Mag ik ook eens vragen hoe warm worden jullie procs normaal?
Ik heb een i975 in een Antec Twelve hundred case met een push pull noctua koeler.
Echter als ik met de EVGA-ELEET mijn core temps uitmeet dan liggen die rond de 39-40-41-42 in idle.
En als ik Einstein@Home draai dan gaat de temperatuur omhoog tot 59 graden.
De cpu zelf blijft rond de 44 graden maar de cores dus rond de 59.
Echter omdat ik geen goed ram meer heb is mijn pc nu helemaal niet overclockt.
Hij draait op 3,4 Ghz met een QPI van 133 en een multiplier van 26.
Toch heriner ik mij niet dat mijn temps veel hoger waren toen ik wel overclockte.
Ik heb een tijdje op 3,8 Ghz gedraait en ik weet niet exact wat mijn temps toen waren maar zeker niet alarmerend.
Is er nog iemand met een gelijkaardige opstelling die ook een i975 heeft?
En wat zijn jouw core temps. Ik denk dat mijn proc gewoon een heethoofd heb want volgens mij heb ik toch mijn koeler goed aangesloten.
Ik heb een i975 in een Antec Twelve hundred case met een push pull noctua koeler.
Echter als ik met de EVGA-ELEET mijn core temps uitmeet dan liggen die rond de 39-40-41-42 in idle.
En als ik Einstein@Home draai dan gaat de temperatuur omhoog tot 59 graden.
De cpu zelf blijft rond de 44 graden maar de cores dus rond de 59.
Echter omdat ik geen goed ram meer heb is mijn pc nu helemaal niet overclockt.
Hij draait op 3,4 Ghz met een QPI van 133 en een multiplier van 26.
Toch heriner ik mij niet dat mijn temps veel hoger waren toen ik wel overclockte.
Ik heb een tijdje op 3,8 Ghz gedraait en ik weet niet exact wat mijn temps toen waren maar zeker niet alarmerend.
Is er nog iemand met een gelijkaardige opstelling die ook een i975 heeft?
En wat zijn jouw core temps. Ik denk dat mijn proc gewoon een heethoofd heb want volgens mij heb ik toch mijn koeler goed aangesloten.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt