[Auto] Foute Tuning - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 26.233 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:48

Jellabie

wie laatst lacht..... is dom

Topicstarter
Het foute tuning topic deeltje 22 *O*
Afbeeldingslocatie: http://img98.imageshack.us/img98/2790/08112007kj2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i181.photobucket.com/albums/x247/decipherer/foute%20tuning/calibra.jpg
Vorige delen:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Layout door veel mensen

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146790

Het is erg duidelijk dat de 2e foto in de topicstart een auto is waarvan het spul nog gespoten moet worden, wat is daar fout aan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Anoniem: 146790 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:46:
Het is erg duidelijk dat de 2e foto in de topicstart een auto is waarvan het spul nog gespoten moet worden, wat is daar fout aan??
De trekhaak?

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:15
Smaken verschillen, maar mijns inziens is die auto fout in elk opzicht, of ie nou al volledig gespoten is of niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:07

-tom-562

Oliesjeik

Idd, calibra's zijn al fout als ze de fabriek komen uitrollen. Met zo'n afschuwelijke bodykit+trekhaak maak je het er niet minder op

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 17:44

momania

iPhone 30! Bam!

Dat mensen dat eens gelijk moeten doen, en niet na aanschaf van een bumper erachter komen dat het geld voor het spuiten op is.
Laat de orginele bumpers nog zitten tot de nieuwe gespoten zijn...

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-06 12:26
momania schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:54:
[...]

Dat mensen dat eens gelijk moeten doen, en niet na aanschaf van een bumper erachter komen dat het geld voor het spuiten op is.
Of kies iets dat de vorm van de auto goed doet (bij een Calibra :? )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De tankdopsticker, de heldere achterlichten die voor geen meter staan, de opplak achterspoiler en dan zal ik het maar niet hebben over die afzichtelijke bumper waar ze ook nog een gat in hebben gezaagd :X

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Mobiele telefoon pic:

Afbeeldingslocatie: http://i-bio.nl/images/got.jpg
voor de duidelijkheid, dit is een Suzuki Swift, deze reedt langs onderweg naar huis. :D

Voertuigsoort personenauto
Merk SUZUKI
Handelsbenaming SWIFT 1.3 GTI U9
Brandstof Benzine

[ Voor 24% gewijzigd door BioHazard op 13-11-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

BioHazard schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:00:
Mobiele telefoon pic:

[afbeelding]
voor de duidelijkheid, dit is een Suzuki Swift, deze reedt langs onderweg naar huis. :D

Merk SUZUKI
Brandstof Benzine
Mwa hij ziet er dan wel niet echt bepaald goed uit( zeg maar gewoon lelijk) Toch heeft hij wel een GTI. Al veel beter dan wat er meestal gebeurd bij getuned swiftjes... :/

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-06 12:57

BioHazard

*\o/*

Touchdomex schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:04:
[...]

Mwa hij ziet er dan wel niet echt bepaald goed uit( zeg maar gewoon lelijk) Toch heeft hij wel een GTI. Al veel beter dan wat er meestal gebeurd bij getuned swiftjes... :/
Het mag er dan op de pic allemaal nog redelijk uit zien, maar ik kan je verzekeren dat de afwerking echt bagger was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
momania schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:54:
[...]

En zo ligt mijn GReddy lip al meer dan een half jaar in de garage :P
Door verschillende projectjes door elkaar is mijn boddykitje beetje op de achtergrond gegekomen, maar die komt er dus niet ongespoten onder, en zeker niet zonder de rest :Y)

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94768

-O- *O* Opel-bashing *O* -O-

Om maar in het Opel-bashing te blijven:
Afbeeldingslocatie: http://www.fotobewaren.nl/output/1194966991.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotobewaren.nl/output/1194967053.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Die Corsa's sedan zie je ook niet veel (meer).
De wielkasten zijn iig al bijgeplamuurd, das een goed begin ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-06 14:41

Stoffel

Engineering the impossible

Iedere velg is evenveel waard als de rest van dat hok B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat denk ik niet :P. Ligt een 2 liter 8V in dus dat ding is wel snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-06 20:20

MBV

Een velg is per stuk minstens 100 euro, toch? Dan zit je dus zeker weten richting de €500 euro met rubber eromheen. Even zoeken op marktplaats... http://link.marktplaats.nl/119604190 €450 TADAAAAA! Ook een 1.3, net zoals deze volgens de RDW heeft *O*

verkapte tvp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Met al dat plamuur en wat er nog meer aan verbouwd is verkoop je dat ding alleen nog aan een sloper. 100 euro is al veel ben ik bang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreamscape
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-06 12:24
Anoniem: 94768 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:46:
-O- *O* Opel-bashing *O* -O-

Om maar in het Opel-bashing te blijven:
[afbeelding]
[afbeelding]
Hee, die staat vlak bij mijn werk. Staat een net zo sneue Astra F sedan naast.
Ik zal morgen eens een plaatje schieten met beide grafbakken er op :)

Punctuality is the politeness of kings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Als je opel gaat bashen kan je net zo goed een nieuw topic maken. Is zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan nog makkelijker ;). Open gewoon een topic waar je elke franse auto in zet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

Mobiele telefoon pic:

[afbeelding]

Merk SUZUKI
Brandstof Benzine
volgens mij had hij graag een impreza WRX gehad...

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• momania
  • Laatst online: 06-06 17:44

momania

iPhone 30! Bam!

Jellabie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:34:
[...]

En zo ligt mijn GReddy lip al meer dan een half jaar in de garage :P
Door verschillende projectjes door elkaar is mijn boddykitje beetje op de achtergrond gegekomen, maar die komt er dus niet ongespoten onder, en zeker niet zonder de rest :Y)
Jij snapt het d:)b

:P

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2024

dreeke

outdated icon

Mobiele telefoon pic:

[afbeelding]

Merk SUZUKI
Brandstof Benzine
Bah.... dat is in principe precies dezelfde auto als ik heb (uitvoering, bouwjaar, kleur)... maar gelukkig ziet de mijne er niet zo uit. :|

[ Voor 3% gewijzigd door dreeke op 13-11-2007 21:44 ]

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:10

Sick Nick

Drop the top!

Niet echt goed te zien op de foto maar volgens mij heeft die swift ook nog eens van de heldere puist-achterlichten erop zitten :x

Afbeeldingslocatie: http://i4.ebayimg.com/02/i/01/5e/e9/bd_1.JPG

Dit soort walgelijke dingen :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Van die heldere "Lexus-look" achterlichten zijn zowiezo al fout. Al is er verder niks gedaan aan de rest van de auto, dan zulke achterlichtunits plaatsen: FOUT

Nog iets heel fouts IMHO: mensen die de behalve de remklauwen rood of geel verven (kan op zich net, maar is niet mijn keus), maar dan ook die enorme pannekoek van een remtrommel gaan verven. _O-

Ik heb bijna op 't punt gestaan om 'n Brembo of AP Racing systeem op m'n auto te monteren. Als dit gebeurd was had ik mijn remklauwen achter NIET geverfd. Keep it simple and real!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffel

Stoffel

Je remKLAUWEN achter verven is niks mis mee, genoeg aftermarket setjes komen standaard met een kleurtje. Een trommel verven daarintegen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Stoffel schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:45:
Je remKLAUWEN achter verven is niks mis mee, genoeg aftermarket setjes komen standaard met een kleurtje. Een trommel verven daarintegen :X
Dát bedoel ik! Een remklauw verven vind ik nog nèt kunnen, is alleen niet mijn ding. Ik zou een Big Brake Kit aanschaffen en achter gewoon laten zoals 't is (behalven de blokken en schijven dan).
Dan valt de BBK meer op en laat je aan sjonnies zien dat jij het écht meent!

[ Voor 8% gewijzigd door Mini Poeper op 13-11-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milanza
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-04 15:54
Hey guys, I've got a 98 1.8T. I've had a k04 and chip for a while and wanted to get more performance. I was recommended to port and polish the intake and exhaust. We found out they used abrasive material to do it like gritty sand. So I got with my friend that tunes Hondas and we decided to try it ourselves. We got a bag of sandblasting sand and hooked up into the intake and started the car. We had to hold the gas so it would run. He wanted to let the engine suck in the sand through the intake so it would port it out and then push it out the ehxaust so it would port the exhaust manifold.
I was worried that it might cause problems but he figured it'd be OK as long as we didn't make boost and it get sucked in the turbo. After running the car and letting it suck in sand we got about half way through a 25 lb bag. The check engine light was on and the engine was bucking and kicking and sounding really weird. We stopped and hooked the car back up normal and took off the sand supply. We tried to start it again and it was really hard. Once started it couldn't idle and kept making weird noises. We took it out and drove it and it started to make scraping and knocking noises.
Help! Can anyone tell me what to do! My buddy only does Hondas so he doesn't know much about Audis.
http://www.audiforums.com/m_693578/mpage_1/key_/tm.htm
spoiler:
Bleek dus uiteindelijk een grap te zijn, maar heb in tijden niet zo krom gelegen

I love the smell of a Palm in the morning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 19:53
Ik heb deze nog niet in het topic zien staan (vergeef mij als ik ze gemist heb).

Afbeeldingslocatie: http://img194.imagevenue.com/loc222/th_54677_porsche_cayenne_turbo_cannabis_02_122_222lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img193.imagevenue.com/loc372/th_54682_porsche_cayenne_turbo_cannabis_03_122_372lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img185.imagevenue.com/loc427/th_54686_porsche_cayenne_turbo_cannabis_04_122_427lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img46.imagevenue.com/loc746/th_54691_porsche_cayenne_turbo_cannabis_05_122_746lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img153.imagevenue.com/loc1059/th_54695_porsche_cayenne_turbo_cannabis_06_122_1059lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img131.imagevenue.com/loc527/th_54701_porsche_cayenne_turbo_cannabis_07_122_527lo.jpgAfbeeldingslocatie: http://img164.imagevenue.com/loc1050/th_54736_porsche_cayenne_turbo_cannabis_08_122_1050lo.jpg

Photoshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mydogisgone
  • Laatst online: 00:17

mydogisgone

Watskeburtwithmydog

ik vind het opzich niet eens zo fout. Maar ja wel rare kleuren! :P

Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Nu online
OMG, Gangster/Maffia aan de buiten kant, en Hippie aan de binnenkant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Zeker fout..
Zo maak je toch geen mooie lijn op je auto :?

Paar bobbels aan de achterkant zit toch niemand op te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-11-2023

911GT2

en blazen maar!

MadMarky schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 18:58:
[...]

De tankdopsticker, de heldere achterlichten die voor geen meter staan, de opplak achterspoiler en dan zal ik het maar niet hebben over die afzichtelijke bumper waar ze ook nog een gat in hebben gezaagd :X
Ja en dan hebben we nog niets gezegd over lelijke velgen er onder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
winkelwagen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:41:
Ik heb deze nog niet in het topic zien staan (vergeef mij als ik ze gemist heb).

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Photoshop?
Ra$ta!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
911GT2 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:16:
[...]
Ja en dan hebben we nog niets gezegd over lelijke velgen er onder
Zowiezo vind ik dat veel mensen niet goed nadenken over hun velgen. Leuk hoor die AutoStyle velgen, maar men denkt niet aan de bouwkwaliteit van de velgen. Ik gooi m'n auto geregeld scherp door een bocht, laat af en toe de kont ff lekker zwieren en gebruik m'n handrem geregeld. :9

Dit zou ik niet doen met van die goedkope sjonnie velgen of replica velgen. Dit hoeft niet alleen bij bochten maken te gebeuren, maar kan ook op andere momenten. Wat denk je dat voor 'n krachten op je velgen komen bij hardrijden over snelweg door spoorvorming. Men verkijkt zich erop.
Bij een vriend van me hebben ze een GT3. Voor de ze auto hadden ze speciaal voor op 't circuit een extra setje velgen. Vorig setje was goedkoop spul, maar ze hadden zoiets: voor die aantal keren...
Dat hebben ze geweten. Eén velg naar de knoppen en een ander scheelde niet veel. Dit gebeurde op de Nordschleife, velg was gewoon geknapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Laatst online: 04-06 10:32

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Stoffel schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:45:
Vind er weinig mis mee als ik mn trommel van roodbruin naar zwart omtoveren.
Mini Poeper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
[...]

Zowiezo vind ik dat veel mensen niet goed nadenken over hun velgen. Leuk hoor die AutoStyle velgen, maar men denkt niet aan de bouwkwaliteit van de velgen. Ik gooi m'n auto geregeld scherp door een bocht, laat af en toe de kont ff lekker zwieren en gebruik m'n handrem geregeld. :9

Dit zou ik niet doen met van die goedkope sjonnie velgen of replica velgen. Dit hoeft niet alleen bij bochten maken te gebeuren, maar kan ook op andere momenten. Wat denk je dat voor 'n krachten op je velgen komen bij hardrijden over snelweg door spoorvorming. Men verkijkt zich erop.
Bij een vriend van me hebben ze een GT3. Voor de ze auto hadden ze speciaal voor op 't circuit een extra setje velgen. Vorig setje was goedkoop spul, maar ze hadden zoiets: voor die aantal keren...
Dat hebben ze geweten. Eén velg naar de knoppen en een ander scheelde niet veel. Dit gebeurde op de Nordschleife, velg was gewoon geknapt.
^^ Met niet zo stom.

Vaak hele stoere verhalen over velgen dikker hoger groter. Maar er veranderd zonder dat veel mensen het weten zo veel aan de wegligging ed. Een auto wordt niet voor niks met een goed uitbedachte maat geleverd.

[ Voor 66% gewijzigd door AkroBatik op 14-11-2007 21:12 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jellabie

Jellabie

Topicstarter
Een auto wordt ook geleverd voor met wat comfort rond te rijden... op mijn origele velgen zit een 195/65/15, op mijn 17" velgen steken 205/35/17 enja... dat rijdt al heel wat harder...

De Nederbelg !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 79417

Heb mijn remklauwen voor en achter ook geverfd, inclusief de wielnaven. Alleen wel in het zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
:? Wat bedoel je? :/
AkroBatik schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:08:
Vaak hele stoere verhalen over velgen dikker hoger groter. Maar er veranderd zonder dat veel mensen het weten zo veel aan de wegligging ed. Een auto wordt niet voor niks met een goed uitbedachte maat geleverd.
Je moet een goede balans vinden tussen hoogte en breedte. Mijn auto heb ik meteen besteld met 17" wielen. Grote velgen, maar niet té. Het rubber is maatje 205/45/17; Dunlop SP Sport 9000.
Bandje kost een paar centen, maar dan heb je ook wat. Dit is immers het enige contact met wegdek dat je hebt. Moet zeggen dat ik 't een fijn bandje vind.
Af-fabriek kwam 'ie op runflats, dat vond ik echt helemaal niks. Ik heb ze niet eens op gereden, maar vroegtijdig omgewisseld. Daar ging mijn studiefinanciering... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 79417 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:47:
Heb mijn remklauwen voor en achter ook geverfd, inclusief de wielnaven. Alleen wel in het zwart.
;)

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:38

Francis

Kawa Versys 1000

winkelwagen schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:41:

[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Photoshop?
Buitenkant is wel ok, maar het interieur.... OMFG...... 8)7 :r

Photoshop roepen is zo 2001......

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/71gb8yx.jpg

Een standaard bravo met dubbele japstyle pijp eronder, beetje jammer :p Zowieso omdat het geen jap is maar een dubbele op een verder standaard auto gaat helemaal nergens over.

Afbeeldingslocatie: http://i17.tinypic.com/6l3q4gg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/82nh37n.jpg

Een astra 1.7 diesel die even wat is doorgeschoten bij z'n bodykit. Vooral al die chrome stripjes die ie vooraan heeft geplakt is net wat teveel van het goede. De dakspoiler verdienen ook niet d eschoonheidsprijs. De bumperlippen (voorlip twijfelgeval), skirts en uitlaten zijn op zich nog wel netjes alleen spijtig dat het dan weer op een 1.7 dieseltje zit.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16:20

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Ik vind die astra nog wel heel erg meevallen eigenlijk... dit staat beter dan wat Saab tegenwoordig zelf rond de koplampen plakt...
En die uitlaat staat ook wel netjes... alleen jammer van die diesel roffel :P

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Als hij nou een fatsoenlijke motor erin had, die dakspoiler eraf halen en die chromen strips uit z'n grille en bumper halen en het is best een nette wagen ja :) En dan wel echte licht metalen velgen ook trouwens want dit zijn die standaard stalen velgen met wieldoppen (ja, wel in 5 spaaks ontwerp zodat je geen stalen velg ziet).

• Wijnands
  • Laatst online: 06-06 11:25
Die astra valt me best mee. Dakspoiler vind ik niet zo maar verder best aardig.

+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Mini Poeper schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:26:
[...]

Heb zelf voor m,ijn nieuwe auto ook velgen besteld, maar Idd OZ racing velgen dus ik neem aan dat dat wel goed zit >:)

• injectie
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07-02-2024
Sick Nick schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:22:
Als hij nou een fatsoenlijke motor erin had, die dakspoiler eraf halen en die chromen strips uit z'n grille en bumper halen en het is best een nette wagen ja :) En dan wel echte licht metalen velgen ook trouwens want dit zijn die standaard stalen velgen met wieldoppen (ja, wel in 5 spaaks ontwerp zodat je geen stalen velg ziet).
Lijkt mij dat dit wel velgen zijn. Als het wieldoppen waren zag je in de gaten zwart. Om het staal te verbergen. en niet zo'n mooie glimmende remschijf. ZOals je hier op de eerste foto wel ziet.

TeamBVD

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

injectie schreef op donderdag 15 november 2007 @ 18:30:
[...]

Lijkt mij dat dit wel velgen zijn. Als het wieldoppen waren zag je in de gaten zwart. Om het staal te verbergen. en niet zo'n mooie glimmende remschijf. ZOals je hier op de eerste foto wel ziet.
je hebt ook doppen met nepschijven eronder 8)7
maar denk ook dat dit wel echte velgen zijn..

[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 15-11-2007 19:05 ]

• winkelwagen
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-06 19:53
Ik kan gewoon niet geloven dat mensen zulke dingen doen met hun auto :'( Ik hoopte gewoon dat het nep was.

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Het zijn 100% zeker stalen velgen met wieldoppen ;) Op m'n werk hebben ze die dingen ook namelijk. Het zijn wel zwarte stalen velgen met 5 spaken in plaats van de standaard stalen dingen met rondom gaatjes. Over die stalen velg schuif je dan weer zo'n plastic wieldop. Opel noemt dat design velgen, een beetje de looks van licht metaal :)

[edit]

http://autogids.autotrader.nl/myreviewautodata.php?ID=16041

Zie de auto review met een wat duidelijkere foto :)
5 spaaks designvelgen (stalen velg met wieldop)
Afbeeldingslocatie: http://autogids.autotrader.nl/images/myreview/480/16041-1.jpg?cache=no

[ Voor 29% gewijzigd door Sick Nick op 15-11-2007 20:15 ]

• Barreljan
  • Laatst online: 05-06 14:26

Barreljan

...Zoom-Zoom...

zwart is goei, net als hamerite donkergrijze kachelglanz ;) valt ook bijna niet op maar nét genoeg

kheb t meer gedaan om de klauw achter op te laten vallen omdat ik de enige 1.5 ben in europa met schijfremmen achter!

tukki ontopic
je zou www.gepimped.nl eens moeten bekijken. daar bij de sales :'( om te huilen van het lachen. hoe sommige mensen hem ook aanprijzen 8)7

Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W3lta
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-06 16:48

W3lta

So i'm a nerd. who cares?

Zo laten we dan maar even de lokale tuning gevalletjes posten. (lokaal being Brugge)

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image001.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image003.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image005.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dump.blokkade.be/image006.jpg

Kan een mens ooit teveel computers hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Afbeeldingslocatie: http://img77.imageshack.us/img77/8827/p5sw7.jpg

Ik vind hem stiekum wel geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 13:19

zwik

randomized

Hah, ik vind 'm ook gaaf :D .Old skool kappen erop geschroefd daar bij de wielkasten. Goed bezig :) . De eerste Nissan Skylines enzo hadden dat af fabriek ook geloof ik :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 23:27
:? Wat is dat ooit geweest? Het logo in de grill lijkt op mazda :?

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Zo'n japans klein stadskarretje, gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAMeijer
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 13:34
W3lta schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:32:
Zo laten we dan maar even de lokale tuning gevalletjes posten. (lokaal being Brugge)

[afbeelding]
[afbeelding]
Zet die Volvo maar bij mij voor de deur neer hoor :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

Met gewone velgen is die volvo mooier, verder lijkt hij mij standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Nooit verwacht dat er in Japan ook Postman Pat fans...uh...vans waren :+

Afbeeldingslocatie: http://th.interia.pl/10,bd8d352561335429/Postman-Pat.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 00:07

-tom-562

Oliesjeik

MBV schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 11:55:
Zo'n japans klein stadskarretje, gok ik.
Daihatsu Cuore ;)
Die Volvo is niet echt fout :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

MBV schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:37:
Met gewone velgen is die volvo mooier, verder lijkt hij mij standaard.
idd ik zie ook niet wat er zo fout aan is.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marccom
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:50
De uitlaten steken wat ver uit van die XC90 maar verder zie ik het probleem ook niet echt.

Mocht je em kwijt willen, pm me ;)

Whoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeMoRy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 27-05 16:05
Misschien dacht hij dat het een V70 was met verhogingsveren :P

U vraagt, wij antwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:02

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik zie ook weinig fouts aan die XC90 eigenlijk. Ok, gezien de klontige bouw van de auto had ik niet van die "fijne" velgen gekozen (beetje te dunne spaken enzo, past meer onder iets laags dan onder iets hoogs :P ) maar voor de rest zie ik er ook weinig verkeerds aan.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

velgen zijn imho erg slecht gekozen, ogen idd veel te fijn en te iel, net alsof hij op 14 inch staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

"Klontige bouw"? Lol, die houden we er in! :+

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Iva_Bigone schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:39:
[...]

Nooit verwacht dat er in Japan ook Postman Pat fans...uh...vans waren :+

[afbeelding]
postman pat? pieter post!!11 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Wat zijn die afzichtelijke kastjes met slangen op de grill/bumper die je wel eens ziet bij die japanners? Net als dat 'busje' hierboven.

Bij die Volvo gaat het om de lak gok ik.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
daPet schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:30:
Wat zijn die afzichtelijke kastjes met slangen op de grill/bumper die je wel eens ziet bij die japanners? Net als dat 'busje' hierboven.

Bij die Volvo gaat het om de lak gok ik.
intercooler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToolkiT
  • Niet online

ToolkiT

brit-tweaker

iig een soort koeling, dus intercooler, olie koeler etc etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN
  • Laatst online: 27-05 10:37

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

urk_forever schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:32:
:? Wat is dat ooit geweest? Het logo in de grill lijkt op mazda :?
Daihatsu Move volgens mij. Ik wist niet dat je zo'n ding nog vierkanter kon maken dan het originele geval _O-

[edit]
De Move:

Afbeeldingslocatie: http://www.autoweek.nl/images/480/8/2a866fe7abe54310224484f0bc0ab058.jpg

Alleen lijken de koplampen op de foto iets lager dan bij het Pieter Post (Postman Pat) busje

[ Voor 27% gewijzigd door WFvN op 16-11-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 83328

't was een Daihatsu Mira, een aantal modellen zijn hier verkocht als Cuore. Dus hij is ook nog eens extreem traag en klein :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53287

zo te zien is het een bouwpakket ;) er staat nog een precies dezelfde achter namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Afbeeldingslocatie: http://www.k-break.com/event/51sekigahara/11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.barryboys.co.uk/photos11/dave_bakshchromscoob3.jpg

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 16-11-2007 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Lol De Grote Beurt is bezig, blijkt de eigenaresse in mijn plaats te wonen. Het begin waar ze rond zaten te rijden in die Swift is gewoon een doodlopend stukje naast het water. :+ Heb de auto nog nooit rond zien rijden though, maar eens wat meer opletten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

:+
Afbeeldingslocatie: http://www.coches-es.com/imagenes/noticias/volkswagen-jetta-tuning.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coches-es.com/imagenes/noticias/volkswagen-jetta-tuning-2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.coches-es.com/imagenes/noticias/volkswagen-jetta-tuning-3.jpg

Dat extra stuurtje achterin doet het hem :P

En nog een ander monsterlijk apparaat:

Afbeeldingslocatie: http://static.kolesa.ru/uploads/2006_09/107_pactice_tuning_1tops.jpg

(ik kan er geen kaas meer van maken; wat was dat laatste geval?)

[ Voor 77% gewijzigd door WFvN op 17-11-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 168490

Laatste was ooit een PT Cruiser volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBV

MBV

In welke volgorde moet je die eerste openmaken? Volgens mij, als je eerst de voordeuren en daarna de achterdeuren openmaakt, heb je aardig wat lakschade. Welke mongool verzint dat ook :X LSD ziet er alleen leuk uit op 2-deurs auto's, die bij voorkeur langer zijn dan ze hoog zijn (zoals bijv een lambo, maar een grote coupé staat soms ook wel waardig, zelfs een 3-serie coupé met LSD is niet direct fout).

En ik ben bij die 2e best benieuwd hoe ze het olie gaan verversen. Maakt niet uit, door die herrie en artikel-5 problemen wil je er toch alleen maar mee op shows staan en niet echt mee rijden. Voor een show-auto vind ik hem wel apart genoeg en voldoende afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
WFvN schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:35:

En nog een ander monsterlijk apparaat:

[afbeelding]

(ik kan er geen kaas meer van maken; wat was dat laatste geval?)
dit vind ik dus gewoon vet..niet om in te rijden maar als kunstwerk...hulde aan de makers...zeker als je film(alien) fan bent...durf te wedden dat de afwerking er ook wel naar zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Ik vind het ding tamelijk walgelijk om te zien. Goed, een kunstwerkje is het wel maar er zitten wat elementen in die ik niet mooi vind:
De koplampje koekeloeren wel heel 'kaal' de wereld in (geen uitstraling), het maakt geen geheel met de rest.
Ik probeer te zien of die Alien nou dwars door de auto gevreten heeft of dat het een auto-alien-hybride moet voorstellen. Het stuk tussen de koplampen vind ik best mooi. Kijk ik daarna naar de motorkap dan vind ik het eruit zien alsof het ding gewoon op de motorkap gelegd is in plaats van dat het een geheel is met de auto.

Juist de afwerking vind ik erg mager eruit zien. Er zit ongetwijfeld véél energie en tijd in dit ding maar ik vind het verre van 'af'.

[edit]
Nog een paar afbeeldingen (inderdaad een PT Cruiser dus zoals Pinda zei)

Afbeeldingslocatie: http://www.tinkerz.com/pt/alienpt/alienpt8.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ptcruisercotedazur.com/zoom_sur/ptalien/Alien_02.jpg

Ach, kijk zelf ook maar naar de rest van de foto's. Ook interieurfoto's zitten erbij:

http://www.ptcruisercoted...sur/page_zoom_ptalien.htm

[ Voor 21% gewijzigd door WFvN op 17-11-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64033

Deze vond ik op een ander forum:
Afbeeldingslocatie: http://www.funpic.hu/files/pics/00032/00032785.jpg
De auto is wel leuk, maar dan zulke velgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Van ons eigen smartforum...
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/tvialle/update2.jpg

Ik heb een hoop lelijke smartdingen gezien, maar dat sloeg echt alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

En wat moet het voorstellen dan? Een smart met een ernstige verkoudheid en daardoor een opgezette neus en xl neusgaten? 8)7

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

En nu is het wachten op Knightwolf die komt zeggen dat er leuke chickies op die laatste foto's staan :+ :P

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

max schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:54:
[...]

En nu is het wachten op Knightwolf die komt zeggen dat er leuke chickies op die laatste foto's staan :+ :P
_O- tuurlijk, die zijn net 18 ofzo lijkt het wel
Afbeeldingslocatie: http://www.ptcruisercotedazur.com/zoom_sur/ptalien/iasca5.jpg

Nou ben ik wel een hele grote fan van Aliens/Predator en Aliens Vs Predator, maar op een auto ?
En dan nog wel een PT Cruiser :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0rDy
  • Registratie: Maart 2002
je hebt wel gelijk...wat je ook met die auto doet, mooi wordt ie toch nooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Zoveel er aan verbouwd, en dan een stock uitlaat... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Laatst online: 21:29

Twhomp

Stayin' Alive

dude88 schreef op zondag 18 november 2007 @ 12:37:
Zoveel er aan verbouwd, en dan een stock uitlaat... :X
Dat verwacht je niet nee...

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ergens ook weer wel. Motorisch is er gewoon niks gedaan aan die auto, alleen het uiterlijk is veranderd. Alleen is de uitlaat voor de laatste 2 centimeters ook een stukje uiterlijk, maar daar kun je niet een of ander stuk plastic omheen hangen ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
Er zijn juist zat opzet stukjes te krijgen voor een uitlaat ;)

Er worden zelfs vaak dure auto's geleverd met een "dikke" uitlaat.
Vaak zit er dan een opzet stukje over het laatste stukje uitlaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2

911GT2

en blazen maar!

Tja die PT is lelijk, maar ik vind het wel heel knap gedaan... het is erg netjes afgewerkt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reuzekind
  • Laatst online: 06-06 10:09

reuzekind

Ik geloof in GoT

Met 911GT2, niet mijn smaak. Maar wel schitterend gemaakt!

De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.kerkhofjonkman.nl/icefreak/DSC00018_klein.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.kerkhofjonkman.nl/icefreak/DSC00019_klein.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dude88
  • Niet online
WTF zijn dat voor spiegels 8)7

Voor de bodykit wordt denk ik nog gespaard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 58690

Ik blijf me toch verbazen wat ze zien in NX100, maar goed.
Als ik Nissan zou rijden zou het de Skyline R35 GTR zijn of de 350GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
911GT2 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:38:
Van ons eigen smartforum...
[afbeelding]

Ik heb een hoop lelijke smartdingen gezien, maar dat sloeg echt alles
lijkt op een smart met een haazelip!! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ach, een 100NX is stock zo uit de fabriek al een afzichtelijke bak, met die ingemepte ogen van 'em. Wat mij betreft verne*ken ze daar zoveel aan als ze willen. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFvN

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

GaMeOvEr schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:17:
Ach, een 100NX is stock zo uit de fabriek al een afzichtelijke bak, met die ingemepte ogen van 'em.
En dan te bedenken dat er mensen zijn die die ingemepte ogen nog verder ingemept willen :D

Afbeeldingslocatie: http://www.car-vs-car.de/images/resized/Nissan-NX-100-Rbeg.jpg
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.