De Nederbelg !
Anoniem: 146790
De trekhaak?Anoniem: 146790 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:46:
Het is erg duidelijk dat de 2e foto in de topicstart een auto is waarvan het spul nog gespoten moet worden, wat is daar fout aan??
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Vaak bu'j te bang!
Dat mensen dat eens gelijk moeten doen, en niet na aanschaf van een bumper erachter komen dat het geld voor het spuiten op is.Anoniem: 146790 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:46:
Het is erg duidelijk dat de 2e foto in de topicstart een auto is waarvan het spul nog gespoten moet worden, wat is daar fout aan??
Laat de orginele bumpers nog zitten tot de nieuwe gespoten zijn...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Of kies iets dat de vorm van de auto goed doet (bij een Calibramomania schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:54:
[...]
Dat mensen dat eens gelijk moeten doen, en niet na aanschaf van een bumper erachter komen dat het geld voor het spuiten op is.
De tankdopsticker, de heldere achterlichten die voor geen meter staan, de opplak achterspoiler en dan zal ik het maar niet hebben over die afzichtelijke bumper waar ze ook nog een gat in hebben gezaagdAnoniem: 146790 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:46:

voor de duidelijkheid, dit is een Suzuki Swift, deze reedt langs onderweg naar huis.
Voertuigsoort personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming SWIFT 1.3 GTI U9
Brandstof Benzine
[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 13-11-2007 19:01 ]
Mwa hij ziet er dan wel niet echt bepaald goed uit( zeg maar gewoon lelijk) Toch heeft hij wel een GTI. Al veel beter dan wat er meestal gebeurd bij getuned swiftjes...BioHazard schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:00:
Mobiele telefoon pic:
[afbeelding]
voor de duidelijkheid, dit is een Suzuki Swift, deze reedt langs onderweg naar huis.
Merk SUZUKI
Brandstof Benzine

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Het mag er dan op de pic allemaal nog redelijk uit zien, maar ik kan je verzekeren dat de afwerking echt bagger was.Touchdomex schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:04:
[...]
Mwa hij ziet er dan wel niet echt bepaald goed uit( zeg maar gewoon lelijk) Toch heeft hij wel een GTI. Al veel beter dan wat er meestal gebeurd bij getuned swiftjes...
En zo ligt mijn GReddy lip al meer dan een half jaar in de garagemomania schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:54:
[...]
Dat mensen dat eens gelijk moeten doen, en niet na aanschaf van een bumper erachter komen dat het geld voor het spuiten op is.
Door verschillende projectjes door elkaar is mijn boddykitje beetje op de achtergrond gegekomen, maar die komt er dus niet ongespoten onder, en zeker niet zonder de rest
De Nederbelg !

verkapte tvp
Hee, die staat vlak bij mijn werk. Staat een net zo sneue Astra F sedan naast.Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:46:
![]()
Opel-bashing
![]()
![]()
Om maar in het Opel-bashing te blijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zal morgen eens een plaatje schieten met beide grafbakken er op
Punctuality is the politeness of kings
volgens mij had hij graag een impreza WRX gehad...BioHazard schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:00:
Mobiele telefoon pic:
[afbeelding]
Merk SUZUKI
Brandstof Benzine
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Jij snapt hetJellabie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:34:
[...]
En zo ligt mijn GReddy lip al meer dan een half jaar in de garage
Door verschillende projectjes door elkaar is mijn boddykitje beetje op de achtergrond gegekomen, maar die komt er dus niet ongespoten onder, en zeker niet zonder de rest
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Bah.... dat is in principe precies dezelfde auto als ik heb (uitvoering, bouwjaar, kleur)... maar gelukkig ziet de mijne er niet zo uit.BioHazard schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:00:
Mobiele telefoon pic:
[afbeelding]
Merk SUZUKI
Brandstof Benzine
[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 13-11-2007 21:44 ]
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Dit soort walgelijke dingen

Nog iets heel fouts IMHO: mensen die de behalve de remklauwen rood of geel verven (kan op zich net, maar is niet mijn keus), maar dan ook die enorme pannekoek van een remtrommel gaan verven.

Ik heb bijna op 't punt gestaan om 'n Brembo of AP Racing systeem op m'n auto te monteren. Als dit gebeurd was had ik mijn remklauwen achter NIET geverfd. Keep it simple and real!

Dát bedoel ik! Een remklauw verven vind ik nog nèt kunnen, is alleen niet mijn ding. Ik zou een Big Brake Kit aanschaffen en achter gewoon laten zoals 't is (behalven de blokken en schijven dan).Stoffel schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:45:
Je remKLAUWEN achter verven is niks mis mee, genoeg aftermarket setjes komen standaard met een kleurtje. Een trommel verven daarintegen
Dan valt de BBK meer op en laat je aan sjonnies zien dat jij het écht meent!
[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 13-11-2007 23:56 ]
http://www.audiforums.com/m_693578/mpage_1/key_/tm.htmHey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.
I love the smell of a Palm in the morning.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Zo maak je toch geen mooie lijn op je auto
Paar bobbels aan de achterkant zit toch niemand op te wachten
Ja en dan hebben we nog niets gezegd over lelijke velgen er onderMadMarky schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:58:
[...]
De tankdopsticker, de heldere achterlichten die voor geen meter staan, de opplak achterspoiler en dan zal ik het maar niet hebben over die afzichtelijke bumper waar ze ook nog een gat in hebben gezaagd
Ra$ta!winkelwagen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:41:
Ik heb deze nog niet in het topic zien staan (vergeef mij als ik ze gemist heb).
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Photoshop?
Zowiezo vind ik dat veel mensen niet goed nadenken over hun velgen. Leuk hoor die AutoStyle velgen, maar men denkt niet aan de bouwkwaliteit van de velgen. Ik gooi m'n auto geregeld scherp door een bocht, laat af en toe de kont ff lekker zwieren en gebruik m'n handrem geregeld.911GT2 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:16:
[...]
Ja en dan hebben we nog niets gezegd over lelijke velgen er onder
Dit zou ik niet doen met van die goedkope sjonnie velgen of replica velgen. Dit hoeft niet alleen bij bochten maken te gebeuren, maar kan ook op andere momenten. Wat denk je dat voor 'n krachten op je velgen komen bij hardrijden over snelweg door spoorvorming. Men verkijkt zich erop.
Bij een vriend van me hebben ze een GT3. Voor de ze auto hadden ze speciaal voor op 't circuit een extra setje velgen. Vorig setje was goedkoop spul, maar ze hadden zoiets: voor die aantal keren...
Dat hebben ze geweten. Eén velg naar de knoppen en een ander scheelde niet veel. Dit gebeurde op de Nordschleife, velg was gewoon geknapt.
Vind er weinig mis mee als ik mn trommel van roodbruin naar zwart omtoveren.Stoffel schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:45:
Je remKLAUWEN achter verven is niks mis mee, genoeg aftermarket setjes komen standaard met een kleurtje. Een trommel verven daarintegen
^^ Met niet zo stom.Mini Poeper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
[...]
Zowiezo vind ik dat veel mensen niet goed nadenken over hun velgen. Leuk hoor die AutoStyle velgen, maar men denkt niet aan de bouwkwaliteit van de velgen. Ik gooi m'n auto geregeld scherp door een bocht, laat af en toe de kont ff lekker zwieren en gebruik m'n handrem geregeld.![]()
Dit zou ik niet doen met van die goedkope sjonnie velgen of replica velgen. Dit hoeft niet alleen bij bochten maken te gebeuren, maar kan ook op andere momenten. Wat denk je dat voor 'n krachten op je velgen komen bij hardrijden over snelweg door spoorvorming. Men verkijkt zich erop.
Bij een vriend van me hebben ze een GT3. Voor de ze auto hadden ze speciaal voor op 't circuit een extra setje velgen. Vorig setje was goedkoop spul, maar ze hadden zoiets: voor die aantal keren...
Dat hebben ze geweten. Eén velg naar de knoppen en een ander scheelde niet veel. Dit gebeurde op de Nordschleife, velg was gewoon geknapt.
Vaak hele stoere verhalen over velgen dikker hoger groter. Maar er veranderd zonder dat veel mensen het weten zo veel aan de wegligging ed. Een auto wordt niet voor niks met een goed uitbedachte maat geleverd.
[ Voor 66% gewijzigd door AkroBatik op 14-11-2007 21:12 ]
.
De Nederbelg !
Anoniem: 79417
AkroBatik schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:08:
^^ Met niet zo stom.

Je moet een goede balans vinden tussen hoogte en breedte. Mijn auto heb ik meteen besteld met 17" wielen. Grote velgen, maar niet té. Het rubber is maatje 205/45/17; Dunlop SP Sport 9000.AkroBatik schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:08:
Vaak hele stoere verhalen over velgen dikker hoger groter. Maar er veranderd zonder dat veel mensen het weten zo veel aan de wegligging ed. Een auto wordt niet voor niks met een goed uitbedachte maat geleverd.
Bandje kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Dit is immers het enige contact met wegdek dat je hebt. Moet zeggen dat ik 't een fijn bandje vind.
Af-fabriek kwam 'ie op runflats, dat vond ik echt helemaal niks. Ik heb ze niet eens op gereden, maar vroegtijdig omgewisseld. Daar ging mijn studiefinanciering...

Anoniem: 79417 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:47:
Heb mijn remklauwen voor en achter ook geverfd, inclusief de wielnaven. Alleen wel in het zwart.
Buitenkant is wel ok, maar het interieur.... OMFG......winkelwagen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:41:
Ik heb deze nog niet in het topic zien staan (vergeef mij als ik ze gemist heb).
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Photoshop?

Photoshop roepen is zo 2001......
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Een standaard bravo met dubbele japstyle pijp eronder, beetje jammer

Een astra 1.7 diesel die even wat is doorgeschoten bij z'n bodykit. Vooral al die chrome stripjes die ie vooraan heeft geplakt is net wat teveel van het goede. De dakspoiler verdienen ook niet d eschoonheidsprijs. De bumperlippen (voorlip twijfelgeval), skirts en uitlaten zijn op zich nog wel netjes alleen spijtig dat het dan weer op een 1.7 dieseltje zit.
En die uitlaat staat ook wel netjes... alleen jammer van die diesel roffel
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Heb zelf voor m,ijn nieuwe auto ook velgen besteld, maar Idd OZ racing velgen dus ik neem aan dat dat wel goed zitMini Poeper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
[...]
Zowiezo vind ik dat veel mensen niet goed nadenken over hun velgen. Leuk hoor die AutoStyle velgen, maar men denkt niet aan de bouwkwaliteit van de velgen. Ik gooi m'n auto geregeld scherp door een bocht, laat af en toe de kont ff lekker zwieren en gebruik m'n handrem geregeld.![]()
Lijkt mij dat dit wel velgen zijn. Als het wieldoppen waren zag je in de gaten zwart. Om het staal te verbergen. en niet zo'n mooie glimmende remschijf. ZOals je hier op de eerste foto wel ziet.Sick Nick schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:22:
Als hij nou een fatsoenlijke motor erin had, die dakspoiler eraf halen en die chromen strips uit z'n grille en bumper halen en het is best een nette wagen jaEn dan wel echte licht metalen velgen ook trouwens want dit zijn die standaard stalen velgen met wieldoppen (ja, wel in 5 spaaks ontwerp zodat je geen stalen velg ziet).
TeamBVD
je hebt ook doppen met nepschijven eronderinjectie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:30:
[...]
Lijkt mij dat dit wel velgen zijn. Als het wieldoppen waren zag je in de gaten zwart. Om het staal te verbergen. en niet zo'n mooie glimmende remschijf. ZOals je hier op de eerste foto wel ziet.

maar denk ook dat dit wel echte velgen zijn..
[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 15-11-2007 19:05 ]
Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zulke dingen doen met hun autoFrancis schreef op donderdag 15 november 2007 @ 08:29:
Photoshop roepen is zo 2001......
[edit]
http://autogids.autotrader.nl/myreviewautodata.php?ID=16041
Zie de auto review met een wat duidelijkere foto
5 spaaks designvelgen (stalen velg met wieldop)

[ Voor 29% gewijzigd door Sick Nick op 15-11-2007 20:15 ]
zwart is goei, net als hamerite donkergrijze kachelglanz
kheb t meer gedaan om de klauw achter op te laten vallen omdat ik de enige 1.5 ben in europa met schijfremmen achter!
tukki ontopic
je zou www.gepimped.nl eens moeten bekijken. daar bij de sales

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Kan een mens ooit teveel computers hebben?
Hail to the king baby!
Zet die Volvo maar bij mij voor de deur neer hoorW3lta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:32:
Zo laten we dan maar even de lokale tuning gevalletjes posten. (lokaal being Brugge)
[afbeelding]
[afbeelding]

Nooit verwacht dat er in Japan ook Postman Pat fans...uh...vans warenAnoniem: 16963 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:59:
[afbeelding]
Ik vind hem stiekum wel geweldig

Daihatsu CuoreMBV schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:55:
Zo'n japans klein stadskarretje, gok ik.
Die Volvo is niet echt fout
Vaak bu'j te bang!
idd ik zie ook niet wat er zo fout aan is..MBV schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:37:
Met gewone velgen is die volvo mooier, verder lijkt hij mij standaard.
Mocht je em kwijt willen, pm me
Whoop!
U vraagt, wij antwoorden.
Aannames zijn fataal.
postman pat? pieter post!!11Iva_Bigone schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:39:
[...]
Nooit verwacht dat er in Japan ook Postman Pat fans...uh...vans waren
[afbeelding]
Bij die Volvo gaat het om de lak gok ik.
-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering
intercooler?daPet schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:30:
Wat zijn die afzichtelijke kastjes met slangen op de grill/bumper die je wel eens ziet bij die japanners? Net als dat 'busje' hierboven.
Bij die Volvo gaat het om de lak gok ik.
iig een soort koeling, dus intercooler, olie koeler etc etc..
Daihatsu Move volgens mij. Ik wist niet dat je zo'n ding nog vierkanter kon maken dan het originele gevalurk_forever schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:32:
Wat is dat ooit geweest? Het logo in de grill lijkt op mazda

[edit]
De Move:

Alleen lijken de koplampen op de foto iets lager dan bij het Pieter Post (Postman Pat) busje
[ Voor 27% gewijzigd door WFvN op 16-11-2007 20:06 ]
Anoniem: 83328
Anoniem: 168490

Dat extra stuurtje achterin doet het hem
En nog een ander monsterlijk apparaat:

(ik kan er geen kaas meer van maken; wat was dat laatste geval?)
[ Voor 77% gewijzigd door WFvN op 17-11-2007 14:43 ]

En ik ben bij die 2e best benieuwd hoe ze het olie gaan verversen. Maakt niet uit, door die herrie en artikel-5 problemen wil je er toch alleen maar mee op shows staan en niet echt mee rijden. Voor een show-auto vind ik hem wel apart genoeg en voldoende afgewerkt.
dit vind ik dus gewoon vet..niet om in te rijden maar als kunstwerk...hulde aan de makers...zeker als je film(alien) fan bent...durf te wedden dat de afwerking er ook wel naar zal zijn...WFvN schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:35:
En nog een ander monsterlijk apparaat:
[afbeelding]
(ik kan er geen kaas meer van maken; wat was dat laatste geval?)
De koplampje koekeloeren wel heel 'kaal' de wereld in (geen uitstraling), het maakt geen geheel met de rest.
Ik probeer te zien of die Alien nou dwars door de auto gevreten heeft of dat het een auto-alien-hybride moet voorstellen. Het stuk tussen de koplampen vind ik best mooi. Kijk ik daarna naar de motorkap dan vind ik het eruit zien alsof het ding gewoon op de motorkap gelegd is in plaats van dat het een geheel is met de auto.
Juist de afwerking vind ik erg mager eruit zien. Er zit ongetwijfeld véél energie en tijd in dit ding maar ik vind het verre van 'af'.
[edit]
Nog een paar afbeeldingen (inderdaad een PT Cruiser dus zoals Pinda zei)

Ach, kijk zelf ook maar naar de rest van de foto's. Ook interieurfoto's zitten erbij:
http://www.ptcruisercoted...sur/page_zoom_ptalien.htm
[ Voor 21% gewijzigd door WFvN op 17-11-2007 18:12 ]

Ik heb een hoop lelijke smartdingen gezien, maar dat sloeg echt alles

Aannames zijn fataal.
En nu is het wachten op Knightwolf die komt zeggen dat er leuke chickies op die laatste foto's staan
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Anoniem: 58690
max schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:54:
[...]
En nu is het wachten op Knightwolf die komt zeggen dat er leuke chickies op die laatste foto's staan![]()

Nou ben ik wel een hele grote fan van Aliens/Predator en Aliens Vs Predator, maar op een auto ?
En dan nog wel een PT Cruiser

Dat verwacht je niet nee...dude88 schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:37:
Zoveel er aan verbouwd, en dan een stock uitlaat...
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Er worden zelfs vaak dure auto's geleverd met een "dikke" uitlaat.
Vaak zit er dan een opzet stukje over het laatste stukje uitlaat
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Anoniem: 58690
Ik blijf me toch verbazen wat ze zien in NX100, maar goed.
Als ik Nissan zou rijden zou het de Skyline R35 GTR zijn of de 350GT.
lijkt op een smart met een haazelip!!911GT2 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:38:
Van ons eigen smartforum...
[afbeelding]
Ik heb een hoop lelijke smartdingen gezien, maar dat sloeg echt alles

Aannames zijn fataal.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die die ingemepte ogen nog verder ingemept willenGaMeOvEr schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:17:
Ach, een 100NX is stock zo uit de fabriek al een afzichtelijke bak, met die ingemepte ogen van 'em.

Dit topic is gesloten.