Oké, noob-vraag of niet, ik ben gerust gesteld 
Zal volgende keer eerst ff beter zoeken.
Zal volgende keer eerst ff beter zoeken.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Weet ik nog niet.. Zaterdag opgestuurd, nog niks gehoord.Vanx schreef op zondag 01 november 2009 @ 20:39:
Dat is wel klote ja. Hoe lang ben je hem kwijt?
[ Voor 18% gewijzigd door t1mmy op 03-11-2009 01:17 ]
Volgens mij moet je dan zorgen dat je via IMAP je connectie maakt, dan kijkt hij echt in je mailbox. Waarschijnlijk zoals jij het nu doet trekt hij gewoon een kopie naar je telefoon (zoals bijv. Hotmail ook doet).Lt. Marx schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 10:17:
Ik heb net pas de laatste firmware erop gezet en heb sindsdien een annoying probleempje. Ik gebruik mijn iphone icm gmail sync (via exchange). Maar als ik mail archive op gmail.com dan verdwijnt die mail niet meer uit de inbox op mijn iphone mail app.
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Anoniem: 195854
De T-Mobile gelockte telefoons zijn niet "branded" (De officiele term voor wat jij omschrijft)Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:38:
is het mogelijk om software erop te zetten die Divx filmpjes afspeelt en wanneer je een T-Mobile gelockte iphone hebt staat er dan ook t-mobile software of app's op de iphone?
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dat zit er wel opscorpie schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:42:
Ik ben onwijs tevreden over m'n iPhone, maar toch moet ik zeggen dat een sleeptimer op de ipod functie wel ontbreekt. Die had ik namelijk wel op m'n oude iPod mini. Maar ach, verder werkt het ding perfect
Als je je iPhone gejaibreaked hebt, zou je vlc4iphone kunnen proberen. Ik weet niet of je dan wel divx kan afspelen, maar valt te proberen.Anoniem: 195854 schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 12:38:
is het mogelijk om software erop te zetten die Divx filmpjes afspeelt
[ Voor 42% gewijzigd door Ruubster op 03-11-2009 13:11 ]
Anoniem: 317401
VLC4IPHONE leek ook mij interessant , maar is niet meer te downloaden via Cydia, het bleek dat VLC op de iphone ook geen landscape ondersteund...[b]
Als je je iPhone gejaibreaked hebt, zou je vlc4iphone kunnen proberen. Ik weet niet of je dan wel divx kan afspelen, maar valt te proberen.
Edit2:
Heb even gekeken bij vlc4iphone, ze geven aan: It includes tons of codecs, everything from FLV to xvid
Dus ik verwacht dat ie dan ook Divx afspeelt.
Offtopic: ik verveelde me, geen zin om mijn toetsen te gaan leren (warmteleer...), dus vandaar maar gelijk uitgeprobeerd
[ Voor 26% gewijzigd door Cozm0 op 03-11-2009 15:47 . Reden: aanvulling ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
[ Voor 5% gewijzigd door Perzikvrucht op 03-11-2009 20:05 ]
Die is geniaal! Zou ik ook wel willen! Kan ik gelijk ook niet apple oordopjes kopenbarzi schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 20:05:
Is er een applicatie (voor de 3G) dat je met de volume knoppen een volgende nummer (muziek) kan kiezen? Dus bijv. lang inhouden naar beneden is volgende, lang inhouden naar boven is vorige? (maakt niet uit of er een jailbreak voor nodig is)
Ik vraag me anders af hoe jullie, op de fiets, van nummer verwisselen met niet-iPhone oordopjes (dus bijv. met oordopjes van Sennheiser)? Ik vind het zo vervelend om de iPhone uit mijn broekzak te halen en dan het volgende nummer te selecteren (ook omdat de iPhone niet echt klein is).
Same here, ik heb het vorige week 3 keer gehad in een dag of 7... Ik zit verder echt nóóit aan het slot voor de simkaart, en in alle 3 gevallen lag de iPhone op tafel of zat hij in m'n broekzak. Zeer frustrerend, zeker de keer dat ik geen speld o.i.d. voorhanden had om de kaart even eruit en erin te doen.Jazzper schreef op maandag 02 november 2009 @ 21:13:
bah, nu voor de 2e keer in 2 maanden ineens: "sim ontbreekt". Pas na eruit halen van de sim en terug plaatsen werkte het weer. Geen enkele aanleiding, toestel lag gewoon op tafel.
Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery
barzi schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:38:
Op dat microfoontje kan je drukken. 1x klikken is volgende, 2x klikken is vorige en 3x klikken is pauze/play (volgens mij).
[ Voor 38% gewijzigd door Wilf op 03-11-2009 22:26 ]
Anoniem: 317401
Bijna goed.....1x klikken is play/pauze 2xklikken volgend nummer 3xklikken vorig nummer...(druk in het midden van het plastic staafje)...helemaal boven en onderaan drukken is de volumereglingbarzi schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 21:38:
Op dat microfoontje kan je drukken. 1x klikken is volgende, 2x klikken is vorige en 3x klikken is pauze/play (volgens mij).
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
[ Voor 3% gewijzigd door r_buren|IA op 04-11-2009 12:11 ]
Voor leuk en niet nep thuiswerk: http://bit.ly/1DlUL
Bij Camera Genius kun je het hele scherm als knop gebruiken ipv alleen het camera icoon. Ook kun je hem instellen dat hij pas een foto neemt als je niet beweegt. Ik zie net dat er zelfs een optie is om het op basis van geluid te doen.Jazzper schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:19:
als we het toch over hardwarematige interactie hebben: doe mij een app waarmee een knop op de ipod fungeert als ontspanknop voor de camera. Bij voorkeur volume knop. Zo arelaxt nu met die knop op het scherm.
hmmm volgens mij geef je zelf al een beetje het antwoord. Exchange wordt lastig zonder support en google calendar is denk ik je safest bet. Let wel op dat dit alleen maar kan vanaf outlook 2003 (en 07).r_buren schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:39:
Is er een mogelijkheid om outlook agenda van het werk te synchroniseren met de Ipod Touch als je Windows 2000 hebt en de mogelijkheid om met de Exchange server te synchroniseren niet mogelijk is?
Lees: wordt niet ondersteund door afdeling mail beheer en ze gaan er ook geen tijd in steken![]()
Ik heb een oude versie Itunes gevonden (http://support.apple.com/kb/DL224) die op W2K werkt maar die synchroniseert alleen muziek en syncen met google calendar is natuurlijk een optie maar heeft niet de voorkeur.
Anoniem: 151018
gewoon nee.
Ik weet niet wat je handicap is. Er zijn allerlei toegankelijkheidsopties. Maar die werken meestal juist met meerdere vingers. Als je dat niet nodig hebt, dan kun je vrijwel alles doen met één vinger. Inzoomen in Safari werkt ook met dubbel tappen, idem voor Google Maps (daar kun je uitzoomen door met twee vingers te dubbeltappen). Verder heb je nog wat apps, die een pinch beweging gebruiken voor zoomen, maar essentieel is het nietAnoniem: 151018 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:07:
Kun je met de 3GS ook zoomen door te dubbeltikken op het scherm in alle apps, menu's?
Ik wil dit weten omdat ik gehandicapt ben en dat niet met 2 vingers tegelijk kan.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Anoniem: 151018
Die werkt hier niet bij muziekAnoniem: 317401 schreef op woensdag 04 november 2009 @ 03:13:
[...]
Bijna goed.....1x klikken is play/pauze 2xklikken volgend nummer 3xklikken vorig nummer...(druk in het midden van het plastic staafje)...helemaal boven en onderaan drukken is de volumeregling
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Het bericht wat je quote gaat over het gebruik in een specifieke applicatie. Er is niet een speciale scrollview o.i.d. Dus dat zegt weinig over de interface in het algemeen en de standaard appsAnoniem: 151018 schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:16:
En in scroll view? Of kun je daar nooit in zoomen?
Ik las namelijk dit bericht: http://jonathanwatmough.c...iscrollview-on-an-iphone/
Als je oordopjes hebt met een clicker, dan werkt dit. Dat is niet oordopjes specifiek. Het is wel zo dat de volumeregeling alleen werkt op de 3GS en niet op de 3G.MsG schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:19:
[...]
Die werkt hier niet bij muziek. We hebben het over de default oordopjes toch? Is dit nou zo'n kunstmatige beperking om je overpriced oordopjes te laten kopen, of is er iets mis met mijn oordopjes/iphone?
[ Voor 31% gewijzigd door Hoedje op 05-11-2009 20:23 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Ik heb de default iPhone 3G oordopjes, met zo'n stokje met een dunner stukje in het midden die je kan inklikken. Onder en boven zit een + en een - voor belvolume denk ik? Maar als ik muziek luister kan ik hem daar niet harder of zachter mee doen. Beetje jammerlijke beperking imo, dat typeert voor mij wel een beetje het bedrijf. Hier is geen fix voor ofzo of evt dmv een JB?Hoedje schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:22:
[...]
Als je oordopjes hebt met een clicker, dan werkt dit. Dat is niet oordopjes specifiek. Het is wel zo dat de volumeregeling alleen werkt op de 3GS en niet op de 3G.
[ Voor 49% gewijzigd door MsG op 05-11-2009 20:26 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat kan niet, de default 3G oordopjes hebben geen volumeregelingMsG schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:25:
Ik heb de default iPhone 3G oordopjes, met zo'n stokje met een dunner stukje in het midden die je kan inklikken. Onder en boven zit een + en een - voor belvolume denk ik? Maar als ik muziek luister kan ik hem daar niet harder of zachter mee doen. Beetje jammerlijke beperking imo, dat typeert voor mij wel een beetje het bedrijf. Hier is geen fix voor ofzo of evt dmv een JB?
illusie armer....MsG schreef op donderdag 05 november 2009 @ 20:40:
Huh wtf, dan heb ik een gloednieuwe 3G iPhone overgenomen maar met 3GS oordopjes
. Hmm aan dat voordeel heb ik dus niets. Jammer
Het is geen standaard 3 pins 3.5mm jack kabel, maar 4 pinsWilf schreef op dinsdag 03 november 2009 @ 22:23:
[...]
weer wat geleerd
Thanx!
edit:
Als ik er zo over nadenk denk ik dat het knopje wellicht de microfoonsignaalkabel kortsluit met de rechterkoptelefoonsignaalkabel wat door software als bediening wordt geïnterpreteerd, iets vergelijkbaars zou je dus zelf ook kunnen solderen. Daar heeft vast iemand al eens tijd aan besteed.... *trapt Google aan*
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
[ Voor 13% gewijzigd door Phenomenon1985 op 05-11-2009 22:59 ]
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Anoniem: 233874
Anoniem: 311715
[ Voor 77% gewijzigd door autoreverse op 06-11-2009 17:51 ]
Anoniem: 307734
Synchronize the built-in Mail, Calendar and Contacts apps on your iPhone with your Google account.Anoniem: 311715 schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 18:27:
Ik wil de lijst met contactpersonen die op mijn iPhone staat synchoniseren met mijn Gmail account. De contactpersonen die ik nu toevoeg in Gmail worden namelijk in een aparte contactenlijst gezet op de iPhone, een Gmail gerelateerde lijst dus. Mijn vraag is dus de volgende: hoe synchroniseer ik mijn bestaande contacten naar Gmail en hoe verwijder ik deze lijst uiteindelijk zodat er maar 1 lijst blijft bestaan.
op mijn (namaak) iphone autolader staat 1A, dat is dus het dubbele van die waar jij het over hebt, ik denk dat die oplader het niet gaat overleven...daanNL schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:02:toon volledige bericht
Ik heb hier twee 12-volt adapters voor in de auto welke (o.a.) een USB-uitgang hebben.
De eerste is een adapter van 12volt (auto) naar USB (zat ooit bij een externe gps-ontvanger geloof ik)
Hierop zijn de volgende gegevens vermeld:
DC-DC adapter
Model: ZL-303
Input: DC12-24V
Output: DC 5.5 +- 0,5V
DC 500mA
Kan ik deze i.c.m. de originele iphone-usb-kabel gebruiken voor het opladen van mijn iphone in de auto ?
Ook heb ik nog een tweede. Dit betreft een 12-volt-splitter. Deze gaat van één 12volt stekker naar twee 12voltstekkers + een usb-aansluiting. Hierop staan geen gegevens vermeld.
Is ook deze bruikbaar voor een iphone ?
Ik heb zelf hier helemaal geen verstand van, en ben bang om mijn iphone te slopen o.i.d. Echter vind ik het zonde een nieuwe iphone-gecertificeerde te kopen als deze gewoon werken.
Lekker kort.
Dat had ik dus al gedaan.icegodd schreef op zaterdag 07 november 2009 @ 00:02:
[...]
Synchronize the built-in Mail, Calendar and Contacts apps on your iPhone with your Google account.
* Get push Gmail on your iPhone
* View multiple Calendars in different colors
* Synchronize your contacts with Google
http://www.google.com/mobile/products/sync.html#p=apple
Anoniem: 325700
[ Voor 23% gewijzigd door JanvdVeer op 09-11-2009 22:47 ]
Dat trage heb ik niet, maar jij hebt wellicht geen 3gs? Ik zou een herstellen in iTunes, wellicht dat een schone install het probleem oplost. Je kunt daarna je instellingen weer terug zetten zodat je niets kwijt bent.JanvdVeer schreef op maandag 09 november 2009 @ 22:44:
Ik heb sinds versie 3.1.x last van een trage iPhone, en dan doel ik op het moment wanneer ik mijn iPhone uit de sluimerstand ( / toetsenblokkering) wil halen. Hij reageert dan echt pas na een aantal seconden.
Meer mensen hier last van? Het is echt zwaar irritant.
Bovendien mis ik tethering meer dan ik had gedacht, zijn er al opties voor niet-JB-iPhone-3G's om tethering weer aan de gang te krijgen (behalve JB'en dan..) ?
@ iemand 3000:
Heb zelf tijdje met Kerio gewerkt thuis, maar dat was nog voor het tijdperk 'iPhone 3.0', en toen werkte push eigenlijk niet goed. Kreeg het gewoon niet goed werkend.
Werk nu met exchange, werkt perfect. Krijg echt instant een melding.
Anoniem: 274595
[ Voor 63% gewijzigd door autoreverse op 10-11-2009 20:44 ]
Anoniem: 310942
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 310942 op 10-11-2009 21:56 ]
A life? Where can I download it??
Wil je als je 'm binnen hebt laten weten hoe 'ie bevalt?Ruffian schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:01:
Net een bestelling gedaan bij DX (link)
Hopelijk is het een beetje van goede kwaliteit en houdt die het een klein half jaartje vol in mijn auto. (Daarna van plan een nieuwe te kopen met inbouw carkit)
Doe ik, al kan dit wel even duren als ik de levertijd van DX Google.Ramquin schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:21:
[...]
Wil je als je 'm binnen hebt laten weten hoe 'ie bevalt?
Ik ben zelf ook opzoek naar een tijdelijke, en dus goedkope, oplossing om mn iPhone in de auto te kunnen gebruiken.
Ach bij mij komt het 8 van de 10 keer binnen 2 weken hoor. Soms wat langer maar goed dat komt volgens mij meer door de douane ofzo, dan zitten er ook allemaal stickers en stempels op.Ruffian schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 22:27:
[...]
Doe ik, al kan dit wel even duren als ik de levertijd van DX Google.
Ik heb het als gift laten verzenden (voor 1 cent ga ik niet moeilijk doen) dus hopelijk blijft de douane er vanaf.Master__R schreef op woensdag 11 november 2009 @ 07:35:
[...]
Ach bij mij komt het 8 van de 10 keer binnen 2 weken hoor. Soms wat langer maar goed dat komt volgens mij meer door de douane ofzo, dan zitten er ook allemaal stickers en stempels op.
[ Voor 45% gewijzigd door MsG op 12-11-2009 01:44 ]
Anoniem: 158019
Heb je de laatste firmware (3.1.2) geinstalleerd?Anoniem: 310942 schreef op dinsdag 10 november 2009 @ 21:55:
Goede dag,
Ik heb ook een iPhone 3GS maar heb een probleem dat hij zo af en toe uitvalt. Nou heb ik overal lopen zoeken maar nog niets geen oplossing kunnen vinden.
Ik gebruik Orb op mn iPhone voor video. Werkt perfect eigenlijk, zelfs buiten de deur. De Vodafone 3G verbinding is snel genoeg om video zelfs op wifi-kwaliteit te streamen.Anoniem: 158019 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:46:
Overweeg om ook een Iphone aan te schaffen. Vroeg met af of er iemand is die ervaring heeft met het programma Orb http://orb.com/en in combinatie met de Iphone. Of een andere manier om je muziek vanaf je thuisnetwerk te streamen naar je Iphone als je buiten de deur bent.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 12-11-2009 11:21 ]
Met Symplify Media kan dit ook.Anoniem: 158019 schreef op donderdag 12 november 2009 @ 10:46:
Overweeg om ook een Iphone aan te schaffen. Vroeg met af of er iemand is die ervaring heeft met het programma Orb http://orb.com/en in combinatie met de Iphone. Of een andere manier om je muziek vanaf je thuisnetwerk te streamen naar je Iphone als je buiten de deur bent.
Kan niet stoppen met ontploffen!
Anoniem: 163039
Dat is een bekend probleem, dan verbruikt de iPhone meer stroom dan dat ie via de computer binnen krijgt. Ik weet alleen de reden niet waarom hij eerst oplaadde, en nu leegloopt. Kan zijn omdat je accu langzamerhand veroudert...Anoniem: 163039 schreef op zondag 15 november 2009 @ 12:19:
Ik ben nu aan het internetten op mijn macbook via tethering van mijn iphone 3g met 3.0.1 software erop. Ik heb mijn macbook aan de lader en tether via een usb kabel. Eerst laadde mijn iphone altijd op als ik aan het tetheren was maar sinds kort loopt mijn iphone leeg tijdens het tetheren. Iemand enig idee hoe dit kan?
Als ik oplaad, probeer ik dat zoveel mogelijk tot 100% te doen. Volgens mij is tussentijds kort bijladen minder goed voor je accu. Soms, in noodgevallen gaat het niet anders, dan laad ik even bij. Maar meestal kom ik rond de 20~40% uit aan het eind van de dag. Ik laad elke nacht helemaal op, dus.daanNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:56:
Over accu's gesproken, hoe gaan jullie met je accu om? Uiteraard is het het beste om deze volledig te ontladen alvorens deze opnieuw op te laden. Dit is soms echter erg onpraktisch.
Laden jullie je iphone iedere nacht op ? of carkit in de auto ? (kortom, gewoon wanneer het uit komt) Of houden jullie er rekening mee om de accu zoveelmogelijk te ontladen voor opnieuw te laden ?
En hoe zijn de ervaringen qua levensduur van de accu bij "willekeurig" opladen ?
[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 15-11-2009 17:06 ]
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Waarom is dat "uiteraard"? Dit is bij moderne accu's plus ditto accu management echt niet meer van toepassing. Toch blijft het maar rondecho'en.daanNL schreef op zondag 15 november 2009 @ 16:56:
Over accu's gesproken, hoe gaan jullie met je accu om? Uiteraard is het het beste om deze volledig te ontladen alvorens deze opnieuw op te laden.
Zoef
Use iPhone Regularly
For proper maintenance of a lithium-based battery, it’s important to keep the electrons in it moving occasionally. Be sure to go through at least one charge cycle per month (charging the battery to 100% and then completely running it down).
Read the code, write the code, be the code!
Dat heb ik uit eigen ervaring. Mijns inziens is het wel zo dat bij moderne accu's (Ni-mh) het geheugen-effect veel minder is dan bij de oudere (ik geloof de Ni-cd accu's).Zpottr schreef op maandag 16 november 2009 @ 16:11:
[...]
Waarom is dat "uiteraard"? Dit is bij moderne accu's plus ditto accu management echt niet meer van toepassing. Toch blijft het maar rondecho'en.
De Iphone (iig de 3gs) heeft een Lithium-ion accu. Deze hebben geen last van het geheugeneffect. Dus daar hoef je het niet voor te doen. Het is zelfs slecht voor de batterij, omdat de chemicaliën dan uit elkaar kunnen 'vallen'.daanNL schreef op maandag 16 november 2009 @ 20:33:
[...]
Dat heb ik uit eigen ervaring. Mijns inziens is het wel zo dat bij moderne accu's (Ni-mh) het geheugen-effect veel minder is dan bij de oudere (ik geloof de Ni-cd accu's).
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
Het ligt aan de nul in het Exchange-nummer, dat is simpelweg niet correct (en zal ook niet werken als je probeert te bellen!). Die nul maakt het een ander nummer - en je hoeft niet heel "streng" te zijn als telefoon om het ook zo te herkennenKappie schreef op maandag 16 november 2009 @ 21:36:
Hoe streng is de iPhone 3GS met de notatie van telefoonnummers? Mijn contactpersonen zijn gesynchroniseerd met Exchange en de telefoonnummers onder contactpersonen zijn in de iPhone in het formaat +31 0612345678 opgeslagen. Als ik een sms ontvang krijg ik die in het formaat +31 6 12 34 56 78. Zonder nul en met spaties dus. Gevolg is dat hij de sms niet kan koppelen met het contactpersoon en als vreemd nummer ziet.
Weet iemand hier een fix voor? Ik geen jailbreak of andere hacks uitgehaald.
[ Voor 4% gewijzigd door Zpottr op 16-11-2009 22:45 ]
Zoef
Als ik contactpersonen in Outlook aanmaak, maakt hij er automatisch het formaat +31 (06) 12345678 van. Deze wordt via Exchange naar mijn iphone gesynchroniseerd als +31 06 12345678. Blijkbaar haalt de iPhone zelf de () eruit maar niet de extra 0. Mijn oude HTC met Windows Mobile had daar geen moeite mee.Zpottr schreef op maandag 16 november 2009 @ 22:44:
[...]
Het ligt aan de nul in het Exchange-nummer, dat is simpelweg niet correct (en zal ook niet werken als je probeert te bellen!). Die nul maakt het een ander nummer - en je hoeft niet heel "streng" te zijn als telefoon om het ook zo te herkennen![]()
In Exchange moet je het dus aanpassen. Spaties maken niet uit volgens mij, de layout van nummers wordt grotendeels door de iPhone zelf bepaald aan de hand van een paar templates.
He does fit the profile perfectly. He's intelligent, but an under-achiever; alienated from his parents; has few friends. Classic case for recruitment by the Soviets.
Vaag zeg. Is er in Outlook geen instelling hiervoor, een of andere template voor telefoonnummers (in OS X address book heb je dat wel nl.) Wat hier staat klop namelijk niet; je houdt geen correct nummer over als je het deel tussen haakjes weghaalt en het landnummer laat staan, maar je hebt óók geen correct nummer als je het landnummer weghaalt en het deel tussen haakjes laat staan. Het enige correcte in "mensentaal" is dus iets als +31 (0) 6 12345678. En dan hoop je dat bij de sync het nulletje er uit valt maar dat is dus niet zo (zie edit beneden).Kappie schreef op maandag 16 november 2009 @ 23:02:
[...]
Als ik contactpersonen in Outlook aanmaak, maakt hij er automatisch het formaat +31 (06) 12345678 van.
Ja, dat zou ik eerlijk gezegd ook doenDeze wordt via Exchange naar mijn iphone gesynchroniseerd als +31 06 12345678. Blijkbaar haalt de iPhone zelf de () eruit maar niet de extra 0.
[ Voor 7% gewijzigd door Zpottr op 16-11-2009 23:19 ]
Zoef
[ Voor 18% gewijzigd door outlandos op 17-11-2009 19:01 . Reden: edit: urls ]
waaaaauw!Outlandos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:02:toon volledige bericht
Hier mijn iPhone:
Mijn SpringBoard:
[afbeelding]
Stack:
[afbeelding]
Stack met meer dan 5 icoontjes erin:
[afbeelding]
Mijn games mapje (Backgrounder):
[afbeelding]
Mijn Lockscreen (met weerbericht):
[afbeelding]
Mijn Lockscreen als ik muziek op heb:
[afbeelding]
Hebbuh!Outlandos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:02:toon volledige bericht
Hier mijn iPhone:
Mijn SpringBoard:
[afbeelding]
Stack:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn games mapje (Categories):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 31% gewijzigd door loopezz op 17-11-2009 19:51 ]
Dat kan de reden eigenlijk niet zijn maar ze hebben niet het eeuwige leven. Heb er hier laatst ook één terug gebracht naar T-Mobile, kreeg meteen een andere mee.loopezz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 19:46:
Klein vraagje: kan de adapter kapot gaan als ie zonder iPhone in het stopcontact heeft gezeten? Ik ben een keertje vergeten de adapter er uit te halen (niet slim), maar ik kom er nu pas achter dat ie het niet meer doet.
Zoef
Ziet er vet uit, vooral je weerbericht lockscreen vind ik erg vet, waar kan ik die vinden?Outlandos schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 18:02:toon volledige bericht
Hier mijn iPhone:
Mijn SpringBoard:
[afbeelding]
Stack:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn games mapje (Categories):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 17-11-2009 21:59 ]
Ja, ik vind het opmerkelijk waarom ie het niet meer doet. Ik probeer het binnenkort eens met de adapter van mijn broer.MsG schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:03:
Welke adapter? Gewoon de stroomadapter? Die heb ik hier altijd aan het stroom gehad, ook vaak genoeg zonder iPhone. Zie niet in waarom hij daarvan stuk zou gaan?
De adapter is nog vrij nieuw (3 maanden oud), mocht ie stuk zijn, dan hoop ik toch wel dat ik gewoon in Nederland de adapter kan omruilen. Ik heb de iPhone 3GS namelijk in België gekocht.Zpottr schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 20:34:
[...]
Dat kan de reden eigenlijk niet zijn maar ze hebben niet het eeuwige leven. Heb er hier laatst ook één terug gebracht naar T-Mobile, kreeg meteen een andere mee.
De mijne was een paar weekjes oudloopezz schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:43:
De adapter is nog vrij nieuw (3 maanden oud), mocht ie stuk zijn, dan hoop ik toch wel dat ik gewoon in Nederland de adapter kan omruilen. Ik heb de iPhone 3GS namelijk in België gekocht.
Zoef
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq