Om Clarckson (dacht ik) te quoten:
Ik vind het net een schijtende hond.
Ik vind het net een schijtende hond.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dat gevoel heb ik wel dikwijls met Amerikaanse wagens. Ofwel zijn het niet de achterlichten maar het mistlicht die ze achteraan zomaar ergens "bijgekleefd" hebben.ixl85 schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 15:53:
Persoonlijk vind ik dat de achterlichten er een beetje zwak opstaan.. echt zo van: ow.. kut die hebben we ook nog.... -plak- -plak-
[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 20-06-2006 21:33 ]
[ Voor 18% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 20-06-2006 22:03 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
[ Voor 32% gewijzigd door HeepH op 20-06-2006 22:34 ]
die heb je niet eens in sedan RS4Heephstan schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 22:33:
Is dat nou serieus een RS4 sticker op die audi , daar linksonder op de 2e (van de 3) grills? Of zou het echt een RS4 zijn,zoja, why the fuck blijft je er dan niet gewoon vanaf?
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
[ Voor 24% gewijzigd door MBV op 21-06-2006 00:18 ]
En wat dacht je van die 'luchthapper' op het dak die gewoon dicht is aan het eindeMBV schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 00:17:
die vleugeltjes aan de voorkant voorkomen dat de banden op hoge snelheid grip krijgenROFL
(bij die audi dus, ze zijn vooraan hoger dan achteraan)
Zo fout is 'ie niet eens hoor, 't is gewoon een Amerikaanse auto, en die zijn vaak zo
het is geen standaard amerikaan.. helemaal fout "gepimpt" en die spyker is alleen een bootTheZeroorez schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 08:59:
[...]
En wat dacht je van die 'luchthapper' op het dak die gewoon dicht is aan het einde
[...]
Zo fout is 'ie niet eens hoor, 't is gewoon een Amerikaanse auto, en die zijn vaak zo
Natuurlijk heb ik liever die boot die die gozer die eerst bij Spyker werkte aan het ontwerpen is
je ziet ze vliegenTheZeroorez schreef op woensdag 21 juni 2006 @ 15:26:
Het is meer een auto die omgebouwd is tot amfibievoortuig, lelijk is 'ie wel, maar gepimpt toch niet echt?
En dat dat ding (géén Spyker) alleen een boot is weet ik toch wel, nou enKoop je er toch nog een Spyker Double 12 bij, en een SSUV
Anoniem: 99344
Wel grappig, Ali G was hier laatst weer op TV.Vinnienerd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 23:27:
@ KappeNou, ik zie dat Ali G. een nieuwe auto heeft
De Nederbelg !
Als het een 2.0 is doet hij er 9.2s over.TheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:55:
Als 'ie ook retesnel is > who gives a shitAls 'ie er echter 20 seconden over doet om 100km/h te rijden..
[ Voor 8% gewijzigd door Jellabie op 22-06-2006 22:06 ]
De Nederbelg !
Heb je ook weleens die ene Top Gear uitzending gezien met die Italiaanse supercars van < L 10,000jellabie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:06:
[...]
Als het een 2.0 is doet hij er 9.2s over.
Als het een 2.2 vtec is.. rond de 7s.
Standaard wel te verstaan
Die wagentjes in de Ali G film waren best wel geinig. Ik vind dat een R5 GT Turbo er ongeveer zo moet uit zienToolkiT schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 19:26:
[...]
Wel grappig, Ali G was hier laatst weer op TV.
De eerste keer dat ik die film zag, dacht ik dat het nogal overdreven was met die wagens..
Nu ik bijna 2 jaar in de UK woon (en niet eens zo heel ver weg van Staines) weet ik dat dat helaas niet zo is..
Je ziet ze niet in die concentraties bij elkaar meestal, maar het foute pimp gehalte kom je zeker vaak tegen..
Vind jij dat snel?TheZeroorez schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 22:22:
[...]
Maar je hebt gelijk, ze zijn best snel. (wist ik ook wel, maar niet precies die getallen) Dan is het niet zo fout IMHO.
¯\_(ツ)_/¯
Anoniem: 165583
Anoniem: 37526
Kom op man..Dutch3men schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:25:
Ok komen er een paar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier staat nog wel meer rommel.
Ik zit hier amper dus om nou alles door te spitten.TheZeroorez schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:58:
[...]
Kom op man..
Précies die zijn pas ook nog allemaal (in dezelfde volgorde?) voorbij gekomen
het doet me een beetje denken aan die canadese treo 650 met van die plakglimmers, die is geloof ik wel tig keer op ebay geweest..MadMarky schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:55:
Ach,'t is tot nu toe maar een schaalmodel. En het is weer iets anders dan plasti opplakken he
Tering, eindelijk een keer iets moois! Ik vind em super, ik vind die standaard koplampen van dat type Prelude wel errug lelijk namelijk! Maar dit is super!jellabie schreef op donderdag 22 juni 2006 @ 21:42:
Ik weet eigenlijk niet wat ik er van moet vinden.
Voor de mensen die het niet zien, het is een honda prelude 5th gen met een nissan skyline neus erop.
Het is imo bloedmooi gedaan, anderzijds is het verkrachting voor de honda.
Ici kann uw Werbung staan
Dat kan/wil ik niet begrijpen hé...Mikey schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:31:
Vanmiddag gespot in PutteLet vooral op de mooie grotten waar de wielkasten horen te zitten
[afbeelding]Foto gemaakt met telefoon dus let niet op de kwaliteit!
De Nederbelg !
Tja, dat is het concept van sparen he.jellabie schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:42:
[...]
Dat kan/wil ik niet begrijpen hé...
Je steekt zoveel geld in die stukken, koop dan ineens een degeljke auto imo...
Aannames zijn fataal.
ik heb even heel stout bij de RDW gekeken: CORSA GSI X1.6XE, Benzine, 1598 cm3Mikey schreef op zondag 25 juni 2006 @ 17:31:
Vanmiddag gespot in PutteLet vooral op de mooie grotten waar de wielkasten horen te zitten
[afbeelding]Foto gemaakt met telefoon dus let niet op de kwaliteit!
[ Voor 3% gewijzigd door flippy op 25-06-2006 17:54 ]
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen
Die gast heeft twéé dure lakken over elkaar!!
ok okHydraulik-Phunk schreef op zondag 25 juni 2006 @ 19:32:
Opel, dat is wat er mis is met Corsa GSI.
Precies, het is mooi, maar de koplampen maken de Prelude een Prelude. Koop dan meteen een SkylineDaViDoViTsCh schreef op zondag 25 juni 2006 @ 12:46:
[...]
Tering, eindelijk een keer iets moois! Ik vind em super, ik vind die standaard koplampen van dat type Prelude wel errug lelijk namelijk! Maar dit is super!
[ Voor 1% gewijzigd door Nik op 26-06-2006 12:27 . Reden: oew, mijn post had impact ;) ]
[ Voor 13% gewijzigd door Nik op 26-06-2006 17:41 ]
Anoniem: 165583
Is zelfde neus als ik had gepost met die audi TTDaRoot schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 13:01:
Kwam ik afgelopen zaterdag (beter gezegd: zondagmorgen @ 5:00) tegen bij disco Zak in Uelsen (vast wel bekend bij aantal mensen):
Golf 3 met erg foute neus.. (klik @ plaatje voor grote versie)
[afbeelding]
Anoniem: 125609
Ik vind dat gaas toch zo achterlijk!Anoniem: 125609 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 16:22:
Weet zeker dat die golf 3 er super uitziet als hij de bumper ff meespuit en er wat gaas achterhangt.
Anoniem: 16963
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 28-06-2006 19:57 ]
Anoniem: 105758
Anoniem: 94768 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fryslan op z'n best !
Dat geluid is meer afhankelijk van of je alleen je einddemper hebt vervangen of ook je middendemper weg hebt gehaald en evt je kat. En inderdaad, japstyles hangen er vaak heel lelijk onder, wat jammer is want het zijn echt leuke uitlaten vind ik. En imho ook nooit meer dan 1 op een auto, zijn ze veel te lomp voor.Anoniem: 16963 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:53:
Jap-style uitlaten zie je tegenwoordig echt overal onder, van fiat panda tot bmw's. Toen ik een aantal jaar geleden in Thailand op vakantie was zag je ze ook al onder echt elk type auto. Persoonlijk vind ik het er zelden goed uitzien, omdat ze er vaak heel lelijk onder hangen. Het geluid is vaak veels te hard ook.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Anoniem: 71105
Waar heb je die foto genomen?Anoniem: 94768 schreef op woensdag 28 juni 2006 @ 19:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
Fryslan op z'n best !
Anoniem: 94768
Foto is genomen in Lang(e)weer.Anoniem: 71105 schreef op zaterdag 01 juli 2006 @ 09:18:
[...]
Waar heb je die foto genomen?
volgens mij stond die auto laatst een keer hier dicht in de buurt (in Heerenveen)
Zelfs de camera had het er moeilijk mee
Dit vind ik best gaaf eigenlijk, zo'n Luis Vuitton bekleding. Mits de auto genoeg klasse van zichzelf uitstraalt natuurlijk
¯\_(ツ)_/¯
Het is Langweer ja
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Wel lache als ultime chick ka...
Vet man, die antilagbeschuitfluiter schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:07:
wat is er mis met een <10s auto???
If it ain't broke, fix it till it is...
Die zijn al zo oud als de weg naar romeDutch3men schreef op vrijdag 23 juni 2006 @ 17:25:
Ok komen er een paar.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En hier staat nog wel meer rommel.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
altijd leuk om te postenbeschuitfluiter schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 10:07:
wat is er mis met een <10s auto???
[ Voor 106% gewijzigd door KappeNou op 06-07-2006 19:21 ]
Ik vind die Audi anders wel retegaaf hoor!
De snelheid van het geheel word bepaald door de langzaamste schakel
Die audi mogen ze anders ook wel voor mijn deur wegzetten hoor !DaViDoViTsCh schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 19:22:
[...]
Ik vind die Audi anders wel retegaaf hoor!
De Nederbelg !
De motor wel. Nu nog de wegligging, die achterkant duikt een halve meter in en bij 2->3 schakelen raakt hij bijna van de weg...DaViDoViTsCh schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 18:35:
Goedgekeurd zelfs!
[ Voor 15% gewijzigd door MBV op 06-07-2006 23:24 ]
Ga daar nou verder, stelletje sufk*tten
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
En ik had ook al een TR gemaakt, vlak voor deze post zelfs, maar ze lezen ze niet.. anyways, hij staat nu weer bovenaan de lijst, dus zal een modje hem wel zien..
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq