Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Je vraagt je toch af of de eigenaar geen vrienden heeft die zeggen 'waar ben je nou mee bezig

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
daarom dat er ook van die ruitenwissers met spoilers opzitten, aerodynamica is zeer belangrijk bij dergelijke snelheden0uTsIdEr84 schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 17:24:
iedereen weet dat flames instant 400km/u power is...
Wat je vandaag niet doet kan je morgen ook uitstellen...
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Band is zo plat, dat ik mij bijna ga afvragen of er nog wel lucht in moet. Normaal vind ik erg platte banden wel mooi, maar dit is zo plat dat het niet meer mooi is.

The birds turned into The Flying Dutchmen!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Zag ik laatst nog in Amsterdam. Golf 5 met Audi-LED-zooi én BMW Angel Eyes.Arfman schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:20:
LED dagrijverlichting op een auto waar het origineel niet opzit

Ja, of 4 bar om te voorkomen dattie de velg raakt...PilatuS schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 21:03:
[...]
Band is zo plat, dat ik mij bijna ga afvragen of er nog wel lucht in moet. Normaal vind ik erg platte banden wel mooi, maar dit is zo plat dat het niet meer mooi is.
Zijn auto vind ik eerlijk gezegd een twijfelgeval:

De zwarte wielen met dat chromen randje vind ik te veel op zwarte gaten lijken (ik had lichtere wielmoeren gedaan), en de bumper is niet zo mooi (dat gat in het midden, als ik de ontwerper was had ik die spijltjes weggelaten, of wat meer voorspoiler)
Ook de achterkant is niet zo mooi, maar dat is typisch Seat Leon, je houdt er van, of niet.
En MexxT, als je dit leest: niet boos worden, deze foto's hadden ook op straat gemaakt kunnen worden, en dan had de auto minder fraai op de foto gestaan
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Verwijderd
alleen rood , poetsen poetsen poetsen
Helaas nu voorzien van chromen koplampen met led strips helaas....
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dat ik 't op auto gebied nog een keer compleet eens met je ben!Joopieboy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:48:
Die is best strak, velgen niet mijn smaak, verder best ok.
Chromen koplampen wtf?Joopieboy schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:48:
Die is best strak, velgen niet mijn smaak, verder best ok.
niks chrome. zit een iellig chromen randje om de projectors (daar ging het me om) en voor de rest niks boeiends hoor. ze zijn compleet zwart namelijk.
en die ledstrip:

was eigenlijk meer voor shows bedoeld, maar vond hem stiekum wel mooi staan.
en hij is irl niet zo fel. dat komt door de camera.
verder worden de velgen helemaal zwart, en de motorkap + dak en spoiler ook.
@ Resistor, boos zal ik niet worden. hij staat er toch altijd mooi op
maar om nou te zeggen dat je door een ledstrip (niet eens namaak audi stijl) een sjonnie bent.. komop
Ik zal morgen wel eens foto's schieten van auto in huidige staat.
[ Voor 14% gewijzigd door MexxT op 21-11-2009 01:15 ]
Audi S3
Da's nog niks, ze rijden al met 32".
Die 40" Donkey Kong wielen zijn ridicuul natuurlijk.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
MexxT schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:58:
verder worden de velgen helemaal zwart, en de motorkap + dak en spoiler ook.
valt idd nog mee, maar het blijft illegaal en dat wist je natuurlijk.. dus niet miepen en gewoon betalen..MexxT schreef op vrijdag 20 november 2009 @ 23:58:
[...]
Chromen koplampen wtf?
niks chrome. zit een iellig chromen randje om de projectors (daar ging het me om) en voor de rest niks boeiends hoor. ze zijn compleet zwart namelijk.
en die ledstrip:
[afbeelding]
was eigenlijk meer voor shows bedoeld, maar vond hem stiekum wel mooi staan.
en hij is irl niet zo fel. dat komt door de camera.

zo ziet dat er ongeveer uit.
maarja ik vind het mooi
T is hier op got wel erg sneu gesteld trouwens. Dr word gezeurd over een paar km te hard, en een hoop heisa over gemaakt en ik kom met een extra lampje wat totaal GEEN gevaar is voor overige wegverkeer. Als je een paar KM te hard rijd, rijd je SOWIESO al te hard, dus bekeuring is dan ook volledig terecht.
voor snelheid heb ik er ook al 3 gehad, allemaal richting de 100 euro. heb je mij daar over gehoord?
Ik vind bekeuren voor een lampje wat niet gevaarlijk is gewoon dom. het valt alleen maar beter op, en niemand heeft er last van.
Audi S3
Blij Met Wilco
dus mocht het me niet aan staan rop ik het er af
Audi S3

Motorkap - nee
Lampjes - nee
Verder omlaag - ja
Ging meer om de platheid van de band /15-serie...Hydraulik-Phunk schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 00:34:
[...]
Da's nog niks, ze rijden al met 32".
Die 40" Donkey Kong wielen zijn ridicuul natuurlijk.
Ben met je eens dat het een 'victimless crime' is en dat het allemaal een beetje overdreven is. Maar je wist dat het niet mocht, doe je het dan toch neem het als een kerel.MexxT schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:57:
zo ziet dat er ongeveer uit.
maarja ik vind het mooi![]()
T is hier op got wel erg sneu gesteld trouwens. Dr word gezeurd over een paar km te hard, en een hoop heisa over gemaakt en ik kom met een extra lampje wat totaal GEEN gevaar is voor overige wegverkeer. Als je een paar KM te hard rijd, rijd je SOWIESO al te hard, dus bekeuring is dan ook volledig terecht.
voor snelheid heb ik er ook al 3 gehad, allemaal richting de 100 euro. heb je mij daar over gehoord?
Ik vind bekeuren voor een lampje wat niet gevaarlijk is gewoon dom. het valt alleen maar beter op, en niemand heeft er last van.
Vind je de regels echt te erg start een lobby bij de minister van verkeer en waterstaat.
Die van jou zijn idd niet hinderlijk, maar veel van die blauwe vind ik wel irritant, elke keer denk je een spitsecond dat er een politie/ambulance/bandweerwagen in je ooghoek zit..
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Vaak bu'j te bang!
Maar carbon is veel mooier, zonde om het te spuiten-tom-562 schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:14:
Alleen het dak zwart, als ik een auto met zwarte motorkap zie, denk ik altijd dat diegene een aftermarket vervangingsmotorkap heeft gekocht, en geen geld had om het over te spuiten
Precies. En bij een dak heb ik dat al helemaal. En als je dat dan ook nog gecombineerd hebt met Angel Eyes dan denk ik dat je een M3 probeert te immiteren. Maar goed....ieder zijn ding. Het enige is dat men het risico loopt in dit topic vereerd te worden.Sick Nick schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:28:
Bij een zwarte kap denk ik altijd meer dat ze een carbon motorkap wilde hebben maar niet konden betalen
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Ja, carbon is wat anders, dat moet je niet spuiten.Don3k schreef op zondag 22 november 2009 @ 10:26:
[...]
Maar carbon is veel mooier, zonde om het te spuiten
En verder ook wat Sick Nick zegt, ik wil wel carbon maar ik kan niet
Vaak bu'j te bang!
Als de fabrikant niet de moeite heeft genomen het dak van carbon te maken, ja dan blijft een carbonnen dak voor de meeste mensen onbetaalbaar jazimbab schreef op zondag 22 november 2009 @ 11:16:
[...]
Precies. En bij een dak heb ik dat al helemaal.
Verder ben ik het met de stelling eens, gewoon carbon erop als het zwart moet.
Verwijderd
Zwarte dak vind ik prima staan trouwens, de zwarte motorkap en ledstrip absoluut niet,
leeg
En nou zie ik ook wat je bedoelt met die LEDstrip... wat een lelijk ding, onmiddelijk weg er mee.
en dat is echt wel vet als het straks is zoals ik het hebben wil
ledstrip zijn de meningen 50-50 over.
Wielen Krijgen ook een rode bies, en misschien laat ik dat subtiel op meer zwarte delen terug komen. maar daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Audi S3

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik introduceer u: Opel GT aka Batmobile

http://jalopnik.com/50817...pel-gt-batmobile-for-9000

Dit lijkt mij meer een in de jaren '80 van de vorige eeuw (kijk maar naar de videorecorder en oude radio) mod die ze goed hebben bewaard.
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
Dat is jouw mening, geen feit. Bovendien zijn dat soort regels er voor om te voorkomen dat mensen met een kermis rond gaan rijden. Een duidelijke regel "alleen met het verplichte licht rijden" is zo gek nog niet, als deze strikt gevolgd wordt.MexxT schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 11:57:
(...)Ik vind bekeuren voor een lampje wat niet gevaarlijk is gewoon dom. het valt alleen maar beter op, en niemand heeft er last van.
Ander soort verlichting kan wel degelijk storen/verwarrend werken/gevaarlijk zijn. Ik zie ook wel eens blauwe of rode stadslichten, dat is echt ontzettend verwarrend.
Wat ze van mij overigens echt mogen verbieden is after market Xenonlampen. Auto's waarbij dat niet af fabriek er op zit maar er zelf ingebouwd is zou ik de armaturen het liefst met een honkbalknuppel bewerken

Verwijderd
Die batmobile is nog best mooi, die vleugels etc zijn best goed gelukt. Wel een tikje fout natuurlijk
Onbegrijpelijk gewoon. Ik werk de hele dag in duisternis (van 12 tot 23 ben ik binnen in een pand met alleen beperkt kunstlicht) waarbij ik het licht heel precies moet afstellen om mensen niet te verblinden. Als ik vervolgens naar huis rijd word ik van de weg gepest door de Xenonhype. Er zijn al veel mensen met halogeenverlichting die verkeerd staat afgesteld, ook heel vervelend, maar Xenon is zo hinderlijk dat een zonnebril midden in de nacht bijna vaste kost wordt.Verwijderd schreef op maandag 23 november 2009 @ 07:46:
Dat is juist recent extra toegestaan. De armaturen moeten er wel voor geschikt zijn. Maar zaken als een wasinstallatie en niveauregeling is volgens mij niet nodig voor een bepaald bouwjaar. Zeer kwalijk.
ik reed ook met xenon in reflectors.Wilf schreef op maandag 23 november 2009 @ 07:42:
[...]
Dat is jouw mening, geen feit. Bovendien zijn dat soort regels er voor om te voorkomen dat mensen met een kermis rond gaan rijden. Een duidelijke regel "alleen met het verplichte licht rijden" is zo gek nog niet, als deze strikt gevolgd wordt.
Ander soort verlichting kan wel degelijk storen/verwarrend werken/gevaarlijk zijn. Ik zie ook wel eens blauwe of rode stadslichten, dat is echt ontzettend verwarrend.
Wat ze van mij overigens echt mogen verbieden is after market Xenonlampen. Auto's waarbij dat niet af fabriek er op zit maar er zelf ingebouwd is zou ik de armaturen het liefst met een honkbalknuppel bewerken. Ik rijd vooral 's nachts en hoe vaak ik wel niet door ondeugdelijke Xenonverlichting verblind wordt is de laatste tijd echt niet meer op één hand te tellen; echt levensgevaarlijk. Vooral omdat je alle kleuren van de regenboog ziet en dat verandert en knippert (doordat een weg nooit 100% vlak is).
heb nu koplampen met lenzen ingebouwd, en dat heeft echt een goed lichtbeeld
sinds ik die er in heb zitten heb ik nog nooit een seinend persoon gehad.
verbieden kan niet, ze hebben die regel juist veranderd omdat de buitenlanders het ook doen.
Die kan je er geen bon voor geven namelijk.
[ Voor 5% gewijzigd door MexxT op 23-11-2009 12:02 ]
Audi S3
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik vind hem vet, echt heel gaafKnightwolf schreef op maandag 23 november 2009 @ 05:47:
Foute tuning, of is dit juist weer vet gaaf?
Ik introduceer u: Opel GT aka Batmobile![]()
http://jalopnik.com/50817...pel-gt-batmobile-for-9000
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

http://videos.streetfire....gatti-Crashing_719255.htm
[ Voor 27% gewijzigd door Don3k op 24-11-2009 14:36 ]
Dit topic is gesloten.