EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6
Yep...Tinus schreef op vrijdag 24 maart 2006 @ 19:38:
hmm, deel 1 t/m 15 staan zeker nog in de HK ?
EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Thanks
Tsja, de perfecte auto om dit topic mee te starten dacht ik zo

(En de TS trapt af met.. jawel.... DGB!)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Anoniem: 104562

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Anoniem: 126846

Anoniem: 125609
haha had het ook gezien ja!Anoniem: 126846 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:00:
Jah en die muts van een Jorinde mol zei gister nog van ¨wij vern##ken hier geen auto`s bij de Grote beurt¨![]()

Ik trap af:
• Audi uit TS
• MX-6 met brandblussers in het plaatwerk
• Alfa met te lelijke (niet werkende) uitlaat en aerodynamisch werkeloze spoiler
• Gare bak met 'tatouage'
• Woonwagenmercedes (kraaltjes enz)
Deze kan makkelijk uitgebreid worden tot 1 per aflevering. Nu de sucessen:
• 'katamaran'-civic
• el-camino
• uhm
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
bij gelukte de honda civic uit seizoe 1MBV schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 12:13:
Wie wil er even een lijstje maken van de ergst vern**kte auto's uit DGB?
Ik trap af:
• Audi uit TS
• MX-6 met brandblussers in het plaatwerk
• Alfa met te lelijke (niet werkende) uitlaat en aerodynamisch werkeloze spoiler
• Gare bak met 'tatouage'
• Woonwagenmercedes (kraaltjes enz)
Deze kan makkelijk uitgebreid worden tot 1 per aflevering. Nu de sucessen:
• 'katamaran'-civic
• el-camino
• uhmMisschien gaan ze er nog een keer een mooi maken
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
was dacht ik een fiestaB-lennium schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 13:22:
vergeet die blauwe (punto/polo/ iets) niet met straaljager fan op de motorkap:P
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Daar wil je toch niet in gezien worden?

Maar ik vroeg me af welke successen er waren. Niet iedereen vind pimpen mooi namelijk. Maar ik bladerde net even door seizoen 1 heen, en van de 10 projecten die ik heb bekeken was er niet 1 geslaagd (op die civic na dan). De El Camino is dus kennelijk wel gelukt, als de meningen erover verdeeld zijn is het pimpen geslaagd. Van seizoen 2 vond ik de renault 19 van Michiel (sidekick Jeroen van Inkel) wel aardig.
Bij MTV europe pakte ze gewoon 3 echte carbon race stoelen. Ik weet niet of jullie die groene panda hebben gezien.. maar echt te bruut vergeleken die walg grote beurd shit
Ja europe, UK.. kan niet anders want het is nog alleen maar van de UK op TV geweestAnoniem: 37526 schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 19:50:
Groene panda? Die was wel in Pimp my Ride UK, ben je hier mee in de war?
Anoniem: 37526

Die jongen had de hobby om mensen mee te helpen met verhuizen (ieder zijn ding), gingen ze een drumstel studio achter in zijn bus bouwen

En dan ook nog zo van "Als je nog door mark verhuisd wilt worden, dan heb je pech!". Leuk..
kan op dgb ff geen foto vinden iemand?
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel

Iemand een id wat het is voor iets?
Ik ben blijkbaar echt wel blij dat ik in België woon, en dat programma niet kan zien.
Moest ik zo een audi A4 hebben, en ze maken er zoiets van, ik barst in tranen uit denk ik.
De Nederbelg !

'Voor' en 'na' hadden eigenlijk andersom moeten zijn.
Dat front zag er dus echt niet meer uit vind ik, pastte totaal niet bij de auto. Velgen idem, om nog te zwijgen van die lekker aansluitende 'treeplanken'.
De zgn. rollbar accentueert op zich de lijnen van de auto wel leuk, maar dat zal eerder toeval dan bewust zijn.
En wat is op met die zilverfolie??
Een Largo Winch, zoals al in de url staatMMach schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:
Geen id wat het is, maar it sure is ugly:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik denk dat het een kit-car is, in ieder geval met de achterlichten van een z3 dacht ik, echt mooi is 'ie niet inderdaad

Er lijkt wel iets van 'Matchbox Camarino' ofzo op de zijkant te staan. Ik heb nu even geen goed programma hier om het mee uit te vergroten, en volgende week gaat het ook niet lukken want dan zit ik in Duitsland, maar als iemand dat even kan doen weten we het
[ Voor 23% gewijzigd door TheZeroorez op 26-03-2006 11:32 ]
Anoniem: 78739
Of wilde jij zeggen dat jij dat nou echt gaaf vindt?
Anoniem: 78739
Ik zei:TheZeroorez schreef op zondag 26 maart 2006 @ 12:23:
Auto's met 10cm Remus, enorme cheapass plastic bumpers, en al die goedkope zooi zijn toch nooit mooi
Of wilde jij zeggen dat jij dat nou echt gaaf vindt?
Maar ik wil de discussie dieper voeren en vraag me af waaróm de meesten dit lelijk vinden. Blijkbaar zijn er toch ook mensen die dit mooi of stoer vinden, hebben die dan een totaal verkeerd beeld over schoonheid? Schoonheid is subjectief, je kan enkel zeggen "ik vínd dat mooi of lelijk" en niet "dat ís mooi of lelijk". De meesten ervaren plastic als cheap, maar in een andere cultuur waar plastic zeldzaam zou zijn vinden de meesten het misschien gaaf (dit gewoon als voorbeeld, slaat niet op dit topic). Ik denk dat de meesten toch bevooroordeeld zijn wat betreft schoonheid. De meeste mensen vinden slanke vrouwen mooier dan mollige vrouwen maar in de tijd van Rubens was het net andersom. Hetzelfde fenomeen zie je ook met auto's, huizen, kledij, muziek, enzovoort.toch zijn we het eens dat de meeste auto's in deze topics ronduit lelijk zijn
In de seventies vonden de meeste mensen dit mooi:
http://members.fortunecit...eventies/seventies040.jpg
Vandaag zou je er mee uitgelachen worden.
Ik denk dat 'schoonheid' voor 90% subjectief is en te maken heeft met opvoeding, mode en associaties.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 78739 op 26-03-2006 12:44 ]
Het gaat vaak in dit topic ook niet om leleijke tuning, maar om foute tuning (alhoewel dat vaak wel samen gepaard gaat
Het is gewoon fout om je auto zo om te bouwen dat hij al al een super snelle sportauto uit ziet, terwijl hij dat helemaal niet is. Spoilers en taartscheppen etc. heb je niets aan met een standaard 1.6i blokje. Alsof zo'n wagen ineens over de 250km/h gaat

Dat noemen we gewoon 'fout'
Daarbij gebeurt dit soort optische tuning vaak met zo'n slechte kwalitiet, dat het imo alleen maar afbreuk doet aan de waarde van een wagen.
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
deed mij gelijk denken aan de Ford Indigo (zat oa in NFS 2 SE)MMach schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ja maar nu met mooi plaatje erbij
De velgen op die eerste Corsa zijn wel mooi. De rest is alleen diep triest...
De kleur van de 2e corsa is ook mooiSander Prinsen schreef op zondag 26 maart 2006 @ 18:29:
[...]
De velgen op die eerste Corsa zijn wel mooi. De rest is alleen diep triest...
Zoveel power is natuurlijk leuk, maar ik snap de mensen niet die dat in een Golf doen

Ioniq 5 P45
Maar wat houdt een stage X turbo nou eigenlijk in? Wat is hét verschil tussen stage 1 en stage 2 bijv?
[ Voor 21% gewijzigd door MBV op 26-03-2006 21:35 ]
Zouden ze daar bij DGB nu werkelijk denken dat ze mooi werk geleverd hebben?!? Barbaren zijn het, 0,0 verstand van auto's en vormgeving. Als iemand mij voor zo'n programma opgeeft geef ik mijn auto niet af.
You only need 2 tools, WD40 and Ducttape. WD40 when something doesn't move and it should, ducttape when something moves and it shouldn't.
Heb ze maar heel beheerst van dat idee afgeholpen

ja echt zo van wtf denk je nou! met je lelijke graf kop. kwil me auto niet zo uitziend hebben als jou hoofdMBV schreef op zondag 26 maart 2006 @ 23:26:
Oh laat ze je gerust opgeven. Je kan gewoon kijhard in Jorinde's gezicht "NEE" zeggen, toch? Ben benieuwd of ze dat dan ook uitzenden
Maja die kerel van die audi zei gewoon dat mensen uit stapte om dat ding te bewonderen. en ze zeiden dat ze hem vet vonden enzo

[ Voor 3% gewijzigd door KappeNou op 26-03-2006 23:43 ]
En hoe moesten de passagiers ook al weer instappen bij die Audi A4?
Gelukkig wil er na DGB niemand meer met je meerijden, dus dat probleem is ook opgelost.MBV schreef op maandag 27 maart 2006 @ 16:21:
LOL @ ^^
En hoe moesten de passagiers ook al weer instappen bij die Audi A4?
Een Ferrari "Conciso":MMach schreef op zaterdag 25 maart 2006 @ 20:45:
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.leblogauto.com/2005/08/ferrari_conciso.html
http://www.supercars.net/garages/Innotech/7v2.html
Mijn Frans is niet geweldig maar volgens mij is dit ding gebouwd door een Duitser op basis van een Ferrari 328Construite sur la base d’une Ferrari 328, la Conciso est la création du designer allemand Bernd Michalak qui œuvre depuis de nombreuses années dans le design automobile et signe des voitures particulières sous le nom de ‘Michalak Design’.
[ Voor 9% gewijzigd door Keizer op 28-03-2006 13:29 ]
Always outnumbered, never outgunned!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro Watch S7 AirPods Pro
En dat is de 3e keer dat ze voorbij komen, in dit geval de vorige pagina nog
Engelse tuning op z'n best
Whahaha die is gewoon bijna stoer van misluktheid
Wat hebben die engelsen toch?

[ Voor 6% gewijzigd door KappeNou op 31-03-2006 13:46 ]
Ioniq 5 P45

/edit: Volledig carbon bestickerd met een F1 auto als sticker op de zijkant

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 31-03-2006 23:14 ]
Anoniem: 77587
bron:http://www.automaxx.nl/forum/archive/index.php/t-700.htmlFf een andere vraag, als WCC pimp my ride doet, waarom doet speedfactory dan niet de grote beurt, dan worden daar mss ook eens betere auto's gemaakt En dan wordt je vanzelf bekender. Mss toch maar eens contact met veronica openemen:-P
de grote beurt heeft me al benaderd, maar ze snappen er iets van..
het zou natuurlijk gaaf zijn om voor een programma te werken, maar ze beperken je helemaal in het bouwen.. je mag alleen producten gebruiken van een paar bedrijven die sponor spelen, dus mjn ideeen kan ik niet uitvoeren
alle producten zijn gesponsord, dus als ze een dukes-of-hazzard auto maken dan kunnen daar niet de dukes-of-hazzard velgen onder omdat die niet in het sponsorlijstje voorkomen.
dan moet de auto exact zo gebouwd worden als de ontwerper dat wil, en die snapt er al helemaal niets van en mag niet afwijken van de sponsordelen.
en ontwerpt maar en eind in de richting. dan krijg je dus van die glitterauto's net als gisteren...... shame on you :-)
waarom zal je b.v. geen schermen tegenkomen in de grote beurt die groter zijn dan 17cm.. pioneer sponsord de muziek en heeft alleen 17cm schermen of meteen 40cm.. dus je ziet geen 20cm schermen... velgen zijn altijd van dotz of autostyle. net als de neon..... die het dan maar ff doet...
auto-style zorgt voor een hoop producten, maar beperkt wel de mogelijkheid een echt vette bak te maken.. dus worden het bijna altijd spoiler en sticker-auto's en dat is jammer..
buiten hun sponsor gebeuren heeft de grote beurt een heel klein bedrag om wat kleine dingen aan te schaffen en daar word dan afvoerbuis van gekocht om een bull-bar te maken of gordijnrail als dakrails...... :-)
en daarbij monteren zij regelmatig producten op auto's waar oom agent je zo mee van de straat haalt.
het idee is geweldig.. maar het programma is een grote luchtbel waarvan zelfs jorinde toegeeft zich soms te schamen om een auto te onthullen...
als ik het goed begrepen heb komt er een nieuw concept waar wel vette auto's uit kunnen komen, maar daar krijg ik nog info over.
Nu weten we dus hoe het komt

en een fijne leswagen, golf IV tdi (90pk). Mooie achterbumper, als je tenminste ook uitlaten erdoor zou hebben en gaas enzo. Niet gewoon de bumper erop klussen en klaar ermee

Een leuke polo gti, leuke bumpers/skirts. DTM pijpen zijn per definitie fout, maar deze zijn tenminste netjes verwerkt. Paar andere velgen eronder, iets omlaag en het is een leuke strakke bak als je het mij vraagt

De vorm en de body kit zijn nog wel mooi en smaakvol maar die painjob en het interieur is echt heel erg. je kan er nog iets van maken als je het interieur eruitgooit en hem een fullbody paintjob geeft. Doe je dit niet dan kun je het vergeten en is dit een verloren zaakPilatuS schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:02:
Zat net een beetje op Ebay te kijken en zag daar een wagen die wel heel erg verpest is.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ja, gewoon kanarie geel spuiten en een normaal interieur er in + andere velgen en 't is een top bak maar zo...touchdomex schreef op zaterdag 01 april 2006 @ 18:30:
[...]
De vorm en de body kit zijn nog wel mooi en smaakvol maar die painjob en het interieur is echt heel erg. je kan er nog iets van maken als je het interieur eruitgooit en hem een fullbody paintjob geeft. Doe je dit niet dan kun je het vergeten en is dit een verloren zaak

Maar als dat een supra is, is het eigenlijk geen foute bak, aangezien hij gewoon érg snel kan. Zeker als er dus in het vooronder ook wat gesleuteld is
Ik wil niet veel zeggen, maar deze heb ik vorige week zaterdag bij Tyra in Bunschoten zien staan, met gruwelijke zij-schade, van voor tot achter in elkaar, achteras krom en afgebroken

[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 02-04-2006 01:10 ]
Anoniem: 104562
Staat voor geen meter, maar als ik het niet doe krijg ik een prent van ome agent (ja dat rijmt). Ben gisteravond heeeeel goed weg gekomen bij de mafketels
Op de frontpage 2 mislukt geresisede plaatjes, en een ongeloofelijke spelfout; tuningsclub
Als het een fout getunede (ik vind hem persoonlijk wel mooi) wagen is, is het toch een zegen dat hij van de weg af isKnightwolf schreef op zondag 02 april 2006 @ 01:10:
[...]
Ik wil niet veel zeggen, maar deze heb ik vorige week zaterdag bij Tyra in Bunschoten zien staan, met gruwelijke zij-schade, van voor tot achter in elkaar, achteras krom en afgebrokengeen id wat er mee gebeurd is, maar zal niet veel goeds zijn
Er komen hier in Bunsburg Bunschoten-Spakenburg ook steeds meer lelijke auto's, gisteren stond hier een auto met 2 scheef gemonteerde ovale uitlaten, onder een verder standaard uitziende auto.
gelukkig komt de leverbaarheid van de N80 van Nokia steeds dichterbij, ga dit topic dan echt volspammen, ik kom heel wat tegen onderweg

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

wat is hier nu weer fout aan? ze staat beetje wazig maar mooie benen zo te zien mooie kont
mag er best wezen hoor
Lekker zijn is een gave :)
idd die mag ook wel op mijn schoot zittenlordspacie schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 16:24:
[...]
[afbeelding]
wat is hier nu weer fout aan? ze staat beetje wazig maar mooie benen zo te zien mooie kont
mag er best wezen hoor
[ Voor 18% gewijzigd door KappeNou op 04-04-2006 16:44 ]
Nee, dit is origineel onder een 1.3 Charade:Sick Nick schreef op dinsdag 04 april 2006 @ 19:49:
[afbeelding]
Fijne 518i met 4 uitlaten, 1 per cilinder blijkbaar
[afbeelding]
Leuke voorbumperSnap echt niet dat mensen zoiets kopen en ook nog monteren.

En je geeft het zelf toe:
Smaken verschillen, jij rijdt er mee, ik lach er om.De motor kan z'n gassen kwijt via een freeflow japstyle einddemper welke eigenlijk gewoon geen demping heeft maar gewoon een grote buis met wat zooi er omheen voor een leuker geluid.
Ik lach sowieso om uitlaatsystemen die meer dan 1% van de achterkant van een auto innemen als het alleen maar voor uiterlijk en lawaai is, en ik zie (en hoor) ze genoeg onderweg.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ioniq 5 P45
Dit topic is gesloten.