@
BlueSS50 ben toch benieuwd op welke manier jij precies probeert vooruit te spoelen.
ik start zojuist Kamp van Koningsbrugge aflevering 2 van afgelopen zaterdag op mijn MZ-102 op, werkt prima. Ik ga het proces maar even expliciet uitleggen want ik heb het idee dat we ergens wat missen.
- Guide, [<< toets om naar zaterdag terug te springen, P- toets om snel naar de avond te gaan, kies Kamp v K met pijltjestoetsen, OK.
- Begin Gemist, programma begint met afspelen.
- Vooruitspoelen maar met >> toets onderaan de afstandbediening (niet de pijltjestoets). Dat gaat niet op een manier dat je het beeld "live" ziet spoelen maar er verschijnt een oplopende tijdteller bovenaan de menubalk: 1x drukken snelheid x4, 2x drukken = x16, 3x = x32, 4x = x64.
- Het programma loopt ondertussen gewoon door vanaf het begin, maar je ziet de teller in de menubalk naar 5 minuten oplopen, druk op het gewenste punt Play en hup je zit 5 minuten verder. Geen centje pijn, prima.
Doe eens hetzelfde en vertel waar het precies anders gaat?
Andere resultaten:
- Fox HD, Gemist, The X-files: kan gewoon vooruitspoelen
- RTL4, Gemist, Beau: melding "Vooruitspoelfunctie niet beschikbaar." oftewel RTL heeft afgedwongen dat je reclame moet kijken (zoals bij elke provider).
- SBS6: zelfde verhaal.
M.a.w. het werkt hier net zoals bij KPN.