Ja dat dacht ik al toen ik hem inelkaar zetten, zit nou te twijfelen ofdat ik dan alsnog die fan verkeerd om had gezet of nietDijkertje schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:21:
[...]
Alle fans aan de bovenkant ook allemaal naar de bovenkant laten wijzen. Warme lucht stijgt op en nu ben je het met één fan aan het tegenwerken. Fan aan de achterkant is goed, en hetzelfde geld bij de harde schijven, laat die twee fans daarzo allebei aanzuigen, dus alletwee naar links toe. De rechter is nu de luchtstroom van de linker flink aan het tegenwerken om koude lucht in je kast te krijgen.
Resultaat i7 920 d0 4,4Ghz HT uit:
[afbeelding]
Voltage zou nog een tikje omlaag kunnen (heel misschien).
Ok, dat zal ik doen, maar waarom wil je niet dat physx door je videokaarten wordt gedaan? Dat is toch juist de bedoeling ? Of is daardoor de cpu test niet zuiver? Verder moet ik bij games hem wel gewoon op gpu physx laten staan ipv cpu physx of ook niet?nedernakker schreef op maandag 03 januari 2011 @ 17:26:
goed bezig sokkiejjj, die 4,3 is exact hetzelfde als mijn oude D0 920, toen zat ik met die 1,376V Vcore wel aan het maximale wat mijn TRUE kon koelen in push pull met 2 s-flex fans...
@ jasper,
pas idd je airflow maar aan zoals sokkiejjj zegt, je werkt het nu een beetje tegen.
en als je vantage benched moet je in het nvidia control panel je physX instellen op je cpu, nu draait die op je gpu's en dat wil je niet als je vantage draait..
Bedankt voor de tips!