Verwijderd schreef op zondag 22 augustus 2010 @ 20:07:
Verder doe ik voornamelijk quests (probeer alles in elk gebied 100% te doen), maar nadat ik alles in Ered Luid had gedaan, ging ik naar The Shire, maar die quests zijn allemaal behoorlijk onder mijn niveau. Raden jullie mij aan die toch te doen of gelijk naar een lastiger gebied te gaan en die quests gewoon te skippen?
Welcome in de wondere wereld van Lotro... Op het moment dat je de trail start en de game download, download je alle contect (dus incl Moria en Mirkwood). Je hebt alleen geen toegang tot deze gebieden, hiervoor moet je appart de expantions kopen (kan vanaf FTP met punten).
Wat betreft de lage quests die je nu tegen komt:
Elk ras heeft een eigen startgebied. Zo heb je dus The Shire, Ered Luin en een deel van Bree. Kortom als je Ered Luin helemaal bespeeld hebt en dus al lvl15 ofzo bereikt hebt zijn er delen in Bree en zeker geheel de Shire "grijs" qua quests. Deze geven weinig tot geen XP en zijn alleen leuk om te doen, of voor deeds (leg ik zo uit). Ik heb op mijn main ALLE quests gedaan, of ze nu grijs waren of niet, maar op alts gewoon door naar t volgende gebied.
Gezien Bree een groot gebied is, heeft het naast de startarea ook nog een boel andere quests op hoger lvllel. Daarnaast brengt de verhaallijn je ook die kant op en wordt je geintroduceerd in de eerste Dungeon (Othrongroth in Barrow-downs), maar goed dit laat ik jezelf ontdekken.
Deeds: Dit zijn een soort achiefments, je kunt ze behalen door bijv. 50 wolven te killen, of door 10 quests in een bepaald gebied te doen. Aan elke deed zit een titel of een Virtue verbonden, meestal geeft Tier1 je de Title en Tier2 van dezelfde deed de Virtue. Virtue's verhogen bepaalde stats zoals Agility of incoming ranged damage. Afhanklijk van je classe kun je deze dus gebruiken naast je items om je stats te verbeteren. Bij bepaalde levels krijg je de beschikking om meer virtues te slotten. Dit doe je overigens bij een "bard", zij zijn te vinden in de grote steden, herkenbaar op de kaart als een gitaartje....
nou goed ik zie dat ik begin door te ratelen, als er vragen zijn horen we het wel