Ik heb er wel een paar

Hoe kun je je windows indelen met isboxer? Ik heb ooit 2 RK's geduoboxed waarbij de ene op een andere pc stond en dan gebruikte ik hotkeynet om het keyboard te clonen, nu heb ik het weer even geprobeerd maar dan met de twee clients op 1 pc alleen loop ik tegen een paar dingen aan: de window grootte kan niet kleiner dan 800x600 dus je mist een groot deel van je scherm, je kunt de window border wel verwijderen voor PiP alleen als je dan een paar keer swapped heb je de kans dat de lotro in de war raakt en zichzelf in het midden van het scherm plaats MET windowborder (die je dan niet meer wegkrijgt), het lotro window kan geen keys ontvangen als het in de achtergrond draait waardoor het dus heel kort focus moet hebben (irritant en soms mis je dan skills omdat de focus op het andere window staat).
Movement keys komen trouwens helemaal niet door, eerst had ik dat zo ingesteld dat als shift ingedrukt was ik de tweede client kon besturen.
Hoe gaat ISboxer daarmee om? Het zijn iig allemaal problemen in de lotro client dus ik schat de kans klein in dat isboxer het wel goed doet
Ik speel nu dus maar windowed met window border, bij de tweede client zoom ik heel ver uit en plaats ik achter het andere window waar ik maar een klein stukje van 640x480 uitsnij, alleen zit ik dan dus wel met dat irritante focus geswap als je naar het achterste scherm stuurt.
Waar ik trouwens wel van baal is dat ik voor dat tweede account geen lifetime had gekocht, ik kan ze nu niet meer allebei tegelijk levelen omdat de een rested xp krijgt en de ander niet en ik ook die questpacks niet heb.
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 17-11-2010 10:10
]