Screw you guys, I'm goin' home! >_>
En die BRM staat voor Broem?mtthw schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:30:
Het is een Rover 200 BRM, inderdaad in standaard uitvoering
Ik zou hem zo af-fabriek nog niet willen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
BRM is een oud brits formule 1 team, die hadden ook altijd zo'n oranje neus, dus dacht Rover dat het leuk was om de luchtinlaat ook dezelfde kleur te spuiten.. helaas, het heeft ze niet kunnen redden. Misschien een leuk idee er een H16 in te leggen.
Die Z van een paar posts terug is echt zonde ! ook als is het wel de latere en minder mooie versie dan het origineel, ik heb nog steeds een groot zwak voor de oude fairlady
Die Z van een paar posts terug is echt zonde ! ook als is het wel de latere en minder mooie versie dan het origineel, ik heb nog steeds een groot zwak voor de oude fairlady
[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 09-01-2007 13:49 ]
Volgens mij heb jij totaal geen kaas gegeten van wat fout is en wat niet, of wel soms?dominic schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:31:
Hier een zooitje gevonden materiaal..
Dit was ooit een 200sx
[afbeelding]
Dit was ook ooit een 200sx
[afbeelding]
Ford Fiesta Shogun, wel 425pk (No kidding)
[afbeelding]
[afbeelding]
Supra's zijn een van mijn favs, maar deze velgen kunnen echt niet
[afbeelding][afbeelding]
TransAm
[afbeelding]
Firebird
[afbeelding]
Chevelle
[afbeelding]
BMW M5 Caddy
[afbeelding]
Wie de M6 niet lelijk vond, moet nu even doorscrollen..
[afbeelding][afbeelding]
Koude lucht..
[afbeelding]
Wie weet welke twee auto's dit zijn krijgt appeltaart.
[afbeelding]
Zelfde geldt hiervoor.
[afbeelding]
Ken uw klassiekers.
[afbeelding]
BMW 850, of is het nou een Ferrari?
[afbeelding]
Platte kont
[afbeelding]
Senator (?) V8
[afbeelding]
Renault 4
[afbeelding]
BMW 3-serie, maar hij had liever een Skyline..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hummer GT
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Civic met Integra neus
[afbeelding][afbeelding]
Datsun 240z
[afbeelding]
Mitsubishi Pajero
[afbeelding][afbeelding]
Nee het is geen Skyline, echt niet..
[afbeelding]
Euh..
[afbeelding]
Als een auto een grote V8 heeft, waarvan de supercharger/luchtfilter er flink boven uitsteekt is dit niet fout. Meer GO dan Show.
Al die auto's, met mega grote banden, dat is niet fout, dat is functioneel voor Offroad... wat is daar nu fout aan ?
Als je foto's zoekt van foute auto's moet je toch echt beter je best doen, ipv alleen de opvallende eruit te pakken, want 90% van de auto's die jij laat zien zijn echt voor een bepaald doel gemaakt.
Mwoah....Skyline-wannabe in de vorm van een Impreza, dat is meer show dan go relatief gezien. Civic met Integra neus is niet functioneel. Bmw 850 met Enzo neus? Wtf
M5 caddy is ook super fout maar ook leuk
Anyways, hier verder gaan:
[Auto] Foute Tuning - Deel 19
[Auto] Foute Tuning - Deel 19
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Hey laat de oude topics eens met rust, we zijn ondertussen alweer halverwege deel 19 hoorNaresh schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:44:
op naar deel 19 dan maar