http://www.marktplaats.nl...1987-rood.html%3Fxref%3D1

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
nette staat ook van binnen?
Ja inderdaad, voor dat geld spoor ik er 3 voor je opVerwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2010 @ 13:50:
3K voor een bmw met 278K op de teller?
nette staat ook van binnen?metalen platen, wrc borduurwerk en dat groene stukje meegerekend?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Verwijderd
Die 300ZX is wel gaaf trouwens
leeg
Verwijderd

http://www.toyzandgiftz.com/soundracer-v8-of-v10.htmlCheck het filmpje maar, het is ECHT! De ingebouwde chip reageert op het toerental van de motor en op de schakelmomenten. Jij en je buren denken ECHT dat er een €200.000,-+ bolide langsrijdt!
[ Voor 99% gewijzigd door zimbab op 09-01-2010 17:23 ]
repost_errorSpecht schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 22:43:
Kwam net dit pareltje tegen op kapaza.be
[afbeelding]
HAHAHA! Het is slechts zelden dat ik echt keihard lach achter mn computer, maar dit is weer een van die momenten!
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ok nog buiten het feit dat ie totaal lelijk is.. waarom een diesel en dan maar 50k km in 10 jaar rijden?
Hij is erg grappig maar ehm.... wie gaat er nou met z'n mongool op de motorkap rondrijden??Hydraulik-Phunk schreef op zondag 10 januari 2010 @ 00:02:
[...]
HAHAHA! Het is slechts zelden dat ik echt keihard lach achter mn computer, maar dit is weer een van die momenten!![]()
![]()
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Kopen met het idee van: hij is lekker zuinig dus hij kost me niet veel.la_fusion schreef op zondag 10 januari 2010 @ 02:49:
[...]
Ok nog buiten het feit dat ie totaal lelijk is.. waarom een diesel en dan maar 50k km in 10 jaar rijden?
Het ding compleet verbouwen met de overgebleven centen.
Er weinig mee rijden "omdat dat zonde is".
Het eindresultaat moeten verkopen vanwege de hoge maandlasten.
Zoiets?

Getuned door Toyota zelf. Een soort van Toyota Hybrid M-divisie dus.....of zoiets.
Zal wel bij een concept blijven......hoop ik.
Verwijderd
Trouwens best knap om een Prius te verzinnen die nog lelijker is.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 20-01-2010 11:38 ]

Te koop voor maar 3500 euro.

http://www.trademe.co.nz/.../a3/auction-266546525.htm
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

Mooie velgen

http://link.marktplaats.nl/313851787
[ Voor 4% gewijzigd door AE86 op 24-01-2010 09:03 ]
De auto moet technisch nagekeken worden.
-De homokyneten moeten vervangen worden.
-De toeter werkt niet, waarschijnlijk moet de airbagring vervangen worden.
Ik zeg Doen!

Now go away or I shall taunt you a second time!
Krijg je de volgende pareltjes al meteen voorgeschoteld: (Plaatjes zijn klikbaar met een link naar de advertentie)

Natuurlijk staan er nog meer van deze pareltjes op, daarom geef ik bij deze een link naar de zoekopdracht.
Kom ook naar ons #vervoer IRC kanaal!
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Sommige gaan er heen met originele bumpers ofzo, maar dan is de rest van de wagen al zo verkracht dat dat ook al niet meer staat.
Andere maken er een jeep van met een schroefset.
En qua nummerborden: voor de show haal je die er natuurlijk vanaf.
Verder is alleen achter eentje van de staat verplicht en voor moet je er wel een hebben maar die mag een plaatje of ander lettertype hebben.
Ze kennen het aan de voorkant flitsen systeem hier dan ook niet.
Uhm... vanvoor moet echt wel degelijk een plaat zijn met reflectie. Ander lettertype ed. mag niet.Xzelicon schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:55:
Die mensen bouwen elk jaar alles terug om door de keuring te komen, is echt achterlijk.
Sommige gaan er heen met originele bumpers ofzo, maar dan is de rest van de wagen al zo verkracht dat dat ook al niet meer staat.
Andere maken er een jeep van met een schroefset.
En qua nummerborden: voor de show haal je die er natuurlijk vanaf.
Verder is alleen achter eentje van de staat verplicht en voor moet je er wel een hebben maar die mag een plaatje of ander lettertype hebben.
Ze kennen het aan de voorkant flitsen systeem hier dan ook niet.
En hier flitsen ze echt wel langs voor hoor...
De Nederbelg !
En dat van dat flitsen weet ik niet zeker, mijn broer zei dat, en die sponsort de belgische staat ongeveer een maand salaris van een agent om de 3 maanden ofzo.
Dus ja, dat weet ik niet zeker.
Toch wel erg he, heb net half jaar geleden mijn theorie gehaald
De Nederbelg !
Toch wel blij dat die theorie 3 jaar geldig is dan
omdat je betaald voor motorvermogen mag je qua preformance echt heel weinig doen, geen andere uitlaat, geen turbootje of motorswap, geen CAI. verder mag er echt heel veel, en dat zie je ook. mega lelijke tupperware die er snel uit ziet, maar dan wordt voortgeduwd door een 1.4 carburateur zonder katalysator bijv!null schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:14:
Ik snap het niet helemaal, Belgie heeft echt strenge eisen. Ik hoor vaak dat je snel tegen de regels aan loopt. En toch zijn er figuren die de boel compleet verbouwen.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Wat ben ik blij dat ik in een land woon waar de staat mij niet verteld wat ik mag of niet mag doen - zo lang het maar veilig is. Als de auto niet door de 6-maandelijkse (jawel 2x per jaar) keuring komt dan kan hij de weg niet op. (En gepakt worden met een geschorste auto .. oei oei oei.. op z'n minst ben je die auto voor een tijd kwijt).DropjesLover schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:48:
[...]
omdat je betaald voor motorvermogen mag je qua preformance echt heel weinig doen, geen andere uitlaat, geen turbootje of motorswap, geen CAI. verder mag er echt heel veel, en dat zie je ook. mega lelijke tupperware die er snel uit ziet, maar dan wordt voortgeduwd door een 1.4 carburateur zonder katalysator bijv
En nee, ik woon ook gelukkig niet meer in NL.
In Nederland mag je t/m 40% extra motor vermogen genereren zonder te hoeven herkeuren. Een andere motor erin is wel verboden, maar werd niet met de APK meegenomen, nu weer wel dacht ik. Anyway, officieel moet je dan herkeuren. Vind ik niet eens erg met die sjonnies die in hun Corsa een Calibra blok leggen en dan de remmerij vergeten. Want als ze er bij het herkeuren geen vertrouwen in hebben mag je wegliggingtest doen en een geluidstest, ben je paar honderd euro verder. Dus als je echt wat leuks wil bouwen kan het wel gewoon, ook helemaal legaal met APK en je verzekering etc.
Die grens ligt op 20%. Voor auto's van voor 1 januari 1998 hoef je na de aanpassing alleen aan de permanente eisen te voldoen, wat betekent APK en nog wat aanvullende eisen zoals geluidsproductie.!null schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:08:
In Nederland mag je t/m 40% extra motor vermogen genereren zonder te hoeven herkeuren.
@Comp-Freak, ik heb toch heel vaak 40% gelezen, is dat recent verandert?
En voor auto's van voor '98 is ook een wegligging test en geluidstest verplicht bij het herkeuren, na het inleggen van een andere motor.
Dus in een golf3 mag je een VR6 blok bouwen omdat er een golf 3 bestaat met zo'n blok maar als ik een 2.0liter in een Corsa A lepel moet ie door het RDW herkeurt worden omdat je feitelijk een nieuw type auto hebt.
Of is dat al weer achterhaald?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
is het 2x per jaar in NZ? in Oz was het maar 1x per jaar meen ik..tazzman schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 00:31:
[...]
Wat ben ik blij dat ik in een land woon waar de staat mij niet verteld wat ik mag of niet mag doen - zo lang het maar veilig is. Als de auto niet door de 6-maandelijkse (jawel 2x per jaar) keuring komt dan kan hij de weg niet op. (En gepakt worden met een geschorste auto .. oei oei oei.. op z'n minst ben je die auto voor een tijd kwijt).
En nee, ik woon ook gelukkig niet meer in NL.
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Nee dat is niet het geval. De auto moet gebouwd zijn met die motor, anders is het herkeuren.L1nt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:18:
Is het bij motor ombouw niet zo dat het "mag" zonder grote herkeuring als dat type auto geleverd is met zo'n motor?
Dus in een golf3 mag je een VR6 blok bouwen omdat er een golf 3 bestaat met zo'n blok maar als ik een 2.0liter in een Corsa A lepel moet ie door het RDW herkeurt worden omdat je feitelijk een nieuw type auto hebt.
Het zou ook mooi zijn, leg je een VR6 in je golf 1.6, zonder de remmen aan te passen. De herkeuring gaat niet alles na, maar kijkt wel of de auto fatsoenlijk op de weg is te houden en fatsoenlijk remt. En ook niet te veel herrie maken.
Nee, zo werkt het niet. Sowieso moet je opnieuw keuren als je een VR6 in een 4-cilinder (op kenteken dan) Golf lepelt. Aangezien je meer cilinders krijgt.L1nt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:18:
Is het bij motor ombouw niet zo dat het "mag" zonder grote herkeuring als dat type auto geleverd is met zo'n motor?
Verder zijn de snellere auto's van een bepaald type ook wat beter kwa wegligging (denk aan remmen, bredere banden, wielophanging etc).
Vaak bu'j te bang!
van Volvo 2.0 liter 5 cilinder NA 140 pk
naar Volvo 2.5 liter 5 cilinder NA 170 pk
of naar Volvo 2.3 liter 5 cilinder Turbo 220 pk
Elke motor was beschikbaar voor eenzelfde model.
Is natuurlijk voorbeeldje waar ik zelf vertrouwd mee ben.
Het loopt van 1151-1250.!null schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:14:
Huh, dan zit je toch nog steeds in hetzelfde gebied van 1150 t/m 1250?
@Comp-Freak, ik heb toch heel vaak 40% gelezen, is dat recent verandert?
En voor auto's van voor '98 is ook een wegligging test en geluidstest verplicht bij het herkeuren, na het inleggen van een andere motor.
Motorkeuring is idd aardig op de schop gegaan, het is nu 20%, maar, zoals dus al gezegd, komt een auto van voor 98 er in 9 vd 10 gevallen mee weg dat er even op een rdw station naar gekeken wordt en je een half uur later (en 50 euro armer) weer buiten staat met een auto met een heel ander blok en fors vermogen op kenteken.
leeg
Nee. De cilinderinhoud moet gelijk blijven, net als het aantal cilinders.Youk schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:44:
Mogen jullie in NL dan de volgende overstap maken?
van Volvo 2.0 liter 5 cilinder NA 140 pk
naar Volvo 2.5 liter 5 cilinder NA 170 pk
of naar Volvo 2.3 liter 5 cilinder Turbo 220 pk
Elke motor was beschikbaar voor eenzelfde model.
Is natuurlijk voorbeeldje waar ik zelf vertrouwd mee ben.
De keuring op zich is wel soepeler geworden dan eerst, dat wel.
En @ Bara: Ja, je auto wordt opnieuw gewogen
Als je die swap doet en verder niet met het officiele bezighoud dan ben je aardig illegaal bezig.
Wordt op oude auto's wel het aantal cilinders en cilinderinhoud op het kenteken vermeld?
sommigen zijn herkeurd, sommigen hebben op papier nog steeds 20 pk.Exigence schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
Hoe zit dat dan met al die oude Corsa's (1.2 modelletjes van eind jaren 70) waar dan 2 liter GSI blokken en dito aandrijving + remmerij in gehangen wordt? Die rijden er zat rond.
Wordt op oude auto's wel het aantal cilinders en cilinderinhoud op het kenteken vermeld?
wel ziek die lui die een 2.0 turbo, getuned in een corsa a proppen. 200+ pk

[ Voor 8% gewijzigd door Player1S op 27-01-2010 15:25 ]
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:18:
Definieër oud. Bij heel oude auto's staat bizar weinig genoteerd.
Exigence schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:15:
oude Corsa's (1.2 modelletjes van eind jaren 70)
Alleen als het motortype hetzelfde blijft.TKing schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:13:
Maar als de cilinders en inhoud dus hetzelfde blijven, mag het wel zonder keuring
Ik heb kortgeleden nog een mailtje gehad van rdw met uitleg, maar die tekst is hier en daar ook wel op internet te vinden. Als alles een beetje netjes in orde is bij de keuring kan je met een paar tientjes klaar zijn. Een geluidstest kost bijvoorbeeld wel 386 euro maar wordt alleen uitgevoerd bij twijfel.
Beetje offtopic, maar bij deze een deel van de mail:
Met andere woorden, voldoe je met een auto van voor 1998 aan de apk regels en zit het allemaal netjes in elkaar en produceer je niet teveel herrie (dus liefst originele uitlaat bij de betreffende motor) dan ben je met een paar tientjes de man. (geen garanties trouwens van mij uitls er een wijziging aan de motor van een personenauto, kampeerwagen of bedrijfsauto is aangebracht, dan moeten het kentekenbewijs en het kentekenregister worden gewijzigd. Hiervoor moet u het voertuig voor een keuring bij n van de keuringsstations van de RDW aanbieden.
Het gaat om de volgende wijzigingen:
- het aanbrengen van een motor met een andere motorcode of van een ander motortype;
- het wijzigen van het aantal cilinders;
- het wijzigen van de cilinderinhoud;
- het wijzigen van het vermogen van de motor, waardoor deze meer dan 20% afwijkt van de oorspronkelijke waarde;
- het wijzigen van de brandstofsoort, met uitzondering van de wijziging naar een al of niet tot vloeistof verdicht gas (bijvoorbeeld LPG of aardgas).
In gebruik genomen voor 1 januari 1998:
Als het voertuig in gebruik is genomen voor 1 januari 1998 moet het voertuig na het aanbrengen van een wijziging aan de motor voldoen aan de permanente eisen. De permanente eisen zijn de eisen voor de APK, aangevuld met onder andere eisen ten aanzien de geluidsproductie.
[...]
Afhandeling
In alle gevallen wordt tijdens de keuring nagegaan of het voertuig aan de gestelde eisen voldoet. Als dit het geval is worden de gegevens op het kentekenbewijs en in het kentekenregister aangepast en wordt er een gewijzigd kentekenbewijs verstrekt
Kosten:
De kosten kunnen variren van € 26,00 tot € 80,00. Dit is afhankelijk van het aantal wijzigingen.
Voorbeeld kosten testen:
De kosten voor een geluidstest bedragen € 386,00.
Waarom niet, zolang de het onderstel en de remmerij erop aanpast lijkt het me geen probleem.L1nt schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:25:
[...]
sommigen zijn herkeurd, sommigen hebben op papier nog steeds 20 pk.
wel ziek die lui die een 2.0 turbo, getuned in een corsa a proppen. 200+ pk
Dat het ding geen kreukelzone en airbag heeft, kan ik niet mee zitten
Vaak bu'j te bang!
Bij het zien van deze kop dacht ik iets in de richting van BMW of MB, maar nee! Een Volkswagen met exclusieve Audi-grill:

via 112brabantnieuws.nlSchijndel - In de nacht van dinsdag op woensdag werd vanaf de Baselaarshoef een exclusieve auto gestolen. Het gaat om een zeer opvallende, paarse Volkswagen Golf 3 VR6. De auto is uitgebreid 'gepimpt' en op de motorkap voorzien van een tekening. De auto heeft goudkleurige velgen. De politie is op zoek naar getuigen, die deze in het oog springende auto na woensdag 27 januari 01.30 uur nog hebben gezien. Zij worden dringend verzocht zo spoedig mogelijk contact op te nemen met de politie in Schijndel via telefoonnummer 0900-8844 of eventueel anoniem via 0800-7000.
This too shall pass
Ik vermoed dat Stevie wonder het slechte pad op is gegaan.Pendulum schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:55:
28-01 Exclusieve auto gestolen; getuigen gezocht
Bij het zien van deze kop dacht ik iets in de richting van BMW of MB, maar nee! Een Volkswagen met exclusieve Audi-grill:
[afbeelding]
[...]
via 112brabantnieuws.nl
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Wat Duitse meuk (oorspronkelijk dan):

Ook zonde van die MR2. Je ziet al aan de voorklep dat het niet goed in elkaar zit.
Je vergeet dat hij zo verlaagd is dat de voorwielen aanlopen en door de wrijving het rubber verbrandChiLLeR schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:43:
LOL @ die enerlaatste BMW. Vlammen vanaf de voorwielen, terwijl die RWD is
Een echte originele schnitzerMartijnGizmo schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 19:34:
Mooi spul maken ze daar bij Veilside...
Wat Duitse meuk (oorspronkelijk dan):
[afbeelding]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
lol inderdaad... zo'n een waar je je als kind al van afvroeg waarom de banden uit verhouding waren.tazzman schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 07:29:
Die onderste two-tone "CSL" E46 lijkt wel een speelgoed autotje zo!
Ik kwam gisteren een auto tegen met exact die neus alleen de achterkant was totaal anders
Zo erg dat ik met mijn (al zeg ik het zelf) toch ruime autokennis niet kon zeggen wat voor iets het was.

Let ook op hoe de plastic bumper ruim uit steken tov de wieltjes. Natuurlijk zat er aftermarket xenon in. Helaas heb ik geen foto van de voorkant, want ik was te druk met sturen.
Het schijn een mitsubishi eclipse gs te zijn... Volgens RDW in ieder geval, maar dat kan ik niet matchen met de klaplampen
[ Voor 5% gewijzigd door 911GT2 op 10-02-2010 09:23 ]
*empty*

Het oude model, uiteraard wel een beetje in stijl van dit topic hoewel dit er niet eens zo heel verkeerd uit ziet.
Die was ik ook al tegengekomen, maar waar zijn dan de stadslichten gebleven? aangezien de neus van Veilside er op zatSick Nick schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 10:25:
Klopt wel hoor, oude eclipse modellen hadden klaplampen. Jij zit met het beeld van de modernere in je hoofd, die hebben dat niet.
[afbeelding]
Het oude model, uiteraard wel een beetje in stijl van dit topic hoewel dit er niet eens zo heel verkeerd uit ziet.

Ik hou er wel van

Dikke wagens maar als ze het alleen maar van de velgen moeten hebben? Nee sorry hoor.Hydraulik-Phunk schreef op maandag 15 februari 2010 @ 01:42:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik hou er wel van
Beetje air ride of een dikke schroefset eronder, s line kitje en alles meegespoten en thats it? Het is wel dik, maar nee.
Het leven is te kort om geduld te hebben!

Nu vind ik dit zelf toch een van de mooiste A4 modellen - zeker de allereerste RS4, wat een prachtige auto is dat nog altijd.
En dit .. dit is een 1.8 met RS4 badges d'r op. Trek die badges eraf en ik vind het een mooie A4 Avant .. maar kom op zeg, je gaat toch niet met RS4 badges rond rijden met je 1.8 naaimachine??

Maar idd, redelijk triest.
Edit: En ik vind de kleur best mooi eigenlijk.
[ Voor 28% gewijzigd door !null op 15-02-2010 11:28 ]

deze was van een tijdelijke collega, en ik moet zeggen zon ding rijdt echt briljant!
De Zweden zijn vaak ook wel zo gek er een paar honderd PK uit te pompen, die onderste heeft geloof ik 560PK oid.Joopieboy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 10:57:
[...]
Dikke wagens maar als ze het alleen maar van de velgen moeten hebben? Nee sorry hoor.
Beetje air ride of een dikke schroefset eronder, s line kitje en alles meegespoten en thats it? Het is wel dik, maar nee.
Maar ik heb afgelopen jaar eens rondgekeken in anderlecht wat daar dan 'tuning' is, audi a4 met standaard 1,9 diesel blokje, rs bumpers of s line kit, net aan leer erin en standaard vw audio, en dikke velgen en schroefset en dan ben je de man.
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Wel een net ding, maar er zaten gigantische velgen onder, van die big pimpin chroom dingen, zoiets als wat hier op zit: http://www.fastcoolcars.c...paper37/2005-nopi-big.jpg
Echt te groot om mooi bij de auto te passen.

Verwijderd
Aan de andere kant, stel je houd van je auto en wil hem een beetje pimpen, en stel je hebt geen geld voor een rs model? what to do? Het is wat anders als je vervolgens 90K besteed aan het pimpen, maar dat zal vast het geval niet zijn.Joopieboy schreef op maandag 15 februari 2010 @ 16:23:
Kijk dat is dan andere koek.
Maar ik heb afgelopen jaar eens rondgekeken in anderlecht wat daar dan 'tuning' is, audi a4 met standaard 1,9 diesel blokje, rs bumpers of s line kit, net aan leer erin en standaard vw audio, en dikke velgen en schroefset en dan ben je de man.
Kon het niet laten om hem op de gevoellige plaat te zetten.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Da is godverdomme tjoening!
[/new kids modus]
Vaak bu'j te bang!
....dan is hij dus stockPeenutzz schreef op maandag 15 februari 2010 @ 18:12:
Haal die lelijke adelaar- en vlammenstickers en niet te vergeten die (chroom?)strip rondom de ramen en die lelijke strepen en luchthapper op de motorkap en die paarse blokjes eraf en dan is het nog best aardig. Ahum.
De Nederbelg !
[ Voor 7% gewijzigd door Peenutzz op 16-02-2010 00:52 . Reden: typo ]
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Dat klopt - dat nummerbord is fake, het is gewoon een NZ kenteken. Die auto is of "NZ new" of uit Japan geimporteerd.!null schreef op maandag 15 februari 2010 @ 11:28:
Ik dacht dat jij down-under zat?
Maar idd, redelijk triest.
Edit: En ik vind de kleur best mooi eigenlijk.
Ik vind die kleur geweldig, ik vind die velgen fantastisch bij dit model passen en ik vind de auto er over het algemeen zeer goed uitzien. Trek die RS4 badges eraf en ik zou hem best willen hebben.
Alleen om nou 4000 euro te betalen voor een 1996 Audi A4 Avant 1.8 met 133k op de teller..
Hmm ik zie hier in NZ ook een Audi 4.2 V8 blok te koop staan incl. versnellingsbak.... hmmm.. hmm.. tjah. Dan ga je toch mogelijkheden zien
yupPeenutzz schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 00:45:
Vergeet helemaal dat lelijke gevleugelde ding op de luchthapperIs dat niet de "Spirit of Ecstasy" van Bentley Rolls Royce? Bahbah..

Hoe maak je een rotte bak nog rotter? Zo dus
De eigenaar

[ Voor 15% gewijzigd door BAS80 op 16-02-2010 12:53 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.