Ik kan me zo voorstellen dat als die bak helemaal grijs gespoten was op de 4 zijportieren na dat het mógelijk noet iets zou kunnen lijken (op een SMART
) maar dit lijkt echt helemaal nergens op.
Doet me denken aan die Benetton Polo van jaaaren geleden, zo FOEILELIJK 
Zie je in Duitsland nog wel eens rijden, echt verschrikkelijke dingen vind ik dat he

Zie je in Duitsland nog wel eens rijden, echt verschrikkelijke dingen vind ik dat he
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
HeheKing_Louie schreef op zondag 06 augustus 2006 @ 22:11:
[...]
Laat me raden, dit was ooit een Daihatsu Cuore?
Nee, dit was echt een Z3, nog een redelijk vlotte versie ook geloof ik. 3.2 6-cylinder lag erin als ik me niet vergist heb.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
dan was het een M roadster met het M3 blok.. Z3 is hooguit een 3.0Wom schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 00:46:
[...]
Hehe![]()
Nee, dit was echt een Z3, nog een redelijk vlotte versie ook geloof ik. 3.2 6-cylinder lag erin als ik me niet vergist heb.
Anoniem: 105758

Wtf zit er allemaal in deze auto?

HAHA een spoiler van karton en ducktape langs de randen
Die bovenste foto is oud, ik heb er meer van ('t is een omgebouwde skoda) en die stammen uit 2001Anoniem: 105758 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 08:40:
[afbeelding]
Wtf zit er allemaal in deze auto?
[afbeelding]
HAHA een spoiler van karton en ducktape langs de randen

Nou zal die Smart er niet harder door gaan, maar het is wel netjes gedaan vind ikBarracuda_82 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:26:
Afgelopen zaterdag in Duitsland:
[afbeelding]
[afbeelding]
niet helemaal een auto maar wel grappig.
Klik
Klik
Dan vind ik dat hij niet in dit topic hoort...
Die smart is wel heel erg oerlelijk zeg, vooral die sideskirts
het is een botsautoPimorez schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:01:
Die vind ik toch wel weer wat hebben imhoBarracuda_82 schreef op maandag 07 augustus 2006 @ 17:26:
Afgelopen zaterdag in Duitsland:
[afbeelding]
[afbeelding]
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ja man... met 12 vierkante meter racegaas ga je vast harder

Ik blijf het een rijdende helm vinden, zo'n Smart.
BotsautoPimorez schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:01:
Je kunt auto's zó lelijk vinden dat ze grappig wordenPimorez schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 13:15:
Maar je vind hem wel grappig... Je moet hem lelijk vinden
Ik ga er wel in rijden hoorWom schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:21:
Ik blijf het een rijdende helm vinden, zo'n Smart.
Gewoon beetje tunen:
http://www.youtube.com/watch?v=wIkwdv1kvmo
Begrijp me niet verkeerd, zijn ideale auto's voor in de stad, maar voor mij persoonlijk véél te klein. Ik heb er twee dagen in gereden toen ik schade liet herstellen aan mijn auto, maar op de snelweg voelde ik me niet echt veilig (plus het vervelende stuitergedrag op drempels). Maar in de stad lag je iedereen uit.Vandread schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 14:33:
[...]
Ik ga er wel in rijden hoor
Gewoon beetje tunen:
http://www.youtube.com/watch?v=wIkwdv1kvmo
Ben denk ik de enige, maar ik vind hem echt super vett!! Ik denk dat je dit sowieso meer kan gaan verwachten in de toekomst, van dit soort vormen.
Ik vind de neus-loze trucks die ze nu gebruik echt niet om aan te zien!
[ Voor 8% gewijzigd door Wootism op 08-08-2006 14:50 ]
Smart... ik heb een keer 200 meter achterin gezeten en dat heeft me aardig wat pijn in m'n rug opgeleverd
Tja, hij heet toch ook niet voor niets 'For2'
Die twee mensen horen uiteraard voorin, en dat achterin is meer voor bagage enzo dacht ik
Die auto heeft een hoge aaibaarheidsfactor 
En IMHO is die niet fout, maar gewoon heel tof gedaan! Natuurlijk ga je er neit mee rijden, maar je moet wel durven om zo iets te bouwen!
En IMHO is die niet fout, maar gewoon heel tof gedaan! Natuurlijk ga je er neit mee rijden, maar je moet wel durven om zo iets te bouwen!
Beuuh

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
En wat als het je enige auto is?proller schreef op woensdag 09 augustus 2006 @ 22:54:
Natuurlijk ga je er neit mee rijden [..]
UiteraardTheZeroorez schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 15:38:
Tja, hij heet toch ook niet voor niets 'For2'Die twee mensen horen uiteraard voorin, en dat achterin is meer voor bagage enzo dacht ik
bron: autoweekDe Russische tuner TMR heeft de Lada Kalina aangepakt. Van het nieuwe model maken ze een onvervalste GTI.
In West-Europa wil het maar niet vlotten met de Lada Kalina. De importeur doet reuze zijn best, maar de export naar onze regio wil nog niet op gang komen. In Rusland rijden ze er alweer enige tijd meer rond, en de eerste exemplaren zijn in handen gevallen van tuners. Het eerste resultaat is deze Lada Kalina TMS GTI.
De motor van de Kalina GTI levert 161 pk en heeft een maximale trekkracht van 169 Nm. De maximum snelheid is 220 km/u. Veel meer is er over de technische gegevens niet bekend. TMS heeft er alles aan gedaan om de GTI een opvallende verschijning te maken. Allereerst is er de netvliesverschroeiende oranje kleur. Daarnaast is er een uitgebreide bodykit met als uitsmijter een enorme achterspoiler op de kofferbak en is er een in het midden geplaatste dubbele uitlaatpijp. In het interieur zijn er een racestuur en kuipstoelen. Opvallend is dat ook op de plek van de achterbank racekuipjes zijn geplaatst.
De Kalina GTI van TMS Tuning is gebaseerd op de vierdeurs versie. Er zijn van de nieuwe kleine Lada ook een hatchback- en een stationwagenvariant.
Meest jammere van deze auto is toch wel de spoiler...
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Ik vind die wieltjes wel wat aan de kleine kant; met name bij het achterwiel valt me dat op.
gister bij mij voor de deur, tigra's zijn mooie autootjes en mits subtiel getuned ook nog wel maar deze was echt niet mooi.

This too shall pass
Was deze al voorbij gekomen??

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)
Rijd ieMetalRush schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Het lijkt net een astra Gsquaddie schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 10:37:
[...]
bron: autoweek
Meest jammere van deze auto is toch wel de spoiler...
Kan iemand deze auto-n00b vertellen wat die hele sh*t boven de -waar de motorkap hoort te zitten- is?
Deze kwam ik laatst tegen in Harderwijk:

Hij was overigens te koop voor €2100,-
[spam]advertentie op Speurders: http://www.speurders.nl/a...opel_calibra_koopje_.html[/spam]

[spam]advertentie op Speurders: http://www.speurders.nl/a...opel_calibra_koopje_.html[/spam]
Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Ik zie 2 superchargers en een ram-air systeem.WFvN schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 22:59:
[...]
Volgens mij vliegt dat ding....
Kan iemand deze auto-n00b vertellen wat die hele sh*t boven de -waar de motorkap hoort te zitten- is?
Die spoilers zal hij vast ook wel nodig hebben.
idd anders vliegt zijn koffer bak open
Lekker zijn is een gave :)
Anoniem: 105758
haha die combo, het zijn al kut bakken. Maar die slaat echt alles :lol:
En die met de pallets is eigenlijk te bruut, hoe kom je erop. Dat die dat durft, statiegeld van een europallet is meer dan die lada (is t een lada?) waard is.
En die met de pallets is eigenlijk te bruut, hoe kom je erop. Dat die dat durft, statiegeld van een europallet is meer dan die lada (is t een lada?) waard is.
Daarnet heb ik weer wat gespot zeg.. geen foto's kunnen nemen, maar toch.. 
• Een Opel Tigra met een chroomen antenne, ruitenwisser-aandrukkers voor én achterop, en veel standaad plastic bumpers, maar toch Lexus-look achterlichten
• Een Opel Astra, zwart, met mooie zwarte velgen waar chroomen randen op zaten, helaas was dat ook het enige mooie aan de auto, en waren die wielen vééls te klein
• Een Mercedes e-klasse, met mooie zwarte achterlichten, enkel was hij NIET verbreed, maar had hij wél schorten voor en achter.., ook zaten er ontiegelijk slecht geplaatste chroome 'sierlijsten' om de koplampen heen

• Een Opel Tigra met een chroomen antenne, ruitenwisser-aandrukkers voor én achterop, en veel standaad plastic bumpers, maar toch Lexus-look achterlichten
• Een Opel Astra, zwart, met mooie zwarte velgen waar chroomen randen op zaten, helaas was dat ook het enige mooie aan de auto, en waren die wielen vééls te klein
• Een Mercedes e-klasse, met mooie zwarte achterlichten, enkel was hij NIET verbreed, maar had hij wél schorten voor en achter.., ook zaten er ontiegelijk slecht geplaatste chroome 'sierlijsten' om de koplampen heen
Die heb ik zien staan in Zeewolde, die prachtige luchthapper op zn motorkap zit ook heel profi bevestigdJozz schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 23:39:
Deze kwam ik laatst tegen in Harderwijk:
[afbeelding]

leeg
Dat zou kunnen, volgens mij is de eigenaar uit Zeewolde afkomstig, als ik dat zo zie op Speurders.4x2 schreef op vrijdag 11 augustus 2006 @ 20:23:
[...]
Die heb ik zien staan in Zeewolde, die prachtige luchthapper op zn motorkap zit ook heel profi bevestigd
Rice Calibra van hier uit de buurt:
Mooie stickers hoor

Mooie bumper met prachtige tape:

Later nog gesproken met die gast. Het is natuurlijk een 2.0 8v want een V6 is te duur of een turbo of zelfs een 16v. Maar hij kan wel die bumpers betalen en hij gaat hem ook nog helemaal laten overspuiten en die stickers zijn er "zodat het er die 2 maanden nog ff leuk uitziet"
Ricerts...
Mooie stickers hoor

Mooie bumper met prachtige tape:

Later nog gesproken met die gast. Het is natuurlijk een 2.0 8v want een V6 is te duur of een turbo of zelfs een 16v. Maar hij kan wel die bumpers betalen en hij gaat hem ook nog helemaal laten overspuiten en die stickers zijn er "zodat het er die 2 maanden nog ff leuk uitziet"

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Mjah, hij had het over dat de kit moest drogen ofzo. Ja dus want anders had het daar wel vast gezeten met schroeven ja.
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
En de plaatselijke trompettist weet ook weer waar zijn toeter heen is 
Ik háát te grote uitlaten, hier hadden beter heel mooi 2 bescheiden ovaaltjes onder kunnen zitten, half zo laag hangend (oftewel de onderkant van de ovaaltjes op ongeveer wat het midden is van deze pijp), is wel fout bij een 4-pitter, maar stukken mooier.
Ik háát te grote uitlaten, hier hadden beter heel mooi 2 bescheiden ovaaltjes onder kunnen zitten, half zo laag hangend (oftewel de onderkant van de ovaaltjes op ongeveer wat het midden is van deze pijp), is wel fout bij een 4-pitter, maar stukken mooier.
[ Voor 14% gewijzigd door Resistor op 12-08-2006 19:55 ]
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Ik laat aan jullie over om hem af te kraken. Ik geef jullie 1 hint Spoilers
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
wo0t, Supra spoiler op Celica ST-i spoiler .. [omewillem]deze spoiler op deze spoiler, deze spoiler op deze spoiler, en zij gaan wij naar booooooooooooven :+[/omewillem]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Hij heeft er zelfs 3 
Maarja, je moet wel hè, een Celica heeft ook zo_ongeloofelijk_veel kracht op die achterwielen.. Anders drift je gewoon naar huis..
Maarja, je moet wel hè, een Celica heeft ook zo_ongeloofelijk_veel kracht op die achterwielen.. Anders drift je gewoon naar huis..
Die airbrush is zeer goed gelukt, alleen jammer dat het dan weer op zo'n fout-gestylde celica terecht is gekomen
Als ie dat dakspoilertje niet had, en achterop maar 1 spoiler (of de standaard, of eventueel zo'n high wing) dan was het een stuk beter geweest! Bumper en skirts zijn niet lelijk, velgen zijn beetje 30 in een dozijn model maar dat kan je makkelijk verwisselen
En dan die middenbalk en de lampen nog aanpassen want die steken een beetje af tegen de paintjob.
Die spoilers zitten erop om te voorkomen dat die geesten enzo op die auto opstijgen
Die spoiler duwt ze naar beneden als ze rijden
Ecodan warmtepomp
wow.... gewoon eng hoeveel die echt op een F360 lijkt
ik vind het knap!
Beter dan enige conversie die ik ooit gezien heb.
Gelukkig lach je je kapot alstie vol gas weg rijdt
Beter dan enige conversie die ik ooit gezien heb.
Gelukkig lach je je kapot alstie vol gas weg rijdt
[ Voor 18% gewijzigd door Vandread op 14-08-2006 13:57 ]
Ja idd, zelfs de "snelste" 406 met de 3.0 V6 is niet echt snel...210pk en dan nog 8 seconden van 0-100 terwijl je auto er alseen Ferrari uitziet
Ecodan warmtepomp
gewoon TE sneu voor woorden...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Kijk !!!!!!!!!!!!1111111111 Ik ben uniek, ik heb een front engine Ferrari met 210pk en een 3l V6 !!!!!!!!!!!!111

Ecodan warmtepomp
Van die prestaties zul je, hier in Nederland bijvoorbeeld, toch weinig merken. Misschien wat aanpassingen zodat 'ie iets sneller optrekt, maar meer niet.
Waar ik me meer zorgen over maak: Het geluid
Waar ik me meer zorgen over maak: Het geluid

Mwoah, genoeg plekken waar je hem ff kan open trekken.
Ecodan warmtepomp
misschien wat voor die dealertjes. kunnen ze het pimpen op de boulevaar in een 406 2.0L 4pitter
1.6 zal vast ook wel te krijgen zijn?KappeNou schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 18:20:
misschien wat voor die dealertjes. kunnen ze het pimpen op de boulevaar in een 406 2.0L 4pitter
Sjonnie met ze sportauspuf en een 1.6 kan vast wel chicky's oppiken met die ferrraaarii horrrrr
Ik kwam deze kever tegen. Op een site vol met dit soort foto's.

En dit is de site waar ze allemaal op staan. http://groups.msn.com/DeHondaSiteVanPyThOnN/_whatsnew.msnw
En dit is de site waar ze allemaal op staan. http://groups.msn.com/DeHondaSiteVanPyThOnN/_whatsnew.msnw
[ Voor 19% gewijzigd door injectie op 15-08-2006 06:50 ]
TeamBVD
2 blowers....MetalRush schreef op donderdag 10 augustus 2006 @ 18:07:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Met 1 blower is het vaak al een uitdaging de boel op z'n plek te houden als het gas wordt open getrokken. Die dingen staan erom bekent dat de gegenereerde druk zo hoog kan zijn dat hij zichzelf los blaast. Laat staan wat er kan gebeuren als je een 2de toevoegt die de druk nog verder op pompt....
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Het lijkt wel of ze een oude S40 gebruikt hebben als basis.
volvo is zo ie zo als niks....
Lekker zijn is een gave :)
Tis toch gewoon een s80?-ET- schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:45:
Het lijkt wel of ze een oude S40 gebruikt hebben als basis.
ABN tikken is zowiezo ook niets he?Thrillseeka schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 11:53:
volvo is zo ie zo als niks....
Het is volgens mij nog altijd 'sowieso' in ABNVandread schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:09:
[...]
Tis toch gewoon een s80?
[...]
ABN tikken is zowiezo ook niets he?
volgens mij heeft de S80 toch van die 'uitstekende' handvaten en niet van die ingelegde?

dit bedoel ik dus
[edit]
owkay kan dus ook gewoon een S80 geweest zijn

dit bedoel ik dus
[edit]
owkay kan dus ook gewoon een S80 geweest zijn
[ Voor 53% gewijzigd door -ET- op 15-08-2006 12:25 ]
Nee, en anders worden ze meestal van Audi's afgesloopt, dat zie je ook altijd bij die golfjes

Is dat een 'omgepimpte' mazda mx3? (of mx5?)
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
lol ubergerapte mx5 ja
was vast spreektaal
Spreek ik dan ABNEntity schreef op dinsdag 15 augustus 2006 @ 12:12:
Het is volgens mij nog altijd 'sowieso' in ABN[/mierenneukmodus]

[ Voor 83% gewijzigd door Vandread op 17-08-2006 15:50 ]
3 lijkt niet echt op een 5SinergyX schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 15:43:
Is dat een 'omgepimpte' mazda mx3? (of mx5?)
En er kan ook nog eens 4 man inzittenJT schreef op maandag 14 augustus 2006 @ 14:34:
Kijk !!!!!!!!!!!!1111111111 Ik ben uniek, ik heb een front engine Ferrari met 210pk en een 3l V6 !!!!!!!!!!!!111![]()
![]()
Hail to the king baby!
Die Ferrari body kit is btw nog echt best mooi hoor. Ja, het is nep. Ik was in Engeland waar een groep online vrienden een MR2 aan het ombouwen waren naar zo'n ferrari testerrosa (hoe je dat spelt). Binnenkant is freaking nep, maar eenmaal gespoten/afgewerkt kan menig leek echt niet meer zien dat het een fake ferrari is. (hoe bedoel je, dat ding is een chick-magnet).
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, je kunt hem ook om laten bouwen naar 2-zitterurk_forever schreef op vrijdag 18 augustus 2006 @ 11:44:
[...]
En er kan ook nog eens 4 man inzitten
En ze zijn ook bezig volgens die site om te zorgen dat er een motor voorin en een achterin kan. Toch nog 2x210=420pk. FF chippen naar 226 per motor en je hebt 452pk. De Ferrari 360 heeft 400pk? Er zal dan niet meer zoveel verschil in zitten in snelheid schat ik:P
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
deze kit car is dan al wat beter 
>klik<
deze heeft tenminste ook wat powers
>klik<
deze heeft tenminste ook wat powers
The ironic part is that the Cyclone is powered by a trio of Audi engines. The mid-engine German sportscar can be ordered with an Audi 330-hp, 4.2-liter V8; 355-hp, 4.2-liter V8; and 445-hp, 6.0-liter W12. Pricing ranges from €74,800 for the less powerful 4.2-liter V8 version all the way up to €88,800 for the Cyclone W12. Any takers?
Moet zeggen dat het design een stuk minder is. Die Peugeot zou ik als Ferrari zien, die kar van jou dus echt_niet als Lambo.
Wel heeft hij een mooie Audi-motor, die Lambo's tegenwoordig ook hebben
Wel heeft hij een mooie Audi-motor, die Lambo's tegenwoordig ook hebben
Ik vind 'm best wel lijken op een Murcielago hoor. Uiteraard ontbreekt het Lamborghini logo en zijn de velgen minder, maar opzich ziet het er wel netjes uit.
De grote lijnen ja. Ik zou zeggen, zet eens even de voor- en achterkant van zo'n Peugeot naast die van een Ferrari en vergelijk het.
Doe vervolgens hetzelfde met die Murcièlago, vooral bij de achterkant. Zie je nu wat ik bedoel? Het kan zijn dat het mij allemaal meer opvalt omdat ik sowiezo veel meer op de hoogte ben van alles bij Lambo dan bij Ferra, maar toch..
Doe vervolgens hetzelfde met die Murcièlago, vooral bij de achterkant. Zie je nu wat ik bedoel? Het kan zijn dat het mij allemaal meer opvalt omdat ik sowiezo veel meer op de hoogte ben van alles bij Lambo dan bij Ferra, maar toch..

Je hebt inderdaad wel gelijk, als je er even goed naar kijkt zie je wel gauw dat het geen echte Lamborghini is, maar ik denk toch dat als ik er eentje voorbij zou zien rijden ik het niet zo gauw door zou hebben.