Verdraaid grote bloempot dan
FOUT?? Een classic, zijn nog wel meer dan dergelijke shooting brakes gemaakt vantop auto's. Als je een beetje geld neerlegt maken ze er ook wel 1 voor je van je Masserati:

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 27-11-2009 18:10 ]
Die Countach slaat natuurlijk nergens op, want waar is de middenmotor gebleven? Waarschijnlijk dus een fotoshop. Of van iets anders opgebouwd zoals die grijze Ferrari. Verder kan ik ze eigenlijk wel waarderen als ze echt zouden zijn.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
De Ferrari 456GT station bestaat echt en is gebouwd in opdracht van de Sjeik van Brunei (die met die gigantische autoverzameling), volgens mij zelfs door Ferrari zelf. Er zijn er een handvol van gebouwd, ik vind hem absoluut niet fout, wel stoer zelfs!
Die Countach lijkt me een photoshop...
Die Countach lijkt me een photoshop...
Wat een grafbak zeg

Serieus vind ik hem lijken op een lijkenwagen

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Die Porsche is nog best ok vergeleken met de rest

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Anoniem: 4629

Ik vind de meeste wel ok eigenlijk
[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 28-11-2009 07:28 ]
Precies. En 911GT2 heeft zelfs het Porsche embleem in zijn icon fout getuned.
Mee eens, maar dat voorbeeld wat ik aanhaalde heeft 1 niets met tuning te maken maar is gewoon een beprkete serie iov. En 2 daar is echt niets fouts aan.Anoniem: 4629 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 12:15:
Fabriekstuning kan net zo goed foute tuning zijn. Moet je vooral metgaan smijten
Da's niet fout. Spoilers hebben een functie. Hier wordt ie ook voor zijn bedoelde functie gebruikt. Juist het gebruik van spoilers puur voor esthetiek is foute tuning.
Toch valt het mee dat ik hier nog nooit van die 'wielkastspoilers' op fout getunede wagens zie.

Die 'spoilertjes' die bij de achterwielen zitten bedoel ik, ze steken niet buiten de auto uit. (dat die voorvleugels niet toegestaan zijn snap ik wel, lekker scheenbeenfileerders)

Die 'spoilertjes' die bij de achterwielen zitten bedoel ik, ze steken niet buiten de auto uit. (dat die voorvleugels niet toegestaan zijn snap ik wel, lekker scheenbeenfileerders)
What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?
deze is fout, het is welliswaar een vrachtwagen, maar toch fout is fout 

Dat is een speciale stijl: ''garuchan'' ...
Erg populair in het verre oosten

Ander fout werk:

Uitlaat mania:

Ander fout werk:

Uitlaat mania:

Die gele dacht ook, als het op een supra leuk staat met 2 lampen staat het bij mijn auto vast nog beter met 4? Hoef je het niet eens netjes af te werken ofzo toch?
Anoniem: 79417
Je bedoeld zeker BososukuGutteguttegut schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 21:26:
Dat is een speciale stijl: ''garuchan'' ...
http://www.google.com/sea...IQBSgA&q=bososoku&spell=1
soms kom je wat tegen op het internet (terwijl je op zoek bent naar wat onderdelen voor je wagen) waarbij je onmiddellijk denkt: "dit hoort thuis in een topic op GoT":
de voorkant met 'zelfgemaakte unieke voorbumper':

en de bijhorende achterkant met uitlaten groter dan de cilinderinhoud van de motorblok:

(die ook nog eens aan de verkeerde kant zitten ten opzichte van de originele uitlaat)
de bron: http://link.marktplaats.nl/282800446
jawel hij durft er nog een kleine 5000 voor te vragen.
(een AW11 - dus jaren '8x - met een 2.0liter - jaren '9x - blok
)
als ze niet worden opgekocht om mee te racen of dirtrally's mee te doen,
zijn er wel zo'n gasten die die auto's verneuken ...

en de bijhorende achterkant met uitlaten groter dan de cilinderinhoud van de motorblok:

(die ook nog eens aan de verkeerde kant zitten ten opzichte van de originele uitlaat)
(een AW11 - dus jaren '8x - met een 2.0liter - jaren '9x - blok
U is correctAnoniem: 79417 schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 22:24:
[...]
Je bedoeld zeker Bososuku![]()
http://www.google.com/sea...IQBSgA&q=bososoku&spell=1

Zeg ken jij de orgelman..?
Ja deze ken ik. Erg zonde. Ik heb zelf ook een AW11, toevallig ook nog eens in dezelfde Alfa Romeo kleur. Maar die van mij is helemaal standaard en dat blijft ie ook. Hoewel dit een rap karretje is (2 liter turbo erin, dat wil echt wel) is ie veel te ver gegaan ,et stylen uiteraard.soulrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 09:50:
soms kom je wat tegen op het internet (terwijl je op zoek bent naar wat onderdelen voor je wagen) waarbij je onmiddellijk denkt: "dit hoort thuis in een topic op GoT":
[afbeelding]
[afbeelding]
(een AW11 - dus jaren '8x - met een 2.0liter - jaren '9x - blok)
Dat is vrij normaal hoor, anders zou het juist een t.ringherrie zijn op straatsoulrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 09:50:
en de bijhorende achterkant met uitlaten groter dan de cilinderinhoud van de motorblok
dat je einddemper groter is dan je cilinderinhoud kan ik inkomen.Peenutzz schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:09:
[...]
Dat is vrij normaal hoor, anders zou het juist een t.ringherrie zijn op straat
(bij een mr2 AW11 ligt die dwars en neemt die de gehele breedte van de wagen in beslag)
maar dat de uitlaten op zich groter zijn dan de cilinderinhoud is minder leuk en imo gewoon fout.
(net zoals de diameter van die pijp die eruitkomt ten opzichte van de diameter van zijn cilinders)
standaard zijn dat 2 pijpjes van mss 2 of 3 centimeter in diameter.
(ja, uitlaten - het stukje dat je aan de achterkant ziet uitsteken - en einddempers zijn iets verschillend)
Die heeft schijbaar gewoon 2 einddempers gepakt, 1 kant vervangen door blinkend openpijpje en die er dan ondergevezen...
@!null: ik heb ook een MR2 AW11 (ander kleurtje) - met nog genoeg werk aan de motorblok - en wees maar zeker dat die geheel default blijft qua stijl. Als ik die zijn uiterlijk ooit verander, leg ik liever geld neer voor een passende bodykit, dan die op zulke manier te verkloten. Een 2liter blok erin plempen zie ik ook niet echt zitten ... Dan koop ik wel een wat nieuwere MR2 waarbij de rest ook die 2L-blok aankan.
ergens hoop ik eigenlijk wel dat ie het originele blok nog heeft, dat die blok nog in goede staat is, en dat die goedkoop verkocht wordt.
[ Voor 11% gewijzigd door soulrider op 29-11-2009 17:40 ]
Ik begrijp wat je bedoelt. Er rijdt hier een rode Civic rond, verlaagd natuurlijk, rode spiegelende achterste zijruitensoulrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:32:
[...]
dat je einddemper groter is dan je cilinderinhoud kan ik inkomen.
(bij een mr2 AW11 ligt die dwars en neemt die de gehele breedte van de wagen in beslag)
maar dat de uitlaten op zich groter zijn dan de cilinderinhoud is minder leuk en imo gewoon fout.
(net zoals de diameter van die pijp die eruitkomt ten opzichte van de diameter van zijn cilinders)
standaard zijn dat 2 pijpjes van mss 2 of 3 centimeter in diameter.
(ja, uitlaten - het stukje dat je aan de achterkant ziet uitsteken - en einddempers zijn iets verschillend)
Die heeft schijbaar gewoon 2 einddempers gepakt, 1 kant vervangen door blinkend openpijpje en die er dan ondergevezen...(ja weet het: default 'tuning'-materiaal)

Heb ik hem misschien wel eens gezien op Wildbunch forum ofzo?soulrider schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:32:
[...]
@!null: ik heb ook een MR2 AW11 (ander kleurtje) - met nog genoeg werk aan de motorblok - en wees maar zeker dat die geheel default blijft qua stijl. Als ik die zijn uiterlijk ooit verander, leg ik liever geld neer voor een passende bodykit, dan die op zulke manier te verkloten. Een 2liter blok erin plempen zie ik ook niet echt zitten ... Dan koop ik wel een wat nieuwere MR2 waarbij de rest ook die 2L-blok aankan.
ergens hoop ik eigenlijk wel dat ie het originele blok nog heeft, dat die blok nog in goede staat is, en dat die goedkoop verkocht wordt.
Wat moet je aan het motorblok doen dan? is ie helemaal gaar/versleten? of vastgelopen?
Je bent dus zoekende naar een 4A-GE, zijn ze lastig te vinden in de praktijk?
Het is wel een sterk motorblok, de 4A-GE. Die van mij heeft nu over de 2 ton op de teller, verbruikt geen druppel olie of koelvloeistof
En gaat nog best hard met die 125 pk op 1000 kilo. Maarja, de helft van die ervaring is ook omdat je met je reet op 1 cm van het asfalt zit en het motorblok achter je zit te blehren.
Ik zou wel een blok zonder katalysator nemen als ik jou was, van voor de facelift.
Anoniem: 218213
de gene die deze auto kan raden is een held

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 218213 op 01-12-2009 18:20 ]
Vauxhall Lotus Vectra? Carlton.
http://www.lc890g.co.uk/images/TS2.jpg
nou als je de achterkant er zelf al bij zet dan zal ik hem wel weghalen. Twee dezelfde plaatjes direct onder elkaar is ook zo... dubbel...
http://www.lc890g.co.uk/images/TS2.jpg
nou als je de achterkant er zelf al bij zet dan zal ik hem wel weghalen. Twee dezelfde plaatjes direct onder elkaar is ook zo... dubbel...
[ Voor 198% gewijzigd door Hayfork op 01-12-2009 18:23 ]
::In de hemel is geen bier, daarom drinken wij het hier!:: | ::specs::
Het is een Lotus Carlton inderdaad, origineel was het een Opel/Vauxhall Omega. Qua looks misschien wel een beetje fout, maar hij heeft wel de performance om te matchen met het uiterlijk en bovendien is het professioneel gedaan bij Lotus... 377pk, 568Nm, een top van 282km/u en achterwielaandrijving. Daarmee maak je het een moderne M3/M5 nog steeds moeilijk en dat voor een auto uit 1990...
Mag zo voor de deur worden geparkeerd
Anoniem: 94768
Staat ook op de achterkant van de 2e fotoAnoniem: 218213 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:13:
de gene die deze auto kan raden is een held![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat ook erop hoor.Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Prachtige wagen! Zet hier maar voor de deur.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Idd, zo fout vind ik die auto niet.Joopieboy schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 21:47:
Staat ook erop hoor.
Prachtige wagen! Zet hier maar voor de deur.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wat was het? Een Sharan?
Wat een hok. Die camber
Wat een hok. Die camber

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 01-12-2009 21:57 ]
Het is een aangepaste Honda Odyssey

Wel vaud:

Damn, net als je denk dat het niet lelijker kan...
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
En nog lelijker..:Gisae schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:05:
Damn, net als je denk dat het niet lelijker kan...

Die auto hoort niet in dit topic!Anoniem: 218213 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:13:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is goede tuning
There, I fixed it.Knightwolf schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:24:
[...]
Die auto hoort niet in dit topic!
Dit is goede tuning styling.
Mee eens, maar dat is aan de hand van de foto's wat moeilijk te zien.
Dat gezeur altijd over de echtheid/gefotoshoptheid/gestyledheid/nietgestyledmaarwelgetunedheid whatever bij foto's.. het is maar een Lotus, 't is geen eenhoorn ofzo.
Ik heb verder erg weinig met Opel op, maar zo'n Lotus is wel erg cool
Die Honda met BMW frontend doet 't me ook wel moet ik zeggen. Beter dan de BMW eigen X6 achtigen
Ik heb verder erg weinig met Opel op, maar zo'n Lotus is wel erg cool
Die Honda met BMW frontend doet 't me ook wel moet ik zeggen. Beter dan de BMW eigen X6 achtigen

[ Voor 17% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 02-12-2009 00:47 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Blah...

nu weer foto's

nu weer foto's
Volgens mij filtert onderstaande plankton uit regenwater oid.. 

Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Hydraulik-Phunk schreef op woensdag 02 december 2009 @ 01:04:
Volgens mij filtert onderstaande plankton uit regenwater oid..
This too shall pass
Wat was het eigenlijk, een Peugeot? (met verlengde neus dus)
Al doet het me ook wel denken aan een Mitsubishi FTO eigenlijk.
Al doet het me ook wel denken aan een Mitsubishi FTO eigenlijk.
[ Voor 56% gewijzigd door !null op 02-12-2009 10:37 ]
Die tribals op de derde

Volgens mij is die walvis een Ford Puma

The ramblings of an idiot
iddEntity schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:34:
Het is een Lotus Carlton inderdaad, origineel was het een Opel/Vauxhall Omega. Qua looks misschien wel een beetje fout, maar hij heeft wel de performance om te matchen met het uiterlijk en bovendien is het professioneel gedaan bij Lotus... 377pk, 568Nm, een top van 282km/u en achterwielaandrijving. Daarmee maak je het een moderne M3/M5 nog steeds moeilijk en dat voor een auto uit 1990...
Wikipedia: Lotus Carlton
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Wie herkent het?

Lada 110 WTCC uitvoering....blijft fout.
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Ik dacht eerder een Renault Megane, het is een Frans keten volgens mij 
edit; dat was dus @ die gele auto.
Degene hierboven vind ik er best wel redelijk uitzien.
edit; dat was dus @ die gele auto.
Degene hierboven vind ik er best wel redelijk uitzien.
[ Voor 39% gewijzigd door Matis op 02-12-2009 12:35 ]
Golf 2 of 306?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Nope 
Nu misschien iets duidelijker?

Ford Orion..Gutteguttegut schreef op woensdag 02 december 2009 @ 12:42:
Nope
[afbeelding]
Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!
Peugot 307 CC?
Hmm, Ford Orion, zou kunnen, die hebben ze dan iig flink onder handen genomen, ik herken er niets meer van
Hmm, Ford Orion, zou kunnen, die hebben ze dan iig flink onder handen genomen, ik herken er niets meer van
[ Voor 81% gewijzigd door Matis op 02-12-2009 12:46 ]
Nog steeds niet geraden 
Nog een laatste dan:

De lijn aan de zijkant moet herkenbaar zijn.
Nog een laatste dan:

De lijn aan de zijkant moet herkenbaar zijn.
Van deze kant heeft het wel wat weg van een VW.
Alfa 75 of 155?
75 denk ik niet. Ik lette niet zozeer op de lijn, maar op de vorm van het achterste zijraampje.
75 denk ik niet. Ik lette niet zozeer op de lijn, maar op de vorm van het achterste zijraampje.
[ Voor 112% gewijzigd door Zamorano op 02-12-2009 13:07 ]
Ik weet het nu.. lijn is ook typisch peugeot.. alleen ff iets groter denken..
Peugeot 605
Edit: zie bijv: http://upload.wikimedia.o...5/Peugeot_605_red_vr2.jpg
Peugeot 605
[ Voor 34% gewijzigd door DaRoot op 02-12-2009 13:05 ]
Kijk!!!DaRoot schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:05:
Ik weet het nu.. lijn is ook typisch peugeot.. alleen ff iets groter denken..
Peugeot 605
Een kenner
haha iets meer geluk dan wijsheid..
maar wel foute bak zeg..
maar wel foute bak zeg..
Over foute tuning in het geel gesproken:

was dat ooit een calibra
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
WTF, is dat een Mercedes ofzo
Schijnt ooit een Lexus LS te zijn geweest..
Overhaulin' gone wrong 

Dat zoiets legaal de weg op mag zeg... pffff... (en dan bedoel ik qua veiligheid, niet per se qua looks)
APK is afgeschaft in amerika (iig in Indiana). Werd teveel mee gesjoemeld. Wonder boven wonder verdwenen na de echte wrakken grotendeels na de afschaffing....woelders schreef op woensdag 02 december 2009 @ 13:49:
Dat zoiets legaal de weg op mag zeg... pffff... (en dan bedoel ik qua veiligheid, niet per se qua looks)
Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip
Zal wel de Lemons 24h zijn ofzo, daar rijden meer creatieve frikandellen rond
leeg
Neus van een gecrashte Ferrari Enzo op z'n dak, da's wel exclusief
Dat is zijn trofee. Die heeft ie de vorige keer van de baan gedrukt zoals het hoort als een echte bmw-circuit rijder.

Lelijke velgen
Inderdaad, dat is het eerste wat ik denk bij het bekijken van die plaatjes: die velgen kunnen echt niet!
Idd, de rest van de E30 3 serie conversie met 3 serie E46 neus en 5 serie E60 kont is tenslotte zooo geslaagd.
Aannames zijn fataal.
Is het erg als ik de video na 15 seconden alweer heb afgezet. Ledjes en striping en .. de rest wil ik niet eens weten. Bij het zien van de koplampen kreeg ik al hoofdpijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 4629 op 03-12-2009 14:25 ]
Ja, dat is 15 seconden te laatAnoniem: 4629 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 14:24:
Is het erg als ik de video na 15 seconden alweer heb afgezet. Ledjes en striping en .. de rest wil ik niet eens weten. Bij het zien van de koplampen kreeg ik al hoofdpijn.
Inclusief volgas-inhaalactie bij 3:30...
die "onderlip" van de voorbumper, dat is een (standaard) ms (kofferbak)spoiler van een nissan 100nx
voor de rest, respect voor de tijd die er in zit, maar man man man wat een lelijk ding.
voor de rest, respect voor de tijd die er in zit, maar man man man wat een lelijk ding.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.