Nah ik denk dat de test gewoon echt is, maar er is niks echt belangrijks getest. Met die controller kan ik overigens wel TRIM verwachten toch? De site ziet er niet echt firmwarefriendly uit..
http://benchmarkreviews.c...d=60&limit=1&limitstart=6 Zie hier al een review van de nieuwe Kingstons, ik zie daar nette read speeds ook nette write speeds maar de 4k write zit maar op 10mB/s, ik zie de postvilles 50mB/s doen, is deze schijf dan dus toch een slechtere keuze of zal het ook aan programma liggen? De 50mB/s die ik zie zie ik altijd in crystal en hier gebruiken ze HDtune. Jammer dat die site alleen de non postville intel getest heeft
Bah, die review ziet eruit alsof de schijf niet eens in de buurt komt van de oude v+ van kingston maar ik heb dan ook een beetje moeite met het begrijpen van alle resultaten, iemand misschien een expert blik op werpen om een oordeel te vellen over het schijfje met inachtneming dat de prijs gelijk ligt aan een postville per GB. De site zelf spreekt juist weer wel van een goede schijf maar als ik die getallen zie word ik niet blij, of vergelijken ze dan met producten van 2x de prijs?
Blah steeds meer bomen in het bos

Was het maar zo simpel als 'die SSD is het beste!' Ik wil 3 euro per GB betalen maximaal voor een schijf van minimaal 120GB met als maximum budget 600 euro. Is dan het antwoord echt 'postville is het beste op de seq write na'?
[
Voor 43% gewijzigd door
TWeaKLeGeND op 26-01-2010 15:04
]