Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
This too shall pass
Punctuality is the politeness of kings
Ja hoor, geen punt. Doe ik dagelijks
En nee, daar krijg je geen hele zware rechter voet van
Toegegeven, het zijn kolossen, dus je hebt wel minder ruimte over en je moet je voet dus wel goed op het pedaal zetten.
Wanneer ik in de auto van een ander moet rijden trek ik wel netjes sportschoenen oid aan bij de eerste keer. Eerst even kijken hoe je uitkomt met de pedalen enzo, maar dat is tot op heden nog altijd goed gekomen. Altijd nog ruimte gehad.
Wat vrienden/vriendinnen van me rijden ook regelmatig met New Rocks aan.
Ik denk dat het alleen is weggelegd voor mensen die ook netjes kunnen lopen op zulke kicks. Er zijn zat mensen die ze hebben voor de look, maar er eigenlijk niet netjes op kunnen lopen. Die lopen dan altijd te sloffen enzo. Nooit van pappie en mammie geleerd dat je je voeten goed moet optillen.
2 spaaks velgen ?
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Verwijderd
Waarom heb ik het idee dat het ging om de auto en niet om de schoenen?McKaamos schreef op woensdag 17 maart 2010 @ 06:44:
[...]
Ja hoor, geen punt. Doe ik dagelijks
En nee, daar krijg je geen hele zware rechter voet van
Toegegeven, het zijn kolossen, dus je hebt wel minder ruimte over en je moet je voet dus wel goed op het pedaal zetten.
Wanneer ik in de auto van een ander moet rijden trek ik wel netjes sportschoenen oid aan bij de eerste keer. Eerst even kijken hoe je uitkomt met de pedalen enzo, maar dat is tot op heden nog altijd goed gekomen. Altijd nog ruimte gehad.
Wat vrienden/vriendinnen van me rijden ook regelmatig met New Rocks aan.
Ik denk dat het alleen is weggelegd voor mensen die ook netjes kunnen lopen op zulke kicks. Er zijn zat mensen die ze hebben voor de look, maar er eigenlijk niet netjes op kunnen lopen. Die lopen dan altijd te sloffen enzo. Nooit van pappie en mammie geleerd dat je je voeten goed moet optillen.

Dat had ik ook. En toen ik dat bericht voor de eerste keer las ookVerwijderd schreef op zondag 21 maart 2010 @ 08:28:
[...]
Waarom heb ik het idee dat het ging om de auto en niet om de schoenen?
Hoe kan je die velgen ooit balanceren? Daar kan je echt nooit harder dan 50 mee gaan volgens mij, dan gaat alles uit elkaar trillen..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6

Net echt
ROFL @ Mercedes MX5

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)
[ Voor 43% gewijzigd door ijdod op 21-03-2010 14:20 ]
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Waarom zou je die niet kunnen balanceren ? Wat denk je van 'n propellor, die heeft ook 2 'spaken', zolang het gespiegelde vlak maar identiek is in gewicht is 't geen probleem.Yonni schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:13:
[...]
Hoe kan je die velgen ooit balanceren? Daar kan je echt nooit harder dan 50 mee gaan volgens mij, dan gaat alles uit elkaar trillen..
D3200 - 35/F1.8G, 60/F2, 70-300/F4-5.6
Het is gewoon symmetrisch, dus eenvoudig te balanceren.Yonni schreef op zondag 21 maart 2010 @ 14:52:
Nou, die staaf in het midden ziet er erg massief uit. Daar omheen is het 'clean', dat lijkt mij dus erg moeilijk om netjes te houden en ook dus om te balanceren.
het videootje is vrij onduidelijk - het zouden ook nog "2 spaaks wieldoppen" kunnen zijn op zwarte velgenYonni schreef op zondag 21 maart 2010 @ 10:13:
[...]
Nederlands is makkelijker als je denkt
Die zie ik ook regelmatig rondtuffen in Drachten.McBoom schreef op zondag 28 februari 2010 @ 09:47:
Dit 'juweeltje' kwam ik vrijdag tegen in Surhuisterveen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Alles sluit ook zo mooi naadloos aan..... En zo'n 1.4 wordt er vast ook veeeeeeel sneller van
Verwijderd
Die mensen die dat gedaan hebben, die hebben er best veel tijd en geld ingestoken en waarachtig denken ze zelf dat het ook echt mooi is.
Terwijl het gewoon huilen met de pet op is!

Waar dat luchtfilter ook zit, hé?
[ Voor 28% gewijzigd door Krentenbol op 21-03-2010 22:29 ]
Je moet er maar 60k voor over hebbenMavvie schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:20:
Is deze al langs gekomen?
http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra

Niet de moeite waard om te vermelden ^__^
Brandstof : BenzineMavvie schreef op zondag 21 maart 2010 @ 22:20:
Is deze al langs gekomen?
http://www.autoweek.nl/video/1783/Tuning-Opel-Tigra
Aantal cilinders : 4
Cilinderinhoud : Niet geregistreerd
Vermogen : Niet geregistreerd
Ach, al had dat gedrocht 1000pk.. Het blijft een triest ding.
De afwerking is om te huilen man, alleen al die motorruimte is niks aan gedaan, alles incl scharnieren is zo in de kleur gesmeerd zonder te demonteren en die kofferbak ziet er al helemaal niet uit.
Sowieso ben ik 'n Tiga hater (
Time Attacker met de Mazda 323F 2.5 V6 J-spec | PV output
Tegenwoordig is het veel meer wie de meeste knaken in zijn hersenspinsel heeft neergelegd die de langste pik heeft. Staan ze toch raar te kijken als je ze met een onderhand kale auto ze bij het stoplicht achter laat.
*empty*
Ik moet toegeven dat ik deze wel heel erg vet gedaan vind.Stouten schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 14:37:
Weet niet of het al voorbij was gekomen:
http://englishrussia.com/...sian-car-mods/#more-11664

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

dit is geen tuning, die kwam zo van de fabriek

Oh, Russia. How could a country that gave us the Lada – a car so right it hasn't changed since disco was king and coke his queen – turn around and provide the world with this monstrosity. If you've just eaten, allow us to provide a word of warning: the video after the jump isn't for weak stomachs. A company out of the motherland has taken it upon itself to swaddle a Bentley Continental GT in a unique wrap. While tuners and motorsports teams have been dipping their favorite cars in different color vinyl for years now, a few enterprising souls have decided to take things to a whole new level.
Instead of relying on vinyl, this particular tuner decided to cover the entirety of the Bentley coupe in African Buffalo hide. But wait, there's more! The hides are stamped with a crocodile skin pattern, giving the whole disaster a distinctly exotic feel. As momma used to say, there's no accounting for taste, son. Mildly NSFW video after the jump.
Verwijderd
En dan doe je toch die hele exclusiviteit weer tenietHydraulik-Phunk schreef op woensdag 07 april 2010 @ 12:35:
Denk dat het gezien de symmetrie kunstleer is.
opties:
schade:
* alle airbags oké
* auto kan rijdend mee
andere schade: geen schade, een auto waar je niet in gezien wil worden
bijzonderheden:
* compleet kenteken

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Die komt ook van de grote beurt af

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Scheelt dat het programma niet meer bestaat maar mijn auto kregen ze nooit mee als ze opeens voor de stoep zouden staan.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Het is ook nog een 1.6 met LPG
n54 power!
Overigens heb ik ook wel eens de Astra G station ook in legeruitvoering geziel, die is wel aardig geslaagd. Ik dacht wel dat er tegenwoordig een Pools kenteken op zit, heel typisch.
Ben toch benieuwd wat dat zou moeten kosten...
Nederlands is makkelijker als je denkt
lol
De gustibus non est disputandum ||| Vivat, Vivat, Societas Gymnasii Hagani !

Dan verwacht je nog min of meer dat het een Seat Inca zou zijn, maar het is een VW Caddy volgens de RDW
Eerlijk gezegd vind ik het niet fout, het was netjes uitgevoerd, en het smoelt uitstekend. Alleen die CupraR-badge in de grille is een beetje optimistisch, en in de velgen zat het VW-logootje. Schoonheidsfoutjes zeg maar
Dat doen er nog best wel veel, is echt super mooi!Carpento schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:20:
Dit kwam ik vanmiddag tegen:
[afbeelding]
Dan verwacht je nog min of meer dat het een Seat Inca zou zijn, maar het is een VW Caddy volgens de RDW
Eerlijk gezegd vind ik het niet fout, het was netjes uitgevoerd, en het smoelt uitstekend. Alleen die CupraR-badge in de grille is een beetje optimistisch, en in de velgen zat het VW-logootje. Schoonheidsfoutjes zeg maar
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Dat word heel vaak gedaan ja, ik vind het wel gaaf, mooier dan orgineel.Carpento schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:20:
Dit kwam ik vanmiddag tegen:
[afbeelding]
Gewoon een ibiza neus op een caddy gehesen
Audi S3
Het zijn de standaard spiegels voor zo'n ding, anders kan je niet om het bakkie kijkenMadMarky schreef op vrijdag 09 april 2010 @ 22:53:
Op die rare spiegels na staat het nog niet eens zo gek. Hoop alleen niet voor hem dat het alsnog een SDI is
The ramblings of an idiot
En sja die spiegels, mooi is het niet, maar het moet wel vanwege die uitstekende bak.
Het leven is te kort om geduld te hebben!

This too shall pass
Omdat het een Testarossa moet voorstellen?Sharky schreef op zondag 11 april 2010 @ 10:07:
Niet mooi maar wel kunstig. Waarom iemand er dan weer een Ferraristicker op moet plakken snap ik dan weer niet...

Later stadium:

Een Calibra?
Vaak bu'j te bang!
En het moet een Audi Corvesterossa worden? Ik weet het ook niet...
Ik vind die Starlet mooier

En daar is een van de mooiste sport-wagens ooit voor gesloopt
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
En whatever, er zijn nog genoeg van die bakken over. Lelijk is 'ie wel idd
BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,
maar mercedes heeft dan ook een heel groot deel van de aandelen in hyundaiToolkiT schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 23:40:
Van achter lijkt het wel een merc met die lampen..
Maar wat is het?
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Daarmee had je de koningin misschien wel mee kunnen rakenPeenutzz schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 02:43:
Duitse stijl toch, zo laag met die kleine brede wieltjes? Heb ik maar 1 woord voor over: Bahbah. Ik heb zelf ook nog iets vreselijks gevonden:
Ik vind een Swift een mooie auto (heb er zelf ook een), maar als hij er zo uit ziet, dan laat maar:
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti1.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/car0424parts.jpg
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/gti4.jpg
Gelukkig maakt hij zijn spuuglelijke interieuren die monsterlijke bumper
en niet te vergeten de afgrijselijke wielen
![]()
nog een beetje goed met de dikke 200pk onder de motorkap:
http://i2.photobucket.com/albums/y31/waymad/waymadgti2.jpg
Niet fout![]()
[ Voor 0% gewijzigd door Gamebuster op 20-04-2010 12:04 . Reden: typo ]
Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden
Verwijderd
Tis een BMW.Arfman schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 12:00:
Wat is hier in godsnaam fout aan? Mooie widebody en de performance om het uiterlijk te verantwoorden. Ik zeg: good job.
Daarom word die hier gepost.. Omdat het een BMW is.
* BioHazard rent ...
J/K natuurlijk, BMW's zijn uber
* Hydraulik-Phunk rent
*empty*
Ik hebt geen Opel meer, als je daarop doelde.
En vooruit dan, ik zal blijven staan.

Zo. Lelijke teringhokken

En wat dachten we van deze

Maar eigenlijk is deze nog beter maar das geen auto dus ik weet niet of dat eigenlijk mag

Uber gave site trouwens (zie tag onder de foto's) staat ook veel andere ongelooflijke dingen op.
[ Voor 3% gewijzigd door beefstick op 21-04-2010 01:35 ]
Ik zat nog even rond te kijken op Thereifixedit.com en kwam deze tegen:beefstick schreef op woensdag 21 april 2010 @ 01:33:
Uber gave site trouwens (zie tag onder de foto's) staat ook veel andere ongelooflijke dingen op.

Ik weet, het is geen foute tuning, maar meer iets voor het 'grappige plaatjes topic', maar wat me vooral verbaast: soms zie je dit soort foto's uit Rusland, Kirgizië of Transdniëstrië, kortweg Verweggistan. Maar dit is gewoon een Nederlander

Punctuality is the politeness of kings
Een gemiddeld paard heeft 5pkbeefstick schreef op woensdag 21 april 2010 @ 01:33:
tuning to the max (liefst 2 pk, maar wel zo groen als gras)
[afbeelding]
[ Voor 41% gewijzigd door tdw op 21-04-2010 09:17 ]
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
En PK staat voor Ponykracht?
Ligt er iig maar net aan wat voor paard-achtig beest je aan refereert
Wikipedia
De paardenkracht (afgekort als pk) is een oude eenheid van arbeidsvermogen. Het was het arbeidsvermogen dat een gemiddeld paard langdurig kon leveren — bijvoorbeeld voor het aandrijven van een rosmolen. De naam paardenkracht is verwarrend, want het is niet een eenheid van kracht maar van vermogen. De Engelse naam horsepower (afgekort HP) heeft die verwarring niet.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Maargoed, Wiki is always right.
Ticking away, the moments that make up a dull day
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Je eigen auto kun je kwijt in Show je auto - deel 142 - Wintertopic! (in Tweakers Huiskamer), als je daar niet in kunt, zul je nog even geduld moeten hebben met het posten van je eigen auto of je zoekt het merkspecifieke grote topic op van jouw auto en meldt je daar aan.