3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
En waarom krijg ik bij die 106/saxo het gevoel dat die uitlaten allen maar tegen werken, net als die idiote wielen.
.

Valt jullie iets op bij de achterste velgen?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.

Enneuh... bij zoveel pk's, moet je natuurlijk ook wel een aangepaste schakelpook hebben - de terugslag van die plastic versnellingsbak is natuurlijk wel enorm heftig wanneer de grote V8 die 550 pk's op de voorwielen perst..

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Jeez, met het verkeerde been uit bed gestapt?De_Bastaard schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:09:
[...]
Volgens mij heb jij totaal geen kaas gegeten van wat fout is en wat niet, of wel soms?
Als een auto een grote V8 heeft, waarvan de supercharger/luchtfilter er flink boven uitsteekt is dit niet fout. Meer GO dan Show.
Al die auto's, met mega grote banden, dat is niet fout, dat is functioneel voor Offroad... wat is daar nu fout aan ?
Als je foto's zoekt van foute auto's moet je toch echt beter je best doen, ipv alleen de opvallende eruit te pakken, want 90% van de auto's die jij laat zien zijn echt voor een bepaald doel gemaakt.
Die zijn idd nep.. ziet eruit als een kutbak. ik zie 'em wel eens staan als ik naar me werk fietsJT schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 16:20:
Hier weer een bijdrage:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Valt jullie iets op bij de achterste velgen?

Veel plastic op een Cavalier

Monte Carlo

WTF is dit?

190E, dat hoefijzer is een musthave natuurlijk

505

De Kadett maakt zijn comeback

De_Bastaard zal dit wel weer functioneel vinden, maar ik vind het niks

ik denk dat het geen prutswerk is
bij de rest van de auto's hebben ze in elk geval flink hun best gedaan om in dit topic te mogen
Anoniem: 131051
Enkel en alleen om grotere diameters te kunnen steken, bende bling bling apen
Maar ja, als je 'kapitaal' (l*l) afgemeten wordt op de grootte van je rims, dan moeten er maar een paar kunstgrepen aan te pas komen om toch net die belachelijk velgen eronder te zetten.
Doet mij denken aan een cheat van GTA (of driver, weet ik niet precies meer) daar kan je ook zoiets bekomen
Als je zo gek bent op Subaru, waarom koop je dan een Benz?
Geniaal, 206 lexuslook lampjes in een 505 modden
Nederlands is makkelijker als je denkt

[ Voor 3% gewijzigd door Entity op 09-01-2007 19:06 ]
Volgens mij zijn het 307 of 607 achterlichten, die 206 achterlichten zijn wat spitser..SeatRider schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:43:
[...]
Als je zo gek bent op Subaru, waarom koop je dan een Benz?
[...]
Geniaal, 206 lexuslook lampjes in een 505 modden
(daadwerkelijke productie versie)

verder vind ik hem wel heel dik op de uitlaten na:

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 09-01-2007 19:24 ]
Anoniem: 131051 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:19:
[...]
Doet mij denken aan een cheat van GTA (of driver, weet ik niet precies meer) daar kan je ook zoiets bekomen
Brr, totaal zonder klasse. Ik mis het detail van een auto waar daadwerkelijk langer dan 5 minuten aan ontworpen is. En die uitlaten kunnen ook al niet inderdaad.KappeNou schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:23:
hmmm foute tuning vanaf de fabriek! De nieuwe Lexus IS-F
(daadwerkelijke productie versie)![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
verder vind ik hem wel heel dik op de uitlaten na:
ik vind de normale IS anders een mooie wagen. Dit is gewoon een overdreven sport versie ervan zoals een M3.. Voor zo'n versie vind ik hem aardig gelukt op de uitlaten na.Stoffel schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 19:30:
[...]
Brr, totaal zonder klasse. Ik mis het detail van een auto waar daadwerkelijk langer dan 5 minuten aan ontworpen is. En die uitlaten kunnen ook al niet inderdaad.

De islam kan uw vrijheid schaden

Nog meer functioneel 4x4

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Waar zijn de baskets?
¯\_(ツ)_/¯
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Die site is priceless in relatie met dit topic
[ Voor 24% gewijzigd door MMach op 10-01-2007 12:15 ]
Dat vind ik dan nog niet eens onverdienstelijk gedaantazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:44:
Hier onder zit ergens een Civic verstopt....
[afbeelding]
Anoniem: 147846
Ik vind deze anders wel cooltazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:44:
[afbeelding]

onder die mr-2 weer een civic; das wel knap gedaan dan!tazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:44:
[afbeelding]
¯\_(ツ)_/¯

Go-Fast striping

Mustang en een.. ehhh..

Op zich vind ik het spuitwerk wel strak. Maar das ook het enige.
*empty*

snel zeggen: 'De koetsier poetst de postkoets met postkoetspoets'
levensmotto: 'vroeg gedaan is lang gerelaxed!'.
Wat ik me nu afvraag... Stel je doet een kleine 60km/u en je geeft dat ding een goede slag aan zijn stuur. Gaat die 'auto' zoals elke normale auto ondersturen en gewoon als een blok rechtdoor glijden als je ineens full-lock draait? Of gaat die kantellen door het veel te hoge zwaartepunt?
Ik gok op het tweede, maar ik vroeg me af of ze daar ook een beetje bij nadenken als ze zoiets tunen. Want anders is het een zeer gevaarlijk iets
[ Voor 3% gewijzigd door jvvv op 11-01-2007 10:45 ]
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

argh
¯\_(ツ)_/¯
Iep! Een tripod logo.
Ik heb de pic ff ergens anders neergezet, zodat 'ie wel bezichtigd kan worden:

Wat een auto, zeg.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Sjek mai rims, jo...

Mai rims in kloosup

Je moet er van houden... onder een leasebrik vind ik het geen gezicht.
Een heuse Mazbah (helaas niet zo goed zichtbaar... gsm maakt geen echte geweldige platen

Zo'n HDI moet wel extra sporing hebben... da's duidelijk

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Een prelude bestaat helemaal niet in een 2.5L ?

De Nederbelg !
Anoniem: 185882
vet he' zo'n plastic grill *puke*Wekkel schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 10:06:
Afgezien van de wheels nog best cool.
Die 2.5l lijkt ook verdacht veel op het lettertype dat BMW gebruikt...Jellabie schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 23:22:
[...]
Een prelude bestaat helemaal niet in een 2.5L ?
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Op die overdreven spoiler na eigenlijk wel gaaf!Paddixx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:58:
[...]
Iep! Een tripod logo.
[afbeelding]
Wat een auto, zeg.
Volgens mij zit daar een CRX Del Sol onder verstopttazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:44:
[afbeelding]
Het is gewoon een Lamborghini Countach in militaire kleurenOjjorz schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:24:
[...]
Op die overdreven spoiler na eigenlijk wel gaaf!
http://jlcouet.club.fr/lamborghini_countach4.jpg
[ Voor 34% gewijzigd door babbaloerie op 12-01-2007 01:34 ]
Overigens leent het model zich perfect om een"stealth" uitvoering te maken, met al z'n scherpe lijnen
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Misschien een keertje spuiten?

Plak er wat plastic op en klaaaaaar

De nummerplaat is ook we creatief opgelost.. let op dat moet dus een custum (flexi) achteruit zijn..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
een del sol is meer een kleine pickup zeg maar, koffer van een del soll is veel langer en platter, ook klopt de dakstijl niet.babbaloerie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:32:
[...]
Volgens mij zit daar een CRX Del Sol onder verstopt
[...]
Het is gewoon een Lamborghini Countach in militaire kleuren![]()
De dakstijl gaat bijna recht naar beneden:

De Nederbelg !
Anoniem: 16963
http://www.sussexcarz.com...d1/showthread.php?t=19267
Gaat over een een jongen die zijn skyline crasht en daar meer dan 30 pagina's aan topic helemaal over wordt af gezeken, echt priceless.
En als je zo'n skyline crashed, met zoiets lulligs dan verdien je die auto niet
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
In het begin zegt hij al dat hij harder dan 40mp/h rijdt (hoe hard precies zegt hij niet misschien wel 140 mp/h) en het was glad. Dus zo gek is het nog nietHuig schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 11:51:
Tsja, je moet wel een complete idioot zijn om jeauto op een rechte weg met 40 mp/h (is ongeveer 65 km/h) te totallen.
En als je zo'n skyline crashed, met zoiets lulligs dan verdien je die auto niet
Die 12 hr shift was ook nog eens een nightshift. Dus waarschijnlijk erg moe en dan ook nog veel te hard rijden icm ijs op de weg=nominatie voor een Darwin Award.70mph on ice in a 40 after you did a 12 hr shift
I love the smell of a Palm in the morning.
Zou me niet verbazen als het ding een replica lambo is. En ja, die dingens bestaan in replica-kit.Want welke lambo eigenaar doet nu zoiets fouts met een Count?Paddixx schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 14:58:
[...]
Iep! Een tripod logo.
[afbeelding]
Wat een auto, zeg.

lol kwam deze net tegen
fotosoep i know, maar wilde em toch ff plaatsen
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Dat weet ik ook wel, wil niet zeggen dat die spoiler mooi isbabbaloerie schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 01:32:
[...]
Volgens mij zit daar een CRX Del Sol onder verstopt
[...]
Het is gewoon een Lamborghini Countach in militaire kleuren![]()

Volgeladen met alle budget-parts uit de Autostyle catalogus

3/5-serie (?) met veeeeel plastic, daar gaat ie hard van

Gaaf project, maar vreselijke velgen

Er was ooit een hele collage van.. Steeds hetzelfde origineel, maar dan ~50 varianten eropbolleh schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:03:
[afbeelding]
lol kwam deze net tegen
fotosoep i know, maar wilde em toch ff plaatsen
@onder:
Prijs:
€ 6.500,00
Die wagen is dertien (!!!) jaar oud, en helemaal verneukt..

Wie belt even naar 0624817130 met een bod van €6.600,00?
[ Voor 27% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2007 15:55 ]
De man met geld heeft smaak want die beslist uiteindelijk. Die BMW zal bij gevolg wel goedkoop zijn geweest
meerkleurige wagens zijn mooi maar dan moet het ook wel netjes zijn uitgewerkt. Hier dus niet
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
ChipTuning Opel Corsa 1.4 swing automaat... mogelijk?
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Helemaal niet fout. Liever een standaard Swing die een stuk sneller is door die chip (of juist zuiniger met de brandstof omspringt!), dan eentje die de standaard chip heeft, maar er een chromen pijp, met plastic-beplakte ramen, veel plastic zooi, en 19 inch velgen bij heeft..
Mja, waarom denk je dat die gast er een topic over opent, en het vraagt?JT schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:51:
1.4 automaat uit 97...de automaat kost meer vermogen tov de handbak dan dat de chip zal opbrengen. Ja, ik vind het onder foute tuning vallen omdat je er gewoon geen ene flikker mee opschiet. Als je een snellere auto wilt dan neem je eerst een betere basis. Dan kan je toch echt beter beginnen met een 1.6 GSI of een gewone 1.6 van mijn part, met een handbak.

[ Voor 35% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2007 19:57 ]
Anoniem: 152769
Dat is juist "goede" tuning. Dan heb je er nog iets aan ipv wat plastiek blikjes eronder.
Als dat foute tuning is kan ik van onze auto ook pics posten, die is ook gechipt, heeft andere veren/dempers en andere remmen erop. Uiterlijk ziet hij er nog steeds een supersaai ding uit (10mm verlaagd, maar dat zie je niet)
Ecodan warmtepomp
Anoniem: 152769
Je hebt ook mensen die enkel met een automaat mogen rijden (staat op rijbewijs vermeld), of die gewoon voor een automaat gaan voor het gemak. De onze heeft ook een automaat en een chip, maar ik zou hem nu zeker niet onder de categorie fout getuned plaatsen.JT schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:51:
1.4 automaat uit 97...de automaat kost meer vermogen tov de handbak dan dat de chip zal opbrengen.
[ Voor 15% gewijzigd door JT op 14-01-2007 20:13 ]
Ecodan warmtepomp
Dat het niet echt goedkoop is ivht een andere wagen, en dat het gewoon een brakke bak is ben ik met je eens
@onder: Zodat je gewoon 'rustig' 120 doet, omdat hij 140 kan, ipv dat je er moeite voor moet doen, omdat hij de 121 haalt ja..
[ Voor 14% gewijzigd door TheZeroorez op 14-01-2007 20:35 ]
Wow... hoe krijg je dat voor elkaarTheZeroorez schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:16:
Het doel is dan ook niet altijd om een stoplicht-race te winnen, maar om zuiniger te rijden, net wél dat aanhangwagentje te kunnen trekken, of net genoeg performance erbij te krijgen om op de snelweg lekker door te tuffen zonder in z'n hoogste versnelling veel te veel toeren te draaien..
Dat het niet echt goedkoop is ivht een andere wagen, en dat het gewoon een brakke bak is ben ik met je eens
maar ik snap wat je bedoelt, mijn Fiesta gaat ook harder in zijn 4 dan in zijn 5
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Net ff de AutoStyle gids doorgeploegd, kreeg er een gratis, maar WAT een zooi staat daar in zeg..
Echt 75% van die gids is echt totaal onbruikbaar imo.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
De Nederbelg !
Er staat hier in het centrum een fiat bravo, met onderdelen die precies lijken uit nfs. Ik wil binnenkort ff een foto ervan maken en dan met nfs de bak nabouwen
en natuurlijk hier posten
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Anoniem: 17807 schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 11:19:
[afbeelding]
Iemand de film Cars gezienIk mis alleen nog de uitstekende tong..

De F1 wagen van Ferari voor komend seizoen is ook zoiets
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Ja, dat heeft vast helemaal niets te maken met het objectief en het brandpuntsafstand waarmee deze foto gemaakt is ...Marzman schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:28:
[...]
[afbeelding]
De F1 wagen van Ferari voor komend seizoen is ook zoiets
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

orgineel

Ach kijk. Ik ben bezig een project te plannen voor iemand anders om van een kleine 130pk naar 180pk te gaan. Ik wil zodanig ver gaan dat ik de krukas niet moet vervangen door een billet exemplaar van 7500 euro en dan 10% terug gaan met vermogen. Ik kan van die 6000 euro wat ik nodig heb ook gewoon dat ding verkopen en voor 10 000euro gaan shoppen. De lol zit zich in het doen wat niemand anders doet en iets aparts te hebben.JT schreef op zondag 14 januari 2007 @ 20:12:
Ja, maar behalve je rijbewijs en het gemak heb je ook nog het motorblok...Zo een 1.4 heeft 60pk en 103nm. Ding doet 18,5s naar de 100, dat kan je toch niet serieus noemen om te tunen? Neem dan een 1.4-16v (zie net dat er geen gewone 1.6 is), dat scheelt je 30pk en 11nm, scheelt je 6s naar de 100. En ja, dan heb ik het over de automaat. Als je je oude 1.4 inruilt en dan de 16v koopt en er wat op toelegt in plaats van dat uit te geven aan een chip voor een 1.4, dan heb je vele malen meer vermogen, nm en secondes naar de 100 winst (maar ook daarboven) per euro dan met chiptuning, als je gaat kijken voor een andere Corsa met dat 16v blok. En uiteindelijk zal het niet eens zoveel meer kosten denk ik.
Ik heb liggen kloten met verscheidene dingen en sommige mensen hebben baat bij mijn ervaringen. Nu ga ik weer wat nieuws in plannen door het oplassen van de cilinderkop voor meer compressie en grotere kleppen zodat ik ook nog baat heb bij een snelle nokkenas. Er bestaan geen hoge compressie zuigers voor dit motorblok, dan lossen we het gewoon anders op. Het kan misschien gewoon veel geld kosten en maar 2pk mee winnen. Als je het niet doet dan weet je het ook niet en heb je ook geen lol. Met het geld wat het kost kan ik ook gewoon een ander motorblok kopen.
Ik ga de geometrie ook aanpassen, niemand die weet hoe het daarna gaat sturen. Wie weet stuurt het als een gek, wie weet is het als dan als een spons. Sommige dingen zijn niet in geld uit te drukken en doe je uit interesse / liefde. Ik heb een compleet nieuwe krukas van 750 voor mijn motor besteld terwijl de dagwaarde nog niet eens 1000 euro is. So what? Het hoeft niet allemaal rationeel te zijn, zolang je er maar plezier van hebt.
[ Voor 27% gewijzigd door Chevy454 op 15-01-2007 01:05 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Ecodan warmtepomp

Focus

iddJT schreef op maandag 15 januari 2007 @ 01:39:
Ja, ben ik met je eens hoor. Alleen ik denk niet dat je een Corsa 1.4 8v met automaat chipped uit liefde/interesse of voor plezier want dan had je een andere basis gekozen
whahaha een 1.4 8v chippen
Enige auto's zonder turbo waar je een chip zou willen hebben zijn die dikke duitsers met 250+ PK zodat je die begrenser niet meer hebt en dat het blok wat sportiever aanvoelt..
whahaha een chip op een 1.4

Naast me kapper stond eerst ook een redelijk getuned autootje, de naam van de spoiler ben ik kwijt, maar die zat ook in NFS.Huig schreef op zondag 14 januari 2007 @ 22:30:
[...]
Er staat hier in het centrum een fiat bravo, met onderdelen die precies lijken uit nfs. Ik wil binnenkort ff een foto ervan maken en dan met nfs de bak nabouwen![]()
en natuurlijk hier posten
Als ik gewoon naar de pic keek dacht ik eerder aan een MR of een 100NXtazzman schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 11:44:
[afbeelding]
Vind de achterkant best wel passen op zo'n klein ding.KappeNou schreef op maandag 15 januari 2007 @ 00:44:
Op het onderstel van een honda beateen nsx kit
[afbeelding]
[afbeelding]
orgineel
[afbeelding]
Voorkant anders en zou best een gaaf karretje kunnen zijn...
Een beetje verlies heb je altijd...
Dit topic is gesloten.