Haha, stom van me...net gedaan en nu is het even afwachten.
Toch reeds bedankt!
Toch reeds bedankt!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Dit heeft geholpen! Heel erg bedankt, was overigens voor Hi (NL KPN).Nitai schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:42:
http://kaputik.com/?p=847
Maar ipv de ##002# doe je ##004# voor NL providers (KPN, T-Mobile etc)
Eventueel kun je ook op Cydia een fix vinden (gsmforwardfix ofzo).
In retrospect, it was inevitable
werken beide niet voor TelfortMarcoC schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 02:10:
Wow, superhandig. Had het wel een keer eerder gevonden, maar met ##002# werkte het niet, met 004 werkt het wel.
Anoniem: 195854
Twee keer op je sleep (aan/uit) knop drukken. 1x keer is mute; 2x is weigerenAnoniem: 195854 schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 12:57:
Kan iemand mij vertellen hoe je een inkomende oproep kan weigeren?
Anoniem: 195854
Thanks! Ben ik blond of had ik dit in de handleiding kunnen lezen?loeberce schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:04:
[...]
Twee keer op je sleep (aan/uit) knop drukken. 1x keer is mute; 2x is weigeren
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 29-01-2010 13:46 ]
Helaas moet ik melden dat het nu ook weer terug is bij mij.. Hoe kan dit? Dat nummer "bellen" heeft dus niet geholpen.
Kijk eens op: http://www.ruwebit.net/article/356-Cyril- schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 23:21:
[...]
Helaas moet ik melden dat het nu ook weer terug is bij mij.. Hoe kan dit? Dat nummer "bellen" heeft dus niet geholpen.
Iemand een idee hoe ik dit wegkrijg? Ben toch niet de enige met KPN/Hi met dit probleem?
Anoniem: 156876
Ik laat de gehele iPhone uit tot ik er zeker van ben dat mijn abo ingaat.sajoku schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 13:17:
Misschien een idee om 3G dan uit te zetten? Dat wordt anders inderdaad wel een pittige rekening.
Ik zal er even over nadenken dit te doen. Dit omdat alles verder helemaal werkt en ik niet op moeilijkheden zit te wachten omdat ik Hi heb (ook al beweert 1 iemand dat het KPN pakket gewoon werkt). Ook is alles grijs bovenin dus waarom moet er nu toch weer een gekleurd KPN logo bijarjan571 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 02:01:
[...]
Kijk eens op: http://www.ruwebit.net/article/356
Dit werkt bij mij goed (Vodafone)
#31#[nummer] zorgt ervoor dat je anoniem beltqbix schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:24:
Toch bleef ik nog met een vraag achter.
Hoe / waarmee kan je een bepaalde groep altijd anoniem bellen (of een ander caller ID meesturen?)
Wanneer met de Iphone wordt gebeld dienen de gebelde mensen terug te bellen op de vaste lijn van het werk,en niet naar het Iphone nummer
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Of omgekeerd: als caller-id uitstaat zorgt het er voor dat je wel eenmalig een nummer meestuurt. Handig als je mij wilt bellen want ik neem telefoontjes van GEBLOKKEERD uit principe niet op. Bellen zonder caller-id staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als aanbellen met een bivakmuts over je hoofd. Een beschaafd mens doet dat niet zonder hele goede reden.
I don't like facts. They have a liberal bias.
Ik neem wel op, maar ik vraag direct 'Met wie spreek ik?'. Normaal gesproken als ik de naam van de persoon die mij belt in beeld staat zeg ik die gewoon als ik op neem.burne schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 15:49:
[...]
Of omgekeerd: als caller-id uitstaat zorgt het er voor dat je wel eenmalig een nummer meestuurt. Handig als je mij wilt bellen want ik neem telefoontjes van GEBLOKKEERD uit principe niet op. Bellen zonder caller-id staat wat mij betreft op hetzelfde niveau als aanbellen met een bivakmuts over je hoofd. Een beschaafd mens doet dat niet zonder hele goede reden.
[ Voor 38% gewijzigd door zer0l op 30-01-2010 18:05 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Anoniem: 230069
Itunes optimaliseert de foto's voor de iPhone, misschien dus dat hij de foto's vergroot (hogere resolutie ook al zijn de originele foto's kleiner).Anoniem: 230069 schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 18:58:
Ik heb een map met een 50-tal verkleinde foto's van in totaal 12mb. Ik heb deze via itunes gesynchroniseerd met mijn iphone. Op de iphone staan verder geen andere foto's, ook de camera roll is leeg. Itunes en de iphone geven echter aan dat de foto's 164mb innemen.
Hoe komt het dat deze foto's op de iphone zoveel meer plaats innemen? Ik heb de foto's verkleind zodat ze net minder plaats zouden gebruiken (iphone 32gb is niet ruim genoeg).
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat jij opgeeft is nog minder dan m'n upload. Misschien ligt het aan het gebied? Ik zit hier nu gewoon thuis.MsG schreef op zondag 31 januari 2010 @ 01:15:
Ligt het aan mij of is de iPhone 3GS de 3G/HSDPA snelheid best brak? Ik zat naast een vriend hij met zn TyTN II, hij vodafone, ik met mn 3GS Tringg (onderwater is dat KPN). Hij rond de 7Mbit, dus iets van 900KB/s. Ik had maar 300Kilobit, dus ~37,5 KB/s. Op andere plekken kom ik ook niet veel hoger.
Halen jullie wel echt hoge Megabits met de iPhone?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq