Het foute tuning topic deeltje 27 ![]() |
![]() |
Vorige delen: |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Layout door veel mensen, maar vooral door mij |
De Nederbelg !
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 18% gewijzigd door Jellabie op 22-11-2009 01:59 ]
De Nederbelg !
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Eerder bronsSpeedlink schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:39:
gouden wielen = no go
verder wel een nette Honda hoor
De Nederbelg !
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 215257
QFT-tom-562 schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:43:
Rij die Prelude ff een halve meter naar achter. Dat wannabe-verlagen-voor-de-foto-door-hem-net-in-een-afwateringsgoot-te-zetten is dus echt wel fout, ook al is de rest van de auto niet fout
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dat is het hem net, dat is dus niet echt de reden dat ik in de goot sta-tom-562 schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:43:
Rij die Prelude ff een halve meter naar achter. Dat wannabe-verlagen-voor-de-foto-door-hem-net-in-een-afwateringsgoot-te-zetten is dus echt wel fout, ook al is de rest van de auto niet fout
De Nederbelg !
QFT. met subtiele aanpassingMexxT schreef op zondag 22 november 2009 @ 18:15:
ja of de mijnes, want dat is ook zo'n sjonnie bak met die ledstrip en orginele bumpers!!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 19% gewijzigd door Silvos op 23-11-2009 23:51 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Peenutzz op 24-11-2009 22:41 ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Peenutzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 02:43:
Duitse stijl toch, zo laag met die kleine brede wieltjes? Heb ik maar 1 woord voor over: Bahbah. Ik heb zelf ook nog iets vreselijks gevonden:
Ik vind een Swift een mooie auto (heb er zelf ook een), maar als hij er zo uit ziet, dan laat maar:
Gelukkig maakt hij zijn spuuglelijke interieuren die monsterlijke bumper
en niet te vergeten de afgrijselijke wielen
![]()
nog een beetje goed met de dikke 200pk onder de motorkap:
Niet fout![]()
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Jammer dat mensen die toch wel goed tunen (onderhuids) toch ook zo fout kunnen 'tunen'Peenutzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 02:43:
Duitse stijl toch, zo laag met die kleine brede wieltjes? Heb ik maar 1 woord voor over: Bahbah. Ik heb zelf ook nog iets vreselijks gevonden:
Ik vind een Swift een mooie auto (heb er zelf ook een), maar als hij er zo uit ziet, dan laat maar:
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/car0424parts.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti4.jpg
![]()
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/waymadgti2.jpg
Niet fout![]()
Hoe doe je dat met die foto's? Is daar die
Inderdaad. Ikzelf hou van strak en simpel, zo min mogelijk de originele lijnen van de auto veranderen. Motor moet snel zijn, het liefst niet teveel cc's en cilinders en vooral veel toeren, als het kan met turboJammer dat mensen die toch wel goed tunen (onderhuids) toch ook zo fout kunnen 'tunen'
[ Voor 35% gewijzigd door Peenutzz op 24-11-2009 18:35 ]
De lelijke aftermarket leds van die A4 daarachter zijn ergermcdronkz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:52:
Duitse stijl is fucking cool. Setje Ronal Turbo's eronder, BAM
[afbeelding]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Zo was het me ook gelukt, maar dan krijg je die dikke rode balk eronder dat de foto te groot is, terwijl Gutteguttegut het lukt zonderTKing schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:40:
Zo
[afbeelding]
spoiler:Klik rechts boven mijn post op view
Doet me altijd aan een schildpad denkenDuitse stijl is fucking cool. Setje Ronal Turbo's eronder, BAM
true....bandenmaat: "we rekken hem zo ver mogelijk voor je op, meneer"mcdronkz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 18:52:
Duitse stijl is fucking cool. Setje Ronal Turbo's eronder, BAM
[afbeelding]
Hij zette het in een quotePeenutzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 20:16:
[...]
Zo was het me ook gelukt, maar dan krijg je die dikke rode balk eronder dat de foto te groot is, terwijl Gutteguttegut het lukt zonder
Ik moet hier zo ontzettend hard om lachen, maar ik weet niet hoe
Voor dit soort dingen is er een eenvoudige oplossing: Haal die bak maar eens een keer door de wasstraat
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
O-M-F-GPeenutzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 02:43:
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/car0424parts.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti4.jpg
![]()
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/waymadgti2.jpg
Niet fout![]()
Now go away or I shall taunt you a second time!
Ik dacht eerst dat het TL-buizen waren, maar als ik kijk hoe ze vastgemaakt zijn denk ik toch eerder aan PVC.Vince Dexa schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:23:
leuk, die plankendragers als spoilerdragers, maar die spoiler.. zijn dat nou twee buizen?
als t tl-buizen zouden zijn, wel n bruut 3e remlichtTKing schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:40:
[...]
Ik dacht eerst dat het TL-buizen waren, maar als ik kijk hoe ze vastgemaakt zijn denk ik toch eerder aan PVC.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Trapleuning.TKing schreef op woensdag 25 november 2009 @ 12:40:
[...]
Ik dacht eerst dat het TL-buizen waren, maar als ik kijk hoe ze vastgemaakt zijn denk ik toch eerder aan PVC.
*empty*
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
ach, t beste vermaak is leedvermaak, toch?L1nt schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:30:
Het ergste is dat er mensen zijn die denken dat dit helpt en stoer is........Een abortus met terugwerkende kracht zou toegestaan moeten zijn op zulke mensen.
Stel je voor dat ze ook nog eens gaan reproduceren
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Anoniem: 218213
de motor is getuned met een powerfilter(met neon)wimmel_1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:20:
[afbeelding]
Plaatje is "clickable" voor de bijbehorende (phoney) ad op speurders.
Wat is dat ooit geweest? Een Supra/Soarer/SC300 oid?
[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 26-11-2009 09:35 ]
Verneuk anders even een auto die standaard al bijzonder goed te doen isEntity schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:39:
Nissan 300zx denk ik gezien de voorkant:
[afbeelding]
This too shall pass
bhahah, ding is 80mm naar beneden gehaald.. da's best veelwimmel_1 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:20:
[afbeelding]
Plaatje is "clickable" voor de bijbehorende (phoney) ad op speurders.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Anoniem: 93986
ook goeiemorgenAnoniem: 93986 schreef op donderdag 26 november 2009 @ 15:55:
Ik hoop toch echt dat jullie dit ook sarcastisch bedoelen net zoals de adverteerder die duidelijk een sarcastische toon zet!
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 26-11-2009 20:01 ]
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Ze mogen hem van mij zo in productie nemen!null schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:59:
Jij kent geen Nissans concludeer ik hier uitvind je hem lelijk of fout?
Hij is een klein klein klein beetje fout!null schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:01:
Ok, ja je had em in dit topic gepost, dus ik dacht dat het negatief was
Mooi ding ja. Nissan is best vet, maar dan alleen de dikkere modellen. De gewone huis tuin en keuken Nissans (Micra, Maxima, enz) zijn saai imho.Don3k schreef op donderdag 26 november 2009 @ 20:00:
[...]
Ze mogen hem van mij zo in productie nemen![]()
Nissan
!null schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:59:
Ik vind hem niet eens echt lelijk en het zou een mooie concurrent zijn voor de RS6.
Want waar in de jaren 90 al gepochd werd met het feit dat de Audi RS6 de snelste station ter wereld was had Nissan al de Stagea, gewoon een Skyline maar dan de station versie (dus ook 4x4 - 2.6 liter turbo en lekker tunebaar). Je kunt je voorstellen dat dat ook hard gaat. Deze is een one-off van een bedrijfje die dat even na wilde maken.
Dit is de oude:
[afbeelding]
[ Voor 51% gewijzigd door Peenutzz op 26-11-2009 21:13 ]
Das wel een Stagea, maar dan één met een Skyline R34 neus erop gebouwd.!null schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:59:
Ik vind hem niet eens echt lelijk en het zou een mooie concurrent zijn voor de RS6.
Want waar in de jaren 90 al gepochd werd met het feit dat de Audi RS6 de snelste station ter wereld was had Nissan al de Stagea, gewoon een Skyline maar dan de station versie (dus ook 4x4 - 2.6 liter turbo en lekker tunebaar). Je kunt je voorstellen dat dat ook hard gaat. Deze is een one-off van een bedrijfje die dat even na wilde maken.
Dit is de oude:
[afbeelding]
M'n ouders hadden tijden terug het ene laatste model Maxima, erg luxe sloep die er gewoon mooi uit ziet. En alles behalve saai is met een 3 liter V6 met 200pkPeenutzz schreef op donderdag 26 november 2009 @ 21:11:
Mooi ding ja. Nissan is best vet, maar dan alleen de dikkere modellen. De gewone huis tuin en keuken Nissans (Micra, Maxima, enz) zijn saai imho.
[ Voor 3% gewijzigd door !null op 27-11-2009 08:33 ]
[ Voor 7% gewijzigd door !null op 27-11-2009 10:26 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Don3k op 27-11-2009 10:32 ]
leeg
[ Voor 38% gewijzigd door RedHat op 27-11-2009 11:18 ]
Ik vind de gewone GT-R al niets en dit vind ik nog even erger...Don3k schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer wat anders dan al die "premium" stations
Ík zag als eerste de achterkant, en dacht aan een gepimpte V70Don3k schreef op donderdag 26 november 2009 @ 19:51:
[afbeelding]
[afbeelding]
Weer wat anders dan al die "premium" stations
Stations zijn geweldig, mega handigla_fusion schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:09:
Uberhaupt stations zijn nou niet echt geweldig. Enkel voor vakanties misschien.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Stations zijn vaak mooier dan de sedan modellen...la_fusion schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 13:09:
Uberhaupt stations zijn nou niet echt geweldig. Enkel voor vakanties misschien.
Overigens ook weer een mooi exemplaar van 'net niet'
^^ Met stom. Bijkomend: als het wel de originele body is, is het probleem van de vele motorwarmte in de cabine (stonden de Gullwings om bekend) bepaald niet opgelostProqzor schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 16:20:
ik mag hopen dat dat niet een orginele body is
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 5% gewijzigd door !null op 27-11-2009 16:53 ]
Ik zeg..speelgoedautotje.....brilsmurfffje schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:48:
deze vind ik ook lelijk, candy paint op een Ferrari
En dan die glimmende wielen...
[afbeelding]
Die motor is van plastic.....is dus echt een speelgoed autotje.Sick Nick schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:54:
Zou dat niet gewoon een photoshopje zijn? Kan me niet voorstellen dat dat goed gaat zo in de wielkasten
De camouflage is een echte...helaas...Anoniem: 4629 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 17:56:
Het zijn allebei miniaturen ws.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq