The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.636 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Dat lees ik anders nergens... alleen dat ze volgende week hopen een datum te geven waarop ze verder gaan met de launch. Wat dat ook mag of kan betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48
Hoera, een mededeling die hetzelfde zegt als die van vorige week: niets.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vraag me af hoe het gaat als het eindelijk live gaat in EU. De nieuwe spelers zullen inmiddels allemaal op de US servers zitten dus ik vraag me af of ze er nog wat aan gaan verdienen.

edit:

Ik krijg tegenwoordig steeds Out of Memory crashes omdat lotroclient > 2GB geheugen wil gebruiken, hebben nog meer mensen daar last van? Ik heb alles op ultra high staan en het is vooral in Bree en Inner Caras Bla. Toen ik een half jaar geleden nog actief speelde had ik daar, naast een enkele waarschuwing van windows als ik in Bree liep, nooit last van.

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2010 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik geloof nooit dat "alle" nieuwe spelers op de US servers zitten. Afgezien van wat specifieke newssites is er nog niet zo heel veel exposure geweest voor F2P. Denk dat als het eenmaal live is en er een flinke media campagne ("YOU SHALL NOT PAY!", meesterlijk!) tegenaan gegooid wordt het wel eens heel druk kan gaan worden op de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -AzErTy-
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-08 15:23
F2P is blijkbaar een gigantisch succes voorlopig.

Free-to-play LOTRO doubles revenue News

- 300% toegenomen spelers op piekmomenten
- 20% oude accounts terug actief
- totaal actieve spelers met 400% toegenomen
- inkomsten verdubbeld

God does not play dice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
-AzErTy- schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 11:31:
F2P is blijkbaar een gigantisch succes voorlopig.

Free-to-play LOTRO doubles revenue News

- 300% toegenomen spelers op piekmomenten
- 20% oude accounts terug actief
- totaal actieve spelers met 400% toegenomen
- inkomsten verdubbeld
Mag je je wel afvragen, als een groot gedeelte van die spelers nou terugkomen voor f2p, of dat ze terugkomen, door de vele advertenties overal op het internet en mails?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Grind al uren voor Shield Maiden Song pages. Ontbreekt enkel page 1. Farm op de aangegeven plaatsen. Bovenin MM nabij Helegrod ingang, Salgaite (ten westen van Gabilshatur, in zuid-oost Angmar). Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hurtebise schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:02:
Grind al uren voor Shield Maiden Song pages. Ontbreekt enkel page 1. Farm op de aangegeven plaatsen. Bovenin MM nabij Helegrod ingang, Salgaite (ten westen van Gabilshatur, in zuid-oost Angmar). Iemand tips?
In totaal moet je 8 pages hebben 4 droppen in MM en 4 in Angmar. Bovenste 4 in Angmar en onderste in MM (of andersom... vergeet het altijd) Tegenwoordig droppen ze ook in eregion en forchel dus afhankelijk van je level kun je gewoon door gaan questen. Ik moest ook nog 1 page en was het eigenlijk vergeten toen ik ineens in de school of tham mirdain onverwachts de laatste kreeg. Dus eersts even kijken in welk gebied die specifieke page dropt en dan daar gaan questen of grinden.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flying Dutchman
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 21:57
Hurtebise schreef op zondag 10 oktober 2010 @ 14:02:
Na een paar uurtjes farmen heb ik altijd mijn pagina's compleet gehad. Soms was ik 1 tot 2 uur bezig voor de allerlaatste pagina, maar meestal minder.

In de Misty Mountains farm ik altijd rond dat bevroren meertje: Caldwell Pool. Daar zitten vrij veel goblins en deze droppen de pagina's (zoals iemand hierboven al zei: de onderste of bovenste 4, weet zo ook even niet welke het precies zijn).

In Angmar farm ik altijd in Bail Rova ten oosten van Aughaire, ik heb hier wel eens 2 pagina's van één mob gehad.

The Flying Dutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik zelf altijd doe is de bk questen ook goed volgen, in de MM heb je er dan een instance bij met veel humanoids, en je moet de orc-camp helemaal clearen;
Verder als je alle aughaire en volgens mij Fail-A-khro questen doet leg je ook heel veel humanoids om in Angmar;

De ene helft dropt in Angmar/Eregion, de andere helft in Misty Mountains/Forochel en ik heb het idee dat die 2e groep lastiger is omdat er minder humanoids rondlopen in die regio, dus belangrijk dat je daar quest waar humanoids zijn (in Forochel eigenlijk alleen met die angmarim, in het oosten/noordoosten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
F2P speler hier,

Vandaag in de aanbieding;
Quest Pack: Evendim
Turbine LOTRO Points 149 Points
Quest Pack: Lone-lands Quest Pack: Lone-lands
Turbine LOTRO Points 88 Points
Afgelopen weekend ook al m'n riding skills in de aanbieding kunnen kopen voor 48 Turbine Points.
Nu enkel nog een goede aanbieding op de auction house en currency cap en ik kan zonder kosten makkelijk naar lvl 50 doorgaan.

Ik ben erg benieuwd wat er gebeurt wanneer ik Mines of Moria zou aanschaffen. Zou ik deze kunnen activeren op een US server (wanneer ik een EU serial heb)
Kan ik dan ook door naar lvl65 zonder prenium account? ..

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je al F2P speelt, dan zit je dus in de US, EU serial werkt daar niet.

Ik heb op m'n US account ND en Everswim gekocht in de aanbieding, daar speel ik soms op in afwachting op de launch in de EU, TP in de aanbieding gekocht (6900 voor 50 dollar) en wat expensions nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 16:04
Soms kan ik wel lachen om de kinderachtige en voorspelbare reacties van (een deel van) onze playerbase op Eldar. Er gaan de laatste tijd regelmatig recruiting berichtjes rond op OOC en die zien er steevast hetzelfde uit (friendly,helpfull Rank 10, SM crafters, raiding, blablabla), dus mikte ik er eens een andersoortige in OOC.

'Rubberbanding' is mijn persoonlijke kinship waar ik zelden gebruikte alts in bewaar.
to OOC:
RUBBERBANDING, a mature yet childish behaving rank 10 kinship, is not recruiting. We don't have a kinhouse because we are too avaricious to buy one and even though we have SM crafters in all we are too lazy to craft anyway.
To all players who can't get loose from Lotro, make your own rubberbanding kin! I know this not-recruiting message will appeal to many addicts and as whispers will be pouring in like rain I now log. Have a nice day all!
en jahoor, binnen 15 min een GM aan de haak :)
16:16] +Rathandor: Hello, this is GM Rathandor.
[16:16] Craptain: hello there
[16:17] Craptain: dont tell me somebody filed a naming ticket?
[16:17] +Rathandor: Yes. I'm afraid your name has been brought to our atatention, and it has been deemed not in keeping with our naming policies.
[16:18] Craptain: gheh, predictable playerbase we have uh?
[16:18] +Rathandor: Seems so. Can you provide an alternative so i can rename you?
[16:18] Craptain: but as the toon was initially rolled as vaultspace and now leveling I think we need to change it
[16:19] Craptain: Fazouk seems ok if free?
[16:19] +Rathandor: One moment.
[16:20] +Rathandor: You have your new name.
[16:20] Fazouk: ty
[16:20] +Rathandor: Thank you for your cooperation.
[16:20] Fazouk: nps, you for your time
[16:20] +Rathandor: Farewell and safe travels.
[16:20] Fazouk: have a good day
[16:21] +Rathandor: You too.
_O-

Fazouk, aka Craptain is inmiddels mijn laatste lvl 65 en maakt de set compleet, ik heb nu alle classes op 65 en een paar dubbel :+

Captain is wmb best een aardige class maar ik zal 'm niet al te vaak gebruiken, hooguit bij wat bij wat ondersteuning in simpele FS/raids, mijn voorkeur gaat toch het meest naar melee/dps uit, en ook al is de dps van een warden wel erg belabberd, ik vind mezelf daar toch steeds vaker mee rondsjouwen :)

[edit]
Owja, ik heb ne naam 'Craptain' natuurlijk wel gelijk weer geclaimed met een nieuwe lvl1 captain 8)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha, zo kan je wel goedkoop aan name-changes komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

[b][message=34850246,noline]Owja, ik heb ne naam 'Craptain' natuurlijk wel gelijk weer geclaimed met een nieuwe lvl1 captain 8)
Oh jammer :) Eldar comunity is inderdaad wat apart: een gedeelte dat zichzelf en het spel veels te serieus neemt, en een club die op verlof van TBS eventjes aan 't spelen is.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ben met guardian leg traits aan het volmaken. Hoe moet ik aan To the King beginnen? Bestaat uit twee guardian quests (Articles of ... en nog een andere). Maar waar pik ik die op? Als ik naar trainer ga, heb ik deze opties niet. Graag suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zijn de lvl 45 (50) class quests. Vanaf dat level kan je deze normaal opnemen, bij een class trainer in SoA (geen idee of die in moria en later het ook geven).

Was jij niet al lvl 65? en zonder TTK :P De conj starter bij uitstek. Wij hebben ooit twee guardians, protection op elkaar, allebei parry stance en niets anders gedaan dan TTK spammen in SG (en de twee ervoor). De stand was: 25 conj voor mij, 24 voor de andere en 8 conj voor de burglar :D De minstrel heeft zelfs niet moeten healen behalve de bazen ^^

Zelf speel ik nog amper lotro, heb geresigned als kinleader en wacht op de nieuwe content... nog altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Guard is 65 idd en Captain is 64. Guard heeft nu al 3 leg traits beschikbaar. Captain nog geen.
Wilde het niet al te makkelijk hebben bij het levellen. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag krijg ik hopelijk money om voor een maand te betalen ^^.
Wa heb ik da spel gemist in die 2 weken. Kan ik gelijk beginnen met de watcher :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, afgelopen donderdag weer eens een milestone in de kin.. na begin september eindelijk de Lt op HM neer te hebben gehaalt, hebben we nu ook de gehele instance op 1 avond in HM gedaan. Daarnaast de Lt zelfs met 11 man. Kortom dus de derde keer voor onze kin dat hij op HM neer is :-), afgelopen dinsdag was het ook al raak (en 2x was ik mee).
Was opzich wel lachen, we hadden al 2 pogingen met 12 man gedaan.. eerste was echt slecht maar de tweede ging goed, totdat er 3x een corruption werd gemist en het beast dus de kiter hapte. Toen moest onze hunter loggen. Eigenlijk hadden we toen zoiets van... ach we proberen het gewoon.... Het ging uitstekend, net 3 pools, en dan is het gewoon opletten :-)
Anyway daarna maar direct ook ff een watcher met 10 gedaan en om de avond te sluiten de Turtle met 9.
Uitstekend weekje voor onze Kin _O_

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Nou, lekker is dat. Turbine had ons Isengardians beloofd bij een relaunch ons gewoon weer een uitnodiging te sturen. Niet dus. Gewoon weer in de grote hoop met alle anderen, waarvan het gros alleen maar applied om als eerste nieuwe content te zien :/ Hmpf. Ik mag niet eens opnieuw een application insturen, want Codemasters werkt schijnbaar niet mee.

[ Voor 16% gewijzigd door MueR op 17-10-2010 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:45

garathane

l'enfer, c'est les Autres

MueR schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:35:
Nou, lekker is dat. Turbine had ons Isengardians beloofd bij een relaunch ons gewoon weer een uitnodiging te sturen. Niet dus. Gewoon weer in de grote hoop met alle anderen, waarvan het gros alleen maar applied om als eerste nieuwe content te zien :/ Hmpf. Ik mag niet eens opnieuw een application insturen, want Codemasters werkt schijnbaar niet mee.
Ik begrijp hier niets van..... :? Leg eens uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MueR schreef op zondag 17 oktober 2010 @ 20:35:
Met name dat laatste vind ik erg frustrerend. Maargoed, CM heeft momenteel wel grotere problemen met Turbine dan een alphaserver. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 20:41
Ik ben ook maar eens begonnen met lord of the rings online. De aankondiging free to play herinnerde mij aan dit spel. Ondertussen blijkt free to play nog helemaal niet live te zijn gegaan, maar het lijkt erop dat trial accounts kunnen worden omgezet naar f2p dus ben ik maar eerst een trial begonnen.
Mijn hobbit burglar genaamd Smiecht bevindt zich op de snowbourne server. Nu vroeg ik mij af welke vocation het beste is voor een burglar. Een rondje googlen levert verschillende antwoorden op. Iemand hier nog tips? Als ik met craften al snel enig geld kan verdienen zou dat handig zijn, want dit is mijn eerste karakter. Verder leek het mij leuk om sneaky te farmen om de monsters heen, en als laatste zou het mooi zijn als ik mijn eigen items kan gebruiken, echter wordt er beweerd dat je altijd achterloopt op je eigen level met de gecrafte items.

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welkom op snowbourne :)

De burglar is een uitstekende keuze! Iets moeilijker dan bijv. een hunter of een rune-keeper maar veel veelzijdiger en interessanter (en ik heb ze allemaal op lvl65) en zeer bruikbaar in groepen. Een hoop mensen weten niet wat een burglar allemaal kan maar langzaam begint men te beseffen hoe sterk ze zijn. Hogere single-target DPS dan een hunter en de mogelijkheid tot het stunnen en mezzen van mobs, sterke debuffs en de mogelijkheid conjunctions te triggeren. (wat conjunctions zijn leer je nog wel ;) )

Wat betreft vocation kun je op je eerste character waarschijnlijk het best explorer kiezen. Je kunt hiermee ore en hout verzamelen en daarnaast ben je tailor en kun je je eigen medium armour maken van de huiden van dieren die je loot. Als je on-level armour maakt is dat vaak beter dan wat je als quest rewards krijgt. Helemaal als je op een gegeven moment gecritte armours kunt maken. Het hout en de ore/ingots kun je meestal aardig goed verkopen en als je eerste char explorer is kun je altijd later de spullen farmen die je wellicht op een alt nodig hebt voor andere vocations.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd Welcome op snowbourn mede burglar.... burglar was mijn eerste char en tevens mn huidige main. Dé perfecte class mijns inziens :-). Johnny begint nu in te zien hoe sterk we eigenlijk wel niet kunnen zijn, en dat zul je zelf ook tegenkomen in groepen. Mensen zullen dan zeggen dat de boss/mobs net iets sneller neer gaan, indien jeje werk als burglar natuurlijk goed doet ;-). Main task is debuffen van mobs, maar als je goed getrait bent kun je ook major single-dps doen en moet je oppassen dat je geen agro pakt. Indien je dat wel doet, heb je nog wat skills om jezelf te beschermen en in leven te houden. Hier en daar een mobje tanken is dus geen probleem voor de burglar :-). Wordt het echt te gortig hips je gewoon en ben je weg. Dit heeft me al aardig wat repairs gescheeld. Meestal als een group whiped, blijft de burglar dus overeind _O_.

Explorer is idd een goede keuze, zeker als je alts wilt gaan maken... de vocation die je later ook mats kunnen leveren aan weapons/metal-smith. Bedenk ook even om je (als je op lvl zit) aan te melden bij de Tailor-guild in Esteldin. Zodra het kan kun je items voor hen maken die je uiteindelijk 100% crit variant recepten op leveren. (tijdens het grinden van je lvl kun je dat spul wat je maakt dus aan hen verkopen voor reputation).

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, eindelijk eens een zinnige update :)

In vergelijking met de vorige updates dan ;)

[ Voor 36% gewijzigd door rik86 op 19-10-2010 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Thx voor de tips, nu nog uitzoeken waar Esteldin zich bevindt, ik ben alvast begonnen met craften want ik had al wat van die hides gevonden. Nog een vraagje, wat moet ik absoluut bewaren? Ik wil bij voorkeur niet later merken dat ik een afgrijselijk duur item heb getrashed.
Rfce schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 16:49:
Idd Welcome op snowbourn mede burglar.... burglar was mijn eerste char en tevens mn huidige main. Dé perfecte class mijns inziens :-). Johnny begint nu in te zien hoe sterk we eigenlijk wel niet kunnen zijn, en dat zul je zelf ook tegenkomen in groepen. Mensen zullen dan zeggen dat de boss/mobs net iets sneller neer gaan, indien jeje werk als burglar natuurlijk goed doet ;-). Main task is debuffen van mobs, maar als je goed getrait bent kun je ook major single-dps doen en moet je oppassen dat je geen agro pakt. Indien je dat wel doet, heb je nog wat skills om jezelf te beschermen en in leven te houden. Hier en daar een mobje tanken is dus geen probleem voor de burglar :-). Wordt het echt te gortig hips je gewoon en ben je weg. Dit heeft me al aardig wat repairs gescheeld. Meestal als een group whiped, blijft de burglar dus overeind _O_.

Explorer is idd een goede keuze, zeker als je alts wilt gaan maken... de vocation die je later ook mats kunnen leveren aan weapons/metal-smith. Bedenk ook even om je (als je op lvl zit) aan te melden bij de Tailor-guild in Esteldin. Zodra het kan kun je items voor hen maken die je uiteindelijk 100% crit variant recepten op leveren. (tijdens het grinden van je lvl kun je dat spul wat je maakt dus aan hen verkopen voor reputation).

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
valt op lower lvl's wel mee, afgrijselijk duur zijn op dit moment Symbol of Celebrimbor (70-100G), sealed settings, scrolls of empowerment en legendary fragments, waarbij het zwaartepunt vermoedelijk vooral naar de fragments en scrolls gaat verschuiven. Dit is allemaal end-game stuff trouwens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk iets van nieuws, nog niet heel bijzonder maar toch

Dear players,

My name is David Solari and I’m the General Manager of Codemasters Online.

I'd like to give you some explanation (as far as I can), as to why the Free-to-Play service for LOTRO in Europe has been delayed.

As many of you correctly surmised, the issues have been contractual rather than technical. As they were contractual issues, we are bound by confidentiality and you will understand that I can’t give you any further detail.

This is the reason why we have been unable to provide you with any substantial information as to when we will go Free-to-Play, despite the desire to share this with you.
Unfortunately a contract was required in order to go Free-to-Play and this has taken much longer to conclude than expected.

The good news is that the contractual issues have been resolved and we are on the home stretch.

I can’t give an exact date at this time as there is still some preparatory work to do, but rest assured everyone involved is giving 100% to bring Free-to-Play to Europe, and there will be more definitive information hopefully later this week.

We can confirm the launch is imminent and we should be able to announce the dates later this week/early next week.

I understand the lack of information has been frustrating for you and for that I can only offer my deepest and most sincere apologies. It has been a very difficult time for all parties involved and we hope to draw a line under this and move forward to bring you Free-to-Play as soon as possible.

We are nearly there and can only thank you for your patience and continued support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ie zoiets nu een maand eerder had gedaan dan had het heel wat doem-gezwets gescheeld.
Vind het toch wel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schaapje_BlaaT schreef op dinsdag 19 oktober 2010 @ 19:11:
Thx voor de tips, nu nog uitzoeken waar Esteldin zich bevindt, ik ben alvast begonnen met craften want ik had al wat van die hides gevonden. Nog een vraagje, wat moet ik absoluut bewaren? Ik wil bij voorkeur niet later merken dat ik een afgrijselijk duur item heb getrashed.
Esteldin is het rangercamp (ofjah eigenlijk settlement) in de North-downs. Dit is noordelijke van Bree. Als je er nog niet bent geweest ben je waarschijnlijk nog niet rond lvl25. Dan heeft het ook nog geen nut om de Guild te joinen. Tier3 craftspul kun je nl pas inzetten.
En wat betreft loot.... op laag lvl is bijna alles trash. Hier en daar wat scholar-spul wat wel handig kan zijn, maar dat staat bij de description. Daarnaast zijn er ook craft-items die droppen voor crits op normale recepten te verhogen, deze zijn ook wel handig om te bewaren, maar ook dat staat tegenwoordig bij de discription... zoiets van, "this can be used by for crating".

Wat betreft die mail, eindelijk eens wat nieuws :>

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 09:14:
Als ie zoiets nu een maand eerder had gedaan dan had het heel wat doem-gezwets gescheeld.
Betwijfel ik.
Vind het toch wel positief.
Ik niet. Anderhalve maand na geplande release zijn contractuele issues eindelijk opgehelderd? Wat een bullshit, maar vooruit, kunnen we niets meer aan doen. Wat is dan de vertraging? De technische issues waren al opgelost, hadden ze ons verteld. Nu zijn de legal issues e.d. ook opgelost. Wat kan er dan de boel nog vertragen? Waarom geven ze geen concrete informatie? Het is elke keer hetzelfde met die dozenschuivers. Vage bewoordingen voor "binnen nu en zes jaar", steeds weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik ben afgelopen weekend begonnen met LOTR 14-day free trial. Ik ben iemand in game tegen gekomen die een life-time account heeft afgesloten voor 85GBP in de OOC chat. Echter in de TS staat het volgende ;

1 maand € 12.99
3 maanden € 35.97
6 maanden € 65.94
12 maanden € 119.88
Lifetime € 219.99

Hoe zit dit nou precies, heeft deze persoon een 2e-hands life-time account gekocht of is er ergens een aanbieding gaande?
Moet ik bij een lifetime account ook nog de game kopen, of is dit allemaal downloadable?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
De info uit de TS kan goed outdated zijn. Codemasters heeft regelmatig aanbiedingen met de maandprijs en lifetime prijs. Kijk gewoon even op de accounts pagina (http://codemasters.com/cog/) voor de actuele prijzen. Overigens wil je wel de game kopen, als je dat namelijk doet _voor_ de Free2Play release scheelt je dat content packs kopen.

[ Voor 22% gewijzigd door MueR op 20-10-2010 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-01 16:46
Ik heb wat vragen over Lotro met betrekking tot f2p en kopen.

Ik ben 10 dagen geleden begonnen met een Man Champion en nu lvl 21.
Ik speel voornamelijk 's avonds en in het weekend, in totaal nog geen 10 uur per week.

- Is het handig voor mij om het spel nu te kopen zodat ik met f2p al wat extensions heb?
- Kan ik beter wachten tot mijn char een hoger lvl heeft voor de expansions (SoA en MoM) omdat tegen die tijd de expansions misschien goedkoper zijn?
- Als ik nu koop, welke versie kan ik dan het beste kopen (Triple Pack, Compilation, SoA)? Verschillende versies hebben namelijk verschillende game-times, maar dit wordt natuurlijk allemaal omgezet in unlimited als f2p arriveert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

Davio schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:16:
Ik heb wat vragen over Lotro met betrekking tot f2p en kopen.

Ik ben 10 dagen geleden begonnen met een Man Champion en nu lvl 21.
Ik speel voornamelijk 's avonds en in het weekend, in totaal nog geen 10 uur per week.

- Is het handig voor mij om het spel nu te kopen zodat ik met f2p al wat extensions heb?
- Kan ik beter wachten tot mijn char een hoger lvl heeft voor de expansions (SoA en MoM) omdat tegen die tijd de expansions misschien goedkoper zijn?
- Als ik nu koop, welke versie kan ik dan het beste kopen (Triple Pack, Compilation, SoA)? Verschillende versies hebben namelijk verschillende game-times, maar dit wordt natuurlijk allemaal omgezet in unlimited als f2p arriveert...
Mijn advies is om niets te halen.. Of als je toch wat wil halen de lifetime membership te kopen met het SoA doosje...

Als F2P komt vervalt je recht om de content van SoA. MoM te spelen sowieso.... Je moet de extra quest er nl bijkopen van elk gebied.

Dit hoeft natuurlijk niet als je VIP member word (lifetimer bent of elke maand betaald).

Personelijk heb ik dus de fout gemaakt alles te halen voor mijn vriendin.. Deze kan dus straks als nog alle quests en opties kopen met CM points..

Mooi genaaid dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:30

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Huh. Als je MoM hebt gekocht, behou je die. Die hoef je niet alsnog te kopen.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Na lange tijd niet gespeeld te hebben gisteravond voor het eerst de Lt. bezocht in BG. Ik vond de timesink tussen durchest en de twins al erg, maar van de twins naar Lt. is ook wat zeg.. Je bent bijna langer bezig met de trash dan met de bosses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Trinsec schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:36:
Huh. Als je MoM hebt gekocht, behou je die. Die hoef je niet alsnog te kopen.
eh ja de main quest line.. maar alle gebieden moet je er toch nog bij halen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MADG0BLIN schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 11:42:
Na lange tijd niet gespeeld te hebben gisteravond voor het eerst de Lt. bezocht in BG. Ik vond de timesink tussen durchest en de twins al erg, maar van de twins naar Lt. is ook wat zeg.. Je bent bijna langer bezig met de trash dan met de bosses...
Verschil is wel dat de mobs tussen Twins en LT verhoudingsgewijs stuk minder moeilijk zijn, die als je eenmaal weet hoe 't moet zonder wipes en met enige ervaring ook zonder doden/heel weinig doden te halen zijn, dat is met de adds tussen durchest en twins minder

Maar ook daar geldt inderdaad, 't zijn er net te veel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Stronkie schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 12:13:
[...]

eh ja de main quest line.. maar alle gebieden moet je er toch nog bij halen??
Mines of Moria en Siege of Mirkwood is helemaal beschikbaar als je dat hebt gekocht. Van Eregion heb je alleen de 3 startergebieden beschikbaar als je geen VIP bent. Dan moet je daar quests erbij kopen ja. Maar voor Mines of Moria zelf is het al waard om het hele spel vantevoren te kopen.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ah :) dat is beter nieuws :) .. Mooi zo.. Vriendin blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xTmPizzaMan
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 12:57

xTmPizzaMan

Error

Hey,

Ik heb mij twee weken geleden aangemeld bij LOTRO EU en ik vermaak mij er tot nu toe mee. Ik heb het spel gekocht, inclusief de uitbreiding Mines of Moria. Ik ben actief op de server van Snowborne en heb daar een champion gestart. Dit leek mij wel een geschikte beginners karakter.

Ik heb wel wat vragen die ik graag zou willen stellen. Ik ben nu level 25 en doe missies in de omgeving van Lone Lands is dit een geschikte omgeving voor mij level? Waar ga ik dan heen? Ik dreig bijna zonder missies te zitten.

Voor een tweede personage, wat voor beroepen zijn slim om te kiezen. Of moet je een beroep kiezen die bij je personage past?

Ik had ook vernomen dat LOTRO free to play wordt, heeft het dan nog wel zin voor mij om de laatste expansion te kopen of in (unlimited) game time te investeren? of is het allemaal waste of money?

No sig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer een beetje goed nieuws:

http://community.lotro-eu...9&pagename=news&type=news

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
En een nieuw vault system wat er aan lijkt te komen. Ziet er stukken beter uit dan de oude.. :)

http://www.lotro.com/game...8-developer-diaryvault-20

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vond de timesink tussen durchest en de twins al erg, maar van de twins naar Lt. is ook wat zeg.. Je bent bijna langer bezig met de trash dan met de bosses...
Van Twins naar Lt vind ik wel mee vallen, het enige mega irritante zijn die lichtjes, bah zet er dan een extra sword of mace bij ofzo.
xTmPizzaMan schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 16:44:
Ik heb wel wat vragen die ik graag zou willen stellen. Ik ben nu level 25 en doe missies in de omgeving van Lone Lands is dit een geschikte omgeving voor mij level? Waar ga ik dan heen? Ik dreig bijna zonder missies te zitten.
Welcome op Snowbourn, hier speel ik ook overigens. Ben je ook al in Ost-guruth geweest en Agamaur? Daar zijn nog wel wat leuke fellowship quests, en volgensmij is dat hoger dan lvl25. Verder zou ik eens naar de North-downs gaan, quests genoeg. Dat ligt boven Bree-land.
Voor een tweede personage, wat voor beroepen zijn slim om te kiezen. Of moet je een beroep kiezen die bij je personage past?
Beroepen zijn niet zo erg belangrijk, welke heb je op je main? Het is wel handig om bijv. scholar of cook-spul zelf te kunnen maken.
Ik had ook vernomen dat LOTRO free to play wordt, heeft het dan nog wel zin voor mij om de laatste expansion te kopen of in (unlimited) game time te investeren? of is het allemaal waste of money?
Na F2P zul iedereen elke expansion los moeten kopen, danwel met Turbine Poins als met echt geld. Kortom voor jou maakt het niet veel uit. Wat je wel in je achterhoofd moet houden is dat zodra F2P life gaat de SOA content niet volledig beschikbaar meer is. Vanaf dan werken ze met quest-packs die je los moet kopen. Je zou nu nog snel een life-time abbo aan kunnen schaffen, dan is echt alles F2P (op expentions na).

Kreeg gisteren btw een mail in de box voor F2P duur-test oid, die komende week gaat starten. Je krijgt er 500 extra Turbine Points mee, dus direct maar aangemeld :D

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Ik zit nu de trial te spelen, straks komt dus f2p wat de reden is dat ik er zowieso aan begin. Echter helemaal gratis hoeft ook niet, een en ander wil ik kopen als het spel mij bevalt. Mines of moria klinkt bijvoorbeeld als de moeite waard. Ook zou ik zowieso zo veel mogelijk inventory space en bankspace willen want die kom ik in elke MMO tekort. De vraag is of het duurder dan wel goedkoper wordt na de f2p release. Iemand met de amerikaanse versie die weet of het beter is om nu een expansie (of meerdere) te scoren en zo ja waar je die dan het goedkoopst krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Inventory space staat vast, vault space kun je kopen met ingame gold. Worden na elke upgrade duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
bah, nou dan maar eens uitzoeken wat ik nog meer kan trashen. Zijn de crafting recepten die ik vind in de shire mogelijk iets waard, of kan ik die allemaal net zo goed meteen verpatsen aan een NPC?
Helaas kan ik de AH niet bekijken vanwege trial, en ook niets verpatsen op die manier. Kan een trial gebruiker wel rechstreeks handelen? en wat kan ik vangen voor bronze ingots bijvoorbeeld. Ik heb net alle skills gekocht voor burglar, en heb nou weinig silver meer over. Ook weinig inventory space, omdat ik niet weet wat ik moet bewaren en wat niet, even afgezien van de duidelijke trash items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

Crafting recipes gewoon gebruiken, verdwijnen ze ook meteen uit je inventory. Hides wil je stacken totdat je door bent naar je volgende crafting level als dat bij je profession past. Hetzelfde geld voor ore. Ingots zijn veelal minder waardevol dan de ores zelf. Als je toegang tot AH hebt kun je stacks die je niet meer gebruikt verkopen voor wat extra silver/gold. Anders gewoon aan NPC vendors verkopen, maar zijn daar een stuk minder waard. Als je level 30 bent kan je skirmishes doen, deze droppen Bounties, die ook aardig wat silver opleveren. Traden gaat helaas niet op de trial. Ben je eventueel beter af met het kopen van SoA, krijg je er ook nog 30 dagen subscription bij. Kost je niet meer dan een tientje als je een beetje goed zoekt.

Gewone loot natuurlijk verkopen. Verder zou ik dingen die niet je niet bij je profession nodig hebt ook gewoon verkopen.

Alle extra armor ook verkopen, kies als quest rewards het duurste item mocht er niks tussen zitten dat je kan gebruiken. Deze zijn toch bound dus verkopen aan de vendors.

[ Voor 20% gewijzigd door rxs op 23-10-2010 07:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Hey,

Ik heb mij twee weken geleden aangemeld bij LOTRO EU en ik vermaak mij er tot nu toe mee. Ik heb het spel gekocht, inclusief de uitbreiding Mines of Moria. Ik ben actief op de server van Snowborne en heb daar een champion gestart. Dit leek mij wel een geschikte beginners karakter.

Heb je heel Bree-land al gehad?

Ik ben nu lvl 22 en vooral bezig in de Barrows (ten zuidwesten van Bree, ten noordoosten van Old Forest).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schaapje_BlaaT schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:06:
Ik zit nu de trial te spelen, straks komt dus f2p wat de reden is dat ik er zowieso aan begin. Echter helemaal gratis hoeft ook niet, een en ander wil ik kopen als het spel mij bevalt. Mines of moria klinkt bijvoorbeeld als de moeite waard. Ook zou ik zowieso zo veel mogelijk inventory space en bankspace willen want die kom ik in elke MMO tekort. De vraag is of het duurder dan wel goedkoper wordt na de f2p release. Iemand met de amerikaanse versie die weet of het beter is om nu een expansie (of meerdere) te scoren en zo ja waar je die dan het goedkoopst krijgt?
Mines of Moria kun je daar omgerekend voor volgens mij 27 dollar in de store kopen. Het ligt er een beetje aan wat de prijzen hier worden, je kunt er op gokken dat het hier rond de 30 euro wordt en hem dan beter ergens in de winkel kopen waar hij 10-15 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
rxs schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 07:07:
Crafting recipes gewoon gebruiken, verdwijnen ze ook meteen uit je inventory. Hides wil je stacken totdat je door bent naar je volgende crafting level als dat bij je profession past. Hetzelfde geld voor ore. Ingots zijn veelal minder waardevol dan de ores zelf. Als je toegang tot AH hebt kun je stacks die je niet meer gebruikt verkopen voor wat extra silver/gold. Anders gewoon aan NPC vendors verkopen, maar zijn daar een stuk minder waard. Als je level 30 bent kan je skirmishes doen, deze droppen Bounties, die ook aardig wat silver opleveren. Traden gaat helaas niet op de trial. Ben je eventueel beter af met het kopen van SoA, krijg je er ook nog 30 dagen subscription bij. Kost je niet meer dan een tientje als je een beetje goed zoekt.

Gewone loot natuurlijk verkopen. Verder zou ik dingen die niet je niet bij je profession nodig hebt ook gewoon verkopen.

Alle extra armor ook verkopen, kies als quest rewards het duurste item mocht er niks tussen zitten dat je kan gebruiken. Deze zijn toch bound dus verkopen aan de vendors.
hides stacken tot ik door ben naar volgend crafting level? maar hoe kom ik daar dan, ik gebruik die hides voor het levelen van de crafting op dit moment. Verder bedoel ik met mijn vraag over recipes wat ik met de recipes moet doen die niet voor mijn profession zijn. Kunnen die wat opleveren of is dat allemaal rotzooi die ik ook wel aan een NPC kan verpatsen?

Nog een vraagje, waar koop je mines of moria voor 10-15 euro? ik zie hem vanaf 17.99 (bol.com) online. Is dat goedkoper in fysieke vorm?

[ Voor 4% gewijzigd door Schaapje_BlaaT op 23-10-2010 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:42
Schaapje_BlaaT schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:30:
[...]Nog een vraagje, waar koop je mines of moria voor 10-15 euro? ik zie hem vanaf 17.99 (bol.com) online. Is dat goedkoper in fysieke vorm?
E5 bij de bart smit als je em daar nog kan vinden.. Hebn em zelf overigens een paar maand geleden gehaald voor 2E bij de Music Store ^^ (doos was helemaal vernaggeld vandaar)

[ Voor 4% gewijzigd door Caelorum op 23-10-2010 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
[...]

hides stacken tot ik door ben naar volgend crafting level? maar hoe kom ik daar dan, ik gebruik die hides voor het levelen van de crafting op dit moment. Verder bedoel ik met mijn vraag over recipes wat ik met de recipes moet doen die niet voor mijn profession zijn. Kunnen die wat opleveren of is dat allemaal rotzooi die ik ook wel aan een NPC kan verpatsen?

Nog een vraagje, waar koop je mines of moria voor 10-15 euro? ik zie hem vanaf 17.99 (bol.com) online. Is dat goedkoper in fysieke vorm?
Je volgende level merk je als je er bent. Dan opent hij vanzelf. :)
Recipes die niet voor jou profession zijn direct verkopen. Levert niets op op low level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
Caelorum schreef op zaterdag 23 oktober 2010 @ 12:36:
[...]

E5 bij de bart smit als je em daar nog kan vinden.. Hebn em zelf overigens een paar maand geleden gehaald voor 2E bij de Music Store ^^ (doos was helemaal vernaggeld vandaar)
bah, nergens meer te krijgen. In winkels is het spel doorgaans niet te vinden. Ik vind mines of moria vanaf 17.99 en triple pack voor 39.95 online. Iemand nog een suggestie voor een goeie deal ergens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs

rxs

[...]

Gewoon die hides verzamelen tijdens questen, zodra je weer in een town bent gebruik je ze voor je profession. Komt voor dat je er dan nog wat over hebt, deze gewoon verkopen, en leveren ook wat silver op dus als je in geldnood zit kan dit een oplossing zijn. Crafting recipes die niet voor je class zijn inderdaad verkopen. Droppen toch vaak zat als je al ooit een ander character gaat gebruiken.

Waarschijnlijk wordt het in budgetbakken snuffelen om mines of moria goedkoop te krijgen. Anders kun je ook altijd nog een cdkey lost kopen. D'r loopt een topic in Hardware & Spielerij Algemeen waar je daarvoor terecht zou kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al de preview client aan het downloaden? Ergens wel vreemd dat je 13GB moet binnen hengelen om mss. 2 dagen te pre-viewen terwijl je voor de echte F2P release dan weer alleen de update hoeft te doen op je huidige install. Zeker voor onze zuiderburen waar nog datalimieten gelden erg onaantrekkelijk. Naja 500 TP is een aantrekkelijke beloning dus toch maar even kijken of ik een torrentje aan kan zetten als ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
JohnnyV76 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:22:
Iemand al de preview client aan het downloaden? Ergens wel vreemd dat je 13GB moet binnen hengelen om mss. 2 dagen te pre-viewen terwijl je voor de echte F2P release dan weer alleen de update hoeft te doen op je huidige install. Zeker voor onze zuiderburen waar nog datalimieten gelden erg onaantrekkelijk. Naja 500 TP is een aantrekkelijke beloning dus toch maar even kijken of ik een torrentje aan kan zetten als ik thuis kom.
Ik heb nog helemaal nix gehoord dat ik hem al binnen kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoorde net van het thuisfront dat ie binnengehaald wordt "es wie spiek". M'n vrouw was even online en in de OOC werd een link gepost.

Net even opgesnord op EU forums:

http://lotro.cdnetworks.us/lotro/PAN...Downloader.exe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
[b][message=34909404,noline]
Net even opgesnord op EU forums:

http://lotro.cdnetworks.us/lotro/PAN...Downloader.exe
404 not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik heb hem nu wel binnen en dan moet je ook zo'n panda p2p downloader installeren. Daar wordt ik minder blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik heb voor wat Journeyman Weaponsmith recipes wat polished opals nodig, hoe kom ik hier het makkelijkst aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Davio schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:54:
Ik heb voor wat Journeyman Weaponsmith recipes wat polished opals nodig, hoe kom ik hier het makkelijkst aan?
Als je zelf wat unpolished opals hebt kun je vragen of iemand ze voor je wil polishen. Goede kans dat een jeweller die nog aan het levellen is dit graag voor je doet. Anders kun je de AH nog checken of in het trade channel een "WTB" (want to buy) posten. Als het niet lukt en je zit ook op snowbourn laat even weten dan stuur ik je er een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
JohnnyV76 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:04:
[...]

Als je zelf wat unpolished opals hebt kun je vragen of iemand ze voor je wil polishen. Goede kans dat een jeweller die nog aan het levellen is dit graag voor je doet. Anders kun je de AH nog checken of in het trade channel een "WTB" (want to buy) posten. Als het niet lukt en je zit ook op snowbourn laat even weten dan stuur ik je er een paar.
Nah, ik zit op Eldar, wat kosten die polished opals ongeveer per stuk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:35
Ik ben verslaafd :(

Ben een maandje geleden begonnen op de US F2P servers. En heb gisteren samen met m'n maar toch maar besloten ons account te upgraden.

Ik speel nu met m'n 3e char. Een lvl 41 Guardian. op Windfola in de US dus

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 12:22:
Zeker voor onze zuiderburen waar nog datalimieten gelden erg onaantrekkelijk. Naja 500 TP is een aantrekkelijke beloning dus toch maar even kijken of ik een torrentje aan kan zetten als ik thuis kom.
Zie net ook de mail binnen komen op mn iPhone... maar 13G is idd minder. 2 dagen zou toch wel erg kort zijn niet? Anyway ben 1 van die zuiderburen, dus heb Moliev net ff ingeseind, als het mee zit download hij hem en neemt m morgen voor me mee (want straks die download aanzetten haal ik niet eens meer op nog te spelen vanavond) :/

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukszoekr schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:34:
Ik ben verslaafd :(

Ben een maandje geleden begonnen op de US F2P servers. En heb gisteren samen met m'n maar toch maar besloten ons account te upgraden.

Ik speel nu met m'n 3e char. Een lvl 41 Guardian. op Windfola in de US dus
Jammer dat jullie niet op de EU servers spelen maar ja dat is het gevolg van het lange uitstel van F2p in Europa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

JohnnyV76 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 16:46:
[...]Jammer dat jullie niet op de EU servers spelen maar ja dat is het gevolg van het lange uitstel van F2p in Europa
Mwah. Is voor een deel een eigen keus hoor... 14 dagen trial en €5,- voor SoA met 30 dagen online had je zeer waarschijnlijk de hele periode mee kunnen overbruggen. En voor €5,- aan TP kun je wat kopen? 1 extra bag? Die had je zowieso gehad met 2 trial figuren. Tuurlijk, er is lang onzekerheid geweest maar zit je 3,5 jaar na de release zo zit te springen om te starten? Geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Lekker weer. Dacht eerst even snel 13GB binnen te trekken, zou geen probleem moeten zijn, gaat ie met 450Kbps... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 09:59
Hmm, dan maar geen 500 TP voor mij. Ik wilde die wel client downloaden, maar niet via de Pando downloader. Het schijnt dat ze die in de USA gebruiken en die ook na het downloaden al je bandbreedte opslokt. Al dat gedoe voor een paar dagen is mij niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Moet ik de nieuwe cl. downloaden voor de F2P als ik de originele game ook al lang speel?

reden dat ik het vraag is dat dit erbij zit als readme;

Installation
------------
1. Insert the The Lord of the Rings Online™ DVD into your
disc drive.

enzovoorts.

[ Voor 51% gewijzigd door maartend op 25-10-2010 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Die Pando kan je weer uninstallen na downloaden. Ik heb het i.i.g. uitgezet en geen last van.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trinsec schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 21:51:
Die Pando kan je weer uninstallen na downloaden. Ik heb het i.i.g. uitgezet en geen last van.
Aha, dat verklaart wss waarom ik ineens overal lag had. Ping was ineens rond de 290ms, zelfs na een reboot (pc hele dag aangestaan ivm download) Vanavond maar eens gauw pando weghalen. Had gister wel om 19:30 de client binnen en al even ingelogd. Heel snel even in de store gekeken maar daarna weer de gewone client vanwege BG. Vandaag mogen we als het goed is auto-levellen naar 65 en wat leuke gear aantrekken.... dan maar eens kijken of we een scaled instance oid kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Whut? Dus je speelt het spel alleen om 'ff snel naar 65 te gaan'? :)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de testserver wel; Redelijk wat mensen hierzo zitten op de lvl-cap met meerdere chars, dus dan is het testen van het lvl-en wat saai; De meesten zullen inderdaad liever de nieuwe instances testen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb idd al 6 lvl65 chars.. helemaal gelevelled van 1 tot 65 :)

Het idee is dat we gaan stresstesten dus volgens mij willen ze ook wel dat we instances gaan doen daarom krijgen we de mogelijkheid op de testserver om een char naar lvl65 te knallen en goede gear aan te trekken om daarna wat end-game instances te doen. Dus nee ik laat mn chars niet power-levellen door een Chinees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
En ik maar hopen dat ik mijn char al over kon zetten naar de beta.

Niet dus. Dan maar snel lvl'en naar 65.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 07:58:
Vandaag mogen we als het goed is auto-levellen naar 65 en wat leuke gear aantrekken....
Mwah, ik gok dat je ongeveer de Eyes and Guard aantreft zoals ie in de Mirkwood beta was: toegang tot de auto-level mobs, trait bestowers en een level 60 T1 chest. Misschien, als je geluk hebt, is Fantus er ook, maar die laten ze meestal niet los op public tests. Ik vraag me wel af of er nog idioten gaan zijn die items voor belachelijke prijzen op de AH gaan zetten daar. Dat gebeurde wel in de Mirkwood beta.. Waarom mensen denken geld te moeten verdienen in zo'n beta is beyond me..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ze stiekum hopen dat ze het kunnen houden voor de echte client.

trouwens Muer... kan niet in je agenda kijken maar met F2P op komst... is het niet tijd voor deeltje 15?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:53:
Ik denk dat ze stiekum hopen dat ze het kunnen houden voor de echte client.
Mwah, dat zal wel meevallen. Tijdens de betas werd ook nogal ondubbelzinnig door de admins gevraagd om spullen op de AH voor een paar zilver te dumpen, om het testen te bevorderen. Het zou toch niet mee gaan naar live.
trouwens Muer... kan niet in je agenda kijken maar met F2P op komst... is het niet tijd voor deeltje 15?
Ik zal mn HTML rechten eens een beetje gaan misbruiken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De E&G tavern is eigenlijk wel aan een flinke update nodig inderdaad in mijn ogen. Het is een omslachtig, bag-vullend proces, waarbij je inderdaad nu ook niet meer raid-ready bent wat radiance betreft.

Ook wat reputation betreft trouwens, maar ja
vanavond maar eens rond gaan kijken op de test server :)

Website van Lotro US ziet er trouwens wel aardig uit moet ik zeggen, die landkaart bij explore middle-earth is in ieder geval best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Jullie ook allemaal tijdelijke bonus-points gekregen? Kreeg een mailtje met de volgende tekst:
quote: LOTRO
As part of the LOTRO Free to Play European Preview Event, we’d like to gift your account with an extra 5000 Points to use during the event. You can use these extra points to purchase additional content, features and items from the brand new in-game LOTRO Store. Please be aware that these Points won’t be carried over into the live service when it launches.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Yep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 15:21:
De E&G tavern is eigenlijk wel aan een flinke update nodig inderdaad in mijn ogen. Het is een omslachtig, bag-vullend proces, waarbij je inderdaad nu ook niet meer raid-ready bent wat radiance betreft.
Dat is ook nooit zo geweest. In de Mirkwood beta kreeg men ook niet zomaar een T2 set. Alleen als je met een admin-run raid mee ging kreeg je raidgear. Het is voor een test niet boeiend of je raidready bent, tenzij een specifiek stuk van de test daar om vraagt.
Ook wat reputation betreft trouwens, maar ja
Hoezo? Je krijgt genoeg reputation via de Epic Quest bestowers om Lothlorien binnen te komen. Verder heb je toch geen rep nodig? De E&G is er om tests te faciliteren, niet om je meteen aan levelcap en de beste gear te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ze hebben daar een jewelry trader staan, waar je mirkwood rep voor nodig hebt, maar die kan je niet zomaar krijgen volgens mij;

Daarnaast is alle rep pre-mom te auto-lvl-en, terwijl juist die van loth en mirkwood wel handig zijn om te hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schaapje_BlaaT
waah 87 minuten wachtrij lol
die beta zal moeten wachten.
stress test: fail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davio
Ik vraag me af welke 'route' mensen een beetje gevolgd hebben in het originele spel.

Ik ben als human begonnen in Archet, daarna heb ik achtereenvolgens de meeste quests afgerond in en rond:

- Combe
- Bree
- Old Forest
- Barrows

Dat is Bree-land in vogelvlucht, maar waar kiezen mensen daarna voor? Ik ben even in North Downs (Tesslebridge) geweest, even kort in The Shire, maar ben nu bezig in Lone Lands.

Ben lvl 24 Champion btw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Toen ik voor het eerst speelde (al een tijd geleden heh), speelde ik een human hunter in and around Bree. Nu speel ik vooral Shire. Shire. Shire. Shire. En Shire. Gewoon... het is simpel, makkelijk, leuk.. :P

Daarna.. tja, hangt af waar ik zin in heb of ik ND ga doen of LL. Met sommige alts ND. Met andere alts LL. Het is eigenlijk nu toch wel prettig dat de XP-scale is aangepast dat je makkelijker levelt, zodat je meer keus hebt welke gebieden je wilt gaan doen. Vroeger moest je ze eigenlijk allemaal wel doen om een beetje fatsoenlijk te levelen. En je kan tegenwoordig zelfs Skirmishen om wat dingen te overslaan. Dat heb ik eigenlijk nog niet echt gedaan, aangezien de Skirmishes me wat te repetief lijkt.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
hoop dat het beter dan dit word :O

Afbeeldingslocatie: http://img258.imageshack.us/img258/5059/w8timelotro.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Hah! 2.648 hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kwam trouwens nog leuke bugs tegen toen de server enorm lagde als je wilde travellen/reforgen: je kon een relic meerdere keren deconstructen en ik zat 30 minuten na het kopen van de swift travel van thorin's naar bree ineens op een paard, terwijl ik inmiddels al in bree zat en al mounted was dus je zag twee paarden, die in de globale richting van thorin's hall rende. Toen ik van mijn eigen paard afstapte rende ik met die swift travel mee zonder dat ik wat kon doen :D

Die relics meerdere keren deconstructen is wel een enorme programmeer fail trouwens.. lijkt me ook wel exploitable op live servers door jezelf te laggen na een deconstruct zodat je er nog een deconstruct achteraan kunt gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJrDJ666
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-07 15:58
heb de 6000 points mooi weten te gebruiken :)

ITEM PRICE QUANTITY TOTAL PRICE
Class: Warden LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Class: Rune-keeper LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Expansion: Mines of Moria LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Expansion: Siege of Mirkwood LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Shared Storage (20 Slots) LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Shared Storage (10 Slots) LOTRO Points 10 Points 1 LOTRO Points 10 Points
Bonus Character Slot LOTRO Points 595 Points 1 LOTRO Points 595 Points
Bank Upgrade: 15 Additional Slots LOTRO Points 95 Points 2 LOTRO Points 190 Points

en nog wat zooi gekocht wat 99% korting heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Ik heb wat meer uitgegeven aan de Ceremonial Ajokoira set :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Dag verder en nog steeds 5 uur wachten voor ik erin kan.
Weet iemand of je erin kunt blijven, ook al speel je niet?

Dan stap ik nl. niet meer uit tot het einde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Er zit, geloof ik, een timeout in. Vanuit het spel wordt je eerst naar het karakterscherm geschopt en later wordt je verbinding verbroken. Weet niet meer hoe lang dit precies duurt (is al enige tijd geleden, maar nu weet ik het niets eens meer zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
DJrDJ666 schreef op woensdag 27 oktober 2010 @ 01:07:
heb de 6000 points mooi weten te gebruiken :)
Tja, voor een test maakt het niet uit hoeveel het kost he? :P Het gaat toch niet mee naar live.

Pagina: 1 ... 20 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.