Een goede grap mag vrienden kosten.
Anoniem: 235591
Ik had werkelijk waar geen idee waar je het over had. Zeg dan gewoon dat het een schijthok isDeadsy schreef op zondag 06 maart 2016 @ 22:31:
[...]
Echt? Dat dat zilveren blik zo lelijk is dat het woord niet bestaat om het te beschrijven.
Dat vind ik een belediging voor schijthokken.Anoniem: 235591 schreef op maandag 07 maart 2016 @ 00:41:
[...]
Ik had werkelijk waar geen idee waar je het over had. Zeg dan gewoon dat het een schijthok is
Bij de meeste auto's waar teveel aan ''getuned'/verbouwd'' is vind je altijd nog wel iets dat mooi is.
Een bepaalde hoek of onderdeel welke wel leuk gedaan is, maar bij dat ding is gewoon elk detail lelijk.
Doordat de verhoudingen niet kloppen kan het gewoon nooit iets worden.
Bijvoorbeeld die bak van Leepu welke FFW gepost heeft vind ik lelijk, maar de gril vind ik wel wat hebben.
Gevalletje "Ik had geen geld voor een IROC Z28, dus ik verbouw maar een andere auto, zodat 'ie er enigzins op lijkt."
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
KF-97-TB
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Mwa, ook interessant!GAIAjohan schreef op maandag 07 maart 2016 @ 11:00:
Het kenteken van die vernachelde GT doet me denken aan onze oude Sierra..
KF-97-TB
Maar ik denk dat die GT reen tamelijk uniek verzamelaarsobject is eerlijk gezegd. Van een een of andere vergeten Duitse tuner.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
Banham Audi TT Cabrio replica kitcar rover 100
ik dacht een ford ka

Smokey'Licious Low'n'Slow Barbecue www.smokeylicious.nl

"special uitbouw kit"

http://www.marktplaats.nl...f8598c624&previousPage=lr
Met alle respect, maar als je dit inruilt als handelaar ben je toch echt wanhopig...
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
The ramblings of an idiot
Zolang er mensen zijn die zoiets bouwen, zijn er ook mensen die zoiets willen kopen omdat ze zelf niet zo handig zijn. Of het kopen voor de onderdelen - in welk geval de auto ws meer oplevert dan als geheelkuusj98 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"special uitbouw kit"
![]()
Met alle respect, maar als je dit inruilt als handelaar ben je toch echt wanhopig...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Nogal wat weinig voor een auto van 24 jaar oud. Terug 'gedraaid' much?Tellerstand: 104.216
De meest overbodig dingen bij de 'overige' neerzetten. En dan zit her er nog niet eens op ookachterruitwisser en sproeier

Er zitten wel meer van die "opties" niet op, zoals de elektrisch verstelbare buitenspiegels en de mistlampen...McBoom schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Nogal wat weinig voor een auto van 24 jaar oud. Terug 'gedraaid' much?
[...]
De meest overbodig dingen bij de 'overige' neerzetten. En dan zit her er nog niet eens op ook

Kan iemand mij trouwens vertellen waarom mensen een complete bodykit op zo'n wagen zetten, de wagen volledig laten overspuiten en vervolgens niet eens de moeite nemen om zo'n hok te verlagen? Dat lijkt wel heel vaak te gebeuren bij dat soort wagens.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]
Omdat dan bij de eerste drempel alle Tupperware eraf valt denk ik.Rhannie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:07:
[...]
Er zitten wel meer van die "opties" niet op, zoals de elektrisch verstelbare buitenspiegels en de mistlampen...![]()
Kan iemand mij trouwens vertellen waarom mensen een complete bodykit op zo'n wagen zetten, de wagen volledig laten overspuiten en vervolgens niet eens de moeite nemen om zo'n hok te verlagen? Dat lijkt wel heel vaak te gebeuren bij dat soort wagens.
Aye, zoals hij nu is zul je bij bepaalde drempels al problemen hebben. Leg hem lager en als je in bepaalde buurten woont zul je geeneens de buurt uit kunnen komen ermee.Daniel36 schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:10:
[...]
Omdat dan bij de eerste drempel alle Tupperware eraf valt denk ik.
Bij een Golf 3 gaat de teller bij 300.000 terug naar 0.McBoom schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:23:
[...]
Alleen het woordje total verdwijnt dan, zelf mogen ervaren...
NEE: dit is geen signature...
Ach, bij mijn Citroën C4 gaat de tripteller na 2000km weer op 0 staan. Ook zoiets, en het is gewoon een digitaal display, dus simpelweg door laten tellen tot 9999km is gewoon mogelijk...
[ Voor 14% gewijzigd door FastFred op 19-03-2016 21:02 ]
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
De elektrisch verstelbare buitenspiegels wel. Op de deur van de bijrijder zie ik geen verstelknop voor handverstelling zitten en die 'M3' spiegels zijn ook wel elektrisch verstelbaar te krijgen.Rhannie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:07:
[...]
Er zitten wel meer van die "opties" niet op, zoals de elektrisch verstelbare buitenspiegels en de mistlampen...
Ik ook... Maar een VR6 met 4 ton achter de kiezen... Dan moet er wel een heel dik boekje die het onderhoud aan kan tonen bij zitteniambig schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:37:
[...]
Bij een Golf 3 gaat de teller bij 300.000 terug naar 0.

Alleen de vorige eigenaar heeft em een GTI look proberen te geven. Met de nadruk op PROBEREN.
Foute voorspoiler/bumper, foute achter-onder spoiler (je ziet precies waar de uitlaat te heet wordt) en "witte achterlichtunits".....
Mocht er iemand zijn die dat wel mooi vind. Die bende is te ruil voor origineel....
Time is an illusion, Lunchtime doubly so
Het is een lopende VR6 met apk. Dit ding is wel een paar duizend waard zeker als je ziet hoe goed de leren bekleding is. Hoef je alleen de body kit er af te halen, origineel er op plaatsen wat zeker wel te vinden is voor een redelijke prijs, uitlaat vervangen wat ook wel voor een redelijke prijs te doen is. En je hebt een prima VR6 voor zo'n 3500€.kuusj98 schreef op vrijdag 18 maart 2016 @ 23:53:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
"special uitbouw kit"
![]()
Bij zo'n VR6 is het niet onwaarschijnlijk dat er een nieuw motorblok ingezet is. Genoeg tjappies die er mee van de weg geraakt zijn en er komt een donorblok vrij. Er zijn overigens wel degelijk echte golfjes van die tijd met nog 'maar' 100.000km op de teller zonder dat er mee gesjoemeld is.McBoom schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 14:23:
[...]
[...]
De meest overbodig dingen bij de 'overige' neerzetten. En dan zit her er nog niet eens op ook
Een goede schroefset kost gemakkelijk zo'n 800€ en kan flink wat kilometers mee. Ook is zo'n schroefset tweedehands ook zeker in trek. Bij verkopen aan een handelaar ga je die prijs niet mee krijgen als je er een goed merk schroefset onder hebt. Dan zet je er weer de originele onder en vang je er tweedehands nog weer 500€ voor.Rhannie schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 16:07:
[...]
Er zitten wel meer van die "opties" niet op, zoals de elektrisch verstelbare buitenspiegels en de mistlampen...![]()
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Ik was ook aan het kijken naar VR6'jes, en deze viel natuurlijk direct op. Helaas is er geen enkele originele Golf 3 VR6 te vinden op MarktplaatsTrue schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:20:
[...]
Het is een lopende VR6 met apk. Dit ding is wel een paar duizend waard zeker als je ziet hoe goed de leren bekleding is. Hoef je alleen de body kit er af te halen, origineel er op plaatsen wat zeker wel te vinden is voor een redelijke prijs, uitlaat vervangen wat ook wel voor een redelijke prijs te doen is. En je hebt een prima VR6 voor zo'n 3500€.
[...]
Bij zo'n VR6 is het niet onwaarschijnlijk dat er een nieuw motorblok ingezet is. Genoeg tjappies die er mee van de weg geraakt zijn en er komt een donorblok vrij. Er zijn overigens wel degelijk echte golfjes van die tijd met nog 'maar' 100.000km op de teller zonder dat er mee gesjoemeld is.
[...]
Een goede schroefset kost gemakkelijk zo'n 800€ en kan flink wat kilometers mee. Ook is zo'n schroefset tweedehands ook zeker in trek. Bij verkopen aan een handelaar ga je die prijs niet mee krijgen als je er een goed merk schroefset onder hebt. Dan zet je er weer de originele onder en vang je er tweedehands nog weer 500€ voor.

Originele auto's met een blok als een VR6 worden over de komende jaren goud waard, ze worden niet meer gemaakt, zijn allemaal opgevreten door aftermarket rotzooi en roesten zonder degelijk onderhoud zo weg...
Jammer, maar ondanks dat we hier wat te lachen hebben over bijvoorbeeld dit groen monster kan ik er best treurig van worden.
kuusj98 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:33:
[...]
Ik was ook aan het kijken naar VR6'jes, en deze viel natuurlijk direct op. Helaas is er geen enkele originele Golf 3 VR6 te vinden op Marktplaats. Allemaal verlaagd, turbo erop, bodykit van hier tot ginder, veel te dikke uitlaat en natuurlijk 20" Audi velgen met 200K km als kers op de taart
Die groene heeft overigens 25 eigenaren gehad, in mijn boekje meestal geen goed voorteken.
Originele auto's met een blok als een VR6 worden over de komende jaren goud waard, ze worden niet meer gemaakt, zijn allemaal opgevreten door aftermarket rotzooi en roesten zonder degelijk onderhoud zo weg...
Jammer, maar ondanks dat we hier wat te lachen hebben over bijvoorbeeld dit groen monster kan ik er best treurig van worden.
Als je hobbymatig een VR6 rijdt van die leeftijd heb je 'm verlaagd. Ten eerste ligt een GTI/VR6 sowieso lager dan een non-GTI uitvoering, de veren zijn namelijk 3 cm korter. Maar als je echt opzoek bent naar een VR6 in originele staat met minder dan 200.000km op de teller die ook nog eens elke paar maand een goede rit gehad heeft en elk jaar en bij elke 10.000km z'n onderhoud gehad heeft, moet je of 500KM naar Duitsland of bij de neef van je opa kijken. Hoe dan ook ga je in dat geval meer betalen dan een gloednieuwe Polo uit 2016.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Dat weet ik, ga bijvoorbeeld maar eens een 100% originele Golf 1 GTI zoeken voor een schappelijke prijs, niet te doen. Een Polo is echter geen VR6, en dat is het hem juist. Je kunt bij iedere auto voor een afgetrapt model gaan of een fatsoenlijk model. Ach ja, goede tuning, foute tuning: het is allemaal niet zo bedoeld vanaf fabriekTrue schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:41:
[...]
Je weet dat als je een echt mooie VR6 wilt je nu al zo'n 8000-10.000€ moet betalen hé...
Als je hobbymatig een VR6 rijdt van die leeftijd heb je 'm verlaagd. Ten eerste ligt en GTI/VR6 sowieso lager dan een non-GTI uitvoering, de veren zijn namelijk 3 cm korter. Maar als je echt opzoek bent naar een VR6 in originele staat met minder dan 200.000km op de teller die ook nog eens elke paar maand een goede rit gehad heeft en elk jaar en periodiek z'n onderhoud gehad heeft, moet je of 500KM naar Duitsland of bij de neef van je opa kijken. Hoe dan ook ga je in dat geval meer betalen dan een gloednieuwe Polo uit 2016.
Anoniem: 97348
Misschien een golf 3 botsing gehad met een golf 4?Franco10 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 08:51:
Als we het over de VW Golf hebben heeft VW zelf de mooiste foute tuning natuurlijk. Als ik zo'n cabrio zie die van achteren een Golf 3 is en van voor een Golf 4, man man man.
Tuning op zich is niet zo erg, maar zorg dan wel dat het bij de auto past. Geen hightech stuff bij een pré 90 model.
Zelfde fout als met led verlichting in oud model auto.
Je kan het ook zo zien, gelukkig zijn zulke auto's niet meer te vinden voor een schappelijke prijs. Jaren lang waren zulke auto's te vinden voor weinig tot niets, dus ze worden verwaarloost en verbouwd en uiteindelijk verdwijnen ze.kuusj98 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:59:
[...]
Dat weet ik, ga bijvoorbeeld maar eens een 100% originele Golf 1 GTI zoeken voor een schappelijke prijs, niet te doen. Een Polo is echter geen VR6, en dat is het hem juist. Je kunt bij iedere auto voor een afgetrapt model gaan of een fatsoenlijk model. Ach ja, goede tuning, foute tuning: het is allemaal niet zo bedoeld vanaf fabriek.
Ze zijn nu dus zeldzaam en dat drijft de prijs op, doordat ze relatief duur zijn worden ze niet meer zomaar verwaarloost en dus behouden. Ook wordt het steeds sneller interessant een wat minder exemplaar netjes te maken.
Persoonlijk heb ik niets met een VW, maar voor veel andere modellen geld hetzelfde. Vaak is het duurder worden het beste wat een model kan overkomen, dan ontstaat er ruimte om ervoor te zorgen.
In de toekomst wordt deze zeker teruggebouwd naar origineel: het is geen GTI en het wordt geen GTI.

Oh ja de achteronder spoiler is er al vanaf: iemand interesse?
[ Voor 21% gewijzigd door 2bmws op 23-03-2016 14:53 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die is er inmiddels af
Was nodig voor de APK - met de originele lichten is dat niet nodig, maar ook die worden verwijderd.Kenhas schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:19:
Die reflectoren onder de achterlichten maken het echt wel helemaal af
Zo ziet een 206 GTI er ook helemaal niet uit?!2bmws schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 14:48:
Hier mijn fout getunede 206.
In de toekomst wordt deze zeker teruggebouwd naar origineel: het is geen GTI en het wordt geen GTI.
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh ja de achteronder spoiler is er al vanaf: iemand interesse?
Die zijn namelijk amper verschillend in vergelijk met de XS modellen
Alleen het interieur, velgen en uitlaat eindpijpje zijn anders
RC had idd andere bumpers, voornamelijk om de auto langer te maken (ter homologatie voor het WRCGWBoes schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:55:
Had de 206 RC niet een andere bumper. Niet zoals deze maar leek er volgens mij wel wat op.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Een Ford Ka heeft maar 5 cijfersiambig schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 20:37:
[...]
Bij een Golf 3 gaat de teller bij 300.000 terug naar 0.
Heeft ook geen toerenteller trouwens. Of een motortemperatuur-teller.
Dat is de GT, de RC is een 177pk versie van de 206, die heeft de 'normale' bumpersThunderNet schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:59:
[...]
RC had idd andere bumpers, voornamelijk om de auto langer te maken (ter homologatie voor het WRC)
GT

RC

ah my bad
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Schijnt vaker gedaan te worden:NiGeLaToR schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:15:
Was deze al eens voorbij gekomen?
Chrysler 300C 'Bentley edition' zullen we er maar van maken.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Op welke sportieve versie het dan ook moet lijken: het was schijnbaar de bedoeling dat het er sportiever uitziet dat het in werkelijkheid is.....FabianGTI schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 15:48:
[...]
Zo ziet een 206 GTI er ook helemaal niet uit?!![]()
Die zijn namelijk amper verschillend in vergelijk met de XS modellen
Alleen het interieur, velgen en uitlaat eindpijpje zijn anders
IMHO ziet het er niet uit en moet de bumper vervangen gaan worden (zodra ik tegen een fatsoenlijke bumper aanloop voor weinig)

Ook die zogenaamde Lexuslights zullen vervangen gaan worden....
[ Voor 99% gewijzigd door Rene op 23-03-2016 23:22 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
En de GT bumperset is übercool. Jammer dat ze niet meer origineel te vinden zijn. Ook hier zijn ze nagenoeg allemaal fout getuned.
(Ikzelf heb daar overigens ook aan meegedaan door er 17" OZ super leggera velgen onder te schroeven, samen met een schroefset en ander uitlaatsysteem. Med de jaren en de wijsheid die ik nu heb zou ik hem helemaal showroom origineel houden).
[ Voor 10% gewijzigd door Rene op 23-03-2016 23:21 ]
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Anoniem: 58485
Oeh, VR6kuusj98 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 00:33:
[...]
Ik was ook aan het kijken naar VR6'jes, en deze viel natuurlijk direct op. Helaas is er geen enkele originele Golf 3 VR6 te vinden op Marktplaats. Allemaal verlaagd, turbo erop, bodykit van hier tot ginder, veel te dikke uitlaat en natuurlijk 20" Audi velgen met 200K km als kers op de taart
Die groene heeft overigens 25 eigenaren gehad, in mijn boekje meestal geen goed voorteken.
Je moet niet op Marktplaats kijken, maar even in het buitenland, duitsland, swiss enz. De kans dat je daar een in goede staat eentje kunt vinden voor een goed bedrag is aanzienlijk. Als een auto 18 eigenaren heeft gehad dan moet je daar echt ver weg van blijven

http://www.dailymotion.com/video/x3galt2
Mooie aflevering van Wheeler dealers op de Corrado VR6. Ik heb zelf een VR6 voor ongeveer 2 jaar gereden. Nee je vind ze niet meer met lage km-standen, je vind ze ook bijna niet meer van lui die er goed voor hebben gezorgd, maar het is de moeite waard even in het buitenland te kijken.
Je krijgt vooral op die leeftijd te maken met roest, en alles dat een keer aan de beurt gaat komen dat aan vervanging toe is. Als je een VR6 project gaat doen, dan kan je in ieder geval lik op stuk nemen dat je altijd goedkoper uit zult zijn dan wanneer je je aan een S4 of RS4 gaat wagen.
Bedoel een onderdeel hier en daar trek je zo van de sloop af, een onderdeel voor zo'n audi kost je 10x meer, en zeker wanneer het gaat om RS ipv S.

Dit was de mijne, 3 weken na verkoop is het total loss gereden.
Truth be told... Een RS4 rijdt 10x beter dan dat een Golf ooit zou kunnen. Een golf is licht, stuurt prettig en had het voor zijn tijd (1992) best comfort / luxe in zo'n auto. Maar het roest aan alle kanten, het materiaal is goedkoop, en rijden in een golf brengt een zekere verkeerde karma over je heen.
En ja, als je snel wilt gaan met een VR6 in het algemeen, is een turbo natuurlijk de beste uitweg. Het ontwerp van zo'n 12V cilinderkop beperkt vooral het vermogen om hoger te kunnen dan 220PK. Alles daarboven zal je toch echt op geblazen moeten. Er is heel veel docu te vinden over de VR6, hele knappe en compacte motor, maar de VR6 24V of zelfs 3.2 VR6 waren uiteindelijk 'beter'.
De ultieme golf VR6 moet er toch eentje met vierwielaandrijving + een turbo zijn.
Je gaat een Golfje vergelijken met een RS4 en dan ook nog zeggen dat een RS4 stukken beter rijdt?
Ik snap dat je van de Audi bent en blij/trots bent op je RS4 (want dat lees ik inderdaad overal) maar dit zo benoemen is toch wel 'opvallend'.
In het buitenland is meestal nog de beste optie, maar dan krijg je zo'n nieuwe platen en dat ziet imho echt niet uit en doet ook niet veel goeds voor de verkoop. Maar goed, als je je de moeite gaat doen zo'n bak uit het buitenland te halen doe je dat meestal niet met de intentie hem weer binnen korte termijn te verkopen.Anoniem: 58485 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:25:
[...]
Oeh, VR6
Je moet niet op Marktplaats kijken, maar even in het buitenland, duitsland, swiss enz. De kans dat je daar een in goede staat eentje kunt vinden voor een goed bedrag is aanzienlijk. Als een auto 18 eigenaren heeft gehad dan moet je daar echt ver weg van blijven
Mooie aflevering van Wheeler dealers op de Corrado VR6. Ik heb zelf een VR6 voor ongeveer 2 jaar gereden. Nee je vind ze niet meer met lage km-standen, je vind ze ook bijna niet meer van lui die er goed voor hebben gezorgd, maar het is de moeite waard even in het buitenland te kijken.
Je krijgt vooral op die leeftijd te maken met roest, en alles dat een keer aan de beurt gaat komen dat aan vervanging toe is. Als je een VR6 project gaat doen, dan kan je in ieder geval lik op stuk nemen dat je altijd goedkoper uit zult zijn dan wanneer je je aan een S4 of RS4 gaat wagen.
Bedoel een onderdeel hier en daar trek je zo van de sloop af, een onderdeel voor zo'n audi kost je 10x meer, en zeker wanneer het gaat om RS ipv S.
[afbeelding]
Dit was de mijne, 3 weken na verkoop is het total loss gereden.Ik stapte toen over op Audi omdat ik dat nettere auto's vond. Het was een A3 2.0 TDI met DSG geworden. Opzich geen verkeerde auto, maar ik wou iets snellers, dat uiteindelijk een RS4 geworden is.
Truth be told... Een RS4 rijdt 10x beter dan dat een Golf ooit zou kunnen. Een golf is licht, stuurt prettig en had het voor zijn tijd (1992) best comfort / luxe in zo'n auto. Maar het roest aan alle kanten, het materiaal is goedkoop, en rijden in een golf brengt een zekere verkeerde karma over je heen.
En ja, als je snel wilt gaan met een VR6 in het algemeen, is een turbo natuurlijk de beste uitweg. Het ontwerp van zo'n 12V cilinderkop beperkt vooral het vermogen om hoger te kunnen dan 220PK. Alles daarboven zal je toch echt op geblazen moeten. Er is heel veel docu te vinden over de VR6, hele knappe en compacte motor, maar de VR6 24V of zelfs 3.2 VR6 waren uiteindelijk 'beter'.
De ultieme golf VR6 moet er toch eentje met vierwielaandrijving + een turbo zijn.
Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in een RS4/6 heb gezeten, wel gereden in een A4 2.0TDI uit 2012 en gezeten in een S8 2014. Ik weet niet waar het door komt, maar zó veel fijner vond ik die Audi's nu ook weer niet. De A4 was zo traag als wat, en de S8 was meer een tank met overgewicht. Het blijft allemaal VAG, en het blijven allemaal dezelfde TFSI's in higher-end VAG producten van een Golf tot een RS6, be it met meer cilinders. Keuze tussen huidige op oprit staande GTI V of een RS4? GTI all day long, genoeg plezier mee te beleven, redelijk normaal uiterlijk en qua kosten buiten de aanschafprijs nog redelijk te verantwoorden.
R32 blijft toch een droom, maar die worden er ook niet jonger op. Helaas worden ook die dingen steeds vaker slachtoffer van fout tuning, en zullen we over 10 jaar hetzelfde probleem als met de oude VR6'sjes hebben.
Ik dacht dat ik met het rijden van een VR6 er qua beleving van een auto wel 'was' totdat ik in een Audi in het algemeen stapte. Veel beter voor elkaar, ja premium enzo, maar je hebt een stuk robuuster voertuig onder je zitten. Persoonlijk wil ik niets anders meer nu dan mijn quattro aangedreven baksteen met belachelijk veel vermogenNeutraleTeun schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:31:
Serieus?
Je gaat een Golfje vergelijken met een RS4 en dan ook nog zeggen dat een RS4 stukken beter rijdt?
Ik snap dat je van de Audi bent en blij/trots bent op je RS4 (want dat lees ik inderdaad overal) maar dit zo benoemen is toch wel 'opvallend'.
Ik zou alleen een VR6 als hobbyproject in huis halen als ik:
- Het een turbo project zou maken, serieus vermogen, lekker licht voertuig
- Meedoen op de ring enzo
Als daily zou ik het verschrikkelijk nu vinden om in een Golf 3 te moeten rijden. Een corrado is wat stijlvoller vind ik. Voor die tijd waren het vrij snelle N/A auto's die richting de 200PK tikte.
Maar een goede VR6 ga je bijna niet meer vinden, zonder 10+ eigenaren te hebben gehad. Een RS4 met 1 eigenaar vinden is al de hoofdprijs. Je moet zoiets ook gaan gooien op restauratie.. alles reviseren, motor, bak, chassis, gaat je geld kosten, dat is zeker.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 24-03-2016 03:26 ]
En die VR6-en.... tja. Leuk geluidje, verder geen reden om er voor te kiezen.
Even los van een R32 met inderdaad vierwielaandrijving, was het bij de Golf 3 echt niet zo'n feest.
Werd eruit gereden door een Japanner met minder cilinderinhoud.
De Golf 3 VR6 was inderdaad misschien niet heel erg zwaar, maar het was een relatief zware motor ver voorin. Maar ik begrijp dat je dat niet echt een issue vind als je nu een Audi rijdt
En de VR6 eigenaren vertelde me toen al eerlijk dat de garage vaak bezocht moet worden. En ik denk dat de Golf 3 misschien wel de slechtste Golf is van alle Golfjes?
Roestbak, bedrading niet fantastisch, liep achter qua allemaal standaard ophanging dingen die een willekeurige Japanner al aan boord had.
En zoals eerder gezegd in dit topic, voor de prijs van een VR6 had je ook een Impreza 555 die toen al een 2.0 turbo en 4wd had, wat je nu zo fijn vind aan je Audi RS4.
Ik snap helemaal dat je veel plezier hebt aan je RS4, dat wel. Maar er was destijds voor hetzelfde geld ook genoeg anders leuks te koop.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
350z geen fijne daily? whut???NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 08:49:
Ach ja, smaak, beleving, voor iedereen anders. Maat van me rijdt een Nissan 350Z, heerlijke stuurmanswagen maar geen fijne daily. Ik heb een Cadi CTS gekozen - geen 13 in dozijn, heerlijke motor, achterwielaandrijving en genoeg comfort. Alleen weer geen echte stuurmansauto.
Nee, totaal niet, elke richel voel je, je hebt slecht zicht rondom en je kunt je kids niet meenemen. Voor dagelijks gebruik net zo handig als elke 2 zitter zonder comfort en bagageruimte
Anoniem: 472287
Mijn broer heeft hem ook een tijd als daily gebruikt, +-150km per dag. Maar goed, die zat altijd alleen in de auto, dan is het te doen. Hij is inderdaad vrij stijf om te rijden, maar als je vooral snelweg doet is het prima te doen.NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Nee, totaal niet, elke richel voel je, je hebt slecht zicht rondom en je kunt je kids niet meenemen. Voor dagelijks gebruik net zo handig als elke 2 zitter zonder comfort en bagageruimteNu ga jij me natuurlijk vertellen dat er vast iemand op aarde is die dat wel doet, maar dat is voor zowel de eigenaar in kwestie als mijzelf een duidelijke nogo.
Uiteindelijk vanwege de vriendin en groeiende vriendschap met het tankstation toch over gegaan op een 120D
Oef dat is inderdaad pittig, als je zoveel rijdt. Ondanks dat ik met m'n CTS prima 1:10 - 1:11 kan rijden, doe ik dat niet zo vaakAnoniem: 472287 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:09:
[...]
Mijn broer heeft hem ook een tijd als daily gebruikt, +-150km per dag. Maar goed, die zat altijd alleen in de auto, dan is het te doen. Hij is inderdaad vrij stijf om te rijden, maar als je vooral snelweg doet is het prima te doen.
Uiteindelijk vanwege de vriendin en groeiende vriendschap met het tankstation toch over gegaan op een 120D
Qua foute tuning is er voor de CTS nog wel wat te doen om hem goed te verpesten. Ik twijfel nog een beetje over 20"velgen met zo'n glimmend randje en het nodige chroom werk om hem echt helemaal te verpauperen
Maar eigenlijk wilde ik alleen de originele velgen opnieuw in de chroom zetten, dat is alleen onbetaalbaar.
Doe het nou niet.... wij (de rest van de wereld) zit niet aan de binnenkant en moet dus tegen je "ik-ben-een-koele-rapper" uiterlijk aankijken.NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:12:
[...]
Oef dat is inderdaad pittig, als je zoveel rijdt. Ondanks dat ik met m'n CTS prima 1:10 - 1:11 kan rijden, doe ik dat niet zo vaakOverigens reed men vroeger Fiat 500 en een mini ook als daily zeg maar, dat zou je nu ook niet zo snel meer doen dus ja het is ook echt een luxe kwestie.
Qua foute tuning is er voor de CTS nog wel wat te doen om hem goed te verpesten. Ik twijfel nog een beetje over 20"velgen met zo'n glimmend randje en het nodige chroom werk om hem echt helemaal te verpauperen![]()
Maar eigenlijk wilde ik alleen de originele velgen opnieuw in de chroom zetten, dat is alleen onbetaalbaar.
Zo'n ding is prima gewoon mooi en gaaf te maken. Maak er nou niet zo'n fout apparaat van.
Lol, blij dat je de humor er van inziet. Was ook bedoeld als pun, want inderdaad, hij is juist in z'n standaard uiterlijk mooi in mijn optiek en ga daar niet aan kloten. De velgen zijn alleen minder en het vinden van alternatieven lukt me gewoon niet.Anoniem: 472287 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:14:
[...]
Doe het nou niet.... wij (de rest van de wereld) zit niet aan de binnenkant en moet dus tegen je "ik-ben-een-koele-rapper" uiterlijk aankijken.
Zo'n ding is prima gewoon mooi en gaaf te maken. Maak er nou niet zo'n fout apparaat van.
Nu:

Straks?

Nah, zonder gekkigheid, vind de chromen velgen mooi - maar de andere aftermarket velgen erop verpesten het snel.

CTS-V velgen zijn wel mooi, maar ook uniek en onbetaalbaar.
Dus wie weet doe ik lekker niets en rijden we mooi door
Oke als je een gezin hebt is het inderdaad niet de meest praktische auto maar voor de rest vind ik hem zelf als prima daily hoorNiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Nee, totaal niet, elke richel voel je, je hebt slecht zicht rondom en je kunt je kids niet meenemen. Voor dagelijks gebruik net zo handig als elke 2 zitter zonder comfort en bagageruimteNu ga jij me natuurlijk vertellen dat er vast iemand op aarde is die dat wel doet, maar dat is voor zowel de eigenaar in kwestie als mijzelf een duidelijke nogo.

Nice, wat een fraaie verschijning zo. Zou er zelf niet bij klanten in voor durven rijden, maar kan het wel waarderenitsleon schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:52:
[...]
Oke als je een gezin hebt is het inderdaad niet de meest praktische auto maar voor de rest vind ik hem zelf als prima daily hoor![]()
[afbeelding]
En wat ik al zei - net welke eisen je aan een daily driver stelt. Zowel de maat van me als ik zelf moeten gewoon bij klanten voor kunnen rijden, hoewel je auto geen zak zegt over je bedrijf of over jou oordelen mensen er wel direct over. In de VS huur je een Porsche om indruk te maken op je potentiële klanten, in NL leen je een boodschappen auto van iemand om niet de 'verkeerde indruk' te wekken.
Dat klopt zeker. Zo heb ik regelmatig een auto van een collega gereden om naar klanten te gaan want om als 24 jarige broekie met z'n auto aan te komen (is al wat jaartjes terug) geeft inderdaad een slechte indruk.NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Nice, wat een fraaie verschijning zo. Zou er zelf niet bij klanten in voor durven rijden, maar kan het wel waarderen![]()
En wat ik al zei - net welke eisen je aan een daily driver stelt. Zowel de maat van me als ik zelf moeten gewoon bij klanten voor kunnen rijden, hoewel je auto geen zak zegt over je bedrijf of over jou oordelen mensen er wel direct over. In de VS huur je een Porsche om indruk te maken op je potentiële klanten, in NL leen je een boodschappen auto van iemand om niet de 'verkeerde indruk' te wekken.
Ligt toch een beetje aan de branche waar je in zit. In de (automotive) engineering, waar ik zelf werkzaam in ben, zie ik toch liever iemand in bovenstaande DatsunNissan voorrijden dan in een afgetrapte yaris of een 13 in een dozijn leasebak. Maar over het algemeen is het belangrijker dat het er verzorgt uit moet zien.NiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Maar als er wat verkocht moet worden mag het in Nederland idd niet te duur zijn. Ik ken iemand die prive altijd iets bijzonders rijdt (Jaguar XF) en daarnaast nog een normale auto heeft (V40) voor als hij naar klanten moet

En daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat je nooit onverwachts passagiers mee kunt nemen of een lading hardwareNiGeLaToR schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 09:02:
[...]
Nee er zijn genoeg alternatieven op een 2 zitter die ook snel genoeg zijn
Het voordeel is dan wel weer dat ik met stappen nooit de bob hoef te zijncalsonic schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:22:
[...]
En daar komt natuurlijk ook nog eens bij dat je nooit onverwachts passagiers mee kunt nemen of een lading hardware![]()
Nee er zijn genoeg alternatieven op een 2 zitter die ook snel genoeg zijn
En der gaat nog wel aardig wat spullen in die auto hoor mits je alleen in de auto zit.
Bij een van mijn stagebedrijven gedurende mijn MBO periode (jaaaaren terug) zei de directeur altijd: We kunnen allemaal BMW rijden hier, maar dat doen we niet. We rijden allemaal Ford, anders ziet de klant dat we veel teveel geld aan ze verdienen.GWBoes schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:33:
[...]
Maar als er wat verkocht moet worden mag het in Nederland idd niet te duur zijn.
"Unieke" cabrio.

Check vooral ook even het interieurshot..
[ Voor 7% gewijzigd door noes op 24-03-2016 15:16 ]
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i

Punctuality is the politeness of kings
Net gekeken, heerlijk programma, en een prachtige wagen toch ook. Ik vond het wel verrassend hoe modern de techniek was voor een auto van 24 jaar oud. Snap trouwens niet waarom er niet meer van dit soort shows zijn waar ze Europese klassiekers opknappen, zeker als je het vergelijkt met het aantal VS programma's op dat gebied.Anoniem: 58485 schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 01:25:
[...]
Ook de eerste keer dat ik ze bij Wheeler Dealers een fatsoenlijke winst zie maken, 2800 pond geïnvesteerd, voor 5500 pond verkocht, hoewel dat bij dit programma altijd een beetje flauwekul is omdat het arbeidsloon niet wordt meegerekend, en ze veel meer resources hebben dan een normale restaurateur, alleen al dat speciale tooltje van VW om het zonnedak los te krijgen bij 29:20, waar zou je dat normaal vandaan moeten halen
VAG stealer shipWeemism schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:37:
[...]
Net gekeken, heerlijk programma, en een prachtige wagen toch ook. Ik vond het wel verrassend hoe modern de techniek was voor een auto van 24 jaar oud. Snap trouwens niet waarom er niet meer van dit soort shows zijn waar ze Europese klassiekers opknappen, zeker als je het vergelijkt met het aantal VS programma's op dat gebied.
Ook de eerste keer dat ik ze bij Wheeler Dealers een fatsoenlijke winst zie maken, 2800 pond geïnvesteerd, voor 5500 pond verkocht, hoewel dat bij dit programma altijd een beetje flauwekul is omdat het arbeidsloon niet wordt meegerekend, en ze veel meer resources hebben dan een normale restaurateur, alleen al dat speciale tooltje van VW om het zonnedak los te krijgen bij 29:20, waar zou je dat normaal vandaan moeten halen.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Iets zegt me dat als ik naar m'n lokale VW dealer zou gaan voor een plastic tooltje specifiek gemaakt om de bekleding van het zonnedak van m'n '92 Corrado naar achteren te schuiven ze me zeer schaapachtig zouden aankijken. Hoewel ze dat in mijn ervaring doorgaans al vrij snel doen.
Maar misschien heb je gelijk
[ Voor 3% gewijzigd door Weemism op 24-03-2016 21:16 ]
Toen ik nog met de MR2 bezig was, had ik ook vaker speciaal spul nodig. Veelal vanuit Japan.
Aantal dealers waren inderdaad heel simpel 'nee kan niet/bestaat niet/etc'.
Toen ene gevonden die alles wel wou leveren.
Mailtje met de verzoeken en onderdelen en tijdje later had ik weer een pakketje binnen. 👍
Ik had ook een keer een 'vastzittend' raam. We hadden het iets anders aangepakt dan in deze video. Je kunt namelijk de hele bekleding aan het gehemeltje eraf halen. Zo kan je bij het gehele paneel en deze letterlijk van het dak schroeven. Het gebruik van dat tooltje kwam ook niet eens bij me op ofzoWeemism schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:37:
[...]
Net gekeken, heerlijk programma, en een prachtige wagen toch ook. Ik vond het wel verrassend hoe modern de techniek was voor een auto van 24 jaar oud. Snap trouwens niet waarom er niet meer van dit soort shows zijn waar ze Europese klassiekers opknappen, zeker als je het vergelijkt met het aantal VS programma's op dat gebied.
Ook de eerste keer dat ik ze bij Wheeler Dealers een fatsoenlijke winst zie maken, 2800 pond geïnvesteerd, voor 5500 pond verkocht, hoewel dat bij dit programma altijd een beetje flauwekul is omdat het arbeidsloon niet wordt meegerekend, en ze veel meer resources hebben dan een normale restaurateur, alleen al dat speciale tooltje van VW om het zonnedak los te krijgen bij 29:20, waar zou je dat normaal vandaan moeten halen.
Het idee erachter is creatief te zijn als monteur en met weinig toch winst kunnen maken. Dat het programma achteraan de zenders van Discovery wordt gezet en niet op de nederlandse zenders zal ook wel met een reden zijn. Blijkbaar vinden televisiemakers dat programma (nog) niet interessant genoeg.
Los daarvan, voor een autogarage die mensen in dienst heeft is het handelen in voertuigen ook handel. Je hebt immers personeel voor een salaris van 1200 tot 1600 in dienst, en met het binnen brengen van 4 auto's per maand op deze manier tikt het wel lekker aan.
Ken sommige mensen die zeer gewiekst zijn in handel, gewoon een auto opkopen met een enig budget, opknappen, en soms met 2500 euro marge weer wegdoen. Nou voor een halve tot naderhalve dag werk wel lekker verdiend zo.
Jup. Begon m'n eerste auto als Golf 3 CL met 75PK, vervolgens een 120PK Golf 3 GTI 8V, en erna een VR6. Dat laatste was wel het beste onder de hele reeks golfjes dat ik gereden had. Erna was het alleen maar audi. Gewoon net wat betercalsonic schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:01:
[...]
Had zelf destijds de golf vr6(type 3) leuke auto en erg veel plezier mee gehad![]()
Overigens ook nog een type 1 gti + type 2 gti gehad.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 58485 op 25-03-2016 08:33 ]
Had zelf destijds de golf vr6(type 3) leuke auto en erg veel plezier mee gehadWeemism schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 19:37:
[...]
Overigens ook nog een type 1 gti + type 2 gti gehad.
Dat interieur is gewoon zeer onvakkundig geschilderd. Nu slijt de verf eraf en komt het originele zwart er weer door.noes schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 15:15:
Een BMW E36 vermommen als E90 aan de voorzijde en als E60 aan de achterkant levert dit op:
"Unieke" cabrio. [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
![]()
Check vooral ook even het interieurshot..
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Je hoeft je toch voor een Chrysler 300C niet te schamen. Maar dit vind ik gewoon triest. De bestuurder afficheert zich zo als een looser.NiGeLaToR schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 16:15:
Was deze al eens voorbij gekomen?
Chrysler 300C 'Bentley edition' zullen we er maar van maken.
Je hebt deze zeker niet gezien:Obelink schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:31:
[...]
Dat interieur is gewoon zeer onvakkundig geschilderd. Nu slijt de verf eraf en komt het originele zwart er weer door.
Het kniepaneel onder het stuur en deurpaneel rechts zijn een totaal andere kleur

Bizar genoeg is de bouwer wel zover gegaan om E46 voorstoelen en achterbank te monteren, maar is het in de afwerking duidelijk fout gegaan...
Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier
Wel sneu, zoveel energie en geld insteken en dan blijven zitten met een wrak.deepbass909 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:13:
[...]
Je hebt deze zeker niet gezien:
[afbeelding]
Het kniepaneel onder het stuur en deurpaneel rechts zijn een totaal andere kleurDaar zit geen slijtage en heeft weinig meer met onvakkundig schilderen te maken, het is gewoon een andere kleur X: Verder zit er blijkbaar verkeerde verf op de pookhoes, ontbreken diverse kapjes trim en zitten er wel meer "slordigheden" in het interieur
En dat terwijl het uiterlijk best netjes gedaan is (al blijft het een verkrachting).
Bizar genoeg is de bouwer wel zover gegaan om E46 voorstoelen en achterbank te monteren, maar is het in de afwerking duidelijk fout gegaan...
Er klopt niets van de auto btw; km-stand is volgens marktplaats/NAP 325k, maar volgens de verkoper 282k. Verder is het origineel uit 91' en dan ondanks alle mislukte opsmuk toch nog zo'n vraagprijs.
Wellicht ideetje om de auto weer in onderdelen te knippen en zo te verkopen. Deze is klaar.
Naar mijn idee is het gewoon ook verfwerk.deepbass909 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:13:
[...]
Je hebt deze zeker niet gezien:
[afbeelding]
Het kniepaneel onder het stuur en deurpaneel rechts zijn een totaal andere kleurDaar zit geen slijtage en heeft weinig meer met onvakkundig schilderen te maken, het is gewoon een andere kleur X: Verder zit er blijkbaar verkeerde verf op de pookhoes, ontbreken diverse kapjes trim en zitten er wel meer "slordigheden" in het interieur
En dat terwijl het uiterlijk best netjes gedaan is (al blijft het een verkrachting).
De bestuurderstoel is het ergste, logisch die wordt het meeste gebruikt.
Het kniepaneel is ander materiaal, dus er kan andere verf dan lederverf gebruikt zijn, dus door de jaren heen sneller verkleurd dan de verf op het leder.
Het is ook nog eens een cabrio, misschien diverse keren in de zomer in de volle zon gestaan met open dak
Nu heb ik "toevallig" een E36-cabrio, waar dit gedrocht op gebaseerd is, en ik kan melden dat alles van het dashboard en interieurpanelen uit kunststof/vinyl is, tenzij het een individual was (maar dat was deze niet).dude88 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 12:45:
[...]
Naar mijn idee is het gewoon ook verfwerk.
De bestuurderstoel is het ergste, logisch die wordt het meeste gebruikt.
Het kniepaneel is ander materiaal, dus er kan andere verf dan lederverf gebruikt zijn, dus door de jaren heen sneller verkleurd dan de verf op het leder.
Het is ook nog eens een cabrio, misschien diverse keren in de zomer in de volle zon gestaan met open dak
Op de achterbank heeft wel water gestaan in ieder geval. Maar ik zie in de advertentie dat het ding ook al 5 jaar stil heeft gestaan

Ik denk dat iemand een weddenschap had verloren.
http://voorraad.autodataw...lini/m14/occ1867889-b25e0
Deze zag ik recent nog rijden hier in Gouda, waarom maken ze van zo'n ding niet gewoon een normale auto? aygo/107 formaat, ziet er nog best sportief uit
bijna 13k voor een brommobiel... kolere
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wauw, ding is luxer dan mijn gewone wagen!SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:19:
Zat even op die site van die BMWMXZ3 te kijken, kwam ik deze tegen:
Deze zag ik recent nog rijden hier in Gouda, waarom maken ze van zo'n ding niet gewoon een normale auto? aygo/107 formaat, ziet er nog best sportief uit
Die overhang aan de voorkant t.o.v. de stand van de voorwielen...

HENG HENG
Zo te zien had hij ook niet in de gaten dat capslock aan stond.SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:19:
Ik vind het altijd wel grappig om te zoeken naar de herkomst van diverse onderdelen bij zulke auto's, even een lijstje van wat ik zo zie:SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:19:
-achterlichten: Citroen c1
-koplampen: Vw polo
-deurgrepen: Fiat panda
-ruitbediening: Fiat bravo/a
-luchtroosters: Fiat 500
-paniekschakelaar: Fiat Seicento
-Sleutel: diverse Fiat's uit de jaren 80/90 (tipo, uno, cinquecento)
-velgen: fiat grande punto replicas
Wie maakt het lijstje verder af
zoiets?
Dat motertje zal wel een Cummins oid zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door Bestla op 26-03-2016 15:04 ]

En de subtiele details van dichtbij:

[ Voor 24% gewijzigd door Tomatoman op 26-03-2016 19:39 ]
Zo komen ze uit de fabriek gerold. "Lekker eigenwijs" of zo. En gekopieerd van Ken Block:Tomatoman schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 19:17:
Eerder deze week gespot in Antwerpen: een auto met lichtmetalen velgen met op de velgen plastic opzetstukken
[afbeelding]
En de subtiele details van dichtbij:
[afbeelding]

[ Voor 11% gewijzigd door Krentenbol op 26-03-2016 20:16 ]

Omdat bromfietsrijbewijs.SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 15:19:
Dan mogen opa en oma (en koters van 16) er nog (al) in rijden als ze geen rijbewijs (meer) hebben.
Meest achterlijke dingen die ooit op de weg zijn verschenen als je het mij vraagt. Dat wat er in rijdt is óf dement en de weg kwijt óf jong en onbezonnen.

Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.