Zijdelings LOTRO related verhaal
Zo'n 2,5 jaar geleden ben ik van Snowbourn naar Laurelin verhuisd. Daar ben ik compleet opnieuw begonnen, nieuwe characters en all. Na een tijdje terecht gekomen bij Raids'R'Us, toen nog een erg klein groepje. Na een paar maanden liet de oprichter van RRU ons in de steek, hij besloot plots bij een kinship te joinen die niet toestond dat hij nog langer met RRU meedeed. Toen heb ik het overgenomen.
Na een paar weken kwam er een nieuw lid mee, een hunter met de naam "Silirien". Ze raidde wel eens met de Silver Blades groep, dus compleet newbie was ze niet. Lang verhaal kort, dat groeide uit tot een goede vriendschap, zoals ook te lezen op haar blog:
http://living-the-legends.../warm-feeling-inside.html
Na veel chats in de late avond uurtjes bleek dat ze uit Polen kwam. Ze zou een paar maanden in Stuttgart zijn voor een uitwisselprogramma. Het leek mij het ideale moment om haar een keer in het echt te ontmoeten. Een weekendje werd een goede week. Het was voor mij meteen duidelijk, voor haar ook, we wilden meer.
In januari 2009 hebben we een appartement gekocht en is ze naar Nederland verhuisd. We wonen nu anderhalf jaar samen. Een paar maanden terug besloot ik dat het tijd was voor een volgende stap, na lang wikken en wegen overigens

Ik heb haar moeder uitgenodigd voor een weekje, zogenaamd omdat ik ons tweejarig samenzijn wilde vieren met een etentje. Mijn moeder moest er ook haar vakantie voor onderbreken.
Afijn, gisteravond dus de grote avond. Zenuwachtig als de pest naar dat restaurant toe. Na het voorgerecht opgestaan, paar zinnetjes gezegd dat we heel blij waren dat ze allemaal konden komen. Daarna op de knieen, ring in de hand, de grote vraag. Ik wist eigenlijk al wel dat ze ja zou zeggen, maar om het te horen was zo'n enorme opluchting

Tranen bij mijn moeder, mijn zusje en bij haar moeder. Pas na een minuut of tien begon het een beetje tot m'n vriendin door te dringen.
Ik ga trouwen

Zo zie je maar, MMO's zijn nog wel ergens goed voor
Achievement unlocked
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.