De Nederbelg !
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Joopieboy schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:21:
Woei nieuw deeltje, ben benieuwd wat er nu weer voor moois langs komt!

op:

deze uit show je auto topic mogen hier ook wel vind ik:

ok het is een archief foto en destijds was dat misschien wel ok, maar tegenwoordig wel behoorlijk fout..

niet eens tuning, maar een kitcar... maar toch wel fout IMHO..
[ Voor 25% gewijzigd door ToolkiT op 24-07-2009 14:55 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?

vette bak zou je zeggen, en helemaal stoer dat je deze Lambo een paar uurtjes kan huren.
lekker blitsen, tot je het kenteken intikt bij de RDW
vind het wel een gevalletje oplichting eigenlijk
Kentekenshameete schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:57:
ik heb deze foto gemaakt tijdens Speed '09 in de autotron
[afbeelding]
vette bak zou je zeggen, en helemaal stoer dat je deze Lambo een paar uurtjes kan huren.
lekker blitsen, tot je het kenteken intikt bij de RDW![]()
vind het wel een gevalletje oplichting eigenlijk, omdat er bijstond (op de foto zie je 't bord net niet staan) datje deze lamborghini kon huren voor 450 euro per dag ofzo.
ach lambo is toch van Audi, dus maakt dat toch niet uitVoertuigsoort personenauto
Merk audi
Handelsbenaming AUDI A3; 75 KW
Brandstof benzine
APK
Vervaldatum APK 12-09-2009
Registratie
Datum aanvang tenaamstelling 14-09-2007 (1,9 jaar)
BPM € 5556
Voertuigsoort: personenauto
Merk: PONTIAC
Handelsbenaming:FIERO GT K6
Brandstof: Benzine
Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: Niet geregistreerd
Vermogen: Niet geregistreerd
en lijkt qua lijnen ook redelijk overeen te komen...
http://images.google.nl/i...e=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
[ Voor 30% gewijzigd door DropjesLover op 24-07-2009 15:13 ]
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Zoekresultaat
Geen resultaten gevonden voor: 62jfkx
Uitgebreid zoeken
[ Voor 46% gewijzigd door AzzKickah op 24-07-2009 15:13 ]

ik vind toch echt:AzzKickah schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:13:
Op dat kenteken krijg ik op RDW site geen resultaat
[...]

op zich vind ik ze niet eens zo fout eigenlijk. echte zullen het nooit zijn, maar er zitten best een paar mooie tussen (mits je het foute logo er af haalt). en die 2.8L gaat best aardig vooruit lijkt me.Sick Nick schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:19:
Die fiero's worden daar flink voor misbruikt, ook genoeg ferrari replica's op basis van een fiero zoals deze:
[afbeelding]
[ Voor 48% gewijzigd door DropjesLover op 24-07-2009 15:29 ]
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
idd, zelfde als MR2'sSick Nick schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:19:
Die fiero's worden daar flink voor misbruikt, ook genoeg ferrari replica's op basis van een fiero zoals deze:
[afbeelding]

deze is dan wel goed gelukt vind ik zelf:

Wel lelijk ja, dat je de "lambo" mag huren voor 450 euro per dag. Nou ja, als je daar in trapt dan roep je het ook wel over jezelf af. En dan nog zul je het merken denk ik.
En het lijkt me dat een 2.8 totaal niet vooruit komt, Amerikanen uit die tijd kennende.
Even opgezocht, 140pk op 1280 kilo
Waarom dat nou weer? Je krijgt iig een koekje van eigen deeg, gezien het met Corsa's begint
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
ik had de X en de K omgedraait..DropjesLover schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:10:
op 62-jf-kx vind ik toch echt een:
Voertuigsoort: personenauto
Merk: PONTIAC
Handelsbenaming:FIERO GT K6
Brandstof: Benzine
Aantal cilinders: 6
Cilinderinhoud: Niet geregistreerd
Vermogen: Niet geregistreerd
en lijkt qua lijnen ook redelijk overeen te komen...
http://images.google.nl/i...e=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi
goede link:
http://publiek.vwe.nl/?txtkentekenveld=62-jF-KX
[ Voor 5% gewijzigd door ToolkiT op 24-07-2009 15:39 ]
Hier een mooi voorbeeldje. Wordt bij de 355 erg lastig om van echt te onderscheiden.

Als je er dan laatste generatie turbomotor in legt dan heb je nog aardige prestaties ook. (onder de 6 sec naar de 100 met 250pk)
Hier staan nog wat foute voorbeeldjes:
http://teakdoor.com/thail...-caught-up-ferrari-2.html
Alleen die gast weet niet dat die 3e een zeer zeldzame TRD versie is, of een bijna even zeldzame bodykit daarvoor. Zeldzamer dan de gemiddelde ferrari haha.
[ Voor 24% gewijzigd door !null op 24-07-2009 15:45 ]
Heeeeel apart, kheb wel 6 keer gecheckt of ik een typfout had gemaakt maar dat was niet het geval..DropjesLover schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:28:
[...]
ik vind toch echt:
[afbeelding]
[...]
op zich vind ik ze niet eens zo fout eigenlijk. echte zullen het nooit zijn, maar er zitten best een paar mooie tussen (mits je het foute logo er af haalt). en die 2.8L gaat best aardig vooruit lijkt me.
Anoniem: 94768
Tja, Corsa's zijn inderdaad helaas vaak sjappie wagens!null schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:36:
[...]
Waarom dat nou weer? Je krijgt iig een koekje van eigen deeg, gezien het met Corsa's begint

Of als in, hij ziet ze graag verbouwd?
[ Voor 38% gewijzigd door !null op 24-07-2009 15:48 ]
Anoniem: 4629
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=elAK6yJtpyk]
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 24-07-2009 16:45 ]
Een Honda NSX valt ook te misbruiken naar een ferrari.
De Nederbelg !
Ik vind zo'n 2CV het niet waard, maar wel een gaaf ding geworden
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Opel fan boy!

Het leven is te kort om geduld te hebben!
Het is kennelijk niet eens een echte, maar ziet niemand de kentekenplaat F355 achter de voorruit liggenshameete schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 14:57:
ik heb deze foto gemaakt tijdens Speed '09 in de autotron
[afbeelding]
lekker blitsen, tot je het kenteken intikt bij de RDW![]()
vind het wel een gevalletje oplichting eigenlijk, omdat er bijstond (op de foto zie je 't bord net niet staan) datje deze lamborghini kon huren voor 450 euro per dag ofzo.

edit: Die 2CV is dat nou een Ferrari met een andere body of een 2CV met een Ferrari motor? Het eerste toch?
[ Voor 7% gewijzigd door Ethirty op 24-07-2009 18:02 ]
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Was me idd ook al opgevallen ja.. hoezo identiteits crisisEthirty schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:55:
[...]
Het is kennelijk niet eens een echte, maar ziet niemand de kentekenplaat F355 achter de voorruit liggen
En pontiac die eruitziet als een lambo maar denkt een Ferrari te zijn
Het is een hybrideEthirty schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 17:55:
[...]edit: Die 2CV is dat nou een Ferrari met een andere body of een 2CV met een Ferrari motor? Het eerste toch?
[ Voor 31% gewijzigd door ToolkiT op 24-07-2009 18:04 ]
Lengte van de auto kun je hem meestal zeer snel aan herkennen. Tenminste daar herken ik ze aan!null schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:41:
Ja MR2's zijn er dus zeer geschikt voor. Al vind ik het nog steeds niks, liever origineel.
Hier een mooi voorbeeldje. Wordt bij de 355 erg lastig om van echt te onderscheiden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je er dan laatste generatie turbomotor in legt dan heb je nog aardige prestaties ook. (onder de 6 sec naar de 100 met 250pk)
Hier staan nog wat foute voorbeeldjes:
http://teakdoor.com/thail...-caught-up-ferrari-2.html
Alleen die gast weet niet dat die 3e een zeer zeldzame TRD versie is, of een bijna even zeldzame bodykit daarvoor. Zeldzamer dan de gemiddelde ferrari haha.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
accu binnen 5 minuten leeg lijkt me
BThGvNeOA
[ Voor 10% gewijzigd door !null op 27-07-2009 08:47 ]
En het is volgens mij een engels kenteken!null schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:47:
Whaha. Je zou trouwens denken, 1 of ander evenement met allemaal Franse auto's van dat soort, maar ik zie op de achtergrond een MR2 voorbij komen. En rechts staat ook iets anders.
zie het watermerk: http://slowcarclub.com/... dus de MR2 past daar prima!null schreef op maandag 27 juli 2009 @ 08:47:
Whaha. Je zou trouwens denken, 1 of ander evenement met allemaal Franse auto's van dat soort, maar ik zie op de achtergrond een MR2 voorbij komen. En rechts staat ook iets anders.
* ToolkiT gaat rennen
(helaas is de turboversie hier nooit officieel geleverd, dus veel import of motorswaps)
dat soort tijden deed mijn vierkante doos ook!null schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:14:
Haha grapjas, ga maar rennen ja. Ook in NL zijn wel "5-seconde" MR2's te vinden. (ok, de meeste meer 6 seconde denk ik)
(helaas is de turboversie hier nooit officieel geleverd, dus veel import of motorswaps)
http://www.thetruthaboutcars.com/subaru-forester-25-xt/

Een Suzuki F40! Eigenlijk een Suzuki SC 100GX
Ik heb zo'n vermoeden dat het deze is: http://www.ferrariownersc...ust/suzuki_f40/report.asp
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
#team_UTC+1
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
op het forester forum hadden een heel aantal lui (met name in de US) hun forester verlaagd, dikkere anti roll bar erin, soms zelfs Impreza WRX STi vering eronder en een engine tune etc..!null schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:56:
Ja, het verschil is dan dat je de motor van de MR2 makkelijk kunt upgraden (geef hem aan een tuner met verstand van zaken en hij bouwt er een 400pk versie van oid). Plus, je zit dan ook echt in iets sportiefs, toch wel iets sneller door de bochten. In de praktijk valt dat ook weer te betwijfelen, omdat AWD zo makkelijk rijdt.
Die waren serieus snel... persoonlijk vind ik het een beetje zonde om een forester te verlagen want je neemt dan een stuk functionaliteit weg (off roaden), sterker nog de Aussie versie stond een Cm hoger dan de US/EU versie..
Mwoea, zo slecht vind ik het er niet uitzienToolkiT schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:55:
[...]
op het forester forum hadden een heel aantal lui (met name in de US) hun forester verlaagd, dikkere anti roll bar erin, soms zelfs Impreza WRX STi vering eronder en een engine tune etc..
Die waren serieus snel... persoonlijk vind ik het een beetje zonde om een forester te verlagen want je neemt dan een stuk functionaliteit weg (off roaden), sterker nog de Aussie versie stond een Cm hoger dan de US/EU versie..

Het gros van de Foresters/SUVs ziet toch niets anders dan asfalt.
The ramblings of an idiot
Die heb ik ook eens gezien, donkergrijs of groen oid ? Zag er wel netjes uit, afgezien van het feit dat het wat nep is.Ethirty schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:57:
Ik zag zaterdag een Mazda MX-5 met Aston Martin grill. Helaas kon ik er geen fototje van maken, ik reed bijna tegen een boom van het lachen
Erg vet btw die Forester hierboven
[ Voor 5% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 04-08-2009 22:28 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Die Forester is trouwens wel erg dik.

[ Voor 10% gewijzigd door Ethirty op 04-08-2009 22:45 ]
#team_UTC+1

[ Voor 30% gewijzigd door 418O2 op 05-08-2009 01:46 ]
De 2 liter turbo komt anders ook wel goed van z'n plek af hoorStouten schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 00:49:
Foresters gaan standaard met 2,5 liter al knalhard, laat staan met wat gekietel
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Haha geweldigCopyman schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:20:
Ik was net aan het mountainbiken, toen ik op de terugweg wel iets HEEL erg fout tegenkwam.
[afbeelding]
Een Suzuki F40! Eigenlijk een Suzuki SC 100GX
Ik heb zo'n vermoeden dat het deze is: http://www.ferrariownersc...ust/suzuki_f40/report.asp
Die eerste eendebek is gewoon te zot voor woorden, de laatste heb ik geen mening over...maar die Citroen is echt wel heel erg strak gedaan en in perfecte staat zo te zien. Mooie bak
Zeker als je ziet in wat voor staat de DS soms nog op de NL wegen te vinden is, is dit echt een plaatje
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zoals ditToolkiT schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 10:55:
[...]
op het forester forum hadden een heel aantal lui (met name in de US) hun forester verlaagd, dikkere anti roll bar erin, soms zelfs Impreza WRX STi vering eronder en een engine tune etc..
http://link.marktplaats.nl/267271593
Best dik al zeg ik 't zelf
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 281234
Ik vind het een beetje jammer dat ze die Citroën verlaagd hebben.. Maar hij zit wel strak in de lakThe Eagle schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 09:28:
[...]
Die eerste eendebek is gewoon te zot voor woorden, de laatste heb ik geen mening over...maar die Citroen is echt wel heel erg strak gedaan en in perfecte staat zo te zien. Mooie bak
Zeker als je ziet in wat voor staat de DS soms nog op de NL wegen te vinden is, is dit echt een plaatje

je weet dat die dingen beschikken over een hydropneumatische vering?
rijhoogte is in te stellen en nu ligt tie gewoon op z'n buik.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Ik heb nooit in de 2.0S gereden, ik ging van een 2.0 (NA) naar de 2.5 XT (turbo) en dat verschil was heel significant kan ik je zeggen, op heuvels waar de oude terug moest schakelen reed de nieuwe alsof het slechts vals plat wastazzman schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 04:09:
[...]
De 2 liter turbo komt anders ook wel goed van z'n plek af hoor
die blauwe forester is de Sti versie, die heeft zo'n beetje alle aanpassingen die ik noemde al af-fabriek.Ethirty schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 22:44:
Die Forester is trouwens wel erg dik.Eindelijk een praktische WRC-lookalike en zéker beter dan de laatste generatie Impreza
Coole bak idd, en rete snel.
Maar je verliest wel je bodemspeling en in het terein zijn ze dan kansloos. Maar als weg auto zijn ze wel super (al zou ik hem zelf liever in een andere kleur hebben).

The birds turned into The Flying Dutchmen!
/▌
Misschien heeft iemand die antenne afgebroken en kost het gewoon een hoop centen om die te vervangen.Sick Nick schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:48:
Tja, bij dat model auto zit daar normaal de gewone metalen uitschuifbare antenne. Dus om die te vervangen voor zo'n haaienvin is toch best wel fout
/▌
Die eerste wil je als voetganger écht niet door gegrepen worden... gegarandeerd dat je je onderbenen kwijtbent...
Die DS is echt superstrak gedaan!
Die laatste lijkt me gewoon héél fout (witte velgen vind ik sowieso al niks aan) en dat ding is gewoonweg TE laag (of zou het airride zijn?)
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Da's de eerste keer dat ik een auto met een koortslip zie
Laatste is echt wel air... anders kan hij alleen maar rechtdoor rijdenppFreddy schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:58:
[...]
Die eerste wil je als voetganger écht niet door gegrepen worden... gegarandeerd dat je je onderbenen kwijtbent...
Die DS is echt superstrak gedaan!
Die laatste lijkt me gewoon héél fout (witte velgen vind ik sowieso al niks aan) en dat ding is gewoonweg TE laag (of zou het airride zijn?)
De Nederbelg !

En gezien het interieur was het geen eens een 1.6

[ Voor 3% gewijzigd door JT op 06-08-2009 12:38 ]
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Punctuality is the politeness of kings
Smaken verschillen, maar het zijn wel hele unieke auto's. Niet de definitie van mooi, maar ik zou best zo'n ding willen rollen
Ik heb ook een 2.0 Legacy gereden, die geen turbo heeft, en die was wel redelijk niet vooruit te brandenToolkiT schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 11:23:
[...]
Ik heb nooit in de 2.0S gereden, ik ging van een 2.0 (NA) naar de 2.5 XT (turbo) en dat verschil was heel significant kan ik je zeggen, op heuvels waar de oude terug moest schakelen reed de nieuwe alsof het slechts vals plat was
Hier helaas een afbeelding van een vreselijk exemplaar.. die kleuren! Groen en goud!

Dat is dus die van ons
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
hey is dat niet zo'n speciale uitvoering TDM ofzoiets aan het logo op de grill te zien?tazzman schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 14:49:
[...]
Ik heb ook een 2.0 Legacy gereden, die geen turbo heeft, en die was wel redelijk niet vooruit te brandenDe 2.0 Turbo rijdt heerlijk en een sprintje trekken bij het stoplicht is altijd erg leuk
. Dat ding gaat redelijk als de gesmeerde bliksem!
Hier helaas een afbeelding van een vreselijk exemplaar.. die kleuren! Groen en goud!![]()
![]()
[afbeelding]
Dat is dus die van onsDe kleur was ik niet wild van maar voor 2000 euro ga ik niet zeuren (bj 1997, circa 140k op de klok, import uit Japan). Hij is overigens wel voorzien van STi stoelen.
Onze 1e 'soep' was van hetzelfde model ('98) maar dan NA in zilver met grijs plastic bumpers en stalen velgen (zonder wieldoppen, gewoon mooi functioneel stalen velgen) wel handig off road, meegekleurde bumpers beschadigen sneller..
In een vergelijkbare als de jouwe (zelfde kleur zelfs, minus de goude bumpers) heb ik (bedenk ik me net) wel een proefrit in gemaakt, die gaan idd behoorlijk goed, ik vond alleen de beenruimte voor mijn linker voet wat krap waardoor ik het gevoel kreeg dat ik hem op de koppeling moest houden.. vanwege dat en het vele stop start verkeer in Sydney zijn we maar voor een automaat gegaan.
€2000 is idd een koopje
[ Voor 27% gewijzigd door ToolkiT op 06-08-2009 15:02 ]

Foutje, deze hoort echt niet in dit topic. Ik vind hem er echt nice uit zien.Hydraulik-Phunk schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 10:19:
Deze DS is helemaal cool, grotendeels Corvette (al was het BMW of Nissan techniek, was het nog cool)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nummer plaat zegt genoeg,la_fusion schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:32:
Vandaag weer een mooi exemplaar gespot:
[afbeelding]
Bij het GFT
Echt niet - Golf Itjes beginnen echt behoorlijk zeldzaam te worden. Ik vind hem er best nog prima uitzien, ik zou alleen die grote uitlaat d'r afhalen!
@ToolKit: Dit is ook een automaat overigens en dat logo volgens mij is dat het oude Subaru logo? Het logo met die sterretjes hebben ze niet zo heel lang dacht ik.
zo'n oude, netjes met velgjes en nette (ietsje te grote) uitlaat, netjes gespoten, geen no-fear stikker...la_fusion schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 23:32:
Vandaag weer een mooi exemplaar gespot:
[afbeelding]
niet mijn smaak, wel netjes gedaan
BThGvNeOA
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Tja, met de motor zwaar getuned krijg je op een MR2 ook wel 350 pk, dat is toch snel genoeg op 1280 kilo om voor een Ferrari door te gaan lijkt me. (vraag dan wel niet hoe snel je weer bij de garage staat voor onderhoud, heb ik dan het idee)!null schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 15:36:
Fiero's worden daar veel voor misbruikt. Maar MR2's ook.
Wel lelijk ja, dat je de "lambo" mag huren voor 450 euro per dag. Nou ja, als je daar in trapt dan roep je het ook wel over jezelf af. En dan nog zul je het merken denk ik.
En het lijkt me dat een 2.8 totaal niet vooruit komt, Amerikanen uit die tijd kennende.
Even opgezocht, 140pk op 1280 kilo![]()
[...]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
mmm misschien was het het JDM logo..tazzman schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 12:05:
[...]
@ToolKit: Dit is ook een automaat overigens en dat logo volgens mij is dat het oude Subaru logo? Het logo met die sterretjes hebben ze niet zo heel lang dacht ik.
Als ik zoek op 1998 foresters (1st generation dus) dan vind ik ze zowel met jouw logo als met het sterren logo..
[ Voor 15% gewijzigd door ToolkiT op 11-08-2009 10:10 ]

Blij Met Wilco
Van wat voor auto is deze achterkant...

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Blij Met Wilco
#team_UTC+1
Anoniem: 4629
Wat bezielt mensen. Raadt de etniciteit
Toch niet zulke velgen in omgeving Eindhoven?Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:30:
Vandaag een kerel zien rijden in een vaalblauwe oude mercedes met hele grote wieldoppen er op. Dat of superlelijke velgen. Zeg maar de Audi-velgen maar dan veel te groot en het leek echt op wieldoppen.
Nederlandse boer met een glimmend of krullend matje in zn nek ? Zo rijden ze hier in de omgeving rond in die Mercedes namelijk, met van die plattelands afro's en wifebeaters.Anoniem: 4629 schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:30:
Vandaag een kerel zien rijden in een vaalblauwe oude mercedes met hele grote wieldoppen er op. Dat of superlelijke velgen. Zeg maar de Audi-velgen maar dan veel te groot en het leek echt op wieldoppen.

Let wel die sierstukken hebben ze geschroefd op de Grote ronde gaten die in de onderste draagarmen zitten bij zo'n smart. ALs je goed keek zag je links ca 10 cm rechts van het sierstukje gewoon de originele uitlaat zitten.
TeamBVD

En dan doel ik natuurlijk niet op de roze en blauwe strepen. Dat is ook foute tuning.
Compleet verhaal: de Gelderlander
Ik heb die knul wel vaker hier door de stad zien scheuren. Gevaarlijke gek.
Misschien is dit meer iets voor het wegmisbruikerstopic, maar de algemene tendens in dat topic is "

[ Voor 11% gewijzigd door dreamscape op 14-08-2009 09:32 ]
Punctuality is the politeness of kings
Vaak bu'j te bang!
Anoniem: 58485
Damn. Hoe krijg je dat ineens voor elkaar dat je motorblok tegenlijk ook op straat ligt.dreamscape schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:31:
Is dit ook foute tuning? Of is dit juist wat je alle foute tuning-mannen toewenst?
[afbeelding]
En dan doel ik natuurlijk niet op de roze en blauwe strepen. Dat is ook foute tuning.
Misschien is dit meer iets voor het wegmisbruikerstopic, maar de algemene tendens in dat topic is "+
", terwijl hier de tendens eerder "
+
" is. En het ging mij nu juist om dat laatste. Er zijn geen gewonden gevallen, er is alleen een lantaarnpaal gesneuveld. En een petjesgolf. So be it.
Klopt en die reactie ook van '' ik reed niet zo hard, ik reed net weg'' yeah.. rightAnoniem: 58485 schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:21:
[...]
Damn. Hoe krijg je dat ineens voor elkaar dat je motorblok tegenlijk ook op straat ligt.
Anoniem: 58485
Jammer is dat dat een grotendeels van een VW Golf bestuurder automatisch asociaal is, dat terwijl ik wel rustig op de weg verkeer met een Golf 3.n0elite schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:24:
Zijn meer van die aso rijders. Rijdt ook een blauwe golf rond die zo fout getuned is , echte mafkezen zijn het
Gewoon keihard getuned waar die chassis helemaal niet geschikt voor is.n0elite schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:24:
[...]
Klopt en die reactie ook van '' ik reed niet zo hard, ik reed net weg'' yeah.. right
op zich vind ik die golf niet zo fout eigenlijk (bestuurder wel zo te horen)dreamscape schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 09:31:
Is dit ook foute tuning? Of is dit juist wat je alle foute tuning-mannen toewenst?
[afbeelding]
Misschien is dit meer iets voor het wegmisbruikerstopic, maar de algemene tendens in dat topic is "+
", terwijl hier de tendens eerder "
+
" is. En het ging mij nu juist om dat laatste. Er zijn geen gewonden gevallen, er is alleen een lantaarnpaal gesneuveld. En een petjesgolf. So be it.
Dat is het commentaar van de tegenligger die hij geraakt heeft. In die Golf is de airbag zo te zien wel afgegaan.n0elite schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:24:
[...]
Klopt en die reactie ook van '' ik reed niet zo hard, ik reed net weg'' yeah.. right
/▌
Dat dacht ik eerst ook. Twijfel nu sterk. Het is erg onduidelijk wie die zin nu heeft gezegd.Marzman schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:44:
[...]
Dat is het commentaar van de tegenligger die hij geraakt heeft. In die Golf is de airbag zo te zien wel afgegaan.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
De bestuurder van de andere auto kwam met de schrik vrij. "Ik reed niet zo hard. Ik reed net weg bij het stoplicht", verklaarde hij na het ongeval. De airbag van zijn wagen werden bij de aanrijding niet geactiveerd.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je leest niet goedn0elite schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 17:24:
[...]
Edit: hmm, eerst verder lezen voor reageren
Anyway, hoop dat die debiel er van geleerd heeft. Zo te lezen zijn er meer mensen die vinden datie een levensgevaarlijke debiel is. Ik ken hem niet, maar kan me er gezien de foto's meteen alles bij voorstellen.
[ Voor 4% gewijzigd door Knightwolf op 14-08-2009 21:30 ]
"Motorblok Golf IV te koop in uitstekende staat. Is lopend uit de auto gekomen"
Dit topic is gesloten.