[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.120 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:39
ijskonijn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 21:56:
[...]

Ziet er vet uit, vooral je weerbericht lockscreen vind ik erg vet, waar kan ik die vinden?
En waar verandert iedereen toch die provider-naam mee? Ik had een app gevonden hiervoor in Cydia maar die werkt niet (MIM, Make It Mine of zoiets)

Moest wel lachen om die "hap" uit je SMS app icoon :D
Bedankt voor alle leuke reacties! Ik moet wel zeggen dat het me redelijk veel tijd heeft gekost om alles zo te krijgen!

De lockscreen is Weather Elements V3 en mijn provider naam heb ik veranderd met MIM die het hier wel gewoon doet!

De eerste 4 icoontjes zijn van iBlank, zodat je de tijd en het weer kunt zien op het SB.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

Outlandos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:02:
[...]

Bedankt voor alle leuke reacties! Ik moet wel zeggen dat het me redelijk veel tijd heeft gekost om alles zo te krijgen!

De lockscreen is Weather Elements V3 en mijn provider naam heb ik veranderd met MIM die het hier wel gewoon doet!

De eerste 4 icoontjes zijn van iBlank, zodat je de tijd en het weer kunt zien op het SB.

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het graag! :)
Thanx, gevonden en geinstalleerd. MIM doet het nu trouwens wel, ik had een Tweak geinstalleerd: iCarrier Logo Fix, die gooide roet in het eten :+

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnvh
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 03-06 12:10
Klote!
Vanavond kwam ik erachter dat het mute-knopje, dat chrome knopje, verdwenen is. Hij lijkt afgebroken ofzo, maar het kan ook gewoon losgelaten zijn, er zit geen chrome meer op het toestel, mogelijk is het een los onderdeel van die muteknop?
Met m'n pinknagel kan ik hem muten en un-muten, maar handig is het zeker niet.

Ik wil m'n telefoon niet terugsturen. Kun je die knopjes ergens los bestellen? Er zitten ook haarscheurtjes in die niet groter worden, maar ik wil hem gewoon niet kwijt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
ijskonijn schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:14:
[...]

Thanx, gevonden en geinstalleerd. MIM doet het nu trouwens wel, ik had een Tweak geinstalleerd: iCarrier Logo Fix, die gooide roet in het eten :+
Nice! En als je dezelfde lockscreen wilt hebben als ik tijdens het spelen van muziek (is erg nice imo) moet je me maar even PM'en :)

ik ben wel trots op het eind resultaat iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Johnvh schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:14:
Klote!
Vanavond kwam ik erachter dat het mute-knopje, dat chrome knopje, verdwenen is. Hij lijkt afgebroken ofzo, maar het kan ook gewoon losgelaten zijn, er zit geen chrome meer op het toestel, mogelijk is het een los onderdeel van die muteknop?
Met m'n pinknagel kan ik hem muten en un-muten, maar handig is het zeker niet.

Ik wil m'n telefoon niet terugsturen. Kun je die knopjes ergens los bestellen? Er zitten ook haarscheurtjes in die niet groter worden, maar ik wil hem gewoon niet kwijt! :)
Da's een lijmverbinding die heeft losgelaten. Komt sporadisch voor.

Alleen het chroom terugzetten zal niet gaan. Dus moet je de hele mute switch vervangen. Die zijn wel los te koop maar als ik jou was zou ik lekker garantie claimen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:31
Outlandos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:02:
[...]

Waarmee doe je dit dan? (De tijd en het weer)

Heb jij bij Stack ook dat deze icoontjes doorlopen in je categorie map?

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ruffian schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 23:57:
[...]

Waarmee doe je dit dan? (De tijd en het weer)

Heb jij bij Stack ook dat deze icoontjes doorlopen in je categorie map?
via een bestaand theme, dit kan ik wel uitleggen maar ik kan um ook sturen via e-mail als je um wilt hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Outlandos schreef op woensdag 18 november 2009 @ 00:04:
[...]

via een bestaand theme, dit kan ik wel uitleggen maar ik kan um ook sturen via e-mail als je um wilt hebben :)
Zie net dat er een WeatherWidget.theme is van Adam Watkins wat ook de tijd,weer en kalender laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Ruubster schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:54:
[...]

De Iphone (iig de 3gs) heeft een Lithium-ion accu. Deze hebben geen last van het geheugeneffect. Dus daar hoef je het niet voor te doen. Het is zelfs slecht voor de batterij, omdat de chemicaliën dan uit elkaar kunnen 'vallen'.

Maar aangezien Apple zelf aangeeft dat je m beter 1x per maand kan laten leeglopen, zullen ze dat wel ergens op gebaseerd hebben. Toen ik voor mijn laptop een nieuwe accu wilde, raadde mijn laptopleverancier hetzelfde aan om mijn oude accu op te peppen (hij zei: de laptop volledig opladen, daarna leeg laten lopen door in zijn bios te gaan en aan te laten staan, daarna volledig opladen), maar geen idee wat de reden daarvoor is.
Mij is verteld dat je de iPhone eens in de zoveel tijd volledig leeg moet laten lopen om daarmee het batterij-percentage-meter-ding (BPMD) accuraat te laten werken. Als je het niet zou doen, zou die BPMD minder precies kunnen worden of zelfs helemaal verkeerde waardes aangeven.

Waarom je daarvoor de iPhone leeg moet laten lopen? Geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Reinigingsdoek schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:03:
[...]

Mij is verteld dat je de iPhone eens in de zoveel tijd volledig leeg moet laten lopen om daarmee het batterij-percentage-meter-ding (BPMD) accuraat te laten werken. Als je het niet zou doen, zou die BPMD minder precies kunnen worden of zelfs helemaal verkeerde waardes aangeven.

Waarom je daarvoor de iPhone leeg moet laten lopen? Geen idee.
Hoe moeilijk moet dat zijn. Hier is die 1x in de week zeker wel leeg ;)
met de levensduur van de batterijen is het volgens mij gissen. Iedereen verteld iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Ruffian schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:44:
[...]

Hoe moeilijk moet dat zijn. Hier is die 1x in de week zeker wel leeg ;)
met de levensduur van de batterijen is het volgens mij gissen. Iedereen verteld iets anders.
Dat heb ik niet, ik hang de iPhone elke nacht aan de oplader en dan heb ik vaak nog zo'n 30 procent over.
Ik moet echt bewust de telefoon leeg laten lopen, maar dat doe ik nooit.. eigenwijs misschien! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:08

Flappiewappie

Hier nog meer

Belachelijk, dikke barst vanaf mijn dock connector naar de niet in de prullenbak gooien logo. Komt 90% zeker door mijn Universal dock; valt niet onder de garantie...

Is er nog ergens anders waar ik garantie kan claimen behalve dan bij de T-mobile winkel?

Rechtstreeks bij Apple doet er niks mee?

Zelf vervangen is ook geen optie want de achterkant is een van de moeilijkste dingen om te vervangen....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Reinigingsdoek schreef op woensdag 18 november 2009 @ 08:54:
[...]

Dat heb ik niet, ik hang de iPhone elke nacht aan de oplader en dan heb ik vaak nog zo'n 30 procent over.
Ik moet echt bewust de telefoon leeg laten lopen, maar dat doe ik nooit.. eigenwijs misschien! :+
Ik heb dit alleen in het weekend als ik de hele dag (van 8 tot 4) onderweg ben en hem vergeet aan de lader te hangen in de auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
Ruubster schreef op zondag 15 november 2009 @ 13:22:
[...]

Dat is een bekend probleem, dan verbruikt de iPhone meer stroom dan dat ie via de computer binnen krijgt. Ik weet alleen de reden niet waarom hij eerst oplaadde, en nu leegloopt. Kan zijn omdat je accu langzamerhand veroudert...
misschien werkt het met zo'n kabel wel:

Afbeeldingslocatie: http://www.dezuintjes.com/kabel.jpg

dan geef je voeding van 2 usb poorten (500 milli amp per stuk) door aan je usb to dock connector dus 1 amp in totaal. misschien heb je dan genoeg vermogen om te tetheren en op te laden tegelijk

edit:
http://www.picco.nl/produ...ath=5_50&products_id=1758

[ Voor 6% gewijzigd door lazydave-II op 18-11-2009 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25735

Sinds kort heb ik ook een t-mobile abbo i.c.m. de nieuwe iPhone. Nieuw heb ik hiernaast nog een abbo lopen wat eigenlijk mijn hoofdnummer is.

Nu is dat een Hi abbo en als helaas werkt die niet in mijn iPhone.

T-mobile gebeld om te vragen of die ook simlock vrij te maken is en ja dat kan, maar kost 120 euro.

Nu vraag ik niet om illegale praktijken, maar iemand anders toevallig andere regelingen kunnen doen met t-mobile? Bijv. het hele bedrag van het 1e jaar overmaken of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Anoniem: 25735 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 10:58:
Sinds kort heb ik ook een t-mobile abbo i.c.m. de nieuwe iPhone. Nieuw heb ik hiernaast nog een abbo lopen wat eigenlijk mijn hoofdnummer is.

Nu is dat een Hi abbo en als helaas werkt die niet in mijn iPhone.

T-mobile gebeld om te vragen of die ook simlock vrij te maken is en ja dat kan, maar kost 120 euro.

Nu vraag ik niet om illegale praktijken, maar iemand anders toevallig andere regelingen kunnen doen met t-mobile? Bijv. het hele bedrag van het 1e jaar overmaken of zoiets?
Ik zat met hetzelfde probleem en heb ook naar een methode gevraagd, het enige wat ze me adviseerde was naar België te gaan en een los toestel te kopen. Ik heb dus maar de illegale manier gekozen en mijn t-mobile abo aan mijn moeder gegeven.

Ik ben aan de hand van outlandos ook aan de slag gegaan.
Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/6866/43548717.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Ruffian op 18-11-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ruffian schreef op woensdag 18 november 2009 @ 11:40:
[...]

Ik zat met hetzelfde probleem en heb ook naar een methode gevraagd, het enige wat ze me adviseerde was naar België te gaan en een los toestel te kopen. Ik heb dus maar de illegale manier gekozen en mijn t-mobile abo aan mijn moeder gegeven.

Ik ben aan de hand van outlandos ook aan de slag gegaan.
[afbeelding]
Nice! :)

heb jij ook dat je map Games als je um opent een doorzichtige achtergrond heeft? Zo ja enig idee hoe ik hier weer een zwarte achtergrond van kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Ik meende ergens op tweakers (met linke erbij) gelezen te hebben dat je een app op meerdere iphones mag installeren, met een totaal van 5 keer. Ik kan via de search helaas niks vinden en ik twijfel of ik het goed heb gelezen en begrepen. Als ik een app als tomtom aanschaf zou ik deze namelijk ook op de iphone van mijn broer kunnen installeren, als ik het goed heb begrpepen. Iemand die mij verder kan helpen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
Woo hoo! Terug van vakantie, iPhone weer in gebruik. Ik had de Nokia meegenomen vanwege de batterij en de weinige stopcontacten die ik zou zien, vandaar.
Maar wat ziet mijn oog nadat ik hem oppak? Een streep van links naar rechts. Een andere inkijkhoek in de iPhone doet de streep duidelijker worden: er zit een scheur van links naar rechts in het glas :'( Gelukkig voel ik er helemaal niks van bij normaal gebruik (je kan hem voelen met je nagel), is het maar één streep (scherm mooi door midden), en doet het scherm en de iPhone zelf het wel nog volledig. What to do?

Via GoT en vriend Google kwam ik uit op DealExtreme.com, waar ze de Touch screen & Digitizer los verkopen voor wel $23.68. Op zich kan dat er wel vanaf, maar ik vraag me af of ik daarmee compleet klaar ben (naast een iPhone pryer openmaak-tooltje, een hoop lef, en handigheid). Iemand hier met ervaringen van het vervangen van een gebroken glas van een iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Mijn microfoon van de koptelefoon doet het niet meer. Nu valt dit normaliter niet onder garantie neem ik aan, maar als je zo een koptelefoon netjes gebruikt (en dat doe ik nu 4 maandjes) dan vind ik het wel wat snel... Hoe zijn de ervaringen met de mic in de headphone bij andere tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
sajoku schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:28:
Ik meende ergens op tweakers (met linke erbij) gelezen te hebben dat je een app op meerdere iphones mag installeren, met een totaal van 5 keer.
Als je het hebt over wat mag: Op meerdere devices die van jouzelf zijn, ja :) Dus niet op die van je broer. Kijk de voorwaarden van de iTunes store er maar op na.
Wilf schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:12:
Mijn microfoon van de koptelefoon doet het niet meer. Nu valt dit normaliter niet onder garantie neem ik aan, maar als je zo een koptelefoon netjes gebruikt (en dat doe ik nu 4 maandjes) dan vind ik het wel wat snel... Hoe zijn de ervaringen met de mic in de headphone bij andere tweakers?
Ten eerste, maak je headphone jack eens schoon - hier hoopt zich vaak stof in op. Gebruik een houten tandenstoker en een heeeel klein haakje dat je buigt van een sluitstripje (plastic er af halen).
Ten tweede zijn ze volgens mij vrij soepel in het vervangen van headsets.

Oh en mijn ervaring is dat die het nog prima doet na ruim een jaar, maar ik gebruik 'm niet heel vaak.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ Zpottr:

ik had over dit probleem al geGoogled (ook om te kijken of er andere headsets waren en wat de pinout-config is -> maak anders zelf een headphone) en het schoonmaken met een half afgeknipt wattenstaafje met reinigingsalcohol heb ik al gedaan, maar het probleem zit m.i. echt in de mic omdat ik met een multimeter ook geen ac V meet op de mic als ik er in praat (hierbij ga ik er vanuit dat de mic passief is).

Met de after sales van T-Mobile heb ik geen ervaring, ik zal dit even uitzoeken dan, als je zegt dat ze vrij soepel zijn (of moet ik direct bij Apple of een APR zijn?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Wilf schreef op woensdag 18 november 2009 @ 14:41:
ik had over dit probleem al geGoogled (ook om te kijken of er andere headsets waren en wat de pinout-config is -> maak anders zelf een headphone) en het schoonmaken met een half afgeknipt wattenstaafje met reinigingsalcohol heb ik al gedaan,
Het meest veel voorkomende probleem is een dot stof onderin waardoor je steker er net niet ver genoeg ingaat ;) daar gaat alcohol niet zo veel aan helpen.
maar het probleem zit m.i. echt in de mic omdat ik met een multimeter ook geen ac V meet op de mic als ik er in praat (hierbij ga ik er vanuit dat de mic passief is).
Hmm :) Ik betwijfel of je dat zo kunt meten. Volgens mij is het gewoon een capacitief microfoontje. Daar gaat niet veel spanning uitkomen ;) Maar ik kan het mishebben hoor.
Met de after sales van T-Mobile heb ik geen ervaring, ik zal dit even uitzoeken dan, als je zegt dat ze vrij soepel zijn (of moet ik direct bij Apple of een APR zijn?).
Dat weet ik niet ;) kan me alleen verhalen herinneren van deze topics waar mensen zonder veel gezeur een nieuwe kregen.

Vóór je zelf gaat knutselen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.27966

@Wilf: Ever so welcome.

[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 18-11-2009 15:10 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ Zpottr: Bedankt! Je had idd gelijk: er zat een miniscuul stukje waslint in (ik had al met een zaklamp gekeken maar kon geen lint identificeren). Altijd handig een second opinion ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lazydave-II
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-01 18:00
sajoku schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:28:
Ik meende ergens op tweakers (met linke erbij) gelezen te hebben dat je een app op meerdere iphones mag installeren, met een totaal van 5 keer. Ik kan via de search helaas niks vinden en ik twijfel of ik het goed heb gelezen en begrepen. Als ik een app als tomtom aanschaf zou ik deze namelijk ook op de iphone van mijn broer kunnen installeren, als ik het goed heb begrpepen. Iemand die mij verder kan helpen? :)
here you go:
2 iphones 1 account op appstore

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:33
Voordat hier iedereen hier z'n modificaties gaat plaatsen, daar zijn al topics voor :)

[iPhone & iPod touch] Post hier je SpringBoard!
[iPhone & iPod Touch] Post hier je mods

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Outlandos schreef op woensdag 18 november 2009 @ 13:00:
[...]

Nice! :)

heb jij ook dat je map Games als je um opent een doorzichtige achtergrond heeft? Zo ja enig idee hoe ik hier weer een zwarte achtergrond van kan maken?
Je kan bij categories naast de map op het pijltje klikken (soms pakt die hem niet) daarmee heb je verschillende instellingen. O.a. een background (standaard zwart) kiezen en de scroll methode (links naar rechts, boven naar onder) etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Zijn er meer mensen die vandaag van 9 tot 17 ongeveer niet konden bellen of internetten via T-mobile?
's ochtends thuis niks aan de hand, en in de auto onderweg naar huis ook weer okay, maar de rest van de dag had ik amper bereik, of helemaal niks stond links bovenin geen 't-mobile' maar 'zoeken'.
Plaatselijke storing misschien?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramquin
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 03-03 14:28

Ramquin

Nu ook met icon!

Spike_wolf schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:00:
Zijn er meer mensen die vandaag van 9 tot 17 ongeveer niet konden bellen of internetten via T-mobile?
's ochtends thuis niks aan de hand, en in de auto onderweg naar huis ook weer okay, maar de rest van de dag had ik amper bereik, of helemaal niks stond links bovenin geen 't-mobile' maar 'zoeken'.
Plaatselijke storing misschien?
Hier in omgeving Utrecht iig geen problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-06 18:25
Flappiewappie schreef op woensdag 18 november 2009 @ 09:24:
Belachelijk, dikke barst vanaf mijn dock connector naar de niet in de prullenbak gooien logo. Komt 90% zeker door mijn Universal dock; valt niet onder de garantie...

Is er nog ergens anders waar ik garantie kan claimen behalve dan bij de T-mobile winkel?

Rechtstreeks bij Apple doet er niks mee?

Zelf vervangen is ook geen optie want de achterkant is een van de moeilijkste dingen om te vervangen....
Tja, zoals je al zegt, het valt niet onder garantie.
Ik heb er zelf ook een dikke barst op exact die plek. De behuizing heeft 'ruimte' onder die plek en is makkelijk in te drukken op die plek. Zodra er druk ontstaat (bijv.in je broekzak) op die plek, krijg je dit. http://www.iphoneclub.nl/...uizing-36.html#post368925
Afbeeldingslocatie: http://foto-uploaden.nl/img/4/8275q1h.jpg
Edit: de achterkant kun je voor niet al te veel geld laten vervangen via pdatech.com
Ik heb er tevreden referenties over gelezen, en het schijnt dat je er op kunt wachten.
Als die scheur bij mij echt breekt (wat ik niet denk) dan doe ik dat. Of vlák voordat ik mijn iphone verkoop.

[ Voor 27% gewijzigd door autoreverse op 18-11-2009 18:54 ]

• LosGieros
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Morgen zal mn nummer portering ingaan, gisterenavond maar mn Iphone eens aan de stroom gehangen. VIel me op dat het inbrengen van de simkaart beetje apart ging. Vond het geen solide constructie, viel me beetje tegen eigenlijk. Magoed ding aan de praat, enkele keren Itunes moeten opstarten op mn laptop omdat die een error gaf, beetje jammer. Magoed het activeren ging nog niet helaas. Connectie met mn wifi ging wel snel en gaf geen problemen, ff beetje kunnen klooien met de apps en dat beviel wel :P. Vraagje hoe hebben jullie je contactpersonen van de oude tel overgezet?

Rapapa...

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
autoreverse schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:41:
[...]

Ik heb er zelf ook een dikke barst op exact die plek. De behuizing heeft 'ruimte' onder die plek en is makkelijk in te drukken op die plek. Zodra er druk ontstaat (bijv.in je broekzak) op die plek, krijg je dit. http://www.iphoneclub.nl/...uizing-36.html#post368925
[afbeelding]
Edit: de achterkant kun je voor niet al te veel geld laten vervangen via pdatech.com
Ik heb er tevreden referenties over gelezen, en het schijnt dat je er op kunt wachten.
Als die scheur bij mij echt breekt (wat ik niet denk) dan doe ik dat. Of vlák voordat ik mijn iphone verkoop.
Mjah.. als ik die foto zo zie zou ik als T-Mobile ook geen garantie verlenen. Die iPhone lijkt flink mishandeld.

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
LosGieros schreef op donderdag 19 november 2009 @ 10:45:
Morgen zal mn nummer portering ingaan, gisterenavond maar mn Iphone eens aan de stroom gehangen. VIel me op dat het inbrengen van de simkaart beetje apart ging. Vond het geen solide constructie, viel me beetje tegen eigenlijk. Magoed ding aan de praat, enkele keren Itunes moeten opstarten op mn laptop omdat die een error gaf, beetje jammer. Magoed het activeren ging nog niet helaas. Connectie met mn wifi ging wel snel en gaf geen problemen, ff beetje kunnen klooien met de apps en dat beviel wel :P. Vraagje hoe hebben jullie je contactpersonen van de oude tel overgezet?
Je kan bij Instellingen nummers van je sim kopiëren naar je contacten. Bij mij was er wat aanpaswerk maar da's ook maar eenmalig natuurlijk. Vervolgens syncen met Adresboek en je hebt alles mooi in orde. :)

• LosGieros
  • Niet online
Memphis177 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 14:41:
[...]

Je kan bij Instellingen nummers van je sim kopiëren naar je contacten. Bij mij was er wat aanpaswerk maar da's ook maar eenmalig natuurlijk. Vervolgens syncen met Adresboek en je hebt alles mooi in orde. :)
Ok zal eens gaan rotzooien, waar ik echt gek van word is dat Itunes elke keer crasht als ik mn Iphone aansluit..??? Op mn asus EEE pc met xp erop..?

Rapapa...

• LosGieros
  • Niet online
Kan het zijn dat als mn telefoon/sim nog niet is geactiveerd (nummerportering) dat ik nog niet kan sync-en met itunes? Ivm overzetten van mn tel contacten?

Rapapa...

Anoniem: 25735

autoreverse schreef op woensdag 18 november 2009 @ 18:41:
[...]

[afbeelding]
WTF... heb jij je iPhone in een pot suiker laten vallen ofzo?
Sorry, maar soms valt mijn mond open van hoe sommige telefoons eruit zien en dit kan niet alleen komen door het dragen in je broekzak. Die krassen erop komen er niet op in je broekzak.

• autoreverse
Anoniem: 25735 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 22:58:
[...]

WTF... heb jij je iPhone in een pot suiker laten vallen ofzo?
Sorry, maar soms valt mijn mond open van hoe sommige telefoons eruit zien en dit kan niet alleen komen door het dragen in je broekzak. Die krassen erop komen er niet op in je broekzak.
Was dat maar waar... van een pot suiker krijgt een telefoon niets. In het begin, toen ik mijn iPhone net had, leek ik net Frodo met the precious. Na een paar maanden merk je dat krasjes onvermijdelijk is: een telefoon zit nu eenmaal niet alleen in je broekzak. Ik heb hem nu 15 maanden ofzo. Ik vind dit geen mishandeling, hoor. Die barst was eerst een (van de vele) haarscheurtje(s) die langzaam maar zeker verder ging. Zonder dat ik het door had, eigenlijk. Vergeet ook niet, dat als je zo'n close-up foto maakt van de foon, alle stofdeeltjes suikerklontjes lijken en alle butsjes enorme kraters lijken. Op het eerste gezicht zie je de kras eigenlijk niet eens. Je voelt het wel.
Edit: O ja, ik gebruik wel zo'n fijn dock :(

[ Voor 18% gewijzigd door autoreverse op 20-11-2009 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320899

Weet iemand hoe ik die zwarte balken weg krijg bij films?
Ik vind dit jammer dat het scherm niet helemaal benut word.
Welke progamme kan ik het beste gebruiken om videos te converteren,en kan ook zorgen dat ideos in full screen bekekeken kunnen worden?
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Als je er dubbel op tapt zijn ze helemaal fullscreen. Mis je wel iets aan de zijkant.

Maar dat heb je natuurlijk ook als je 'm converteert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320899

Hmm als ik dubbel tab verandert er nix.
Nog steeds zwarte balken boven en onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:55

MsG

Forumzwerver

Vertel mij eens hoe je het beeld verhoudingsgewijs groter als je onder en boven balken hebt en links en rechts niet? Blijkbaar heb je een verhouding die niet exact klopt met de iphone. Of wil je dat hij content afsnijd?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Weet iemand hoe het nu zit met audible accounts etc. etc. Ik heb thuis allemaal muziek op m'n iphone gezet die wil ik nu bij m'n pa op de Imac afspelen maar je kan dan dus niet bij je bestanden (grijs) Nu heb ik in allebei de itunes het zelfde account en ze zijn gemachtigd. Kan iemand mij helpen of is dit iets wat Apple nog steeds niet heeft veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 230207 schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 12:21:
Weet iemand hoe het nu zit met audible accounts etc. etc. Ik heb thuis allemaal muziek op m'n iphone gezet die wil ik nu bij m'n pa op de Imac afspelen maar je kan dan dus niet bij je bestanden (grijs) Nu heb ik in allebei de itunes het zelfde account en ze zijn gemachtigd. Kan iemand mij helpen of is dit iets wat Apple nog steeds niet heeft veranderd?
Audible DRM is strenger dan iTunes muziek DRM.

En nee, het is zonder omwegen nog altijd niet mogelijk om een iPod of iPhone te gebruiken om muziek van 1 PC / Mac naar de andere te brengen :) dat zal wel iets met contracten met de muziekindustrie te maken hebben.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-07 17:29
Bah, sinds een paar dagen heb ik een iphone 3GS met een nieuw T-Mobile abonnement. Alles standaard, nieuwste firmware. Probleem: sommige telefoontjes (inkomend en uitgaand) gooit hij er zonder pardon op. 'Call ended' staat er dan. Dit gebeurt binnen een paar tellen zodra het gesprek is begonnen. Het gebeurt niet altijd, maar toch regelmatig.

Ik heb wat zoekwerk gedaan op internet, maar dit probleem lijkt alleen voor te komen bij de iphone 3G. Specifieke hits op de 3GS met dit probleem heb ik niet gevonden.

Mogelijk treedt het probleem op omdat je tijdens het gesprek omschakelt van een 3G verbinding naar een Wifi verbinding, of andersom (ook wanneer de iphone ziet dat er wifi in de buurt in de buurt is, want ik heb het ook op straat). Ik heb 'ask to join networks' onder wifi-settings overigens uitstaan. Het lijkt me ook geen slecht netwerkprobleem, want ik bevind me alleen in de grote steden in de randstad.

Herkent iemand dit probleem, of moet ik gewoon maar meteen naar de klantenservice van T-Mobile bellen? :(

"In the long run we are all dead" J.M. Keynes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Cannondale schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:44:
Bah, sinds een paar dagen heb ik een iphone 3GS met een nieuw T-Mobile abonnement. Alles standaard, nieuwste firmware. Probleem: sommige telefoontjes (inkomend en uitgaand) gooit hij er zonder pardon op. 'Call ended' staat er dan. Dit gebeurt binnen een paar tellen zodra het gesprek is begonnen. Het gebeurt niet altijd, maar toch regelmatig.

Ik heb wat zoekwerk gedaan op internet, maar dit probleem lijkt alleen voor te komen bij de iphone 3G. Specifieke hits op de 3GS met dit probleem heb ik niet gevonden.

Mogelijk treedt het probleem op omdat je tijdens het gesprek omschakelt van een 3G verbinding naar een Wifi verbinding, of andersom (ook wanneer de iphone ziet dat er wifi in de buurt in de buurt is, want ik heb het ook op straat). Ik heb 'ask to join networks' onder wifi-settings overigens uitstaan. Het lijkt me ook geen slecht netwerkprobleem, want ik bevind me alleen in de grote steden in de randstad.

Herkent iemand dit probleem, of moet ik gewoon maar meteen naar de klantenservice van T-Mobile bellen? :(
T-Mobile is nu eenmaal een waardeloze provider. Ook op plekken in de grote steden.

Zet eens een paar dagen 3G uit en kijk wat ie doet!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
Zpottr schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 18:24:
[...]

T-Mobile is nu eenmaal een waardeloze provider. Ook op plekken in de grote steden.

Zet eens een paar dagen 3G uit en kijk wat ie doet!
Hmm, denk niet dat het (direct) aan T-Mobile ligt. Heb een normale (werk)gsm met T-Mobile plus 3G internet en daar geen enkel probleem mee. In een jaar tijd zelfs nog nooit een verbroken gesprek gehad, op exact dezelfde locaties als nu met de iphone.

De beller aan de andere kant van de lijn houdt het gesprek met mij 'vast'. Het is dus aan de andere kant van de lijn net alsof ik niet heb opgehangen, terwijl bij mij de verbinding helemaal verbroken is. Wanneer ik na de verbreking de andere beller terugbel krijg ik regelmatig nog een ingesprektoon. Dat is dan nog de vorige verbinding, dus niet de andere beller die mij probeert te bereiken!

Stel dat ik 3G of wifi tijdelijk als proef uitschakel (wat eigenlijk geen optie is), en ik krijg geen verbrekingen meer. Wat kan ik dan verder? Ik weet dan immers nog niet of het probleem in de iphone zelf, in de simkaart of in het netwerk van t-mobile zit.

Hebben andere tweakers regelmatig last van verbroken verbindingen met de iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Wat maanden terug is mijn iPhone gestolen, heb aangifte e.d. al gedaan en verder niks gehoord.
Nu krijg ik nét plots een ontvangsbewijs van de app store dat er een app is aangeschaft(gratis) via mijn account, mijn accountgegevens zaten gewoon nog in de iPhone..

Kan ik hier wat mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Wat is nou echt een goede, snelle manier om de contacten van mijn iPhone 3G naar m'n computer te kopiëren?

Ik verkoop mijn 3G namelijk, en koop binnenkort een 3GS waar ik ze weer op wil zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Kn4kw0r5t schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:59:
Wat is nou echt een goede, snelle manier om de contacten van mijn iPhone 3G naar m'n computer te kopiëren?

Ik verkoop mijn 3G namelijk, en koop binnenkort een 3GS waar ik ze weer op wil zetten.
Gewoon syncen met Outlook of een van de andere opties in iTunes?
mklkhanou schreef op zondag 22 november 2009 @ 16:52:
Wat maanden terug is mijn iPhone gestolen, heb aangifte e.d. al gedaan en verder niks gehoord.
Nu krijg ik nét plots een ontvangsbewijs van de app store dat er een app is aangeschaft(gratis) via mijn account, mijn accountgegevens zaten gewoon nog in de iPhone..

Kan ik hier wat mee?
Ik zou snel je iTunes wachtwoord veranderen. Als je er tenminste betaalopties aan gekoppeld hebt.

[ Voor 40% gewijzigd door fsfikke op 22-11-2009 17:08 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
[...]

Ik zou snel je iTunes wachtwoord veranderen. Als je er tenminste betaalopties aan gekoppeld hebt.
Nope.. geen betaalopties aan gekoppeld.
Maar stél het is over een wifi-verbinding gedaan kan ik dan aan apple vragen met welk ip-adres de app. is gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Cannondale schreef op zaterdag 21 november 2009 @ 17:44:
...

Als het goed is, 'kijkt' je iPhone of de 3G verbinding op dat moment sterk genoeg is voor het gesprek, en schakelt anders vóór het bellen over van de 3G verbinding op het GSM netwerk (en voor de data verbinding GPRS, maar de gprs data doorvoer gaat uit op het moment dat je belt of gebeld wordt) Of je Wifi aan staat, en of wel/geen verbinding heeft met een netwerk, maakt geen zier uit voor het bereik of kwaliteit voor het bellen.
En als je "ask to join networks" uit hebt staan, maakt je iPhone juist ongevraagd verbinding met bekende en volgens mij ook open netwerken. Correct me if i'm wrong.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

mklkhanou schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:31:
[...]

Nope.. geen betaalopties aan gekoppeld.
Maar stél het is over een wifi-verbinding gedaan kan ik dan aan apple vragen met welk ip-adres de app. is gedownload?
Natuurlijk kan je het vragen, maar ik denk niet dat Apple dat voor jouw gaat of wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97167

Voorheen was mijn iPhone 3GS gejailbreakt en in het begin heb ik hem ook geunlocked. Alleen ontving ik maar geen push notifications. Vandaag heb ik m'n telefoon maar helemaal opnieuw gerestored en geinstalleerd zonder jailbreak (3.1.2).

Nu ontvang ik nog steeds geen push notfications. Heeft iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Niet online
fsfikke schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:33:
[...]

Natuurlijk kan je het vragen, maar ik denk niet dat Apple dat voor jouw gaat of wil doen.
Nee klopt het is privacygevoelig maar via de politie? Die leg ik het verhaal uit dat er via mijn gestolen telefoon iets gedownload is en dat het traceerbaar is.. ik ga morgen maar eens een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
mklkhanou schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:39:
[...]

Nee klopt het is privacygevoelig maar via de politie? Die leg ik het verhaal uit dat er via mijn gestolen telefoon iets gedownload is en dat het traceerbaar is.. ik ga morgen maar eens een poging wagen!
Dit Topic al gelezen? Komt deze vraag ook in voor geloof ik:
Gestolen MacBook komt online, wat kan ik doen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Anoniem: 97167 schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:37:
Voorheen was mijn iPhone 3GS gejailbreakt en in het begin heb ik hem ook geunlocked. Alleen ontving ik maar geen push notifications. Vandaag heb ik m'n telefoon maar helemaal opnieuw gerestored en geinstalleerd zonder jailbreak (3.1.2).

Nu ontvang ik nog steeds geen push notfications. Heeft iemand nog een suggestie?
Misschien een overbodige vraag, maar om misverstanden te voorkomen: welk programma probeer je Push Notifications van de ontvangen; hoe weet je dat je eentje had moeten ontvangen, maar niet ontvangt; heb je Notifications aanstaan in de settings; heeft het programma al gevraagd om Push Notifications te sturen?

[ Voor 6% gewijzigd door Diddle op 23-11-2009 01:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97167

Diddle schreef op maandag 23 november 2009 @ 01:37:
[...]

Misschien een overbodige vraag, maar om misverstanden te voorkomen: welk programma probeer je Push Notifications van de ontvangen; hoe weet je dat je eentje had moeten ontvangen, maar niet ontvangt; heb je Notifications aanstaan in de settings; heeft het programma al gevraagd om Push Notifications te sturen?
Berichtgeving staat aan. Met de volgende programma's heb ik het getest: Nimbuzz (multi protocol im app), iPush Tester, Whatsapp (iPhone-to-iPhone messaging) en GPush. Alle apps vragen altijd netjes of ze de berichtgeving mogen gebruiken, wat ik uiteraard toe sta.

Kan het iets te maken hebben met mijn voormalige JB en unlock? Ik dacht dat dat met een complete restore wel verholpen zou zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannondale
autoreverse schreef op zondag 22 november 2009 @ 17:33:
[...]

Als het goed is, 'kijkt' je iPhone of de 3G verbinding op dat moment sterk genoeg is voor het gesprek, en schakelt anders vóór het bellen over van de 3G verbinding op het GSM netwerk (en voor de data verbinding GPRS, maar de gprs data doorvoer gaat uit op het moment dat je belt of gebeld wordt) Of je Wifi aan staat, en of wel/geen verbinding heeft met een netwerk, maakt geen zier uit voor het bereik of kwaliteit voor het bellen.
En als je "ask to join networks" uit hebt staan, maakt je iPhone juist ongevraagd verbinding met bekende en volgens mij ook open netwerken. Correct me if i'm wrong.
Hmm, dus dat zou niet uitmaken. Ik heb overigens altijd overal alle streepjes van het bereik voluit. Het is ook niet zo dat de verbinding wegvalt als ik in de trein of auto onderweg ben ofzo. Het gebeurt gewoon als ik ergens op een vaste plek (met goed bereik) blijf staan.

Over 'ask to join networks': als dat uitstaat dan connect hij alleen met het netwerk dat je eerder hebt aangegeven om te gebruiken. Alle wifi-punten waar je langsloopt die hij niet kent negeert hij dan verder. Je krijgt dan niet heel de tijd dat irritante pop-upscherm of je dit en dat wifi-netwerk wil joinen. Handig in drukke gebieden.

Ik blijf het lastig vinden dat telefoontjes regelmatig uitvallen. Kan me niet voorstellen dat andere mensen dit voor lief zouden nemen. Als ik jouw reactie lees dan is er mogelijk iets mis met de iphone of simkaart zelf, waardoor hij in de knoei gaat met bellen en overschakelen tussen 3G-signaal en GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Iemand wel eens op marktplaats gezeten op de iPhone? Wat word je daar neurotisch van! Vul je een zoekopdracht in, ga je naar de lijst gevonden matches, klik je op één, wil je weer terug en druk je op back... Aaargh! Terug op de homepage!

Ok, de volgende keer let je daar op en ga je naar 'terug naar index' bovenaan de advertentie.

Volgende advertentie: Ah, foto's, even naar foto 2 kijken. *klik*

Aaargh hij opent een nieuw browservenster! Ja, heel leuk, ik heb het plaatje gezien. *klikt venster weg*

Aaaargh nee! Marktplaats herlaadt zichzelf weer en staat weer op de homepage!

Nee hoor, daar raak ik niet gefrustreerd van O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Laatst online: 14-11-2023
In de Amerikaanse app store staat een app dat de foto's van je Facebook met je telefooncontacten synct. Is er voor "ons" ook zo'n mogelijkheid, eventueel met Hyves?

Don't live for pleasure, make life your treasure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:26
Wilf schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:17:
Iemand wel eens op marktplaats gezeten op de iPhone? Wat word je daar neurotisch van! Vul je een zoekopdracht in, ga je naar de lijst gevonden matches, klik je op één, wil je weer terug en druk je op back... Aaargh! Terug op de homepage!

Ok, de volgende keer let je daar op en ga je naar 'terug naar index' bovenaan de advertentie.

Volgende advertentie: Ah, foto's, even naar foto 2 kijken. *klik*

Aaargh hij opent een nieuw browservenster! Ja, heel leuk, ik heb het plaatje gezien. *klikt venster weg*

Aaaargh nee! Marktplaats herlaadt zichzelf weer en staat weer op de homepage!

Nee hoor, daar raak ik niet gefrustreerd van O-)
* LuPo herkent zich volledig in Wilf

Wat is dat een rot-website zeg! Echt heel frustrerend. :X

[ Voor 4% gewijzigd door LuPo op 23-11-2009 13:48 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
LuPo schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:47:
[...]

* LuPo herkent zich volledig in Wilf

Wat is dat een rot-website zeg! Echt heel frustrerend. :X
Er bestaan niet voor niets Markplaats apps..
Stormbringer schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:43:
In de Amerikaanse app store staat een app dat de foto's van je Facebook met je telefooncontacten synct. Is er voor "ons" ook zo'n mogelijkheid, eventueel met Hyves?
Wel eentje die dat doet met Facebook, kost $1.25 maar is enkel beschikbaar via Cydia.

[ Voor 40% gewijzigd door outlandos op 23-11-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Edit:

Sorry ik maakte 2 posts achter elkaar, ik zit blijkbaar te vaak op het FOK! forum :')

[ Voor 88% gewijzigd door outlandos op 23-11-2009 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LosGieros
  • Niet online
Ik krijg zomaar opeens uit het niks een no service van T-mobile, al aan en uit gezet maar nada. Het begon met uitval van 3gs. Nu vraag ik me af is dit een probleem van het toestel of een storing? De batterij gaat ook opeens heel snel leeg...

[ Voor 10% gewijzigd door LosGieros op 24-11-2009 12:06 ]

Rapapa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Stormbringer schreef op maandag 23 november 2009 @ 13:43:
Hier had ik laatst ook al aan zitten denken. Met Hi is het via hun website mogelijk om je telefoon adresboek te syncen met je hyves contacten zodat je meteen hun e-mail en verjaardag erbij hebt staan. (Dit werkt best klote omdat je het 1 voor 1 moet doen, maar het is dus wel mogelijk :P).

Facebook kan trouwens ook gewoon gratis syncen met je gmail contacten, deze kan je vervolgens weer gratis syncen met je iPhone. Voor Hyves is dit er volgens mij nog niet, misschien feauture request voor de HyvesApp?!

Werken Push notifications trouwens nogsteeds niet met een geunlockte iPhone? Of heeft dit iets te maken met een jailbreak?

[ Voor 6% gewijzigd door Jay-v op 24-11-2009 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Even een korte vraag, vandaag op het Centraal Station van Amersfoort had ik ineens een KPN WiFi verbinding.
Hier heb ik nooit om gevraagd en ik moest het handmatig uitschakelen, hoe kan dit??
Moet ik nu extra betalen omdat ik hier gebruik van heb gemaakt?

edit:
KPN verbinding had ik hiervoor nooit, dat werkte niet.

[ Voor 11% gewijzigd door Reinigingsdoek op 24-11-2009 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Reinigingsdoek schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:51:
Even een korte vraag, vandaag op het Centraal Station van Amersfoort had ik ineens een KPN WiFi verbinding.
Hier heb ik nooit om gevraagd en ik moest het handmatig uitschakelen, hoe kan dit??
Moet ik nu extra betalen omdat ik hier gebruik van heb gemaakt?

edit:
KPN verbinding had ik hiervoor nooit, dat werkte niet.
Kosten zal het niets, je komt waarschijnlijk eerst op een loginpagina voordat je echt aan het internet hangt.
Je iPhone maakt niet zomaar verbinding met een wifi-hotspot. Ooit zal je eens met een hotspot verbonden zijn dat dezelfde naam had. Dat heeft ie onthouden en daarom maakte ie weer verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
fsfikke schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:55:
[...]

Kosten zal het niets, je komt waarschijnlijk eerst op een loginpagina voordat je echt aan het internet hangt.
Je iPhone maakt niet zomaar verbinding met een wifi-hotspot. Ooit zal je eens met een hotspot verbonden zijn dat dezelfde naam had. Dat heeft ie onthouden en daarom maakte ie weer verbinding.
Hm, volgens mij heb ik nooit ingelogd op een hotspot!
Maakt niet uit, zolang het me niets kost ben ik tevreden, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephaN900
  • Niet online
Een vraagje, ik heb een iphone 1g en een nieuwe pc (imac). Nu kan ik mij vaag herinneren dat de iphone zichzelf opschoont als je hem installeert op een andere pc. Nu maakt het mij niks uit als de muziek eraf gaat, maar mijn contacten/smsen wil ik wel graag behouden, worden deze ook verwijderd, of hoef ik mij nergens druk over te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11:04
StephaN900 schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 16:14:
Een vraagje, ik heb een iphone 1g en een nieuwe pc (imac). Nu kan ik mij vaag herinneren dat de iphone zichzelf opschoont als je hem installeert op een andere pc. Nu maakt het mij niks uit als de muziek eraf gaat, maar mijn contacten/smsen wil ik wel graag behouden, worden deze ook verwijderd, of hoef ik mij nergens druk over te maken?
Je kan in iTunes precies aangeven wat je wil syncen (bij de tabbladen als je je iPhone aansluit). Als je iets wil syncen, dan gooit ie dat onderdeel wel eerst helemaal van je iPhone af en zet dan de inhoud van dat onderdeel op je computer.

Bijvoorbeeld, jij zet een vinkje voor "synchroniseer muziek", iTunes waarschuwt je, je klikt op "doorgaan", en hij gooit alle muziek van je iPhone en zet alle muziek van je computer erop. Dit werkt zo ook bij films, foto's en volgens mij ook applicaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeahbaby
  • Nu online
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 12:57:
[...]
Hm, volgens mij heb ik nooit ingelogd op een hotspot!
Maakt niet uit, zolang het me niets kost ben ik tevreden, bedankt!
Sterker nog, als je een iPhone abonnement hebt van T-Mobile mag je er nog gratis gebruik van maken ook. Sms HOTSPOT naar 9434 (gratis) en je krijgt je inloggegevens. Hier vind je een lijst van alle hotspots. (let op: .xls)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-07 01:09
yeahbaby schreef op woensdag 25 november 2009 @ 09:59:
[...]

Sterker nog, als je een iPhone abonnement hebt van T-Mobile mag je er nog gratis gebruik van maken ook. Sms HOTSPOT naar 9434 (gratis) en je krijgt je inloggegevens. Hier vind je een lijst van alle hotspots. (let op: .xls)
Waar haal je die wijsheid vandaan? kun je een linkje geven? De T-Mobile site zegt er namelijk dit over; "Via je T-Mobile abonnement: als T-Mobile abonnee kun je de kosten bij je factuur op laten tellen. Sms ‘HOTSPOT’ naar 9434 en wij sturen je een gebruikersnaam en wachtwoord."

Dus de kosten komen bij je factuur. Ik kan verder nergens vinden dat je gratis gebruik mag maken van die hotspots met een T-Mobile iPhone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Plurk. schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:59:
[...]

Waar haal je die wijsheid vandaan? kun je een linkje geven? De T-Mobile site zegt er namelijk dit over; "Via je T-Mobile abonnement: als T-Mobile abonnee kun je de kosten bij je factuur op laten tellen. Sms ‘HOTSPOT’ naar 9434 en wij sturen je een gebruikersnaam en wachtwoord."

Dus de kosten komen bij je factuur. Ik kan verder nergens vinden dat je gratis gebruik mag maken van die hotspots met een T-Mobile iPhone abbo.
Kijk maar bij HotSpots, gebruik is onbeperkt!
http://www.t-mobile.nl/ip...tml?WT.ac=sc_iphone2_abbo
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-07 01:09
Thanks! Ik zal er snel gebruik van gaan maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Ik heb nu het probleem dat wanneer ik elke applicatie die ik gedownload heb open..dat hij meteen afsluit!

Hoe kan ik dit weer oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Recon24 schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:34:
Ik heb nu het probleem dat wanneer ik elke applicatie die ik gedownload heb open..dat hij meteen afsluit!

Hoe kan ik dit weer oplossen?
Dat probleem heb ik dus ook, geen idee waar dat aan ligt. Dus als iemand hier meer over weet, graag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:32
Plurk. schreef op woensdag 25 november 2009 @ 18:59:
[...]

Ik gebruik het al een jaar ofzo icm met mijn iPhone / laptop, en heb nog nooit een rekening gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Ruubster schreef op woensdag 25 november 2009 @ 19:45:
[...]

Dat probleem heb ik dus ook, geen idee waar dat aan ligt. Dus als iemand hier meer over weet, graag O-)
Probleem is opgelost. Mocht het zo zijn dat je pc niet meer gemachtigd kan worden. Dan moet je via je account alle machtigingen intrekken, en daarna de pc waarop je itunes altijd gebruikt, weer machtigen. Apps deleten op je Iphone en dan via de Appstore in itunes op je pc downloaden. Daarna syncen en het werkt als een zonnetje ;)

Edit: Programma's werken gewoon. Maar zodra je op je telefoon weer een app download. Dan doet hij weer hetzelfde. Maar dan alleen met het programma dat je hebt gedownload. Wanneer je hem verwijderd en met iTunes gaat syncen, en dan vinkje aanzet bij het programma en hem via iTunes op de pc weer laat terug syncen dan doet hij het wel :S

[ Voor 23% gewijzigd door Recon24 op 25-11-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autoreverse
Ik heb lately weer erg veel last van dat de slider op het touch screen niet goed werkt. Als ik gebeld wordt, kan ik 3 van de 4 keer niet opnemen, omdat de slider niet werkt/het touch scherm niet reageert. Echt super irritant. Want meteen na het bellen kan ik wel ontgrendelen (sliden dus) dan bel ik terug en moet ik uitleggen dat mijn telefoon dienst weigerde. :D

[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 25-11-2009 21:11 ]

• Zpottr
  • Niet online
autoreverse schreef op woensdag 25 november 2009 @ 21:08:
Ik heb lately weer erg veel last van dat de slider op het touch screen niet goed werkt. Als ik gebeld wordt, kan ik 3 van de 4 keer niet opnemen, omdat de slider niet werkt/het touch scherm niet reageert. Echt super irritant. Want meteen na het bellen kan ik wel ontgrendelen (sliden dus) dan bel ik terug en moet ik uitleggen dat mijn telefoon dienst weigerde. :D
Ik heb dit zeer zelden (4 keer of zo gezien, in ruim een jaar). Wat werkt is de home button indrukken en dan aannemen.

Zoef

• el-jorge
  • Laatst online: 07-07 16:34

el-jorge

turn around and feel the vibe

Even een vraag. Ik heb navigon op mijn iphone. Als ik hem nu sync met mijn pc gaat hij er tijden over doen om die navigon app te syncen. Kan ik het uitschakelen dat hij navigon synct?
Daarnaast staat in de lijst van app's in Itunes (op de pc dus) navigon er nog niet tussen (aangezien ik de sync altijd afbreek op dat punt). Kan ik navigon nu via de itunes store binnenhalen op mijn pc zonder dat ik daarvoor opnieuw moet betalen (je moet namenlijk wel weer op de geld button drukken)?

Spielerei...

• Pierre
  • Laatst online: 19:11

Pierre

Van nature lui!

Al
el-jorge schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:13:
Even een vraag. Ik heb navigon op mijn iphone. Als ik hem nu sync met mijn pc gaat hij er tijden over doen om die navigon app te syncen. Kan ik het uitschakelen dat hij navigon synct?
Daarnaast staat in de lijst van app's in Itunes (op de pc dus) navigon er nog niet tussen (aangezien ik de sync altijd afbreek op dat punt). Kan ik navigon nu via de itunes store binnenhalen op mijn pc zonder dat ik daarvoor opnieuw moet betalen (je moet namenlijk wel weer op de geld button drukken)?
Als je eenmaal een app aangekocht hebt, hoef je niet nog eens te betalen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Bosmonster
  • Laatst online: 06-07 01:58
el-jorge schreef op donderdag 26 november 2009 @ 09:13:
Gewoon 1x uit laten syncen. Zou die niet elke keer moeten doen, zolang er aan de app niks veranderd is.

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

Heeft iemand z'n iPhone 3G al laten unlocken door T-Mobile? Dit zou na een jaar gratis moeten volgens de OPTA regels.
Ik las op GoT dat het T-Mobile niet zou lukken om de iPhones te unlocken. Dus voordat ik uren aan de lijn bij T-Mobile hang, hoor ik graag jullie ervaringen :)

It seemed like a good idea at the time

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als je gewoon zelf de abonneehouder bent moet het gewoon lukken. Als je dat niet bent gaan ze moeilijk doen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:37

vooghel

Cunning linguist

Stacium schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:03:
Heeft iemand z'n iPhone 3G al laten unlocken door T-Mobile? Dit zou na een jaar gratis moeten volgens de OPTA regels.
Ik las op GoT dat het T-Mobile niet zou lukken om de iPhones te unlocken. Dus voordat ik uren aan de lijn bij T-Mobile hang, hoor ik graag jullie ervaringen :)
Die vraag past misschien beter in [iPhone] Provider & Abonnementen - deel 7
Maar mijn persoonlijke ervaring is: het kan, maar het duurt lang. Ik had via de site mijn unlock aangevraagd, en pas een aantal weken later (afgelopen dinsdag om precies te zijn) kreeg ik een mailtje dat ik 'm via iTunes kon unlocken (je hebt daarvoor overigens een non-T-mobile simkaart nodig).

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
Yep, gratis en voor niets. Gewoon met de klantenservice gebeld, en een week (of twee, weet niet zo goed meer) een brief met instructies in de bus :)

Spuit 11, wat zij ^^ zeggen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Dannr op 26-11-2009 12:12 ]

• Zpottr
  • Niet online
Stacium schreef op donderdag 26 november 2009 @ 12:03:
Het gaat perfect, het duurt zeker geen weken en je hoeft al helemaal niet op een brief te wachten. Zoek even op het forum van iPhoneclub; er is een speciaal nummer dat je kunt bellen.

Die persoon aan de andere kan zal je IMEI-nummer en zo noteren; met een paar uur en het gebruik van een nederlandse niet-T-Mobile Sim-kaart is je iPhone dan unlocked.

Er zal vast wel eens een geval zijn dat het wat lastiger gaat hoor, maar zo ging het bij mij.

Edit: 070-3056007, tot 20:00u.

Zoef

• Stacium
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Stacium

Perfect Molecular Chaos

OK! Bedankt allemaal. En excuus voor het plaatsen in de verkeerde thread.

Ik ga het aanvragen.

It seemed like a good idea at the time

• Recon24
Zpottr schreef op donderdag 26 november 2009 @ 13:11:
[...]

Het gaat perfect, het duurt zeker geen weken en je hoeft al helemaal niet op een brief te wachten. Zoek even op het forum van iPhoneclub; er is een speciaal nummer dat je kunt bellen.

Die persoon aan de andere kan zal je IMEI-nummer en zo noteren; met een paar uur en het gebruik van een nederlandse niet-T-Mobile Sim-kaart is je iPhone dan unlocked.

Er zal vast wel eens een geval zijn dat het wat lastiger gaat hoor, maar zo ging het bij mij.

Edit: 070-3056007, tot 20:00u.
Gister gedaan. Heb een IPhone van een vriendin overgenomen en mijn eigen Hi Simkaart zit erin. Is allemaal in een paar uur geregeld, en je kan het ook gewoon zelf doen. Aan T-Mobile moet je alleen het IMEI nummer doorgeven en dan krijg je binnen 3 kwartier een mailtje met hoe je het kan unlocken via iTunes. Het onlocken zelf duurt ook maar 1 min, terwijl in het mailtje een half uurtje staat haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Vraagje, ik heb mijn iPhone sinds zaterdag, ben echt mega-tevreden! Uiteraard zijn er een aantal dingen die volgens mij verbeterd kunnen worden, maargoed.

Wel heb ik twee technische dingen waar ik niet zo blij mee ben:

1) Bij de autorisatie van mijn iTunes zegt hij dat ik 2 van de 5 accounts heb verbruikt (misschien gebruik ik de termen "iTunes" en "accounts" hier niet goed, ben de precieze namen kwijt, maar ik denk dat jullie begrijpen wat ik bedoel). Hoe kan dat? Hij is gewoon nieuw i.c.m. een i-150 abonnement.

2) Ik heb nog maar 43 minuten en 98 sms'jes over, wat absoluut onmogelijk is. Ik heb 11 sms'jes verstuurd, waarvan er 2 misschien wat langer zijn (jammer dat de iPhone niet aangeeft hoeveel tekens er nog over) en ik heb ook bij lange na niet 107 minuten gebeld. Iemand ideeën hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 05-07 13:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

^^
1) dat heeft niets met je iPhone te maken. Heb je recent je pc opnieuw geinstalleerd? Heb je nog een pc/laptop met itunes die ook ingelogd staat op jouw itunes account? Dan heb je 2 van de 5 gebruikt. Geen zorgen over maken, alles is goed!

2) Dat werkt de eerste maand anders. Als je halverwege de maand je abbo start krijg je de helft van het aantal minuten en smsjes. Dus jouw totalen voor deze maand zijn niet 150/150. Deze maand even je afrekening afwachten en goed controleren. Volgende maand zou het wel normaal moeten lopen.

Kleine toevoeging op bovenstaande: het gaat niet altijd om kalendermaanden bij je abbo. Mijn abbo begint altijd op de 15e van de maand ofzo. Je kan op je eerste factuur zien wat een tmobile maand is voor jou (bijv van de 17e tot de 16e van de volgende maand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFlink
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Weet iemand toevallig wat de ontvangstbevestiging code is voor vodafone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Wat is eigenlijk het verschil tussen de iPhone 3G en de iPhone 3G S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Anoniem: 267247 schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:14:
Wat is eigenlijk het verschil tussen de iPhone 3G en de iPhone 3G S?
Het antwoord op je vraag staat in de topicstart en op Apple.nl.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Daedalus schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 21:53:
[...]
Het antwoord op je vraag staat in de topicstart en op Apple.nl.
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
Lt. Marx schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 08:43:
^^
1) dat heeft niets met je iPhone te maken. Heb je recent je pc opnieuw geinstalleerd? Heb je nog een pc/laptop met itunes die ook ingelogd staat op jouw itunes account? Dan heb je 2 van de 5 gebruikt. Geen zorgen over maken, alles is goed!

2) Dat werkt de eerste maand anders. Als je halverwege de maand je abbo start krijg je de helft van het aantal minuten en smsjes. Dus jouw totalen voor deze maand zijn niet 150/150. Deze maand even je afrekening afwachten en goed controleren. Volgende maand zou het wel normaal moeten lopen.

Kleine toevoeging op bovenstaande: het gaat niet altijd om kalendermaanden bij je abbo. Mijn abbo begint altijd op de 15e van de maand ofzo. Je kan op je eerste factuur zien wat een tmobile maand is voor jou (bijv van de 17e tot de 16e van de volgende maand).
Bedankt voor de reactie!

1) ik snap het om eerlijk te zijn nog niet... Werkt het nou wel met kalendermaanden of niet? Want bij begon het abonnement op de 23ste en daar rekening mee houdend is mijn beltegoed veel te laag. Als het kalendermaanden gaat zou het kunnen kloppen.

2) ik heb mijn Mac inderdaad recent opnieuw geïnstalleerd, volgens mij inderdaad na dat ik mijn iPhone had gesynct. Dus dat is een verklaring. :)

Heb nog iets vergeten wat erg belangrijk is:

3) Bovenaan mijn scherm wordt een stukje slecht verlicht. Zeker bij een lichte achtergrond valt het erg op. Hoe dan ook ben ik er niet blij mee. Kan ik hem naar bijv. de Xando brengen en kunnen ze hem reparenen of iets dergelijks? Weet niet hoe lang dat gaat duren, maar krijg ik dan een vervangend toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 12:13
Ben je de melding op je iphone voor het doorschakelen ook zo beu ?
Telkens als je telefoon krijgt eerst een melding moeten weg drukken.

http://www.ruwebit.net/article/356

Bestandje pakken van je provider en installeren zoals staat beschreven.
Met als bonus het logo van je provider in de linkerhoek.

Werkt bij mij op de 3GS met laatste software en geen jailbreak.

[ Voor 10% gewijzigd door Mike-Nikon op 28-11-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Laatst online: 05-07 13:00

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Stormbringer schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 22:57:
[...]

Bedankt voor de reactie!

1) ik snap het om eerlijk te zijn nog niet... Werkt het nou wel met kalendermaanden of niet? Want bij begon het abonnement op de 23ste en daar rekening mee houdend is mijn beltegoed veel te laag. Als het kalendermaanden gaat zou het kunnen kloppen.

2) ik heb mijn Mac inderdaad recent opnieuw geïnstalleerd, volgens mij inderdaad na dat ik mijn iPhone had gesynct. Dus dat is een verklaring. :)

Heb nog iets vergeten wat erg belangrijk is:

3) Bovenaan mijn scherm wordt een stukje slecht verlicht. Zeker bij een lichte achtergrond valt het erg op. Hoe dan ook ben ik er niet blij mee. Kan ik hem naar bijv. de Xando brengen en kunnen ze hem reparenen of iets dergelijks? Weet niet hoe lang dat gaat duren, maar krijg ik dan een vervangend toestel?
1) Ik weet het eigenlijk niet helemaal. Het is bij sommige providers gewoon om de eerste maand je het aantal belminuten te geven proportioneel aan het aantal dagen dat er nog over is in de maand. Tmobile doet beide. Ik had de eerste maand ook niet alle belminuten maar mijn maand begint precies halverwege elke kalendermaand. Bel anders tmobile en post hier even je bevindingen.

2) top! Als je dit straks 5 keer hebt gedaan kan je alles weer resetten en opnieuw beginnen. Maar hopelijk duurt het nog een tijdje voordat je weer 3 keer je pc kan herinstalleren.

3) Ik zou er mee terug gaan naar tmobile. Kijken wat hun zeggen. Als hun enorm moeilijk gaan doen kan je altijd nog naar derde partijen. Maar eerst garantie claimen is wel handig lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu een iPhone 3GS. Helaas een witte :P, maar ja. Maar ik wil de backup van mijn 3G maar deels restoren aangezien ik gewoon clean wil beginnen.

Smsjes kan ik herstellen door de bestanden 3d0d7e5fb2ce288813306e4d4636395e047a3d28.mddata te kopieren, maar weet iemand hoe ik contacten en notes kan restoren? Een full restore is me te groot. en maakt mn wifi stuk

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.