Yup, ik heb de app al een keer opnieuw geinstalleerd. Heb ook al een keer jailbreak ongedaan gemaakt en toen uitzendinggemist geinstalleerd. Hetzelfde probleem. Het rare is dat ik dit alleen heb met uitzendinggemist en met youtube (kom ik net achter). Met de rest van de applicaties heb ik geen problemen en werken de volume knoppen aan de zijkant wel normaalvirtualJac schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 11:28:
[...]
Heb je hem (de app) al eens een keer opnieuw geinstallereerd? Heb het namelijk ook eens gehad en dat hielp bij mij.
Ik heb nu al een tijdje een iPhone 1st gen, en die bevalt me goed.
Ik heb op dit moment nog prepaid, maar wil een abbonement afsluiten zodat ik overal internet heb.
Helaas heeft de iPhone 1st gen geen 3G dus het internet zal veel langzamer zijn.
Maar hoe snel/langzaam is dit? Zijn daar ergens testjes/video's van hoe dat gaat? Ik kan me er niet echt wat bij voorstellen namelijk.
Web 'n Walk basic kost wel 9,95 per maand namelijk, en als het dan super langzaam is dan ga ik me daar aan ergeren dat ik zoveel betaal denk ik
Ik heb op dit moment nog prepaid, maar wil een abbonement afsluiten zodat ik overal internet heb.
Helaas heeft de iPhone 1st gen geen 3G dus het internet zal veel langzamer zijn.
Maar hoe snel/langzaam is dit? Zijn daar ergens testjes/video's van hoe dat gaat? Ik kan me er niet echt wat bij voorstellen namelijk.
Web 'n Walk basic kost wel 9,95 per maand namelijk, en als het dan super langzaam is dan ga ik me daar aan ergeren dat ik zoveel betaal denk ik
Misschien komt het omdat ik verwend ben met wifi en 3G, maar ik gebruik me internet niet als ik geen 3G signaal heb. Te langzaam mijn inziens.ThinkPadd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:
there's no tweak without the tweaker
^^ dat scheelt wat mij betreft ook een boel ja. De iphone 3g schakelt ook naar normaal internet terug bij onvoldoende 3g ontvangst. Zelfs googlen wordt dan vervelend.
Je kan het eens proberen met een vodafone prepaid. Kan je een internet blox voor een maand afsluiten. Kost je een 10tje.ThinkPadd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
2G is bij mij soms echt maar 5KB/s. Dus denk eens met weemoed terug naar je 56K-verbinding van vroeger. Zoiets is hetThinkPadd schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:03:
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Sterker nog, ik kan alleen youtube etc filmpjes afspelen met 3G ontvangst (of wifi)MsG schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 16:40:
[...]
2G is bij mij soms echt maar 5KB/s. Dus denk eens met weemoed terug naar je 56K-verbinding van vroeger. Zoiets is het. Ik denk dat filmpjes enzo hem niet wordt met 5KB/s.
Ik heb laatst bij Dealextreme een iPhone Docking station gekocht en werkt perfect, geen probleem tot nu toe.
Ik wil alleen nog een USB charger kabel, gebruik namelijk de App voor Sleep Cycle.
Heeft iemand er eentje op DealExtreme gekocht toevallig? Want bij de comments zegt de ene persoon dat hij het wel doet en bij de ander niet. Ik moet zowiezo ff screen protectors daar kopen. 10 Euro hier in Nederland vind ik een beetje prijzig voor 3 stuks!
Ik wil alleen nog een USB charger kabel, gebruik namelijk de App voor Sleep Cycle.
Heeft iemand er eentje op DealExtreme gekocht toevallig? Want bij de comments zegt de ene persoon dat hij het wel doet en bij de ander niet. Ik moet zowiezo ff screen protectors daar kopen. 10 Euro hier in Nederland vind ik een beetje prijzig voor 3 stuks!
Bepaalde sites zijn goed te doen zonder 3G (Tweakers.mobi is een goed voorbeeld). Daarnaast werkt email ook prima zonder 3G, zo hulpeloos ben je nou ook weer nietvirtualJac schreef op donderdag 21 januari 2010 @ 15:35:
[...]
Misschien komt het omdat ik verwend ben met wifi en 3G, maar ik gebruik me internet niet als ik geen 3G signaal heb. Te langzaam mijn inziens.
Ligt er maar net aan wat voor persoon je bent volgens mij, want ik erger me al wanneer mijn thuislijntje begint te haperen.
HSDPA op mijn telefoon is prima te doen met de mobiele sites van NU, hyves, facebook etcetera, maar vind ik dan met bijvoorbeeld GoT weer veel te traag.. Laat staan wanneer er alleen maar GPRS aanwezig is, veel te slow voor mij én voor het geld. 10tje per maand is ook niet niks natuurlijk.
HSDPA op mijn telefoon is prima te doen met de mobiele sites van NU, hyves, facebook etcetera, maar vind ik dan met bijvoorbeeld GoT weer veel te traag.. Laat staan wanneer er alleen maar GPRS aanwezig is, veel te slow voor mij én voor het geld. 10tje per maand is ook niet niks natuurlijk.
Ik heb ook weleens 2G maar dan kan je qua filmpjes echt praktisch niks herinner ik me. Als ik het structureel zou gebruiken weet ik niet of ik er 10,- voor over heb. Ik betaal nu 5 maar meestal is het 10. Je kan ook je 2G proberen nog even goed te verpatsen en dan een 3G kopen
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Anoniem: 195854
Hi, ik heb overal gezocht en kan het niet vinden, wanneer ik een foto heb gemaakt en ik wil die b.v. naar een foto-printer sturen bij A&H of Kruitvat heb ik hier een progje voor nodig of een Jailbrake? Op gsm's van pakweg €50 zit deze mogelijkheid er standaard op.
Edit; een Reboot op je iPhone is dit hetzelfde als hem uit en aanzetten? Is er ook een mogelijkheid om bij contacten het adres/bedrijf/functie van deze persoon bij te zetten?
Edit; een Reboot op je iPhone is dit hetzelfde als hem uit en aanzetten? Is er ook een mogelijkheid om bij contacten het adres/bedrijf/functie van deze persoon bij te zetten?
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 195854 op 22-01-2010 15:05 ]
Die dingen werken met bluetooth als ik het goed heb?Anoniem: 195854 schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 08:55:
Hi, ik heb overal gezocht en kan het niet vinden, wanneer ik een foto heb gemaakt en ik wil die b.v. naar een foto-printer sturen bij A&H of Kruitvat heb ik hier een progje voor nodig of een Jailbrake? Op gsm's van pakweg €50 zit deze mogelijkheid er standaard op.
Dat gaat niet lukken zonder jailbreak helaas... er zijn wel apps in de appstrore om foto's te versturen via bluetooth maar dit is alleen van iPhone naar iPhone (Correct me if i'm wrong...)
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Hebben jullie ook aldoor zo'n neurotische neiging om te wiebelen aan de reeds wiebelende Ringer switch?
ik wel helaas.
Ik heb nergens last van, zit bij mij (nog) stevig!MsG schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:04:
Hebben jullie ook aldoor zo'n neurotische neiging om te wiebelen aan de reeds wiebelende Ringer switch?ik wel helaas.
Hier ook, maar toch een minimale speling, waardoor ik mij genoodzaakt voel aldoor te voelen hoe erg de wiebel al is
. Daarom doe ik het switchen nu met een SBSettings switch.
Nope, zit wel te spelen met die knop, 'klik, klik'-- maar hij zit nog zo vast als een huis
Hoe doe je een "hard reset" op een iPhone (2G, jailbreaked en geunlocked)? Dus dat alle instellingen weer standaard zijn ingesteld, en dat er niks persoonlijks meer op de iPhone staat (muziek etc.)? Ik draai nu op firmware 3.1.2, maar wil de iPhone even helemaal formatteren, en daarna weer jailbreaken/unlocken.
Kan dit gewoon via de "herstel" knop in iTunes? En dan niet met "shift + herstel", maar gewoon "herstel"? En gaat dit wel goed met een al gejailbreakte iPhone (geen bricks o.i.d.)?
Kan dit gewoon via de "herstel" knop in iTunes? En dan niet met "shift + herstel", maar gewoon "herstel"? En gaat dit wel goed met een al gejailbreakte iPhone (geen bricks o.i.d.)?
[ Voor 22% gewijzigd door Perzikvrucht op 23-01-2010 12:32 ]
En of! Ik zit er de hele dag aan te 'wiebelen', 't is net zoiets als met een pen klikken....MsG schreef op vrijdag 22 januari 2010 @ 22:04:
Hebben jullie ook aldoor zo'n neurotische neiging om te wiebelen aan de reeds wiebelende Ringer switch?ik wel helaas.
Koop een hoesje/sleeveautoreverse schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 16:22:
[...]
En of! Ik zit er de hele dag aan te 'wiebelen', 't is net zoiets als met een pen klikken....
Werkt Telfort Mobiel internet (surf&mail) ook goed op een iPhone 3GS? Ik dacht van wel, maar vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice van Telfort en deze zeiden mij dat het niet goed werkt. Dit lijkt mij sterk en ik had niet het idee dat het meisje van de klantenservice veel kennis hiervan had. Vandaar dat het nogmaals vraag. Het gaat hier om een simlockvrije 3GS uit Belgie (niet gejailbraked). Ik weet dat de snelheid van het mobiel internet bij Telfort trager is dan bv T-mobile of Vodafone. Sorry voor deze beginnersvraag, maar ik kan het niet terugvinden in dit topic.
Ik geloof dat zo'n klantenservicemedewerker niet weet hoe je dat in moet stellen, en daarom zegt dat het niet goed werkt. Ik ben deze combinatie ook van plan en ga er gewoon vanuit dat het werkt, nadat je de juiste instellingen hebt gedaan op de iPhone. Je moet onder Settings > General > Network > Cellular Data Network even de juiste instellingen opgeven. Instellingen zijn wel te vinden op de telfort site.LuukNouwen schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:17:
Werkt Telfort Mobiel internet (surf&mail) ook goed op een iPhone 3GS? Ik dacht van wel, maar vandaag heb ik contact gehad met de klantenservice van Telfort en deze zeiden mij dat het niet goed werkt. Dit lijkt mij sterk en ik had niet het idee dat het meisje van de klantenservice veel kennis hiervan had. Vandaar dat het nogmaals vraag. Het gaat hier om een simlockvrije 3GS uit Belgie (niet gejailbraked). Ik weet dat de snelheid van het mobiel internet bij Telfort trager is dan bv T-mobile of Vodafone. Sorry voor deze beginnersvraag, maar ik kan het niet terugvinden in dit topic.
Denk eens even na, waarom zou een gemiddelde student die als bijbaan 16 uur per week telefoontjes afhandelt in godsnaam een expert zijn op het gebied van internet & iPhones? Ik snap niet waarom je zo'n vraag überhaupt stelt hoor, de kans lijkt me 99% dat je geen zinnig antwoord krijgtLuukNouwen schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 17:17:

Sorry, maar er zijn medewerkers van klantenservices die WEL wat weten. Ik heb zelf bij een klantenservice gewerkt, waarbij wel de nadruk lag op het helpen van klanten. Omdat te mogen doen had je best wel een redelijke kennis nodig. Tevens werd je goed getraind. Medewerkers met kennis bestaan dus wel. Maar ik ben het met je eens dat er genoeg klantenservicemedewerkers zijn die (te) weinig weten en dat degene die ik heb gesproken er 1 van is. Maar ik wilde het zeker weten voordat ik nog 1,5 jaar vast zit aan een abbo waar ik niet aan heb. Daarom heb ik het gevraagd.MarcoC schreef op zondag 24 januari 2010 @ 15:28:
[...]
Denk eens even na, waarom zou een gemiddelde student die als bijbaan 16 uur per week telefoontjes afhandelt in godsnaam een expert zijn op het gebied van internet & iPhones? Ik snap niet waarom je zo'n vraag überhaupt stelt hoor, de kans lijkt me 99% dat je geen zinnig antwoord krijgt.
Ja, als je het zeker wilt weten moet je het hier gewoon op GoT vragen
. Telfort verkoopt de iPhone niet, dus men wordt niet getraind om iPhone-vragen te beantwoorden.
Ik zie in ieder geval niet in waarom het niet zou werken. Garanderen doe ik niks
.
Ik zie in ieder geval niet in waarom het niet zou werken. Garanderen doe ik niks
Ik heb zelf een Telfort SIM oly abbo incl. Internet.
Gisteren heb ik een iPhone gekocht in België en ik kan je melden, internet werkt prima.
Zonder ook maar iets in te hoeven stellen kon ik zonder problemen het internet op. Mail, Agenda, Contacten synchoniseren met Exchange, geen probleem.
Alles werkt in één keer.
Gisteren heb ik een iPhone gekocht in België en ik kan je melden, internet werkt prima.
Zonder ook maar iets in te hoeven stellen kon ik zonder problemen het internet op. Mail, Agenda, Contacten synchoniseren met Exchange, geen probleem.
Alles werkt in één keer.
Je kunt gewoon prima de herstelknop gebruiken in iTunes. Heb deze ook al meerdere malen gebruikt op gejailbreakte iPhones en dat gaat allemaal prima.barzi schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 12:31:
Hoe doe je een "hard reset" op een iPhone (2G, jailbreaked en geunlocked)? Dus dat alle instellingen weer standaard zijn ingesteld, en dat er niks persoonlijks meer op de iPhone staat (muziek etc.)? Ik draai nu op firmware 3.1.2, maar wil de iPhone even helemaal formatteren, en daarna weer jailbreaken/unlocken.
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met schadeafhandelingen betreffende de iPhone?
Ik heb namelijk tijdens een motorritje mijn iPhone van de motor laten vallen, met als gevolg dat hij dus praktisch total-loss is. Nu heb ik mijn iPhone aan mijn verzekeringsadviseur laten zien en hij vond ook gewoon dat ik een nieuwe moest halen. Dus ik een offerte bij t-mobile aangevraagd, opgestuurd naar de verzekerings maatschappij. Krijg ik van hun een verzoek voor een total-loss verklaring.
Dus ik weer naar t-mobile toe, die gozer die mij hielp heeft het toestel opgestuurd. En nu krijg een brief dat ik een vervangend (gerefurbished) toestel mag kopen voor € 300 euro. Maar dat wil ik dus niet, ik wil gewoon een nieuw toestel, daar betaal ik immers genoeg premie voor. Dus ik dat reparatie centrum bellen. Krijg ik te horen dat ik geen total-loss verklaring kan krijgen omdat het afgesproken is met Apple om alle kapotte toestellen te vervangen door een refurbished model.
Dus om een kort verhaal lang te maken, zijn er nog andere opties om aan zo'n total-loss verklaring te komen? Of moet ik maar genoegen nemen met een refurbished toestel?
Ik heb namelijk tijdens een motorritje mijn iPhone van de motor laten vallen, met als gevolg dat hij dus praktisch total-loss is. Nu heb ik mijn iPhone aan mijn verzekeringsadviseur laten zien en hij vond ook gewoon dat ik een nieuwe moest halen. Dus ik een offerte bij t-mobile aangevraagd, opgestuurd naar de verzekerings maatschappij. Krijg ik van hun een verzoek voor een total-loss verklaring.
Dus ik weer naar t-mobile toe, die gozer die mij hielp heeft het toestel opgestuurd. En nu krijg een brief dat ik een vervangend (gerefurbished) toestel mag kopen voor € 300 euro. Maar dat wil ik dus niet, ik wil gewoon een nieuw toestel, daar betaal ik immers genoeg premie voor. Dus ik dat reparatie centrum bellen. Krijg ik te horen dat ik geen total-loss verklaring kan krijgen omdat het afgesproken is met Apple om alle kapotte toestellen te vervangen door een refurbished model.
Dus om een kort verhaal lang te maken, zijn er nog andere opties om aan zo'n total-loss verklaring te komen? Of moet ik maar genoegen nemen met een refurbished toestel?
PSN: KeaveXL
Nu lees ik overal van die wel/niet berichten over het sturen en ontvangen van MMS.
Is het mogelijk om te MMSen met de iPhone 3Gs en hoe? Heeft iemand de MMS functie gewoon werkend zonder app? Ik krijg namelijk alleen een linkje toegestuurd.
Waar moet ik mijn mms instellingen invullen?
Mijn provider is BEN en heb een simlock vrije iPhone 3GS uit Belgium
Is het mogelijk om te MMSen met de iPhone 3Gs en hoe? Heeft iemand de MMS functie gewoon werkend zonder app? Ik krijg namelijk alleen een linkje toegestuurd.
MMS kan sinds iPhone OS 3.0 als ik met niet vergis. Als je een bericht opstelt heb je naast het invoervak voor de tekst een icoon van een camera, als je daar op klikt kan je media toevoegen.
Instellingen: geen idee, ze stonden automatisch goed
MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair
Als ik een mms wil verzenden dan gaat het groene balkje tot 90% en dan stopt hij ermee. 'kan bericht niet verzenden'. Zelfde met ontvangen. Ik krijg een linkje toegestuurd met een website waar ik de mms op kan halen.Darkstar schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:18:
MMS kan sinds iPhone OS 3.0 als ik met niet vergis. Als je een bericht opstelt heb je naast het invoervak voor de tekst een icoon van een camera, als je daar op klikt kan je media toevoegen.
Helpdesk: Je moet de instellingen invoeren, maar waar?
Wat is dat voor bullshit, jij betaalt toch (je verzekering) voor dat toestel, als dat toestel niet gemaakt kan worden is het dus total-loss. Zij hoeven alleen te verklaren of hij wel of niet total loss is. En of jij daarna de keus maakt om een refurbished of een nieuwe te halen is jouw keus. Maar die mogen ze jou niet opdwingen. Laten ze die refurbished maar ergens anders kwijt raken.KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:48:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met schadeafhandelingen betreffende de iPhone?
Bij mij werkt MMS prima, gewoon via de messages functie, je kan daar dan een foto toevoegen. Heb gewoon de vodafone instellingen ingesteld.virtualJac schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:10:
Nu lees ik overal van die wel/niet berichten over het sturen en ontvangen van MMS.
Waar heb je die ingesteld als ik vragen mag? Ik heb namelijk bijdangerpaki schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Bij mij werkt MMS prima, gewoon via de messages functie, je kan daar dan een foto toevoegen. Heb gewoon de vodafone instellingen ingesteld.
Algemeen > Netwerk > ...
Alleen 3G, Dataroaming, VPN en WiFi...
Dat doen ze dus helaas wel. Ik heb een half uur met hun aan de telefoon gehangen en meer als een gerefurbished toestel kan ik niet van ze krijgen.dangerpaki schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:36:
[...]
Wat is dat voor bullshit, jij betaalt toch (je verzekering) voor dat toestel, als dat toestel niet gemaakt kan worden is het dus total-loss. Zij hoeven alleen te verklaren of hij wel of niet total loss is. En of jij daarna de keus maakt om een refurbished of een nieuwe te halen is jouw keus. Maar die mogen ze jou niet opdwingen. Laten ze die refurbished maar ergens anders kwijt raken.
Gewoon een externe onafhankelijke telefoonwinkel laten oordelen of de telefoon wel/niet total loss is. Hun verwijsbriefje gebruiken als bewijs. Indienen... klaar!KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Dat doen ze dus helaas wel. Ik heb een half uur met hun aan de telefoon gehangen en meer als een gerefurbished toestel kan ik niet van ze krijgen.
Settings>General>Network>Cellular Data Network en hier onder MMS de instellingen voor mijn provider ingetoetst.virtualJac schreef op maandag 25 januari 2010 @ 13:52:
[...]
Waar heb je die ingesteld als ik vragen mag? Ik heb namelijk bij
Algemeen > Netwerk > ...
Alleen 3G, Dataroaming, VPN en WiFi...
Goed dan zeg je dat je geen geld hebt maar dat je voor je verzekering wel een bewijs nodig hebt dat dat ding total loss is omdat het door iemand anders zn schuld komt. En anders kan je vast wel ergens anders op papier krijgen dat dat ding total loss is, neem hem anders mee naar je verzekeringskantoor, die zien ook heus wel dat dat ding niet gemaakt kan worden. Daar hoef je geen rocket scientist voor te zijn.KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:00:
[...]
Dat doen ze dus helaas wel. Ik heb een half uur met hun aan de telefoon gehangen en meer als een gerefurbished toestel kan ik niet van ze krijgen.
Als ik dit soort verhalen hoor dan ben ik dus erg blij dat ik de mijne gewoon simlockvrij bij een apple reseller heb gehaald in belgie. Dus gewoon je geld krijgen en dat ding in belgie bestellen.
Dat is dus ook de voornaamste reden dat ik dus geen refurbished toestel wil, omdat ik dan een simlock vrij toestel kan kopen en van die achterlijke t-mobile praktijken af ben.dangerpaki schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:23:
[...]
Settings>General>Network>Cellular Data Network en hier onder MMS de instellingen voor mijn provider ingetoetst.
[...]
Goed dan zeg je dat je geen geld hebt maar dat je voor je verzekering wel een bewijs nodig hebt dat dat ding total loss is omdat het door iemand anders zn schuld komt. En anders kan je vast wel ergens anders op papier krijgen dat dat ding total loss is, neem hem anders mee naar je verzekeringskantoor, die zien ook heus wel dat dat ding niet gemaakt kan worden. Daar hoef je geen rocket scientist voor te zijn.
Als ik dit soort verhalen hoor dan ben ik dus erg blij dat ik de mijne gewoon simlockvrij bij een apple reseller heb gehaald in belgie. Dus gewoon je geld krijgen en dat ding in belgie bestellen.
Ik ben ook bij mijn verzekeringskantoor geweest en die meneer vindt het prima dat ik een nieuw toestel bestel. Echter is er vanuit het hoofdkantoor (Aegon) het verzoek gekomen voor een total-loss verklaring van een erkende iPhone reparateur. En als dan die erkende iPhone reparateur moeilijk gaat doen, dan weet ik het ook niet meer.
Gewoon zelf een briefje maken, een beetje professioneel wel. En dan rijd je naar een Apple reseller oid en speel je het op een andere manier.KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Dat is dus ook de voornaamste reden dat ik dus geen refurbished toestel wil, omdat ik dan een simlock vrij toestel kan kopen en van die achterlijke t-mobile praktijken af ben.
Ik ben ook bij mijn verzekeringskantoor geweest en die meneer vindt het prima dat ik een nieuw toestel bestel. Echter is er vanuit het hoofdkantoor (Aegon) het verzoek gekomen voor een total-loss verklaring van een erkende iPhone reparateur. En als dan die erkende iPhone reparateur moeilijk gaat doen, dan weet ik het ook niet meer.
Kan deze telefoon nog gerepareerd worden?
Nee meneer.
Wilt u even voor mijn verzekering tekenen dat deze niet gerepareerd kan worden, dan kan ik een nieuwe kopen?
Hopelijk: Oke meneer.
Je zou kunnen kijken of je bij Apple zelf (via een Reseller) een total loss bewijsje kan krijgen. Anders kun je het ook nog via een onafhankelijke winkel/reparateur proberen. Aan de laatste optie zitten waarschijnlijk wel kosten verbonden...KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Dat is dus ook de voornaamste reden dat ik dus geen refurbished toestel wil, omdat ik dan een simlock vrij toestel kan kopen en van die achterlijke t-mobile praktijken af ben.
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Vrijdag een iPhone 3GS binnen gekregen, mooi toestel - in 4 jaar tijd nooit een telefoon laten vallen, en ja hoor, wat gebeurd er met de iPhone... Perongeluk laten vallen en schuift 3 meter door waardoor er nu een kras van de linker boven hoek naar de rechteronderhoek zit.
Deze is gelukkig niet goed zichtbaar en alleen in een bepaalde hoek (wanneer er een lamp opschijnt) zichtbaar, wanneer de backlight aanstaat is deze ook helemaal niet zichtbaar.
Toch vind ik dit jammer en wil ik dit graag verhelpen, weet iemand waar dit toevallig kan? De iPhone is in Belgie gekocht en de Mac reseller in Groningen wou me hier niet mee helpen omdat het geen Nederlands toestel was, wat me nogal verbaasde..
Iemand toevallig ook enig idee over de kosten? Aangezien het me lijkt dat alleen de glasplaat vervangen moet woden..
Deze is gelukkig niet goed zichtbaar en alleen in een bepaalde hoek (wanneer er een lamp opschijnt) zichtbaar, wanneer de backlight aanstaat is deze ook helemaal niet zichtbaar.
Toch vind ik dit jammer en wil ik dit graag verhelpen, weet iemand waar dit toevallig kan? De iPhone is in Belgie gekocht en de Mac reseller in Groningen wou me hier niet mee helpen omdat het geen Nederlands toestel was, wat me nogal verbaasde..
Iemand toevallig ook enig idee over de kosten? Aangezien het me lijkt dat alleen de glasplaat vervangen moet woden..
KeaveXL je kan bij een winkel waar de iPhone 3GS verkocht wordt een total loss verklaring vragen en daar een nieuwe simlockvrije iPhone 3GS kopen. Eventueel kun je nog naar Belgie, een totalloss verklaring van een reparateur daar wordt ook geaccepteerd door je verzekeringsmaatschappij (bij een vriend van me was dat in dit geval FBTO).KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:38:
[...]
http://www.ipodrepair.nl/nl/order_repair.html repareert ook iPhone's.
[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 25-01-2010 16:00 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Iedereen alvast bedankt voor de reacties 
Bedankt voor de link! Maar naar wat voor winkel zou ik de meeste kans hebben dan? The Phonehouse ben ik geweest, en die verwees me door naar een t-mobile store. En die hebben vervolgens het toestel opgestuurd. Pff moeilijk gedoe eigenlijk allemaal.Nitai schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:58:
[...]
KeaveXL je kan bij een winkel waar de iPhone 3GS verkocht wordt een total loss verklaring vragen en daar een nieuwe simlockvrije iPhone 3GS kopen. Eventueel kun je nog naar Belgie, een totalloss verklaring van een reparateur daar wordt ook geaccepteerd door je verzekeringsmaatschappij (bij een vriend van me was dat in dit geval FBTO).
http://www.ipodrepair.nl/nl/order_repair.html repareert ook iPhone's.
Boven aan dit topic zie je de iPhone in de pricewatch staan, daar kun je het toestel los kopen (2call, etc.)KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 16:10:
Iedereen alvast bedankt voor de reacties
[...]
Bedankt voor de link! Maar naar wat voor winkel zou ik de meeste kans hebben dan? The Phonehouse ben ik geweest, en die verwees me door naar een t-mobile store. En die hebben vervolgens het toestel opgestuurd. Pff moeilijk gedoe eigenlijk allemaal.
Ik zie dat 2call ook iPhone reparaties zelf uitvoert http://www.2call.nl/klantenservice#garantie (helemaal onderin) maar je moet maar even vragen of dat ook geldt voor iPhone's die niet via hun verkocht zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door Nitai op 25-01-2010 16:16 ]
Met je verzekeringsadviseur spreken, Total loss is toch wel goed te zien aan het toestel. En anders duidelijk aan Tmobile aangeven dat je geen geld hebt en dus niet 300 euro kan uitgeven aan een toestel. Maar dat je wel van ze wilt horen dat dat ding total loss is en moet vervangen worden door een refurbished model. En anders bel je ze op en neem je het gesprek op als bewijs bij je verzekeringsadviseur. Want als ze aangeven dat je een refurbished model nodig hebt dan geven ze in principe al aan dat je huidige model niet gerepareerd kan worden. Als je dat op opname hebt dan weet je adviseur vast wel genoeg. Dit heeft niets met Apple te maken maar met maffia praktijken van Tmobile.KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 14:38:
[...]
Ze kunnen je niet dwingen om eentje bij te kopen als je zegt dat je het geld er niet voor hebt. Het is ook te triest dat ze je proberen te dwingen om hun refurbished modellen te kopen waar ze anders niet vanaf komen.
Je kan zoals iemand anders al aangeeft, ook even naar een Belgische reseller rijden (mocht je in de buurt wonen) en daar zo'n verklaring krijgen. Het is te triest dat bij zo'n duidelijk voorval je bewijs moet gaan leveren dat hij total loss is en dat vervolgens Tmobile hier misbruik van probeert te maken en jou een refurbished model probeert aan te smeren. Gatverdamme wat een @#$%praktijken. Maar goed dat die monopolie binnenkort ophoudt en KPN dat ding ook gaat verkopen.
Ik zou daar nog maar eens over nadenken. De toestellen die ik heb gezien met vervangen glasplaat ziet=n er niet bepaald strak uit (het glas is wat dikker, minder mooi uitgesneden en het rubber zit er maar wat tussen gepropt).Rprp schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:57:
Vrijdag een iPhone 3GS binnen gekregen, mooi toestel - in 4 jaar tijd nooit een telefoon laten vallen, en ja hoor, wat gebeurd er met de iPhone... Perongeluk laten vallen en schuift 3 meter door waardoor er nu een kras van de linker boven hoek naar de rechteronderhoek zit.
Zoef
^^ heb zelf net mijn glas vervangen. Ik durf eerlijk te zeggen dat het er beter uitziet en beter past dan toen ik hem net kreeg. Koste met 70-75 euro (weet niet precies meer) bij pdatech. Je maakt een afspraak op hun website, gaat er naar toe en voor je ogen wordt alle stof weggehaald en het schermpje geinstalleerd. Half uur later ben je 70e armer en een mooie iphone rijker.
Beetje logisch als je iets bij de concurrent koopt dat ze je niet willen helpen.Rprp schreef op maandag 25 januari 2010 @ 15:57:
wat me nogal verbaasde..
Iemand die me nog verder kan helpen om mms werkend te krijgen? iPhone 3gs met BEN abo.
Krijg nu sms met linkje naar tmobile site waar ik mms kan bekijken. Verzenden werkt ook niet!
Krijg nu sms met linkje naar tmobile site waar ik mms kan bekijken. Verzenden werkt ook niet!
Ze kunnen een reparatie aanbieden en daar kosten voor in rekening brengen. Nu verdienen ze niets. Ik vind het dus niet logisch.Ccc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Beetje logisch als je iets bij de concurrent koopt dat ze je niet willen helpen.
Tja kweenie, het was als je hem daar had gekocht ook hoe dan ook zelf de buidel trekken, dus ze hadden hem ook wél aan kunnen nemen onder het mom van weer een betalende klant.Ccc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Beetje logisch als je iets bij de concurrent koopt dat ze je niet willen helpen.
EDIT: Spuit 11

[ Voor 3% gewijzigd door MsG op 26-01-2010 00:08 ]
De reparatie is prijzig, dan moet het bedrijf er ook nog 60 euro op zetten aan de tijd die zij er in steken om dan vervolgens tot de conclusie te komen dat de klant het totaal plaatje te duur vind en afziet van reparatie.Unhooked schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 00:01:
[...]
Ze kunnen een reparatie aanbieden en daar kosten voor in rekening brengen. Nu verdienen ze niets. Ik vind het dus niet logisch.
Dan kun je beter meteen zeggen van ik kan je niet helpen en een andere klant gaan helpen.
Anoniem: 323548
Vanwege een wisseling van provider moet ik voor zo'n 50 contacten het telefoonnummer veranderen? Hoe kan ik dat het beste doen als ik een beetje lui ben?
Apple is Apple. Ongeacht waar je gekocht hebt. Bedoel als je naar iemand gaat die iets kan repareren tegen een vergoeding dan doet deze dat gewoon ondanks dat je dat apparaat ergens anders gekocht hebt. Het probleem hier is alleen dat Tmobile zich genaaid voelt al ze andere niet hebben kunnen naaien door ze hun abonnement door de strot te duwen.Ccc schreef op maandag 25 januari 2010 @ 22:38:
[...]
Ik weet niet of je al een antwoord hebt gevonden...
Als je al een ipod touch hebt zou ik zeker geen iphone 3gs gaan kopen. DE meerwaarde van een ipodtouch tov in iphone 3gs is maar heel klein.
Als er al een iphone 4g uitkomt zal die zekers een stuk beter zijn, op alle fronten. Vooral de hardware zal beter zijn. Front camera maakt videotelefoneren mogelijk. 5mp camera geeft eindelijk eens de kans om goede foto te maken, hoop wel dat er dan een flits bijzit..
Een app als photoswap is niet te gebruiken zonder dag of kunstlicht.
Voor de rest kun je op de touch je dingen blijven doen die je al deed.
Of waarom denk je dat de phone meerwaarde heeft tov de Touch?
Als je al een ipod touch hebt zou ik zeker geen iphone 3gs gaan kopen. DE meerwaarde van een ipodtouch tov in iphone 3gs is maar heel klein.
Als er al een iphone 4g uitkomt zal die zekers een stuk beter zijn, op alle fronten. Vooral de hardware zal beter zijn. Front camera maakt videotelefoneren mogelijk. 5mp camera geeft eindelijk eens de kans om goede foto te maken, hoop wel dat er dan een flits bijzit..
Anoniem: 308200 schreef op woensdag 20 januari 2010 @ 20:26:
Kan op de 18e van februari mijn abonnement verlengen bij T-Mobile. Ben dan van plan om over te stappen naar een iPhone abo waarbij ik dan ook een iPhone kan krijgen (3GS).
Alleen nu zit ik te twijfelen. Zal ik de 18e gelijk een iPhone 3GS bestellen of toch maar wachten tot de 4G, waarbij ik misschien nog tot juni, juli moet wachten?
Wat denken jullie want ik kan werkelijk waar niet wachten om een iPhone in mijn handen te hebben.
Ik gebruik al anderhalf jaar een iPod Touch, en och wat werkt dat geweldig. Vandaar dat ik zo snel mogelijk wil overstappen naar een iPhone.
Dus, wat moet ik doen? Wachten tot de 4G er is, of niet?
ga na een onafhankjelijk service centrum of zoiets en vraag de "expert" of hij voor jou een onderzoek kan doen mbt de reparatie. Leg hem uit dat je alleen maar een " schade rapport"nodig hebt waar instaat dat het ding niet meer te repareren is. Geef die man 10 of 20 euro, laat een officiele rekening maken met een ander bedrag en ga hiermee naar je verzekeringsexpert toe.
Ik denk dat dit genoeg moet zijn!
Als consument heb je het recht 2e expertise te laten uitvoeren. Kassa!
KeaveXL schreef op maandag 25 januari 2010 @ 12:48:
Ik heb vandaag mijn verzekeringsadviseur gesproken. Hij wilt nu dat hij dat aanbod (van die refurb) naar hem doorstuur en hem uitleg waarom ze geen total-loss verklaring willen geven, en waarom ik geen behoefte heb aan een refurb. Een 'second-opinion' vindt hij niet nodig, zou alleen maar extra geld kosten. Hoop alleen dat ze dan niet denken bij Aegon, 'Oh nou een refurb is toch ook goed voor die jongen...' 

Maarten De Gans schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:58:
ga na een onafhankjelijk service centrum of zoiets en vraag de "expert" of hij voor jou een onderzoek kan doen mbt de reparatie. Leg hem uit dat je alleen maar een " schade rapport"nodig hebt waar instaat dat het ding niet meer te repareren is. Geef die man 10 of 20 euro, laat een officiele rekening maken met een ander bedrag en ga hiermee naar je verzekeringsexpert toe.
[...]
Ik heb weleens gelezen dat ze alsnog het hele buitenwerk vervangen bij een refurb. Dus wat zou er dan zo erg aan zijn? Kan je niet geld uit laten keren op basis van een willekeurige iphone winkelprijs?
Het erge vind ik, is dat ik bij t-mobile om een schaderapport vraag en eventueel een total-loss verklaring. En vervolgens alleen een aanbod krijg op een of ander gerefurbished toestel. Terwijl ik als ik gewoon een total-loss verklaring of een schaderapport van ze krijg een nieuw toestel kan kopen. Ik zou zelfs 100 euro kunnen bij betalen en het 32gb model halen (heb nu 16gb). Sowieso heb ik geen zin om de zakken van een stel bimbo's bij een reparatie centrum te gaan vullen. Lekker makkelijk als ieder toestel dat ze binnenkrijgen met 'val- of stootschade' een nieuw schermpje a 100 euro krijgt en vervolgens gedwongen aan mij wordt doorverkocht als refurb. Nee dat zijn praktijken waar ik niet aan wens mee te werken.
Zou ook raar zijn als je een nieuwe auto koopt, all-risk verzekerd, in een week total-loss rijd en dat de verzekering het bedrijf waar je hem laat taxeren vervolgens zegt "zoek maar een leuke occasion uit". Terwijl je gewoon een kostendekkende verzekering hebt afgesloten.
Zou ook raar zijn als je een nieuwe auto koopt, all-risk verzekerd, in een week total-loss rijd en dat de verzekering het bedrijf waar je hem laat taxeren vervolgens zegt "zoek maar een leuke occasion uit". Terwijl je gewoon een kostendekkende verzekering hebt afgesloten.
MsG schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:59:
Ik heb weleens gelezen dat ze alsnog het hele buitenwerk vervangen bij een refurb. Dus wat zou er dan zo erg aan zijn? Kan je niet geld uit laten keren op basis van een willekeurige iphone winkelprijs?
[ Voor 4% gewijzigd door KeaveXL op 26-01-2010 14:18 ]
Waar ben jij voor verzekerd? Tot hoe lang krijg jij de nieuwwaarde van je verzekerde spul vergoed? Als dit binnen die periode valt hem je gewoon recht op de nieuwprijs van je toestel en niet een refurb. Want een refurb is niet nieuw.KeaveXL schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:23:
Ik heb vandaag mijn verzekeringsadviseur gesproken. Hij wilt nu dat hij dat aanbod (van die refurb) naar hem doorstuur en hem uitleg waarom ze geen total-loss verklaring willen geven, en waarom ik geen behoefte heb aan een refurb. Een 'second-opinion' vindt hij niet nodig, zou alleen maar extra geld kosten. Hoop alleen dat ze dan niet denken bij Aegon, 'Oh nou een refurb is toch ook goed voor die jongen...'
[...]
Doorlopende reisverzekering. iPhone is tijdens een motorvakantie uit mijn tanktas gegleden en op de het asfalt gekletterd. Verzekeringsagent zegt dat de verzekering volledig dekt, ook i.v.m. de waardevastheid van een iPhone.
dangerpaki schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 15:39:
[...]
Waar ben jij voor verzekerd? Tot hoe lang krijg jij de nieuwwaarde van je verzekerde spul vergoed? Als dit binnen die periode valt hem je gewoon recht op de nieuwprijs van je toestel en niet een refurb. Want een refurb is niet nieuw.
Deels mee eens.Maarten De Gans schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:52:
<knip>
<knip>
[...]
De meerwaarde van een iphone t.o.v. een touch is toch het bellen, "foto's" maken, gps en de mogelijkheid dat je overal kan internetten onafhankelijk van wifi. (vooral dat laatste vind ik persoonlijk een hele grote meerwaarde)
Dat er een nieuwe iphone komt lijkt mij duideijk maar dat zal je altijd houden.
Dat foto verhaal is typisch marketing, als hier nog steeds mensen zijn die denken dat het aantal mega pixels van invloed is op je foto dan moeten ze dat maar lekker geloven. Heb je ooit de lens op een telefoon wel eens bekeken. Hoe denk je dat je daar ooit een fatsoenlijke foto mee kan maken?
Foto's maken met je mobiel is leuk voor hier en daar een snapshot maar met zo'n klein lensje wordt het nooit echt wat.
Maar wat te doen, je abo door laten lopen is ook niet voor niets en wie zegt dat de nieuwe iphone ook gelijk beschikbaar komt hier in NL en met wat voor abo's en voor wat voor prijzen?
Ik zit voor het zelfde dilema, en wacht het apple event van 27 jan even af. Als daar niets nieuws op iphone gebied wordt aangekondigd ben ik toch bang dat ik voor een iphone ga.
Anoniem: 308200
Ben ik het helemaal mee eens. Ik loop nu met een LG Viewty rond (baggerding IMO) en met mijn iPod Touch, ik wil het gewoon kunnen combineren. En vooral de mogelijk om "overal" 3G beschikbaar te hebben spreekt mij persoonlijk heel erg aan. En bovendien ben ik als ik overstap op een i-150 abo velen malen goedkoper uit. (Nou ja, goedkoper, ik krijg meer minuten en berichten voor "dezelfde" prijs)chippie777 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:16:toon volledige bericht
[...]
Deels mee eens.
De meerwaarde van een iphone t.o.v. een touch is toch het bellen, "foto's" maken, gps en de mogelijkheid dat je overal kan internetten onafhankelijk van wifi. (vooral dat laatste vind ik persoonlijk een hele grote meerwaarde)
Dat er een nieuwe iphone komt lijkt mij duideijk maar dat zal je altijd houden.
Dat foto verhaal is typisch marketing, als hier nog steeds mensen zijn die denken dat het aantal mega pixels van invloed is op je foto dan moeten ze dat maar lekker geloven. Heb je ooit de lens op een telefoon wel eens bekeken. Hoe denk je dat je daar ooit een fatsoenlijke foto mee kan maken?
Foto's maken met je mobiel is leuk voor hier en daar een snapshot maar met zo'n klein lensje wordt het nooit echt wat.
Maar wat te doen, je abo door laten lopen is ook niet voor niets en wie zegt dat de nieuwe iphone ook gelijk beschikbaar komt hier in NL en met wat voor abo's en voor wat voor prijzen?
Ik zit voor het zelfde dilema, en wacht het apple event van 27 jan even af. Als daar niets nieuws op iphone gebied wordt aangekondigd ben ik toch bang dat ik voor een iphone ga.
Ik stond voor hetzelfde dilemma.chippie777 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:16:
[...]
*knip*
Ik kon via bedijf van kennis een Belgische iPhone btw vrij kopen. Heb een abonnement bij BEN en betaal dus per maand, kan elke maand opzeggen.
Zo kan ik mijn simlock vrije iPhone makkelijker los verkopen en hoef geen rekening te houden met een abonnement wat afloopt oid.
Als je zoiets kan regelen heb je voor relatief weinig geld toch een telefoon die je weer weg kan doen als de nieuwe uitkomt
berekening:
iPhone: 450 euro
abo: 26,99 euro p maand
met 250belminuten, 1000smsjes en onbeperkt internet
Mogelijkheid om elke maand op te zeggen
[ Voor 9% gewijzigd door virtualJac op 26-01-2010 16:38 ]
Maarten De Gans schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 12:52:
5mp camera geeft eindelijk eens de kans om goede foto te maken, hoop wel dat er dan een flits bijzit..
[ Voor 32% gewijzigd door MarcoC op 26-01-2010 16:39 ]
Iemand enig idee wat het uitroeptekentje naast mijn batterij rechtsboven betekent? Hij komt sinds vandaag iedere keer tevoorschijn.

Na wat zoekwerk kom ik termen tegen als iBlacklist (een app die ik helemaal niet heb) en verhalen over ongelezen SMSjes. Maar die heb ik dus ook niet.
Is het een waarschuwing en moet ik vooral uit de buurt van mijn iPhone blijven in verband met ontploffingsgevaar? Of is er een minder explosieve verklaring?

Na wat zoekwerk kom ik termen tegen als iBlacklist (een app die ik helemaal niet heb) en verhalen over ongelezen SMSjes. Maar die heb ik dus ook niet.
Is het een waarschuwing en moet ik vooral uit de buurt van mijn iPhone blijven in verband met ontploffingsgevaar? Of is er een minder explosieve verklaring?
Heb je LockInfo geinstalleerd toevallig? Die is geupdate naar versie 2.0 met ondersteuning voor Push-meldingen, een ongelezen push-melding wordt door dit driehoekje weergegevenposttoast schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 18:49:
Iemand enig idee wat het uitroeptekentje naast mijn batterij rechtsboven betekent? Hij komt sinds vandaag iedere keer tevoorschijn.
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door ijskonijn op 26-01-2010 19:25 ]
Ik heb tegenwoordig een probleem. eens in de 2 weken valt mijn iPhone 3GS (3.1.2, JB) gewoon uit. Ik kan 'm dan ook niet meer aan doen, maar moet 'm echt resetten (aantal sec power + home button).
Het vreemde is, dat het toestel niet echt uit gaat. Als ik 'm namelijk "reboot", dwz. met blacka1n opstart, hoef ik geen sim-pincode in te vullen, lijkt me dat het toestel dan nooit echt uit is geweest.
Het is niet heel verschrikkelijk, maar wel lastig!
Meer mensen met dit probleem?
Het vreemde is, dat het toestel niet echt uit gaat. Als ik 'm namelijk "reboot", dwz. met blacka1n opstart, hoef ik geen sim-pincode in te vullen, lijkt me dat het toestel dan nooit echt uit is geweest.
Verdraaid, dat is het. Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe ik het uitzet...ijskonijn schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 19:21:
[...]
Heb je LockInfo geinstalleerd toevallig? Die is geupdate naar versie 2.0 met ondersteuning voor Push-meldingen, een ongelezen push-melding wordt door dit driehoekje weergegeven
Jep, een enkele keer, met precies de symptomen die jij beschrijft. Een 3G met 3.1.2, niet jailbroken. Gebeurt alleen lang niet zo vaak als bij jou, misschien eens in de twee maanden ofzo.Gumball schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:00:
Ik heb tegenwoordig een probleem. eens in de 2 weken valt mijn iPhone 3GS (3.1.2, JB) gewoon uit. Ik kan 'm dan ook niet meer aan doen, maar moet 'm echt resetten (aantal sec power + home button).
[ Voor 40% gewijzigd door Dannr op 26-01-2010 21:34 . Reden: @hieronder: beter? ;) ]
Anoniem: 323548
Is het misschien weer mogelijk dat mensen gaan quoten zoals het hoort? Dus eerst het citaat waarop gereageerd wordt en daaronder de betreffende reactie. Zie ook mijn voorbeeld hieronder. 8)9
Je kunt gaan werken met een softphone applicatie. Dan heb je een call-in nummer (eigen regionummer) en goedkope tarieven voor €10,- per jaar. Dan heb je dus van je Touch een iPhone gemaakt. Ik vraag me wel af of je nog maar enigszins kunt bellen via 3G.Anoniem: 308200 schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 16:36:
[...]
Ben ik het helemaal mee eens. Ik loop nu met een LG Viewty rond (baggerding IMO) en met mijn iPod Touch, ik wil het gewoon kunnen combineren. En vooral de mogelijk om "overal" 3G beschikbaar te hebben spreekt mij persoonlijk heel erg aan. En bovendien ben ik als ik overstap op een i-150 abo velen malen goedkoper uit. (Nou ja, goedkoper, ik krijg meer minuten en berichten voor "dezelfde" prijs)
Settings -> Lockinfo -> Plugins -> Notifications en dan de enabled slider uitzetten.posttoast schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 20:05:
[...]
Verdraaid, dat is het. Ik kan alleen zo snel niet vinden hoe ik het uitzet...
Ja, maar dat werkt dus niet bij mij. Waarschijnlijk omdat ik een theme heb geinstalleerd voor LockInfo (Gruppled). Die zal nog niet helemaal overweg kunnen met 2.0.ijskonijn schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 08:48:
[...]
Settings -> Lockinfo -> Plugins -> Notifications en dan de enabled slider uitzetten.
ik ben opzoek naar een small cap van apple in-ear headset. wie heeft er 1 of een set over? ik heb M en L over dus misschien kunnen wij ruilen
Ah oke. Ik gebruik toevallig ook een themeposttoast schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 09:26:
[...]
Ja, maar dat werkt dus niet bij mij. Waarschijnlijk omdat ik een theme heb geinstalleerd voor LockInfo (Gruppled). Die zal nog niet helemaal overweg kunnen met 2.0.
Dit is net als Gruppled een HTML thema, en deze kunnen inderdaad nog niet 100% overweg met de nieuwe functionaliteit van LockInfo. Mijn thema is toevallig wel geupdate en er is nu bij de notifications een "clear" knopje bij gekomen, dus ik zou even kijken of er een geupdate versie van het Gruppled theme te vinden is.
Om van het driehoekje af te komen als je geen clear knopje hebt op je lockscreen moet je de applicatie die de push-melding heeft gekregen even openen, dan verdwijnt het driehoekje.
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom er steeds bij een oproep in beeld komt: doorschakeling actief, en ik steeds weer dit scherm moet sluiten voor ik verder kan met bijvoorbeeld opnemen of juist weigeren?
Ik kan het niet zo goed vinden..
In retrospect, it was inevitable
Ja dat krijg ik ook. Super irritant-Cyril- schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 11:45:
Zou iemand mij kunnen vertellen waarom er steeds bij een oproep in beeld komt: doorschakeling actief, en ik steeds weer dit scherm moet sluiten voor ik verder kan met bijvoorbeeld opnemen of juist weigeren?
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
http://kaputik.com/?p=847
Maar ipv de ##002# doe je ##004# voor NL providers (KPN, T-Mobile etc)
Eventueel kun je ook op Cydia een fix vinden (gsmforwardfix ofzo).
Wat fix je precies met die code? Gaat je wisselgesprek dan ook uit?Nitai schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 13:42:
http://kaputik.com/?p=847
Anoniem: 29435
help...mijn iphone geeft alleen plaatsje 'connect USB aan Itunes'.
Vervolgens in herstelmodus zegt hij steeds 'error code 9' en iphone doet het dus niet.
Iemand idee?
Vervolgens in herstelmodus zegt hij steeds 'error code 9' en iphone doet het dus niet.
Iemand idee?
Heb je je iPhone gejailbreaked? Dan kan hij dat inderdaad doen en zou moet je je vraag even in het [iPhone & iPod Touch] Jailbreaken topic neerleggenAnoniem: 29435 schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 15:19:
help...mijn iphone geeft alleen plaatsje 'connect USB aan Itunes'.
Iemand idee?
[ Voor 11% gewijzigd door WoBaDijk op 27-01-2010 15:48 ]
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Ok, ik heb weer wat vreemds... ik had gewoon photoshop app geinstalleerd, en er is nu een update voor uit, maar die kan ik niet installeren, want ik moet het itunes wachtwoord van een vriend van me installeren, omdat hij schijnbaar een keer op mijn laptop op zijn itunes heeft gezeten, heb ik ook zooi van zijn account ofzo. Hoe krijg ik dit eraf? 
(Ja, ik kan het wachtwoord wel gewoon krijgen van em, maar ik wil gewoon niks met zijn account in mijn telefoon / laptop / itunes hebben).

(Ja, ik kan het wachtwoord wel gewoon krijgen van em, maar ik wil gewoon niks met zijn account in mijn telefoon / laptop / itunes hebben).
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Bij Settings > Store > Sign Out?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Net dus een beetje de keynote gevolgd. Maar ik ben een beetje verbaasd dat er niets over de nieuwe iphone is gezegd. Houdt dat in dat deze er gewoon niet komt of hebben ze zoiets van die verkoopt toch wel dus die hoeven we niet zo groot aan te kondigen?
Sinds wanneer worden nieuwe iPhone's in januari aangekondigd?dangerpaki schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:10:
Net dus een beetje de keynote gevolgd. Maar ik ben een beetje verbaasd dat er niets over de nieuwe iphone is gezegd. Houdt dat in dat deze er gewoon niet komt of hebben ze zoiets van die verkoopt toch wel dus die hoeven we niet zo groot aan te kondigen?
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Inderdaad, ik verwacht deze eigenlijk pas in het voorjaar of misschien zomer (mei-juni-juli).fsfikke schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 22:15:
[...]
Sinds wanneer worden nieuwe iPhone's in januari aangekondigd?
ipad ismad. Kiek ons eens hip zijn met ons iPad op zakformaat!
@#@$, moet.hebben.ipad...
@#@$, moet.hebben.ipad...
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
En dan is het nog de vraag of er niet alleen een firmware update komt! FW4.0.....Ruubster schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 23:12:
[...]
Inderdaad, ik verwacht deze eigenlijk pas in het voorjaar of misschien zomer (mei-juni-juli).
ehhhh..HOI
Belangrijkste verschil zou denk ik zijn 4g-ondersteuning. Misschien een front-camera, alhoewel dat ik nooit iemand zie videobellen, en ik weet niet of ze de normale camera kunnen verbeteren (aangezien veel mensen op internet commentaar geeft dat meer pixels geen verschil geeft). Misschien andere lens, of een flitser erop.Michie23 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:44:
Ja want wat zou er qua hardware verbeterd moeten worden?
Maar 4g hebben we nog niet in Nederland, en om nu alleen voor een camera een nieuwe iphone uit te laten brengen, lijkt me niet echt makkelijk. Ze zullen bij een nieuwe release wel gelijk ook meer intern geheugen erin duwen, en misschien dan misschien ook een eigen processor (aangezien ze die ene processorfabrikant hebben overgekocht in 2008).
En misschien dat ze ook gelijk overstappen op mini-usb, aangezien alle telefoonfabrikanten die afspraak hebben gemaakt.
^^ Niet helemaal hardware, maar ik hoop eigenlijk wel op zo'n mooie aluminium unibody. 64Gb geheugen zou ook niet vervelend zijn. OLED scherm voor betere batterij duur. Voice om emails/sms te dicteren (dat is eigenlijk software natuurlijk). Grotere batterij en een snellere processor zijn ook niet vervelend.
Micro-USB zul je bedoelen, lijkt me wel dat ze ook een keer die richting op moeten, anders zal de EU wel een keer gaan klagen. Maar de huidige connector heeft natuurlijk ook nog video en audio uit, plus nog wat extra opties dacht ik. Dat gaat allemaal niet lukken via micro-USB, dus ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken dan.Ruubster schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 09:53:
[...]
En misschien dat ze ook gelijk overstappen op mini-usb, aangezien alle telefoonfabrikanten die afspraak hebben gemaakt.
hmm... ik dacht even te gaan spelen met de ipad/iphone SDK, maar die kan je niet zomaar downloaden moet je weer 99 dollar voor dokken. Dat is een beetje duur voor gewoon eventjes ermee gaan spelen. Jammer want ik heb nu geen enkel idee of IK er wat mee kan met mijn beperkte kennis.
Dat bedoel iktroftnom schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:39:
[...]
Micro-USB zul je bedoelen, lijkt me wel dat ze ook een keer die richting op moeten, anders zal de EU wel een keer gaan klagen. Maar de huidige connector heeft natuurlijk ook nog video en audio uit, plus nog wat extra opties dacht ik. Dat gaat allemaal niet lukken via micro-USB, dus ben wel benieuwd hoe ze dat gaan aanpakken dan.
Denk dat ze niet zo snel een aluminium unibody maken, dat zal vooral het ontvangst verminderen. Alles wat geleidt, blokkeert signalen.Lt. Marx schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:24:
^^ Niet helemaal hardware, maar ik hoop eigenlijk wel op zo'n mooie aluminium unibody.
[ Voor 17% gewijzigd door Ruubster op 28-01-2010 10:52 ]
Anoniem: 116571
De iPhone gaat VOIP toestaan?
Bron
Net gesubmit aan de frontpage, en hij staat erop
Bron
Net gesubmit aan de frontpage, en hij staat erop
[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 116571 op 28-01-2010 12:29 ]
Anoniem: 116571
De gewone iPhone SDK kun je gratis downloaden hoor? Hierdangerpaki schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 10:46:
hmm... ik dacht even te gaan spelen met de ipad/iphone SDK, maar die kan je niet zomaar downloaden moet je weer 99 dollar voor dokken. Dat is een beetje duur voor gewoon eventjes ermee gaan spelen. Jammer want ik heb nu geen enkel idee of IK er wat mee kan met mijn beperkte kennis.
Je moet wel even een Apple Developer account aanmaken, en dan kun je hem gratis downloaden.. (De account is ook gratis).
Alleen de iPad SDK, dat is gewoon iPhone OS 3.2, die is nog Beta, en beta's zijn alleen toegankelijk voor betalende developers
Kost het nu geld om een developers account te openen en programmeren?
Ik heb een aantal ideeen die ik wil uitbrengen.
Dank, dan kan ik met een beetje geduld straks de 3.2 (als deze geen beta meer is) ook gewoon downloaden. Handig!Anoniem: 116571 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:32:
[...]
De gewone iPhone SDK kun je gratis downloaden hoor? Hier
Je moet wel even een Apple Developer account aanmaken, en dan kun je hem gratis downloaden.. (De account is ook gratis).
Alleen de iPad SDK, dat is gewoon iPhone OS 3.2, die is nog Beta, en beta's zijn alleen toegankelijk voor betalende developers
Edit: Meteen geregistreerd.
Readmobile625 schreef op donderdag 28 januari 2010 @ 12:45:
Kost het nu geld om een developers account te openen en programmeren?
Welles
Sedert maandag gaat mijn batterij 4 keer zo snel leeg.
Voor maandag kon ik zo'n dag of 3 - 4 op een batterijlading.
Nu kan ik amper een dag met een batterijlading.
ik heb geen speciale instellingen veranderd. Enkel 2 apps geïnstalleerd:
- Vandaag.be
- Chomp
Iemand enig idee wat de plotse daling in batterijduur kan veroorzaken?
Voor maandag kon ik zo'n dag of 3 - 4 op een batterijlading.
Nu kan ik amper een dag met een batterijlading.
ik heb geen speciale instellingen veranderd. Enkel 2 apps geïnstalleerd:
- Vandaag.be
- Chomp
Iemand enig idee wat de plotse daling in batterijduur kan veroorzaken?
Misschien een stomme vraag, maar heb je al eens een reboot gehad? Misschien hangt er ergens een proces.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.