Die dacia is gelijk 10 punten gestegen op de veiligheidsladder. Misschien krijgen ze nu van NCAP voor frontale aanrijdingen een sterretje erbij
*empty*
Wat is het stil daar zowel op de weg maar vooral in de auto. In eerder genoemde subaru zal je toch denk ik niet zo comfortabel "cruizen"
Ik denk de delorian uit back to the future
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Aannames zijn fataal.
De originele Delorian ook niet overigensEntity schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:40:
Die 309 haalt nooit de 88mph, dus sowieso nutteloos
Nederlands is makkelijker als je denkt
1: het is DeLoreanSeatRider schreef op donderdag 28 december 2006 @ 20:04:
[...]
De originele Delorian ook niet overigens
2: de topsnelheid zal zo'n 110mph zijn
Waarom zijn 17" Volvo T5-R velgen zo duur
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
..en alsof ik daar iets om geef
Die kleur alleen, lijkt een beetje chocolade achtig, moet dat grafietkleurig zijn?
[ Voor 14% gewijzigd door DopdeDouwer op 28-12-2006 22:05 ]
Deze kleur is idd wel een beetje vaag, grafietkleur is ook wat mooier idd.
Wat ik trouwens nog tegenkom op 'zoek' (dromen he) '55 Cadillac..

Pimp je Seat Marbella of je Fiat Panda:
Marktplaats
Te fout voor woorden
*empty*
Entity schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:40:

De "orginele" Delorean voelt zich ook wel thuis in dit topic
Misschien kan die 309 wel vliegen. Alleen dat zakendoen met die Libiërs voor je plutonium dat breekt je op heh
[ Voor 8% gewijzigd door Marzman op 29-12-2006 08:58 ]
/▌
Damn. Ik heb die films tig keer gezien en zelfs op het punt gestaan zo'n ding te kopen, en dan nog verkeerd spellenMadMarky schreef op donderdag 28 december 2006 @ 21:34:
[...]
1: het is DeLorean
2: de topsnelheid zal zo'n 110mph zijn
Nederlands is makkelijker als je denkt
Anoniem: 105758
Marzman schreef op donderdag 28 december 2006 @ 15:32:
[...]
Ik denk de delorian uit back to the future
Marzman schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 08:57:
Misschien kan die 309 wel vliegen. Alleen dat zakendoen met die Libiërs voor je plutonium dat breekt je op heh
Waarom heeft iedereen het over Plutonium (Pu), en niet over Polonium (Po)? De Russen hebben namelijk polonium gebruikt
@onder: Ahh, zo
[ Voor 12% gewijzigd door TheZeroorez op 29-12-2006 15:15 ]
in back to the future werd plutonium gebruiktTheZeroorez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:04:
[...]
offtopic:
Waarom heeft iedereen het over Plutonium (Pu), en niet over Polonium (Po)? De Russen hebben namelijk polonium gebruikt
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
TheZeroorez schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 14:04:
[...]
offtopic:
@onder: Ahh, zoVandaar.. Er zijn zoveel mensen die het bij die Rus ook meteen zeggen..
op polonium draait een reactor ook niet
Nu heeft de peugeot wel vaak de lijnen van de De Lorean, maar nog...
Overigens vind ik de De Lorean nog steeds een gave auto... maar hij is een beetje zwaar voor z'n afmetingen (1230kg) en motor...
En ook een De Lorean kan echt fout zijn:

Deze is 24K verguld...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
- Het ding zo traag als stront door een trechter is met dat pauperblok. (gezien zijn looks dan)
- Er bijna geen storingsgevoeligere auto te vinden is dan een Delorean. Leuk die vleugeldeuren, maar als je opgesloten zit in je eigen auto omdat het mechaniek weer eens naar de klote is, dan baal je ook wel.
Aannames zijn fataal.
Anoniem: 69854
ech wel!Entity schreef op donderdag 28 december 2006 @ 19:40:

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Of 1:18 oid ?
Of een gedeelde garage (vaak bij appartementen)Hydraulik-Phunk schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:57:
Pics, en volgende keer meenemen naar de auto/fotografie meeting
/▌
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Daarom zijn de deuren bij de DeLorean ook "redundant" uitgevoerdGaMeOvEr schreef op zondag 31 december 2006 @ 11:16:
DeLorean is best een cool ding. Ware het niet dat:
- Het ding zo traag als stront door een trechter is met dat pauperblok. (gezien zijn looks dan)
- Er bijna geen storingsgevoeligere auto te vinden is dan een Delorean. Leuk die vleugeldeuren, maar als je opgesloten zit in je eigen auto omdat het mechaniek weer eens naar de klote is, dan baal je ook wel.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij is niet van mij helaas (of gelukkig, traag hokHydraulik-Phunk schreef op zondag 31 december 2006 @ 12:57:
Pics, en volgende keer meenemen naar de auto/fotografie meeting

Ecodan warmtepomp

Aannames zijn fataal.
Ecodan warmtepomp
I love the smell of a Palm in the morning.
Over het algemeen echter, ziet die wagen er te bruut uit voor z'n sloomheid
Ja duh, als je er een volkomen ander blok ingooit ja.Milanza schreef op zondag 31 december 2006 @ 22:07:
Een Delorean hoeft niet langzaam te zijn hoor. http://youtube.com/watch?v=Zw8d48RYgBo
Aannames zijn fataal.
Jawel, deze foto's zijn 1,5 a 2 maanden terug gemaakt, toen was hij hier net een week ofzo. Hij was toen nog bezig met het voorbereiden van RDW keuring enzo.Hydraulik-Phunk schreef op zondag 31 december 2006 @ 19:24:
Rijdt 'ie er nog wel mee gezien dat Britse kenteken ?
Ecodan warmtepomp
Het is dan ook een britse wagen...GaMeOvEr schreef op zondag 31 december 2006 @ 18:06:
Moet zeggen dat het interieur voor een ouwe amerikaan me goed meevalt.
vandaag zag ik ook weer een mooi gedrocht, een groene rover 400 met een enorme supra spoiler achterop (uiteraard net niet helemaal de zelfde kleur) en een body kit neus... uiteraard met foute kachelpijp uitlaat en 3! sport velgen..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Het is een Texaanse wagen, die in Ierland gemaakt is.
Een Smart ForTwo is toch ook geen Nederlandse wagen?
Voor bepaalde Noord-Ieren ja, mij zal net niet schelenToolkiT schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 22:11:
En hij werd trouwens in noord-ierland gebouwd, klein maar belangrijk verschil..
[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 03-01-2007 15:25 ]
Wel als hij door een nederlander geredesigned zou zijn om het rijdbaar te krijgen zoals Colin Chapman deed bij de delorean, het originele ontwerp scheen nogal wat mis mee te zijn...TheZeroorez schreef op dinsdag 02 januari 2007 @ 21:45:
[...]
Het is een Texaanse wagen, die in Ierland gemaakt is.
Een Smart ForTwo is toch ook geen Nederlandse wagen?
En hij werd trouwens in noord-ierland gebouwd, klein maar belangrijk verschil..
[ Voor 8% gewijzigd door ToolkiT op 02-01-2007 22:11 ]
De Nissan's en Toyota's die uit Ierland komen zijn toch ook niet opeens ierse auto's? Of een oude Seat Ibiza is toch ook niet opeens duits omdat in het verre verleden Porsche meegewerkt heeft aan de ontwikkeling van hun 1.5 blokkie? Zijn VW Lupo's pools? Een Opel Omega Lotus is ook nog steeds duits, Etc.
[ Voor 5% gewijzigd door GaMeOvEr op 02-01-2007 23:20 ]
Aannames zijn fataal.
Hoe dan ook het is een mooi cult icoon, maar een gare bak...
Anoniem: 4629
Bv. de Pontiac GTO

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Ecodan warmtepomp

Dat er mensen zijn die dat mooi vinden
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Anoniem: 105758

Heeft ooit een volvo 850 voor moeten stellen. Oke dat je niet van Volvo houdt, prima. Maar om dan ook nog zo'n wagen te kopen en hem helemaal te verzieken om te laten blijken dat je Volvo haat gaat mij een stap te ver.
Of zal die gek dit hebben gedaan omdat die t mooi vindt, dat gaat er bij mij niet in

Volgens mij is deze op basis van een S70. Dat is de opvolger die net ietsjes ronder is dan de 850. Ben zelf Volvo-fan en heb het genoegen in een 850 te mogen rijden. Maar dit vind ik dan weer jammer om te zien. Zo'n wagen moet je subtiel aankleden, of net tegen het randje aan. Maar dit is er grandioos overAnoniem: 105758 schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 01:18:
[afbeelding]
Heeft ooit een volvo 850 voor moeten stellen. Oke dat je niet van Volvo houdt, prima. Maar om dan ook nog zo'n wagen te kopen en hem helemaal te verzieken om te laten blijken dat je Volvo haat gaat mij een stap te ver.
Of zal die gek dit hebben gedaan omdat die t mooi vindt, dat gaat er bij mij niet in
Als de velgen mooi waren dan weltozzke schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 18:31:
ik was voor mezelf wat aan het rondkijken naar een Caprice en vond deze prachtbak op ebay
[afbeelding]
Dit was ooit een 200sx

Dit was ook ooit een 200sx

Ford Fiesta Shogun, wel 425pk (No kidding)

Supra's zijn een van mijn favs, maar deze velgen kunnen echt niet

TransAm

Firebird

Chevelle

BMW M5 Caddy

Wie de M6 niet lelijk vond, moet nu even doorscrollen..

Koude lucht..

Wie weet welke twee auto's dit zijn krijgt appeltaart.

Zelfde geldt hiervoor.

Ken uw klassiekers.
BMW 850, of is het nou een Ferrari?

Platte kont

Senator (?) V8

Renault 4

BMW 3-serie, maar hij had liever een Skyline..
Hummer GT

Civic met Integra neus

Datsun 240z

Mitsubishi Pajero

Nee het is geen Skyline, echt niet..

Euh..

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Anoniem: 16941
hier die appeltaart!dominic schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:31:
Hier een zooitje gevonden materiaal..
Zelfde geldt hiervoor.
dat is (naja was) een Porsche 914 of de Volkswagen versie (was een CO model van Volkswagen en Porsche
die ander weet ik nog niet zeker maar volgensmij is het wel de neus van een of andere Jap op een oude nissan King Cab/Hardbody oid
die laatste kun je ook leuk tunen

ligt verder wel grappig blokje in btw
http://www.sdsefi.com/features/mar05nissan.htm
[ Voor 15% gewijzigd door GoldenSample op 06-01-2007 21:45 ]
Die eerste is een camaro-voorkant op zo'n volkswagen pickup (of iets wat er sterk op lijktGoldenSample schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:35:
[...]
hier die appeltaart!
dat is (naja was) een Porsche 914 of de Volkswagen versie (was een CO model van Volkswagen en Porsche)
die ander weet ik nog niet zeker maar volgensmij is het wel de neus van een of andere Jap op een oude nissan King Cab
dacht ook ff aan een Volkswagen 'rabbit' (ak Golf) pick-up of was het dat Polo ding? maar leek me niet zo3p0x schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:43:
[...]
Die eerste is een camaro-voorkant op zo'n volkswagen pickup (of iets wat er sterk op lijkt)
verder kwam ik z'n ding ook nog leuk getuned tegen
Isuzu ofzo kan ook ja.3p0x schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:43:
[...]
Die eerste is een camaro-voorkant op zo'n volkswagen pickup (of iets wat er sterk op lijkt)
Die tweede had ik eerst trouwens gezien als BMW (Geen idee meer welke), maar 't is idd zo'n Porsche/VW geval.
Zoiets staat hier in het rood in de garage..
Het is alleen meer dan dertig jaar oud, en er staat 'SAAB' op
[ Voor 32% gewijzigd door TheZeroorez op 06-01-2007 22:31 ]

kwam ik dezen tegen:

BARBAREN!!!

[ Voor 14% gewijzigd door Worldwide op 07-01-2007 00:18 ]

Die velgen zijn koel, zijn (volgens mij Centerline) dragrace velgen waarvan de spaken niet of minder snel breken bij absurde motorvermogens.
Parkeer maar voor de deurdominic schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:31:
Dit was ooit een 200sx
[afbeelding]
Ik vind een M6/6 echt niet mooi, maar deze is al een stuk beter te pruimen imho
LolEuh..
[afbeelding]
Idd, alleen zeer zielig dat het dus ws een Impreza isAnoniem: 16941 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:42:
Toch ziet die wannabe skyline er goed uit aan de voorkant
[ Voor 13% gewijzigd door JT op 07-01-2007 02:41 ]
Ecodan warmtepomp
Is een aangepaste A manta met v8 blok.
*empty*
Met nismo stickersWorldwide schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:13:
Kijkende naar wat dit voor een auto is (volgensmij een subaru B22 impreza):
[afbeelding]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Andere automobilisten verongelukken bijna van het lachen
Ja, ik zag gisteren zo'n golf rijden, nee, ik heb nog steeds geen camera bij me.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Anoniem: 16941
Wat grappig, we vinden allebei dezelfde auto's mooi uit dat rijtje. Dus of wij sporen niet, of die foto's vallen best wel meeJT schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:40:
[...]
Parkeer maar voor de deur![]()
[...]
Ik vind een M6/6 echt niet mooi, maar deze is al een stuk beter te pruimen imho
[...]
Lol![]()
![]()
[...]
Idd, alleen zeer zielig dat het dus ws een Impreza is
Ik hou het op allebeiAnoniem: 16941 schreef op zondag 07 januari 2007 @ 11:46:
[...]
Wat grappig, we vinden allebei dezelfde auto's mooi uit dat rijtje. Dus of wij sporen niet, of die foto's vallen best wel mee
Ecodan warmtepomp
Damnit, het wil niet lukken. Ook die download embedded dingen kennen GS niet...
In het grappige filmpjes topic @ HK staat 'ie iig
[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 08-01-2007 15:08 ]

Mooi kleurtje voor je panda

Een hele snelle primera, dat zie je toch zo?
Skyline r34 that is.Worldwide schreef op zondag 07 januari 2007 @ 00:13:
Kijkende naar wat dit voor een auto is (volgensmij een subaru B22 impreza):
[afbeelding]
......
Preza 22b (enkel in 2 deurs):

Anoniem: 4629
Niet gewoon een fout bodykit op een WRX? (2002)Anoniem: 4629 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:41:
Het gaat er nou net om dat die Skyline geen echte Skyline is. Maar dus ws. een opgesmurkte Impreza

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat zeg ik Gamma!Sick Nick schreef op maandag 08 januari 2007 @ 22:30:
*knip*
[afbeelding]
Een hele snelle primera, dat zie je toch zo?

*empty*
Volgensmij is dat standaard bij dat model. Dus niet echt foute tuning (foute af-fabriek tuning misschien)
En die BRM staat voor Broem?mtthw schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:30:
Het is een Rover 200 BRM, inderdaad in standaard uitvoering
Ik zou hem zo af-fabriek nog niet willen

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Die Z van een paar posts terug is echt zonde ! ook als is het wel de latere en minder mooie versie dan het origineel, ik heb nog steeds een groot zwak voor de oude fairlady
[ Voor 7% gewijzigd door agentorangina op 09-01-2007 13:49 ]
Volgens mij heb jij totaal geen kaas gegeten van wat fout is en wat niet, of wel soms?dominic schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 20:31:
Dit was ooit een 200sx
[afbeelding]
Dit was ook ooit een 200sx
[afbeelding]
Ford Fiesta Shogun, wel 425pk (No kidding)
[afbeelding]
[afbeelding]
Supra's zijn een van mijn favs, maar deze velgen kunnen echt niet
[afbeelding][afbeelding]
TransAm
[afbeelding]
Firebird
[afbeelding]
Chevelle
[afbeelding]
BMW M5 Caddy
[afbeelding]
Wie de M6 niet lelijk vond, moet nu even doorscrollen..
[afbeelding][afbeelding]
Koude lucht..
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde geldt hiervoor.
[afbeelding]
Ken uw klassiekers.
[afbeelding]
BMW 850, of is het nou een Ferrari?
[afbeelding]
Platte kont
[afbeelding]
Senator (?) V8
[afbeelding]
Renault 4
[afbeelding]
BMW 3-serie, maar hij had liever een Skyline..
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hummer GT
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Civic met Integra neus
[afbeelding][afbeelding]
Datsun 240z
[afbeelding]
Mitsubishi Pajero
[afbeelding][afbeelding]
Nee het is geen Skyline, echt niet..
[afbeelding]
Euh..
[afbeelding]
Als een auto een grote V8 heeft, waarvan de supercharger/luchtfilter er flink boven uitsteekt is dit niet fout. Meer GO dan Show.
Al die auto's, met mega grote banden, dat is niet fout, dat is functioneel voor Offroad... wat is daar nu fout aan ?
Als je foto's zoekt van foute auto's moet je toch echt beter je best doen, ipv alleen de opvallende eruit te pakken, want 90% van de auto's die jij laat zien zijn echt voor een bepaald doel gemaakt.
[Auto] Foute Tuning - Deel 19
Ecodan warmtepomp
Hey laat de oude topics eens met rust, we zijn ondertussen alweer halverwege deel 19 hoorNaresh schreef op zondag 04 februari 2007 @ 12:44:
op naar deel 19 dan maar