En dan hebben we het nog niet eens over die auto!DropjesLover schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:05:
voor de rest, respect voor de tijd die er in zit, maar man man man wat een lelijk ding.
This too shall pass
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
En dan hebben we het nog niet eens over die auto!DropjesLover schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:05:
voor de rest, respect voor de tijd die er in zit, maar man man man wat een lelijk ding.
This too shall pass
Sharky schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:06:
[...]
En dan hebben we het nog niet eens over die auto!
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
The birds turned into The Flying Dutchmen!
*empty*
Die lada heb ik hier pas in Oss zien rijden. Die stond voor het spoor te wachten, wat een lelijk baggerding is dat!
Maak eventjes een screenshotje voor als hij verwijderd wordMR_VIPER schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 09:32:
Marktplaats altijd een goede inspiratie bron voor dit topic. http://link.marktplaats.nl/301718051
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Sign here against sigs
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ronddom, dat is net zoiets als randdebielBody kit ronddom
[ Voor 39% gewijzigd door dreamscape op 04-12-2009 10:35 ]
Punctuality is the politeness of kings
mag hier best GRATIS voor de deur worden gezet.dreamscape schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:31:
Nee, dat mogen ze niet. Op de stoep mag je niet parkeren
Zeker niet met zo'n grafbak...
Wel leuk, in de advertentie staat
[...]
Ronddom, dat is net zoiets als randdebiel
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sign here against sigs
Kijk als je em dan gratis krijgt is dat mooi geld in de knip.Marlibica schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:13:
2750 geboden inmiddels.. Niet gek. Tenzij dat een eigen bieding is natuurlijk
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
[ Voor 26% gewijzigd door Player1S op 04-12-2009 16:55 ]
Da's standaard bij een EG:DropjesLover schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:38:
[...] de achterruit best geinig. praktisch is anders, maargoed. [...]
dan heeft het wel degelijk effect, 400 euro in muntjes is een boel gewichtL1nt schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:54:
Als mijn 99'er Astra 1.6 16v chip kom ik hooguit op 106pk ipv 100pk... en wel 400euro lichter.
Haha dat ding ken ik, van een vage kennis uit de buurt geweest geloof ikMarlibica schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 10:10:
U vraagt, wij draaien:
[afbeelding]
[afbeelding]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
[ Voor 69% gewijzigd door sweetdude op 05-12-2009 12:41 ]
toon volledige berichtNetjes, een body die past bij de handling
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
die zou ik wel rollen...sweetdude schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 12:37:
Splinter is de echte hauto, en hij is eigenlijk wel een beetje fout
[afbeelding]
[ Voor 37% gewijzigd door Gutteguttegut op 06-12-2009 13:54 ]
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Facts don't care about your feelings
Bij mijn stage tegenover zit ook zo'n louche autodealer, waar vaak ook van die ragbakken worden gebracht en dan keurig met 2 kilometer plastic rondom weer wegrijden!null schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:39:
Ik zal binnenkort proberen een foto te maken van een witte Golf die hier vaak in de straat komt (tot mijn ergenis). Los van het lompe overdreven geluid is het ook nog eens horizonvervuiling. Hij is dus wit met bodykit en heeft dubbele uitlaat. Ik weet dat ze ook echt allebei zijn aangesloten want rondom de uitlaten zitten 2 vieze zwarte vlekken
Zoiets?!null schreef op maandag 07 december 2009 @ 21:39:
Ik zal binnenkort proberen een foto te maken van een witte Golf die hier vaak in de straat komt (tot mijn ergenis). Los van het lompe overdreven geluid is het ook nog eens horizonvervuiling. Hij is dus wit met bodykit en heeft dubbele uitlaat. Ik weet dat ze ook echt allebei zijn aangesloten want rondom de uitlaten zitten 2 vieze zwarte vlekken
[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 07-12-2009 23:24 ]
Waarom is die 1e fout? (Op de winterbanden+velgen na).
[ Voor 7% gewijzigd door RedHat op 07-12-2009 23:21 ]
Omg die BMW... zo getuned en dan die wielen. Zijn dat wieldoppen?!
Facts don't care about your feelings
Belgisch kenteken dus de kans op een M3 is al flink klein, als je dan de 4 deuren ziet ben je klaarRedHat schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:21:
[...]
Als het een M3 is is er al helemaal niets fouts aan. Zo'n spoiler is ook niet fout (achterwielaandrijving, downforce).
[ Voor 12% gewijzigd door Sick Nick op 07-12-2009 23:41 ]
Als die niet fout is weet ik het ook niet meer.RedHat schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:21:
[...]
Als het een M3 is is er al helemaal niets fouts aan. Zo'n spoiler is ook niet fout (achterwielaandrijving, downforce).
Die snap ik dus niet helemaal.
Ook vind ik de bodykit niet erg mooi. Maarja, als het een M3 is heft het wel op
Zie de reacties hierbovenRedHat schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:21:
[...]
Die snap ik dus niet helemaal.
Ook vind ik de bodykit niet erg mooi. Maarja, als het een M3 is heft het wel op
Er zijn (op de diverse Volvo forums) best wat mensen die in Zweden en omstreken wonen/werken/regelmatig vertoeven. Daar is 't best handig en rijdt vrijwel iedereen er mee, als ik 2e hands Volvo's zoek in Zweden zijn ze er 8 van de 10x mee uitgerust.ThinkPadd schreef op maandag 07 december 2009 @ 23:16:
Ik zag laatst een Volvo V70 station rijden, met voorop 2 ENORME blauwachtige Hella koplampen zo tussen de koplampen gemonteerd. Ik denk dat ze echt wel ongeveer zo groot waren als een voetbal, qua omtrek.
En dan had die V70 een enorm rauw, stoer klinkend diesel geluid is dat fout of niet?
Ik vind het opzich wel vet, maar wat heb je er hier in Nederland aan
Ja, en als je er achter rijdt, dat het dan net ruikt naar de lucht van verbrande friet zeker!null schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:02:
V70 met een rauw diesel geluid? die D5-jes geven toch een mooi roffeltje? In ieder geval niet wat ik als rauw diesel geluid zou omschrijven.
De 2.5D die daarvoor gebruikt werd is gewoon een VAG-blok, klinkt net zo als een VW Transporter. Al zit daar nog steeds 5-pitter-sound in.!null schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 08:02:
V70 met een rauw diesel geluid? die D5-jes geven toch een mooi roffeltje? In ieder geval niet wat ik als rauw diesel geluid zou omschrijven.
Die spoiler op die auto kan echt niet sorry...GoldenSample schreef op zondag 06 december 2009 @ 17:37:
vind 't stiekem wel stoer, een GT2 achtige uitstraling (waar ook de velgen bij passen)
En da's dus geen D5 maar de 2.5D...!null schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:02:
Oja, je hebt ook een D5 uit het VAG tijdperk. Nee ik ben de D5 van Volvo zelf gewend, die is wat geraffineerder volgens mij.
ik vrees dat het een photoshop is, anders is het geweldig gedaan
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dan ben jij ook heel erg foutMatis schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:32:
Ik vind uit die foto's van jou de 1e, 3e en 4e eik helemaal niet zo fout
This too shall pass
Ik heb geen verstand van auto's verder, maar iig zo'n pittig diesel geluid, beetje zoals een tractor!null schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 09:02:
Oja, je hebt ook een D5 uit het VAG tijdperk. Nee ik ben de D5 van Volvo zelf gewend, die is wat geraffineerder volgens mij.
Vrees nietToolkiT schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 10:37:
[...]ik vrees dat het een photoshop is, anders is het geweldig gedaan
Vraag me alleen af of je daarmee door de MOT/APK komt..
[ Voor 14% gewijzigd door Gutteguttegut op 09-12-2009 00:25 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Sharky op 09-12-2009 10:18 ]
This too shall pass
Nee, een Rabbit.Sharky schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:17:
Ik dacht dat ik een auto had gevonden met een enorme camber, is Gutteguttegut me voor
[afbeelding]
edit: is het een Golf?
The ramblings of an idiot
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De Golf Mk I voor de Amerikaanse markt, de Rabbit, heeft altijd zo'n neus.Carpento schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:49:
Volgens mij wel, maar dan met het front van de Jetta mk1
Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.
Anoniem: 295814
Haha, echt he, jezus, daar wil je niet dood in gevonden worden toch?Gutteguttegut schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:44:
Nog meer mislukt VW geweld.
[afbeelding]
Juist omdat je ze niet clean verwacht. Staan erg af tegen de orginele modellen of andere getunede modellen. Ik ben ook gigantisch fan van de rat-look. Rauw en simpel!!null schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:
Nog wat rat-style, nog best te pruimen vind ik. Waarom weet ik eigenlijk niet.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zag laatst er eentje in de buurt rijden en dat was echt zo'n 1935? lowriderEntity schreef op woensdag 09 december 2009 @ 15:18:
Rat-look staat ook alleen maar op oudere wagens, op moderne wagens zoals de eerder geposte Golf V met roest-motorkap is het echt geen porum vind ik. De Datsun hierboven vind ik bijvoorbeeld wel weer erg gaaf. Ik zie ook regelmatig een Golf 1 rijden hier in de buurt in rat-look, die kan het ook erg goed hebben.
Sign here against sigs
[ Voor 10% gewijzigd door Pendulum op 09-12-2009 16:59 ]
Die zijn zo gruwelijk vet he.!null schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
[ Voor 53% gewijzigd door Matis op 09-12-2009 21:10 ]
My bad
Die laatste heb ik als wallpaper op mijn computer. Geniale auto!!null schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:
[afbeelding]
[afbeelding]
This too shall pass
Het leven is te kort om geduld te hebben!
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Fantastisch met die tie-wraps!!null schreef op woensdag 09 december 2009 @ 14:49:
[afbeelding]
Hahahaha die omgekeerde spoiler voorop :'DKlunssmurf schreef op maandag 14 december 2009 @ 03:46:
Audi S1 Pikes Peak!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
~ James May
Mooi sneeuwschuiver voorop, handig in deze tijd van het jaarEntity schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:35:
Heeft'ie goed naar het origineel gekeken:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq