Geluk bij een ongeluk: weer een Golf minder op 's lands wegen
Zo fout is een Golf ook weer niet. Mijn golf IV bevalt mij prima.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:36:
En nog eentje minderVerwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:36:
Van die Subaru (zie het hele fotoalbum) is het spijtiger
ik reed van het weekend achter een golfje RS6 oid met een stel petjes.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:36:
Petjes achterin elke keer omkijken of ik wou racen.. dus dorpje uit de gek gaat keihard over bochtige achterafweggetjes met veel grint en modder etc...
Ik reed op de motor dus kon hem qua acceleratie makkelijk bijhouden maar vanwegen slecht wegdek etc expres maar wat extra afstand gehouden, wou niet dat ik hem later tegen kwam terwijl hij net de macht over stuur kwijtraakt...
Verderop zat hij vast achter een langzame auto... dus ik schakel even terug en zwaai vriendelijk toen ik hem inhaalde

Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
een RS6 badge op een Golf is idd behoorlijk foutToolkiT schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:03:
[...]
ik reed van het weekend achter een golfje RS6 oid met een stel petjes.
Petjes achterin elke keer omkijken of ik wou racen.. dus dorpje uit de gek gaat keihard over bochtige achterafweggetjes met veel grint en modder etc...
Ik reed op de motor dus kon hem qua acceleratie makkelijk bijhouden maar vanwegen slecht wegdek etc expres maar wat extra afstand gehouden, wou niet dat ik hem later tegen kwam terwijl hij net de macht over stuur kwijtraakt...
Verderop zat hij vast achter een langzame auto... dus ik schakel even terug en zwaai vriendelijk toen ik hem inhaalde
Kon ff niet op het type komen.. VR6 bedoelde ik natuurlijk..G-PHREAK schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 12:41:
[...]
een RS6 badge op een Golf is idd behoorlijk fout
Oh diezelfde, die zag ik laatst op Schiphol landen..
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
He jongens het is wel even een 405 GRI 1.8 E2, dus niet spotten he ! 
Hij gaat denk ik binnenkort opstijgen ofzo, heeft die al vleugel(s)(deuren) ?
Hij gaat denk ik binnenkort opstijgen ofzo, heeft die al vleugel(s)(deuren) ?
Blij Met Wilco
Idee is geinig, afwerking is ruk
Blij Met Wilco
de Ice is wel grappig gedaan (mits het werkt) maar afwerking kan idd beter..Mauritzzz schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:43:
Fout of retro?:
[afbeelding]
Let ook op het stuur
LOL die staat best vaak bij ons op de opleiding (HTS Autotechniek in Arnhem).
Vaak bu'j te bang!
En het is een Astra stationwagon. Dit was cool geweest in een bruine Nissan Prairie uit 1987 of zo. Of een 1st gen Renault Espace.ToolkiT schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 22:51:
[...]
de Ice is wel grappig gedaan (mits het werkt) maar afwerking kan idd beter..
edit: Ik zie 'm nu pas, maar het Cheech&Chong stuurtje is wel erg fout. Het heet vast niet zo, maar ik ken het eigenlijk alleen uit die dopefilm van ze
[ Voor 20% gewijzigd door dreamscape op 18-08-2009 23:21 ]
Punctuality is the politeness of kings
http://englishrussia.com/?p=1054
Wilde het jullie niet onthouden, sommige zijn niet echt fout die er tussen staan volgens mij.
Wilde het jullie niet onthouden, sommige zijn niet echt fout die er tussen staan volgens mij.
weer zo een die nooit een golf heeft mogen rijden.Verwijderd schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 21:36:
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
Ik kwam laatst deze schoonheid tegen:

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)
Verwijderd
Voertuigsoort personenautoJozz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:18:
[afbeelding]
Merk volkswagen
Handelsbenaming 1J
Brandstof diesel
APK
yup, met 90 hele pk's.Verwijderd schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:27:
[...]
Voertuigsoort personenauto
Merk volkswagen
Handelsbenaming 1J
Brandstof diesel
APK
Die gasten doen goede zaken, ik heb er nu al zeker 3 gezien de afgelopen maand (en ja, het waren verschillende).Jozz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:18:
[afbeelding]
Wat een afschuwelijk hok
En toyo t1-r eronder liggen als ik mij niet vergis, stel je voor met die diesel paardjes.Jozz schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 09:18:
[afbeelding]
Zegt iemand met goodyear eagle f1 en pirelli p zero nero in een vrij grote maat onder een 1.4 met 80 franse paardjes...
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Waarom zou je onder een langzame auto geen goeie banden mogen leggen?Joopieboy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 12:01:
[...]
En toyo t1-r eronder liggen als ik mij niet vergis, stel je voor met die diesel paardjes.
Zegt iemand met goodyear eagle f1 en pirelli p zero nero in een vrij grote maat onder een 1.4 met 80 franse paardjes...
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Ow ja, maar tussen super sport banden en een setje gewone goeie al round banden zit wel een heel verschil.ScorpionNL schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:12:
[...]
Waarom zou je onder een langzame auto geen goeie banden mogen leggen?Liever dat dan Ling Long oid.

Sorry, geen kleine versies want dan zie je het niet echt. Maar wat ik tegen kwam, echt waar te kansloos! Stel je wilt een open luchtfilter, hou zou je dat monteren? Neem nou deze sjap, gewoon de bovenkant van je standaard luchtfilter-behuizing eraf halen en dan het open filter op de pijp monteren naar je blok. Ondertussen laat je de onderkant van je stock airbox gewoon zitten samen met je standaard luchtfilter

Vooral die banner er onder met "Wat is jouw IQ?"Carpento schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 11:45:
[...]
En nog eentje minder![]()
Van die Subaru (zie het hele fotoalbum) is het spijtiger
Volgens mij heb ik een paar maanden geleden nog gezien dat iemand relatief te dure sportbanden onder een R19 1.4 had geschroefd. Maar ik kan me vergissen hoor...Joopieboy schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 21:26:
[...]
Ow ja, maar tussen super sport banden en een setje gewone goeie al round banden zit wel een heel verschil.
De relatief dure onderdelen. Dat is eigenlijk het ergste met die tuning-tokkies. Je koopt een auto met een dagwaarde van ca. 1500 euro, en je schroeft er voor ca. 1500 onderdelen aan tuningmeuk onder =)
Conclusie restwaarde : 0 euro

Blij Met Wilco
tuningmeuk =merauder schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 11:38:
De relatief dure onderdelen. Dat is eigenlijk het ergste met die tuning-tokkies. Je koopt een auto met een dagwaarde van ca. 1500 euro, en je schroeft er voor ca. 1500 onderdelen aan tuningmeuk onder =)
stylingmeuk =
zegt iemand met een auto met een dagwaarde van ~800€ (nissan 100nx gti) met een schroefset (nieuwprijs 925), veerpootbrug en vergevorderde plannen voor een fatsoenlijke rvs uitlaat. en wat dromen over PU rubbers, dikkere swaybars, betere remmen, etc etc

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Van Autoblog de FAB Design SLR 750 "Desire"

Allemachtig wat lelijk. Is het wel een echte SLR?zimbab schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 19:35:
Van Autoblog de FAB Design SLR 750 "Desire"![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Alleen banden?dreamscape schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 22:49:
[...]
Volgens mij heb ik een paar maanden geleden nog gezien dat iemand relatief te dure sportbanden onder een R19 1.4 had geschroefd. Maar ik kan me vergissen hoor...
audi grillWilf schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 20:51:
Desire to puke![]()
@ Jozz: is dat nu een Chrysler 300C grille op een Golf?
afgelopen weekend was het super summer meet in Ridderkerk.
een impressie:

opzich vind ik dit wel heel cool

hoe verpest ik vakkundig een prachtige 6 serie
ik persoonlijk vind opknopen nog te mild

de mooiste auto die er stond vond ik toch deze Silvia, subtiel kitje en strakke spaakvelgen, dat maakt de auto absoluut af.

het gemiddelde publiek dat er liep
een impressie:

opzich vind ik dit wel heel cool

hoe verpest ik vakkundig een prachtige 6 serie

de mooiste auto die er stond vond ik toch deze Silvia, subtiel kitje en strakke spaakvelgen, dat maakt de auto absoluut af.

het gemiddelde publiek dat er liep

Die kever kwam ik nog tegen hier in Sliedrecht, die reed ook echt gewoon in die lage stand rond
Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Stochastic Simulation in JavaVerwijderd schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:39:
Die rechtergast was net daarvoor ssj gegaan?
Die kever ziet er overigens nog best acceptabel uit. Verder is het vooral jammer van die 633 csi (gelukkig geen M) en die 406 coupé aan het begin. Voor de rest zijn het toch suffe golfjes en tigra's. Op die paarse van foto 2 na (da's een mustang, right?), maar die is gelukkig ook niet al te erg onder handen genomen.
Van die BMW vind ik het mischien zelfs niet eens heel erg. Als je mag kiezen tussen wegrotten in een stoffige schuur of dit, dan liever dit... (en nu krijg ik Gameover over me heen...)
[ Voor 15% gewijzigd door dreamscape op 24-08-2009 22:56 ]
Die Challenger ziet er netjes uit, de rest is nogal jammer ja. Zelfs die Cal look kever: de kleur verpest het.

[ Voor 29% gewijzigd door Wilf op 24-08-2009 23:08 ]
tja... zo'n 6 serie of een latere 8 serie is toch wel prachtig en zeker nog een droom van me om die eens in m'n bezit te krijgen.dreamscape schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:52:
[...]
Van die BMW vind ik het mischien zelfs niet eens heel erg. Als je mag kiezen tussen wegrotten in een stoffige schuur of dit, dan liever dit... (en nu krijg ik Gameover over me heen...)
Nee hoor. Hiervan weer een fatsoenlijke 6 maken is veel simpeler dan een rottende 6 op te knappen.dreamscape schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 22:52:
Fatsoenlijke velgen, fatsoenlijke dempers/veren, tintfolie van de ramen af en je bent al een heel end.
(Die bodykits heb ik namelijk wel eens flink beroerder gezien, dit zou zomaar iets van Alpina of Hartge ofzo kunnen zijn.)
[ Voor 21% gewijzigd door GaMeOvEr op 24-08-2009 23:50 ]
Aannames zijn fataal.
Die Challenger is niet fout. Die hoort niet in dit topic thuis
Die Kever vind ik nog wel meevallen
Die BMW 635CSi vind ik ook niet in dit topic thuishoren. Wat is er aan verpest? Iets te grote velgen en iets tever verlaagd wil ik nog niet meteen verpest noemen...
Die Silvia hoort ook niet in dit topic thuis
Die BMW 635CSi vind ik ook niet in dit topic thuishoren. Wat is er aan verpest? Iets te grote velgen en iets tever verlaagd wil ik nog niet meteen verpest noemen...
Die Tigra's 
Hoe kan je denken dat dat een 'sportieve' auto is
Ik vind die dingen zo afgrijselijk, en zelfs een objectief iemand moet er het toch mee eens zijn dat de lijnen van dat ding werkelijk nergens op slaan ?
Hoe kan je denken dat dat een 'sportieve' auto is
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Mwoah, tis beter dan een CorsaHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:08:
Die Tigra's
Hoe kan je denken dat dat een 'sportieve' auto isIk vind die dingen zo afgrijselijk, en zelfs een objectief iemand moet er het toch mee eens zijn dat de lijnen van dat ding werkelijk nergens op slaan ?
Die Kever hoort een mooi licht blauw te zijn ipv dat oranje en hij hoort ook niet zo overdreven op z'n gat te liggen. Verder valt het allemaal wel mee.. maar die eerste is toch echt geen 406 Coupe denk ik maar een Nissan?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Een lichtelijk sportief opgewaardeerde standaard Tigra kan ik best waarderen... Maar wat hier op die foto's staan zijn gedrochtenHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:08:
Die Tigra's
Hoe kan je denken dat dat een 'sportieve' auto isIk vind die dingen zo afgrijselijk, en zelfs een objectief iemand moet er het toch mee eens zijn dat de lijnen van dat ding werkelijk nergens op slaan ?

Da's wel een 406 Coupe hoor. En moet eerlijk zeggen dat ik hem op wat overdrevenheid na niet eens zo heel erg lelijk vindtazzman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 04:14:
[...]
maar die eerste is toch echt geen 406 Coupe denk ik maar een Nissan?
In tegenstelling tot die Tigra's, Polo's en CRX DelSol... wat zijn die leluk zeg

[ Voor 34% gewijzigd door Knightwolf op 25-08-2009 05:26 ]
DelSol's zijn stock standard al zo lelijk en aso als de pest... maar dat is mijn bescheiden meningKnightwolf schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 05:23:
[...]
Da's wel een 406 Coupe hoor. En moet eerlijk zeggen dat ik hem op wat overdrevenheid na niet eens zo heel erg lelijk vind
In tegenstelling tot die Tigra's, Polo's en CRX DelSol... wat zijn die leluk zeg
Het lijkt inderdaad wel op een 406 Coupe - na een paar minuten fototjes zitten te vergelijken. Ik kon toch zweren dat een 406 Coupe er een stuk saaier uit zag
Hij valt inderdaad wel mee in vergelijking tot dit "prachtstuk":

Hoewel deze er toch wel aardig uitziet:

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Verwijderd
Kut, ik zit bij een club waar die Tigra's ook bij zittenHydraulik-Phunk schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 00:08:
Die Tigra's
Een 406 Coupé is prachtig van zichzelf, iedere aanpassing daaraan maakt hem minder mooi. De exemplaren gepost in dit topic zijn stuk voor stuk voorbeelden daarvan.
Fail!Verwijderd schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 08:58:
[...]
Kut, ik zit bij een club waar die Tigra's ook bij zitten

hell yeah dat die challenger fout is met die flipflop lak, chromen velgen en spoiler op de kont, dat hoort niet op een amerikaan.Knightwolf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 23:49:
Die Challenger is niet fout. Die hoort niet in dit topic thuis
onder de 6 serie zit airride, reken maar dat die auto eronder aardig is verbouwd om dat systeem erop te krijgen.
dat tover je niet zomaar meer even terug naar hoe het zou moeten zijn.
die silvia hoort hier idd niet thuis, maar wilde 'm wel met jullie delen
Die 6 vind ik op de rijhoogte na nog best mooi.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Idd. Iets verhogen en andere velgen, enik ben je man.
Verwijderd
Een spoiler kan wel degelijk op een amerikaan. Ook een oude amerikaan. Plymouth 'cuda bv.
Da's echt niet iets van de laatste 20 jaar of de Japanners hoor ..
duidelijk geen fotoshop neetazzman schreef op dinsdag 25 augustus 2009 @ 05:32:
[...]
DelSol's zijn stock standard al zo lelijk en aso als de pest... maar dat is mijn bescheiden mening
Het lijkt inderdaad wel op een 406 Coupe - na een paar minuten fototjes zitten te vergelijken. Ik kon toch zweren dat een 406 Coupe er een stuk saaier uit zag
Hij valt inderdaad wel mee in vergelijking tot dit "prachtstuk":
[afbeelding]
Hoewel deze er toch wel aardig uitziet:
[afbeelding]

Audi S3
Ik kwam laatst een Opel Corsa tegen met Audi Front (zoals golf hieboven). WTF? Zo'n eind jaren 90 corsa.
Precies, niet te vergeten de 40 jaar oude Winged WarriorsVerwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:01:
Een spoiler kan wel degelijk op een amerikaan. Ook een oude amerikaan. Plymouth 'cuda bv.

Kun je helaas zo kopenRedHat schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 13:21:
Ik kwam laatst een Opel Corsa tegen met Audi Front (zoals golf hieboven). WTF? Zo'n eind jaren 90 corsa.

Pffffff... en dan beweren dat het aerodynamisch is... Ja, een aerodynamisch drama
De meeste after market spoilers zorgen alleen maar voor meer luchtweerstand en een nog langzamer eurobrikje of rijstkorrel.
Ik had nog wat onderdeeltjes nodig voor de spijlbus, dus ik richting een meeting in Appeltern....word ik naast deze Kever gedirigeerd.
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar een Rolls Royce grille op een auto waar de motor achterin ligt is imho natuurlijk een epic fail.

De ogen op mijn bussie camper is een creatieve manier om de voorruiten te verduisteren.
Over smaak valt natuurlijk te twisten, maar een Rolls Royce grille op een auto waar de motor achterin ligt is imho natuurlijk een epic fail.

De ogen op mijn bussie camper is een creatieve manier om de voorruiten te verduisteren.
en toch vind ik die kever echt wel wat hebben op deze manier
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Ja, echt iets voor de shredder zoDropjesLover schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:31:
en toch vind ik die kever echt wel wat hebben op deze manier
De tekst erbij ook, "Aerodynamische vooruitgang!", "elementen van de Porsche GT2 en GT3" huh wtf? geen audi?

En dat alleen al in de eerste 3 alinea's, hoe verzinnen ze het... Degene die dat heeft verzonnen die mag van mij zo op voor de darwin award.

Hahaha, dat viel me ook al op ja, die heeft een héle dikke duim en da's niet van het sms'en
Voor de doelgroep zijn die termen toch echt wel doeltreffend lijkt me, je moet wel een IQ van een naaktslak hebben om met zoiets je auto lelijker, belachelijk en supersnel te maken..
Ik denk met al die kilo's polyester of plastic dat ie er alleen maar trager van word. 
Maar goed, zal wel passen bij die doelgroep...
Maar goed, zal wel passen bij die doelgroep...

En bij een supersnelle clio rs (i wish) 1.6 hoort natuurlijk een shiftlight e.d.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Wtf zonde van die wagen, imitatie audi velgen en alles, shiftlight ter grootte van een kerkklok, my god.

Kan nou ook niet zeggen dat die voorbumper "mooi de carosserie volgt".
Nu snap ik wel dat die verbreding in de skirts terugkomt, maar doe dan de hele wielkast met zo'n verbreder dingetje.
Over al die extra frul en sowieso die bodykit. Tja.
Over al die extra frul en sowieso die bodykit. Tja.
[ Voor 54% gewijzigd door GaMeOvEr op 28-08-2009 02:59 ]
Aannames zijn fataal.
Waarschijnlijk is het een liefhebber van de film Taxi
Mag een uitlaat eigenlijk wel buiten je bumper uitsteken? Lekker als je dat tegen je been krijgt (als ze al aangesloten zittenGisae schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:34:
[afbeelding]
[afbeelding]
En bij een supersnelle clio rs (i wish) 1.6 hoort natuurlijk een shiftlight e.d.
[afbeelding]
[ Voor 51% gewijzigd door Marzman op 28-08-2009 04:33 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Geen idee of het mag maar op een Clio V6 zit het zo standaardMarzman schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:26:
Mag een uitlaat eigenlijk wel buiten je bumper uitsteken? Lekker als je dat tegen je been krijgt (als ze al aangesloten zitten)

Meer plaatjes
Dit is replica en ziet er niet uit. V6 is gewoon mooi, die kit op de 1.6 niet...la_fusion schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:44:
[...]
Geen idee of het mag maar op een Clio V6 zit het zo standaard
[afbeelding]
Meer plaatjes

Meer pica's: http://www.odditycentral.com/pics/radical-hummer-tuning.html
Mercedes XXL:

[ Voor 53% gewijzigd door Jozz op 28-08-2009 11:45 ]
http://www.odditycentral....to-sound-system-ever.html

Volgens de RDW rijdt 'ie inmiddels niet meer trouwens.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
mijn eerste indruk was ook een 240 station, maar als je goed kijkt is het idd een jaren 8070 merc.. de grille met ster zit er nog op..MoZe schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:03:
[...]
Weet je dat zeker? Qua lijnen zou ik Volvo verwachten.
Wikipedia: Mercedes-Benz W114
[ Voor 14% gewijzigd door ToolkiT op 28-08-2009 13:08 ]
dat ding krijg je iig niet fatsoenlijk de bocht om met die wielen in het middenToolkiT schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:06:
[...]
mijn eerste indruk was ook een 240 station, maar als je goed kijkt is het idd een jaren 8070 merc.. de grille met ster zit er nog op..
Wikipedia: Mercedes-Benz W114
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
daarom staat hij daar al sinds de jaren 80tdw schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
dat ding krijg je iig niet fatsoenlijk de bocht om met die wielen in het midden
Heerlijke auto. Heb ik een keer het genot gehad om erin te rijden toen hij net uit was. Echt super! Ik zal de blik nooit vergeten van de sjonnies die bij de videoland stond met hun uitgebouwde Megane....la_fusion schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 08:44:
[...]
Geen idee of het mag maar op een Clio V6 zit het zo standaard
[afbeelding]
Meer plaatjes
Wel erg lawaaiig en hard geveerd...

Basement Bios ---- Exo-S
V6 is af-fabriek ook een heel stuk breder... maakt veel uit.Joopieboy schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:04:
[...]
Dit is replica en ziet er niet uit. V6 is gewoon mooi, die kit op de 1.6 niet...

WTFAtleX schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 12:06:
http://www.odditycentral....to-sound-system-ever.html
[afbeelding]
[afbeelding]

Wel als de achterwielen tegensturentdw schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 13:28:
[...]
dat ding krijg je iig niet fatsoenlijk de bocht om met die wielen in het midden
Is die Mercedes station (met overigens 1961 Imperial fenders en koplampen) niet een fotosoep? Die daklijn bij het 'middelste' raam ziet er erg funky uit namelijk...
Dit heb ik deze morgend gefotografeerd op de E19 (.be) ter hoogte van Mechelen.
Mijn excuses voor de slechte kwaliteit, maar ik wilde de achtervolging niet beginnen aangezien er daar een 70 beperking is en ik er vorige week al tegen 120 ben geflitst. Dit is dus een shot van redelijk ver dat een beetje is ingezoomed.

Het is een Cayenne Turbo S met nummerplaat 911-XXL. Het is zo vet dat het gewoon fout is.
Ohja, het was een zeer lekker vrouwtje (kado van haar vriendje?) en ze reed vrij snel..
edit: hier een betere shot van iemand die hem geparkeerd heeft gezien.
Mijn excuses voor de slechte kwaliteit, maar ik wilde de achtervolging niet beginnen aangezien er daar een 70 beperking is en ik er vorige week al tegen 120 ben geflitst. Dit is dus een shot van redelijk ver dat een beetje is ingezoomed.

Het is een Cayenne Turbo S met nummerplaat 911-XXL. Het is zo vet dat het gewoon fout is.
Ohja, het was een zeer lekker vrouwtje (kado van haar vriendje?) en ze reed vrij snel..
[ Voor 18% gewijzigd door jvvv op 29-08-2009 19:43 ]
Verwijderd
Misschien een repost, zou kunnen... Beetje oud, maar niet minder fout:

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2009 16:06 ]
Ook weer zo typisch hoe hij daar geparkeerd staat....jvvv schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:39:

Vooral in DE is flipflop een redelijke normale aanduiding van dat soort lak hoor...
This too shall pass
ik heb het ook alleen maar over dit model, of een spoiler wel of niet kan hangt van veel factoren af, maar iig niet het land van afkomst.Verwijderd schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 08:01:
whatever.
Dat soort Golfkarretjes kon je in Miami ook huren...
Sterker nog: een uitlaat MOET achter (of naast, zolang het maar achter de voorwielen is) de carosserie uitmonden voor de APK. Dus heel nadrukkelijk niét onder (of inMarzman schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 04:26:
Mag een uitlaat eigenlijk wel buiten je bumper uitsteken? Lekker als je dat tegen je been krijgt (als ze al aangesloten zitten)
[ Voor 8% gewijzigd door Elwood Blues op 01-09-2009 16:14 ]
Naar mijn weten moet hij minimaal achter de laatste deur uitkomen. Onze zelf gebouwde Dakar-auto heeft een sidepipe, en die komt net na de voordeur uit, dat kon nog net volgens de RDWElwood Blues schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 16:12:
[...]
Sterker nog: een uitlaat MOET achter (of naast, zolang het maar achter de voorwielen is) de carosserie uitmonden voor de APK. Dus heel nadrukkelijk niét onder (of in) de auto.
Vaak bu'j te bang!
Nee, een uitlaat MOET gasdicht zijn de gehele lengte. Of die nu eindigt onder de bumper of dat je alleen met een uitlaatspruitstuk rijdt maakt geen kont uit voor de APK. Mijn uitlaat stopt voor de achteras.
Verwijderd
http://www.nu.nl/opmerkel...-valt-brommobiel-aan.html
Goeie tuning. Zelfs een koe vindt het irritante ondingen.
Vermoedelijk toch alleen maar kapotte kappenVerwijderd schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:18:
http://www.nu.nl/opmerkel...-valt-brommobiel-aan.html

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Dat zijn echt ondingen, slopen is de enige goede oplossing. Wie heeft ook bedacht dat er autootjes mogen zijn die maximaal 45 mogen, en dat dan moet rijden tussen verkeer dat 50 rijd.
Net zoals met scootertjes, ze stinken, zijn traag en degene die ze bestuurt, heeft over het algemeen geen verkeersinzicht. Ze rijden allemaal rechts op de weg, dus met een beetje douwen kom je er met je auto wel langs. Een van de eerste dingen die ik leerde toen ik begon met motorrijden was dat je juist midden op de weg moest rijden om dat dus te voorkomen.
Net zoals met scootertjes, ze stinken, zijn traag en degene die ze bestuurt, heeft over het algemeen geen verkeersinzicht. Ze rijden allemaal rechts op de weg, dus met een beetje douwen kom je er met je auto wel langs. Een van de eerste dingen die ik leerde toen ik begon met motorrijden was dat je juist midden op de weg moest rijden om dat dus te voorkomen.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Restecp the Salto. Anders heb ik de hele winter biefstuk!
Het ergste van die bromdingen is dat ze op een 80km-weg mogen.
Het ergste van die bromdingen is dat ze op een 80km-weg mogen.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2009 19:51 ]
Zoals ik rijd met mijn scooter houd ik het verkeer absoluut niet op, hoorWidow schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:23:
Dat zijn echt ondingen, slopen is de enige goede oplossing. Wie heeft ook bedacht dat er autootjes mogen zijn die maximaal 45 mogen, en dat dan moet rijden tussen verkeer dat 50 rijd.

Inderdaad, volgens mij weet Widow niet precies hoe scooters in de stad bereden wordenTKing schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 19:51:
[...]
Zoals ik rijd met mijn scooter houd ik het verkeer absoluut niet op, hoor
Ioniq 5 P45
Dit topic is gesloten.