The Lord of the Rings Online - Deel 14 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste
Acties:
  • 162.628 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd man!!

Bij ons in de kin zit ook zo'n koppel. Zij uit Noorwegen hij uit Nederland, sinds 2 maanden wonen ze samen in Nederland. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchEZmoder
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:45
Modbreak:Flamen doe je maar elders. :/

[ Voor 75% gewijzigd door NMe op 27-07-2010 17:09 ]

Sony A1II • Sony A7RV • Sony 14mm F/1.8 GM • Sony 35mm F1.4 GM • Sony 70-200mm F/2.8 GM II • Sony 135mm F/1.8 GM • Sony 400-800mm • Laowa 85mm 2:1 macro • Sigma 105mm F/2.8 Macro • Laowa Aurogon 10-50x • Hobby Fotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Microtransacties met directe stats verbeteringen? Het verschil tussen de Elfteling en een kermis: betalen als je naar binnen gaat en klaar, of betalen voor elke scheet.

In eerste instantie werd het F2P gebracht als kosmetisch, toen kwamen de questpacks, toen de consumables, nu de prime stats. Over een jaartje de raid gear, instant lvl 65 en ranks op monsters? Jammer jammer, ik zal nog wellus inloggen als er een nieuwe lading content is, maar ik kan me toch niet voorstellen dat dit nog een leuke relaxe MMO blijft.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Veel mensen vinden kermis leuk!
In de efteling betaal je een smak geld en de helft van de attracties vind je misschien niks aan. Op de kermis geef je alleen geld uit aan attracties die je leuk vindt. Ik zie het probleem niet.

Stats increase gaat eigenlijk wel een beetje te ver maar als je bedenkt hoe weinig base stats eigenlijk doen valt het ook wel weer mee.

Instant max level zal er nooit komen hoor.. daar ben ik niet bang voor.

[ Voor 3% gewijzigd door JohnnyV76 op 29-07-2010 12:31 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Hallo,

Ik heb me opgegeven voor de beta en heb even een trial account aangemaakt, ik kan zo dadelijk spelen als mijn download klaar is.
Ik vroeg mij trouwens af of iemand hier een site heeft waar ze nog beta keys weggeven; de beta zou ik graag ervaren omdat ik zeker de F2P wil gaat spelen als deze gelaunched is.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook opzoek naar een Beta key
Speel op dit moment RoM, net gehoord dat LoTRo f2p gaat worden, dus dat wil ik wel eens uit gaan proberen

Greetz, Lunos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Heb alles geïnstalleerd en de launcher hangt nu al een minuut of 10 op 'Getting data centers'.
Is hier wat aan te doen?

Firewall staat al uitgeschakeld.

[ Voor 13% gewijzigd door Moonborne op 29-07-2010 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 15:22:
Ben ook opzoek naar een Beta key
Speel op dit moment RoM, net gehoord dat LoTRo f2p gaat worden, dus dat wil ik wel eens uit gaan proberen

Greetz, Lunos
Ik denk niet dat jullie nog aan beta keys gaan geraken..

Verder natuurlijk ook de hartelijke groeten

Heraclius schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 18:57:
Heb alles geïnstalleerd en de launcher hangt nu al een minuut of 10 op 'Getting data centers'.
Is hier wat aan te doen?
Kijk eens of je een traceroute naar lotroeugls.com kan doen. Zo niet zit er ergens in de route naar de servers een probleem.

[ Voor 31% gewijzigd door MueR op 29-07-2010 19:46 ]

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
MueR schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 19:45:
Kijk eens of je een traceroute naar lotroeugls.com kan doen. Zo niet zit er ergens in de route naar de servers een probleem.
Dit is mijn traceroute, misschien kun je er wat mee:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Traceren van de route naar www.lotroeugls.com [94.75.194.7]
via maximaal 30 hops:

1   <1 ms   <1 ms   <1 ms  192.168.0.1 
  2     1 ms   <1 ms   <1 ms  SpeedTouch.lan [10.0.0.138] 
  3    38 ms    38 ms    38 ms  s5596bc01.adsl.wanadoo.nl [85.150.188.1] 
  4    42 ms    41 ms    41 ms  V992.dr4-asd6.nl.euro.net [194.134.158.116] 
  5    42 ms    42 ms    42 ms  PC27.cr1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.61] 
  6    42 ms    41 ms    42 ms  PC18.er1-asd6.nl.euro.net [194.134.161.102] 
  7    43 ms    43 ms    43 ms  crs-evo.leaseweb.net [195.69.145.215] 
  8    43 ms    42 ms    43 ms  po100.sr1.evo.leaseweb.net [85.17.100.226] 
  9    42 ms    42 ms    50 ms  85.17.163.226 
 10    44 ms    43 ms    44 ms  94.75.194.7 

De trace is voltooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Lijkt prima dus, dan is het waarschijnlijk niet je verbinding. Ik wilde zeggen dat je het best even op het officiele forum eea kan navragen danwel de zoekmachine daar gebruiken, maar zo te zien heb je dat al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
Haha jep, ik probeer zoveel mogelijk om deze game aan het praten te krijgen.
Ben momenteel bezig om .NET Framework te reinstallen.

EDIT:

Het is gelukt!
.NET Framework was het euvel!
Ik heb deze guide gebruikt: http://forums.lotro.com/showthread.php?t=322911

[ Voor 34% gewijzigd door Moonborne op 29-07-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mochten jullie benieuwd zijn hier een aantal screenshots van de f2p store

http://www.mordororbust.c...o-store-beta-screenshots/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Mjah, ik ben niet onder de indruk van wat ik heb gezien op de beta. Niet positief in ieder geval. Ik zal er weinig last van hebben denk ik, maar voor een "free" of "premium" player gaat het echt een duur en vervelend geintje worden om te kunnen spelen zoals wij gewend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Zaten er nog leuke en interessante dingen in voor spelers die wel een normaal abbo hebben?
En wat zijn de voornaamste wijzigingen voor spelers die nu ook al spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En een overzicht van de nieuwe gear

http://community.codemast...s-revamped-instances.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmzz ik zie dus dat er nu bijv. nieuwe Helegrot gear is voor lvl65 met dezelfde naam.... wat gebeurt er met de oude set? Het koste tochwel veel effort om deze wij elkaar te krijgen, zeker 1,5 jaar geleden.
Ik heb dan bijv. ook 3 pieces en wilde de set eigenlijk compleet maken, gewoon voor de heb en als cosmetic.

Komt die lvl65 er nu gewoon bij, of gaat deze de oude vervangen?? Wordt de oude verwijdert? Kun je de oude na upgrade nog steeds verkrijgen??

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiawatta
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 13:48
Zozo, die sets zijn heel goed zelfs. met veel radiance erop..... zeker waardige vervangers voor wat we nu hebben voor raiding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@rfce

Ik heb echt geen idee wat er met die Helegrod gear gaat gebeuren, niets over te vinden tot dusver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 23:47
Het word toch echt eens tijd voor (veel) meer vaultspace om al die kleding op te slaan. Sommige chars van mij zijn nu al de helft van de maximale vaultspace kwijt aan, veelal moeizaam verkregen, gear. Helegrod, Rift, VM, DN, BG en dan heb ik veel van de tussensets zoals bv de 15/25 rad pieces al weggegooid.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 15:19

TAA

Liever IRC

30 extra slots in je normale vault en 30 extra shared storage; alleen via de shop te openen. Daarnaast (?) komt er een wardrobe voor cosmetics; hoe die precies werkt heb ik me nog niet in verdiept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:38

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De Wardrobe zal net als je cosmetic tabs in je character window werken, heb ik begrepen. Behalve dan dat je ze ook nog apart kan dyen enzo. Dus je moet waarschijnlijk je originelen nog ergens bewaren. Maar ik ga zeker extra shared storage kopen. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjn27
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 30-08 11:25
Heeft iemand misschien een trial key of een guestpass over wil dit spel dol graag even proberen

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
een erg leuke preview van de F2P,
van rockpapershotgun,
zitten, voor mij, een paar hele herkenbare dingen in. "Legt de lat hoger voor de F2P MMO's én voor de subscription MMO's."
ik ga zeker weer inloggen!

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
rjn27 schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 20:22:
Heeft iemand misschien een trial key of een guestpass over wil dit spel dol graag even proberen

alvast bedankt
Klik hier om een 14 dagen trail te starten!!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag aannemen als je Mines of Moria en Siege of mirkwood al hebt gekocht, gewoon de zelfde content blijft behouden toch? Ben er ruim langer dan een half jaar er mee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:02:
Mag aannemen als je Mines of Moria en Siege of mirkwood al hebt gekocht, gewoon de zelfde content blijft behouden toch? Ben er ruim langer dan een half jaar er mee gestopt.
Ja hoezo niet?

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

Verwijderd schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 19:02:
Niet helemaal.. In de visie van Turbine heb je enkel volledig toegang tot Moria en Mirkwood. Voor Angmar heb je alleen alles tot je beschikking zolang je een abonnement hebt lopen (1-3-6 etc. maanden, of lifetime)
Dus als je bijvoorbeeld een alt ergens in Misty Mountains hebt staan dan zullen daarvoor geen quests beschikbaar zijn zolang je niet betaalt. Dus eigenlijk hetzelfde als voorheen: je betaalt voor 1 of meer maanden en je kunt onbeperkt spelen.. Betaal je niet dan mag/kun je minder doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

Moraxv schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 15:51:
[...]
Voor Angmar heb je alleen alles tot je beschikking zolang je een abonnement hebt lopen (1-3-6 etc. maanden, of lifetime)
Dus als je bijvoorbeeld een alt ergens in Misty Mountains hebt staan dan zullen daarvoor geen quests beschikbaar zijn zolang je niet betaalt.
Incorrect. Als premium-member (iemand die *wel* betaald heeft voor content maar géén maandelijks bedrag betaald of lifer is) heb je gewoon toegang tot *alle* content waarvoor je betaald hebt. Mensen die dus NU spelen houden gewoon toegang tot alle content die ze nu hebben. Hier en daar ontstaat misschien een beperking in verband met aantal characters dat je "actief" mag hebben maar content blijft gewoon beschikbaar. Daarom snap ik ook het nut niet zo van questpacks in SoA; voor een paar centen koop je de box en heb je automagisch toegang tot alle SoA content én bovendien geen last van een paar vervelende F2P beperkingen die je als premium niet hebt. Ik denk zelfs dat er veel mensen zullen stoppen met betalen van de maandelijkse fee; als je SoA, MoM en SoM hebt verandert er (content wise) niets voor je als het straks F2P wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Hmpf.. Turbine prutst.. ik heb vorige week een beta key gekregen, nu weer een... faal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup, ik ook MueR ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraxv
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 01-08 10:51

Moraxv

<GoT> Baratudor#2651

TAA schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:44:
[...]

Incorrect. Als premium-member (iemand die *wel* betaald heeft voor content maar géén maandelijks bedrag betaald of lifer is) heb je gewoon toegang tot *alle* content waarvoor je betaald hebt. Mensen die dus NU spelen houden gewoon toegang tot alle content die ze nu hebben.
Dat zou dus betekenen dat er 2 types premium users zijn: de users die, zoals jij aangeeft, ooit Angmar gekocht hebben en dat dus zouden houden en de users die van free naar premium zijn gegaan door ooit eens 1 potion gekocht te hebben en geen toegang zouden hebben.
Volgens mij is dat dus niet zo en is er slechts één type premium user die standaard ENKEL voor de startersgebieden quests hebben en verder alles wat extra betaald is. (Dus evt. Moria en Mirkwood)

Overigens hoop ik absoluut dat je wel gelijk hebt... ;)

Edit: helaas heb ik toch gelijk.. post gevonden hierover:
http://forums.lotro.com/showthread.php?p=4705087#post4705087

[ Voor 203% gewijzigd door Moraxv op 08-08-2010 13:26 . Reden: verduidelijking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA

TAA

Liever IRC

I stand corrected. Ik had begrepen dat je altijd toegang hield tot de content die je gekocht had, ook zonder subscription.

Overigens, klein plaatje met aardig stukje tekst ;)

Afbeeldingslocatie: http://img80.imageshack.us/img80/7938/btaz.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Bound to Account is wel nice, hopelijk hebben ze dat toegepast op ALLE cosmetic items. Purchased from store ziet wel een beetje lullig uit, maar maak ik hieruit op dat er bijv. ook een variant is als: crafted by blabla of found on the corpse of .... kortom ingame drops. Anders heeft dat niet echt een toegevoegde waarde.

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
Rfce schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 09:37:
... Purchased from store ziet wel een beetje lullig uit,...
Afbeeldingslocatie: http://i198.photobucket.com/albums/aa141/krakbracket/uitverkoop.gif

...vergeten uit je nek te knippen...

[ Voor 7% gewijzigd door krakbracket op 09-08-2010 10:04 ]

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Dat zou hilarisch zijn, poppetjes zien rondrennen met zo'n groot SALE-etiketje aan hen vast. :D

Maar ach, als de cosmetic items er leuk uitzien, who cares of het gecrafted is of gekocht?

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehe :)

Ik hoop dat dit het begin is naar meer Bind on Account items. Zo heb ik een kist vol met ixp op het ene char en ixp nodig op het andere. Ik begrijp dat ze er voorzichtig mee moeten zijn en niet alles BoAccount moeten maken maar soms.... soms...

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet zeggen dat ik uitzie naar de f2p update, m'n hunter weer aan 't lvl-en en die moet de paard-rij-quest nog doen, maar die ben ik een btje zat na hem al 7x gehaald te hebben :P

• BroederM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-09 19:36
He Newbie hiero,

Ik heb een NPC dood laten (Nos grimson) geen flauw idee hoe ik nu opnieuw de quest moet herstarten. Dacht dat dit was bij reflecting pool maar dat werkte dus niet.

*zucht* had ik het maar bij MW2/BFBC2 gehouden

My life is in 2D, How about yours?

Alle begin is moeilijk :)

Die naam van de NPC zegt me persoonlijk niks maar ik ga er vanuit dat je nog in het intro gedeelte zit. Wellicht kun je de naam van de quest op google opzoeken als je er echt niet meer uit komt en daar staat altijd wel de naam van de questgiver bij.

Hou vol!

shooters kun je prima spelen ter afwisseling van lotro trouwens ;)

• BroederM
@ johnny bedankt, blijkbaar moet je bij een "chain-quest" weer helemaal terug naar eerste NPC

Hoop niet dat iemand beledigd is maar, LOTR is wel erg "traag" als je het vergelijkt met een online shooter...

Wel über cool alle verwijzingen naar Tolkien, vet kick om een quest te doen voor Dwalin

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Lotro speelt inderdaad wat relaxter weg. Het leven is al druk genoeg. :O
Je gaat je nog erg vermaken in dit spel, als je al veel plezier beleeft aan het begin van het spel is dat een zeer goed teken.
*remembering those great days* :9~

Verwijderd

Heb dit spel ook maar aangeschaft, gelijk het hele pakket maar.

Ga vanavond maar eens proberen, nog enig advies over welke server ik zou moeten kiezen? Ik heb wel aardig wat ervaring in MMO's maar zou wel fijn zijn om een guild(kin?) te vinden met wat Nederlanders/tweakers erin ;)

• Hurtebise
  • Laatst online: 25-08 22:19
Verwijderd schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 14:19:
Heb dit spel ook maar aangeschaft, gelijk het hele pakket maar.

Ga vanavond maar eens proberen, nog enig advies over welke server ik zou moeten kiezen? Ik heb wel aardig wat ervaring in MMO's maar zou wel fijn zijn om een guild(kin?) te vinden met wat Nederlanders/tweakers erin ;)
Welkom. Ik verwijs naar onze grote wie-speelt-waar-GoT-lijst in de openingspost.
En op elke server zijn wel Nederlandse kins te vinden, Snowbourn is de grootste server, Eldar de meeste op raid-gerichte denk ik en Laurelin het meeste op rp, al zijn de verschillen niet enorm volgens mij

Al 3 deze servers hebben volgens mij grote NL-talige kins

Verwijderd

ok dank je.

Zit op eldar, maar een hunter genomen. Sprak me toch het meeste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroederM
Iemand nog een mooie link "How to become a dwarf" ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag over 3 weken kunnen we onze weg naar de winst gaan kopen ;) http://www.lotro.com/news/pressreleases/782

Acties:
  • 0 Henk 'm!
darn laat ik dan net met vakantie gaan voor een weekje... maar goed nice om nu een datum te hebben!

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Wordt het hier niet later ivm turbine/codemasters verhaal net als de andere updates?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Waarschijnlijk, maar dat zullen we vanzelf horen van CM. En misschien kondigen ze dan ook wel aan dat CM er uit stapt en Turbine het nu zelf doet. Dat zal niet al te lang meer duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je die announcement leest is 't echt samen een launch, beiden (Turbine en Codemasters) worden meerdere malen met name icm 10 september genoemd. Doel zal wel tegelijkertijd launchen zijn, in de praktijk zal 't vast weer een paar dagen later zijn, en ivm mogelijke bugs vind ik dat eerlijk gezegd ook geen enorm probleem als dat zo zou zijn ;)

En hoewel er een poll is geweest op de CM-forums over namen van nieuwe servers, zou 't mij ook niet verrassen als 't helemaal naar Turbine gaat, DDO is per overmorgen ook weer volledig Turbine, wat Lotro volgens mij de enige MMO bij CM maakt.

Edit: Zie net dit op de EU website: http://community.lotro-europe.com/news.php?id=10758

[ Voor 7% gewijzigd door rik86 op 18-08-2010 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En turbine = Warner Brothers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Litpho
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 10:47
MueR schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:50:
Waarschijnlijk, maar dat zullen we vanzelf horen van CM. En misschien kondigen ze dan ook wel aan dat CM er uit stapt en Turbine het nu zelf doet. Dat zal niet al te lang meer duren denk ik.
Dat is dan geen dag te vroeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
rik86 schreef op woensdag 18 augustus 2010 @ 15:54:
Doel zal wel tegelijkertijd launchen zijn, in de praktijk zal 't vast weer een paar dagen later zijn, en ivm mogelijke bugs vind ik dat eerlijk gezegd ook geen enorm probleem als dat zo zou zijn ;)
De enige schadelijke bugs die ik voorzie zijn problemen door de incompetentie van CM om hun account systeem aan te passen voor F2P. Dat lukte ze bij DDO ook al niet, waarom zou dat nu wel lukken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MueR schreef op vrijdag 20 augustus 2010 @ 13:42:
[...]
De enige schadelijke bugs die ik voorzie zijn problemen door de incompetentie van CM om hun account systeem aan te passen voor F2P. Dat lukte ze bij DDO ook al niet, waarom zou dat nu wel lukken?
Nou normaal leert men van fouten in het verleden, dus hopelijk gaat het deze keer dan wel goed. Maar goed van mij part mogen ze 2 weken later komen met de release voor EU... ik ben dan nl net met vakantie en ga dan toch niet spelen :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi! Toch even m'n Tweakers-account opgezocht, want heb wat vragen over LOTR-O.

Ben vorige week gestart met de 14-days free trial, want ik zocht een leuke MMORPG met een lange houdsbaarheidsdatum. Ben inmiddels verkocht, vind het ontzettend gaaf, vermaak me er prima mee!

Ik zag nu dat het F2P wordt op 10/09/2010. Op zich wel relaxt natuurlijk, maar ook als het niet F2P zou worden, had ik denk ik wel betaald, want betaald is gewoon kwaliteit (misschien dat ik straks ook wel ga betalen voor extra features).

Anyway, ik ben dus met die trial begonnen en ben inmiddels Level 19, maar vraag me af of ik straks met de F2P gewoon verder kan gaan met mijn account? Of moet ik dan opnieuw beginnen? Andere vraag; is de 14-days trial eigenlijk inclusief alle expansion packs, dus ook met Moria etc? En gaat de F2P ook met alle drie de delen starten?

Verder doe ik voornamelijk quests (probeer alles in elk gebied 100% te doen), maar nadat ik alles in Ered Luid had gedaan, ging ik naar The Shire, maar die quests zijn allemaal behoorlijk onder mijn niveau. Raden jullie mij aan die toch te doen of gelijk naar een lastiger gebied te gaan en die quests gewoon te skippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:07:

Ik zag nu dat het F2P wordt op 10/09/2010. Op zich wel relaxt natuurlijk, maar ook als het niet F2P zou worden, had ik denk ik wel betaald, want betaald is gewoon kwaliteit (misschien dat ik straks ook wel ga betalen voor extra features).
Je hebt zowieso veel meer opties als je betaalt.
Anyway, ik ben dus met die trial begonnen en ben inmiddels Level 19, maar vraag me af of ik straks met de F2P gewoon verder kan gaan met mijn account?
Volgens mij kan je gewoon verder ja.
Of moet ik dan opnieuw beginnen? Andere vraag; is de 14-days trial eigenlijk inclusief alle expansion packs, dus ook met Moria etc? En gaat de F2P ook met alle drie de delen starten?
Nee, expansion packs als moria en siege of mirkwood moet je los kopen.
Verder doe ik voornamelijk quests (probeer alles in elk gebied 100% te doen), maar nadat ik alles in Ered Luid had gedaan, ging ik naar The Shire, maar die quests zijn allemaal behoorlijk onder mijn niveau. Raden jullie mij aan die toch te doen of gelijk naar een lastiger gebied te gaan en die quests gewoon te skippen?
Grijze quests skip ik altijd omdat je er geen of bijna geen xp voor krijgt. Aan de andere kant, ik heb wel bijna alle quests ooit eens gedaan, de meesten zijn ook gewoon leuk om te lezen/doen.
Voor het levellen alleen kan je ze overslaan en beter naar een nieuw gebied gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Raymania. Vergeet je deeds niet, zijn er aardig wat in de Shire, afhankelijk natuurlijk welke stats je belangrijk vind. En als je daar dan toch rondrent (al dan niet met een posttas of mislukte taart :*) ) kan je net zo goed wat quests doen om het leuker te maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:07:
Welcome in de wondere wereld van Lotro... Op het moment dat je de trail start en de game download, download je alle contect (dus incl Moria en Mirkwood). Je hebt alleen geen toegang tot deze gebieden, hiervoor moet je appart de expantions kopen (kan vanaf FTP met punten).

Wat betreft de lage quests die je nu tegen komt:
Elk ras heeft een eigen startgebied. Zo heb je dus The Shire, Ered Luin en een deel van Bree. Kortom als je Ered Luin helemaal bespeeld hebt en dus al lvl15 ofzo bereikt hebt zijn er delen in Bree en zeker geheel de Shire "grijs" qua quests. Deze geven weinig tot geen XP en zijn alleen leuk om te doen, of voor deeds (leg ik zo uit). Ik heb op mijn main ALLE quests gedaan, of ze nu grijs waren of niet, maar op alts gewoon door naar t volgende gebied.
Gezien Bree een groot gebied is, heeft het naast de startarea ook nog een boel andere quests op hoger lvllel. Daarnaast brengt de verhaallijn je ook die kant op en wordt je geintroduceerd in de eerste Dungeon (Othrongroth in Barrow-downs), maar goed dit laat ik jezelf ontdekken.

Deeds: Dit zijn een soort achiefments, je kunt ze behalen door bijv. 50 wolven te killen, of door 10 quests in een bepaald gebied te doen. Aan elke deed zit een titel of een Virtue verbonden, meestal geeft Tier1 je de Title en Tier2 van dezelfde deed de Virtue. Virtue's verhogen bepaalde stats zoals Agility of incoming ranged damage. Afhanklijk van je classe kun je deze dus gebruiken naast je items om je stats te verbeteren. Bij bepaalde levels krijg je de beschikking om meer virtues te slotten. Dit doe je overigens bij een "bard", zij zijn te vinden in de grote steden, herkenbaar op de kaart als een gitaartje....

nou goed ik zie dat ik begin door te ratelen, als er vragen zijn horen we het wel :P

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tsk... dat is een luit (lute) hoor!! :)
Of misschien wel een theorbo trouwens O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JohnnyV76 schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:58:
[...]
Tsk... dat is een luit (lute) hoor!! :)
O-) zo'n icon dus:
Afbeeldingslocatie: http://vnmedia.ign.com/lotrovault.ign.com/images/misc/musicoverview/Music_BardShop.jpg
Voor een leek komt dit toch best overeen met een "gitaartje" :9

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MADG0BLIN schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:16:
Je hebt zowieso veel meer opties als je betaalt.
Yup. Even kijken wat de opties precies zijn en dan maar eens beslissen welk abonnement ik ga nemen. Ik betaal graag voor kwaliteit. Heb tijdenlang gratis MMORPG'S geprobeerd, maar ben toch maar tot de conclusie gekomen dat de meeste gratis MMORPG's gewoon bagger zijn. En LOTR is natuurlijk O+.
Nee, expansion packs als moria en siege of mirkwood moet je los kopen.
Okay. Wel vreemd dan dat de trial Siege of Mirkwood heet en niet gewoon Shadows of Angmar, maar begrijp nu uit de post van Rfce dat je de content wel hebt, maar de toegang (nog) niet.
Grijze quests skip ik altijd omdat je er geen of bijna geen xp voor krijgt. Aan de andere kant, ik heb wel bijna alle quests ooit eens gedaan, de meesten zijn ook gewoon leuk om te lezen/doen.
Voor het levellen alleen kan je ze overslaan en beter naar een nieuw gebied gaan.
Denk dat ik die quests dan ook ga skippen, schiet natuurlijk niet op met lage XP. Ga alleen proberen om al mijn deeds te halen, dat zorgt ook wel voor wat XP en natuurlijk de traits die wel belangrijk zijn :).
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 08:52:
Hey Raymania. Vergeet je deeds niet, zijn er aardig wat in de Shire, afhankelijk natuurlijk welke stats je belangrijk vind. En als je daar dan toch rondrent (al dan niet met een posttas of mislukte taart :*) ) kan je net zo goed wat quests doen om het leuker te maken..
Precies! En daarnaast is The Shire ook erg mooi gemaakt, dus denk wel dat ik mij daar als level 20 vermaak.

Voorlopig gaat het meer dan uitstekend, vind het super toegangelijk. Geen moeilijk gedoe met crafting, deeds en traits zijn duidelijk.

Dit is mijn karakter op dit moment:

Afbeeldingslocatie: http://raymania.nl/lotro/lotro-1.png

Afbeeldingslocatie: http://raymania.nl/lotro/traits.png

Nog even wat nieuwe vragen: klopt het dat Snowbourn de 'drukste' Engelstalige server is?

Wat kan ik verder voor items in de Pocket Slot en in de Class Slot doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22:56

garathane

l'enfer, c'est les Autres

Ik weet niet of Snowbourn de drukste server is. ik speel ook op Eldar en Laurelin, en overal is het redelijk bevolkt.

Je class slot kan je pas later, rond level 35 - 40 invullen. Je moet dan recepten kopen en vervolgens een en ander in elkaar zetten. Dat varieert uiteraard per class.

Je 'pocket' vul je met een 'drop' van een mob. Zodra het voorwerp dropt, en je het in handen krijgt, herken je het als 'zakkenvuller'. Zie hier: http://lotro.mmodb.com/items/slots-pocket/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
Class items kan je pas vanaf level 39 gebruiken. Je kan vanaf level 39 3 boeken kopen bij je class trainer. Deze lees je, daarna vallen er vanaf mobs pagina's, Zodra je al deze pagina's hebt krijg je de legendary trait voor je class.
Een handige site voor wat meer info is deze bijvoorbeeld: http://lotro-wiki.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommmo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-03 20:11
Verwijderd schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 20:17:
Wat kan ik verder voor items in de Pocket Slot en in de Class Slot doen?
Ik denk dat je de class slot op je character page bedoelt. Hunters kunnen daar een boek slotten, er zijn er verschillende, voor minder power gebruik, of voor het genereren van minder treat tijdens combat. De boeken kunnen gecraft worden door Historians. Maar ik dacht dat je ze ook bij je classtrainer te koop zijn. Ik weet niet precies welk level.
Deze: linkje is voor vanaf level 30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ruim drie kwart jaar wil ik hobbit weer wakker maken, heb heel wat games gespeeld in de tussentijd maar lotro was steeds de game waar ik aandacht. Ben overtuigt dat dit de beste mmo voor mij is. Heb WOW en GW(net begonnen) gespeeld en ze zijn allemaal wat minder dan LOTRO.

Is het nog de moeite waard om je acc te upgraden naar lifetime voor 220,-?

Natuurlijk wacht ik nog zo'n twee maanden om te kijken hoe LOTRO er voor staat.
En het meest belangrijke, dat de F2P het spel niet ruineert.

220,- is een hoop geld maar als ik zie, dat ik 6 xbox games koop voor het zelfde geld en daarmee voor ruim 3 maanden mee zoet mee ben. Is lotro een koopje omdat ik er overtuigd ben om het nog paarjaar te spelen, ook al zit ik bijnna in mirkwood.

Hopelijk komt er snel een aanbieding. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moraelyn
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 12-08-2024
Blijft die lifetime wel bestaan nadat Lotro f2p is gegaan? Je hebt trouwens net de aanbieding gemist om nog een liftetime account af te sluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het nu weer 220 dan?
Heeft echt een hele tijd op 100 euro gestaan voordat F2P werd aangekondigd en ook daarna nog. Wie weet kan het nog steeds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moraelyn schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:14:
Blijft die lifetime wel bestaan nadat Lotro f2p is gegaan? Je hebt trouwens net de aanbieding gemist om nog een liftetime account af te sluiten.
Ja ze krijgen alles en 500p p.m, kwam er te laat achter.
Moraelyn schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 15:14:
Jammer genoeg is dat niet meer:

Lifetime membership - No further subscription fees

€219.99 inc. Tax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Volgens mij liep die 110 euro aanbieding tot eind juni.

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is volgens jullie globaal de beste/meest logische route om te levelen?

Start in Ered Luid / The Shire --> Bree-land --> North Downs en dan Lone-Lands?

Of misschien Lone-lands eerder en dan naar North Downs? :). Ik raak namelijk ongeduldig van al dat geloop en blijf liever in één gebied, voordat ik weer verder op pad trek ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:43:

Of misschien Lone-lands eerder en dan naar North Downs? :). Ik raak namelijk ongeduldig van al dat geloop en blijf liever in één gebied, voordat ik weer verder op pad trek ;).
Lonelands (Forsaken inn) als het goed is gaat daar ook de main q verder als je naar Ost nog wat gaat dan is verstandig, als het moeilijker gaat na de lone-lands te gaan. Als het goed deed ik het zo, het is wel een hele lange tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:08

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 21:43:

Na Breeland is het Lone Lands. North Downs is wat hoger level :)
Als je de quests bij de Forsaken Inn in Lone Lands hebt gedaan, dan kun je Lone Lands met North Downs gaan combineren :)

P.S.
Na een paar quests in Ost Goruth (Lone Lands) gedaan hebt, krijg je een quest die je naar North Downs teleporteert :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORG
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-08 21:07
Verwijderd schreef op dinsdag 24 augustus 2010 @ 13:03:
Na ruim drie kwart jaar wil ik hobbit weer wakker maken, heb heel wat games gespeeld in de tussentijd maar lotro was steeds de game waar ik aandacht. Ben overtuigt dat dit de beste mmo voor mij is. Heb WOW en GW(net begonnen) gespeeld en ze zijn allemaal wat minder dan LOTRO.

Is het nog de moeite waard om je acc te upgraden naar lifetime voor 220,-?

Natuurlijk wacht ik nog zo'n twee maanden om te kijken hoe LOTRO er voor staat.
En het meest belangrijke, dat de F2P het spel niet ruineert.

220,- is een hoop geld maar als ik zie, dat ik 6 xbox games koop voor het zelfde geld en daarmee voor ruim 3 maanden mee zoet mee ben. Is lotro een koopje omdat ik er overtuigd ben om het nog paarjaar te spelen, ook al zit ik bijnna in mirkwood.

Hopelijk komt er snel een aanbieding. :)
Het is denk ik zeker de moeite wel waard voor een lifetime account.
Je kunt je er denk ik nog jaren mee vermaken, genoeg te doen in het spel.
Ik heb ook lifetime en ben blij dat ik het 2 jaar geleden heb afgesloten. Ben ook nog lang niet uitgespeeld.
En het is heerlijk om niet te hoeven denken dat het elke keer geld kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 12:16
BORG schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 10:40:
[...]

Het is denk ik zeker de moeite wel waard voor een lifetime account.
Je kunt je er denk ik nog jaren mee vermaken, genoeg te doen in het spel.
Ik heb ook lifetime en ben blij dat ik het 2 jaar geleden heb afgesloten. Ben ook nog lang niet uitgespeeld.
En het is heerlijk om niet te hoeven denken dat het elke keer geld kost.
En je hoeft je ook geen zorgen te maken als je een paar maanden bijna stopt. Ik speel bijna niet in de zomer, ong 1 maal per 2-3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand een idee hoeveel unieke spelers Laurelin heeft?

Ben ik echt benieuwd naar.
Dat kan bijna niemand weten behalve codies/Turbine zelf. Dat soort getallen maken ze niet bekend... om een reden :)

Verwijderd

zit te denken om ook weer te gaan spelen. heb een hunter tot level 65 gehad. zou nu een nieuw char willen beginnen. is een runekeeper een beetje leuk om te spelen? anders een warden. dat zijn de nieuwe classes die ik nog niet had geprobeerd.

hopelijk blijft het spel leuk als het f2p gaat worden.

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Verwijderd schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:51:
zit te denken om ook weer te gaan spelen. heb een hunter tot level 65 gehad. zou nu een nieuw char willen beginnen. is een runekeeper een beetje leuk om te spelen? anders een warden. dat zijn de nieuwe classes die ik nog niet had geprobeerd.

hopelijk blijft het spel leuk als het f2p gaat worden.
Tja, de enige die kan zeggen welke klassen je leuk vindt is jijzelf. ;) I'm biased en vind de Warden absoluut geweldig. Een vriend van me vindt de Champion en Rune-keeper heerlijk. De 2 nieuwe klassen zijn zeker wel het proberen waard.

Ik heb hoge verwachtingen van f2p, er zijn zoveel handige dingetjes in de store die ik wil hebben.

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nu 5 lvl65 chars en vind ze allemaal leuk :)
DPS classes (RK, champ, hunter) zijn altijd leuk om te spelen omdat je snel mobs neer haalt maar daar zijn er over het algemeen ook veruit het meest van. T is maar zelden dat je een groep ziet die een hunter nodig heeft en als het wel zo is dan is die plek heel snel opgevuld. Tanks, healers en Captains zijn veel meer gevraagd iig. Een warden is een tank en kan zelfs off-healen en een RK kan zowel veel DPS doen als main healer zijn.... maar niet tegelijk want om goed te kunnen healen moet je healing traited zijn en ook nog eens legendary items hebben met healing legacies om echt goed te healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon niet wachten tot 10 sep en heb mijn acc geactiveerd, jammer dat er heel veel bekende er niet meer zijn. :(
Vraag me af of de servers niet te overbevolkt worden op 10 sep, hele lading aan nieuwe en oude spelers . Snowbourn is al een goed bevolkte server

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 augustus 2010 @ 20:28:
Snowbourn is al een goed bevolkte server
Tjah als je inderdaad terug denk aan de reales van Forochel, Eregion (met Moria dus) Lothlorien en laatst met Mirrkwood, zijn de nieuwe gebieden inderdaad overvol de eerst week (weken), daarom kom ik er dus ook even niet... het is niet leuk om in een rij op een mob te wachten (en alles om hem heen al dood is).
Maar goed nieuwe spelers zul je daar dus nog niet aan treffen, de startersgebieden zijn dan hopelijk ook wat drukker :)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

Wat is een goed gebiedje om een lvl43 burglar te lvlen? Lvl ff character voor mijn broer, maar weet niet goed waar precies effectief te lvlen. Heb zelf wel Lotro gespeeld(lvl50 Captain) maar is al minimaal 3 jaar geleden :)

edit - ken dus de nieuwe gebieden ook niet, moria en mirkwood, die bestonden toen nog niet :P

[ Voor 17% gewijzigd door Cthulhu op 31-08-2010 11:40 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Cthulhu schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 11:39:
Wat is een goed gebiedje om een lvl43 burglar te lvlen? Lvl ff character voor mijn broer, maar weet niet goed waar precies effectief te lvlen. Heb zelf wel Lotro gespeeld(lvl50 Captain) maar is al minimaal 3 jaar geleden :)

edit - ken dus de nieuwe gebieden ook niet, moria en mirkwood, die bestonden toen nog niet :P
Angmar en Eregion, denk ik. Zit de boel ook overnieuw te doen en heb nu level 32, dus ik ben er nog niet. ;)

when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
begin van Angmar/bk 6, daarna Forochel, daarna Eregion en de Epic boeken

Rond lvl 47/48 zou je de intro van Moria kunnen doen, hoop aardige loot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben met een rune kepper begonnen. nu vraag ik me af wat de beste stats zijn. heb je bijvoorbeeld veel agility /will of iets nodig wat het beste is? kan iemand mij daar een antwoord op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Will, Vitality en Fate, ik denk ook in die volgorde

Will geeft power, tactical crit-kans (dus meer damage) en tactical offense (dus ook meer damage)
Vitality geeft meer morale
Fate geeft meer in combat power regen en in combat morale regen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fate is voor een RK belangrijk. Dat zorgt voor een hogere crit kans en crit-magnitude. Voor een RK haast nog belangrijker dan will maar will zorgt volgens mij voor tactical offense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nee, dat is niet meer waar JohnnyV76, Fate zorgt niet meer voor Crit-kans, dat is naar Will verschoven in volgens mij de laatste update
Ik ben toch voor 99% zeker dat het wel zo is. Wat anders is is dat will nu bij draagt aan tactical offense en outgoing healing waar het dat vroeger niet deed. Tactical offense is simpelweg de bonus damage die je op tactical skills krijgt. Fate zorgt nog steeds voor crit kans en crit magnitude.

• botoo
Maw zorg dat Will en Fate beiden 600+ zijn :) waarbij aangetekend dat Fate icpr verhoogd en dat is met RK's geen overbodige luxe (net zo min als bij WS mini's).

Overigens is een spar tussen WS-mini en RK altijd wel aardig om te zien/doen, ik zet mijn geld toch op de mini.

@degged: Might en Agility mag je met je RK gewoon vergeten, maar als je moet kiezen dan heeft Agility de voorkeur ivm je parry/evade.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

hangt vooral af wie er gelukkiger met de crits is, mincy heeft voordeel van piercing cry met stun bij crit, dus mincy zal meestal winnen denk ik, ook door de betere mogelijkheid voor heals

maar komt de RK bij EC aan, dan is 't over voor de mincy denk ik

Verwijderd

600+ hoorde ik al haha. ben net level 18. :D was meer om al te kijken wat eventueel betere stats zijn. ik moet dus voornamelijk op fate en will focussen. je krijgt in het begin veel items met agility. weet nu dus dat niet geen echte grote meerwaarde hebben tov will en fate.

op naar de level 65 :D

• botoo
Met een beetje geluk crit een mini regelmatig ~2K, iig een stuk vaker dan een RK 4K+, voordat een RK bij z'n buffed EC aankomt ligt 'ie allang op z'n gat. Voordeel van de mini is idd z'n ranged stun waar een RK in melee voor moet zijn (en onze mini is niet helemaal gek natuurlijk ;)).
Heal in WS zullen het verschil niet maken, sowieso, als een mini moet gaan healen tegen een RK dan zit 'ie in de problemen ::+

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

nou ja, een mincy heeft 2 directe heals en start als die slim is start die met sos en gooit daarna ws aan, heeft die nog een extra heal er ff op zitten

en zoals ik al zei, 't hangt van de crits af, ik heb ooit eens een 9k guard in 4 crits omgelegd, was wel grappig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk, gisterenavond voor het eerst met de kin Lt HM neer gehaalt. Ging eigenlijk heel erg goed, 1ste poging ging al super, en de tweede poging was direct raak _O_
Nice en nu nog wat prisoners bevrijden :(

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
GJ Rfce, de eerste keer is de mooiste d:)b
rik86 schreef op donderdag 02 september 2010 @ 16:33:
nou ja, een mincy heeft 2 directe heals en start als die slim is start die met sos en gooit daarna ws aan, heeft die nog een extra heal er ff op zitten
Vergeet dat maar, naar WS omschakelen duurt veel te lang in een spar, als je dat tegen een RK probeert dan weet je zeker dat z'n buffed EC jouw kant op komt.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!
botoo schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 10:23:
GJ Rfce, de eerste keer is de mooiste d:)b
Dat kun je wel zeggen, niet alleen voor mij maar ook voor men 11 mede-kinnies (kin-first nl). Zo'n gevoel al lang niet meer gehad, de laatste keer was in de Rift :o .
Toen hij rond de 50k zat had ik zoiets van het gaat lukken, de skills zoals "Fellowship's Heart" waren bijv. nog niet gebruikt. Toen die neer ging was het echt kaboem kaboem, nu het beast nog... Leader op TS, "iedereen blijf kalm... melee blijf voor de zekerheid uit range..." nah goed met 3 hunters ging het toch vrij rap >:)

euh...ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het was zeker een mooie overwinning :)
We hadden nu een groep met ervaren mensen op het gebied van NM en gelukkig reageerde iedereen alert op de oogjes en het kiten. Gister de hele middag dungeons gedaan en mocht aan het eind van de dag mn nieuwe paard eens de sporen geven *O*
Aan de runs ook nog een leuke bracelet en een earring (ernil) overgehouden!
Denk niet dat ik op al mn chars voor het paard ga.... dungeons is gewoon te langdradig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
Zeau.. een dag voordat F2P Early Access begint in de VS moet CM nog altijd met _enige_ informatie over de release komen. Lang leve de faalhazen genaamd Codemasters.

Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.