Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cap
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
koektrommeltje schreef op donderdag 6 juni 2024 @ 23:36:
[...]

Het gaat om de werkwijze van Online. Ik weet niet hoe jullie nu geinformeerd zijn over deze prijsverhogingen en of er ook vermeld is dat je per direct mag opzeggen, maar als je dat heel klein verborgen in een email doet dan ben je gewoon een waardeloos k*tbedrijf dat enkel op winstbejag uit is.
Niks verborgens of stiekems. We zijn gewoon geïnformeerd via een e-mail gewijd aan de prijsverhoging, getiteld "Informatie over onze tarieven". Ook de mogelijkheid om kostenloos op te zeggen wordt duidelijk vermeld.
Je maandelijkse abonnementskosten gaan per 1 juli 2024 met € 4,50 omhoog. We investeren voortdurend in de kwaliteit van onze dienstverlening en netwerk. Hierdoor kun je blijven vertrouwen op een snelle en stabiele internetverbinding.Het tv-aanbod van CANAL+ (voorheen Canal Digitaal) breiden we steeds verder uit. Zo geniet je van nog meer awardwinnende films en unieke Europese series van CANAL+.

De duur van je contract en de contractvoorwaarden veranderen niet. Wil je naar aanleiding van deze e-mail je abonnement wijzigen of kosteloos opzeggen? Neem dan voor 1 juli a.s. contact met ons op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koektrommeltje
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01:24
Dan zijn ze inmiddels een stuk netter geworden. Valt mee dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Ik ga even de advocaat van de duivel spelen.

Mij is geleerd dat je facturen gewoon dient te betalen, zeker als je geen zin hebt dat een Incassobureau (Intrum) achter je aankomt. Je bent namelijk nog steeds verplicht om te betalen voor de geleverde diensten, ook al wordt de prijs van die dienst verdubbeld.

Mijn vermoeden is dan ook dat dat goedkopere contract bij Stipte al contractvrij was. En dat houdt in dat niet alleen de consument dan vrij is om te gaan en staan waar hij wil; het bedrijf (online) mag dan namelijk ook gewoon het contract opzeggen (dus jou zonder diensten laten zitten) of de prijzen verdubbelen. Beide partijen dienen zich tijdens de contractperiode aan de afspraken te houden, maar eenmaal dat contract is afgelopen kan de leverende partij ook gewoon ervoor kiezen het tarief omhoog te gooien.

Wij hebben de M7 groep jaren geleden al verlaten en we zijn naar KPN overgestapt. Meer zenders, beter beeld en 20 euro per maand minder gaan betalen. (We hadden schotel).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarcoHoorn
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 19:37
Ik vind Online.nl een bedrijf wat zich keurig aan de geldende regels houdt.
Wij zelf hadden het 8 jaar, nooit problemen met internet en tv. Behoudens na onderhoud of een enkele storing maar dat heeft iedere isp/tv aanbieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 21:49

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

Ik heb sinds 2011 Online.nl. Sinds een jaar ofzo glasvezel. Vannochtend is de monteur geweest om de defecte MTU te vervangen. Ik heb tevens de Zyxel VMG8825-T50 als vervanger gekregen voor mijn oude zwarte zyxel (VGM834-B10A).

In laatstgenoemde kon ik gewoon inloggen in en bijvoorbeeld statische ipadressen aanmaken, etc.

In de Zyxel VMG8825-T50 mag ik niets aanpassen. Ik kan zelfs niet eens de modem rebooten als ik er op ingelogd ben. Weet iemand of dit standaard is? Vind het nogal bizar.

Edit:
Blijkbaar moet je eerst het wifi wachtwoord aanpassen (of iets anders heeft het getriggerd) maar nu kan ik wel de boel aanpassen.

Mocht dit weer veranderen dan voeg ik het hier toe.

[ Voor 16% gewijzigd door Dwarlorf op 10-12-2024 19:15 ]

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-06 20:13

Pompiedom

Don't panic

Cliff schreef op maandag 11 maart 2024 @ 19:27:
Beste mensen,

Ik zit al een tijdje bij online.nl met glasvezel, maximaal abonnement hier in Vlissingen. Echter, de laatste tijd werkt internet prima overdag, maar 's avonds wordt het een ramp. Meestal zo rond 20:00 uur is het nauwelijks nog te doen.

Speedtest laadt retetraag, maar als de test komt is de snelheid soms wel OK. Dat vind ik raar. Wie herkent deze problemen? Ik zag dat iemand dat bij Odido ook ervaren heeft. Probleem werd daar nooit opgelost, klant is overgestapt.

Het lijkt mij een capaciteitsprobleem: 's avonds zet iedereen de TV aan en wordt er het meest online gezeten, vooral met beeld. Overdag en 's nachts gaat het allemaal prima.

[Afbeelding]

Lijkt prima, maar waarom gaat browsen dan zo slecht?
Hey, zelfde issue hier. Wij zijn dan net overgestapt van KPN naar Online.nl maar sindsde overstap hebben we ‘s avonds ook zelfde symptomen lage respons, niet/langzaam ladende speedtest, maar wanneer de pagina is geladen lijken de snelheden correct.

Ik ben nu al een paar dagen bezig om allerlei dingen binnen het netwerk uit te sluiten. En het enige wat ik hierna nog kan doen is (mijn eigen) fritzbox tijdelijk vervangen door de aangeleverde modem. Mocht je meer te komen (van online.nl oid), keep us posted!

We create our own reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lrrr
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-08 22:32
Pompiedom schreef op zondag 26 januari 2025 @ 15:10:
[...]

Hey, zelfde issue hier. Wij zijn dan net overgestapt van KPN naar Online.nl maar sindsde overstap hebben we ‘s avonds ook zelfde symptomen lage respons, niet/langzaam ladende speedtest, maar wanneer de pagina is geladen lijken de snelheden correct.

Ik ben nu al een paar dagen bezig om allerlei dingen binnen het netwerk uit te sluiten. En het enige wat ik hierna nog kan doen is (mijn eigen) fritzbox tijdelijk vervangen door de aangeleverde modem. Mocht je meer te komen (van online.nl oid), keep us posted!
Heb je toevallig een zwarte ONT van Genexis hangen? Bij Odido speelt dit probleem al langer, maar alléén i.c.m. de Genexis.

ONT-swap naar een Nokia of een nieuwere revisie van de Genexis schijnt uitkomst te bieden.

I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompiedom

Pompiedom

Don't panic

Lrrr schreef op zondag 2 februari 2025 @ 04:02:
[...]

Heb je toevallig een zwarte ONT van Genexis hangen? Bij Odido speelt dit probleem al langer, maar alléén i.c.m. de Genexis.

ONT-swap naar een Nokia of een nieuwere revisie van de Genexis schijnt uitkomst te bieden.
Dat is interessant om te weten! Monteur is vorige week vrijdag langsgeweest en heeft de ONT vervangen (van Genexis naar Genexis) maar aangezien het probleem nog steeds speelt is dat dan waarschijnlijk niet de nieuwe versie. Ze hebben het probleem nu doorgezet naar KPN maar daar gaat dan waarschijnlijk ook niets uit komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pompiedom

Pompiedom

Don't panic

Pompiedom schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 09:15:
[...]

Dat is interessant om te weten! Monteur is vorige week vrijdag langsgeweest en heeft de ONT vervangen (van Genexis naar Genexis) maar aangezien het probleem nog steeds speelt is dat dan waarschijnlijk niet de nieuwe versie. Ze hebben het probleem nu doorgezet naar KPN maar daar gaat dan waarschijnlijk ook niets uit komen..
Update: Afgelopen week is er een KPN monteur langsgeweest waar ik het verhaal ook weer vertelde mbt een Nokia ONT. KPN heeft deze direct vervangen en we hebben nu eindelijk goed werkend internet.

Online.nl belde later die dag ook nog en hij vertelde doodleuk aan de telefoon dat alle monteurs van online Nokia ONT's mee hebben en dat de eerste monteur die langs was geweest deze "had" moeten/kunnen vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drag0nizer
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 20-08 18:29
Ik zit bij Youfone maar met het verlengingsaanbod kom ik gemiddeld op €32 per maand voor 100mb glasvezel. Bij online.nl zou ik door nieuwe klant acties op €25.50 per maand komen voor 100mb glasvezel. Nu heb ik eigenlijk altijd tussen kpn en youfone gewisseld en dus helemaal geen ervaring met online.

Bij online.nl kan je een eigen modem gebruiken maar ook hun Zyxel modem. Is dit wat? Ik heb nu de Experia box V10 en die bevalt me prima.

Maar prijs is niet alles. Hoe ervaren jullie de stabiliteit en het standaard meegeleverde modem anno 2025?
Pagina: 1 ... 38 39 Laatste