Staat Target Cars toch om bekend?
Is dat nou een stuk vangrail dat er dwarsdoorheen steekt?Yonni schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 00:41:
Lekker in schade auto's handelen. Een Elise zit voor een deel vastgelijmd yo! Hoewel van de rechterkant ziet de wagen er nog netjes uit.

Punctuality is the politeness of kings
Echt een hele goed reputatie hebben die geloof ik niet, toch? Ik dacht dat het een soort Jet Cars was?MartijnGizmo schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:52:
Staat Target Cars toch om bekend?
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
Volgens mij is dat een stuk van de inhoud van de deur.dreamscape schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:57:
[...]
Is dat nou een stuk vangrail dat er dwarsdoorheen steekt?
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Volgens mij is het de badkuip die je ziet.
nouja, stock... dit is de nissan sport uitvoering. tenminste, de voorbumper en skirts. origineel nissan spul, erg mooie kit
maar dat two tone nogwattes en stikkertjes... gelukkig geen club member voor zover ik weet.
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Of iemand die zich verstandig anoniem houdtDropjesLover schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 19:49:
[...]
nouja, stock... dit is de nissan sport uitvoering. tenminste, de voorbumper en skirts. origineel nissan spul, erg mooie kit![]()
maar dat two tone nogwattes en stikkertjes... gelukkig geen club member voor zover ik weet.
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !
http://www.barryboys.co.uk/phpBB2/viewforum.php?f=1
Hmm.. ruim 600 pagin's vol met topics met foute wagens
Soms staan er wel geinige tussen maar.. goed.. kiezen jullie de ergste er maar uit
Hmm.. ruim 600 pagin's vol met topics met foute wagens
Blij Met Wilco
Ja, of deze link... maar dat is nou net niet de charme van dit topic geloof ik. 
Meer plaatjes hier! Zoals: stalen wielen met bijpassende nieren:

das toch de winterbanden lookMartijnGizmo schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:15:
[afbeelding]
GrapjasMartijnGizmo schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:15:
[afbeelding]
Blij Met Wilco
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:17:
vooruit dan, een vande ergste
[afbeelding]
Ik herken een VW T3 voorzien Passat B5.5 koplampen met een Bososoku-sausje...Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 18:17:
vooruit dan, een vande ergste
[afbeelding]

De deuk in de deur maakt 't af
Bijna een rat car idee.
Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
Inderdaad, ik begin ook bijna het idee te hebben dat het opzettelijk zo is gedaan...
This too shall pass
Bososoku dus
Bososoku meets ratlook. Ik blijf 't vreemd vinden.
Ik krijg bij die bus een Judge Dred idee/gevoel ala ratlook 
Gisteravond moest ik lachen, zit er een zwarte 323 F achter mij met een vleugel die boven de daklijn uit komt, veel plastic eromheen stickers extra grilverlichting en zo te zien verlaagd met veerklemmen wat zowiezo al fout is. Hij zat te drukken achter mij op een slingerweggetje en wilde eff testen of hij mij bij kon blijven.
Mijn Golf mk3 GTI is origineel van casco, maar onder de motorkap heb ik wat aanpassingen gedaan. Gechiptuned 115 naar 135 pk nieuw uitlaat systeem van Remus inspuiting aangepast, bougies en VR sportvering dwarsbalk onder de motorkap en goede banden en velgen (ik ben van 16" naar 15" puur voor de wegligging en ligt een paar cm lager ten op zichte van de 16") die kleven aan de weg mede dankij het lage zwaartepunt. Mijn bakkie kan haaks door de bocht door de aanpassingen. Ik kan er zo het circuit mee op
Ik trek hem door naar de 3800, en kon mij net bijhouden, voor de volgende bocht terugschakelen en doortrappen naar de 6. Ik zie hem zo verdwijnen in mijn spiegel, even later kwam hij weer heel langzaam bij mij in de buurt.
Wat heb je nou aan een "kuch" getunde bak die er uit ziet alsof hij net van een DTC Race/circuit afkomt maar niet voorruit te branden is? Dat je auto er snel uitziet dat is nog daaraantoe, maar laat hem dan ook zo snel zijn als die eruit ziet.
Dat is voor mij ècht foute tuning, snel eruitzien maar langzaam zijn.
Gisteravond moest ik lachen, zit er een zwarte 323 F achter mij met een vleugel die boven de daklijn uit komt, veel plastic eromheen stickers extra grilverlichting en zo te zien verlaagd met veerklemmen wat zowiezo al fout is. Hij zat te drukken achter mij op een slingerweggetje en wilde eff testen of hij mij bij kon blijven.
Mijn Golf mk3 GTI is origineel van casco, maar onder de motorkap heb ik wat aanpassingen gedaan. Gechiptuned 115 naar 135 pk nieuw uitlaat systeem van Remus inspuiting aangepast, bougies en VR sportvering dwarsbalk onder de motorkap en goede banden en velgen (ik ben van 16" naar 15" puur voor de wegligging en ligt een paar cm lager ten op zichte van de 16") die kleven aan de weg mede dankij het lage zwaartepunt. Mijn bakkie kan haaks door de bocht door de aanpassingen. Ik kan er zo het circuit mee op
Ik trek hem door naar de 3800, en kon mij net bijhouden, voor de volgende bocht terugschakelen en doortrappen naar de 6. Ik zie hem zo verdwijnen in mijn spiegel, even later kwam hij weer heel langzaam bij mij in de buurt.
Wat heb je nou aan een "kuch" getunde bak die er uit ziet alsof hij net van een DTC Race/circuit afkomt maar niet voorruit te branden is? Dat je auto er snel uitziet dat is nog daaraantoe, maar laat hem dan ook zo snel zijn als die eruit ziet.
[ Voor 5% gewijzigd door BAS80 op 24-02-2010 13:26 ]
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Agree. En volgens mij is dat ook het punt van 99% van de tuning. Nog sterker, in veel van de gevallen wordt de auto langzamer door de vergrote weerstand, meer gewicht en slechte uitlaten.BAS80 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 13:16:
This too shall pass
@BAS80, heeft zo'n 2 liter Gti-tje maar 115pk? waarom?
@ Sharky
Met een dubbel uitlaatstuk van de Halfords ofzo, veel herrie ook in de lage toeren maar niet prestatie verhogend. Ik vind dat allemaal gewoon zo nep
Ook zo'n Boeing 747 vleugel achterop, leuk voor de druk op je achterwielen. Schiet enkel niet echt op met voorwiel aandrijving. Je kan er beter de was aan ophangen..
Als ik de dingen doe met een 16V wat ik met mijn 8klepper af en toe uitvreet trek ik het blok doormidden van een 16V
De 16V is gewoon een opgefokt blok waar meer prestaties uit kunnen komen dan het blok zelf aankan.
Je levert wel in aan PK's. Maar wat een chiptuning en een Zondagje onder de motorklep knutselen en met een laptopje ouwehoeren al niet kan doen, 135 PK gechipt en met mijn nieuwe uitlaatsysteem kom ik wel wel aan de 140+ totaal
Daarom kom je op straat ook al bijna de 16V niet meer tegen van de mk3, ik zie ze regelmatig op de sloop staan. de 8 kleppers 1.4 tot 1.8 breek je je nek over op straat omdat die veel betrouwbaarder zijn en meer kunnen hebben. Mijn model de 5 deurs GTI zie je ook bijna niet omdat er minder van gemaakt zijn. De 3 deurs GTI zie ik nog wel regelmatig rijden.
Wikipedia: Volkswagen Golf
De motoren en de pk's van mk3
Met een dubbel uitlaatstuk van de Halfords ofzo, veel herrie ook in de lage toeren maar niet prestatie verhogend. Ik vind dat allemaal gewoon zo nep
Ook zo'n Boeing 747 vleugel achterop, leuk voor de druk op je achterwielen. Schiet enkel niet echt op met voorwiel aandrijving. Je kan er beter de was aan ophangen..
8 Klepper, in plaats van 16. Dit zijn namelijk betere en betrouwbaardere blokken dan de 16V blokjes. Deze zijn van de laatste generatie dus doorontwikkeld (basis van mk2) terwijl de 16V variant van de mk3 een 1ste generatie blok is met veel 'kinderziektes'. Vandaar mijn keus voor een 8 klepper.!null schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 14:31:
@BAS80, heeft zo'n 2 liter Gti-tje maar 115pk? waarom?
Als ik de dingen doe met een 16V wat ik met mijn 8klepper af en toe uitvreet trek ik het blok doormidden van een 16V
Je levert wel in aan PK's. Maar wat een chiptuning en een Zondagje onder de motorklep knutselen en met een laptopje ouwehoeren al niet kan doen, 135 PK gechipt en met mijn nieuwe uitlaatsysteem kom ik wel wel aan de 140+ totaal
Daarom kom je op straat ook al bijna de 16V niet meer tegen van de mk3, ik zie ze regelmatig op de sloop staan. de 8 kleppers 1.4 tot 1.8 breek je je nek over op straat omdat die veel betrouwbaarder zijn en meer kunnen hebben. Mijn model de 5 deurs GTI zie je ook bijna niet omdat er minder van gemaakt zijn. De 3 deurs GTI zie ik nog wel regelmatig rijden.
Wikipedia: Volkswagen Golf
De motoren en de pk's van mk3
[ Voor 20% gewijzigd door BAS80 op 24-02-2010 15:42 ]
Wanneer konden ze wel betrouwbare 16v's maken dan?
Misschien dat zo'n 8v wel beter rijdt ook, in dagelijks gebruik. Een beetje meer koppel of beter gaspedaal respons. Maar je ziet wel dat er nog een hoop te winnen valt. Dat kon nooit bij mijn auto's
Misschien dat zo'n 8v wel beter rijdt ook, in dagelijks gebruik. Een beetje meer koppel of beter gaspedaal respons. Maar je ziet wel dat er nog een hoop te winnen valt. Dat kon nooit bij mijn auto's
Gewoon weten wat je koopt hè?
En laten adviseren door iemand die al 30 jaar automonteur is, dan kom je een heel eind.
En je leert ook nog wel eens wat.
Een tip die ik gister heb gekregen, LED verlichting. De dynamo moet flink werken voor de standaard H3 verlichting. Dit zuipt benzine en omdat de dynamo moet werken lever je ook weer in aan PK's. Scheelt ook weer gemiddeld 5pk.
Mij zal je niet zien rijden met kerstboomverlichting in de gril en onder de auto zoals 323F van gister
[ Voor 15% gewijzigd door BAS80 op 24-02-2010 18:25 ]
Ik bedoelde dat meer in de zin van dat ik auto's reed met motoren waar niet veel meer uit te persen viel omdat de fabrikant dat al deed. Een 2 liter uit het tijdperk van de eerste mk3 golfjes, uit '90 maar dan met 156pk. En nu een auto van een paar jaar ('95) later, ook 2 liter met 175pk. Dan win ik misschien enkele pk's met chiptunen ofzo, iig niks dat ik ga merken, of dat het waard is. En nog een tweede auto uit '85 waar men al 125pk uit een 1.6 haalde. Overigens allemaal 16 kleppers. En getuige mijn daily drive, zonder in te leveren op betrouwbaarheid of levensduur.
Nu zal je Golf prima rijden, maar daarom vroeg ik er dus naar, waarom er zo weinig pk's uit gehaald werden
(en vind ik stiekem dat ik best weet ik wat ik koop haha (Ok op 1 hele dikke miskoop na dan))
Nu zal je Golf prima rijden, maar daarom vroeg ik er dus naar, waarom er zo weinig pk's uit gehaald werden
(en vind ik stiekem dat ik best weet ik wat ik koop haha (Ok op 1 hele dikke miskoop na dan))
[ Voor 18% gewijzigd door !null op 24-02-2010 22:42 ]

Vers van de internets
Vaak bu'j te bang!
Plastic is de toekomst, daarom heb ik er alvast genoeg van op mijn auto:

wat zal deze auto een downforce generen met zo'n splitter

Hello Kitty heeft ook een rijbewijs:

is het misschien leuk dat andere mensen gaan bedenken wat er in het hoofd van de tuner is rondgegaan?

is het misschien leuk dat andere mensen gaan bedenken wat er in het hoofd van de tuner is rondgegaan?
Dat is een heel bekende japanse stijl (Wikipedia: Bōsōzoku) stikt van dat soort plaatjs op internet..brilsmurfffje schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:48:
Plastic is de toekomst, daarom heb ik er alvast genoeg van op mijn auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 7% gewijzigd door ToolkiT op 26-02-2010 10:53 ]
Mag je een gegeten paard in de bek kijken?
Idd, niks fouts aan
Vaak bu'j te bang!
Dat zei ToolkiT niet ...-tom-562 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:59:
Idd, niks fouts aan
Dit 'juweeltje' kwam ik vrijdag tegen in Surhuisterveen. 

Alles sluit ook zo mooi naadloos aan..... En zo'n 1.4 wordt er vast ook veeeeeeel sneller van

Alles sluit ook zo mooi naadloos aan..... En zo'n 1.4 wordt er vast ook veeeeeeel sneller van

The ramblings of an idiot
Plastic Fantastic
If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time
Wat een hok, maar ik moet je even verbeteren, in deze auto's ligt een 1.6 energy, geen 1.4 energy zoals in mijn Renault 19.McBoom schreef op zondag 28 februari 2010 @ 09:47:
[afbeelding]
[afbeelding]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Beter je huiswerk doen Joopie:

Rofl idd, ik dacht dat er alleen maar een 1.6 en 2 liter was, maar kennelijk ook een 1.4, gelukkig zie je die niet al te vaak.
Oh ja, als het een bekende stijl is is 't niet meer fout he-tom-562 schreef op vrijdag 26 februari 2010 @ 10:59:
Idd, niks fouts aan
Ik vind 't nog steeds fout. Uitbouwen oke, maar niet met MDF en verwarmingsbuis.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Ja, zo'n vleugel en een sneeuwschuiver voorop is wel nodig voor de downforce. Die 1.4 zou maar losraken van de grond door de vele pk's en luchtstroming onder de autoMcBoom schreef op zondag 28 februari 2010 @ 09:47:
[afbeelding]
[afbeelding]

Zou natuurlijk zomaar kunnen dat er onder de kap ook nog gesleuteld isBAS80 schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 12:31:
[...]
Ja, zo'n vleugel en een sneeuwschuiver voorop is wel nodig voor de downforce. Die 1.4 zou maar losraken van de grond door de vele pk's en luchtstroming onder de auto
Die 1.4tjes van tegenwoordig halen regelmatig 200+pk.....
* Gutteguttegut geloofd niet dat dat bij deze het geval is trouwens..maar je weet nooit...
The birds turned into The Flying Dutchmen!
sexueel actieve hell!! Ding heeft 95Pk en 127 Nm. Dan heb je al dat plastic wel nodig ja.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mwah, zo fout is die imo nog niet eens. Best leuk model, booskijkers eraf, met die velgen zou ik wel kunnen leven
.
Edit:
Ik vind deze Leon toch een tikkie erger:

Edit:
Ik vind deze Leon toch een tikkie erger:

[ Voor 50% gewijzigd door Propane op 02-03-2010 19:08 ]
Ik zou met die booskijkers wel kunnen leven, alleen niet met die velgen
Die bumper is wel gaaf, trouwens. Alleen dat gat onder het logo. WTF dacht die ontwerper?
EDIT: Ah ja, Cupra bumpert

EDIT: Ah ja, Cupra bumpert
[ Voor 8% gewijzigd door Krentenbol op 02-03-2010 19:17 ]
De bumper is stock maar de down-syndroom-kijkers en die A8-velgen...
Ik zag afgelopen weekend een Golf 4 variant met wieldoppen in A8-look.

wij noemen ze sneukijkers

Je kan echt nu goed merken de jongere wagens goed betaalbaar worden voor de sjonnies.. ik zie zelfs al BMW 5 series rond rijden met dikke vleugels enzo

Je kan echt nu goed merken de jongere wagens goed betaalbaar worden voor de sjonnies.. ik zie zelfs al BMW 5 series rond rijden met dikke vleugels enzo

Blij Met Wilco
Van 115PK naar 140PK met een chipje op een N/A blok? Pics or it didn't happen ...BAS80 schreef op woensdag 24 februari 2010 @ 15:32:
Hint: it didn't happen
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
+5 van een nieuwe uitlaat vind ik ook al erg veel. dan mag je wel van een fabrieks-af 1.25" ding naar een custom 1.75" gegaan zijn, aangenomen dat je een 1.6 motortje hebt....
BThGvNeOA
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
Mijn oude Vec kon ik wel chippen van 115 (2.0 8v) naar 130.Arfman schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 12:32:
[...]
Van 115PK naar 140PK met een chipje op een N/A blok? Pics or it didn't happen ...
Hint: it didn't happen
http://www.mathijssentech...141086&lhid=&lvid=&mid=97
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hij heeft een 2.0 benzine 8v zei hij eerder. Dat is natuurlijk met 115pk wel erg geknepen, want dat is natuurlijk helemaal niks uit een 2 liter, ook niet voor die tijd. Dus valt er meer uit te halen. Met betere in en uitgang en wat afstellen kan ik geloof dat je een heel eind komt, maar van 140+pk zie ik liever ook een dyno uitkomst.
van mijn blok is er ook een 125pk versie, een low emission version. die is echt niet te chippen naar 145pk, daarvoor heb je een andere kop, nokken en zuigers nodig...
BThGvNeOA
Dit schijnt een prototype van Hyundai zelf te zijn:

http://www.autoblog.com/2...ndai-equus-at-pikes-peak/

http://www.autoblog.com/2...ndai-equus-at-pikes-peak/
Dan mag ik hopen dat de velgen ( chroom.. blegh ) er niet op komen en ik vermoed dat die spoiler puur voor het testen er op zit.. verder is het een nette auto voor Hyundai!
Blij Met Wilco
Van achter lijkt het wel een merc met die lampen..
Was ook mijn eerste reactie.
Is geen proto, ding kan je gewoon kopen. Denk dat deze gewoon door de eigenaar vakkundig is verziekt met die spoiler, maar die velgen kan ik wel waarderen. Sowieso 't model wel moet ik zeggen.

Van voor lijkt 't ook een Merc btw

Van voor lijkt 't ook een Merc btw
[ Voor 15% gewijzigd door Hydraulik-Phunk op 06-03-2010 00:28 ]
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
En een Spirit of Ecstacy van Rolls Royce look-a-like op de motorkap
Beter goed gejat dan slecht bedacht
Kijk eens wat een pareltje ik nu weer tegenkwam op marktplaats

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Elke cilinder zijn eigen uitlaat?ScorpionNL schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:44:
Kijk eens wat een pareltje ik nu weer tegenkwam op marktplaats![]()
[afbeelding]
Ik vind de achterkant van een 'lude sowieso al foeilelijk, maar dit scoort echt.... hoog. Of laag, wat je wilt
BThGvNeOA
En elke uitlaat groter dan de betreffende cilinder
Een Nissan Cedric in Bosozoku-stijl met Godfather-toeter... 
Alleen de uitlaten en die achterbumper zijn fout, voor de rest vind ik hem wel mooi 
Oja en die folie bij de voorste ramen mag niet, kan er direct weer af dus

Oja en die folie bij de voorste ramen mag niet, kan er direct weer af dus
Kan wel mooi zijn, maar het blijft een 1.4

Dus? Ik bedoel, inhoud zegt vrij weinig over vermogen. Daarnaast kun je ook niets zeggen over het pk/kg. Ik durf daarnaast wel te wedden dat mijn 600cc sneller is dan zijn 1.4
golf V 1.4 16v zal geen snelheids monster zijn en al helemaal geen R32 zoals de ad. doet lijken...Matis schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 18:27:
[...]
Dus? Ik bedoel, inhoud zegt vrij weinig over vermogen. Daarnaast kun je ook niets zeggen over het pk/kg. Ik durf daarnaast wel te wedden dat mijn 600cc sneller is dan zijn 1.4
59kW/80PK volgens Wikipedia: Volkswagen Golf Mk5 en dan een bult plastic/staal sierspul meeslepen... 1,323 kg to 1,617 kg standaard

Mijn 650cc haalt dat vermogen al bijna, tegen 180Kg
[ Voor 7% gewijzigd door ToolkiT op 11-03-2010 18:45 ]
Ah, mea culpa, ik ging er (naïef genoeg) vanuit dat het wel een echte R32 betrof.
Hier in de Emiraten houden ze ook wel van een beetje foute tuning. Er rijden hier ontzettend veel Lexus LS400's rond (net zoveel als in Nederland een VW Golf ongeveer). De meest vette die ik tot nu toe heb gezien was een witte, met gouden Lexus emblemen, airride (ofjah, dat denk ik, dat ding lag gewoon op z'n buik) en een setje Volk velgen eronder. En uiteraard (dat is ongeveer standaard hier) helemaal geblindeerd, ook de voorruit, en dan pikzwart. Zoiets zou ik nog wel in Nederland straks willen hebben
Vaak bu'j te bang!
Koop er één daar en rijdt ermee terug naar Nederland. Weet je gelijk of je een miskoop hebt gedaan of niet
Voorste ruiten mag hier in Nederland sowieso niet
Je moet wel heel erg je best doen om met een LS400 een miskoop te doen, die dingen zijn volgens mij onverwoestbaar.
En goude emblemen, dat is hoe ze in Japan standaard geleverd worden. Ok, niet echt goed, maar goudkleurig.
En goude emblemen, dat is hoe ze in Japan standaard geleverd worden. Ok, niet echt goed, maar goudkleurig.
Dat interieur

Mee eens. Verder vind ik het niet eens zo heel verkeerd. Wel een stel mooie wieltjes eronder graag
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Een Paseo is standaard al zo'n foute uitstralingsloze typisch japanse (interieur bestaande uit alle kleuren, als het maar grijstinten zijn en dan "hippe" kleurtjes op de grijze bekleding) bejaardencoupé nieuw geweest als de 100NX dat was. Nu ook vaak het slachtoffer van foute tuning, net zoals de 100NX.
Aannames zijn fataal.
Ik vind die Golf er best aardig uitzien - de velgen zijn niet verkeerd, de uitlaten wellicht wel .... maar tja .. een 1.4... tjah. Als het nou een 1.4 TFSI was of een 2.0 TFSI ofzo, hoeft het nog geen R32 te zijn.
Exporteren naar Belgie zou ik zeggen - daar vindt ie vast wel aftrek
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ik zat al te kijken om zo'n ding volgend jaar vanuit Duitsland te importeren, ze zijn daar stukken goedkoper als in Nederland met minder km's. En dan Emirati stijl bouwen y0, gouden emblemen, dik verlaagd en dikke velgen, (alleen geen getint glas danTKing schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 21:05:
Koop er één daar en rijdt ermee terug naar Nederland. Weet je gelijk of je een miskoop hebt gedaan of niet
Vaak bu'j te bang!
Van dittem?-tom-562 schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 06:46:
[...]
Ik zat al te kijken om zo'n ding volgend jaar vanuit Duitsland te importeren, ze zijn daar stukken goedkoper als in Nederland met minder km's. En dan Emirati stijl bouwen y0, gouden emblemen, dik verlaagd en dikke velgen, (alleen geen getint glas dan)

Ja, VIP styl0, maar ik heb er maar 1 of 2 gezien met iets van een bodykit, de meeste zijn kwa uiterlijk verder gewoon standaard
Vaak bu'j te bang!
Het is inderdaad geen rare Golf, maar zeg dan niet dat het een R32 istazzman schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 04:06:
[...]
Ik vind die Golf er best aardig uitzien - de velgen zijn niet verkeerd, de uitlaten wellicht wel .... maar tja .. een 1.4... tjah. Als het nou een 1.4 TFSI was of een 2.0 TFSI ofzo, hoeft het nog geen R32 te zijn.
Zo'n oude LS400 is inderdaad leuk spul.
The ramblings of an idiot
Paseo is op basis van een Starlet. Wat dat betreft kan je beter een Starlet kopen en daar een GTT kitje opgooien met bijpassend 4EFTE blok, dat gaat dan nog leuk vooruit ookGaMeOvEr schreef op zaterdag 13 maart 2010 @ 02:52:
Een Paseo is standaard al zo'n foute uitstralingsloze typisch japanse (interieur bestaande uit alle kleuren, als het maar grijstinten zijn en dan "hippe" kleurtjes op de grijze bekleding) bejaardencoupé nieuw geweest als de 100NX dat was. Nu ook vaak het slachtoffer van foute tuning, net zoals de 100NX.
Vaak bu'j te bang!
Ik kan het niet laten om hem hier te posten, mijn vorige auto, een renault 19, gekocht van iemand als een soort van opknapper, maar technisch bleek hij heel erg slecht te zijn, Blok liep ook niet echt geweldig, tot ik foto's en info zoals dit tegen kwam:

Sja...
Na heel wat werk toch nog tot dit gekomen:

Sja...
Na heel wat werk toch nog tot dit gekomen:

Vandaag gespot in Leiden:

Ducttape ftw

Ducttape ftw
BThGvNeOA
wtf @ camber
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Dat krijg je met air ride, anders kom je wss ook niet zo laag. Mijn 19 heb ik moeten aanpassen om een enkele graad camber te krijgen.
Die kan je zo melden aan thereifixedit.comDropjesLover schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:03:
[afbeelding]
Ducttape ftw
Maar goed, ben na een ongevalletje zo eens naar huis gereden met een voorbumper die alleen bleef hangen mbv schoenveters
Hoe zag de achterkant eruit? Dat ding lijkt verrekte veel op de golf van een oud klasgenoot van me (was wel een diesel)DropjesLover schreef op zondag 14 maart 2010 @ 17:03:
[afbeelding]
Ducttape ftw
Vaak bu'j te bang!
Holy shit. Dat kán gewoon niet lekker rijden... Die wagens staan lager dan de dikte van m'n schoenzolen

Niet dat ik het lelijk vind trouwens, maar damn....
Geen idee, we liepen er voorlangs langs. Had wel een tupperware tuning achterbumper voor zover ik van de zijkant kon zien...-tom-562 schreef op maandag 15 maart 2010 @ 06:38:
[...]
Hoe zag de achterkant eruit? Dat ding lijkt verrekte veel op de golf van een oud klasgenoot van me (was wel een diesel)
Airride, zodra de wagen start pompt de vering zich op net zoals een ZX. ..McKaamos schreef op maandag 15 maart 2010 @ 06:46:
[...]
Holy shit. Dat kán gewoon niet lekker rijden... Die wagens staan lager dan de dikte van m'n schoenzolen(NewRock ftw!)
Niet dat ik het lelijk vind trouwens, maar damn....
BThGvNeOA
Kan je daar überhaupt mee autorijden?McKaamos schreef op maandag 15 maart 2010 @ 06:46:
[...]
Holy shit. Dat kán gewoon niet lekker rijden... Die wagens staan lager dan de dikte van m'n schoenzolen(NewRock ftw!)
I served in a company of heroes.
Volgens mij had een ZX geen bollen...Airride, zodra de wagen start pompt de vering zich op net zoals een ZX. ..
BX, XM,Xantia, C5 of een C6 zou nog kunnen.
Now go away or I shall taunt you a second time!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.