The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.639 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Dakreal schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:43:
Het is mij idd ook opgevallen dat sommige niet duur zijn, maar tot nu toe is dit opvulling :P en geen project waar ik direct geld aan wil uitgeven. Zie het maar zo dat het spel zich eerst moet bewijzen voordat ik er in wil investeren.
Ze zullen vast slimme economisten in dienst hebben genomen om uit te rekenen hoe ze hun winst kunnen maximaliseren. Langzaam mensen laten wennen en hooked maken aan de game met goedkope questpacks. Viel me tegen dat veel items die je vanaf start kan kopen al redelijk prijzig zijn. Dat schrikt mensen af. Hoeveel is 50TP omgerekend in Euro's eigenlijk? Misschien dat ik lone lands dan ook nog wel koop. Ben nu level 12 op Windywhitle (Bones, human burglar)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij de meest gunstige prijs is ongeveer 1 TP = 1 eurocent;

Lone-lands voor 50 punten is sowieso makkelijk te halen door een paar deeds te doen en dan kan je hem gratis halen.
Heb je de LL, dan kan je makkelijk door lvl-en naar 32/33 denk ik.

Doe ook gewoon regelmatig skirmishes als dat kan als F2P-speler, zodat je nog wat extra lvl't.

Wil je gratis blijven spelen, maak een 2e char aan en doe veel deeds, met name in de low-lvl areas kan je toch redelijk wat TP verzamelen. Ik denk dat lvl 40/42 nog wel te halen is gratis zonder een enorme grind en dan heb je wel een goed beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, ik heb gisteren een nieuwe Hunter gemaakt op Eledar, en contact opgenomen met de Kinship leaders van de Dutch (nogiets) :) Was een leuke ervaring, maar ik moest eerst nog door de introduction instance heen.

Toen ik daar eindelijk mee klaar was waren de heren in kwestie al offline, dus het zal vanavond of morgen wel goedkomen. Ondertussen even lvl 8 geworden en woodworking opgepakt.

Ohja, m'n naam ingame is: Emanae

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Eldar lijkt weer behoorlijk wat volk te lokken. Toch maar weer een char aanmaken op deze realm, zodat ik de stroom nieuw bloed kan joinen. Op Laurelin valt het aantal nieuwe spelers wat tegen imo. FS'en anders zo gezellig. Nog even tobben over de class. Enig idee wat de meeste f2p'ers zoal kiezen op Eldar en wat er voornamelijk langskomt (dus niet te kiezen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Whindywithle heeft wel veel lag volgens mij. Meestal merk je dat meteen als je je muziekinstrument te voorschijn haalt. Als je zelfs in een inn amper normaal kan spelen omdat de server-based sync-client die de noten in 'serverticks' plaatst er een zootje van maakt. Jammer, vond het muziekspelen altijd erg leuk! Al doet bijna het iedereen scripted nu. Zie amper nog manueel spelende muzikanten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Wat nog wel eens wil helpen is de Pando Download Manager uninstallen. Dit stukje P2P software (ala torrent) krijg je gratis bij lotro en het wil nog wel eens onevenredig veel upload bandbreedte gebruiken waardoor je ingame tegen hogere latency aanloopt... Verwijderen heeft imho verder geen impact op je lotro install.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
FunkyTrip schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 11:03:
Whindywithle heeft wel veel lag volgens mij. Meestal merk je dat meteen als je je muziekinstrument te voorschijn haalt. Als je zelfs in een inn amper normaal kan spelen omdat de server-based sync-client die de noten in 'serverticks' plaatst er een zootje van maakt. Jammer, vond het muziekspelen altijd erg leuk! Al doet bijna het iedereen scripted nu. Zie amper nog manueel spelende muzikanten.
Je kan die optie ook uitzetten, dan wordt de muziek direct van jou uit naar ingame gespeeld. (Zonder te syncen)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Hurtebise schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 10:52:
Eldar lijkt weer behoorlijk wat volk te lokken. Toch maar weer een char aanmaken op deze realm, zodat ik de stroom nieuw bloed kan joinen. Op Laurelin valt het aantal nieuwe spelers wat tegen imo. FS'en anders zo gezellig. Nog even tobben over de class. Enig idee wat de meeste f2p'ers zoal kiezen op Eldar en wat er voornamelijk langskomt (dus niet te kiezen)?
Mijn eerste char in elke willekeurige RPG is gewoon een standaard Melee'er, die zijn vaak het makkelijkst te bedienen en uitermate geschikt om de mechanics van een nieuw spel te ontdekken.

Ik heb dus een human champ gekozen.

Maar als je het niet erg vindt om 40 verschillende skill hotkeys te bedienen, kun je beter voor hunter gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Een champ heeft net zo goed 40 hotkeys hoor :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

rik86 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 09:38:
bij de meest gunstige prijs is ongeveer 1 TP = 1 eurocent;

Lone-lands voor 50 punten is sowieso makkelijk te halen door een paar deeds te doen en dan kan je hem gratis halen.
Heb je de LL, dan kan je makkelijk door lvl-en naar 32/33 denk ik.
Lone lands is trouwens helemaal geen 50, maar 350. Alleen op de US servers is het 50. In Europa dus niet. Lekker dan. 1 dollar is al 1 euro in MMOG land en nu betaal je ook nog 7x zoveel voor een quest pack 8)7

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In de US is het een tijdelijke aanbieding/ verlaging naar verloop van tijd, over 2 maanden zal 't in de EU ook zo zijn, we lopen wat dat betreft iets achter :)

En hunter heeft net zoals de champion niet heel veel skills hoor, met beide classes - ik heb beiden op 65 - kom je met 4/5 skills al een heel eind

Met hunter kan ik tijdens een boss fight op de auto-piloot 5 skills in standaard volgorde aanklikken en verder niets doen eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

rik86 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:24:
En hunter heeft net zoals de champion niet heel veel skills hoor, met beide classes - ik heb beiden op 65 - kom je met 4/5 skills al een heel eind

Met hunter kan ik tijdens een boss fight op de auto-piloot 5 skills in standaard volgorde aanklikken en verder niets doen eigenlijk
Hmmm... da's wel kort door de bocht. Vooral end-game komt het vaak juist neer op het gebruik van de juiste skills op het juiste moment. Timen van de interrupts, corruption removal, aggro control en specials zoals burn hot of controlled burn. Hier wordt dan het kaf van het koren gescheiden... Niets tegen de 5-button bashers hoor maar vaak maken zij wel het verschil tussen wipe of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Ik vind champ nu net één van de saaiste classes als het op skills aankomt. Lvl 31 nu op Laurelin naast een lvl 65 guard en 64 capt (die laatste helemaal squishy en daarom voor mij niet zo leuk meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Captain is niet zo heel erg squishy. Vond mijn minstrel, LM en RK veel erger. :)

Van de week weer eens wat meer begonnen met spelen nu ik wat tijd heb. Nieuwe area is wel aardig, ben niet razend enthousiast moet ik zeggen. Ook van het weekend heel helegrod gecleared. Leuk om on level weer eens terug te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Goldenflame schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 12:46:
Je kan die optie ook uitzetten, dan wordt de muziek direct van jou uit naar ingame gespeeld. (Zonder te syncen)
Maar dan wordt het voor het publiek weer een stuk minder ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31
Gisteren heeeeeeeeeeeel stom gedaan. Niet opletten, snel willen zijn.. en een armour piece barteren wat je niet kan gebruiken. :w 5 superior third marks, :w 2 helegrod marks, :w 2400 skirmish marks. Tegen beter weten in een ticket ingeschoten. Het is 22.00.

Om 22.15 een update van een GM. Door de drukte bla bla.. als je het probleem zelf kan oplossen (I wish) bla bla.. En maar wachten.. Om 1.00 maar eens een nieuw ticket aangemaakt, misschien zijn ze hem door de drukte vergeten na de eerste update. Uurtje later ineens GM in de IM. Of ik dat item wil omwisselen voor een item wat ik wel kan gebruiken, of dat ik mn barter spul terug wil :D

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Glück ist mit den Dummen MueR ;)

Bij thuiskomst gisteren snel Haunted Burrow loggen op 10 toons verdeeld over 3 accounts. Dagelijkse routine die tot nu toe 1x Skelly Horse heeft opgeleverd. En ja hoor, niet opletten en hup nog een keer het paard op hetzelfde char :(

Gelukkig meer geluk met m'n allereerste SoC; een leuke Axe met prima legacies en daarna nog 2 T9 relics door lucky reforges. Vanavond dat ding richting level 70 tillen en nog nieuwe title scroll scoren. Gelukkig heb ik als een vrek op al m'n tier-up scrolls gezeten (lees: nog nooit 1 gebruikt omdat ik toch geen 2nd age lvl65 had) en hoef ik daar niet zoveel voor te grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik had gelukkig 2 T9 --> 1 T9 werd, nu kwam ik daar wel door 5 T7 --> 2 T8 --> 2 T9, dus niet zo'n ramp, maar verder toch wel jammer

Dat horse gaat d'r vast niet komen bij mij, m'n geluk kennende ;) Vanavond weer een poging :) En TAA, ik weet dat hunter wel wat meer is dan 5 buttons (voor Blood Arrow zelfs 4 denk ik zo) bashen is, maar in principe kan je door gewoon 5 buttons te bashen al een acceptabele hoeveelheid damage doen (lees: meer dan m'n kin-leader :P, Hoi Bart :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
TAA schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 15:27:
Glück ist mit den Dummen MueR ;)
Goed dat jij dat zegt TAA, gezien:
Bij thuiskomst gisteren snel Haunted Burrow loggen op 10 toons verdeeld over 3 accounts. Dagelijkse routine die tot nu toe 1x Skelly Horse heeft opgeleverd. En ja hoor, niet opletten en hup nog een keer het paard op hetzelfde char :(
Je hebt enorm geluk met 2 horses, maar nogal dom om ze op hetzelfde character te zetten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is 't horse/quest item Bind on Acquire eigenlijk? ja zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Yup, helaas wel. Daar zou je goed geld mee kunnen verdienen iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Sommige dommerikken onder ons wel ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Gisteren helaas geen tijd gehad om te spelen door Black Ops :)
Vanavond even kijken of ik mijn hunter naar lvl 10 kan gooien!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Zoo, gisteren veel geluk gehad! Met 5 tier 3 rellics kreeg ik een mooie crit.
4x T6 rellic + 4x T5 en 3 x T4

Daarna had ik met 5 T7's 4 T8's gekregen, die daarna veranderde in 4 T9's :D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Goldenflame schreef op woensdag 10 november 2010 @ 11:53:
Zoo, gisteren veel geluk gehad! Met 5 tier 3 rellics kreeg ik een mooie crit.
4x T6 rellic + 4x T5 en 3 x T4

Daarna had ik met 5 T7's 4 T8's gekregen, die daarna veranderde in 4 T9's :D
Wat houden al die getallen in joh :D ik weet dat je kunt critten met crafts (woodsmanship) bv, maar ik heb niet echt een idee wat zo een crit doet, stel dat ik normaal een 9 dps boog craft.. doet de boog met een crit dan meer damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Oeps! Heb ik een F2P account aangemaakt op een EUR server, ben ik mijn US account kwijt. Heb ik iets stoms gedaan of zie ik iets over het hoofd?

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Je raakt je account niet kwijt op de US servers hoor. Je hebt waarschijnlijk gewoon de verkeerde client opgestart. De Europese client kan niet overweg met de US servers en andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:13:
[...]

Wat houden al die getallen in joh :D ik weet dat je kunt critten met crafts (woodsmanship) bv, maar ik heb niet echt een idee wat zo een crit doet, stel dat ik normaal een 9 dps boog craft.. doet de boog met een crit dan meer damage?
Je haalt twee dingen door elkaar: de getallen die je quote zijn relics voor het Legendary Item systeem en die zijn pas beschikbaar als je aan Volume 2 begint (vanaf lvl 45 ongeveer). Wat jij bedoelt zijn de crits van je gecrafte items, die inderdaad een hogere DPS hebben en/of betere stats dan de niet-gecritte items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Dakreal schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:13:
[...]

Op een later level (45+) kan je legendarische wapens maken. Daar kan je dan toevoegingen aan doen in de vorm van rellic's. Je kan 4 rellics op je wapen doen. (Je hebt 4 verschillende soorten:
Setting (voornamelijk melee-ranged DPS)
Gem (voornamelijk tactical/healing)
Rune (voornamelijk morale/power + defence)
Crafted (deze kan je zelf maken (bijv. +10/20 <stat> of +390 melee/ranged crit))
).

Voor het verkrijgen van hoge tier rellics moet je ze combinen. Er zijn 9 tiers beschikbaar. Om van tier 1 naar 2 te gaan, heb je minstens 5 t1 (tier 1) rellics nodig. Als je dan crit krijg je ipv. 1 rellic, meerdere rellics. Als je geluk hebt, dan kan die zelfs 2 of 3 tiers hoger zijn (die normaalgesproken dus bij 3 tiers 125 rellics zou zijn (in het slechtste geval, aangezien je er toch wel vaak 2 of 3 krijgt).

Ik hoop dat je het een beetje snapt zo :D

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
En anders kan ie gewoon de topicstart lezen hoor.. The Lord of the Rings Online - Deel 14: Legendary Items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Het is tijd voor een nieuwe TS denk ik :P, er ontbreekt nog een beetje in over de nieuwe f2p :) . Maar idd, daar had hij het in kunnen vinden ;)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eppux
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20-07 19:22
Ik ben van plan om na m'n examens eens te zien wat LOTRO zoals te bieden heeft. Ik zoek dit samen met een vriend te spelen (mmorpg's zijn altijd leuker als je met 2 quests kan gaan doen). Maar indien we 2 verschillende rassen kiezen, hoe lang duurt het dan eer we samen kunnen questen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je moet de intro door, dat is ongeveer tot level 4 volgens mij. Je kan vrij vlot elkaar opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Eppux schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:46:
Ik ben van plan om na m'n examens eens te zien wat LOTRO zoals te bieden heeft. Ik zoek dit samen met een vriend te spelen (mmorpg's zijn altijd leuker als je met 2 quests kan gaan doen). Maar indien we 2 verschillende rassen kiezen, hoe lang duurt het dan eer we samen kunnen questen?
Goede vraag.

Ik ben zelf een lvl 32 human en mijn weg is als volgt geweest:
- Eerst heel Bree-land (human) gedaan, inclusief Old Forest wat net tegenover The Shire (hobbits) ligt
- Daarna voornamelijk in Lone Lands (human) en North Downs (human) rondgehangen
- Via een quest toch in het zuiden van Evendim / ten noorden van The Shire terechtgekomen
- Maar na alle quests in Oatbarton weer terug naar North Downs

Ik ben dus voornamelijk in human areas actief, maar niemand houdt jullie tegen vanaf het begin na de verplichte eerste instance naar een ander gebied te rennen en daar de quests te doen.

Vooral voor humans en hobbits is het makkelijk omdat die gebieden redelijk dicht bij elkaar liggen. Ik ben zelf nog niet in Rivendell of Thorin's Halls geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Goldenflame schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:44:
Het is tijd voor een nieuwe TS denk ik :P, er ontbreekt nog een beetje in over de nieuwe f2p :) . Maar idd, daar had hij het in kunnen vinden ;)
I know.. ben er wel aan begonnen, maar het duurt even.. Ik kan mezelf er niet altijd toe zetten om al die teksten te gaan herschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op woensdag 10 november 2010 @ 15:53:
[...]
Vooral voor humans en hobbits is het makkelijk omdat die gebieden redelijk dicht bij elkaar liggen. Ik ben zelf nog niet in Rivendell of Thorin's Halls geweest.
Je hebt 3 startgebieden; Ered Luin (voor dwarfs Thorins Hall en voor Elven Celondim), The Shire (Hobbits) en Bree-land (Human)... Geen elk gebied is ras-gerelateerd. Je kunt gerust als lvl1 Elfje beginnen met quests in Archet (Bree-land).

North-downs en Lone-lands zijn dan ook niet specifiek voor humans gemaakt, sterker nog alle rassen zullen rond dat lvl in die gebieden rondhangen. Rivendell mag dan een gebied zijn waar Elven wonen, maar ook daar geldt dat de quests op hoger level voor alle races zijn bedoelt.

Elves en dwarfs dienen inderdaad The Shire over te steken (quests zijn daar below lvl, als het goed is) maar zijn dat niet verplicht.

Gisterenavond eens rustig aan verder gegaan met het nieuwe boek en nu aanbeland in het eerste campje van de Grey Company in Enedwaith. Eerste indruk; mooi gebied en de mobs zien er ook net weer wat anders uit ;)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
MueR schreef op woensdag 10 november 2010 @ 12:34:
Je raakt je account niet kwijt op de US servers hoor. Je hebt waarschijnlijk gewoon de verkeerde client opgestart. De Europese client kan niet overweg met de US servers en andersom.
Je hebt gelijk. Gelukkig. De snelkoppelingen hadden elkaar overschreven.

Poeh, helemaal bij nul beginnen. Ik speel nu op Whithywindle. iemand tips voor een leuke NL-kinship? Ik speel een elf-hunter-woodsman. Nickname Hertog.

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Rfce schreef op woensdag 10 november 2010 @ 16:25:
[...]

Je hebt 3 startgebieden; Ered Luin (voor dwarfs Thorins Hall en voor Elven Celondim), The Shire (Hobbits) en Bree-land (Human)... Geen elk gebied is ras-gerelateerd. Je kunt gerust als lvl1 Elfje beginnen met quests in Archet (Bree-land).

North-downs en Lone-lands zijn dan ook niet specifiek voor humans gemaakt, sterker nog alle rassen zullen rond dat lvl in die gebieden rondhangen. Rivendell mag dan een gebied zijn waar Elven wonen, maar ook daar geldt dat de quests op hoger level voor alle races zijn bedoelt.

Elves en dwarfs dienen inderdaad The Shire over te steken (quests zijn daar below lvl, als het goed is) maar zijn dat niet verplicht.

Gisterenavond eens rustig aan verder gegaan met het nieuwe boek en nu aanbeland in het eerste campje van de Grey Company in Enedwaith. Eerste indruk; mooi gebied en de mobs zien er ook net weer wat anders uit ;)
Natuurlijk ben je vrij om te gaan en staan waar je wilt, daar is het een MMORPG voor.
Ik probeer zelf alleen een beetje een natuurlijke lijn te volgen van quest naar quest en ik kom zo vanzelf elke keer een gebied verder.
Je kan trouwens een hoop zeggen over itemization in lotro, maar de quest reward van V3 Bk2 Ch5 is wel erg grappig, en dan met name de effecten ervan ;)

• MueR
spoiler:
Bedoel je de Horseshoe?

• Dakreal
Gisteren weer even tijd gehad om Lotr te spelen, na even knallen met mijn nieuwe boog was ik op lvl 10 beland. Het valt me op dat met hunter de mobs echt snel neergaan, en dat het elk lvl nog sneller gaat.

So far bevalt het wel, wat me alleen opvalt is dat het levelen van crafting erg langzaam gaat (woodworking). Forester gaat daarentegen veel makkelijker!

• MADG0BLIN
Als je vindt dat crafting nu al langzaam gaat, wacht dan maar totdat je bij supreme komt. :P

• Davio
Dakreal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:10:
Gisteren weer even tijd gehad om Lotr te spelen, na even knallen met mijn nieuwe boog was ik op lvl 10 beland. Het valt me op dat met hunter de mobs echt snel neergaan, en dat het elk lvl nog sneller gaat.

So far bevalt het wel, wat me alleen opvalt is dat het levelen van crafting erg langzaam gaat (woodworking). Forester gaat daarentegen veel makkelijker!
Ach ja, het spel heeft gewoon wat dingen ingebouwd voor als je het normale 'rennen, x creeps killen of item y zoeken en weer terughollen' zat bent. Voor mij horen Crafting, Skirmishes en Hobbies tot die afwisseling.

• Dakreal
Davio schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:49:
[...]

Ach ja, het spel heeft gewoon wat dingen ingebouwd voor als je het normale 'rennen, x creeps killen of item y zoeken en weer terughollen' zat bent. Voor mij horen Crafting, Skirmishes en Hobbies tot die afwisseling.
Ik zou het graag een beetje mee "levelen"tijdens het levelen van mijn karakter. Altijd een knappe boog hebben is voor mij wel een pluspunt.

• MueR
Dakreal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:10:
Dat is nogal wiedes. Je hebt ruim twee keer meer materiaal nodig voor Woodworker. Forester maakt de ruwe ingredienten voor je woodworking. Overigens kan dat straks een stuk sneller :r

Overigens krijg je tijdens het questen (mits je quest packs hebt) genoeg leuke spullen om eigenlijk niets te hoeven craften tot je in de hogere levels komt. Ik maak eigenlijk nooit spullen voor mn lowlevel characters, met uitzondering van items die je niet krijgt tijdens het questen.

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 11-11-2010 12:08 ]

• TAA

TAA

Liever IRC

Grappig. Mijn characters lopen juist tot ongeveer lvl35 met gecrafte armour rond en schakelen daarna over op de Fem set en quest rewards tot aan de bartered stuff...

• Davio
Dakreal schreef op donderdag 11 november 2010 @ 11:58:
[...]

Ik zou het graag een beetje mee "levelen"tijdens het levelen van mijn karakter. Altijd een knappe boog hebben is voor mij wel een pluspunt.
De meeste items die ik gebruik heb ik gewoon via quests of loot gekregen.

Behalven mijn twee wapens, die heb ik gecraft. :)
JAAAA, heb skeleton horse op m'n main, de paardenverzamelaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Zo zeg.. Guardians en Wardens worden even goed een oor aan genaaid. Die moeten na de November update (mits ze geen VIP zijn) gewoon Moria en Lothlorien quest packs kopen om hun class quest te kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over geluk gesproken....

Mn vrouw gaat gister op dr champ even solo een rondje maze doen op low level. ching-ching overal doorheen, boss neer en ja hoor... tome of agility 1. Boss 2 neer en verdomd... tome of agility 2. Gewoon de eerste keer dat ze het solo deed 2 tomes terwijl ik het al wel een stuk of 25/30 keer gedaan heb op diverse chars en nog nooit een gezien. Als klap op de vuurpijl had ze 's avonds ook nog de aged deed te pakken en dus een skeleton horse :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Ik dacht dat het ging om DN die dicht bleef, niet DD. Maar dat is nu ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
JohnnyV76 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:40:
Over geluk gesproken....

Mn vrouw gaat gister op dr champ even solo een rondje maze doen op low level. ching-ching overal doorheen, boss neer en ja hoor... tome of agility 1. Boss 2 neer en verdomd... tome of agility 2. Gewoon de eerste keer dat ze het solo deed 2 tomes terwijl ik het al wel een stuk of 25/30 keer gedaan heb op diverse chars en nog nooit een gezien. Als klap op de vuurpijl had ze 's avonds ook nog de aged deed te pakken en dus een skeleton horse :)
Als je GB solo't, krijg je dan ook GB Marks? Zal toch wel?

Ik ben de Barrow-Warrior set aan het verzamelen met Skirmish Marks en GB Marks: http://lorebook.lotro.com/wiki/Item:Barrow-warrior

Ben nu lvl 33 Champ en daarvoor is het toch een leuke set, me dunkt, de leggings hadden onder andere 2x zoveel armour als mijn huidige leggings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
MADG0BLIN schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 08:41:
Ik dacht dat het ging om DN die dicht bleef, niet DD. Maar dat is nu ook het geval?
Nee, ze hebben DN als raid in die pack zitten, maar ook DD en HoC: http://i1210.photobucket....15/gavving/lothlorien.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:17:
[...]

Als je GB solo't, krijg je dan ook GB Marks? Zal toch wel?
Yep die krijg je ook. Verder ook nog wat low level (recruit) marks die 5 skirmish marks per stuk opleveren.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
JohnnyV76 schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 10:00:
[...]

Yep die krijg je ook. Verder ook nog wat low level (recruit) marks die 5 skirmish marks per stuk opleveren.
Mjah, die Skirmish Marks haal ik wel uit gewone Skirms, het ging mij erom of ik wat low lvl runs kon doen voor die GB Marks die nu eenmaal nodig zijn om bij de Classic Trader aan de set te komen. Ik had er 5, 2 items gekocht, nu nog maar 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

MueR schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 00:03:
Zo zeg.. Guardians en Wardens worden even goed een oor aan genaaid. Die moeten na de November update (mits ze geen VIP zijn) gewoon Moria en Lothlorien quest packs kopen om hun class quest te kunnen doen.
Zo blijft de shop een heerlijke bron voor klagerij en een vreselijke bron van chaos ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qntal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-08 14:11

qntal

Omlet du fromage!

is er met het nieuwe gebied ook een nieuwe epic questline? Waar zitten we inmiddels? Vol 3 book 3? en zoja waar kan ik die oppakken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 09:34:
Nee, ze hebben DN als raid in die pack zitten, maar ook DD en HoC: http://i1210.photobucket....15/gavving/lothlorien.jpg
Das dus echt een naaistreek wat ze niet kunnen maken.
Ten eerste zou Loth gewoon bij Moria moeten zitten (maar is destijds met vertraging uitgebracht).
Daarnaast hoort Dark Delving gewoonweg NIET bij de Lothlorien-update, maar bij het innitiele Moria.

Gelukkig ben ik VIP.

@qntal
Ja er is een nieuw boek V3 Book2, en zoals met vele boeken kun je deze oppikken bij Elrond in Rivendell.

[ Voor 10% gewijzigd door Rfce op 12-11-2010 14:18 ]

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey mensen, ik zag bij de Bart Smit beide uitbreidingen liggen voor 5 euro. Is het nog nuttig om dat te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Goh Dakreal, die vraag is ondertussen 10 keer gesteld in de laatste 100 posts. Lees even wat paginas terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:32:
Goh Dakreal, die vraag is ondertussen 10 keer gesteld in de laatste 100 posts. Lees even wat paginas terug.
Heb alleen maar een discussie gezien over dat je VIP moet zijn met een update, voor de rest niets. Maar ik zal wel kijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dakreal schreef op vrijdag 12 november 2010 @ 14:34:
[...]

Heb alleen maar een discussie gezien over dat je VIP moet zijn met een update, voor de rest niets. Maar ik zal wel kijken dan.
http://www.codemasters.com/lotro/freetoplay/info/

Deze link zal ook wel in de nieuwe TS komen, toch MueR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
(*): Purchasers of the Mines of Moria™ expansion get access to the Mines of Moria region and content, premium classes (Rune-Keeper and Warden), legendary items feature, Tier 6 crafting feature, 2 extra character slots and a level cap of 60. Purchasers of the Siege of Mirkwood™ expansion get access to the Siege of Mirkwood region and content, a level cap of 65 and the Siege of Mirkwood skirmishes.

Helemaal onderaan dus :D

Naja das op zich geen slechte deal voor 5 euro @ beide dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
Voor iedereen die als Free of Premium speelt:

Tot 18 november is de Quest pack van Evendim voor 75% korting te krijgen in de store.
Zie: CM forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
jammer in arnhem centrum kon ik geen lorto set vinden vanaf €5 .....
als iemand nog tips heeft graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Van het weekend lekker de tijd gehad om me verder te verdiepen in de wereld van Tolkien.
Mijn hunter is ondertussen lvl 17 en ik ben lekker bezig geweest om mijn crafting professions te levelen. Met succes! ik kan nu al mooie wapens maken en moet nu weer even wachten met een volgende tier todat ik lvl 23 kan en een quest kan doen in de Lone lands.

Al met al is mijn ervaring met Lotro eigenlijk best wel een goede. Volgende questgebied is Bree-land :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Dakreal schreef op maandag 15 november 2010 @ 11:33:
Van het weekend lekker de tijd gehad om me verder te verdiepen in de wereld van Tolkien.
Mijn hunter is ondertussen lvl 17 en ik ben lekker bezig geweest om mijn crafting professions te levelen. Met succes! ik kan nu al mooie wapens maken en moet nu weer even wachten met een volgende tier todat ik lvl 23 kan en een quest kan doen in de Lone lands.

Al met al is mijn ervaring met Lotro eigenlijk best wel een goede. Volgende questgebied is Bree-land :)
Gewoon lekker rustig aan doen en proberen verhaal beetje te volgen is de beste manier om lotro te spelen.
Er is geen enkele noodzaak om je te haasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xibalba
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 05-07-2021
bangkirai schreef op maandag 15 november 2010 @ 12:35:
[...]

Gewoon lekker rustig aan doen en proberen verhaal beetje te volgen is de beste manier om lotro te spelen.
Er is geen enkele noodzaak om je te haasten.
Hmmm...ik ben net bezig, maar heb het idee dat ik vanalles mis. Heb nog nauwelijks iets van de epiclijn meegekregen eigenlijk. Mijn champion gaat best hard omhoog...lvl 28 nu, maar als ik te lang blijf hangen ergens dan zijn alle quests echt onder mijn niveau en leveren dus niet alleen niks meer op, maar zijn daardoor ook niet echt meer leuk om te spelen....
Verder vind ik het wel echt een geweldig spel. De setting is echt precies wat ik zoek in een game. "Helaas" is het F2P net te vroeg gekomen.....moet echt eerst afstuderen nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Te vroeg? lol... Een half jaar te laat zal je bedoelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
De epiclijn is gewoon de story-lijn, maar de quests daarin leveren ook aardige XP volgens mij.

Wat je ook kunt doen ter afwisseling is een Skirmish op je eigen level, die zijn soms erg uitdagend! Daarbij verdien je er Skirmish Marks mee en daar kun je dan weer leuke items mee kopen.

Zo heb ik zelf eindelijk de Barrow-Warrior set compleet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:24:
Te vroeg? lol... Een half jaar te laat zal je bedoelen :P
Hey! Was jij niet tegen F2P? :)
Of doel je op de changes en het nieuwe gebied ipv het gratis kunnen spelen + micro-transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik bedoel inderdaad de nieuwe content (en refurbished oude instances, ik mis alleen de Rift nog).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik zou anders ook geen bezwaar hebben tegen een endgame Fornost en Barad Gularan. Misschien wel de meest underplayed instances van de game ;)

En als we dan toch bezig zijn misschien CD en Uru ook nog even scalable maken? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

TAA schreef op maandag 15 november 2010 @ 15:59:
Ik zou anders ook geen bezwaar hebben tegen een endgame Fornost en Barad Gularan. Misschien wel de meest underplayed instances van de game ;)

En als we dan toch bezig zijn misschien CD en Uru ook nog even scalable maken? :P
Precies en dan nog iets als scalable loot (bij hardmode on level) erbij dan zijn we compleet!
(bedoel ik mee dat random bepaald wordt wat voor item, type (light, heavy etc.), hoeveel stats en de grootte van de stats)
Dus de ene keer een hoed met +40 vitality erop en de andere keer een broek met +32 agility en 24 fate ofzo. (hoe hoger de stat hoe lager de kans erop natuurlijk..) Zou een mooie aanvulling zijn en maakt dat de replayability compleet denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
En dan de Hero instance. Je staat in de Arena in Urugarth, de deuren gaan open.. Thaurlach, Thorog en Amarthiel komen gezellig met jou en je twee vriendjes spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Carefull what you wish for... don't bite off more then you can chew leatherboy >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu enkele dagen f2p gezien, ik vind de veranderingen wel leuk. De oude instances nog eens opnieuw doen, zeer leuk omdat ik dan toch met een nostalgisch gevoel zit. Ze zijn wel redelijk makkelijk imo.

Ik probeer nu wat marks te verzamelen om 2nd agers te verkrijgen (door een schouderoperatie loopt dit wat moeilijker, alles met 1 hand doen enzo).

Binnenkort ga ik ook een team van LM's maken, of 1 warden en 5 RK's, lekker multiboxen. Ik heb ver het multiboxen ook een guide geschreven die je kunt terugvinden op de CM forums:

http://community.codemast...thread-rule-them-all.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik heb wel eens een filmpje gezien van een multiboxer met 5 RKs en een Warden. Hij was enorm brak als Warden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Geen wonder als je je aandacht vooral bij de 5 RKs hebt. :D

Maar ik zit toevallig de laatste paar dagen ook naar het multiboxenfenomeen te kijken. Vooral voor 2 karakters, aangezien ik een F2P-account voor 'erbij' heb.

Ik wil even iets toevoegen aan wili6's guide: Je hoeft *GEEN* aparte Lotro folder te hebben per instance dat je wilt laden. Voeg gewoon '-usetdm' als parameter toe aan je turbinelauncher.exe en dan kan je direkt gaan inloggen. Bespaart een hoop resources als je alles van dezelfde files kan laden i.p.v. alles van aparte files!

Tot zover toe gebruik ik vooral Hotkeynet, alhoewel ik ook ISBoxer zit te overwegen. Ik ben geen hardcore multiboxer, though. Ik wil gewoon wat dingetjes met 2 karakters kunnen doen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mwah, zelfs met je aandacht bij 5 RKs kan je meer dan enkel Warden's Taunt gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Trinsec Hoe moet je dat dan precies doen? Ik gebruik ISboxer, echt heel goed, daar kan ik wel de usetdm parameter gebruiken.

Indien je nog vragen hebt over isboxer, feel free ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Gewoon shortcut maken, shortcut bewerken en -usetdm toevoegen aan het einde van de commando, tadaa, shortcut gebruiken.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
xibalba schreef op maandag 15 november 2010 @ 14:23:
[...]

Hmmm...ik ben net bezig, maar heb het idee dat ik vanalles mis. Heb nog nauwelijks iets van de epiclijn meegekregen eigenlijk. Mijn champion gaat best hard omhoog...lvl 28 nu, maar als ik te lang blijf hangen ergens dan zijn alle quests echt onder mijn niveau en leveren dus niet alleen niks meer op, maar zijn daardoor ook niet echt meer leuk om te spelen....
Verder vind ik het wel echt een geweldig spel. De setting is echt precies wat ik zoek in een game. "Helaas" is het F2P net te vroeg gekomen.....moet echt eerst afstuderen nu :)
Ze hebben levelen tijd terug makkelijker gemaakt, daardoor loop je nu snel voor op verhaal. Best wel jammer, maar ja ze vonden, dat nieuwe spelers sneller moesten levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinsec schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:33:
Gewoon shortcut maken, shortcut bewerken en -usetdm toevoegen aan het einde van de commando, tadaa, shortcut gebruiken.
Noob vraag vd dag, sorry hiervoor. Ik heb proberen -usetdm toe te voegen aan mijn 'start in' commando, evenals bij mijn 'target'. Ik krijg 2xeen foutmelding. Zou je even willen specifiëren waar je het toe moet voegen? Zo kan ik mijn post aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dergelijke dingen voeg je niet toe aan je "Start in", dat is een loos veld. Je wil het target van een shortcut bewerken. Dus.

[ Voor 24% gewijzigd door MueR op 16-11-2010 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 14:21:
Dergelijke dingen voeg je niet toe aan je "Start in", dat is een loos veld. Je wil het target van een shortcut bewerken. Dus.
Ok, ik had het reeds in target geprobeerd, maar ik had het binnen de "" gezet. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:13

The End

!Beginning

bangkirai schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 12:31:
[...]

Ze hebben levelen tijd terug makkelijker gemaakt, daardoor loop je nu snel voor op verhaal. Best wel jammer, maar ja ze vonden, dat nieuwe spelers sneller moesten levelen.
Levelen is niet makkelijker gemaakt hoor; de XP curve is aangepast, waardoor het in het begin sneller gaat en aan het eind langzamer. De totale benodigde hoeveelheid XP is nog steeds hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 11:20:
@Trinsec Hoe moet je dat dan precies doen? Ik gebruik ISboxer, echt heel goed, daar kan ik wel de usetdm parameter gebruiken.

Indien je nog vragen hebt over isboxer, feel free ;)
Ik heb er wel een paar :P Hoe kun je je windows indelen met isboxer? Ik heb ooit 2 RK's geduoboxed waarbij de ene op een andere pc stond en dan gebruikte ik hotkeynet om het keyboard te clonen, nu heb ik het weer even geprobeerd maar dan met de twee clients op 1 pc alleen loop ik tegen een paar dingen aan: de window grootte kan niet kleiner dan 800x600 dus je mist een groot deel van je scherm, je kunt de window border wel verwijderen voor PiP alleen als je dan een paar keer swapped heb je de kans dat de lotro in de war raakt en zichzelf in het midden van het scherm plaats MET windowborder (die je dan niet meer wegkrijgt), het lotro window kan geen keys ontvangen als het in de achtergrond draait waardoor het dus heel kort focus moet hebben (irritant en soms mis je dan skills omdat de focus op het andere window staat).
Movement keys komen trouwens helemaal niet door, eerst had ik dat zo ingesteld dat als shift ingedrukt was ik de tweede client kon besturen.

Hoe gaat ISboxer daarmee om? Het zijn iig allemaal problemen in de lotro client dus ik schat de kans klein in dat isboxer het wel goed doet :P
Ik speel nu dus maar windowed met window border, bij de tweede client zoom ik heel ver uit en plaats ik achter het andere window waar ik maar een klein stukje van 640x480 uitsnij, alleen zit ik dan dus wel met dat irritante focus geswap als je naar het achterste scherm stuurt.

Waar ik trouwens wel van baal is dat ik voor dat tweede account geen lifetime had gekocht, ik kan ze nu niet meer allebei tegelijk levelen omdat de een rested xp krijgt en de ander niet en ik ook die questpacks niet heb.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2010 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Met Hotkeynet valt er wel mee te leven. Wat ik deed was 'Doe X op w1, doe Y op w2, doe WAIT 1 op w1', en dan ben ik terug bij w1. Niet ideaal, maar het werkt. Zo kan ik dus wel commando's doorgeven aan w2, en dan instant terugzijn op w1. Maar je kan het dus niet doen terwijl je aan't rennen bent (unless you use autorun), want die wordt dan natuurlijk even onderbroken.

ISBoxer gaat er veel beter mee om. Die kan daadwerkelijk LotRO foolen dat die denkt dat die de focus heeft. Het heeft ook meer opties, zoals ze tegelijk besturen, maar dan moet je wel ERG gesyncht zijn anders speelt het voor geen meter. :) Je kan ook gewoon keymapping doen zoals bij Hotkeynet. Het enige jammere is dat je voor Innerspace moet betalen. :P

Ik wou dat LotRO gewoon commando's in de achtergrond accepteerde. Dat is eigenlijk de enige struikelblok voor een smooth gameplay met tools zoals Hotkeynet.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@nekat:

IS laat je heel makkelijk toe om je window layout te kiezen, afhankelijk vh aantal characters je hebt. Je master staat in het groot op je scherm, de slaves staan er mooi rond (zijkant of onderkant, dit kun je zelf kiezen).

Verder kun je ook keymaps instellen en bepalen wie welke keymaps ontvangt. Mouse repeater, clickbars, formations,... You name it, IS heeft het ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had inmiddels al een trial aangevraagd voor IS en het werkt inderdaad veel beter dan hotkeynet :) Nu nog even verzinnen of ik geld x aantal accounts wil gaan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LT op HM vandaag voor 't eerst neergehaald (voor mij dan, kin was 't de 6e of 7e keer volgens mij) en sowieso 1e keer neer :)

toch voelt het mee zijn bij een kin-first toch echter/beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dacht leuk, nu f2p laat ik dit eens proberen..
kan aleen nog geen half uurtje ingelogt blijven op de servers die ik uitkies ? word steeds ge d/c'd

errrggg irritant
Gratz Rik :)

@Archtype... je hebt wss. net een rottige dag gekozen om te beginnen :)
Donderdag is altijd maintenance wat betekent dat de servers meestal pas rond een uur of 14:00 weer online zijn.... of heb je hier al langer last van?

[ Voor 8% gewijzigd door JohnnyV76 op 18-11-2010 09:13 ]

Verwijderd

Nekat: Told ya :).

Moest je IS registreren, zou je mij dan kunnen contacteren?

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2010 11:15 ]

• MueR
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 09:25:
Referral link zodat ik wat dagen bijkrijg op mijn account.
Het algemeen beleid #verbodenspam

Verwijderd

Verwijderd

Trinsec schreef op dinsdag 16 november 2010 @ 10:56:
Geen wonder als je je aandacht vooral bij de 5 RKs hebt. :D

Maar ik zit toevallig de laatste paar dagen ook naar het multiboxenfenomeen te kijken. Vooral voor 2 karakters, aangezien ik een F2P-account voor 'erbij' heb.

Ik wil even iets toevoegen aan wili6's guide: Je hoeft *GEEN* aparte Lotro folder te hebben per instance dat je wilt laden. Voeg gewoon '-usetdm' als parameter toe aan je turbinelauncher.exe en dan kan je direkt gaan inloggen. Bespaart een hoop resources als je alles van dezelfde files kan laden i.p.v. alles van aparte files!

Tot zover toe gebruik ik vooral Hotkeynet, alhoewel ik ook ISBoxer zit te overwegen. Ik ben geen hardcore multiboxer, though. Ik wil gewoon wat dingetjes met 2 karakters kunnen doen.
Ik heb de -usetdm toegevoegd, maar ik krijg steeds de unspecifiedpatcherror. Enige tips?

• Dakreal
Verwijderd schreef op donderdag 18 november 2010 @ 14:05:
[...]

Ik heb de -usetdm toegevoegd, maar ik krijg steeds de unspecifiedpatcherror. Enige tips?
Er zal ongetwijfeld een hele guide online staan hoe je dat moet installeren. Ik denk zelfs bij de download van de software.

------------------

Gisteren weer op stap geweest in de wondere wereld van LotrO.
Samen met een maat de epic quest's even doorgelopen in Ered luin.
Nu we deze af hebben mochten we eindelijk naar Bree-town om daar verder te questen volgens de epic questline. Moet wle zeggen dat het "Skorn" stukje tegenvalt.. erg makkelijk en saai....

Nu was ik wel lvl 17 en m'n fellowship maat was lvl 16, maar een vorm van uitdaging was het niet :P

Iig dus snel doorgelopen en toen was het alweer tijd om te loggen!

Hopelijk deze week nog even 20 te worden, wat me ook opvalt met f2p, is dat je eigenlijk zo beperkt bent.. alle mogelijke MMO-opties zijn eruit getrokken.

wat mis je dan precies aan MMO-opties?
Het niet/beperkt kunnen sturen van tells/mails/ingame gold is vooral om goldsellerspam te voorkomen volgens mij
Pagina: 1 ... 23 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.