when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
* botoo kijkt bij nieuws en veranderingen gewoon af en kijkt wat er gebeurd als het er is (in dit geval is dat wel heel erg makkelijk om dat ik zonder game-pc
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
http://twitter.com/lotro/status/22739939923
Wij krijgen er 3 bij, Withywindle wordt de Engelstalige en 2 Duitstalige servers
Officiële launch date is de 10e, maar inderdaad nog geen informatie te zien op de forums
en ik zie 't ook wel, ben er dit weekend toch niet veel
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
bron: http://www.warcry.com/new...Dev-Chat-Log-Free-to-PlayJalessa: We took Radiance outside, tied it up to some railroad tracks, and...well...I think you saw the end of this in Red Dead Redemption. Look for this in the future - we will be removing Radiance from LOTRO.
Nuff said.
- MueR
- Registratie: Januari 2004
- Laatst online: 00:33
/u/102105/crop56f481fe1f74f.png?f=community)
Tja, dat heb ik ookrik86 schreef op dinsdag 07 september 2010 @ 10:11:
en ik zie 't ook wel, ben er dit weekend toch niet veel
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Verwijderd
Maar het is goed genoeg om de nieuwe dingen twee dagen eerder te checken.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Alfabetisch rangschikken chars, ik weet niet of ik dat nu handig vind...
Vault zijn ze idd mee bezig en dyes zijn die niet altijd al onslijtbaar geweest?
- MueR
Mjah, ik vond dat ze ook behoorlijk ver over the top zijn gegaan met de UI. Lelijke baggerTrinsec schreef op woensdag 08 september 2010 @ 12:35:
De ´Enter Middle-Earth' button mag wel wat minder gigantisch vind ik, we zijn niet blind.

Is alfabetisch maar je laatstgespeelde character is highlighted dus enkel klikken op Enter Middle Earth is genoeg.MADG0BLIN schreef op woensdag 08 september 2010 @ 13:18:
Laat ze gewoon een functie maken dat je zelf je characters kan indelen op het login scherm, of misschien laatst ingelogde bovenaan.
http://community.codemast...-delayed.html#post6449911
euh...ja
- MueR
Al met al heeft CM weer voldaan aan mijn verwachting; ze falen.
[ Voor 6% gewijzigd door MueR op 08-09-2010 15:08 ]
't grootste probleem vind ik geen eens dat we de update later krijgen, want dat zal vast een minder fijne klus zijn om te localizen, maar de rampzalige communicatie is het probleem
Geef gewoon op tijd aan dat de 10e niet gered wordt
Geef globaal aan waardoor dit komt
Geef een globale tijdsplanning aan en koppel regelmatig (2x per week of zo) dit terug aan de community
Dat zou al heel veel schelen volgens mij
Ik weet ookwel dat de release delayed doordat CM weer iets niet op orde heeft (daar ga ik nl al standaard vanuit en pin me nergens meer op vast). Dat is niet de rede waarom ik het niet erg vind dat we hem later krijgen.... het is juist om de rede die JIJ aandraagt.... er wordt niet goed gebugtest.. kortom de grote fouten komen pas na release aan het licht. Als EU dus bijv. 2 weken later released is er mogelijk speling om deze al mee te fixenMueR schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:07:
Hou nou toch eens op met die "liever bugvrij en laat" onzin.

euh...ja
- MueR
zit nu 3/6 met de set
Ach ze blijven altijd hoog van zichzelfMueR schreef op woensdag 08 september 2010 @ 15:07:
Al met al heeft CM weer voldaan aan mijn verwachting; ze falen.
the massive increase in players that we are anticipating
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gratz, das erg nice... Met 3/6 en nog wat overige pieces kun je Lt HM wel aanrik86 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:46:
Op de valreep Durchest op HM neergehaald voor 't eerst, en de chest gewonnen
zit nu 3/6 met de set
euh...ja
- MueR
Eerst maar Twins sowieso halenRfce schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:09:
[...]
Gratz, das erg nice... Met 3/6 en nog wat overige pieces kun je Lt HM wel aan. Ik neem aan nu op naar Twins HM?
Oh ja, als je raid leader bent moet je sommige dingen gewoon wel goed uit willen leggen, zoals 't aansteken van de lichtjes bij bossfight, bij ons ging 't mooi van links naar rechts, met dus op de 3e een dode minstrel
Ik moet zeggen dat 't me erg mee viel dat we dat nog overleefden, want dat was praktisch iedereen onder de 2k morale verder...
[ Voor 29% gewijzigd door rik86 op 08-09-2010 23:47 ]
(@MueR: Ik had dat gedeelte ook al gezien en vroeg me af waarom ze dat daar hadden.)
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Het middelste vlammetje bij Durchest kun je idd beter als laatste doen. Behalve als je 2 RKs mee hebt dan kun je evt ook de middelste ergens tussendoor doen en als ie dood is de storm shields laten casten.rik86 schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:46:
[...]
Eerst maar Twins sowieso halenVorige week 2 avonden erop gewiped, ipv ik op warden de shadow ranged tanken deze keer een hunter die telkens na verloop van tijd ge-oneshot werd
Oh ja, als je raid leader bent moet je sommige dingen gewoon wel goed uit willen leggen, zoals 't aansteken van de lichtjes bij bossfight, bij ons ging 't mooi van links naar rechts, met dus op de 3e een dode minstrel
Ik moet zeggen dat 't me erg mee viel dat we dat nog overleefden, want dat was praktisch iedereen onder de 2k morale verder...
Er zijn idd kins die een hunter de shadow boss laten tanken maar daar snap ik niks van want dan moet je volgens mij echt een full time healer erop hebben. We hebben het wel eens geprobeerd maar dan krijgt de hunter 3,5k elke zoveel seconden en dat is gewoon niet te doen. Het meest efficiente is om het door een RK te laten doen... lekker kiten en knallen waardoor het veel sneller gaat dan met een tank.
Wat ik alleen niet snap is dat je 3/6 hebt maar nog nooit Twins gedaan hebt. Dan kun je hooguit 2/6 hebben (chest en boots)
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Maar warden ranged tanken schiet voor de HM niet zo op denk ik zo, dus vandaar dat we geswitcht waren. Laatste keer was grootste probleem eigenlijk vooral dat mensen de puddles erg afwisselend neerleggen, vervolgens tussen puddles nog een gaatje zien zonder 1 en hem dan daar gaan neerleggen
maar misschien moeten we de kitende rk variant maar eens proberen
- MueR
[edit]hmm, vandaag wel.. zal er gisteravond wel iets stuk zijn geweest, behalve het SSL certificaat
Daarbij hebben ze echt een enorme beveiligingsfout gemaakt, die je in les 1 van website security hoort te leren

[ Voor 20% gewijzigd door MueR op 09-09-2010 10:08 ]
Zou kunnen maar voor Lorebook moest je altijd al aangeven waarvandaan je kwam. Europese spelers konden 'vroeger' wel inloggen en nu dus niet meer.MueR schreef op woensdag 08 september 2010 @ 23:36:
Als je overigens nog bewijs wil hebben dat Turbine de boel gaat terughalen, zie deze login box: https://my.lotro.com/auth.php
Dat doen wij altijd, bij de HM zijn er zoveel puddles dat rondrennen link is, je kunt haar beter vast op 1 plek hebben ( ook ivm de oneshot shadow damage), captain die de hunter shieldbrother maakt en continue +5-10% extra healing erop houdt, captain die mee helpt met healen op de hunter samen met rk, minstrel doet de melee groep. Dat gaat echt als een trein hoor. gewoon zorgen dat je corruption control goed is en dan krijgt de hunter veel minder dan 3.5K. Wij hebben de hunter met buffs op 7.3K morale, dan is het prima te doen.JohnnyV76 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 09:04:
[...]
Er zijn idd kins die een hunter de shadow boss laten tanken maar daar snap ik niks van want dan moet je volgens mij echt een full time healer erop hebben. We hebben het wel eens geprobeerd maar dan krijgt de hunter 3,5k elke zoveel seconden en dat is gewoon niet te doen. Het meest efficiente is om het door een RK te laten doen... lekker kiten en knallen waardoor het veel sneller gaat dan met een tank.
- Hunter plus dedicated healer (RK) als tank op Shadow-boss terwijl Guardian Fire-boss aan de andere kant van de hall houd, alle clouds/puddles aan de zijkant positioneren.
- Guardian pakt aggro van Fire-boss en brengt deze tot vlakbij Shadow-boss. Voordeel van deze manier is dat je veel meer ruimte hebt om de clouds/puddles uit de buurt weg te zetten en dat de hele raid dicht bij elkaar is wat voordeel is met group-heals/buffs en beter controleerbare corruptions.
Mijn eigen kin doet altijd de eerste methode, die zijn we dermate eigen dat het vrijwel altijd foutloos gaat en er dus geen noodzaak is om een andere manier te proberen. De tweede manier deed ik een keer als gast-tank en ging ei'k ook redelijk makkelijk, zeker als de dps van de raid wat minder is dan geeft de extra ruimte een beslissend voordeel.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
[edit]
Ik had tijdens mijn gastoptreden niet veel tijd om te zien wat de rest precies deed en waar, het merendeel van die raid was voor mij onbekend dus van wie de stemmen waren was niet duidelijk, evenmin had ik niet veel instructies meegekregen buiten de positionering/taak voor mij als tank. De betreffende raid was op dat moment gewiped op Twins en er moest iemand weg waarna enkele bekenden bij mij aanklopten, het was dus echt summon, korte instructie en gaan.
Hoe dan ook het werkte prima
[ Voor 50% gewijzigd door botoo op 09-09-2010 16:16 ]
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
It's super mega death christ 4000 B.C. Version 2.0 Beta B*tch!
In de VS gaat die wel morgen live
Zucht.. zuigrik86 schreef op donderdag 09 september 2010 @ 16:31:
geen domme vraag, maar dat is enigszins onbekend voor de europese versieZou morgen uit hebben moeten komen, maar is uitgesteld.
In de VS gaat die wel morgen live
Ow en als je al betaalde maar geen lifetime had, dan ben je premium, toch ?
Zolang ik maar kan spelen vind ik het bestSiebsel schreef op donderdag 09 september 2010 @ 17:32:
't zal me niks verbazen dat het uitstel betekent dat CM er helemaal mee stopt met LOTRO en we allemaal fijn bij Turbine moeten spelen. Dan hebben we iig toegang tot my.lotro.com
THE LORD OF THE RINGS ONLINE(TM) EUROPEAN FREE TO PLAY LAUNCH DELAYED09-Sep-2010
helaas zullen we nog even moeten wachten
Iseci
Zo ja, waar haal ik een account vandaan? Ik zie dat ik op lotro.com/buynow een 10 dagen trial kan aanvragen maar de site is momenteel down for maintainance
Mee eens, maar dat we altijd achter de feiten aanhobbelen begint me nu wel te irriteren om eerlijk te zijn... Er is altijd wel wat.Azertyftw schreef op donderdag 09 september 2010 @ 18:59:
[...]
Zolang ik maar kan spelen vind ik het best
- MueR
Bijvoorbeeld mn originele forum account teruggeven

[ Voor 23% gewijzigd door MueR op 10-09-2010 10:03 ]
En zorgen dat ze vandaag er geenm mails uitgooiden met het bericht dat we kunnen spelen.MueR schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:02:
Turbine heeft nog wel wat werk te doen aan die site
Bijvoorbeeld mn originele forum account teruggevenIneens al mn posts kwijt
Of zit ik nou weer fout. Ik gooi het altijd door elkaar.
Turbine is natuurlijk Amerika?
Waarom krijg ik dat mailtje dan?
[ Voor 13% gewijzigd door maartend op 10-09-2010 10:07 ]
Aangemeld en/of meegedaan met de beta misschien?maartend schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:04:
[...]
En zorgen dat ze vandaag er geenm mails uitgooiden met het bericht dat we kunnen spelen.
Of zit ik nou weer fout. Ik gooi het altijd door elkaar.
Turbine is natuurlijk Amerika?
Waarom krijg ik dat mailtje dan?
Kwam ik ook net achter, blijkt via de Beta te zijn.Moraxv schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 10:21:
[...]
Aangemeld en/of meegedaan met de beta misschien?
Daar zit ik dus niet op te wachten.
Omdat je eerst je apprentice moet halen, dacht ik.Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 12:34:
Weet iemand waarom ik niet naar de volgende proficiency ga?
[afbeelding]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Idd en je kan pas tier2 beginnen te masteren als je master bent in tier1.Trinsec schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 13:00:
Nee, je kan naar de volgende profiency gaan, maar je moet even je craft-dude opzoeken. Je moet een quest doen dan kan je Expert krijgen.
euh...ja
Verwijderd
BTW is dit een teken dat we overstappen naar lotro.com?
https://my.lotro.com/auth...Fsupport%2Fdownload-lotro
er staat een checkbox met er in North America
Dat vind ik juist niet erg, hopelijk blijven ze dan op de desbetreffende US-server òf krijgen zo'n hekel aan het spel dat ze meteen stoppen, dat scheelt ons weer een stel noobs....Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:37:
Waar ik 'bang' voor ben is dat alle Europeaanse nieuw komers allemaal massaal de US versie gaan downloaden en later er achter komen dat er nog een EU versie is. Dus helemaal opnieuw moeten beginnen.
Wat ik gewoon erger vind is de flater die CM steeds slaat, deze launch op de valreep moeten afblazen omdat ze er nog niet klaar voor blijken te zijn. Dat is dus het tegenovergestelde van goede PR naar de buitenwereld. Bijna om je voor te schamen, zo amateuristisch.
Juist ja. Founders zijn l337 en iedereen die later begint zijn noobsblacktarantulaX schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 15:46:
[...]Dat vind ik juist niet erg, hopelijk blijven ze dan op de desbetreffende US-server òf krijgen zo'n hekel aan het spel dat ze meteen stoppen, dat scheelt ons weer een stel noobs....

[globallff] Macsquigy: 'yay still have my rank 10 kinship lol'
[ Voor 18% gewijzigd door TAA op 10-09-2010 16:45 ]
Denk je niet dat het iets genuanceerder ligt? Ik verwacht met f2p ook een influx van nieuwe spelers, vziw kunnen de f2p players OOC niet volspammen maar als er maar genoeg luie EZ moders registreren dan lopen we daar toch wat risico. Probleem met een influx van nieuwe spelers is dat er slechts een kleine minderheid daarvan nodig is om een grote overlast/irritatie te creeren , en die kleine minderheid kan je ws wel onder de term 'noobs' categoriseren. Als ik zo nu en dan OOC in 21st bekijk dan durf ik te stellen dat er wel genoeg eikels zijn die continue emotes spammen of 20 keer in 2 min. om een LFF janken, en dan heb ik het nog niet eens over de notoire trollen/flamers (die rap op ignorelist komen).TAA schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:22:
Juist ja. Founders zijn l337 en iedereen die later begint zijn noobs
Als er meer eikels uit de f2p boom vallen dan word het nog feest.
De standaard meute trollen/flamers/spammers die Eldar nu bevolken zijn wmb wel voldoende (en de reden waarom ik GlobalLFF al uitgezet heb).
Maar goed, laten we wachten wat er gebeurd en klagen als er reden voor is.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Nee, geen geintje, ik ben begonnen met op meerdere (alle?) servers een lvl10 freep te maken zodat ik op elke server een creep kan rollen om te zien hoe de pvp daar is. Probleem is het gebrek aan DP en de moeite die je als greendot hebt om aan inf te komen en/of om in een raid geaccepteerd te worden.
Wat ik dus erg zal waarderen is de hulp van enkele mede-tweakers op de diverse servers om de eerste 3 ranks wat te versnellen en een beetje te helpen bij het verzamelen van DP.
Ergo: wie heeft er op welke server een actieve creep die ik lastig mag vallen? Toto wederdienst op Eldar bereid natuurlijk
Er is geen haast bij, er zijn vele servers en ik ben momenteel sowieso op vakantie (zonder game-pc
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Following our announcement on Wednesday regarding the delay of Free-to-Play in Europe, we can now provide you with a further update as to its status. It’s not good news I’m afraid. We are currently anticipating a delay of more than a week, potentially launching around the end of the month, and are still not in a position where we are able to confirm an exact date.
Verwijderd
Maar dan loopt me betaling af, kan ik dan wel daarkomen zonder nog een x te betalen?
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2010 20:03 ]
Verwijderd
Op Laurelin kun je als greendot prima in de raid mee, ik heb nog niet meegemaakt dat je als R0 geweigerd wordt.botoo schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 17:00:
LFF: R0 creep needs higher lvl creep to leech from
Nee, geen geintje, ik ben begonnen met op meerdere (alle?) servers een lvl10 freep te maken zodat ik op elke server een creep kan rollen om te zien hoe de pvp daar is. Probleem is het gebrek aan DP en de moeite die je als greendot hebt om aan inf te komen en/of om in een raid geaccepteerd te worden.
Wat ik dus erg zal waarderen is de hulp van enkele mede-tweakers op de diverse servers om de eerste 3 ranks wat te versnellen en een beetje te helpen bij het verzamelen van DP.
Ergo: wie heeft er op welke server een actieve creep die ik lastig mag vallen? Toto wederdienst op Eldar bereid natuurlijk( /me creeps varieren van R6 t/m R10)
Er is geen haast bij, er zijn vele servers en ik ben momenteel sowieso op vakantie (zonder game-pc)
Probleem op dit moment is volgens mij een beetje dat er nauwelijks fatsoenlijke creep raids zijn 's avonds. Het lijkt wel heel rustig geworden te zijn - er is maar 1 raid leader echt actief. En in die raid moet je niet zijn om aan je kill/death ratio te werken
Geen wonder dat het een bestseller is.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Mm, die LUA scripts zijn veelbelovend.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Ik ben een founder maar ben nooit verder gekomen dan level 35 ofzoTAA schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 16:22:
[...]
Juist ja. Founders zijn l337 en iedereen die later begint zijn noobsZulke figuren kunnen we dus missen als kiespijn. En wedden dat er bergen van dit soort figuren op F2P afkomen. Spelen de game al maanden/jaren niet meer en komen even vertellen hoe goed het vroeger allemaal wel niet was. *kots*
Ga het nu weer eens proberen...
Dit dus.
Wat me verder opvalt op www.lotro.com is dat wanneer je op de EU vlag klikt, je niet naar lotro-europe.com gaat, maar naar http://www.lotro.com/?lang=en_GB ....Verwijderd schreef op vrijdag 10 september 2010 @ 14:37:
BTW is dit een teken dat we overstappen naar lotro.com?
https://my.lotro.com/auth...Fsupport%2Fdownload-lotro
er staat een checkbox met er in North America
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb namelijk nog helemaal geen ervaring met codemasters, eigenlijk meer in de hoek van NCsoft en Blizzard gezeten, dus vroeg het me even af. Overigens heb ik me nooit verdiept in Lotro, maar met die f2p om de hoek, heb ik toch het een en ander eens doorgelezen en ik moet zeggen dat het er allemaal toch wel heel verleidelijk uit ziet
Verwijderd
Verwijderd
Fair enough, levert dat geen problemen op qua tijdsverschil? dat hier overdag/savonds de US servers helemaal uitgestorven zijn? In dat geval maak ik ook wel even een US Account aan.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:00:
Das de US versie. Neemt niet weg dat ik die zou gebruiken als ik jou was. Turbine bied heel veel meer extra service dan CodeMasters, daar zou ik vooral weg bij blijven.
Mensen die persé nu willen spelen kunnen gewoon een trial starten op de EU servers en voordat die afgelopen is zitten we op F2P waarbij je account omgezet wordt en je gewoon door kunt spelen. Sterker nog, grijp je kans en koop voor €5,- het spel en nadat je 30 gratis dagen voorbij zijn ben je premium en heb je geen last van gold/virtue cap en 5 bags op je chars; dat kost je meer dan €5,- op de US F2P servers

[ Voor 10% gewijzigd door TAA op 12-09-2010 12:18 ]
Verwijderd
EDIT: ik zie idd in de faq dat als je van VIP naar premium gaat je die caps niet meer hebt. Nais.
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 12:37 ]
Verwijderd
Haha, ok dan, net de US account gestart, is een uur aan het downloaden, nu ik dit dan weer lees, kan ik die beter weer on hold zetten en verder gaan met de EU client...Wat een dilemma's tochTAA schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:16:
Turbine biedt "heel veel meer"?!? Heel veel meer bugs en latency ja en heel veel minder spelers tijdens EU peakhours. En mylotro wat veel spelers geen bal interesseert. Dat CM bashen begint me een beetje de keel uit te hangen.
Mensen die persé nu willen spelen kunnen gewoon een trial starten op de EU servers en voordat die afgelopen is zitten we op F2P waarbij je account omgezet wordt en je gewoon door kunt spelen. Sterker nog, grijp je kans en koop voor €5,- het spel en nadat je 30 gratis dagen voorbij zijn ben je premium en heb je geen last van gold/virtue cap en 5 bags op je chars; dat kost je meer dan €5,- op de US F2P serversBovendien kun je dan ook 30 dagen lang de SoA content spelen; op de US server zit je binnen 2 dagen zonder content en moet je gaan grinden of betalen.
Maar goed, in dat geval toch maar de EU client checken en €5,- is geen geld om het 30 dagen te proberen, plus de voordelen van premium status. Overigens geldt voor die premium status ook dat er geen cap zit op de traits? en dan bedoel ik wanneer de 30 dagen gratis spelen afgelopen zijn. Lijkt me persoonlijk sterk omdat je dan dus overgaat naar f2p, waar die cap er wel is, of kijkt men naar je "verleden" als "betalende" klant?
Oh ja en hoe zit het precies met die Mines of Moria uitbreiding? ik zie die bijvoorbeeld voor 5 pond staan bij o.a. Amazon, als ik in NL de SoA client koop, kan ik dan bijvoorbeeld ook de UK expansion kopen? Ik denk het wel, aangezien er staat dat de expansion alleen geldig is voor EU accounts, maar wil het toch even zeker weten
Anyway, de EU client download staat weer aan!
Edit:
Ok dan nog iets, stel ik probeer nu die trial, 2 weken, om wat classes/races uit te proberen, en ik besluit dan de game alsnog te kopen (wat vrij zeker is), neem ik dan mijn characters uit die trial mee? Want in dat geval kan ik natuurlijk de client kopen op het moment dat de trial content op begint te raken en ik dus direct aan de "betaalde" content kan beginnen, als je begrijpt wat ik bedoel
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 13:20 ]
Pfft, ik ben me anders een potje happy met de US versie voor 2 jaartjes al.TAA schreef op zondag 12 september 2010 @ 12:16:
Turbine biedt "heel veel meer"?!? Heel veel meer bugs en latency ja en heel veel minder spelers tijdens EU peakhours. En mylotro wat veel spelers geen bal interesseert. Dat CM bashen begint me een beetje de keel uit te hangen.
Tegenwoordig is zelfs tijdens de EU peak hours (middag/vroege avond toch?) een queue dankzij F2P.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
en nu?
nu heb ik een account nodig, hiervoor word ik doorgestuurd naar de Turbine pagina waar ik vervolgens een Product Key moet opgeven...
Bitcoin - A weapon of mass disruption
Ga naar Lotro.com en aan de rechterkant kan je je registeren voor de F2P.Gelukszoekr schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:33:
gedownload, geinstalleerd
en nu?
nu heb ik een account nodig, hiervoor word ik doorgestuurd naar de Turbine pagina waar ik vervolgens een Product Key moet opgeven...
En is het niet zo dat als je bijv de combi pack koopt (Lotro + MoM) en de F2P begint (EU) je tot VIP in plaats van Premium word gepromoveerd gedurende de 30 dagen speeltijd? Dacht dat ik dat wel zo gelezen heb.
Zo ja, dan maar eventjes proberen voor 15 euro.

[ Voor 4% gewijzigd door PredNL op 12-09-2010 16:07 ]
Asus N551JK-CN157H
Verwijderd
Nevermind
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2010 16:27 ]
En dat werkt hier helaas dus niet. Ik krijg enkel de download-links, niet een F2P button.PredNL schreef op zondag 12 september 2010 @ 15:59:
[...]
Ga naar Lotro.com en aan de rechterkant kan je je registeren voor de F2P.
En is het niet zo dat als je bijv de combi pack koopt (Lotro + MoM) en de F2P begint (EU) je tot VIP in plaats van Premium word gepromoveerd gedurende de 30 dagen speeltijd? Dacht dat ik dat wel zo gelezen heb.
Zo ja, dan maar eventjes proberen voor 15 euro.
Desalniettemin heb ik me nu geregistreerd bij Codemasters, en Turbine maar loop gewoon vast.
Ik moet overal een product-key opgeven
ik kocht vorige week MoM voor 1 euro in de free record shop...scheelt toch weer watVerwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:18:
Heb je toevallig een linkje waar je het combi pakket kunt kopen voor 15 euro? Want ik krijg dat vooralsnog alleen voor elkaar met internationale winkels....Geen ramp, maar via een NL winkel is vaak net iets sneller, afgezien van de gamecard winkels...
Nevermind
Iseci
ja klopt sorry, had het er wel even bij moeten zetten.. maar dat is ieder geval de desbetreffende site.Verwijderd schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:18:
Heb je toevallig een linkje waar je het combi pakket kunt kopen voor 15 euro? Want ik krijg dat vooralsnog alleen voor elkaar met internationale winkels....Geen ramp, maar via een NL winkel is vaak net iets sneller, afgezien van de gamecard winkels...
Nevermind
het is op diezelfde pagina.. dus niet op de "Play For Free" knop drukken.Gelukszoekr schreef op zondag 12 september 2010 @ 16:18:
[...]
En dat werkt hier helaas dus niet. Ik krijg enkel de download-links, niet een F2P button.
Desalniettemin heb ik me nu geregistreerd bij Codemasters, en Turbine maar loop gewoon vast.
Ik moet overal een product-key opgeven
Het kan soms even duren voordat het registratiescherm tevoorschijn komt op de hoofdpagina rechts.
Asus N551JK-CN157H

Volgens mij hebben ze iets helemaal verkeerd berekend.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Of er is zo'n toeloop van nieuwe spelers die ze niet helemaal verwacht hadden. Opzich niet verkeerd. Als ze het snel oplossen en er blijven een mensen hangen, dus betalen, komt er misschien eindelijk weer nieuwe leuke content.Trinsec schreef op zondag 12 september 2010 @ 22:29:
Wow.. Turbine kan de load echt niet aan. Queue van Brandywine (1 van de drukste servers) is bijna 1500, meer dan 100 minuten wachten. Alle andere servers hebben nu ook al queues, zelfs de nieuwe servers. Allemaal tenminste 15 minuten wachten. En dan is alles ook nog laggy enzo, network issues, etc etc.
Volgens mij hebben ze iets helemaal verkeerd berekend.
Heb de verhalen op de US forums een beetje zitten lezen net. Misschien moeten de CM klanten toch stiekum een beetje blij zijn dat de release uitgesteld is. Overigens doet de welcome back / trial prima zijn werk op de CM servers. Gisteren heel veel oude spelers online en veel vragen van starters in /advice.
*kippenvel*
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat is heel mooi om te lezen.TAA schreef op maandag 13 september 2010 @ 09:58:
En om alles eens in perspectief te plaatsen nog een post: http://forums.lotro.com/s...-So-Far-A-Lifers-Thoughts
*kippenvel*
Aangezien Brandywine echt de drukste server is (op dit moment 'short wait' bij Brandywine, alle andere servers hebben geen queue, en het is Amerikaans bedtijd.....), heb ik besloten te rerollen met m'n vrienden op 1 van de nieuwe servers: Imladris. Het was echt stervensdruk in de tutorial, was wel grappig om te zien. Je kon ook heel goed zien wie de nieuwkomers waren, aangezien ze in de tut echt op elkaar leken. Dezelfde beginnerscloak, dezelfde beginnerskleren, etc etc. Ik had van eerdere acties 3 custom cloaks en een custom hauberk, die ik dus droeg. Man, dat was gewoon lollig.
Eenmaal in't spel bekeek ik de auctions even. Het was amusant om te zien dat de hoogste level goederen die werden aangeboden van Tier 2 waren.
Maar dat neemt niet weg dat de servers die eigenlijk al te vol waren eigenlijk gesloten moest zijn voor F2P-spelers. Tenminste, voor een tijdje, tot de grootste invasie over is.
Misschien is juist door de uitstel van CM dat Turbine's servers te vol zijn? Ik kan me prima voorstellen dat er een invasie is van Europeanen die het wel willen proberen maar vooralsnog het niet bij CM kunnen doen.TAA schreef op maandag 13 september 2010 @ 08:05:
Heb de verhalen op de US forums een beetje zitten lezen net. Misschien moeten de CM klanten toch stiekum een beetje blij zijn dat de release uitgesteld is. Overigens doet de welcome back / trial prima zijn werk op de CM servers. Gisteren heel veel oude spelers online en veel vragen van starters in /advice.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
In tegenstelling tot Turbine heeft Codemasters de Trial niet gedeactiveerd in aanloop naar F2P. Mensen die nu willen proberen kunnen dus gewoon bij CM een trial account aanmaken en wellicht over 2 weken gewoon doorspelen als er nog geen F2P is omdat we een "Welcome Back 'till F2P" hebbenTrinsec schreef op maandag 13 september 2010 @ 10:46:
[...]
Misschien is juist door de uitstel van CM dat Turbine's servers te vol zijn? Ik kan me prima voorstellen dat er een invasie is van Europeanen die het wel willen proberen maar vooralsnog het niet bij CM kunnen doen.

Eenmaal in het spel dat ik samen met een maat ging proberen hebben we op dezelfde server een account aangemaakt. Even de (single-player) intro doorlopen en we kwamen in "de stad".
Hier begon het volgende probleem waar we tegenaan liepen. We stonden op exact dezelfde plek, maar elkaar niet kunnen zien. Eerst elkaar als friend adden, een fellowship gemaakt maar niks.
Blijkt dus dat ze met Dynamic Layers werken waardoor je dus parallelle werelden op dezelfde server krijgt.
Heel leuk allemaal (in AoC hadden ze ook zoiets wat ik me kan herinneren). Maar overschakelen ho-maar
Wanneer we in een fellowship zaten kregen we wel de optie om naar de leader te "springen". De omgeving word opnieuw geladen en helaas, je kan elkaar niet zien.
Ik ben ook niet de enige met dit probleem zag ik al. Jammer dat een game welke al jaren up is nog zulke "kinderziektes" heeft.
Dynamic Layering is nog geen week liveGelukszoekr schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:24:
Ik ben ook niet de enige met dit probleem zag ik al. Jammer dat een game welke al jaren up is nog zulke "kinderziektes" heeft.
Verwijderd
Waar heb je dit gelezen? Kan het nergens vinden.In tegenstelling tot Turbine heeft Codemasters de Trial niet gedeactiveerd in aanloop naar F2P. Mensen die nu willen proberen kunnen dus gewoon bij CM een trial account aanmaken en wellicht over 2 weken gewoon doorspelen als er nog geen F2P is omdat we een "Welcome Back 'till F2P" hebben
Dit topic is gesloten.
Als je wil dat je character terugkomt in de startpost, stuur dan even een DM naar MueR met de naam van je character(s) en de server waarop je speelt.