The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.637 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
MueR schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 17:58:
[...]

Tja, voor een test maakt het niet uit hoeveel het kost he? :P Het gaat toch niet mee naar live.
als ik onderstaande lees gaan de punten niet mee. de gekochte spullen hoop ik wel :)

You can use these extra points to purchase additional content, features and items from the brand new in-game LOTRO Store. Please be aware that these Points won’t be carried over into the live service when it launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Er gaat helemaal niets, maar dan ook niets mee maar de live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
MADG0BLIN schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:35:
Er gaat helemaal niets, maar dan ook niets mee maar de live.
Jawel, mijn login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Damn! Ik had al een login op live. Raak ik die nu kwijt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Kan iemand een overzichtje maken van wat er allemaal aan content bij komt als de versie van de test naar life gaat? Of linkje ernaar gegeven is ook zeer welkom. Ik verzuip nog in de F2P chaos, en kan niet goed zien wat er dadelijk, als je gewoon je 10-15euro de maand betaald, nieuw bijkomt. Dus als je die shop helemaal links laat liggen ;)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

500 TP per maand extra zakgeld. Dat is alles. Voor de VIPs verandert er eigenlijk weinig.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48
DJrDJ666 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 18:16:
als ik onderstaande lees gaan de punten niet mee. de gekochte spullen hoop ik wel :)
Ijdele hoop. Ze gaan je niets kado doen. Als ze via dit preview event met de zeer lage prijzen (die enkel voor testdoeleinden zo laag zijn, zodat veel mensen spullen kopen en mogelijke bugs tegenkomen) ineens content op de live server voor je unlocken, zou ik me afvragen hoe ze geld willen gaan verdienen. Toegegeven, het zou voor de spelers die al zo lang wachten een mooi gebaar zijn, maar CM denkt maar aan 1 ding: hoe halen we hier maximaal geld uit. Dus, helaas, je zal op de live server, op je live account (je zit nu op een test account) toch echt gewoon punten moeten kopen.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Ik wou gisteren starten met het preview event, maar ik kon niet inloggen. Ik kreeg iedere keer een foutmelding. Zijn er nog die dit probleem hebben? En hoe lang duurt het event nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Ik ben eergisteren begonnen, toch weer leuk zo'n MMORPG. Het valt me wel op dat ik erg weinig aanspraak heb. Ik zwaai meestal als ik iemand in middle of nowhere tegenkom, maar nog nooit iemand een woord zien typen. Mis ik wat?

Ik ben een totale LOTRO noob, ik ben casual speler . . huppel alleen wat rond. Ik zou het wel leuk vinden iets aanspraak te krijgen op de Snowbourne server. Speel nu een elf hunter genaamd Drunkalas. lvl 12

[ Voor 14% gewijzigd door Togt op 28-10-2010 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Togt schreef op donderdag 28 oktober 2010 @ 13:53:
Ik ben eergisteren begonnen, toch weer leuk zo'n MMORPG. Het valt me wel op dat ik erg weinig aanspraak heb. Ik zwaai meestal als ik iemand in middle of nowhere tegenkom, maar nog nooit iemand een woord zien typen. Mis ik wat?

Ik ben een totale LOTRO noob, ik ben casual speler . . huppel alleen wat rond. Ik zou het wel leuk vinden iets aanspraak te krijgen op de Snowbourne server. Speel nu een elf hunter genaamd Drunkalas. lvl 12
Als je een trial account hebt, kan je niemand een message sturen tot die jou als friend heeft toegevoegd. Je mag best kletsen tegen mijn hobbit Smiecht, echter ben ik bijna net zon noob als jij want ik speel een week ongeveer nu en ben level 23. Als er nog tweakers in snowbourn rondhangen die zin hebben om algemene vragen over het spel te beantwoorden en specifieke vragen over de burglar class, dan stuur mij ook maar een tell.

Zijn de servers trouwens down? ik krijg een zwart scherm met 'countdown to next attempt' bij de gewone client. De f2p beta client doet het nog wel gewoon.

edit: laat maar ik zie het al die servers zijn down

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjuc
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 28-08 01:33
Ik neem contact met je op, wacht ook op de extended downtime ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook als een huntertje op snowbourne. Lvl 28 geloof ik. Speel het ook nogal casual, uurtje questen per keer. Stuk leukere verhaallijnen tijdens het questen dan andere mmo's imo.

Nimbeunrod is de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Over het algemeen is de community wel redelijk vriendelijk... naar men zegt stukken beter dan WoW. Het kan zeker in de lage gebieden wel voorkomen dat men niet terugzwaaid maar dat kan ook zijn omdat ze het simpelweg niet zien in de chatlog. Naar kinnies wordt altijd gezwaaid maar ook dan mis ik vaak een /wave oid van iemand.

Een van mijn 6 classes is een burglar en t is zeker een van mn favo classes dus als je wat wilt weten lemmeknow :)

Ingame een tell sturen ga ik wss. vergeten dus je mag het altijd hier vragen of in een pm. Ingame name van mn burglar is Frojo :)

Mn meest recente char (65) is een hunter en ik merk toch wel dat daar niet zo heel erg behoefte aan is end-game. Er is meestal wel plek voor een ranged DPS in een groep maar die plek is heel snel gevuld. Tanks en captains zie ik toch het meest gevraagd. Uiteraard lost het joinen van een guild veel van dit soort problemen op. Hunter is heel makkelijk om te levellen (porten ftw) maar er zijn er gewoon te veel van :)

[ Voor 26% gewijzigd door JohnnyV76 op 28-10-2010 17:08 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Togt
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-08-2021
Tja, ik heb hunter gekozen omdat ik een hekel heb aan langzaam lopen ;) Ik ga nog wel een Burglar beginnen omdat die class me wel ligt.(sinds DAOC al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Neem de Warden, dan loop je pas echt snel. :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Weet iemand nog een actieve kin op Snowbourn die casual spelers rekruteert? Mijn huidige kin is akelig rustig en onderneemt niets gezamenlijk.

Lectord
L29 Captain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerKe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 20:04
Ik weet niet of het hier al ergens gepost is, maar er is een datum: op 2 november word LOTRO ook eindelijk in europa Free to Play!

http://community.lotro-eu...3&pagename=news&type=news

Ik zal zeker weer eens inloggen met mijn oude account, en het misschien weer regelmatig gaan spelen. Een goede zet om het gratis te maken volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
Tevens zijn ze -zonder aankondiging- per direct gestopt met de lifetime subs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yahrr
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-08-2020
Ik speel nu F2P op een US server (Gladden). Ik zou graag op een europese server willen spelen en het liefst bij een NL kinship. Van de meeste US spelers wordt ik niet wijzer. Het spel dwingt ook niet echt tot samen spelen zoals bv Guild Wars.

Betekent dat dat ik het spel opnieuw moet downloaden of kan ik straks alle servers kiezen?

Pentax K20D K3II 16-50 50-135 / Sigma 10-20mm / Kiron 105 macro / 360FGZ / Statieven: Manfrotto BeFree en 055PRO / Crumpler Quick Escape Sling / Picasa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat betekend helaas dat je een volledig nieuwe client moet downloaden ja, en een nieuw character aan moet maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Oke, het staat nu ook in de client;

The Lord of the Rings Online(TM): Free to Play Maintenance times.30-Oct-2010We are happy to announce that on Tuesday, 2nd November, the LOTRO servers will be coming down for maintenance at 1am UK time (GMT). During this time Free to Play will be applied to the servers. To ensure a smooth launch we will be bringing the servers back up one at a time, starting with the new worlds.

The patch servers will go up as soon as possible in the morning.

We thank you for your patience during the downtime and look forward to seeing you in Middle-earth.

Please note that there will be the normal scheduled maintenance on Thursday 4th November.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Maybe binnenkort weer eens downloaden en spelen, ben benieuwd hoe het op Evernight is. Bijna een jaar niet gespeeld as far as I can remember. :p

Iemand hier die weet of Evernight nog aardig bevolkt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Evernight is nog steeds goed bevolkt met een goede community hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ik moet vanavond echt eens aan een nieuwe TS gaan werken. Helemaal geen tijd gehad vorige week :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Dus het lijkt erop dat we woensdag ff aan de slag kunnen en dan donderdag weer down.
dat wordt een druk weekend dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De Haunted Burrow is echt random, maar ik ben nu wel uberhappy dat m'n main nu een Skeleton Horse heeft. :) Of eigenlijk een pony, want ze is een hobbit. :D

Is dat halloweengedoe al op de EU servers? Ik heb er nog niemand over de Fall Festival zien praten? Of is dat pas ook op 2 november tijdens de update? Wel beetje suf, zo na halloween. :P

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan zeggen ze dat Rune-keepers lorebreakers zijn :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Nu online

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

JohnnyV76 schreef op maandag 01 november 2010 @ 13:55:
[...]

En dan zeggen ze dat Rune-keepers lorebreakers zijn :)
Het is gewoon een zwart paard met een tekening van botten erop gekalkt. :) 'Tis a Hobbit prank. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is al wel Fall Festival, maar dat is tot nu toe allemaal nog niet zo spannend. Er is wel een nieuwe (volgens mij dan - vind het iig best geslaagd) festival horse.

The Haunted burrow komt bij mijn weten pas met F2P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lammert
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-09 11:50
Lector schreef op vrijdag 29 oktober 2010 @ 13:34:
Weet iemand nog een actieve kin op Snowbourn die casual spelers rekruteert? Mijn huidige kin is akelig rustig en onderneemt niets gezamenlijk.

Lectord
L29 Captain
"Room for Improvement" (tevens een aantal T.net kinnies) bevalt mij goed, hoewel ik al weer een paar weken SC2 addicted ben en aan spelen weinig toekom.... Lointje kan je uitnodigen iig, ben zn ingame nick ff kwijt, maar T.net pm werkt vast ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou de client is beschikbaar:
Pando EN.
Ik wacht nog even totdat de torrent later deze avond online komt, die pando-crap is nix :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die pando-crap is hier anders al binnen :) Morgenochtend als ik naar mn werk ga gaat ie aan, kan ik daarna heerlijk spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Die pando-crap loopt hier vast... scherm reageert al 10m niet meer. Ging daarvoor met 1.5MB per seconde. Straks de torrent dan toch maar...

Even Pando opnieuw gestart, gaat nu met 2MB/s - 2.5MB/s. Eens kijken hoelang het uiteindelijk duurt voordat de boel binnen is.

[ Voor 31% gewijzigd door The Flying Dutchman op 01-11-2010 19:41 ]

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Mot ik di eclient opnieuw binnenhalen als ik de reatil heb of de beta?

Dat ik het niet weet en er geen zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 01 november 2010 @ 18:43:
Die pando-crap is hier anders al binnen :) Morgenochtend als ik naar mn werk ga gaat ie aan, kan ik daarna heerlijk spelen ;)
Ik heb dat ding getest met de f2p preview client... werkte echt van geen meter, mega-trage download (20k) ook na herhaaldelijk resetten/restarten. Heb m na 1Gb afgekapt anders was ik nu nog bezig (client is 13G). Daarna nog problemen gehad met hick-ups op de lijn, bleek dat ding op de achtergrond mee te draaien. Snel van mn pc afgegooit die meuk.
Anyway, er wordt geen standalone patch aangeboden dit keer... als je dus morgen met de huidige client aanlogt gaat hij een patch van ruim 1Gb downloaden.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Ik zou Pando toch nog eens proberen als je de client voortijdig wilt updaten... ook hier ging het prima; 3,5MB/s en was dus zo binnen. Ondanks dat Satine de torrent "soon" had aangekondig is hij er nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lammert schreef op maandag 01 november 2010 @ 16:09:
[...]
"Room for Improvement" (tevens een aantal T.net kinnies) bevalt mij goed, hoewel ik al weer een paar weken SC2 addicted ben en aan spelen weinig toekom.... Lointje kan je uitnodigen iig, ben zn ingame nick ff kwijt, maar T.net pm werkt vast ook.
Mijn in-game name is ook Lointje ;-) Ben momenteel wel leader (en officer) af wegens tijdsgebrek, maar ik kan je altijd doorverwijzen naar een officer als je wil joinen.

Patch server is nog niet op, mijn client is dus aan het loopen nu, en ondertussen gaan we ontbijten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je krijgt de update toch ook gewoon binnen als de servers klaar zijn? gewoon via je inlogscherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 09:24:
je krijgt de update toch ook gewoon binnen als de servers klaar zijn? gewoon via je inlogscherm?
Ja als je de client gebruikt die bijv. gisteren nog werkte, zal er na patchen een update binnen gehaalt worden van een kleine Gieg. Je kunt dit al voor zijn door gewoon de nieuwe client te downloaden (in het verleden was het namelijk vaak zo dat patchen traag gaat op de patchdag zelf).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben benieuwd wanneer ze de patch-servers online gaan gooien :)

Nog mensen van plan op de nieuwe server te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

patch servers zijn als het goed is online, nu nog wachten tot snowbourn weer online komt :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Laatst online: 06-01 16:46
rik86 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 10:33:
Ik ben benieuwd wanneer ze de patch-servers online gaan gooien :)

Nog mensen van plan op de nieuwe server te starten?
Dat vroeg ik me ook af.

Ik zit nu op Eldar en heb eigenlijk geen zin opnieuw te beginnen tenzij er een hoop Tweakers verhuizen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Hoi jongens en meiden ik probeer nu al een tijdje te patchen maar ik krijg steeds een error, zie screen:
[IMG=http://img233.imageshack.us/img233/220/errorce.jpg][/IMG]
Iemand een idee wat dit is en hoe ik het kan verhelpen? Het lotro forum is down, waarschijnlijk overbelast, dus daar vragen lukt ook niet...

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik had ook errors totdat ik de Launcher opnieuw startte.

Ik ben net klaar met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat lekker daar bij CM volgens mij is heel hun netwerk overbelast. De patcher stopte ook met downloaden op dezelfde momenten dat het forum niet geladen kon worden. Die van mij patched nu helemaal niet meer, de server was pleite halverwege het patchen en nu ga ik direct naar het login scherm waar ik een error krijg dat ik niet kan verbinden met de loginserver. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Login errors zijn logisch omdat nog geen enkele server online is. Patch-server is het enige dat nu online is, waarmee je dus je client kunt updaten. De game servers zouden 1 voor 1 weer gestart moeten worden zodra alle maintenance en f2p updates toegepast zijn.

Overigens hebben ze de prijzen voor Turbine Points online gezet, deze zijn hier te vinden:
http://community.lotro-eu...ore-points-promotions.php
Prijzen vallen op zich wel mee, maar ligt ook beetje aan hoeveel de dingen in de in-game store nou precies gaan kosten.

[ Voor 34% gewijzigd door rxs op 02-11-2010 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh zelfs als ik mijn pc reboot valt er volgens de patcher niks te patchen. Weet iemand of ik het kan forcen om alle resources te checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
rxs schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 12:36:
Login errors zijn logisch omdat nog geen enkele server online is. Patch-server is het enige dat nu online is, waarmee je dus je client kunt updaten. De game servers zouden 1 voor 1 weer gestart moeten worden zodra alle maintenance en f2p updates toegepast zijn.
Komt bij dat ze ook bezig zijn met het forum enigzins op de schop nemen. Plugins toevoegen, nog wat andere dingen intergreren, nieuwe subfora toevoegen etc etc. Satine of Faya kondigde dit vanochtend aan, heeft dus niets met een overbelasting te maken.

@hierboven: je kan jezelf forcen een beetje geduld te hebben :P

edit: Zodra je hier een groen vinkje ziet staan achter de server(s) en je kan nog steeds niets dan is het tijd om te klagen, nu meer tijd voor lunch met een lekkere bak koffie ofzo :P

[ Voor 19% gewijzigd door X-Fire-X op 02-11-2010 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Pff.. wat is zo'n TS elke keer een bult werk... Voorproefje voor jullie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij wil bij mij ook niet patchen nu. krijg een retry? klopt dit of is het een kwestie van blijven proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, dit is de eerste keer dat ik alles geïnstalleerd heb en de servers nog niet eens online zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fire-X
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-03 09:33
First worlds to come up will be [DE] Anduin, [EN] Withywindle and [FR] Sirannon! Though no ETA on exactly when they are coming up...
Aldus twitter. Is het eind dan eindelijk in zicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Nja, dan toch maar eens aan een Burglar beginnen op de nieuwe server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dit niet de meest simpele grote update uit de lotro-europe geschiedenis aan het worden ;)

Ziet er tot nu toe goed uit Muer :)

[ Voor 15% gewijzigd door rik86 op 02-11-2010 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe TS ziet er idd al mooi uit... keep it up :)

Patchen is hier goed gegaan (vrouw geregeld terwijl ik op het werk was) maar kan nu niet inloggen nog. Oeh ik wil er iiiiiin :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 16:37:
Patchen is hier goed gegaan (vrouw geregeld terwijl ik op het werk was) maar kan nu niet inloggen nog. Oeh ik wil er iiiiiin :9~
Had maar direct ff de volledige nieuwe client gedownload vanacht en vamorgen geinstalleerd :-) Alles klaar nu alleen kom ik er ook nog niet op, krijg een failed with HTTP status 403: Forbidden error, ik zie nu ook dat het forum down is, men zal wel druk bezig zijn :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je probeert in te loggen staat er gewoon nog dat de servers offline zijn... geduld dus nog... *kijkt in de veronica gids of er nog wat op tv komt*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het duurt lang, maar blijkbaar zitten ze toch nog op schema (aldus twitter). Ik snap gewoon niet waarom ze geen ETA mogen geven, zelfs al zitten ze nog op schema. Hadden ze nu op voorhand gezegd dat het pas tegen 6-7 's avonds online komt, hadden veel mensen hun dag anders ingepland. Ik heb toevallig vandaag vrijaf dus vanmorgen meteen client opgezet. Patchen ging vrij goed rond de middag, bij 80% is hij even stilgevallen. Maar na client te heropstarten deed hij de laatste 1200 files.

Sindsdien zit ik films/series te kijken en andere games te spelen. Af en toe update ik eens de twitteraccounts. Voor mij ging de dag er niet veel anders uitgezien hebben (behalve misschien mijn todo lijstje wat later op de dag), maar ik zie mensen toch geïrriteerd continu refreshen de voorbije 5 uur ^^

En forums down was blijkbaar semi-onafhankelijk van patch-dag, gewoon brute pech. (hoewel het feit dat iedereen ging kijken of er al nieuws wel, best wel geholpen heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
bah, krijg die nare error code 'there was an error generating the hash code for a patch file'. Hopelijk gaat dat vanzelf over de client blijft retry-en

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een hash code error.. yay. gelukkig heb ik geen vrij genomen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 17:56:
bah, krijg die nare error code 'there was an error generating the hash code for a patch file'. Hopelijk gaat dat vanzelf over de client blijft retry-en
Hier dezelfde fout op twee verschillende systemen...herstarten van de launcher heeft niet geholpen. Zo eens rondkijken op de diverse fora..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op Twitter zegt men bij LOTRO Europe > restarten van de launcher, maar dat is bull.

dit las ik ergens... wat trouwens ook niet helpt bij mij

Bij mij is het wel gelukt met die turbineregisterGDF, gewoon rechtermuisknop, runs as administrator en daarna gewoon lotro opstarten. Bij mij werkte de updater daarna wel en nu is de update klaar en ben ik aan het wachten tot de servers weer online zijn.

En de game is nog steeds van Turbine, alleen de uitgever is in Europa Codemasters
.

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
probleem is dat er een bugje in 1 van de files zat, correcte file is geupload, maar schijnt lang te duren voordat alle patch-servers dat door hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan nu wel inloggen maar nog niet op snowbourn. Lijkt erop dat de nieuwe servers nu al beschikbaar zijn. Heb wel vertrouwen dat we nu snel op onze eigen server kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
Ik denk simpelweg dat ze eerst wat nieuwe spelers naar die nieuwe servers willen gooien voordat de oude servers open gaan. Balen.

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ze wilden niet alles tegelijk om de loginservers een beetje te sparen of zoiets. Maar natuurlijk eerst de nieuwe servers.

Feit dat er al 2-3 open zijn is wel goed nieuws, nog even :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
4 open, zoals je ziet eerst de low population servers natuurlijk :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:13

The End

!Beginning

Voor de mensen met de 'hash error': Het lijkt erop dat de file 'all.js' in de directory 'The Lord of the Rings Online\Forward\browser\greprefs' corrupt is. Kan iemand, die wel heeft kunnen patchen, deze file uploaden? Dan kan ik testen of het werkt. (Ik krijg ook deze foutmelding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22:40
Wat fijn toch dat Gilrain zo'n low population server is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The End schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:22:
Voor de mensen met de 'hash error': Het lijkt erop dat de file 'all.js' in de directory 'The Lord of the Rings Online\Forward\browser\greprefs' corrupt is. Kan iemand, die wel heeft kunnen patchen, deze file uploaden? Dan kan ik testen of het werkt. (Ik krijg ook deze foutmelding)
Oorspronkelijk geplaatst door biotek
blijkbaar als je de greprefs folder in browser/geprefs overschrijft met de files van de preview client dan gaat het link gevonden op de forums en nu is hij bij mij aan het updaten (pak wel een back-up van je originele greprefs files)

Download greprefs.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

dit vond ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:30:
Oorspronkelijk geplaatst door biotek
blijkbaar als je de greprefs folder in browser/geprefs overschrijft met de files van de preview client dan gaat het link gevonden op de forums en nu is hij bij mij aan het updaten (pak wel een back-up van je originele greprefs files)

Download greprefs.rar from Sendspace.com - send big files the easy way

dit vond ik
Thx; ik heb de file geprobeerd, maar hij wordt weer overschreven met de corrupte versie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Die error ging bij mij vanzelf over, kwestie van wachten zo lijkt het. Installatie is voltooid maar nu krijg ik een fout met betrekking tot C++. Een download linkje naar microsoft voor het downloaden ervan geeft een bestand dat ook al een fout geeft, bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Shoot.

Van alles open, maar Laurelin nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The End schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 19:38:
[...]

Thx; ik heb de file geprobeerd, maar hij wordt weer overschreven met de corrupte versie....
Bij mij ook en ik wacht al sinds half zes (het is nu 19:55). Echt vervelend dit. Kan het trouwens kwaad om die Greprefs te vervangen in de files browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe [EN] F2P server is alweer down :P Weet iemand hoe het zat met het aantal punten dat je als lifetimer kreeg? Ik heb in ieder geval elke maand ingelogd en ook op de preview server en heb 3500 TP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het uitdelen van de points kan wel 1 a 2 dagen duren. Mogelijk doen ze het niet account per account, maar eerst per type: wie heeft allemaal ingelogd, pas daarna: wie is er lifer, ... enzovoort.

Dus mogelijk krijg je de rest nog wel, sowieso nog een dag of twee wachten voor je een ticket indient :)

Waar krijg je dat te zien trouwens?

[ Voor 8% gewijzigd door Lointje op 02-11-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een ongelofelijke puinhoop...

Eerst 2 uur lang een foutmelding in de launcher op DirectX9, nu hangt ie op een 'hash code error'. Zelden zo'n slechte patch meegemaakt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit typisch CM of ben ik nu te voorbarig?

Mnn vrije dag voor morgen heb ik alweer ingetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 20:05:
De nieuwe [EN] F2P server is alweer down :P Weet iemand hoe het zat met het aantal punten dat je als lifetimer kreeg? Ik heb in ieder geval elke maand ingelogd en ook op de preview server en heb 3500 TP.
Geloof dat je maximaal iets van 4500 Points kon krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:01:
Is dit typisch CM of ben ik nu te voorbarig?

Mnn vrije dag voor morgen heb ik alweer ingetrokken.
Lijkt me niet typisch CM. Dit gaat vrijwel op dezelfde manier als met het life gaan van F2P in US. Ook daar konden ze pas in de avond een beetje inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit is tochwel vaker voorgekomen met updates vroeger... had dit voor deze ook wel verwacht voor, zeker ivm met die implementatie van de store etc.
btw volgensmij kon je al sinds de late middag op de nieuwe servers spelen :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Rfce schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 21:05:
Dit is tochwel vaker voorgekomen met updates vroeger... had dit voor deze ook wel verwacht voor, zeker ivm met die implementatie van de store etc.
btw volgensmij kon je al sinds de late middag op de nieuwe servers spelen :)
Precies, in Europa nu ook.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik na 20.00 uur in 1 keer kon inloggen op Eldar, verder geen problemen gehad. Ik had 4580 points een kinnie zelfs 4945. Ziet er tot nu toe goed uit, wacht wel ff met het boek doen wat een drukte 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Verwijderd schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:01:
Ik moet zeggen dat ik na 20.00 uur in 1 keer kon inloggen op Eldar, verder geen problemen gehad. Ik had 4580 points een kinnie zelfs 4945. Ziet er tot nu toe goed uit, wacht wel ff met het boek doen wat een drukte 8)7
Hmm, voordat F2P live ging had ik 1000 points, met de bonus points van de preview kwam ik toen op 6000 uit, maar nu heb ik helemaal niks meer?

Ben bang dat ik daar toch een ticket over moet indienen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tntkiller
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 01:24
zo ben voor de F2P maar weer eens ingelogt

ik heb een lvl 60 minstrel en gaurdian maar ik weet me god niet meer hoe ik ze moet spelen.......

weet er iemand hoe dit het best weer aan te pakken om alles weer te leren

ik zit op snowbourn voor het geval iemand daar speelt :) (yasini lvl 50 minstrel)

Iseci

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zat rond 7 uur ingelogd op Eldar, boek quest op champ gedaan, ff instance gedaan - school lvl 65, met 2 burgs, HM redden we niet, kwamen er te laat achter wat moest, en ff in festival ding rondgelopen

nieuwe gebied ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Davio schreef op dinsdag 02 november 2010 @ 23:04:
[...]

Hmm, voordat F2P live ging had ik 1000 points, met de bonus points van de preview kwam ik toen op 6000 uit, maar nu heb ik helemaal niks meer?

Ben bang dat ik daar toch een ticket over moet indienen...
Huh? Voordat F2P live ging waren er helemaal geen Points. Je ben waarschijnlijk in de war met de Preview-server. Alle Points daar waren zuiver en alleen bedoeld om een kijkje (preview) te kunnen nemen in Lotro. Iedereen kreeg standaard 1000 Points en per mail kreeg je nog een code om er 5000 bij te laten boeken. Niets daarvan is en zou worden overgezet naar live. Was alleen bedoeld om de servers bij Codemasters te testen.

Verder heb je nog loyaliteitspunten die vandaag en morgen worden toegevoegd. Afhankelijk van hoe lang je het spel al speelt, hoe vaak en of je een lifetime-abonnement hebt krijg je tussen de 0 en 4500 Points bijgeschreven. Dus heb nog even geduld, er zijn waarschijnlijk nog Points onderweg... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14:41
hoe zit het nu met lifetime subs? krijg je nog wel iedere maand 500 punten of is dat nu afgelopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als VIP-er krijg je elke maand 500 points.

Het was heel vreemd gisteravond. Snowbourn was tot ongeveer 21:45 down maar vroeg op de avond konden 2 kinnies er wel op en die bleven er ook gewoon op. Best frustrerend voor de rest van de kin die tevergeefs probeerden in te loggen. Daarna even wat chars ingelogd... nog niet veel gedaan. Heb 6 lvl 65 chars en krijg voor elke ongeveer 250 extra TP's vanwege deeds. Met nog 2 chars te gaan zit ik al op 5530 TP's dus kom zeker over de 6k heen. Vind de prijzen wel hoog in de shop moet ik eerlijk zeggen. 15 extra vault plekken kost iets van 900 punten. Vault is echt dramatisch zoals het nu is maar begreep dat het heel erg verbeterd wordt met de aankomende update. Van wat ik gezien heb is het idd 100x beter.

Heb al even gespeeld met de nieuwe skills van de hunter. Blood arrow is wel leuk... doet ongeveer 300 damage op een niet-crit en kost 270 morale bij mij. Een crit (dev) in strength deed 1960 damage en in precision heb ik een 1720 als max gezien. Leuk om in je rotatie mee te nemen maar oppassen bij solo en meerdere mobs. Het is toch 1/3 van je totale morale per minuut wat je weg schiet zo als je hem gebruikt als ie van cd is. Dazing blow is fijn... snellere interrupt dan je ranged stun of fear. De interrupt van blind side is best lastig eigenlijk. Je moet echt heel dichtbij staan en je kunt ook nog eens niet bewegen om de skill te gebruiken. Toch errug fijn om een interrupt te hebben met korte cooldown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Moraxv schreef op woensdag 03 november 2010 @ 00:25:
[...]

Huh? Voordat F2P live ging waren er helemaal geen Points. Je ben waarschijnlijk in de war met de Preview-server. Alle Points daar waren zuiver en alleen bedoeld om een kijkje (preview) te kunnen nemen in Lotro. Iedereen kreeg standaard 1000 Points en per mail kreeg je nog een code om er 5000 bij te laten boeken. Niets daarvan is en zou worden overgezet naar live. Was alleen bedoeld om de servers bij Codemasters te testen.

Verder heb je nog loyaliteitspunten die vandaag en morgen worden toegevoegd. Afhankelijk van hoe lang je het spel al speelt, hoe vaak en of je een lifetime-abonnement hebt krijg je tussen de 0 en 4500 Points bijgeschreven. Dus heb nog even geduld, er zijn waarschijnlijk nog Points onderweg... ;)
Ah, OK, ik dacht dat ik die points had gekregen omdat ik het spel had gekocht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

Wat zijn de musthaves om te kopen uit de store? (voor mensen met abbo/lifetime account).

Ik zelf wil iig:
-shared storage
-extra character slot
-stat tomes (permanente stat verhoging)

Zijn er nog meer dingen interessant om te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-04 14:12
Ja, de emote's natuurlijk!!

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als VIP heb je toch sowieso 9 char slots? Ik hoef echt niks daarvoor bij te kopen. Er zijn 9 classes waarvan ik er 2 hoogstwaarschijnlijk nooit ga spelen. Heb nu dus 6 max lvl chars en nog 1 die ik nog wel wil spelen dus dan hou ik nog 2 slots over voor eventuele nieuwe classes ooit.

stat tomes zijn wel erg interessant al zijn base stats am sich best ruk.

Aller-allerbelangrijkste wat je volgens mij voor TP's kunt kopen zijn expansions. Aangezien deze rond de 2500 points zullen gaan kosten (=ong. 25 euro)) verwacht ik denk ik dat ik 2500 als minimum hoeveelheid ga aanhouden. Ook goed opletten als ze special offers oid hebben !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
Ja, en je kan nog een 10e slot kopen voor 695 points als ik het goed heb. Overigens heb ik al 4500 punten uitgegeven... Stat boosts ftw :P

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The End

The End

!Beginning

JohnnyV76 schreef op woensdag 03 november 2010 @ 09:17:
Als VIP heb je toch sowieso 9 char slots? Ik hoef echt niks daarvoor bij te kopen. Er zijn 9 classes waarvan ik er 2 hoogstwaarschijnlijk nooit ga spelen. Heb nu dus 6 max lvl chars en nog 1 die ik nog wel wil spelen dus dan hou ik nog 2 slots over voor eventuele nieuwe classes ooit.
Ik heb nu 7 slots. Ik heb Mines of Moria en Mirkwood expansions. Ik wil graag van elk character er 1 hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Ik heb een vraag, dus jullie zeggen dat jullie Tribute Points krijgen van reeds uitgevoerde deeds an nog eens 500 tribute points aangezien jullie vip zijn?

Ik ben gisteren avond ingelogd en ik vond 0 Tribute points in mijn account. Zelfs toen er een melding was dat ik 15 Tribute points kreeg bleef de teller op 0 staan. Later toen ik een deed had uitgevoerd kreeg ik 10 Tribute points.

Ik ben zelf VIP en verleng mijn subscription met gamecards. Had ik nu al 500 Tribute points moeten krijgen aangezien ik VIP was?

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldenflame
4500 + points voor de deeds. Echter, als je maandelijks betaald, dan ben ik bang dat je geen VIP bent, maar premium...

[ Voor 62% gewijzigd door Goldenflame op 03-11-2010 10:13 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Ben ik dan als enige wel enthousiast? Gister om 12.30 patcher gestart, kreeg idd een hashcode fout, lekker door laten pruttelen en toen ik om 17.45 thuis kwam stond de launcher netjes gepatcht en al klaar om in te loggen. Wegens tijdgebrek pas om 21.15 ingelogd op Eldar, zonder problemen en lekker snel. Netjes 4000 Turbine Points op m'n account en vlot daarna 60 erbij voor Rep Deeds. Even half uurtje gespeeld en door de store gebladerd, niets op aan te merken, alleen wat weinig dingen waar ik echt wat aan heb. Verder vind ik de layout updates die plaats hebben gevonden ook wel fijn, allemaal wat duidelijker (op het alfabetisch sorteren van m'n chars na).

Nee, (gelukkig) kan ik me niet vinden in alle drama die hier geuit wordt. :+ ben wel enthousiast over deze update, hoewel ik het nieuwe gebied nog niet bezocht heb. En de vault heb ik ook nog niet gecheckt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Goldenflame schreef op woensdag 03 november 2010 @ 10:06:
4500 + points voor de deeds. Echter, als je maandelijks betaald, dan ben ik bang dat je geen VIP bent, maar premium...
Als je maandelijks betaalt ben je VIP, tot je stopt met betalen dan word je premium.
Ik vind geen punten op mijn account trouwens, de beloofde 500 punten voor meedoen met de beta van free to play vind ik dus ook niet.

Pagina: 1 ... 21 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.