The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.635 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: Dnote
Dear players,

We would like to update you on the status of Free to Play launching in Europe. To ensure that we bring the best possible experience to our customers as well as resolving all major blocking issues we are now aiming to release within the next few weeks.

It is our hope that we will have a clear indication on the date soon and be able to provide you with more detailed information on the next steps involved in bringing Free to Play to Europe.

Thank you for your patience and we hope you continue to enjoy the on-going events in Middle-earth.
Source.

lulz

Seriously, F you Codemasters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:47

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Er is gewoon een optie in UI settings hoor, waar je de Tutorial Hints kan uitschakelen. ;) Onder het kopje Panels.

Dionisuz: Runemaster/Warden zijn deel van de Mines of Moria expansion. Of je moet die klassen apart bijkopen, of je moet MoM kopen. Ik zou dat laatste aanraden, anders koop je het een beetje dubbelop.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:06
Koop dan meteen een combo pack MoM met SoM. Waarschijnlijk goedkoper. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinsec schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:50:
Er is gewoon een optie in UI settings hoor, waar je de Tutorial Hints kan uitschakelen. ;) Onder het kopje Panels.

Dionisuz: Runemaster/Warden zijn deel van de Mines of Moria expansion. Of je moet die klassen apart bijkopen, of je moet MoM kopen. Ik zou dat laatste aanraden, anders koop je het een beetje dubbelop.
Aah dat verklaart het, thanks, morgen op t werk is kijken of we zoiets nog hebben liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eergisteren begonnen. Heb het in de beta wel een kans gegeven maar was toen nog verknocht aan andere (niet nader te noemen) games. Man man man, wat een prachtig spel is dit. Ik snap echt niet waarom het te weinig publiek heeft getrokken.
Hobbits zijn echt geweldig, helemaal in combinatie met de class Ministrel.
Ik speel op de server Snowbourn. Ben nu nog erg vriendloos in het spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:48
Trinsec schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:50:
Ja, en je kan het dus ook die preferences voor de UI opslaan in UI layouts. Scheelt een hoop geneuzel bij het starten van een nieuw character. Als ze nu alleen die layouts nog aan je account koppelen in plaats van lokale files, zou het helemaal ideaal zijn, is het ook nog eens PC onafhankelijk.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 19:26:
Eergisteren begonnen. Heb het in de beta wel een kans gegeven maar was toen nog verknocht aan andere (niet nader te noemen) games. Man man man, wat een prachtig spel is dit. Ik snap echt niet waarom het te weinig publiek heeft getrokken.
Hobbits zijn echt geweldig, helemaal in combinatie met de class Ministrel.
Ik speel op de server Snowbourn. Ben nu nog erg vriendloos in het spel :).
Als je met zoveel passie over deze parel spreekt, zal dat vriendloos zijn niet lang meer duren. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Zit je ook op Snowbourn toevallig? O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2010 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 16:56:
Koop dan meteen een combo pack MoM met SoM. Waarschijnlijk goedkoper. ;)
Ik heb is even op bol.com gekeken, en daar kan ik alleen MoM vinden.. Is SoM zo nieuw dat je die alleen kan kopen op de LOTR tot zo ver of is bol.com gewoon een beetje achterhaald? :P
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 20:28:
Haha. Zit je ook op Snowbourn toevallig? O-)
Ik zit helaas op Evernight.. Volges mij de minst tweaker-populated server? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:08:
[...]
Ahh. Toen ik een keertje dit topic doorkeek zag ik dat een paar mensen op Snowbourn speelden dus heb ik daar mijn character maar aangemaakt. Nog wel even wennen hoor. Morgen mijn nieuwe harde schijf binnen dus hopelijk helpt dat om alles nog wat dragelijker te maken op Ultra-high settings :) . Niet dat het nu lastig gaat ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb is even op bol.com gekeken, en daar kan ik alleen MoM vinden.. Is SoM zo nieuw dat je die alleen kan kopen op de LOTR tot zo ver of is bol.com gewoon een beetje achterhaald? :P
SoM is inderdaad alleen via Codemasters te kopen (via je account dus), daar is geen echte 'box' van. Het is alleen een digitale expansion.
Nope, dat is nog steeds Gilrain denk ik. Op de eerste pagina van dit topic staat wie er allemaal op welke server zit.

• bigbass
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-06 13:25
Verwijderd schreef op vrijdag 24 september 2010 @ 21:13:
[...]

Ahh. Toen ik een keertje dit topic doorkeek zag ik dat een paar mensen op Snowbourn speelden dus heb ik daar mijn character maar aangemaakt. Nog wel even wennen hoor. Morgen mijn nieuwe harde schijf binnen dus hopelijk helpt dat om alles nog wat dragelijker te maken op Ultra-high settings :) . Niet dat het nu lastig gaat ofzo...
Ik speel op Snowbourn en we hebben ook een goed actieve Nederlandse kin als je daar geinteresseerd in bent (wel lvl 45+). Schiet me maar eens aan als je me online ziet, mijn main heet Gradon.
Hobbit minstrel is volgens mij de ideale keuze :)
Welkom iig en als je friends wil toevoegen kun je de char namen in de TS vinden. Als je een keer hulp nodig hebt met iets dan horen we het hier of ingame wel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Verwijderd

[...]

[...]

Wat is je char dan op Evernight? Ik zie je niet in de lijst staan. Van die lijst spelen volgens mij sowieso alleen Thyrsa en ik (Frenya) nog actief.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:56:
[...]

Wat is je char dan op Evernight? Ik zie je niet in de lijst staan. Van die lijst spelen volgens mij sowieso alleen Thyrsa en ik (Frenya) nog actief.
Ik zit nu zelf et meeste op Dionyzuz, mn Guardian :)

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 11:56:
[...]

Ik (Baratudor) ben ook nog regelmatig te vinden op Evernight.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-05 14:54
Oei, ik zie net dat de lifetime subscription gewoon via cog te koop is voor 219 euro.
Ik weet niet of dit nog de moeite is om te kopen aangezien F2P er heel binnenkort aankomt.

Misschien is het beter om dan gewoon voor VIP te gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ik zou gewoon de lifetime nemen. Ben je voor altijd VIP.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gytax schreef op zondag 26 september 2010 @ 21:06:
Oei, ik zie net dat de lifetime subscription gewoon via cog te koop is voor 219 euro.
Ik weet niet of dit nog de moeite is om te kopen aangezien F2P er heel binnenkort aankomt.

Misschien is het beter om dan gewoon voor VIP te gaan betalen.
Als je van plan bent om de komende 18 maanden lotro te spelen, ja, dan is het de moeite waard. Ik zou het zelf wel een redelijk risico vinden voor een spel dat al 3,5 jaar bestaat. Geen onredelijke kans dat er over een jaar een spel uitkomt wat leuker is ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 september 2010 @ 07:38:
[...]

Als je van plan bent om de komende 18 maanden lotro te spelen, ja, dan is het de moeite waard. Ik zou het zelf wel een redelijk risico vinden voor een spel dat al 3,5 jaar bestaat. Geen onredelijke kans dat er over een jaar een spel uitkomt wat leuker is ofzo.
Maar dat is nu precies de reden waarom lifetime zo geweldig is. Ik heb zelf ook een uitstapje van een half jaar gemaakt naar Warhammer en daarna weer helemaal verknocht aan lotro. Er is ook een hele redelijke kans dat het spel nog jaren blijft bestaan en wegens het nieuwe F2P model er meer en vaker nieuwe content komt. Komt er tussendoor een spel wat je leuk vindt dan speel je dat en doordat je voor altijd member bent in lotro kun je op elk gewenst moment even inloggen of als je het andere spel toch na een poosje zat bent kun je zo weer verder met lotro.

Aangezien je 500 Turbine points per maand spaart als je lifetime hebt en je zou bij wijze van spreken een jaar niet spelen dan heb je wss. genoeg punten om een evt. expansion te kopen van de punten zonder te hoeven betalen in echt geld. Als het om een shooter van 3,5 jaar oud ging zou ik ook 2x moeten denken maar lotro... is gewoon tijdloos :)

[ Voor 15% gewijzigd door JohnnyV76 op 27-09-2010 08:04 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Nu ik jullie reacties lees neig ik toch naar een aankoop van lifetime inderdaad.
Ik verwacht alleen wel iets van een aanbieding hiervoor; 219 euro is niet mis.

Maar het mooie aan lifetime is, inderdaad, je speelt wanneer je zin hebt. Je hebt er toch al voor betaald =)
Ik speel nu weer en ik moet zeggen dat ik me toch weer kostelijk vermaak. Ik wil weer van alles etc etc.
Ik ga denk ik toch maar lifetime kopen en, zodra ik hoog level ben, MoM en SoM maar even op de kop tikken =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Aanbieding is net geweest voor een lifetime en volgens mij had ik ergens gelezen dat het eruit ging. Dus ik zou niet te lang wachten. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gytax schreef op maandag 27 september 2010 @ 11:12:
Nu ik jullie reacties lees neig ik toch naar een aankoop van lifetime inderdaad.
Ik verwacht alleen wel iets van een aanbieding hiervoor; 219 euro is niet mis.
Ik ben zo blij dat ik na de release 3 jaar geleden direct lifetime heb genomen, ik speel wekelijk en dat heeft zich dus dubbel en dwars terug verdient :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Hier ook lifetime, was het wel waard, tis nu ff stil in LOTRO, dus doen we wat andere games, maar straks met de uitbreiding weer vol ertegen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
MADG0BLIN schreef op maandag 27 september 2010 @ 12:07:
Aanbieding is net geweest voor een lifetime en volgens mij had ik ergens gelezen dat het eruit ging. Dus ik zou niet te lang wachten. :Y)
Oei, serieus?
Ach, loon is net gestort dus die 220 eurotjes kunnen er wel vanaf =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
* is blij dat ie indertijd 149 euro heeft betaald.
Via founders. Bijna 8 maanden na de release de beslissing genomen.

Gisteren ingame huwelijk meegepikt. Goede RP, knap voorbereid en op mooie locatie. Ingame player muziek was een mooie toevoeging geweest, maar dat was men vergeten. Cadeaus voor het koppel waren er des te meer. Daarna zijn we met zijn allen stevig gaan drinken in de Prancing Pony.

[ Voor 107% gewijzigd door Hurtebise op 27-09-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-09 13:20
Hurtebise schreef op maandag 27 september 2010 @ 14:34:
* is blij dat ie indertijd 149 euro heeft betaald
110 in de Welcome Back Week begin dit jaar... Nog geen moment spijt van gehad! Ook nu het allemaal zo warrig is met F2P blij dat ik daar geen last van heb en gewoon VIP wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die 110 was helemaal een super deal.
Zelf ook via founders kit gedaan a 150 euro. Spel zelf via marktplaats gekocht vlak nadat het uit kwam dus investering heel laag. Ik had daarom ook absoluut geen moeite met de 28 euro die we voor mirkwood moesten betalen... voelde me bijna schuldig omdat ik lifetime had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 16:58
Oke, welcome back week is afgelopen, ik de 30 dagen die ik gratis zou krijgen bij de aankoop een paar weken terug gelden opeens ook niet meer... Nee lekker hoor! Heb al een mail gestuurd, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik weer mag spelen...

edit: na contact met de support afdeling bij LOTRO moest ik dus even een betaalmindel aangeven via acount management. dat kan dus ook gewoon zonder te betalen door aan te geven dat je de gegevens later in wilt voeren. het werkt dus weer ;)

Vanavond mijn eerste RP ervaring gehad op Laurelin. Moet zeggen dat ik het wel erg leuk vindt om te doen! Heb een hele bio aangemaakt waardoor mijn personage uit komt als een Elf die zijn eerste voetstappen zet in Middle Earth (thuis opgesloten door zijn ouders wegens veiligheid etc.) Ben benieuwd! :D

[ Voor 52% gewijzigd door Soepstengel op 27-09-2010 22:05 ]

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shm_kadaj
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-08 23:14
Hi all,
Ik ben wellicht in de verkeerde topic (hoop het niet, aangezien dit de LotRO thread is). Ik ben ongeveer een week geleden begonnen met het spel en wil nu VIP worden, maar het probleem zit mij erin dat ik de US versie speel (via Turbine dus) en geen zin heb om mijn kin in de steek te laten en de EU versie te gaan spelen.
Kent iemand misschien een winkel in NL waar ik de retail MoM US versie kan kopen? Elke hulp zou zeer gewaardeerd zijn!

"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
shm_kadaj schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 03:13:
Hi all,
Ik ben wellicht in de verkeerde topic (hoop het niet, aangezien dit de LotRO thread is). Ik ben ongeveer een week geleden begonnen met het spel en wil nu VIP worden, maar het probleem zit mij erin dat ik de US versie speel (via Turbine dus) en geen zin heb om mijn kin in de steek te laten en de EU versie te gaan spelen.
Kent iemand misschien een winkel in NL waar ik de retail MoM US versie kan kopen? Elke hulp zou zeer gewaardeerd zijn!
Koop hem digitaal via Turbine? Ik denk niet dat je ergens in een NL shop de US versie zal tegenkomen.

Zelf gister toch maar een lifetime subscription gekocht, kon de verleiding niet weerstaan. Ik speel op Eldar, nog mede-tweakers daar te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo een tijdje weggeweest maar weer zin om te spelen.
Ik heb gelukkig ook een lifetime een tijdje terug genomen (die voor 110 :9 )
Ik zit ook op Eldar met woutolas en effiduase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel ook op Eldar, ben daar officer in Dutch Peacekeepers, dus als je in een gezellige nederlandstalige kin zit, laat 't maar horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey rik,

was je ingamenaam eigenlijk bij de dp-ers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zal meestal op Thrabath of Thratarduil te vinden zijn, al lvl ik inmiddels m'n hunter Curusindar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

altijd leuk om medekiners tegen te komen. ik speel onder de naam GUPJE :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shm_kadaj
Gytax schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
[...]

Koop hem digitaal via Turbine? Ik denk niet dat je ergens in een NL shop de US versie zal tegenkomen.

Zelf gister toch maar een lifetime subscription gekocht, kon de verleiding niet weerstaan. Ik speel op Eldar, nog mede-tweakers daar te vinden?
Dat heb ik al gecheckt. Helaas heeft Turbine alleen nog maar Asheron's Call bij hun online store staan.
Ik zit te denken of een 3vCash visa creditcard te halen (zo'n ding dat je voor een bepaald bedrag koopt en kan gebruiken als normale creditcard). Heeft iemand hier ervaring mee? En welke site zou dan het beste zijn om de US versie te halen?
Echt jammer dat je die niet hier in NL kan kopen..

"I have no faith in human perfectability. I think that human exertion will have no appreciable effect upon humanity. Man is now only more active - not more happy - nor more wise, than he was 6000 years ago." -Edgar Allan Poe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
rik86 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:10:
Ik speel ook op Eldar, ben daar officer in Dutch Peacekeepers, dus als je in een gezellige nederlandstalige kin zit, laat 't maar horen
Bestaat Dutch Alliance nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
Gytax schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 09:32:
[...]
Ik speel op Eldar, nog mede-tweakers daar te vinden?
Jup. Samiadoc is my name :) Zit zelf bij The Protectors of the Shire, zeer leuke hobbit kin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

shm_kadaj schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 12:54:
[...]

Dat heb ik al gecheckt. Helaas heeft Turbine alleen nog maar Asheron's Call bij hun online store staan.
Ik zit te denken of een 3vCash visa creditcard te halen (zo'n ding dat je voor een bepaald bedrag koopt en kan gebruiken als normale creditcard). Heeft iemand hier ervaring mee? En welke site zou dan het beste zijn om de US versie te halen?
Echt jammer dat je die niet hier in NL kan kopen..
Volgens mij moet je in de LOTRO Store in-game kijken of ze MoM hebben.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shm_kadaj
Trinsec schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 13:49:
[...]

Volgens mij moet je in de LOTRO Store in-game kijken of ze MoM hebben.
Volgens mij hebben ze die wel (game is down voor maintenance). Ik zit dan nog steeds met een payment issue. Het begint erop te lijken dat ik gewoon paypal ga moeten gebruiken om die dingen in een winkel te kopen ofzo.
Ik heb liever dat Turbine het gewoon overneemt van Codemasters zodat alle gamecards en product keys overal bruikbaar zijn. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, als je interesse hebt in het verhaal van de opkomst en het verval van de verschillende Nederlandse kins op Eldar dan zal ik het vertellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 22:07
@Moraxv

Jij had toch een pre order pakket besteld?
Weet jij nog wat er allemaal inzat?

Doe normaal, dan doe je al gek genoeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Siebsel
rik86 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:21:
[...]

Nee, als je interesse hebt in het verhaal van de opkomst en het verval van de verschillende Nederlandse kins op Eldar dan zal ik het vertellen ;)
Brand los :) Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Vipertje007 schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 15:22:
@Moraxv

Jij had toch een pre order pakket besteld?
Weet jij nog wat er allemaal inzat?
- 10 dagen eerder toegang :o
- Raamsticker
- 6 stickers
- in-game items
- Aanbieding lifetime (zal ook vast niet meer werken)

Heb dit nog niet geprobeerd te activeren. Doe dat max. 10 dagen voor F2P. Ben benieuwd.. ;)
Ik heb zo'n pakketje 3 jaar geleden ook al gebruikt op mijn huidige lifetime account. Dit is gewoon een 'experimentje' wat er gebeurt met zo'n pakket met F2P. :) (heb al een 'closed' account die ik dan wil gaan 'upgraden')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
Moraxv schreef op dinsdag 28 september 2010 @ 17:31:
[...]

- 10 dagen eerder toegang :o
- Raamsticker
- 6 stickers
- in-game items
- Aanbieding lifetime (zal ook vast niet meer werken)

Heb dit nog niet geprobeerd te activeren. Doe dat max. 10 dagen voor F2P. Ben benieuwd.. ;)
Ik heb zo'n pakketje 3 jaar geleden ook al gebruikt op mijn huidige lifetime account. Dit is gewoon een 'experimentje' wat er gebeurt met zo'n pakket met F2P. :) (heb al een 'closed' account die ik dan wil gaan 'upgraden')
Oké, nou het leuke en goede nieuws voor jou dan:

LIFETIME AANBIEDING WERKT! ;) :D

Tenminste zegt een medewerker van Codemasters. Deze heb ik namelijk vandaag gebeld en dat eens na gevraagd. Volgens hun zou deze gewoon moeten werken. Als je inlogt op de account website kan je kiezen bij je spel voor een subscription. Boven de keuze van multiply en single payment zie je een tekst staan met de tekst "Got a Founder's Pass / Price Plan Unlock Code? Insert it here:" met daar achter een invul box. Vul de code daar in en dan zou je voor een lifetime maar €150,- te betalen i.p.v. €220,- kijk maar na en dan weet je dat ook of het werkt of niet. Morgen ontvang ik nog een bericht van een bedrijf en ik moet morgen ook nog even bellen naar Codemasters voor een vraag.

Laat even weten of het ook werkt, het zou het wel in ieder geval moeten werken want het is een onderdeel van de Founders Program die er was bij de pre order actie bij de eerde deel van LOTRO. ;) :)

• Vipertje007
Beste LOTRO speler,

Mooi marketingpraatje

[ Voor 94% gewijzigd door Fuelke op 30-09-2010 10:04 ]

Verwijderd

Heb jij er toevallig baat bij dat wij op die site kopen, want dit is je eerste reactie in drie jaar, dus ik vind het neigen naar reclame.

• Vipertje007
Verwijderd schreef op donderdag 30 september 2010 @ 01:36:
Heb jij er toevallig baat bij dat wij op die site kopen, want dit is je eerste reactie in drie jaar, dus ik vind het neigen naar reclame.
Hahahha, nee totaal niet. De feit dat ik al in geen 3 jaar erop ben geweest hier heeft te maken dat ik nog niet eens wist dat ik een account had. Krijg ook nooit een mail van tweakers.net van je bent al een tijd niet online geweest (misschien wel een verbeterpuntje voor hun ;) ). Maar het feit is dat ik op deze LOTRO tweakers forum bij toeval opkwam, zocht informatie vandaar, omdat ik een kleine 2 maanden LOTRO nu speel.

Ik wist dat er veranderingen eran zitten te komen en weet bijna zeker dat er geen lifetime actie meer komt, dus ging ik op zoek naar de goedkoopste mogelijkheid nu nog te vinden. Het feit wil ook zijn dat ik deze oplossing gewoon aan andere LOTRO spelers aan wil bieden die nog geen lifetime abo hebben. Ik dacht juist van LOTRO dat je soms aan elkaar moet denken en helpen! ;)

• shm_kadaj
Dat zou toch juist averechts werken? :p Zo verliezen ze juist geld.

• Siebsel
shm_kadaj schreef op donderdag 30 september 2010 @ 13:24:
Dat zou toch juist averechts werken? :p Zo verliezen ze juist geld.
Juist niet. Lifetime is leuk voor ze dat ze in één keer een hoop geld krijgen, maar na een bepaalde periode hadden ze meer gekregen als je netjes elke maand betaald had. Door nu geen lifetime aan te bieden betaal je dus elke maand een x bedrag en niet één keer een hoger bedrag, wat je er na x maanden weer uit hebt (dan kost 't feitelijk geld voor CM/Turbine.

• Hurtebise
Misschien hebben ze het succes van Lifetime onderschat. Zullen vast wel spijt hebben van de promoprijzen. Aantallen lifetimers zullen ze wel nooit vrijgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Allen,

Sinds een week ben ik zeer positief verrast door het spel. Over 5 dagen verloopt mijn gratis periode. Nu ben ik best bereid om de 50 euro te investeren in het combo-pack met alle uitbreidingen. Ik vrees alleen door al het rumoer rondom F2P dat ik met een week geduld hetzelfde krijg voor 0 euro.

Wat adviseren jullie mij? Wachten of kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
Lector schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 09:13:
Allen,

Sinds een week ben ik zeer positief verrast door het spel. Over 5 dagen verloopt mijn gratis periode. Nu ben ik best bereid om de 50 euro te investeren in het combo-pack met alle uitbreidingen. Ik vrees alleen door al het rumoer rondom F2P dat ik met een week geduld hetzelfde krijg voor 0 euro.

Wat adviseren jullie mij? Wachten of kopen?
Nee je zal nooit het zelfde krijgen als mensen die wel voor de spellen betalen, muv SoA.
Wat ik er van begrijp is dat de F2P versie alleen de SoA bevat niet de MoM of SoM!!! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Klopt!
Geen MoM of SoM wanneer deze niet gekocht zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vernam gisteren verhalen van kin-leden die gehoord hadden dat het nogal slecht gestelt zou staan met CM (vandaar de late F2P release in EU), en dat het zelfs mogelijk zo zou kunnen zijn dat EU over gezet wordt naar de VS. Daarmee verliezen alle lifetimers hun abbo..... heeft iemand hier meer van gehoord, en of weet of dit waar is?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Ik heb daar niets van vernomen. Nu moet ik zeggen dat ik ook niet echt op de hoogte ben van Codemasters perikelen.
Mocht dit gebeuren, dan ga ik er niet vanuit dat alle lifetimers hun abonnement verliezen. Mocht dit wel het geval zijn, dan zie ik rechtszaken aankomen.

[ Voor 1% gewijzigd door Gytax op 01-10-2010 15:07 . Reden: Typfoutjes. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Gytax schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 15:06:
Mocht dit gebeuren, dan ga ik er niet vanuit dat alle lifetimers hun abonnement verliezen.
Dat dachten de spelers van DDO ook toen Turbine het overnam. Ze waren nogal overdonderd toen dat toch bleek te gebeuren.
Mocht dit wel het geval zijn, dan zie ik rechtszaken aankomen.
Ik niet. Wij hebben een lifetime abonnement afgesloten bij Codemasters, onder die algemene voorwaarden. Als Codemasters stopt met de dienstverlening, is ook dat abonnement weg. Turbine heeft als Amerikaans bedrijf vrij weinig te schaften met Europese danwel Nederlandse wetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op de EU forums staan er talloze doom-threads.

Ik weet wel dat als ze me shaften met mn lifetime abbo en ik maandelijks zal moeten betalen ze 2 klanten minder hebben. Nu kun je wel zeggen dat ze toch niks verdienen aan lifetimers maar dat is met f2p ook zo. Ik heb al voor alle quests en expansions betaald met het lifetime bedrag + aparte kosten voor expansions en als ze al die mensen gaan verliezen dan verliezen ze ook veel mensen die wel expansions en store items kopen.

Ik denk dat het erg onwaarschijnlijk is dat ze de EU lifers overnemen zonder behoud van het abbo want dan verliezen ze enorm veel spelers. Vooral mensen die onlangs hun lifetime hebben gekocht met hun krantenbaantje bijvoorbeeld.... hoe zouden die zich voelen...

Hoe langer het duurt voordat we iets horen van CM hoe meer doemdenkers er komen... da's te begrijpen.

[ Voor 15% gewijzigd door JohnnyV76 op 01-10-2010 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Extra aanleiding voor al het doomdenken is ook dat CM pertinent weigert aan te geven waarom er vertraging is. Dnote (CM gast) zei zelfs letterlijk dat zelfs nadat F2P gereleased is dat er geen informatie zal worden vrijgegeven waarom er zoveel vertraging is. En er is al meerder keren aangeven dat het geen hardware/technisch probleem is.

Kortom, genoeg voer voor de molen van zelfs een gematigde doemdenker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Hm, dit klinkt allemaal niet zo mooi.
Ik heb nog maar net mijn lifetime gekocht...
Nou goed, we gaan het zien. Ik ga niet mee doen aan doemdenken en geruchten verspreiden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

Codemasters geeft nooit details over de reden van het uitstellen van patches danwel expansions. Dat heeft niets met deze specifieke situatie te maken en uitstel is ons niet onbekend.

Uiteindelijk betwijfel ik of het met juridische danwel financiele zaken te maken heeft; dit is geen goede reclame voor lotro of denk je dat beginnende spelers uberhaupt weten dat de US gehost wordt door de ontwikkelstudio en de EU 'slechts' door een uitgever?

De vergelijking met DDO slaat ook nergens op; er zijn nooit lifetime DDO accounts geweest. En zo zijn er nog 1001 verschillen in de situatie tussen DDO F2P en LOTRO F2P. Fail.

Ik blijf erbij dat de US een forced release heeft gehad die veel en veel te vroeg kwam. Gelukkig blijven wij de in EU voorlopig nog gespaard van de store ellende en kost dit hooguit wat nieuwe spelers. Ik geloof namelijk niet dat serieuze lotro eu spelers die behoorlijk wat tijd in hun toons hebben gestoken en een leuk netwerk van vrienden opgebouwd hebben ineens naar de US servers zulen verhuizen. F2P of niet. En als je die €13,- per maand niet kun missen en het 'daarom doet' moet je misschien eens over andere dingen na gaan denken.

[edit]

En de inmiddels gebruikelijke afsluiting van de werkweek voor CM:
Dear players,

We are continuing to do our best to overcome the challenges still facing the launch of Free to Play in Europe. As soon as those are resolved we’ll have a clear and definite date for when the update will be applied to the European service.

Whilst we cannot run the Welcome Back promotion for an indefinite period, we can run the 5% XP and free travel event from time to time. This weekend, the bonus XP and free travel will be switched on for all existing players to enjoy starting Friday 4:00PM until Monday 9:00AM (GMT+1).

The community team will be around on the forums making sure any new information is brought to you as soon as it becomes available and we would like to assure you that your feedback and concerns are being heard.

We appreciate your patience and thank you for your continued support.

Your LOTRO Europe Community Team.

[ Voor 29% gewijzigd door TAA op 01-10-2010 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Zeg ergens iemand Dnote quoten waarin ie wel iets grappigs zei. Kan het nu niet zo snel meer vinden maar het was iets als "it's just that an update is delayed... it's not that we're burning down our datacenters".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vipertje007
Jongens, neem die verhalen niet serieus alsjeblieft. Dit is begonnen allemaal nadat de WBW opgeheven was. Niemand heeft gezegd dat hij tot F2P zal blijven en daar is het begonnen met de hele verhalen.

Doet gewoon rustig aan en laat dat rusten. Ik ben er ook mee opgehouden na 2 dagen 20uur per dag gevolgd te hebben. Ja het is niet leuk dat we moeten wachten op F2P, maar hier in de EU zijn hele andere regelementen dan in de US. Daar ligt het probleem om de shop waar je je TP's kan uitgeven goed te laten draaien.

Dus mensen hou je kalm en wacht gewoon rustig aan. Zowiezo zal er nooit wat veranderden in negatieve zin voor de lifetime's en de maandelijkse betalers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
Zit nog steeds lotro pauze te houden en ondertussen aktief in eve weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We misten ja al een poosje claes :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
bangkirai schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 21:13:
Zit nog steeds lotro pauze te houden en ondertussen aktief in eve weer.
Wissel die twee titels ook steeds mooi af. Prima combinatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lector
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-06-2018
Zo, heb LOTRO Triple Pack Special Edition aangeschaft. Iemand nog een plek vrij voor een casual speler in zijn/haar kinship?

Ik speel op snowbourn. Naam: Lectord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
JohnnyV76 schreef op vrijdag 01 oktober 2010 @ 19:32:
Ik denk dat het wel mee zal vallen. Zeg ergens iemand Dnote quoten waarin ie wel iets grappigs zei. Kan het nu niet zo snel meer vinden maar het was iets als "it's just that an update is delayed... it's not that we're burning down our datacenters".
Mijn eerste reactie daarop was tegen een collega.. "Er gaat zo iemand dit plaatje posten"
Afbeeldingslocatie: http://972mag.com/wp-content/uploads/2010/08/Iraqi-Information-Minister.jpeg
Duurde nog een halve dag, dat viel wel tegen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde na lange tijd weer eens spelen en moest dus de punten op mijn wapens opnieuw verdelen, maar zijn er veel veranderingen voor de captain wapens? Ik mis bijvoorbeeld mijn Tactics: Parry op een buffwapen wat ik had en ook heb ik op mijn healing emblem ineens een Agility legacy zitten volgens mij zat daar eerst ook wat anders.

Is die parry tactic helemaal weg of kan je die gewoon nooit meer samen met de Tactics: relentless attack krijgen? Ik kan me herinneren dat ik voor die 2 juist een apart wapen bij me had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 14:05:
Ik wilde na lange tijd weer eens spelen en moest dus de punten op mijn wapens opnieuw verdelen, maar zijn er veel veranderingen voor de captain wapens? Ik mis bijvoorbeeld mijn Tactics: Parry op een buffwapen wat ik had en ook heb ik op mijn healing emblem ineens een Agility legacy zitten volgens mij zat daar eerst ook wat anders.

Is die parry tactic helemaal weg of kan je die gewoon nooit meer samen met de Tactics: relentless attack krijgen? Ik kan me herinneren dat ik voor die 2 juist een apart wapen bij me had.
Zover ik weet zijn er nooit legacies van legendary items verwijderd. Wel kan het zijn dat je bepaalde legacies niet meer kunt krijgen bij het identifyen/reforgen.
Een agility legacy moet er met de hand zijn opgezet (in de plaats van een andere legacy).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu net level 30 geworden op mn Guardian en blijf het toch wel leuk vinden :P
Maar nu kan ik dus de zogehete skirmishes doen (geen idee wat t is) maar moet ik eerst met zo'n skirmish master ofzo praten in een skirmish kamp.. Maar als ik dat wil doen, kan ik op Finish Now rammen wat ik wil, maar er gebeurd niks, quest blijft actief.. Iemand enig idee waarom? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:47:
Ben nu net level 30 geworden op mn Guardian en blijf het toch wel leuk vinden :P
Maar nu kan ik dus de zogehete skirmishes doen (geen idee wat t is) maar moet ik eerst met zo'n skirmish master ofzo praten in een skirmish kamp.. Maar als ik dat wil doen, kan ik op Finish Now rammen wat ik wil, maar er gebeurd niks, quest blijft actief.. Iemand enig idee waarom? :/
Die quest droppen, die stomme mail die je krijgt nuken, en dan weer met de Skirmish Captain praten en een nieuwe quest starten en vandaar weer normaal. Ik snap niet dat ze die mails blijven versturen, buggy als de pest. Die quest werkt voor geen meter.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trinsec schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 17:17:
[...]

Die quest droppen, die stomme mail die je krijgt nuken, en dan weer met de Skirmish Captain praten en een nieuwe quest starten en vandaar weer normaal. Ik snap niet dat ze die mails blijven versturen, buggy als de pest. Die quest werkt voor geen meter.
Ah ja dat heeft gewerkt inderdaad, thanks :) Wel beetje raar dat ze dan die quest mails sturen maargoed, zo werkt het ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gytax
Verwijderd schreef op zondag 03 oktober 2010 @ 16:47:
Ik had hetzelfde probleem. Heb er een ticket over ingeschoten en er werd me inderdaad verteld om de mail te verwijderen. Maf dat ze het blijven versturen...maargoed, het zal wel op de planning staan om dit op te lossen.

Skirmishes zijn good fun! Het zijn zeg maar objective-based instances, ik vindt het zeer geslaagd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gytax schreef op maandag 04 oktober 2010 @ 09:47:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Heb er een ticket over ingeschoten en er werd me inderdaad verteld om de mail te verwijderen. Maf dat ze het blijven versturen...maargoed, het zal wel op de planning staan om dit op te lossen.

Skirmishes zijn good fun! Het zijn zeg maar objective-based instances, ik vindt het zeer geslaagd!
Ik heb gisteravond ook een avondje zitten klooien met skirmishes, en ik moet zeggen dit bevalt me zeer goed.. Ga ik waarschijnlijk vrij vaak doen, en je krijgt er nog vrij mooie items voor ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Solo skirmishes....

De doodsteek voor fellowship content :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 07:38:
Solo skirmishes....

De doodsteek voor fellowship content :(
Nou zeg.. da's wel een hele negatieve insteek en naar mijn mening ook niet waar. Skirmishes kunnen ook met 2 of meer gedaan worden en dan wordt het meestal leuker. Bovendien zijn skirmishes maar een klein deel van de content dus nog genoeg andere instances en FS quests te doen buiten de skirmishes.

Solo is juist handig voor als je alleen iets wil doen of even geen mensen kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Ik hoop dat ze wat aan die legendary traits doen. Die pages droppen zo schandalig weinig en vrij random, dat het een beetje Blizzlike wordt. Beetje dom.

Of kan je dat ook alweer kopen na de f2p (when, quand, wenn, wanneer)? Zullen mijn eerste te spenderen TP worden als VIP-lifetimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Je moet ook wel op de goede plek zijn. ;) Goblin Town in MM en het eerste orc kamp vlakbij de reuzen in angmar staan garant voor snelle drops vind ik zelf. Heb 2 chars daar laatst binnen een paar uurtjes volledig getrait. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 08:09:
[...]

Solo is juist handig voor als je alleen iets wil doen of even geen mensen kan vinden.
Solo is juist de reden dat je nauwelijks meer mensen kunt vinden! Ik level nu een Captain (momenteel 48) en zie meer dan voldoende spelers in de lagere gebieden, maar LFF ho maar.....

Dus het is wat mij betreft geen 'negatieve insteek', maar de huidige situatie. LOTRO is te solo vriendelijk, er is geen incentive om group content te doen aangezien je kunt levelen met solo skirmishes (die veel meer 'Return on Investment' geven dan skirmishes in duo/groepsverband) en de book content ook solo kunt doen (hetgeen trouwens bloedsimpel en ook behoorlijk saai is).

Ik heb nog steeds best veel plezier met dit spel hoor, mag ik mag dit toch wel jammer vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
MADG0BLIN schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 09:49:
Je moet ook wel op de goede plek zijn. ;) Goblin Town in MM en het eerste orc kamp vlakbij de reuzen in angmar staan garant voor snelle drops vind ik zelf. Heb 2 chars daar laatst binnen een paar uurtjes volledig getrait. :)
Eender welke class kunnen daar de kostbare blaadjes vinden? Worden ze op AH gezet?

@Makiyu: misschien channel /GlobalLFF joinen? Of via channel /OOC een request doen?
Of een beetje behulpzame kin kan je ook uit de nood helpen. Probeer anders de weinige spelers die ooit je skirmish joinen, te adden en contact te houden. Ik heb zo meermaals mensen bereid geweten even een handje toe te steken. En als captain zijnde heb je extra voordeel dat ze weinig moeten travellen omdat je kan summonen. Na de instance kunnen ze simpel maptravellen.

[ Voor 35% gewijzigd door Hurtebise op 05-10-2010 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:04:
[...]

@Makiyu: misschien channel /GlobalLFF joinen? Of via channel /OOC een request doen?
Als ik dat niet al had gedaan, had ik ook mijn opmerkingen niet gemaakt....maar in ieder geval bedankt voor het meedenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Hurtebise

Deze droppen daar voor alle classes ze zijn echter BoA dus niet op AH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Thx vanavond eens werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wbt pages vind ik ook dat je er erg makkelijk aan komt tegenwoordig. Ik vind het goblin camp vlakbij caldwell pool in MM altijd fijn voor pages en je hebt daar ook quests dus tijdens het spelen droppen ze vanzelf. Heb inmiddels mn 6e char ook voorzien van alle legendaries van de class books en amper voor hoeven grinden. De laatste page die ik nog miste voor 1 book dropte toen ik de school van tham mirdain deed. Aangezien de pages nu ook in eregion en forochel droppen zul je het meeste gewoon vinden terwijl je quest.

wbt solo content. Tuurlijk mag je het jammer vinden en kennelijk ervaar jij het zo. Let wel dat een hoop mensen voorheen klaagden dat je voor veel content een FS moest hebben en dat vaak niet konden vinden. Over het geheel genomen vind ik het dus juist goed dat je kunt kiezen tussen solo en FS. Ik denk ook dat als je eenmaal aan de moria instances kunt beginnen er veel meer grouping plaats vindt. Zie regelmatig in de LFF groepen staan voor Grand Stair, Forges, HoC etc. etc.
Je hebt het ook zelf een beetje in de hand. Veel mensen die willen bijv. wel FS quests/instances doen maar zullen nooit een groep starten of in (global)LFF posten. Ik verbaas me ook altijd als ik posts zie als : Hunter LFG Sammath Gul. Begin dan of zelf een groep of wacht tot je iemand ziet die nog DPS nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JohnnyV76 schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 08:08:
wbt pages vind ik ook dat je er erg makkelijk aan komt tegenwoordig. Ik vind het goblin camp vlakbij caldwell pool in MM altijd fijn voor pages en je hebt daar ook quests dus tijdens het spelen droppen ze vanzelf. Heb inmiddels mn 6e char ook voorzien van alle legendaries van de class books en amper voor hoeven grinden. De laatste page die ik nog miste voor 1 book dropte toen ik de school van tham mirdain deed. Aangezien de pages nu ook in eregion en forochel droppen zul je het meeste gewoon vinden terwijl je quest.
Dat is helaas niet voor iedereen zo. Ik heb op mijn burglar erg lang moeten grinden voor de laatste page. Deze wilde in geen van beide regio's waar deze moest droppen voor mij droppen. Heb jij in ieder geval lekker geluk gehad met je pages ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen, ik heb voor m'n laatste page op hunt kwartiertje moeten grinden op lvl 48 of zo, rest met questen gekomen, vorige 2 chars zelfs helemaal volledig door questen te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:00
Verwijderd schreef op dinsdag 05 oktober 2010 @ 10:02:
[...]
de book content ook solo kunt doen (hetgeen trouwens bloedsimpel en ook behoorlijk saai is).

Ik heb nog steeds best veel plezier met dit spel hoor, mag ik mag dit toch wel jammer vinden?
Dat is een kleine understatement, echter heb ik laatst de weathertop quest voor het eerst gedaan en de group met twee man, was veel te moeilijk. Uiteindelijk verslagen door de eindbaas. Toen ik hem solo ging doen, omdat dit een mogelijkheid was, was diezelfde eindbaas al dood voordat hij mij kon bereiken.

Je moet soms die questen doen in grote groepen en daar is dan op het moment dat ik hem wil doen dan geen animo voor, als ze het zouden kunnen uitbalanseren naar het aantal personen dat de quest doet, dan zou het veel interessanter zijn om wat mensen mee te nemen. Nu eindigt het vaak in eindeloos gespam opzoek naar een healer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus15
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-10-2024
Het grootste probleem bij het ontwerpen van een instance met het juist inschalen van de moeilijkheids graad, is de variatie die mogelijk is van de characters waaruit een groep kan bestaan. Een groep bestaande uit een tank, dps, healer combo kan veel meer hebben dan een groep waarin deze typen niet zijn vertegenwoordigd. Het skirmish systeem is een eerste poging om hier iets aan te doen. Met het kiezen van de juiste sidekicks kun je de zwakke punten van de groeps opmaak aanpakken en komen tot een meer generiek ontwerp voor een instance. De intelligentie zit dan niet meer in het systeem dat de instance genereert, maar in de gebruikers die hun sidekicks aanpassen. Het verleggen van het probleem naar de kant die het beter kan oplossen is op zich een heel erg goed idee. Op die manier zou je in theorie van elke instance een skirmish kunnen maken.

Dat mijn skirmish marks opbrengst van meer dan 500 SMs/H naar 160SMs/H in elkaar dondert waneer ik overschakel van Solo naar Duo is tegelijkertijd verschrikkelijk dom. Op die manier creer je totaal geen drive onder de spelers om met dit mechanisme aan de slag te gaan.

Het is wel typerend voor Turbine; ze hebben goede ideeen, maar ze zijn zo zwak in de architectuur, planning en executie, dat het nog maar de vraag is of het idee, hoe goed ook, overeind kan blijven.

Hopelijk hebben ze er wat van geleerd en is de ftp versie flink verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Is er eigenlijk al een nieuwe datum bekend voor f2p, gezien dit eigenlijk al begin september live zou gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ze posten elke week dat het "nog een paar weken" gaat duren, dus ik betwijfel het. Waarschijnlijk weten ze zelf niet wat ze aan het doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wou het spel eens proberen, en dacht handig dat free to play :>
Valt toch tegen nu het blijkbaar alleen in amerika beschikbaar is.
Trial wel handig om te testen natuurlijk.

Stel het spel bevalt me, wat ik wel verwacht, wat is dan het voordeligst? nog even snel expansions ofzo kopen? Ik lees dat soms, maar zie op het moment door de bomen het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik begin inmiddels wel echt te overwegen over te stappen naar de VS, volgende update krijgen ze daar waarschijnlijk in november en nieuwe non-radiance, multi-boss raid komend voorjaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Zou opzich geen gek idee zijn ware het niet dat ik hier een leuke kin en raid alliance heb. Daarnaast weinig tijd en zin om opnieuw al mijn characters te levellen... Ik neem aan dat je ze niet kan overzetten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Verwijderd schreef op donderdag 07 oktober 2010 @ 13:36:
Ik wou het spel eens proberen, en dacht handig dat free to play :>
Valt toch tegen nu het blijkbaar alleen in amerika beschikbaar is.
Trial wel handig om te testen natuurlijk.

Stel het spel bevalt me, wat ik wel verwacht, wat is dan het voordeligst? nog even snel expansions ofzo kopen? Ik lees dat soms, maar zie op het moment door de bomen het bos niet meer.
Wat ik heb gedaan is via een online keystore voor 9 euro de Shadows of Angmar(het spel) en Mines of Moria (een van de uitbreidingen) gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rik86 schreef op vrijdag 08 oktober 2010 @ 10:19:
ik begin inmiddels wel echt te overwegen over te stappen naar de VS, volgende update krijgen ze daar waarschijnlijk in november en nieuwe non-radiance, multi-boss raid komend voorjaar
Alles wat ze daar krijgen zullen we in EU ook krijgen. Turbine is de club die het spel ontwikkelt... codemasters is min of meer gewoon de distributeur in Europa. Het begint er sterk op te lijken dat de problemen met F2P in de EU iets juridisch is en niet iets technisch (in de US hebben ze immers F2P al) maar als dat opgelost is en we krijgen uiteindelijk F2P zullen we wss. ook snel de evt. update krijgen en zeker ook de nieuwe non-radiance raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Ze zijn waarschijnlijk gewoon aan het steggelen over wie welk deel van de taart krijgt. Turbine zal vast een leuke hap uit de inkomsten van de store willen, CM zal het daar niet zo mee eens zijn.

Ze hebben een tijdje terug al aangegeven dat er geen technische grondslag aan de problemen ligt. Dat kan ook niet, dan maakt elke programmeur/sysadmin/dba die een knip voor zn neus waard is ze af. CM heeft ondertussen eindelijk geleerd dat ze niet met bullshit excuses aan moeten komen.

We hebben al twee jaar geen mylotro door "technical reasons", wat bij doorvragen "MyLOTRO is incompatible withour system". Iedereen die iets van software development afweet kan daar doorheen prikken. Een eerstejaars MBO ICTer had in die twee jaar wel een fatsoenlijke koppeling kunnen schrijven, een echt programmeur had het geblinddoekt met een vinger gedaan in een tiende van die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Update 08/10/10

Dear players,

Whilst we don’t have any dates or concrete information to share with you as yet, the good news is that it looks like the major challenges we were facing are nearly resolved and we will be moving forward with the next step of Free to Play implementation for the European service shortly.

At this stage we are optimistically looking to have plans finalised sometime next week at which stage we will be able to give you more solid dates of when we hope to proceed with the launch.

As always we thank you for your patience and do apologise for the continued delay of this launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera! Een mededeling dat we volgende week een mededeling krijgen ;)
Pagina: 1 ... 19 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.