[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 119.944 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:42
Haha, stom van me...net gedaan en nu is het even afwachten.
Toch reeds bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07-05 21:14
Nitai schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:42:
http://kaputik.com/?p=847
Maar ipv de ##002# doe je ##004# voor NL providers (KPN, T-Mobile etc)

Eventueel kun je ook op Cydia een fix vinden (gsmforwardfix ofzo).
Dit heeft geholpen! Heel erg bedankt, was overigens voor Hi (NL KPN).

In retrospect, it was inevitable

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 21:21
Wow, superhandig :D . Had het wel een keer eerder gevonden, maar met ##002# werkte het niet, met 004 werkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

MarcoC schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 02:10:
Wow, superhandig :D . Had het wel een keer eerder gevonden, maar met ##002# werkte het niet, met 004 werkt het wel.
werken beide niet voor Telfort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

Kan iemand mij vertellen hoe je een inkomende oproep kan weigeren?
Want als er een oproep is en ik gebruik de slide dan heb ik geen optie
om de oproep te weigeren en wordt er meteen een verbinding gestart. Kan op mijn N97 nog herinneren
dat ik op het scherm de keuze zag staan dat je kon weigeren of opnemen.
Op de Iphone zie ik deze keuze niet staan, na de slide krijg ik meteen verbinding
met degene die mij gebelt heeft. Iemand die de oplossing weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:06
Anoniem: 195854 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:
Kan iemand mij vertellen hoe je een inkomende oproep kan weigeren?
Twee keer op je sleep (aan/uit) knop drukken. 1x keer is mute; 2x is weigeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195854

loeberce schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:04:
[...]

Twee keer op je sleep (aan/uit) knop drukken. 1x keer is mute; 2x is weigeren
Thanks! Ben ik blond of had ik dit in de handleiding kunnen lezen? |:(

edit: klopt staat op blz. 56. 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 29-01-2010 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Zerveza schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 10:41:
[...]

werken beide niet voor Telfort
Helaas moet ik melden dat het nu ook weer terug is bij mij.. Hoe kan dit? Dat nummer "bellen" heeft dus niet geholpen.
Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg? Ben toch niet de enige met KPN/Hi met dit probleem :O?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
-Cyril- schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:21:
[...]

Helaas moet ik melden dat het nu ook weer terug is bij mij.. Hoe kan dit? Dat nummer "bellen" heeft dus niet geholpen.
Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg? Ben toch niet de enige met KPN/Hi met dit probleem :O?
Kijk eens op: http://www.ruwebit.net/article/356

Dit werkt bij mij goed (Vodafone)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156876

Ik heb bijna een jaar geleden een iPhone 3G aangeschaft via een website met GSM-acties, dit is geen echt iPhone abonnement, dus heb ik ook geen Visual Voicemail. Nu weet ik toevallig dat je het abo om kan zetten naar een echt iPhone abo, dan heb je sowieso sneller internet geloof ik, maar weet iemand of het dan mogelijk is om Visual Voicemail te (laten) activeren?

Mijn iPhone is trouwens op 't moment weg voor reparatie, aan de achterkant zit een scheurtje (1cm ongeveer, vorige week nog 0,5cm :P). M'n tante had hetzelfde maar dan 3-4cm, die heeft na een week een nieuwe thuis gestuurd gekregen, ik verwacht woensdag een nieuwe thuis. :) Kan niet wachten, de tijdelijke N95 bevalt echt voor geen ene meter, dat ik ooit op die manier gesmst heb... :X En heb minstens 10x op het scherm gedrukt.. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:28
Vandaag de 3gs 16GB White ontvangen.
Echter behoorlijke onduidelijkheden betreft het abbonement.
Weet amper wanneer hij ingaat. Heb gisteren de hele dag liggen spelen met aparaat, dus de eerste rekening zal wel prettig zijn.
Bel ik Tmobile om te vragen wanneer het ingaat, krijg ik te horen..
Ja meneer, je krijgt van ons een uur tegoed. Fijn, hoe kan ik zien of het uur erop zit, en wanneer mij abo aktief is?
Krijg je te horen dat je dit niet kunt zien 8)7
Normale gang van zaken is 48 uur nadat je je sim hebt geactiveerd. Aldus Tmobile.
Maar ja, ik bel maandag wel weer, en zie de rekening wel op de mat komen.

Verders top toestelletje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Misschien een idee om 3G dan uit te zetten? Dat wordt anders inderdaad wel een pittige rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lifeguard
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:28
sajoku schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:17:
Misschien een idee om 3G dan uit te zetten? Dat wordt anders inderdaad wel een pittige rekening.
Ik laat de gehele iPhone uit tot ik er zeker van ben dat mijn abo ingaat.
Alleen heb ik gisteren wel even flink zitten internetten, mailen en de appstore leeg gehaald :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbix
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-04 20:33
Ik was van de week iemand aan het helpen met haar nieuwe Iphone.

Na googlen heb ik gevonden dat met de app Contact Grouper contact personen in groepen zijn te plaatsen.
Dat is mooi, want daar was ze naar op zoek. Gebruiken jullie deze app ook of een andere / betere?

Toch bleef ik nog met een vraag achter.
Hoe / waarmee kan je een bepaalde groep altijd anoniem bellen (of een ander caller ID meesturen?)

Wanneer met de Iphone wordt gebeld dienen de gebelde mensen terug te bellen op de vaste lijn van het werk,en niet naar het Iphone nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Ik zal er even over nadenken dit te doen. Dit omdat alles verder helemaal werkt en ik niet op moeilijkheden zit te wachten omdat ik Hi heb (ook al beweert 1 iemand dat het KPN pakket gewoon werkt). Ook is alles grijs bovenin dus waarom moet er nu toch weer een gekleurd KPN logo bij :P.

Want ik zie niet zo gauw een manier om dit dan eventueel weer ongedaan te maken. En het gewoon al vreemd is dat bij mij dat ##004# bellen niet werkt. Dit staat immers ook als oplossing op die website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

qbix schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:24:
Toch bleef ik nog met een vraag achter.
Hoe / waarmee kan je een bepaalde groep altijd anoniem bellen (of een ander caller ID meesturen?)

Wanneer met de Iphone wordt gebeld dienen de gebelde mensen terug te bellen op de vaste lijn van het werk,en niet naar het Iphone nummer
#31#[nummer] zorgt ervoor dat je anoniem belt :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

tdw schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:15:
#31#[nummer] zorgt ervoor dat je anoniem belt :)
Of omgekeerd: als caller-id uitstaat zorgt het er voor dat je wel eenmalig een nummer meestuurt. Handig als je mij wilt bellen want ik neem telefoontjes van GEBLOKKEERD uit principe niet op. Bellen zonder caller-id staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als aanbellen met een bivakmuts over je hoofd. Een beschaafd mens doet dat niet zonder hele goede reden. :+

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-05 11:03
burne schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:49:
[...]

Of omgekeerd: als caller-id uitstaat zorgt het er voor dat je wel eenmalig een nummer meestuurt. Handig als je mij wilt bellen want ik neem telefoontjes van GEBLOKKEERD uit principe niet op. Bellen zonder caller-id staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als aanbellen met een bivakmuts over je hoofd. Een beschaafd mens doet dat niet zonder hele goede reden. :+
Ik neem wel op, maar ik vraag direct 'Met wie spreek ik?'. Normaal gesproken als ik de naam van de persoon die mij belt in beeld staat zeg ik die gewoon als ik op neem. :)

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 28-04 16:30
Ik neem gewoon op met: 'Ja?' zodra iemand anoniem belt. Als iemand MET caller-ID belt, dan neem ik meestal op met 'Hé <naamVanPersoon>'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zer0l
Dit is toch wel het iPhone ervaringen en discussie topic? Niet het "wanneer neem jij, en hoe neem jij je telefoon op topic". Doelende op laatste 2 reacties.

Vreemd genoeg heb ik nu de laatste paar oproepen weer geen last van het doorschakeling venstertje, erg vreemd allemaal.
Een vriend die hem tegelijk met mij had gekocht (ook met Hi erbij) had het eerst ook en zonder enige ingreep was het bij hem ook weg. Maar heel misschien had hij een instelling verandert, niet 1 die ik kan terug vinden in ieder geval.

[ Voor 38% gewijzigd door zer0l op 30-01-2010 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:31

MsG

Forumzwerver

Onderwater zit het hem in de plist XML file van de provider. http://future7007.blogspo...ll-forwarding-active.html

maar ik weet dus niet hoe je dat non-JB aanpakt :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230069

Ik heb een map met een 50-tal verkleinde foto's van in totaal 12mb. Ik heb deze via itunes gesynchroniseerd met mijn iphone. Op de iphone staan verder geen andere foto's, ook de camera roll is leeg. Itunes en de iphone geven echter aan dat de foto's 164mb innemen.

Hoe komt het dat deze foto's op de iphone zoveel meer plaats innemen? Ik heb de foto's verkleind zodat ze net minder plaats zouden gebruiken (iphone 32gb is niet ruim genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Anoniem: 230069 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:58:
Ik heb een map met een 50-tal verkleinde foto's van in totaal 12mb. Ik heb deze via itunes gesynchroniseerd met mijn iphone. Op de iphone staan verder geen andere foto's, ook de camera roll is leeg. Itunes en de iphone geven echter aan dat de foto's 164mb innemen.

Hoe komt het dat deze foto's op de iphone zoveel meer plaats innemen? Ik heb de foto's verkleind zodat ze net minder plaats zouden gebruiken (iphone 32gb is niet ruim genoeg).
Itunes optimaliseert de foto's voor de iPhone, misschien dus dat hij de foto's vergroot (hogere resolutie ook al zijn de originele foto's kleiner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:31

MsG

Forumzwerver

Ligt het aan mij of is de iPhone 3GS de 3G/HSDPA snelheid best brak? Ik zat naast een vriend hij met zn TyTN II, hij vodafone, ik met mn 3GS Tringg (onderwater is dat KPN). Hij rond de 7Mbit, dus iets van 900KB/s. Ik had maar 300Kilobit, dus ~37,5 KB/s. Op andere plekken kom ik ook niet veel hoger.

Halen jullie wel echt hoge Megabits met de iPhone?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-05 11:03
MsG schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:15:
Ligt het aan mij of is de iPhone 3GS de 3G/HSDPA snelheid best brak? Ik zat naast een vriend hij met zn TyTN II, hij vodafone, ik met mn 3GS Tringg (onderwater is dat KPN). Hij rond de 7Mbit, dus iets van 900KB/s. Ik had maar 300Kilobit, dus ~37,5 KB/s. Op andere plekken kom ik ook niet veel hoger.

Halen jullie wel echt hoge Megabits met de iPhone?
Dat jij opgeeft is nog minder dan m'n upload. Misschien ligt het aan het gebied? Ik zit hier nu gewoon thuis.

Afbeeldingslocatie: http://i813.photobucket.com/albums/zz53/FrankvanManen/IMG_0018.png

XBL: Froggle | PSN: FroggleNL | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:17

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.