Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Maar dan niet op een "serieuze" auto.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Ook al zit er een Audi 1.8 Turbo blok in en rijdt die Corsa als de gesmeerde bliksem, je wilt daar toch niet in aangetroffen worden? Laat staan zo'n plastic-fantastic geval voor je deur hebben staan?louisver schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 00:29:
Die corsa is echt fout. Oke, smaken verschillen maar dit. Sommige mensen denken dan dat daar een serieuze motor inzit vanwege al die luchthappers, koelgaten en die uitlaten. Tot ie start: dan komt er zo'n mager dieselgeroffel uit. Brrr....
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
\o/ Zeg dat dan meteen
pffff.....
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Sommige mensen meoten afgeschoten worden...MadMarky schreef op donderdag 06 juli 2006 @ 23:53:
Vauxhall Corsa Klingon editie:
[afbeelding]
[afbeelding]
wat een bha-auto!
Mercedes uit het vorige topicfixxx schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 17:42:
die mercedes uit het vorige topic is ook om te huilen, zo'n dure auto ga je toch niet zo verneuken
Mja, Duitse tuning he. De auto helemaal breed, laag en glad maken. Leuk voor het zoveelste Golfje, maar voor Mercedes van meer dan een ton? Je moet er van houden, maar 't is niet mijn ding.
Gelukkig had Mercedes die auto zelf al behoorlijk verknalt - ik vind de auto in "originele" staat al echt vreselijk lelijk .. ben absoluut niet "anti-Mercedes", ik had bijna een C-klasse station gekocht ipv mijn BMW 3-serie, maar met dit model bewijst men bij Mercedes dat ook Mercedes een Calibra-achtig-gedrocht kan produceren.MadMarky schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:18:
[...]
Mercedes uit het vorige topic
Mja, Duitse tuning he. De auto helemaal breed, laag en glad maken. Leuk voor het zoveelste Golfje, maar voor Mercedes van meer dan een ton? Je moet er van houden, maar 't is niet mijn ding.
Dus zo fout vind ik die tuning niet eens.. dat ding is zelf al zo fout als maar kan, dit is zelfs nog een verbetering
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
ik hou ook totaal niet van mercedes (en BMW) maar de cls vindt ik echt wel mooi! Ik ken toevallig iemand hier verderop met een cls 55 AMGtazzman schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:38:
[...]
Gelukkig had Mercedes die auto zelf al behoorlijk verknalt - ik vind de auto in "originele" staat al echt vreselijk lelijk .. ben absoluut niet "anti-Mercedes", ik had bijna een C-klasse station gekocht ipv mijn BMW 3-serie, maar met dit model bewijst men bij Mercedes dat ook Mercedes een Calibra-achtig-gedrocht kan produceren.
Dus zo fout vind ik die tuning niet eens.. dat ding is zelf al zo fout als maar kan, dit is zelfs nog een verbetering
Ik vind dat juist een van de wat betere mercedessen, niet zo standaardtazzman schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 01:38:
[...]
Gelukkig had Mercedes die auto zelf al behoorlijk verknalt - ik vind de auto in "originele" staat al echt vreselijk lelijk .. ben absoluut niet "anti-Mercedes", ik had bijna een C-klasse station gekocht ipv mijn BMW 3-serie, maar met dit model bewijst men bij Mercedes dat ook Mercedes een Calibra-achtig-gedrocht kan produceren.
Zeker wel mooi die karren, zie ze ook dagelijks op weg naar school.. (nu 'helaas' niet meerKappeNou schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:06:
[...]
ik hou ook totaal niet van mercedes (en BMW) maar de cls vindt ik echt wel mooi! Ik ken toevallig iemand hier verderop met een cls 55 AMGgeile bak
Tja.. kom door Hillegersberg, wat wil je
Hehe.. ziet er uit dat hij toch wel spoorverbreders kan gebruikenRoamor schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 14:50:
Iedereen dit topic al gevonden?
[afbeelding]
Aan de overkant staat zijn eindbestemming...
Volgens mij is het dat wel ooit geweest ja
[ Voor 20% gewijzigd door [TazZ] op 08-07-2006 15:08 ]
If it ain't broke, fix it till it is...
Bericht hierboven

Gespot bij het wandelen in de pauze...de foto is met mijn GSM gemaakt en de afstand was best groot.. het 'ding' had 2 enorme uitlaten te kleine velgen en stuiterde langs met harde muziek.
De Nederbelg !
mjah ondanks dat het ontzettend fout is en die spoiler afzichtelijk, is het wel goed gedaan opzich, veel tijd ingestoken, details zijn goed, mooi afgewerkt. Moet er wel respect voor hebben dat iemand dat doet eigenlijk. Vind het wel nog steeds ontzettend lelijk, maar goed

Iemand wat te vroeg met carnaval?
[ Voor 18% gewijzigd door Fl4pp13 op 09-07-2006 14:23 ]

Bakfiets schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:07:
Hehe.. ziet er uit dat hij toch wel spoorverbreders kan gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Chevy454 op 09-07-2006 15:12 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
TheZeroorez schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 15:11:
Denk ook niet dat dat zo goed voor je assen is
Ik hoop niet dat jullie denken dat ik die auto serieus mooi vond en de opmerking ook serieus meende
Hier in de omgeving doen ze dit soort dingen ook nog wel eens met de bekende VW golfjes... Ziet er echt niet uit. Dit soort dingen moet je niet doen als het er niet origineel op zit.
[ Voor 57% gewijzigd door [TazZ] op 09-07-2006 16:53 ]
If it ain't broke, fix it till it is...
Aannames zijn fataal.
Nou je onderstel merkt er weinig van. Denk dat je die verminderde stabiliteit vooral zult merken wanneer je met je kop door je vooruit schiet en de boom doomidden tracht te koppen. Nodeloos te zeggen dat de boom zal winnen.GaMeOvEr schreef op zondag 09 juli 2006 @ 17:23:
Hij doelde op het feit dat je ver weg moet blijven van troep zoals spoorverbreders, die voornamelijk negatieve aspecten voor je onderstel met zich meebrengen.
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Dat staat niet in verhouding met de fundamentele verandering in de geometrieTheZeroorez schreef op zondag 09 juli 2006 @ 21:22:
Maar het gewicht van de auto komt op punten verder van het midden van de as op de grond, waardoor er meer kracht op de as komt te staan, wat de levensduur enzo nu niet echt zal bevorderen
Vertaling: je wegligging, vermogen tot sturen en algehele vermogen tot het op de weg houden van de auto neemt in een rap tempo afChevy454 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:00:
[...]
Dat staat niet in verhouding met de fundamentele verandering in de geometrie
Verhoudingen tussen fundamentalisme in goniometrieChevy454 schreef op zondag 09 juli 2006 @ 22:00:
[...]
Dat staat niet in verhouding met de fundamentele verandering in de geometrie
[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 09-07-2006 22:29 ]
Al vaker gezien hier btw
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
anders post je ff een gephotoshopt plaatje wat al 300x langs is gekomenAnoniem: 83168 schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:11:
whahaha, wat kom ik nou tegen:
[afbeelding]
damn deze vind ik nog serieus leuk ook

Anoniem: 83168
anders kun jij beter niet reagerenKappeNou schreef op woensdag 12 juli 2006 @ 13:55:
[...]
anders post je ff een gephotoshopt plaatje wat al 300x langs is gekomen
anders koop je een bril en zie je dat het nep is
Ik zag echt alleen nog aan de koplamp dat dit ooit een respectabele Leon was!
Nederlands is makkelijker als je denkt
Ja, klopt! Mede doordat die speaker zo ontzettend professioneel is vastgemaakt!Worldwide schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 10:46:
Dat geeft echt top geluid, een speaker zonder behuizing in de hoofdsteun...
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Jammer, had ons toch zeker wel een paar minuten leedvermaak opgelevert
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Anoniem: 16963

Belachelijke spoiler:

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 13-07-2006 19:10 ]
De Nederbelg !
Lame!!
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Anoniem: 125609
Zo gaan dus de achterspoilers in de F1 eruit zien vanaf 2009 (of was het 2008?). Hij is zijn tijd vooruit
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik vind het een prachtige wagen, alleen veel van die onnodige opties en jammer van de wielen achter.MadMarky schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:43:
Jammer van die achterwielen? Dat ding is van een Arabier met teveel geld die eens 'gek' wou doen met een auto. Het resultaat? Een onbruikbaar hok dat er niet uitziet en allemaal onzinnige mods heeft.
De vleugeldeuren zijn wel super.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
En die vering zal ook niet super zijn...Maar ach tiz een honda dus, boeieMadMarky schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 00:16:
Erg leuk die draaibare vleugeldeuren, alleen jammer dat je daardoor niet meer op de achterbank kunt zitten. Is het iemand opgevallen waar die draagarm voor de achterportieren heen gaat? Lijkt me vrij onplezant
Anoniem: 69854
(en zo goe geverfd ook

vin die corsa toch wel netjes, ja ok corsa en ook nie mijn smaak, maar toch...
wel effe die cheap-ass velgen lozen asap
en die honda? ach la maar

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 69854 op 14-07-2006 00:58 ]
heeft gewoon airride, knopje indrukken en alles staat weer rijklaar.

op zich is 't nog aardig gedaan, incl shaker hood (die luchthapper), alleen die naden he

¯\_(ツ)_/¯
Standaard Silvia ziet er helemaal niet zo spannend uit, het moet wel een Spec-R zijn.Anoniem: 69854 schreef op vrijdag 14 juli 2006 @ 21:30:
with stupid
maar dan wel vet opgevoerd en zonder overbodig plastic dus...
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
\o/ TE Grappig !!!ThinkPadd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:22:
Wat ik nu toch weer tegen kom op marktplaats![]()
http://koopjes.marktplaat...6fgC4xySB&df=1&fta=#photo
Dit is een Topper! || Verkeerde Rubriek || Melding maken
Ik neig naar de eerste
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
OMG vet!!!ThinkPadd schreef op zaterdag 15 juli 2006 @ 19:22:
Wat ik nu toch weer tegen kom op marktplaats![]()
http://koopjes.marktplaat...6fgC4xySB&df=1&fta=#photo
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Tupperware meeting bij de Burger King in Kerkrade.. moeilijk te zien maar de achterste is een fiat panda met witte ralleyvelgen en een gigantische uitlaat.
Maar goed
Deze is pas spuuglelijk... levensgevaarlijk ook... slecht uitzicht en een bumper geschikt voor carmageddon...
[ Voor 10% gewijzigd door MeMoRy op 17-07-2006 15:29 ]
U vraagt, wij antwoorden.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter