Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Verwijderd
Toen ik gister Higgins hoorde zeggen dat ie de Proclaimers wel op zijn verjaardag wilde laten spelen moest ik ook even youtube opzoeken wie dat ook al weer waren.
Kennis word overschat, alles is op te zoeken
De Pikes Peak versie is helemaal uitgebreid. Pikes Peak is een berg ergens in America waarmen tegen op kan scheuren in rally stijl, maak je een foutje, donder je van de cliff af. Deze Pikes Peak rally werd altijd gewonnen door een Amerikaanse familie. En toen kwam daar ineens de Audi Quattro met de nodige tupperware, ook nog eens met een (ik dacht Franse) vrouwelijke coureur. Dus een Europese bak met vrouwelijk chaffeur, vonden ze helemaal niks natuurlijk. Maar die reed mooi wel alles zoek
Filmpje: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=ADXtD_cTAhY]
De Group B rally werd niet meer gedaan want er vielen te veel doden, zowel onder coureurs als onder toeschouwers. Met het filmpje begrijp je wel waarom.
Met dit filmpje snap je het helemaal, wat een idioten haha.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=U4UuZ5mauKk]
[ Voor 6% gewijzigd door !null op 14-12-2009 11:08 ]
Haha - nee.
Ik heb nooit helemaal begrepen dat coureurs daar gewoon door bleven rijden. Ik denk dat ik hem ter plekke aan de kant zou zetten.
Sign here against sigs
Het blijft machtig om te zien en horen. Eens in de zoveel tijd speel ik weer een hele rits GrB filmpjes af.!null schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:04:
Group B rally tijdperk, rond 1980 zeg maar, Audi zag het nut er van in om 4x4 toe te passen op een sportwagen / rallywagen. Dat in combinatie met een pk wedloop zorgde ervoor dat dat ding op een gegeven moment 600pk had en alle spoilers nodig had om het op de "weg" te houden.
De Pikes Peak versie is helemaal uitgebreid. Pikes Peak is een berg ergens in America waarmen tegen op kan scheuren in rally stijl, maak je een foutje, donder je van de cliff af. Deze Pikes Peak rally werd altijd gewonnen door een Amerikaanse familie. En toen kwam daar ineens de Audi Quattro met de nodige tupperware, ook nog eens met een (ik dacht Franse) vrouwelijke coureur. Dus een Europese bak met vrouwelijk chaffeur, vonden ze helemaal niks natuurlijk. Maar die reed mooi wel alles zoekdie had even dik gewonnen, en daarna met Peugoet erbij hebben ze het maar verdomd moeilijk gehad om tegen die Europeanen te concurreren.
Filmpje: [video]
De Group B rally werd niet meer gedaan want er vielen te veel doden, zowel onder coureurs als
onder toeschouwers. Met het filmpje begrijp je wel waarom.
Met dit filmpje snap je het helemaal, wat een idioten haha.
[video]
Die Pikes Peak winnares was vast Michelle Mouton. Ze is ook de eerste (en enige?) vrouw die een WRC wedstrijd won, en deed dat in een Quattro.
Wel eens zo'n oud interview gezien waarin ze vertellen dat ze de toeschouwers niet als mensen zien, want dan kon je idd niet rijden. Ze gingen het meer als objecten (bosjes etc) zien. Ze probeerde er dus niet mee bezig te zijn.Marlibica schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:23:
Idioten - Ja.
Haha - nee.
Ik heb nooit helemaal begrepen dat coureurs daar gewoon door bleven rijden. Ik denk dat ik hem ter plekke aan de kant zou zetten.
En ja alles heeft daar een functie want group B is niet voor watjes
Uiteindelijk verkocht ivm ruimte nodig (kids)
Heb nu nog spijt van.
Moet je je voorstellen haha, een stelletje rednecks die in zelf gafabriceerde buggy's ieder jaar die berg op knallen. Dan komt er ineens zo'n Europese speelgoed / tupperware auto waar je alleen maar om kan lachen. En ook nog eens met een hele mooie dame achter het stuur. Ze snappen er geen reet van. En dan worden ze finaal zoek geredenFiXeR.nl schreef op maandag 14 december 2009 @ 18:14:
Zie je, "Quattro" is niet zoals autorijden bedoeld is. Zelfs vrouwen kunnen er mee rally's winnen!
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=TSYYjLOWg7w]
En anders een filmpje van Ari Vatanen....
Óf "on-board" ...
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=MBPgCJBUjtg&NR=1]
Wélke audi ..... wáár, dan .....
[ Voor 45% gewijzigd door Will_M op 14-12-2009 22:47 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Krankzinnig idd, vooral die in-car camerabeeldenMarlibica schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:23:
Idioten - Ja.
Haha - nee.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ik vraag me af of die intercooler nog wat nuttigs doet of dat ie er mooi voor de show zit.
Als die auto een turbo heeft wel!null schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:47:
Vermoeiend...
Ik vraag me af of die intercooler nog wat nuttigs doet of dat ie er mooi voor de show zit.
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Ja dat snap ik, maar dat betwijfel ik dus. Maar er is vast wel een OPC versie met een turbo ofzo.
Astra G OPC II heeft turbo en de Astra H OPC ook.!null schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:58:
[...]
Ja dat snap ik, maar dat betwijfel ik dus. Maar er is vast wel een OPC versie met een turbo ofzo.
En de diesel trouwens ook.
Alleen heeft dat model stock geen turbo. Astra OPC is er niet in 4/5 deurs.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Heb dit linkje op youtube gevonden. http://www.youtube.com/watch?v=DfSSj3bdhvE
Aan het einde trekt hij even weg en hoor je de turbo duidelijk. Zal wel een Z20LET uit een Astra coupe of OPC2 in liggen.
Marlibica schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:23:
Idioten - Ja.
Haha - nee.
zoals reeds gezegd: je kan ze zien als struiken,
of als je carmageddon nog kent van jaren geleden: zie ze als " extra points"
maar dan ga je er mss express op mikken
die gasten zitten zo 'in the zone' dat ze dat wegspringend 'wild' amper merken volgens mij.
ik begrijp ten volle dat de rally-sport niet of nog amper doorgaat en dat allemaal door van die dwazen die in het midden van de weg of aan de buitenkant van de bocht (in een uitloopzone dus) gaan staan en blijven staan tot het bijna te laat is... (en dan achteraf maar klagen als de courreur doorrijdt omdat ie zijn tijd en punten moet halen) Je gaat bij een F1-race toch ook niet even op de baan staan voor een foto'tje of omdat je te weinig zicht hebt vanuit de berm/tribune?
maar goed: waar blijven de foto's ?
[ Voor 3% gewijzigd door soulrider op 15-12-2009 20:47 ]
Yugo tuning...met aquarium

AMD Ryzen 7 5700X / 32GB DDR 3200 /AMD Radeon RX6700 XT / 2x Kingston 1Tb SSD Nvme

Maar ik denk dat ik die enorme hoodscoop nog erger vind...

Zo zeg, dat geluid, rillingen.r_kluft schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 17:48:
Effe reageren als Astra (turbo) bezitter.
Heb dit linkje op youtube gevonden. http://www.youtube.com/watch?v=DfSSj3bdhvE
Aan het einde trekt hij even weg en hoor je de turbo duidelijk. Zal wel een Z20LET uit een Astra coupe of OPC2 in liggen.
Doe eens een link naar jouw project?
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Hij valt gelukkig vast niet onder de auto's van dit topic maar bij deze.Joopieboy schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:48:
[...]
Zo zeg, dat geluid, rillingen.
Doe eens een link naar jouw project?
http://rkluft.opc-power.nl/
Hier staan misschien in jullie ogen nog wel een paar kanditaten in.
http://opc-club.opc-power.nl/
Persoonlijk vind ik die MPV's (Zafira) geen auto om als OPC-editie uitgevoerd te worden. Het is een familie-autor_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:28:
Hij valt gelukkig vast niet onder de auto's van dit topic maar bij deze.
En juist omdat het een familie-auto is is ie zo populair.Matis schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:30:
[...]
Persoonlijk vind ik die MPV's (Zafira) geen auto om als OPC-editie uitgevoerd te worden. Het is een familie-auto
Pappa wil wat PK's (Standaard 200 bij een Zafira A OPC) en mamma wil ruimte voor de kids.
Dat was idd mijn punt!null schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:58:
Dat is altijd een beetje jammer. Totaal onsportieve auto's die dan een sportieve motor krijgen. Vind ik ook aardig fout.
Zie TVR, daar maken/maakten ze nog echte auto's. Maar je ziet het ook bij meer betaalbare sportievelingen.
En die hele leasemarkt heeft ook aardig wat leuke sportieve auto's de kop gekost.
[ Voor 23% gewijzigd door !null op 17-12-2009 09:14 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Autoblog.com
Mijn lievelingswagen de Mustang, maar dan compleet verkracht en over de top.
KARR van KITT2008 op anabolen
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Verwijderd
Vette bakr_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:28:
[...]
Mooie kleur en helemaal standaard, nice
Heb je er motorisch nog wat meegedaan, gechipped of iets?
Thanks. Standaard is ie ook erg mooi vind ik zelf.(Ook al zou ik geen nee zeggen tegen een OPC2 voorbumper)Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:57:
[...]
Vette bak
Mooie kleur en helemaal standaard, nice
Heb je er motorisch nog wat meegedaan, gechipped of iets?
Motorisch is er eigenlijk niets veranderd.
Heb er alleen een powerpipe in gezet en baileys dumpvalve. (powerpipe vervangt het flexibele deel na de intercooler door een van staal.)
Verwijderd
die 2e link , met die zwarte vauxhall is dat die met 300+ pk?r_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:21:
[...]
Thanks. Standaard is ie ook erg mooi vind ik zelf.(Ook al zou ik geen nee zeggen tegen een OPC2 voorbumper)
Motorisch is er eigenlijk niets veranderd.
Heb er alleen een powerpipe in gezet en baileys dumpvalve. (powerpipe vervangt het flexibele deel na de intercooler door een van staal.)
nette opc trouwens , mijn broer heeft de zafira opc, net terug na de garage , zoop 3 liter olie op 200 kilometer
schijnbaar hebben die dingen speling op de zuigerveren , waardoor die enorm olie gaan zuipen
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 10:31 ]
Jep. Die zwarte OPC staat al inderdaad al een tijdje op marktplaats.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:29:
[...]
die 2e link , met die zwarte vauxhall is dat die met 300+ pk?
nette opc trouwens , mijn broer heeft de zafira opc, net terug na de garage , zoop 3 liter olie op 200 kilometer
schijnbaar hebben die dingen speling op de zuigerveren , waardoor die enorm olie gaan zuipen
Maar toevallig heeft er pas ook iemand in de club een motorrevisie gekregen vanwege speling op de zuigerveren.
Man o man, wat ene leuk spul staat daar tussen, en prachtige astra coupe heb jij.r_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:28:
[...]
[ Voor 17% gewijzigd door Joopieboy op 17-12-2009 10:43 ]
Verwijderd
kan mijn broer wel zijnr_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:41:
[...]
Jep. Die zwarte OPC staat al inderdaad al een tijdje op marktplaats.
Maar toevallig heeft er pas ook iemand in de club een motorrevisie gekregen vanwege speling op de zuigerveren.
@joopieboy
mja, die had die net gekocht , dus hoe de vorige eigenaar er mee is omgegaan . dat weet niemand helaas, maar gelukkig heeft hij nog garantie
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 10:48 ]
Laat me raden. Hij heet Ron en woont in Limburg.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:47:
[...]
kan mijn broer wel zijn![]()
@joopieboy
mja, die had die net gekocht , dus hoe de vorige eigenaar er mee is omgegaan . dat weet niemand helaas, maar gelukkig heeft hij nog garantie
Goh wat een klein wereldje.
Maar turboblokjes moet je inderdaad eerst even lekker warm laten lopen. Maar dat is standaard bij alle alu blokjes.
Maare thanx Joopie.
Verwijderd
klopt helemaalr_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:50:
[...]
Laat me raden. Hij heet Ron en woont in Limburg.
Maar turboblokjes moet je inderdaad eerst even lekker warm laten lopen. Maar dat is standaard bij alle alu blokjes.
Maare thanx Joopie.
na het gala in style

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2009 14:13 ]

Echt wel gaaf!Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:10:
[...]
klopt helemaal
na het gala in style![]()
[afbeelding]
http://link.marktplaats.nl/305431739
Verwijderd
Maar mijn blok verbruikt maar een litertje per 500KM...Joopieboy schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:42:
@Worran, dat krijg je als je ze niet goed genoeg warm rijd, minstens 20km is het advies zeker bij dit soort blokken. Vraag ice freak anders maar eens, die weet er alles van.![]()
[...]
Man o man, wat ene leuk spul staat daar tussen, en prachtige astra coupe heb jij.

edit: moet ik wel het linkje erin zetten
http://allworldcars.com/wordpress/?p=2122
en deze is ook fout:

[ Voor 16% gewijzigd door Brilsmurfffje op 17-12-2009 17:57 ]
Don3k schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:50:
Alu spoiler geen uitstekende punten!:
http://link.marktplaats.nl/305431739
quote: rdwKenteken
Voertuigsoort personenauto
Merk HONDA
Handelsbenaming CIVIC COUPE 1.5 DXI E2
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 16-04-2010

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
Reken er maar niet op, lijkt mij een kitkcar namelijkwimmel_1 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:55:
Snel legertje zal dat zo worden
[afbeelding]
(op kever basis?)
Golfkarton en cardboard ftwGutteguttegut schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:58:
[...]
Reken er maar niet op, lijkt mij een kitkcar namelijk
http://www.tuningfever.fr...hini-countach-kit-car.php
Hier nog een leuke Countach.

(klik voor meer foto's en video's).
[ Voor 55% gewijzigd door Gutteguttegut op 17-12-2009 22:03 ]
Bij dit soort dingen zou je toch op het woord van de verkoper moeten geloven, of als hij is warm gereden na een proefrit tot 6000 toeren gas in, los, en weer gas in, als ie dan zwart rookt verbruikt ie olie.Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:47:
@joopieboy
En uiteraard in de expansie vaatjes kijken voor smurrie, anders heb je kans op een lekke koppakking of die dingen.
Dan praten we over zuid limburg toch? Zo ja, denk ik dat ik die Ron ook wel zal kennen.r_kluft schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:50:
[...]
Laat me raden. Hij heet Ron en woont in Limburg.
Maare thanx Joopie.
Verwijderd
Dikke two-tone lak.... Ja, ik ga ff zoeken welke bodykit dat is!
Kom op man, die zooi moet je gewoon weggooien. Verplicht meedoen aan de sloopregeling.
Verwijderd
Verder ben je wel schattig hoor.

Sign here against sigs
Dat weet ik toch niet. Je rijdt een Corsa Gsi, dan kan ik alleen maar van het slechtste uit gaanVerwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:05:
Hahaha geweldig dit. Voor de duidelijkheid, dat meen ik dus niet he
. Ik ben fel tegen sjonnies met gepimpte bumpers etc.
Hey!Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 12:05:
Hahaha geweldig dit. Voor de duidelijkheid, dat meen ik dus niet he
. Ik ben fel tegen sjonnies met gepimpte bumpers etc.
De Nederbelg !

Op zich is het nog best netjes gedaan, een GTI (zie badge) omgebouwd tot de Golf W12 concept car.
Kwam vandaag in Bussum een leswagen tegen. Front van de GTI (met GTI badge) achterkant van de GT (en ja, ook met Golf GT badge) en voorin een 1.9 TDI
[ Voor 25% gewijzigd door PWM op 24-12-2009 17:42 ]
Deze sticker-tjoening-Corsa spotte ik eergisteren:

Zero SR/S 17.3kWh / 2700WP PV / HRSolar zonneboiler
Verwijderd
Nah, als ik een echte sjonnie was had ik wel een Manta!null schreef op donderdag 24 december 2009 @ 13:18:
[...]
Dat weet ik toch niet. Je rijdt een Corsa Gsi, dan kan ik alleen maar van het slechtste uit gaan
Maar mijn Corsa blijft aan de buitenkant gewoon standaard, zoals het hoort
Ik vraag me ook altijd af of de eigenaar denkt dat mensen zijn/haar auto mooi vinden aangezien ze er foto's van nemen._Apache_ schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:59:
Ik kan deze jullie toch niet onthouden, liep er vanmiddag langs.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik er foto's van zou nemen dan zorg ik in ieder geval wel dat duidelijk is dat het ding om te lachen vind. En niet dat ik foto's neem omdat ik hem mooi vind.
Geen foute tuning, though.
Jaren 80 tjoening in een vieze kleur, zoals het hoort.
leeg
Geniaal, die Volvo/BMW 2004 antenne unit op het dak maakt het af_Apache_ schreef op donderdag 24 december 2009 @ 18:59:
Ik kan deze jullie toch niet onthouden, liep er vanmiddag langs.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij kocht hem in september 2009 en heeft nu een huis gekocht en moet er vanaf.
Verder meld ie dat er wel wat werk aan zit. Spuitwerk......
Mja, in september weet je vaak ook wel dat je een huis wilt kopen lijkt me.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

En ja, er staat The Fast And The Furious, alleen Fast staat onder z'n ruitenwisser
en die foto van de achterkant is misvormd omdat ik het koud had
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Gehe, je bedoeld die dodehoekvergroters?Verwijderd schreef op donderdag 24 december 2009 @ 19:22:
De meegespoten windschermpjes aan de ruiten, die doen het hem!!!
Verwijderd
Verwijderd
link is dood..PWM schreef op zaterdag 26 december 2009 @ 12:21:
[afbeelding]
En gelukkig, hij is te koop
http://www.speurders.nl/o...t-vip-uniek-54842953.html
Aan plaat onder het raam te zien is/was het een UK wagen..
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.