The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.638 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Is het trouwens iemand opgevallen dat bij het signup formulier ook "Nederlands" als language te kiezen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31
Siebsel schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:34:
Is het trouwens iemand opgevallen dat bij het signup formulier ook "Nederlands" als language te kiezen is?
Maak je maar geen illusies hoor, ze gaan het spel niet in het nederlands vertalen :P

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
MueR schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:43:
[...]

Maak je maar geen illusies hoor, ze gaan het spel niet in het nederlands vertalen :P
Hehe, dat lijkt me ook niet nee :P Maar vond 't wel typisch... Waarom NL wel, en niet gewoon alle EU landen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:13

The End

!Beginning

Siebsel schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:46:
Hehe, dat lijkt me ook niet nee :P Maar vond 't wel typisch... Waarom NL wel, en niet gewoon alle EU landen?
Is dat niet gewoon de voorkeurstaal waarin je wilt aangesproken worden ivm support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:29:
[...]
Als je maandelijks betaalt ben je VIP, tot je stopt met betalen dan word je premium.
Ik vind geen punten op mijn account trouwens, de beloofde 500 punten voor meedoen met de beta van free to play vind ik dus ook niet.
http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html

Da's wel een leuk overzicht. Als ik het goed lees ben je idd ook VIP als je maandelijks betaalt en dus een sub hebt. De vraag hierbij is wanneer je begonnen bent. Als je pas net je sub hebt afgesloten heb je nog geen points verdient. WBT de punten van de beta... Satine (of was het nu Faya) heeft gezegd dat ze nog bezig zijn de punten aan de accounts toe te kennen en dat het wel 2 dagen zou kunnen duren. Nog even wachten dus voordat je in de stress schiet :)

Ik ben verder best positief hoor. Weer veel te doen en te ontdekken, zeker als je veel chars hebt :)

Overigens... ik heb de adventure pack van mirkwood gekocht waarbij ik 2 extra slots kreeg.

[ Voor 4% gewijzigd door JohnnyV76 op 03-11-2010 11:41 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb al een tijdje geen lotro meer gespeeld, maar wil nog wel weer even een kijkje nemen nu het P2P online is.
Ik heb (had?) een lifetime account, volgens mij is dat nu dan gewoon omgezet naar een lifetime VIP account?

Nu heb ik lotro niet meer op mn pc staan, kan ik ergens de recente downloadfiles vandaan halen? (incl mirkwood)
De files in de OP zijn al wat gedateerd vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Je bent nu gewoon lifetime VIP. En de isntallatie files zijn val lotro-europe af te halen. Ga naar de website, dan komt er een sign up formulier in te staan. Vul je mail adres in die je destijds ook had gebruikt en je zult zien dat je naar de volgende scherm wordt omgeleid. Daar kan je de files downloaden.

Pay to play is not online, maar free to play ;)

[ Voor 7% gewijzigd door xTmPizzaMan op 03-11-2010 12:46 ]

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, ik vond het updaten gisteren ook niet echt dramatisch... nou het duurtde iets langer voordat de servers zoals Snowbourn online kwamen.. nou en?? Had de full client gedownload dus was direct ready2go.
Rond half 11 ofzo eens aangezet en ingelogd.
Wel leuk allemaal, setup had ik in de preview al gezien, maar had daar niets extra's gedaan... direct de haunted burrow opgezocht, en dit is wel leuk gemaak... nou die title ff opgepakt en daarna de 2 rep paarden van de AA en IL gekocht. Tot slot richting rivendell gegaan en de eerste 2 of 3 chapters gedaan.... op naar Enedwaith.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kreeg zojuist mailtje dat ook mijn account f2p is geworden, mischien maar weer eens gaan kijken.

Kon het nog niet echt vinden in de classes, neem aan dat daar weinig aan veranderd is?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 22:12

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Vanavond eens starten op de nieuwe server :Y

Misschien leuk tijdverdrijf tot Cataclysm uitkomt...

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
JohnnyV76 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 11:39:
[...]

http://www.lotro.com/betasignup/vipchart.html

Da's wel een leuk overzicht. Als ik het goed lees ben je idd ook VIP als je maandelijks betaalt en dus een sub hebt. De vraag hierbij is wanneer je begonnen bent. Als je pas net je sub hebt afgesloten heb je nog geen points verdient. WBT de punten van de beta... Satine (of was het nu Faya) heeft gezegd dat ze nog bezig zijn de punten aan de accounts toe te kennen en dat het wel 2 dagen zou kunnen duren. Nog even wachten dus voordat je in de stress schiet :)

Ik ben verder best positief hoor. Weer veel te doen en te ontdekken, zeker als je veel chars hebt :)

Overigens... ik heb de adventure pack van mirkwood gekocht waarbij ik 2 extra slots kreeg.
Hoera 1000 punten gekregen. Vermoedelijk bestaande uit 500 voor de preview inschrijving, en 500 voor die ene maand dat ik vip ben vanwege aankoop van mines of moria expansion met het originele spel en 30 dagen speeltijd, vlak voor het live gaan van f2p. Ik kon nu ook ineens de quest doen om een paard te kunnen berijden (dat was eerst level 35). De quest is ook nog eens makkelijk, 1 rondje met een leenpaard en de skill is binnen \o/. En dan is een paard ook maar 500 silver, dus die ook meteen gekocht. Lekker snel, nogal wat beter dan dat starter paard.

Verder merkte ik ook dat het kopen van extra bankspace met ingame geld nu ook niet meer levelafhankelijk is.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik heb die paardenquest ook gedaan, is inderdaad een enorme verbetering ten opzichte van het startpaard die ik op lvl 20 kocht.

Vanavond trouwens ook 2 instances GB gedaan op lvl 25 (Maze en Thardun) en was toch wel erg fijn om een lvl 58 tank mee te hebben, ze zijn best lastig. Vooral Thardun is vervelend omdat je dan binnen een bepaalde tijd achtereenvolgens 1, 2, 3 en 4 vijanden in de vorm van licthjes kapot moet maken en als je er te lang overdoet, moet je weer bij 1 beginnen. Dat was wel frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
FunkyTrip schreef op woensdag 03 november 2010 @ 17:23:
Vanavond eens starten op de nieuwe server :Y

Misschien leuk tijdverdrijf tot Cataclysm uitkomt...
ik zit ook op die nieuwe serverr(ben maar even overnieuw begonnen...ik heb wel 2 lvl 50 chars op SB maar om alle skills weer te leren enzo duurt volgens mij langer dan dat ik reroll... en op SB zitten nu alleen maar hoge lvlers met ervaring.. dus dat zal weinig goeds doen voor mij dan :|

naam van me char is casini dus als er iemand wil spelen/chatten/nederlandse clan heeft of wil beginnen dan kan er altijd wel een convotje gestart worden :)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kreeg vandaag een E-mail dat ik gratis kan spelen :o

niet dat ik dat ga doen ben echt gestopt en ga het niet meer spelen dus. ook niet gratis, maar ben wel benieuwd is dat gewoon omdat ze mensen die gestopt zijn terug willen of kan iedereen nu gratis spelen? want dat zou ik vreemd vinden dan zou er niks meer in het laatje komen toch :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe... ga maar eens zoeken naar info over lotro free to play.. dan kom je er wel achter :)

Gisteravond voor het eerst met de kin Helegrod in geweest. Uitendelijk was de animo zo groot dat we zelfs 2 groepen konden sturen. Moet eerlijk zeggen dat het best wel leuk was. Giants van 70k met pets van 20k. Pets waren overigens enorme sabertooths. Giant wing ging eigenlijk prima. Hardmode was om niet geraakt te worden door de lawines die af en toe langs de kanten kwamen dus allemaal in het midden en knallen maar. Was op minstrel en het was op zich goed te healen al had ik af en toe wel aggro van de snowbeasts die blijven komen. Niet veel later lag onze grote vriend op zn rug en mochten we zijn enorme kist looten. Heel slim gedaan om iedereen dezelfde loot te geven en de loot was nog best leuk. 40k ixp rune (DG), een T3 setting en dan nog wat skirmish mark spul en special marks etc. Symbol dropte van zn corpse als ik me niet vergis dus ook weer een blije kinnie :)

Dragon wing ging ook goed... bij de boss fight even een verkeerde pull door miscommunicatie dus een wipe maar kon nog net feign death doen zodat we snel weer verder konden. Tactiek daarna was perfect voor de hardmode. Spider wing was het irritantst... iets te veel spinnen :) Boss fight was ook erg lastig om te healen door de vele adds waardoor ik regelmatig aggro had en er geen heal meer uit kwam. Toch met 2 dooien (gerezzed) gehaald dus alle wings gecleared. Toch maar niet doorgegaan voor Thorog maar vond het toch wel leuk als afwisseling.

Daarna nog 2 SG runs gedaan met 5 burglars en een captain. Blijven toch briljante runs :)
45m over 2 runs gedaan. Opvallend was dat bij Goro geen symbol dropte maar beide keren bij de laatste boss wel. Zag dat de prijs op de AH al gezakt was tot 25G dus ik verwacht veel 2nd age wapens te zien :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Patchen zelf was oké, ging heel snel bij mij. Het online zetten van de servers duurde wel vrij lang. Om 13-14u was ik gepatched, om 22u of zo was snowbourn pas online :-)

Heb nog niet veel kunnen doen, gisterenavond heel de avond weggeweest. Wel even de haunted binnengeweest.

Het layer-systeem is ook heel leuk, zeker bij updates zoals dit. Zit je eindelijk niet meer met 2000 man op dezelfde plaats.

Nieuwe skill guardian is nice (remove 3 wounds), maar 5 minuten is wel belachelijk lang. 1 minuut is waarsch al te lang, maar zou toch stukken beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:34
Sja, dat nieuwe Helegrod, het was leuk als afwisseling maar imho weining moeilijker dan het was. Wij hebben gisteren ook de drie wings (HM) gedaan maar ik vraag me af of ik veel vaker zal gaan, ik zie (nog) geen drops die het de moeite waard maken om een uur per wing bezig te zijn en nieuwe taktieken hoef je ook niet echt uit te zoeken.

Vziw is alleen de hunterset een beetje interessant en ik zie mijn burg nu niet direct met een babyblauwe set rondstappen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

tntkiller schreef op woensdag 03 november 2010 @ 22:47:
ik zit ook op die nieuwe serverr(ben maar even overnieuw begonnen...ik heb wel 2 lvl 50 chars op SB maar om alle skills weer te leren enzo duurt volgens mij langer dan dat ik reroll... en op SB zitten nu alleen maar hoge lvlers met ervaring.. dus dat zal weinig goeds doen voor mij dan :|

naam van me char is casini dus als er iemand wil spelen/chatten/nederlandse clan heeft of wil beginnen dan kan er altijd wel een convotje gestart worden :)
Ik ben daar Bones. Heb een burglar gekozen na even een /who check gedaan te hebben. Die zijn het minst in trek(wat is daar de reden van? Dacht dat het wel handige class was met al die stuns en fellowship manouvres) al zijn captains ook niet echt popi.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
burglars zijn zwaar onderschat. Ik denk dat ook wel meespeelt dat burglars vroeger godmoders waren in bijv. de ettenmoors. 1:5 konden burglars vaak nog 2 creeps killen voordat ze hips gebruikten. Nu heb je het al moeilijk tegen 1 creep. Dit speelt ongetwijfeld mee.

In PvE is een burglar super handig. Goede DPS, sterke debuffs en de mogelijkheid conjunctions te triggeren. Dit in combinatie met een paar goede "oh-shit" skills maken de burglar een leuk en sterk char.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
FunkyTrip schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:22:
[...]

Ik ben daar Bones. Heb een burglar gekozen na even een /who check gedaan te hebben. Die zijn het minst in trek(wat is daar de reden van? Dacht dat het wel handige class was met al die stuns en fellowship manouvres) al zijn captains ook niet echt popi.
ik zal je toevoegen aan de friends list :)

btw welke professie is goed om mee te starten op een nieuwe server

zat te denken aan tinker (of scholar maar daar zijn de andere dingen die je erbij krijgt weer niet zo super.)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Tja, nog steeds noob, net als mijn vorige post. Ik dacht ik move naar een rustige server: Evernight. Leuk begonnen met een lvl 14 champion nou, maar zie allerlei figuren van lvl 10 met paardjes . . hoe kan dat? Dat wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:12:
Sja, dat nieuwe Helegrod, het was leuk als afwisseling maar imho weining moeilijker dan het was. Wij hebben gisteren ook de drie wings (HM) gedaan maar ik vraag me af of ik veel vaker zal gaan, ik zie (nog) geen drops die het de moeite waard maken om een uur per wing bezig te zijn en nieuwe taktieken hoef je ook niet echt uit te zoeken.

Vziw is alleen de hunterset een beetje interessant en ik zie mijn burg nu niet direct met een babyblauwe set rondstappen.
Ik gebruik gewoon mijn aloude "truuk" om dingen leuk te houden... de instance doen op verschillende chars. De ene keer healen, de andere keer DPS en dan weer tanken. Zo blijft zo'n beetje elke instance veel langer "nieuw" en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 09:41:
In PvE is een burglar super handig. Goede DPS, sterke debuffs en de mogelijkheid conjunctions te triggeren. Dit in combinatie met een paar goede "oh-shit" skills maken de burglar een leuk en sterk char.
Wat dacht je waarom mn main een burglar is :-), puur als toeval 3,5 jaar geleden mee begonnen maar blijft mn nr1.

Gisteren ook samen met JohnnyV mee geweest naar Hele.... was toch wel weer eens leuk om er te komen. Hadden alleen een vreemde bug bij die Giant-boss (ik weet niet of het jou ook was opgevallen JohhnyV??). Na compeltion van de challenge mode (quest compleet) werd de deed niet geupdate. Sterker nog 1 of 2 kinnies die de deed wel geupdate zagen, hadden hem later op de avond weer open staan :S.
Anyhow, gaat snel zo met die helegrot-marks, en die pieces zijn dus echtwel makkelijk te behalen.

Na hele, met 5 kinnies de barrows in gegaan... ook weer erg leuk om te komen. Alle 3 de instances op hm gecleared, al was Sambrog toch wel ff pittig (lees 1ste keer whipe). Tweede poging gewoon allen VOL DPS op die gast en de adds laten voor wat het is... wel die geesten stunnen en toen ging die zo neer 8)

Al om al een geslaagde avond, daarnaast heb ik 2x moeten hipsen die avond (bij de whipe van de drake-wing en bij Sambrog). Eerste hips ging goed, maar de tweede failde toch weer... ik dacht dat ze dit gefixed hadden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Togt schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:13:
Tja, nog steeds noob, net als mijn vorige post. Ik dacht ik move naar een rustige server: Evernight. Leuk begonnen met een lvl 14 champion nou, maar zie allerlei figuren van lvl 10 met paardjes . . hoe kan dat? Dat wil ik ook!
Waarom start je dan niet op de nieuwe server Whindywittle ofzoiets? Daar is de auction enzo nog maagdelijk, spelen heel erg veel andere noobs en is het ook niet erg druk, eerder juist gezellig in de startgebieden ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Waarom start je dan niet op de nieuwe server Whindywittle ofzoiets? Daar is de auction enzo nog maagdelijk, spelen heel erg veel andere noobs en is het ook niet erg druk, eerder juist gezellig in de startgebieden ;)
Tja, omdat ik niet wist dat dat gezelliger was ;) Waarom is deze dan leuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Heeft er iemand nog een goede tip voor een leuke kin op Eldar?

Ik zit nu bij een rank 5 kin, heet iets als: Long huppeldepup of Renown

Maar er is nauwelijks activiteit en als ik bijvoorbeeld vraag of iemand een paar sapphires voor me kan polishen krijg ik amper antwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaydenZiggy
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-01 16:57
Davio schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:07:
Heeft er iemand nog een goede tip voor een leuke kin op Eldar?

Ik zit nu bij een rank 5 kin, heet iets als: Long huppeldepup of Renown

Maar er is nauwelijks activiteit en als ik bijvoorbeeld vraag of iemand een paar sapphires voor me kan polishen krijg ik amper antwoord.
Hey Davio

Als je op zoek bent naar een nederlandstalige kin op Eldar dan is onze kin Dutch Peacekeepers misschien iets voor jou. Je mag me ingame altijd een /tell sturen (/tell Raydenziggy)

mvg

Raydenziggy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remus
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08-2021
Togt schreef op donderdag 04 november 2010 @ 10:13:
Je kan nu al vanaf lvl 5 het startpaard kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emrulez
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 24-06-2024
Leuk wil ik net gaan beginnen met spelen is er maintenance :(

Iemand nog tips voor in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaydenZiggy schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:25:
[...]

Hey Davio

Als je op zoek bent naar een nederlandstalige kin op Eldar dan is onze kin Dutch Peacekeepers misschien iets voor jou. Je mag me ingame altijd een /tell sturen (/tell Raydenziggy)

mvg

Raydenziggy
Hey Rayden, jij ook hier!!

Maar dutch peacekeepers is zeker een aanrader hoor. veel actieve leden en zeker heel gezellig. maar zeker ook behulpzaam.

alleen jammer dat je rayden als boss aan moet spreken hahaha. geintje

(ps rayden, ik ben het GUPJE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
elke donderdag is er maintenance :) wen er maar aan!

Begin tips... tja... geniet van de omgeving en leer je char goed kennen... probeer ook wat andere classes om te kijken welke je het leukst vind en naar 65 wil gaan halen. Zorg iig ook dat je hout/ore kunt farmen in het gebied waar je aan het questen bent zodat je crafting mee levelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Togt schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:06:
Tja, omdat ik niet wist dat dat gezelliger was ;) Waarom is deze dan leuk?
Omdat nieuwe servers altijd een 'verse start' sfeer met zich meebrengen. Op oude servers zie je alts die zsm willen levelen en is een ons kent ons sfeertje. Gezellig voor de insiders, minder gezellig als je net komt kijken. Op nieuwe servers worden nieuwe kinships opgericht enzo en startgebieden zijn druk. Nadeel is dat je daar geen weldoeners tegenkomt die een nieuwe speler eventjes van een sloot goud en bags enzo voorziet.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
RaydenZiggy schreef op donderdag 04 november 2010 @ 12:25:
[...]

Hey Davio

mvg

Raydenziggy
Ok, als ik vanavond online kom neem ik wel even contact op.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Davio schreef op donderdag 04 november 2010 @ 13:36:
[...]

Ok, als ik vanavond online kom neem ik wel even contact op.

Alvast bedankt.
Als je als Hobbit speelt is The Protectors of the Shire ook een aanrader! Erg gezellig en behulpzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Voor nieuwe spelers is volgens mij beginnen als Hobbit een aanrader. The Shire heeft verreweg de meeste sfeer van alle startgebieden. Je waantje direct in de eerste 30 minuten van de LOTR film.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

FunkyTrip schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:41:
Voor nieuwe spelers is volgens mij beginnen als Hobbit een aanrader. The Shire heeft verreweg de meeste sfeer van alle startgebieden. Je waantje direct in de eerste 30 minuten van de LOTR film.
Dat vind ik nou juist niet; verreweg het saaiste starter gebied vol met doegeenreetenloopjeeenongeluk quests. Mijn favoriete starterarea is die van de humans. Met name de 'instance' tot ongeveer lvl 5 vind ik goed gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Het is nu toch zo dat je gratis kunt spelen? Ik kan met mijn Lotr account nog steeds niet inloggen... zegt ie dat er geen Lotr account aan gekoppeld is..

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dakreal schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:02:
Het is nu toch zo dat je gratis kunt spelen? Ik kan met mijn Lotr account nog steeds niet inloggen... zegt ie dat er geen Lotr account aan gekoppeld is..
Heb je de goede client?? Waar heb je het account aangemaakt??
Er is namelijk een verschil tussen de VS en EU, je kunt dus niet met een VS-account inloggen op een EU-client en omgedraait.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Rfce schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:19:
[...]

Heb je de goede client?? Waar heb je het account aangemaakt??
Er is namelijk een verschil tussen de VS en EU, je kunt dus niet met een VS-account inloggen op een EU-client en omgedraait.
Ik kreeg een Mail van Codemasters dat het nu gratis was, en vervolgens ben ik ingelogd met mijn Lotr account gegevens, en vervolgens heb ik de client gedownload in de mail.

Nu ik wil inloggen(na het downloaden en installeren) zegt ie dat ik geen Lotr account heb...

Foutmelding: The username entered does not have an active "LOTREU"Subscription.

Maarja.. je hoeft geen subscription meer te hebben :S

Edit: Onderaan het mailtje staat Lotr EU.

[ Voor 13% gewijzigd door Dakreal op 04-11-2010 15:51 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb zelf wel een abbo dus kan zelf niet kijken maar wellicht moet je op je account ook het spel activeren ook al is het de Free to Play variant. Kun je daar niet een spel toevoegen en dan LOTRO F2P kiezen oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
JohnnyV76 schreef op donderdag 04 november 2010 @ 15:57:
Heb zelf wel een abbo dus kan zelf niet kijken maar wellicht moet je op je account ook het spel activeren ook al is het de Free to Play variant. Kun je daar niet een spel toevoegen en dan LOTRO F2P kiezen oid?
Zal vanavond eens kijken. Heb de special edition destijds aan dat account gekoppeld.
Kijken of die activatie code nog erbij zit. Voer ik die ff opnieuw in.

Vindt het een vreemde foutmelding, er wordt geadverteerd dat je zonder subscription kunt spelen.. maar toch moet je er 1tje nemen. (gratis of betaald buitengesloten).

Het is nu gelukt met m'n oude beta account. Die doet het wel gewoon :)

Ik ga zelf even kijken voor een starter server, dan kan ik het een beetje makkelijker oppakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Dakreal op 04-11-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is die vernieuwde helegrod-set niet de moeite dan? Ik zag onlangs de helm en de stats erop waren best wel nice.

Heb mij nu beziggehouden in de haunted cellar, bilbo is een genie ^^ Vanavond en dit weekend terug wat serieuzer werk en elrond een bezoekje brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Wat wel jammer is, is dat het meer een Free to Trial is geworden. Na level 20 houdt het op; dan moet je quest packs kopen om verder te komen (tenzij je alleen maar monsters gaat grinden).

En het feit natuurlijk dat ik het originele spel heb gekocht en niet meer de quests kan doen die initieel bij het spel zaten. De lone land quests zijn gewoon gelockt voor mij.

Die wayfarer's cloak die je kreeg als deelnemer van de beta zie ik trouwens nergens meer...zeker niet op de nieuwe server :D

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsja... hoe je het ook wendt of keert... ze gaan mensen echt niet gratis laten spelen omdat ze iedereen zo lief vinden en de kosten wel uit eigen zak betalen. Turbine / CM is gewoon een bedrijf dat geld moet verdienen en winst moet maken om te kunnen blijven bestaan. Als iedereen gratis zou gaan spelen en niks zou kopen houdt het snel op met het bedrijf. Het klinkt natuurlijk geweldig... gratis een spel spelen maar als je naar de beperkingen kijkt als free player weet iedereen wel dat je punten moet uitgeven om enigzins normaal te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FunkyTrip schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 09:15:
Wat wel jammer is, is dat het meer een Free to Trial is geworden. Na level 20 houdt het op; dan moet je quest packs kopen om verder te komen (tenzij je alleen maar monsters gaat grinden).

En het feit natuurlijk dat ik het originele spel heb gekocht en niet meer de quests kan doen die initieel bij het spel zaten. De lone land quests zijn gewoon gelockt voor mij.

Die wayfarer's cloak die je kreeg als deelnemer van de beta zie ik trouwens nergens meer...zeker niet op de nieuwe server :D
Lol das ook zuur, naja.. eerst maar eens lvl 20 proberen te worden en kijken of ik het dan nog leuk vindt. Volgens mij heb ik nog wel een playcard ergens liggen. met een Premium moet dat toch gewoon wel te spelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Gister weer alles geinstalleerd, het gaat het toch niet echt worden. Combat is absoluut mijn ding nog niet, buiten dat female human bizar lelijk is. (elke keer het gevoel dat ik naar Prince Charming zit te kijken uit shrek).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SinergyX schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:05:
Gister weer alles geinstalleerd, het gaat het toch niet echt worden. Combat is absoluut mijn ding nog niet, buiten dat female human bizar lelijk is. (elke keer het gevoel dat ik naar Prince Charming zit te kijken uit shrek).
Hmm, ik vind persoonlijk de combat een stuk directer dan bij de beta. Uiteraard is het nog niet optimaal. Het valt me vaak op dat de mob door mij heen loopt en daardoor ik weer de verkeerde kant op zit te meppen. Met alle graphische mogelijkheiden maximaal ziet het er wel grappig uit.

Ik blijf denk ik nog wel even kijken, WoW is op het moment ook alleen maar ff gems craften. Gear farmen is nutteloos :P en de queues worden elke dag langer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Dakreal. Dat door je poppetje heen rennen en in de verkeerde richting meppen, kom ik in WoW evengoed tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hurtebise schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 10:53:
Dakreal. Dat door je poppetje heen rennen en in de verkeerde richting meppen, kom ik in WoW evengoed tegen.
Ja, dat kun je zelf doen, maar hier loopt de "Mob" nog even door als jij al gestopt bent, waardoor je vaak met de rug naar ze toe staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Ik weet niet precies hoe je dat doet dan, maar ik heb er echt nooit last van? :?
Weet je zeker dat je zelf niet te lang door loopt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat probleem had ik ook bij WoW, zelf beter timen zou ik zeggen. :P

Wat ik zo geweldig vind aan de combat is dat je de attacks met 1 kan queuen. Het is dus geen kwestie van zo snel mogelijk op een knop te rammen, je kan er dus over nadenken hoe je wilt aanvallen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Trinsec schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:02:
Dat probleem had ik ook bij WoW, zelf beter timen zou ik zeggen. :P

Wat ik zo geweldig vind aan de combat is dat je de attacks met 1 kan queuen. Het is dus geen kwestie van zo snel mogelijk op een knop te rammen, je kan er dus over nadenken hoe je wilt aanvallen.
Ik snap niet zo goed wat ik moet timen. Ik loop naar mob toe, ik sta stil. Mob loopt door mij heen.

Das niet te timen :) das gewoon de mob die doorloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dakreal schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:04:
[...]

Ik snap niet zo goed wat ik moet timen. Ik loop naar mob toe, ik sta stil. Mob loopt door mij heen.

Mjah, dit probleem had ik op het begin ook vaak. Ook vond ik het vervelend dat mijn poppetje niet automatisch naar een vijand toeliep als ik er op rechtsklikte.

Maar sinds ik een boog heb, gebruik ik die om de vijand te triggeren, dan blijf ik staan en druk ik alvast op de eerste melee skill zodat hij automatisch switcht naar melee wapens als de vijand dichtbij genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Dat de mob doorloopt lijkt mij het gevolg van lag. Je went er wel aan.

Automatisch naar de mob toelopen kun je aanzetten in de opties, maar is meestal niet aan te raden (ongewenste pulls bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Makkelijk om auto-attack even aan te zetten. Op dat zwaard links klikken. Zodat het grote ronde icoontje oranje oplicht. Trekt hij automatisch zijn boog, indien equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Hurtebise schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:25:
Makkelijk om auto-attack even aan te zetten. Op dat zwaard links klikken. Zodat het grote ronde icoontje oranje oplicht. Trekt hij automatisch zijn boog, indien equipped.
Dat vind ik ook zo'n raar systeem, geen auto-attack als je in melee range van een mob bent en een skill cast, maar dan moet je alsnog auto-attack aanzetten. De animaties worden ook continue onderbroken als je een skil doet (zeker bij ranger zie je dit erg goed), met 2 mobs vechten ziet dat er best komisch uit.

Ook zit er een aparte delay in skill-trigger, champion met die shout en daarna destructive strike (of die spel heet), direct na elkaar kan niet (ondanks queue van skills).

het voelt zegmaar allemaal niet echt vloeiend aan.

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-11-2010 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk echt dat je het gewoon in je vingers moet krijgen. Als je een ranged class hebt dan heb je er sowieso geen last van. Toch als melee is het een kwestie van oefenen. Als burglar ren ik meestal zelf rond een mob terwijl ik hem bestook en dat gaat eigenlijk altijd goed. Ook als tank ren ik rond om mobs op me te pakken en verplaats ik regelmatig zonder dat ik merk dat mobs door me heen lopen oid. Je kan wel door mobs / andere chars heen lopen maar ik heb er geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
The End schreef op donderdag 04 november 2010 @ 14:46:
[...]

Dat vind ik nou juist niet; verreweg het saaiste starter gebied vol met doegeenreetenloopjeeenongeluk quests. Mijn favoriete starterarea is die van de humans. Met name de 'instance' tot ongeveer lvl 5 vind ik goed gedaan.
Ik ben mijn eerste karakter in de shire begonnen, en vind het wel meevallen. Omdat ik nieuw begon was het leuk om rond te kijken in de shire op weg van de ene quest naar de andere. Ik denk dat het alleen vervelend is als je graag snel wilt levelen (alts dus). Je krijgt in elk geval wel meteen de lord of the rings sfeer mee met die schattige huisjes met ronde deuren enzo.

Hoe zit dat met die quest packs trouwens? ik kan nu gewoon alle quests pakken, maar dit is mogelijk het gevolg van mijn VIP status op dit moment of omdat ik level 29 ben en er nog niet aan toe ben. Mijn VIP status loopt af over een week of 3 dus dan wil ik wel weten of ik op dat moment alle quests moet gaan kopen. Lone lands kon ik nog gewoon doen, zit dat in het standaard pakket?

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Als je niets hebt gekocht, en je bent VIP, kan je alles doen in heel Eregion. Geen VIP? Dan alleen Ered Luin, Bree-land en Shire (de 3 startergebieden dus). Lonelands moet je dus alsnog gaan kopen wil je dat spelen zonder VIP te zijn.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Die Wardrobe is wel briljant. Eindelijk kan ik mn Hauberk of Glory op al mn characters dragen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hmpf.. schijnbaar gaan ze die hauberk in de store verkopen. Leuk joh, extreem zeldzame cosmetics gewoon voor iedere idioot beschikbaar maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:31:
Hmpf.. schijnbaar gaan ze die hauberk in de store verkopen. Leuk joh, extreem zeldzame cosmetics gewoon voor iedere idioot beschikbaar maken.
Tja, comes with the packet van Free to play :P Zeker de costumes die enkel voor het uiterlijk zijn, komen bijna standaard in de store terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:31:
Dan kun je niet meer pimpen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 12:23:
Ik ben mijn eerste karakter in de shire begonnen, en vind het wel meevallen. Omdat ik nieuw begon was het leuk om rond te kijken in de shire op weg van de ene quest naar de andere. Ik denk dat het alleen vervelend is als je graag snel wilt levelen (alts dus). Je krijgt in elk geval wel meteen de lord of the rings sfeer mee met die schattige huisjes met ronde deuren enzo.
Ik vind de Shire zeker een heel mooi gebied, maar ik vond de quests niet leuk. Ik hoor van wel meer mensen dat ze juist de Shire wel heel leuk vonden. Ieder zijn eigen ding. :)

Overgens heb ik het idee dat er heel veel lag is na de patch, misschien dat dat de oorzaak is van 'het door mobs heenrennen' probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mwah, daar gaat het niet zozeer om. Het is gewoon leuk om je anders te kleden. Als je er bijloopt met een honderd-in-een-dozijn outfit vind ik dat gewoon niet leuk. Daarom was die hauberk zo leuk, die waren er niet veel, dus je kwam niet tachtig man met datzelfde outfit tegen als je een keer de grote steden binnen loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:48:
[...]

Mwah, daar gaat het niet zozeer om. Het is gewoon leuk om je anders te kleden. Als je er bijloopt met een honderd-in-een-dozijn outfit vind ik dat gewoon niet leuk. Daarom was die hauberk zo leuk, die waren er niet veel, dus je kwam niet tachtig man met datzelfde outfit tegen als je een keer de grote steden binnen loopt.
Volgens mij heb je dit probleem bij elke MMO wel hoor. Bij Warhammer kun je zelf kleurtjes toepassen waardoor je er wat anders uit ziet. Bij WoW loop je allemaal in dezelfde endgame gear.

Ik las ook dat je als civilian erbij kan lopen via je wardrobe ofzo? :) wel leuke RP functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dakreal schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 13:50:
Volgens mij heb je dit probleem bij elke MMO wel hoor.
...
Ik las ook dat je als civilian erbij kan lopen via je wardrobe ofzo? :) wel leuke RP functie.
Ja, dat probleem heb je bij elke MMO. Daarom was dit item een van de weinige die er uit sprong. Het was tijdens het event al moeilijk te krijgen, er waren maar een paar mobs die ze dropten. Na het event was het bijna onmogelijk, moest je heel veel geluk hebben. Als je er een kreeg, was het meteen een "standout' item. Puur cosmetisch, maar wel relatief uniek binnen de verder relatief generieke outfits.
Bij Warhammer kun je zelf kleurtjes toepassen waardoor je er wat anders uit ziet.
Mjah, dat kan bij LOTRO ook, via dyes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat je weinig te vrezen hebt MueR.... in-game is ie wss. nog steeds lastig te halen en ik denk niet dat hele volksstammen dat ding zullen gaan kopen. Ik zeker niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Daar gaat het niet om Johnny. Het feit dat ze het ding beschikbaar maken reduceert het van een zeer zeldzaam item tot een standaard cosmetic. Dat vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:03:
Daar gaat het niet om Johnny. Het feit dat ze het ding beschikbaar maken reduceert het van een zeer zeldzaam item tot een standaard cosmetic. Dat vind ik niet kunnen.
Je kan het ook zo bekijken: als die dingen veel verkocht worden, dan kan je er wel vanuit gaan dat ze er veel meer van gaan maken, waardoor je weer meer kan customizen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 16:03:
Mag ik vragen waarom je in 's hemelsnaam nog LOTRO speelt? Je loopt alleen maar te klagen en zagen! Niets is goed en alles is verkeerd.

Dat je hebt met bepaalde keuzes niet eens bent kan ik me prima voorstellen, maar jij kraakt echt bijna alles af wat ze (Turbine/CM) doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik mag dat dan ook. Ik heb ondertussen genoeg moeite gedaan om het spel te verbeteren dat ik kritiek mag leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:14:
Ik mag dat dan ook. Ik heb ondertussen genoeg moeite gedaan om het spel te verbeteren dat ik kritiek mag leveren.
Persoonlijk denk ik dat je dan in het verkeerde forum zit. Alle kritiek wat je hier plaatst gaat sowieso niet verbeterd worden. Daarnaast vindt ik ook dat je een voorbeeldfunctie hebt en moet uitte als je moderator bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dakreal schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:20:
Persoonlijk denk ik dat je dan in het verkeerde forum zit. Alle kritiek wat je hier plaatst gaat sowieso niet verbeterd worden.
Tja, als ik het alleen hier zou posten wel ja. Gelukkig heb ik andere kanalen daarvoor. Dat jij niet op de hoogte bent van mijn historie en de kanalen die ik gebruik is niet mijn probleem.
Daarnaast vindt ik ook dat je een voorbeeldfunctie hebt en moet uitte als je moderator bent.
Dat is een andere discussie en die mag je in LA gaan voeren als je daar zin in hebt. Ik wens je veel succes de rest van de crew te overtuigen dat wij altijd vrolijk en positief over alles moeten zijn omdat we moderator zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door MueR op 05-11-2010 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dakreal schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 11:04:
[...]

Dan loop je tever door, je hoeft niet face to face te staan maar je er kan een virtuele meter of 2 tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Houd het liever ontopic. We zitten hier niet op een taalforum.

[ Voor 128% gewijzigd door PromoX op 08-11-2010 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Niet zomaar reageren, er zijn mensen die echt problemen hebben met schrijven zonder fouten.

Kan Muer wel ergens volgen. En de poster ergens ook.

Nou een community is tegelijk een pest en een zegen voor een ontwikkelaar/uitgever. Hoe je ermee om kan gaan: kijk naar Blizzard en enkele anderen. Het aantal voorbeelden van hoe je er niet mee om moet gaan, zijn legio. Kan er enkele opnoemen: the Chronicles of Spellborn (rip), CCP/EVE-Online (levend, maar enkele toegewijde spelers hun enthousiasme gaat steil bergaf omdat diverse knelpunten patch na patch en uitbreiding na uitbreiding onopgelost blijven).

En al bij al de spreuk dat je niet voor iedereen goed kan doen. Te klein team, andere focus (endgame, casual, new players), bepaald prioriteiten...

[ Voor 78% gewijzigd door Hurtebise op 06-11-2010 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
hoe kan ik hout verzamelen "treated rowan". het lukt niet als ik met een forester axe voor een tak gaan staan, dan krijg ik een melding (rood) "apprentice forester crafting"
info: heb crafting armsman gekozen met prof: weaponsmit(werk oke), woodworker (probleem) en prospector (< werkt prima).
passive crafting skills: apprentice prospector en track mines.
ben nu in combe stad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Je hebt de verkeerde vocation gekozen om hout te verzamelen; hiervoor heb je de skill "Forester" nodig die je krijgt als Woodsman of Explorer.

Meer uitleg: http://www.brighthub.com/video-games/mmo/articles/27207.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:35

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Een 'woodworker' bewerkt hout, maar kan het niet zelf verzamelen. Dat moet je kopen op de AH of van een kinnie. Ook kan je het oplossen door een alt aan te maken die wel 'forester' is. Een alt is altijd leuk, kan je zien hoe een andere class eigenlijk werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Vraagje.. Mijn vriendin is nu op het moment premium member.. Ze had voor f2p SoA en MoM...

Nu het zooitje f2p gegaan is moet ze idd uit alle gebieden van erigion de quests kopen... Nu heeft ze voor haar 2000 CM points SoM gehaald..

Maar mijn vraag is nu.. Moeten de premium members die de gebieden MoM en SoM gekocht hebben ook nog in de verschillende gebieden de quests weer kopen in de questpacks.. of is het zo zodra ze in MoM beland dat ze gewoon alles weer heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ze heeft MoM gewoon kompleet als ze MoM gekocht heeft. Het is namelijk 1 gigantische 'quest pack' met extra benefits (Warden/Runekeeper, 2 extra char slots, etc).

En nu ze SoM al heeft aangeschaft, is dat ook achter de rug. Het is 'yet another quest pack'.

[ Voor 23% gewijzigd door Trinsec op 07-11-2010 11:18 ]

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

en hoe zit dat met jullie VIP points.. Ik heb er maar 5005 ofzo.. Heb 1000 uitgegeven aan emotes lol.. heb nu er nog 4005.. Maar toen ik begon had ik 4500... De 505 heb ik gekregen van deeds en andere shit op al mijn avvie's .. Nu moet ik nog de 500 punten hebben en de twee extra maanden die ze beloofd h adden...

dus ik mis nog 1500 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ze zijn nog niet klaar met het uitdelen van die punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Ik kan helemaal niks kopen, heb iets vn 5000 punten, maar als ik iets wil kopen kan dat niet voor mijn character/level(verschillende characters, lvl tussen 10 en 63)

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stronkie schreef op zondag 07 november 2010 @ 11:25:
en hoe zit dat met jullie VIP points.. Ik heb er maar 5005 ofzo.. Heb 1000 uitgegeven aan emotes lol.. heb nu er nog 4005.. Maar toen ik begon had ik 4500... De 505 heb ik gekregen van deeds en andere shit op al mijn avvie's .. Nu moet ik nog de 500 punten hebben en de twee extra maanden die ze beloofd h adden...

dus ik mis nog 1500 punten.
Ik heb van het weekend ook mijn Special Edition geregistreerd. Heb totaal niets gehad, geen gametime/points whatever.

Is er een FAQ/website waar de voortgang staat? Want nu heb ik met de Officiele box nog steeds een f2p licentie....

[ Voor 70% gewijzigd door PromoX op 08-11-2010 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Bij mij werkt het toch wel, je moet echt inloggen in het game zelf om dingen te kopen, dus niet via character screen ;)
Dan werkt het niet

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Dakreal schreef op maandag 08 november 2010 @ 11:03:
Ik heb van het weekend ook mijn Special Edition geregistreerd. Heb totaal niets gehad, geen gametime/points whatever.

Is er een FAQ/website waar de voortgang staat? Want nu heb ik met de Officiele box nog steeds een f2p licentie....
Je krijgt ook alleen Premium/VIP wanneer je tenminste een maand subscription hebt gekocht. Ik betwijfel of ze de free game time bij een box meetellen. Mensen die voor de F2P launch de game gekocht hadden, werden wel geupgrade naar Premium, maar ik kan zo snel nergens vinden of dat nog steeds geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
MueR schreef op maandag 08 november 2010 @ 12:02:
[...]

Je krijgt ook alleen Premium/VIP wanneer je tenminste een maand subscription hebt gekocht. Ik betwijfel of ze de free game time bij een box meetellen. Mensen die voor de F2P launch de game gekocht hadden, werden wel geupgrade naar Premium, maar ik kan zo snel nergens vinden of dat nog steeds geld.
Beh, das wel vervelend. Maar ik ga eerst nog kijken of ik het echt boeiend genoeg vindt om voor te betalen. Op het moment is het leuk om ff af en toe met een maat te spelen. Maar dat is ook niet elke dag.

Op zich is het spel wel verbeterd, ben nu ook een hunter gestart omdat Melee voor mijn beleving absoluut niet werkt. De Hunter bevalt wel goed, en met Woodworking (dat je bogen kunt maken) blijft je dps hoog genoeg om alle mannekes goed neer te klappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
[...]

Ik heb net voor F2P de originele game gekocht (15e) en één maand subscription dat toen 0 euro kostte, waarschijnlijk omdat ik die gratis kreeg?

Mijn status op de Codemasters-site is 'VIP Account', maar ik heb nog geen TP's gekregen die ik wel had tijdens de bèta. Ik wacht nog wel even tot ze klaar zijn met uitdelen, anders moet ik een mailtje sturen.

En, Dak, ouwe Diablo'er, welkom. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
MueR schreef op vrijdag 05 november 2010 @ 17:29:
[...]

Tja, als ik het alleen hier zou posten wel ja. Gelukkig heb ik andere kanalen daarvoor. Dat jij niet op de hoogte bent van mijn historie en de kanalen die ik gebruik is niet mijn probleem.

[...]

Dat is een andere discussie en die mag je in LA gaan voeren als je daar zin in hebt. Ik wens je veel succes de rest van de crew te overtuigen dat wij altijd vrolijk en positief over alles moeten zijn omdat we moderator zijn.
*knip*. Zoals hierboven staat kun je hiervoor terecht in LA. Discussie over hoe een mod zich wel/niet zou moeten gedragen is hier offtopic.

[ Voor 23% gewijzigd door PromoX op 08-11-2010 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:04:
[...]

Ik heb net voor F2P de originele game gekocht (15e) en één maand subscription dat toen 0 euro kostte, waarschijnlijk omdat ik die gratis kreeg?

Mijn status op de Codemasters-site is 'VIP Account', maar ik heb nog geen TP's gekregen die ik wel had tijdens de bèta. Ik wacht nog wel even tot ze klaar zijn met uitdelen, anders moet ik een mailtje sturen.

En, Dak, ouwe Diablo'er, welkom. :p
:w

Op welke server hang jij uit duwd? ^^

Heb al even op de mainpage gekeken, maar zie niet direct een overzicht van alle servers.

Ik zit geloof ik op [EN] Witchwindle

[ Voor 10% gewijzigd door Dakreal op 08-11-2010 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 09:25
*knip*

Maar goed. OT. Ik houd dit forum al bijna vanaf het begin in de gaten en haal er heel veel nuttige informatie uit. Wat dat betreft alle hulde aan MueR die er, zeker met de zeer waardevolle starterspost, een zeer actief forum van maakt.
Dat we al bij deel 14 zitten heeft daar mee te maken en met de grote groep enthousiaste posters van zowel ervaren en beginnende spelers die elkaar toch altijd weer weten te vinden en elkaar blijven helpen.

Ik hoop dat we met ons allen nog lang van dit forum mogen genieten en er informatie uit kunnen putten.

[ Voor 38% gewijzigd door PromoX op 08-11-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Dakreal schreef op maandag 08 november 2010 @ 13:25:
[...]

:w

Op welke server hang jij uit duwd? ^^

Heb al even op de mainpage gekeken, maar zie niet direct een overzicht van alle servers.

Ik zit geloof ik op [EN] Witchwindle
Ik zit op [EN]Eldar in de gezellige kin (= clan / guild) Dutch Peacekeepers.

Aangezien je net begonnen bent, kun / wil je misschien nog overstappen.

Ik zat eerst in een andere kin, maar daar was geen reet aan en op aanraden van Raydenziggy op dit forum ben ik toen overgestapt naar DP. Erg behulpzame mensen en er zitten ook Vlamingen tussen waar ik altijd fan van ben vanwege hun verfrissende taalgebruik. :9

Ik ben zelf ook nog niet zover dat ik met alle endgame raids mee kan doen, maar dat maakt helemaal niks uit, want als ik ergens hulp bij nodig heb en er is iemand in de buurt, helpen ze graag.

Ik ben zelf ook niet al te lang bezig dus ik kan je wel van tips voorzien die ik zelf snel geleerd heb:
- Je moet veel lopen, dus koop zsm een mount om tijd te besparen (kan tegenwoordig al op lvl 5); ik heb hem toentertijd gekocht bij Hengstacer Farms ten noorden van Bree voor 200 silver.

- Je kan zelf je skills niet kiezen met een tree zoals in Diablo, je kan er elke keer één kopen bij de trainer voor je class als je een lvl gestegen bent, daarom moet je om de zoveel tijd even kijken welke je kunt kopen. Je kunt ook gewoon een sheetje uitprinten met welke skill op welk level beschikbaar is, zodat je weet wanneer je langs moet.

- Kies een crafting vocation waarbij je zowel zelf kunt verzamelen (prospector, farmer, forester) als de door jou beoogde items kunt maken. Ik heb bijvoorbeeld Weaponsmith & Prospector in mijn pakket. Toch zul je af en toe items nodig hebben waar je niet zomaar aan kunt komen, hiervoor is het handig om in een kin te zitten met andere crafters.

- Ondanks dat het een MMORPG is, zal je veel kunnen en moeten solo'en; per quest wordt ook aangegeven of je hem solo kunt doen of met een fellowship. Neem het advies van de fellowship maar ter harte, want als je die probeert te solo'en met een gelijkwaardig lvl ben je zo kapot. :)

Veel speelplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Davio schreef op maandag 08 november 2010 @ 15:45:
[...]

Ik zit op [EN]Eldar in de gezellige kin (= clan / guild) Dutch Peacekeepers.

Aangezien je net begonnen bent, kun / wil je misschien nog overstappen.

Ik zat eerst in een andere kin, maar daar was geen reet aan en op aanraden van Raydenziggy op dit forum ben ik toen overgestapt naar DP. Erg behulpzame mensen en er zitten ook Vlamingen tussen waar ik altijd fan van ben vanwege hun verfrissende taalgebruik. :9

Ik ben zelf ook nog niet zover dat ik met alle endgame raids mee kan doen, maar dat maakt helemaal niks uit, want als ik ergens hulp bij nodig heb en er is iemand in de buurt, helpen ze graag.

Ik ben zelf ook niet al te lang bezig dus ik kan je wel van tips voorzien die ik zelf snel geleerd heb:
- Je moet veel lopen, dus koop zsm een mount om tijd te besparen (kan tegenwoordig al op lvl 5); ik heb hem toentertijd gekocht bij Hengstacer Farms ten noorden van Bree voor 200 silver.

- Je kan zelf je skills niet kiezen met een tree zoals in Diablo, je kan er elke keer één kopen bij de trainer voor je class als je een lvl gestegen bent, daarom moet je om de zoveel tijd even kijken welke je kunt kopen. Je kunt ook gewoon een sheetje uitprinten met welke skill op welk level beschikbaar is, zodat je weet wanneer je langs moet.

- Kies een crafting vocation waarbij je zowel zelf kunt verzamelen (prospector, farmer, forester) als de door jou beoogde items kunt maken. Ik heb bijvoorbeeld Weaponsmith & Prospector in mijn pakket. Toch zul je af en toe items nodig hebben waar je niet zomaar aan kunt komen, hiervoor is het handig om in een kin te zitten met andere crafters.

- Ondanks dat het een MMORPG is, zal je veel kunnen en moeten solo'en; per quest wordt ook aangegeven of je hem solo kunt doen of met een fellowship. Neem het advies van de fellowship maar ter harte, want als je die probeert te solo'en met een gelijkwaardig lvl ben je zo kapot. :)

Veel speelplezier!
Zal even overleggen met mijn kameraad. Altijd wel gezellig om eventueel met meerdere mensen te gamen. Maar vooralsnog levelen we voornamelijk samen. We zitten nu op lvl 11. nog 9 lvls van de "free2p" cap af.

Daarna ga ik even kijken of het allemaal nuttig is om verder te spelen, aangezien je dan niet meer free kunt spelen ( op de normale manier ;-) ) Grinden is geen optie als je het mij vraagt. iig.. geen 45 lvls :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Dakreal schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:08:
Zal even overleggen met mijn kameraad. Altijd wel gezellig om eventueel met meerdere mensen te gamen. Maar vooralsnog levelen we voornamelijk samen. We zitten nu op lvl 11. nog 9 lvls van de "free2p" cap af.

Daarna ga ik even kijken of het allemaal nuttig is om verder te spelen, aangezien je dan niet meer free kunt spelen ( op de normale manier ;-) ) Grinden is geen optie als je het mij vraagt. iig.. geen 45 lvls :p
Er is geen harde cap op level 20; alleen de hoeveelheid quests/deeds is beperkt tot wat er in de start gebieden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft kun je door te grinden wel wat content unlocken en levellen maar expansions en bijbehorende gebieden zoals Moria (level cap 50 -> 60) en Mirkwood (level cap 60 ->65) (nog?!?) niet.

Heb zelf ook een F2P account aangemaakt om eens te ervaren hoe dat speelt en hoe ver je nu kunt komen zonder echt tot oeverloze grind te vervallen. Bovendien verwacht ik hier en daar wel eens 'acties' waarbij je gratis wat punten (zoals bijvoorbeeld de 500TP voor de Preview) kunt krijgen waar je dan wat questpacks voor kunt kopen. Zo ook op m'n US account voor 50 (!!) TP het Lonelands questpack gekocht. Just for fun ofc O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TAA schreef op maandag 08 november 2010 @ 16:27:
[...]

Er is geen harde cap op level 20; alleen de hoeveelheid quests/deeds is beperkt tot wat er in de start gebieden beschikbaar is. Zoals je al aangeeft kun je door te grinden wel wat content unlocken en levellen maar expansions en bijbehorende gebieden zoals Moria (level cap 50 -> 60) en Mirkwood (level cap 60 ->65) (nog?!?) niet.

Heb zelf ook een F2P account aangemaakt om eens te ervaren hoe dat speelt en hoe ver je nu kunt komen zonder echt tot oeverloze grind te vervallen. Bovendien verwacht ik hier en daar wel eens 'acties' waarbij je gratis wat punten (zoals bijvoorbeeld de 500TP voor de Preview) kunt krijgen waar je dan wat questpacks voor kunt kopen. Zo ook op m'n US account voor 50 (!!) TP het Lonelands questpack gekocht. Just for fun ofc O-)
Het is mij idd ook opgevallen dat sommige niet duur zijn, maar tot nu toe is dit opvulling :P en geen project waar ik direct geld aan wil uitgeven. Zie het maar zo dat het spel zich eerst moet bewijzen voordat ik er in wil investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hoe groot zou de kans zijn op: You have acquired a [Aged Deed].

En hoe groot zou de kans zijn dat je die 2x krijgt op 1 char terwijl je dagelijks met 10 chars de chest loot?

;( :'( ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
[...]

Mogelijk krijg je het alleen als je een abonnement hebt op het spel. Ik heb 2 dagen voor f2p shadows of angmar+mines of moria pack gekocht met 30 dagen gratis, en vervolgens 1 dag voor f2p maandelijks betalen aangezet (wat kan worden gestopt voordat die 30 dagen om zijn). Vervolgens kreeg ik 1000 punten wat vermoedelijk 500 voor de beta inschrijving en 500 voor 1 maand VIP is.

Pagina: 1 ... 22 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.