DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Bij personenauto's vouw je om de moterkap... je kan eigenlijk met lage snelheid beter door een vrachtwagen aangereden worden...
Maar hij mag volgens de wet in nederland niet.
Artikel 5.2.42
1. De voorruit en de zijruiten van personenauto’s mogen:
a. geen beschadigingen of verkleuringen vertonen,
b. niet zijn voorzien van onnodige voorwerpen,
die het uitzicht van de bestuurder belemmeren
[ Voor 5% gewijzigd door MeMoRy op 18-07-2006 12:46 ]
U vraagt, wij antwoorden.
Wel grappig.... maar daar durf je toch niet in te rijden... tis net alsof de "kap" los op het chassis staat.
hahah, die is nog lelijker!
Net als die gast die een BMW Z3 body op een MX5 had geklustKappeNou schreef op woensdag 19 juli 2006 @ 13:30:
Mazda Vanquish![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind deze overigens absoluut goed te doen. Ik heb slechter gemodde MX5jes gezien.
Nederlands is makkelijker als je denkt
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Denk eens na wat een vrachtwagen normaliter verbruikt. Dat is niet 10l/100km, dan heb je het over 2l/100km. En dan maakt 1l/100km niets uit?Reinier schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 00:27:
Een liter diesel op 100km? Denk niet dat er dan veel gebeurt, dat zijn niet de besparingen die de, ongetwijfeld hoge, aanschafprijs van die vrachtwagens kunnen verantwoorden.
een V6 of V8 turbo diesel die een vracht van tientalle tonnen voortbeweegd, en die vervolgens maar 2L op 100KM verbruiktMadMarky schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:26:
[...]
Denk eens na wat een vrachtwagen normaliter verbruikt. Dat is niet 10l/100km, dan heb je het over 2l/100km. En dan maakt 1l/100km niets uit?
ik vondt die lupo 3L TDI (1.2L TDI en 803 kg) >klik< al bijzonder, die met 3Liter diesel 100KM kan afleggen

[ Voor 20% gewijzigd door KappeNou op 20-07-2006 02:36 ]
Een vrachtwagen verstookt idd best wel wat diesel ja. Tijdens onbelaste proeven werd er 40l op een uur verstookt.MadMarky schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:26:
Denk eens na wat een vrachtwagen normaliter verbruikt. Dat is niet 10l/100km, dan heb je het over 2l/100km. En dan maakt 1l/100km niets uit?
Is inderdaad bijzonder maar goed dat men die toer niet meer opgaat. Ze moeten naar hybride met benzine motoren gaan. Diesel moeten ze gaan afschaffen voor het personen vervoer.KappeNou schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 02:30:
ik vondt die lupo 3L TDI (1.2L TDI en 803 kg) >klik< al bijzonder, die met 3Liter diesel 100KM kan afleggen
[ Voor 39% gewijzigd door Chevy454 op 20-07-2006 02:37 ]
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
De hybrides van tegenwoordig zijn nog niet zodanig goed, dat ze kwa vebruik en prijs kunnen opboxen tegen de diesels. Ach over 20 jaar is er toch geen diesel of bezine meerChevy454 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 02:33:
[...]
Is inderdaad bijzonder maar goed dat men die toer niet meer opgaat. Ze moeten naar hybride met benzine motoren gaan. Diesel moeten ze gaan afschaffen voor het personen vervoer.
[ Voor 17% gewijzigd door KappeNou op 20-07-2006 02:40 ]
Klopt, ze moeten gewoon de wegenbelasting van diesel personenwagens omhoog gooien. Zal niet gebeuren hoor maar is wel een directe manier. Diesel is gewoon vanuit (milieu)technisch aspect ondermaats tov een benzinemotor.KappeNou schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 02:39:
De hybrides van tegenwoordig zijn nog niet zodanig goed, dat ze kwa vebruik en prijs kunnen opboxen tegen de diesels. Ach over 20 jaar is er toch geen diesel of bezine meer
Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.
Het spijt me zeer, maar maak jij geen enorme rekenfout?MadMarky schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:26:
[...]
Ahum.. Reken het nog eens uit.. Op de manier zoals jij hier schrijft kan een vrachtwagen dus met 1liter zo ongeveer 50km rijden..MadMarky schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 01:26:
[...]

Zoals Reinier dus al zei..
[ Voor 8% gewijzigd door FlipFluitketel op 20-07-2006 09:20 ]
There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!
Zou je mij kunnen uitleggen waarom bezine zoveel beter is dan Diesel? Voor zover ik weet (en ik beschouw mezelf inmiddels behoorlijk expert op het gebied van milieu-aspecten rondom brandstoffen) is het grootste minpunt van Diesel het roet. En met de huidige ontwikkelingen nemen de problemen daarmee snel af. Momenteel zijn de Saab en Volvo diesels zelfs zo schoon dat ze in een stad als Londen minder schadelijke stoffen uitstoten dan er in de motor gaan (milieu technisch zijn de uitlaatgassen dus schoner dan de inlaat gassen). En stikstof oxiden worden door katalysators steeds beter afgebroken.Chevy454 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 02:33:
[...]
Is inderdaad bijzonder maar goed dat men die toer niet meer opgaat. Ze moeten naar hybride met benzine motoren gaan. Diesel moeten ze gaan afschaffen voor het personen vervoer.
Bij Benzine motoren zit je met dezelfde stikstof oxiden, CO, aromatische kool-waterstof verbindingen en nog wat ander slecht spul.
Dan komt het volgende punt, bij gelijke milieubelasting gaat de voorkeur naar de motor die het laagste gebruik heeft, wat de Diesel is.
Ik zou zelf het liefst zien dat brandstofcellen goedkoper werden en beter op methaan/methanol/ethanol zouden kunnen werken (weinig kans gezien de huidige onwikkelingen), of lichte generatortjes gestookt op methanol/ethanol die electriciteit produceren voor een hybride auto.
Vergis je overigens niet in de winst die met zo'n aerodynamische truck te halen is. Voor een transporteur is de aanschafprijs van zo'n wagen maar een klein deel van de kosten. Brandstof en onderhoudt vormen een groter deel van de kosten. Besparing op brandstof kan daardoor voor een vervoerder weleens een heel aantrekkelijk argument zijn.
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Buiten lol @ de hele auto, nog een extra lol @ spoiler en lol @ spuitbus naast de auto op de grondMadMarky schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 03:08:
Woow mensen we gaan offtopic!
Aanschouw liever dit schoolvoorbeeld van 'opplaktuning'
[afbeelding]
[afbeelding]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Een diesel heeft geen terugkoppeling. De uitlaatgassen van een diesel zijn te variabel van samenstelling. EGR is gewoon een middeltje om de uitlaatgassen toch enigsinds constant te houden. Bij een benzine kan je een 4 gasmeting uitvoeren omdat je daar de terugkoppeling hebt van de lambdasensor. Nadeel van een benzine is dat die kwantiteitsgestuurd is waar een diesel kwaliteitsgestuurd is. Maar met de directe benzine inspuiting valt het wel weer mee met de pompverliezen. Pompverliezen is iets wat een diesel niet kent en met de hoge compressie en kwaliteitsregeling kent diesel ook een lager specifiek brandstofverbruik.deepbass909 schreef op donderdag 20 juli 2006 @ 14:51:
Zou je mij kunnen uitleggen waarom bezine zoveel beter is dan Diesel?
Daarnaast heeft de dieseltechniek een veel grote ontwikkeling gekend dan de Otto techniek dus is het wel normaal dat de huidige dieseltechniek beter is dan de oude dieseltechniek. Ze zijn daar van 300bar mechanische inspuiting naar 1800 bar elektronisch gestuurde inspuiting gegaan. Bij benzine is men van 3 bar indirecte inspuiting naar 110 bar directe inspuiting gegaan.
De Toyota Prius 2 is een goede wagen. Die nog voorzien van gigantische capacitoren en je hebt een leuke wagen op milieutechnisch vlak. Hybride is gewoon de toekomst, diesel is niet de toekomst of iemand moet morgen een uitlaatgassensor vinden welke voor 10 euro geproduceerd kan worden zodat er een terugkoppeling gebruikt kan worden. Dan is diesel de betere keus icm hybride.Ik zou zelf het liefst zien dat brandstofcellen goedkoper werden en beter op methaan/methanol/ethanol zouden kunnen werken (weinig kans gezien de huidige onwikkelingen), of lichte generatortjes gestookt op methanol/ethanol die electriciteit produceren voor een hybride auto.
De ombouw van benzinemotor naar ethanol icm hybride is ook leuk
[ Voor 57% gewijzigd door Chevy454 op 20-07-2006 20:29 ]
Ik vind de Toyota Prius dus precies een schoolvoorbeeld van hoe een hybride NIET moet. Waarom hebben ze dat ding in godsnaam een volledige aandrijftrein gegeven, inc een normale automatische bak? Het merendeel van de tijd draait de motor daardoor niet op het optimale toerental. Daarnaast is het zwaar en zitten er allerlei mechanische verliezen in...
Ik ga zelf pas echt geïntereseerd worden in een hybride, als deze volledig electrisch aangedreven wordt. Dus geen aandrijftrein meer, maar een zware dynamo/generator op een brandstof motor, waarbij vermogen geregeld wordt, niet toerental (het zelfde idee waar de Daf 66 met de variomatic gebruik van maakte). En dan 2 of 4 wielen direct met electromotoren aangedreven. In mijn ogen is dat de enige manier dat een hybride echt milieuvriendelijker zal worden, want de Prius 2 vind ik zelf nog steeds zwaar tegenvallen.
Even terug ontopic, gespot in HongKong:

Ik had er vaak foto's van gezien, maar in het echt sta je echt even te kijken...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Klopt, hij draait niet op het optimale toerental, wel op het optimale specifiek brandstofverbruik voor een bepaald vermogen. Dat kan je niet wanneer de verbrandingsmotor als generator laat gebruiken want dan kan je geen goede regeling doen van het specifiek brandstofverbruik zonder weer een vertragingskast te gebruiken. En als je dan toch een vertragingskast gebruikt kan je die ook maar meteen op de aandrijflijn zetten zodat je in geval van panne toch nog op fossiele brandstof kan rijden.deepbass909 schreef op vrijdag 21 juli 2006 @ 00:52:
@Chevy454
Het merendeel van de tijd draait de motor daardoor niet op het optimale toerental.
De verbindingsmodule van de MG1/MG2 is wel een verdomd moeilijk ding om te ontwerpen vanwege de dynamisch wisselende belasting. Dat is geen automatische versnellingsbak in de pure benaming. Dat is de regelaar voor het regelen van het vermogen van de verbrandingsmotor (en regeling van een zo laag mogelijk specifiek brandstofverbruik) en de elektromotor enerzijds en anderzijds de generator voor bij het regeneratief remmen.
En bij het ViTo hebben ze een serie hybride. Ding verbruikt inderdaad nog minder maar is ook maar geschikt om van plantsoen tot plantsoen te rijden. Dat is gewoon een brommobiel, geen auto.
En er is gebleken dat een serie/parallel hybride systeem de voorkeur heeft. Ja deze heeft puur verbruik technisch een iets hoger vebruik dan een puur serie of parallel systeem. Maar die systemen hebben dan weer problemen met de acceleratie en continu highpower output. Dus is er gekozen voor een combinatie van beiden waarbij je welliswaar een iets hoger verbruik kent maar wel nog steeds alle comfort kent van acceleratie en vermogen. Als jij het beter kunt, bij Punch International zijn ze bezig aan een hybride wagen welke over 2 jaar gelanceerd moet worden
[ Voor 70% gewijzigd door Chevy454 op 21-07-2006 03:07 ]

Zal vanmiddag ook eens wat lelijks posten hier.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Komt dat ze er vage achtergronden achter ge-edit hebben, en dat Audi het niet leuk zal vinden als hun logo/typeaanduiding/naam op die auto staatPimorez schreef op zondag 23 juli 2006 @ 11:13:
Het lijken net 3D plaatjesMaarja... Ik vind het terecht dat het in dit topic staat
Anoniem: 77587
Nou idd, en welke gek gaat bij zijn 40K euro Audi de achter bumper aan gort zagen om er wat kippengaas van 5,99 van de lidl erin te hangen............TheZeroorez schreef op zondag 23 juli 2006 @ 14:49:
[...]
Komt dat ze er vage achtergronden achter ge-edit hebben, en dat Audi het niet leuk zal vinden als hun logo/typeaanduiding/naam op die auto staat

(jammer dat dat gaas niet hier in de regio te koop is, had wel een stukje gewild voor een eventuele casemod, voor de computer dus)
*kuch* Check de TS eens *kuch*Anoniem: 77587 schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:01:
[...]
Nou idd, en welke gek gaat bij zijn 40K euro Audi de achter bumper aan gort zagen om er wat kippengaas van 5,99 van de lidl erin te hangen............
DGB dus.
[ Voor 11% gewijzigd door Roamor op 23-07-2006 20:44 ]
Anoniem: 77587
Die DGB Audi van TS is gewoon misdadig dat zou eigenlijk strafbaar moeten zijn! Dat soort "opknap" beurtjes doen ze maar bij een slOpel...Roamor schreef op zondag 23 juli 2006 @ 20:43:
[...]
*kuch* Check de TS eens *kuch*
DGB dus.En de grote levensvraag; Waarom?, daar kun je dit topic mee vullen.
Maar ja daar uit bljkt dat die DGB echt een hollands low budget programma is, met een paar types die wat klussen aan auto's zichzelf overschatten als echte car designers. Triest.
een paar sjonnies die even een set banden oprookten totdat ze knapten, en een heuse decibelwedstrijd, waarbij een oud model FIAT PANDA!

Van schrik weggezapt, dus wie er gewonnen heeft geen idee
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik dacht zelfs dat een panda het wereldrecord vasthad
Gewoon puur omwille dat een panda 1 basskast op zich is, 1 vierkanten metalen doos
Veel man draggen met een panda
De Nederbelg !

Nu zit er een nieuwe bumper op: (op de foto zie je alleen nog wel kleurverschil, binnenkort betere foto's)

• Nog steeds die kentekenplaat-uitsparing op de kofferbak
• Kleurverschil van (lelijke) voorbumper
• Zonnestickers op de onderkant van een ruit
• Spam op z'n voorruit..
die is idd wel erg foutVirus.NL schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:01:
Deze had ik ook al in het vorige deel gepost:
[afbeelding]
Nu zit er een nieuwe bumper op: (op de foto zie je alleen nog wel kleurverschil, binnenkort betere foto's)
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 24-07-2006 21:38 ]
Kapnah had niet door dat Virus.NL zijn eigen auto postte?KappeNou schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:38:
[...]
die is idd wel erg foutwhahaha vooral die rioolbuizen
Nederlands is makkelijker als je denkt
- Bumper (wie komt er achter de tralies te zitten? Zijn kippen uit de mode?)
- Dubbele raamband (wat is het nut van de onderste?)
- Spiegels (raar gevormde dingen, staan bovendien niet mooi recht)
- Uitlaten (dubbel is wel mooi, maar dit is waay too much)
Wat ik wél mooi vind:
- Velgen
- Kleur
- Verlaging
Maar goed, smaken verschillen he
De Nederbelg !
http://www.fia.com/mediac...05/October/241005-01.htmlWom schreef op donderdag 13 juli 2006 @ 21:56:
[...]
Zo gaan dus de achterspoilers in de F1 eruit zien vanaf 2009 (of was het 2008?). Hij is zijn tijd vooruit
http://www.fia.com/resour...82256506__CDG_graphic.jpg
http://www.fia.com/resour..._CDG_Air_Flow_graphic.jpg
leoaq.fm // Jeune Loop
Bizar... als ik airflow bekijk, zal er een turbulentie naar bovendraaiend achter de auto gecreerd worden... lijkt me niet fijn voor de auto die erachter rijdt... je voorwielen worden de lucht ingezogen...
Is dat een probleem dan? Lijkt mij niet. Immers, wat heb ik er aan om de concurrentie dicht achter mij aan te laten rijden en zo voordeel uit die situatie te krijgen?MeMoRy schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:16:
offtopic:
Bizar... als ik airflow bekijk, zal er een turbulentie naar bovendraaiend achter de auto gecreerd worden... lijkt me niet fijn voor de auto die erachter rijdt... je voorwielen worden de lucht ingezogen...
Het zou wel heel vreemd zijn als je je eigen auto in een foute tuning topic postSeatRider schreef op maandag 24 juli 2006 @ 21:48:
[...]
Kapnah had niet door dat Virus.NL zijn eigen auto postte?

@Virus.NL: was die niet van een vriend of collega van je?
Het maakt verder ook niet zo veel uit, ik zou iedergeval nooit kunnen snappen dat iemand in zo'n auto zou willen rijden

[ Voor 56% gewijzigd door KappeNou op 25-07-2006 03:04 ]
Denk je trouwens wel aan kentekenplaatverlichting achter? Dat zie ik niet op je foto's maar is wel verplicht (zou zonde zijn als je daarom van de weg gehaald zou worden/niet door de apk zou komen).
PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter
Dude dat is het hele spel van inhalen en verdedigen toch..... (op rechte stukken dan, uitremmen etc)Chevy454 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:19:
[...]
Is dat een probleem dan? Lijkt mij niet. Immers, wat heb ik er aan om de concurrentie dicht achter mij aan te laten rijden en zo voordeel uit die situatie te krijgen?
nu krijg je bij heuvels van die mercedes 24h acties *and we have liftoff*
[ Voor 7% gewijzigd door Vandread op 25-07-2006 10:19 ]
Ik heb ook al eens voor gesteld om dat 'foute' tussen haakjes te zetten, maar bar weinig mensen vonden hier überhaupt iets van geloof ikFlotter schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 09:12:
Het is ook niet geheel mijn smaak... Wel goed uitgevoerd though (zou ie dan niet in een tuning topic moeten ipv foute tuning?)
Dit topic gaat niet over tuning, maar over styling...
Als jij een auto bouwt die andere auto's de lucht in lanceert, dan is het een kwestie van een race, misschien een ongeluk, voordat die auto verboden wordt...Chevy454 schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 01:19:
Is dat een probleem dan? Lijkt mij niet. Immers, wat heb ik er aan om de concurrentie dicht achter mij aan te laten rijden en zo voordeel uit die situatie te krijgen?
[ Voor 65% gewijzigd door MeMoRy op 25-07-2006 13:25 ]
"(Foute?) Styling - Deel 18" van. Die [auto] tag lijkt me een beetje overboden als je over stylin in VV praat..

Dat komt nog van toen het topic in SG (en later in de HK) stond. Kan nu inderdaad wel wegTheZeroorez schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 13:24:
Maak er dan meteen
"(Foute?) Styling - Deel 18" van. Die [auto] tag lijkt me een beetje overboden als je over stylin in VV praat..
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
En alle sjonnies staan te kwijlen bij de 10% die de zaakjes wel goed geregeld heeft.Demoniac schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:47:
[...]
Dat komt nog van toen het topic in SG (en later in de HK) stond. Kan nu inderdaad wel wegEn tuning/styling.. op de grote "tuning" events staat ook 90% sjonniebakken met lelijke bumpers en gare motorblokken er in.
Dat wist ik ook, toen het naar TFV verplaatst werd, is het erin blijven staan, nu is het VV geworden, en staat het er nog steeds dus. Hiervoor wil ik wel TR'en, maar eerst even eens over Tuning/Styling worden..Demoniac schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 14:47:
[...]
Dat komt nog van toen het topic in SG (en later in de HK) stond. Kan nu inderdaad wel weg
Hier heb je wel gelijk in, ook ik vind 't eigenlijk tuning horen, maar styling is toch meer correct.. Ik denk dat we er dan beter "(Foute) Tuning/Styling - Deel 18" van kunnen laten maken?En tuning/styling.. op de grote "tuning" events staat ook 90% sjonniebakken met lelijke bumpers en gare motorblokken er in.
Dit komt idd beter overeen met de inhoud van het topic.
Of een mod of de TS kan de titel toch aanpassen?
[ Voor 7% gewijzigd door Wolfje666 op 25-07-2006 15:42 ]
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Zodra de titel aangepast is ga ik eens aan de TS beginnen, want ook 'goede' tuning/styling mag er dan in.. (iemand een voorbeeldje van styling die door het 'algemene' publiek mooi gevonden wordt hier?)
Nog een leuke van die (overigens al een tijdje bekende) site:

En dan durven ze in het smiley-topic te zeggen dat
[ Voor 118% gewijzigd door TheZeroorez op 25-07-2006 16:52 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ik heb ook een klein subtiel stickertje plakken tegen de achterruit vanboven... Mugen Power....... op een honda
De Nederbelg !
OMG! Dat was ooit een 6 serie! (Oude model.)TheZeroorez schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 16:36:
Ik maak wel even een TR'etejDone.
Zodra de titel aangepast is ga ik eens aan de TS beginnen, want ook 'goede' tuning/styling mag er dan in.. (iemand een voorbeeldje van styling die door het 'algemene' publiek mooi gevonden wordt hier?)
Nog een leuke van die (overigens al een tijdje bekende) site: [afbeelding]
En dan durven ze in het smiley-topic te zeggen datmet een
mondje overbodig is

Die neus, wtf, 1.5 meter overhang na de voorwielen.
[ Voor 8% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-07-2006 13:18 ]
Aannames zijn fataal.
Ow, en volgens mij stond erbij dat 't de 5 was
[ Voor 16% gewijzigd door TheZeroorez op 26-07-2006 13:48 ]
GaMeOvEr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:17:
[...]
OMG! Dat was ooit een 6 serie! (Oude model.)
Die neus, wtf, 1.5 meter overhang na de voorwielen.
hij heeft een neus van de 8 serie, maar het was vroeger geen BMW, maar een amerikaanTheZeroorez schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:48:
Da's de neus van een 8 serieBij De Domeinen in Bleiswijk staat nu een donkergroene te koop, en zo duur zal 'ie niet zijn dus. (Al neem je wel een risico..)
[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 26-07-2006 15:00 ]
Hij probeert op een 8-serie te lijken, maar hij had maar ruimte voor 1 nierTheZeroorez schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 13:48:
Da's de neus van een 8 serieBij De Domeinen in Bleiswijk staat nu een donkergroene te koop, en zo duur zal 'ie niet zijn dus. (Al neem je wel een risico..)

Living the American Dream
Nope, was echt een 6. De achterlichten zijn van de 6 serie, de hele daklijn is van een 6 serie, zelfs de roostertjes tussen de deuren en de achterramen zijn van een 6 serie.KappeNou schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 15:00:
hij heeft een neus van de 8 serie, maar het was vroeger geen BMW, maar een amerikaan
Ze hebben dus de neus van een 8 eraan geplakt (sort off) en het achterraam "recht" gezet.
Zie hier de referentie:

[ Voor 24% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-07-2006 17:04 ]
Aannames zijn fataal.
Haha, die uitlaatpijpen omhoog... handig als het regent!KappeNou schreef op dinsdag 25 juli 2006 @ 15:38:
hier wat foute BMW tuning
[ Voor 4% gewijzigd door MeMoRy op 26-07-2006 17:11 ]
ik zie het idd.. De achteruit liet me anders denkenGaMeOvEr schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 16:57:
[...]
Nope, was echt een 6. De achterlichten zijn van de 6 serie, de hele daklijn is van een 6 serie, zelfs de roostertjes tussen de deuren en de achterramen zijn van een 6 serie.
Ze hebben dus de neus van een 8 eraan geplakt (sort off) en het achterraam "recht" gezet.
Zie hier de referentie:
[afbeelding]
[afbeelding]
anders maak je je nieuwe opel mooier? >klik<
[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 26-07-2006 18:31 ]
Alleen wat doen die ijsstokjes op de kofferbak?
Aannames zijn fataal.
[edit]
Damn, ik ben scheel, helemaal niet gezien dat KappeNou een linkje had gepost.
Ik snapte er al niets van.
Deze dus:

[ Voor 77% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-07-2006 20:54 ]
Aannames zijn fataal.
Rip die hele 'spoiler' of laat hem doorlopen en integreer het derde remlicht. Man..... dit is je reinste foute tuning fabrieks-af
Hehe. Zie je die kentekenplaat? Heeft Opel niet zo bedacht hoor.WFvN schreef op woensdag 26 juli 2006 @ 20:51:
Welk intelligent persoon heeft dat bedacht?
Rip die hele 'spoiler' of laat hem doorlopen en integreer het derde remlicht. Man..... dit is je reinste foute tuning fabrieks-af
[ Voor 7% gewijzigd door GaMeOvEr op 26-07-2006 20:56 ]
Aannames zijn fataal.
Hail to the king baby!
Nu vind ik de Q7 al niet zo mooi (veel te lomp), maar dit maakt hem er niet mooier op (understatement!)...
Overigens zijn ze bij dgb nu ook weer bezig. Smart 4-2, gaan ze chiptunen

De enige fatsoenlijke auto die ze daar hebben gemaakt is deze honda civic uit seizoen 1, alleen omdat ze daar een rally motor hebben ingelepeld. De afwerking zal wel weer brak zijn, alleen die subwoofer kisten al, die werk je toch netjes weg in de zijkant van je kofferbak
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik vond 'm ook niet mooi, tot ik 'm in het echt bij de pa van m'n scharrel zag staan destijds. Tering wat 'n bak zeg.Sander Prinsen schreef op vrijdag 28 juli 2006 @ 16:37:
[...]
Nu vind ik de Q7 al niet zo mooi (veel te lomp), maar dit maakt hem er niet mooier op (understatement!)...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik had _bijna_ geroepen: hé, het gaas van de Lidl
En ik zag afgelopen week een auto rijden met zo'n aandrukvaantje op de achterruitenwisser.
Ik zou er bijna het sarcastische

oh nee toch niet, 't was een MX5 met AM lookalike voorbumper en Ferrari 360 stijl achterbumper

Dit was een BMW 3 serie.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen