Llan, same as Marauders)
Ligt het aan mij of hebben ze die koeien kleiner gemaakt... mn hobbit is nu zelfs bijna groterLointje schreef op woensdag 08 december 2010 @ 16:04:(dat is dus incluis die supersimpele koe-quest met gouden token), of heb ik het gisteren slecht gezien?
Mooie patch... heeeel blij met de nieuwe vault. Veel overzichtelijker nu, en het scalen van het window is ook erg nice. Het Barter-wallet (of hoe dat ding voor de skirmisher points heet) is ook een mooie toevoeging en scheelt weer bagspace. Zag alleen dat ik een aantal skirmish-tokens er niet in kon slepen (bug??)
Enige grote nadeel vind ik dat je nu echt overal knopjes naar de Lotro-store vind.... pfff ik snap dat ze geld willen verdienen maar dit is gewoon spam
De nieuwe paarden zijn ook mooi, welke zijn er nu bij gekomen? Heb gisteren de volgende opgehaalt:
Rivendell, Mathom, Eglan, Esteldín, Elf Ambassador.
Moet zover ik weet dan nog de nieuwe meta-steed, maar moet eerst ff kindred raken met de beide gasten in Enedwaith.
Boel nieuwe recepten zag ik, voor Scolar, Weaponsmith en Jeweller (en vast nog een aantal)... Die nieuwe dye's zien er mooi uit.... kortom mooie patch en op naar het Yule-festival!!
euh...ja
Alleen de intro, en je ziet wat voor een ravage de Dourhands hebben aangericht. Je ziet na de intro nog steeds de resten van die ravage. Je kan gewoon ff snel een karakter aanmaken, even 30 minuten door de intro gaan, en zo een indruk krijgen.Hurtebise schreef op woensdag 08 december 2010 @ 20:14:
In hoeverre is het begingebied van de dwarfs en de elves veranderd?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Nieuwe vault is een verademing; Crafting window is wennen omdat het een stuk breder is en ik gewend ben om met die window open te rennen als ik bezig ben met een crafting sessie.
Begingebied van elven/dwergen is wel echt vooruitgegaan in mijn ogen, gisteren ff elven lm aangemaakt en erdoorheen gegaan, leuke verhaal lijn
Hoe ziet Thorins Hall er dan verder uit na de intro? want dat hebben die dwergen dan wel heeel snel hersteld
Verwijderd
Ik heb de nieuwe versie nog niet gedaan maar tussen de oude intro en de nieuwe zat 70 jaar. Dus als het in dezelfde tijd afspeelt is het nog denkbaar (en dwergen zijn ook wel harde werkersrik86 schreef op donderdag 09 december 2010 @ 10:09:
Hoe ziet Thorins Hall er dan verder uit na de intro? want dat hebben die dwergen dan wel heeel snel hersteld
Er zijn rep quests. Beter nog, er zijn craft quests. Je kan met een boel rich iron ore (denk ik) bv van die pikhouwelen maken en die indienen voor 500 rep per keer (geen cooldown). Zo heb ik de laatste 10.000 rep gedaan.Verwijderd schreef op donderdag 09 december 2010 @ 13:55:
Ik heb bijn alles op kindred nu alleen de eglain moet ik nog een heel eind (5k van ally af) ik heb deze altijd links laten liggen aangezien ik met mijn guard, mijn main waar ik 95% van de tijd mee speel, al lang voorbij was toen deze factie kwam. Zijn er rep q's daar of alleen de instance van GA?
Dit topic is gesloten.
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.