Thanks.Vanx schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:00:
[...]
Ja met een jailbreak via backgrounder.
Ja zonder jailbreak met BeejiveIM of IM+, dacht dat ze alletwee ingebouwde browser hebben om linkjes te kunnen openen, iig een van de twee heeft het. Vrij dure apps.
Bestaat er eigenlijk ook al een mogelijkheid om muziek op je iPhone te zetten zonder dat je iTunes nodig hebt? Dus dat je iPhone via 'deze computer' kunt benaderen?
BlaBlaBla
Enige nadeel is de bar slechte geluidskwaliteit zowel door de telefoon speaker als door de bijgeleverde earphone.
Met gestrekt been.
Helaas, dat gaat niet lukken, bij geen enkele iPod/iPhone overigens. Wat wel werkt: iTunes openen en dan je MP3's meteen van de verkenner naar de iPhone slepen.Strider schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 23:04:
[...]
Thanks.
Bestaat er eigenlijk ook al een mogelijkheid om muziek op je iPhone te zetten zonder dat je iTunes nodig hebt? Dus dat je iPhone via 'deze computer' kunt benaderen?
Is mij nooit opgevallen eigenlijk, vind het niet slechter dan m'n vorige telefoon (Sony Ericsson k850i).artbij schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 07:10:
Enige nadeel is de bar slechte geluidskwaliteit zowel door de telefoon speaker als door de bijgeleverde earphone.
[ Voor 42% gewijzigd door ijskonijn op 21-10-2009 08:50 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Via de verkenner gaat het niet nee, maar er zijn wel andere applicaties die hetzelfde doen als iTunes. Zelfs WinAmp heeft iPod ondersteuning tegenwoordig.ijskonijn schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 08:48:
[...]
Helaas, dat gaat niet lukken, bij geen enkele iPod/iPhone overigens. Wat wel werkt: iTunes openen en dan je MP3's meteen van de verkenner naar de iPhone slepen.
Read the code, write the code, be the code!
Ja ik vind ook dat de telefoon "slap" trilt. Heb nog geen oplossing..martijn007 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 01:22:
Heb mijn iPhone nu ongeveer twee weken. Ben er erg tevreden mee, super telefoon en het 3G netwerk van T-Mobile valt me tot nog toe niet tegen. Wat me wel is opgevallen is dat de trilfunctie het niet haalt bij mijn oude Nokia 6230. Heb nu al meerdere gesprekken gemist omdat ik de telefoon niet voelde. Hebben meer mensen hier ervaring / problemen mee?
@ZpAz eBuddy kan inderdaad ook, met de instelling "nooit" afmelden. eBuddy heeft alleen wel een serieus beveiligingslek (je wachtwoorden worden in plaintext over wifi geknald). Dit wordt gefixed in de nieuwe versie.
Voor meer info google: Oth3lo. Die is ook al bezig met een iPhone firewall, tegen al die tracking apps die alle info van je telefoon doorsturen.
eBuddy had toch maar een maximum limiet van 30 minuten? Als je eBuddy afsluit, meldde hij zich na 30 minuten automatisch af. Of is die onderhand opgeheven?Vanx schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:18:
[...]
Ja ik vind ook dat de telefoon "slap" trilt. Heb nog geen oplossing..
@ZpAz eBuddy kan inderdaad ook, met de instelling "nooit" afmelden. eBuddy heeft alleen wel een serieus beveiligingslek (je wachtwoorden worden in plaintext over wifi geknald). Dit wordt gefixed in de nieuwe versie.
Voor meer info google: Oth3lo. Die is ook al bezig met een iPhone firewall, tegen al die tracking apps die alle info van je telefoon doorsturen.
Edit: Gecontroleerd, maar de limiet staat nog steeds op 30 minuten. Dat is echt te weinig vind ik
Bij Beejive is dit 7 dagen, daarom ben ik voor Beejive gegaan (en ook voor landscape toetsenbord en omdat toen de push functionaliteit van eBuddy nog niet 100% was). Beejive is inderdaad aan de prijzige kant maar het geld zeker wel waard
[ Voor 8% gewijzigd door ijskonijn op 21-10-2009 14:53 ]
Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81
Oh dan ben ik in de war met de nieuwe ebuddy, als het goed is ondersteund die altijd online.ijskonijn schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 14:36:
[...]
eBuddy had toch maar een maximum limiet van 30 minuten? Als je eBuddy afsluit, meldde hij zich na 30 minuten automatisch af. Of is die onderhand opgeheven?
Edit: Gecontroleerd, maar de limiet staat nog steeds op 30 minuten. Dat is echt te weinig vind ik
M.a.w.: als dat nummer belt, weigert de iPhone het gesprek automatisch.
Samsung S23 Ultra 256GB
Anoniem: 240966
Als ik aan het bellen ben gaat 3g (internet) uit, maar na het bellen niet uit zichzelf weer aan.
Nu moet ik eerst handmatig 3g uitzetten en vervolgens weer aan.
Ik heb een 3GS met 3.1.2
Nee, daarvoor moet je bij je provider zijn.wvexeltweakers schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:50:
Is het mogelijk om een telefoonnummer te blokkeren op een iPhone 3G?
Balen....op mijn Nokia ging dat wel, en dat is weleens handig.MrAcid schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:56:
[...]
Nee, daarvoor moet je bij je provider zijn.
Samsung S23 Ultra 256GB
Anoniem: 320247
Bij IMAP heb ik wel dat e-mails niet op de iPhone verwijderd kunnen worden en dan een foutmelding geven, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Indien je op hotmail dagelijks 15 e-mails krijgt, en zowel op de PC als op je iPhone (één-voor-één handmatig) je e-mails moet verwijderen, dan is dat wel erg vervelend.
Wat voor foutmelding krijg je dan? Wat voor IMAP account is het?Anoniem: 320247 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 19:40:
Hebben jullie ook dat hotmail e-mails niet automatisch gesynchroniseerd worden? In tegenstelling tot bij standaard IMAP-accounts. Je dient bij hotmail de oude e-mails handmatig te verwijderen.
Bij IMAP heb ik wel dat e-mails niet op de iPhone verwijderd kunnen worden en dan een foutmelding geven, maar daar heb ik niet zo'n probleem mee.
Dat komt waarschijnlijk omdat Hotmail alleen POP-ondersteuning heeft en geen IMAP. Dus dan kun je beter overstappen naar Gmail o.i.d.Indien je op hotmail dagelijks 15 e-mails krijgt, en zowel op de PC als op je iPhone (één-voor-één handmatig) je e-mails moet verwijderen, dan is dat wel erg vervelend.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
De foutmelding is: Bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus 'Prullenmand'
De overstap naar een andere mail provider is natuurlijk erg gemakkelijk te zeggen, maar ik zit al sinds 1999 bij Hotmail voor mijn persoonlijke e-mail en zou daar gewoon graag bij blijven.
Tuurlijk kan dat wel. Met de jailbreak app iBlacklist.wvexeltweakers schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:50:
En hebben jullie nog suggesties voor het importeren van een telefoonlijst van 550 telefoonnummers vanaf .csv naar de iPhone?
Importeren in Address Book en syncen maarAnoniem: 320247 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:23:
En hebben jullie nog suggesties voor het importeren van een telefoonlijst van 550 telefoonnummers vanaf .csv naar de iPhone?
Edit: Bij nader inzien was daar wel nog een omweg voor nodig - volgens mij heb ik destijds Thunderbird gebruikt.
[ Voor 16% gewijzigd door Zpottr op 21-10-2009 20:26 ]
Zoef
Maar wat voor IMAP-account is dat dan?Anoniem: 320247 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:05:
Dank voor je reactie.
De foutmelding is: Bericht kan niet worden verplaatst naar de postbus 'Prullenmand'
Dat snap ikDe overstap naar een andere mail provider is natuurlijk erg gemakkelijk te zeggen, maar ik zit al sinds 1999 bij Hotmail voor mijn persoonlijke e-mail en zou daar gewoon graag bij blijven.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Nou, ik bedoelde bij welke aanbieder, Gmail, Hotmail, provider etc. Maar dat gaat hier dus niet opAnoniem: 320247 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:32:
Ik snap je vraag niet echt, mijn IMAP-account is een account gemaakt op een Plesk server, dus Linux, qmail, courier-imap, e.d. Ik hoop dat ik je vraag hiermee correct heb beantwoord.
Doe ik de eerste vraagAnoniem: 320247 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 20:23:
Gesprekken opnemen is zeker nog niet mogelijk?
Het kan zelfs met jailbreak apps niet (behalve in Israël
Anoniem: 172906
Uiteraard lukt het om muziek over te zetten zonder iTunes. Gebruik het gratis programma SHAREPODwackmaniac schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 09:47:
[...]
Via de verkenner gaat het niet nee, maar er zijn wel andere applicaties die hetzelfde doen als iTunes. Zelfs WinAmp heeft iPod ondersteuning tegenwoordig.
Kan wel zo zijn maar je moet wel iTunes geinstalleerd hebben hoor, kijk hier maar.Anoniem: 172906 schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 07:36:
[...]
Uiteraard lukt het om muziek over te zetten zonder iTunes. Gebruik het gratis programma SHAREPOD
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Is er een manier om dat toch nog iets beters te krijgen? Want ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel zat wordt als ik gewoon geen gebruik kan maken van de foon.
Wat me verder opvalt. Als ik een streaming radio luister en de verbinding valt (weer) weg moet ik iedere keer de telefoon uit me zak halen om weer op "play" te drukken. Nu kan ik dat wel 1 keer hebben. Maar als je in 15 minuten streaming radio 15 keer de telefoon moet unlocken om op play te drukken is ook niet echt relaxed. Is er een andere streaming mogelijkheid dat wel gewoon als de buffer leeg is door blijft spelen totdat er weer data binnenkomt?
Verder nog een probleem. Als ik uitzendinggemist wil kijken heb ik daar op mijn WiFi totaal geen problemen mee, maar als ik wil streamen over 3g krijg ik helemaal niets te zien.Als ik langer dan 6 minuten wacht valt hij weer terug in het beginscherm van uitzendinggemist. Heeft iemand daar een oplossing voor?
Verder ben ik heel erg tevreden met de IPhone, maar deze punten doen me soms toch een beetje huilen.
Ik werk in Amsterdam en daar zou je toch wel verwachten dat je dan het onderste uit de kan kan halen met de foon
Als de buffer leeg is en er komt geen data binnen, wat zou de iPhone dan moeten spelen?TokkieB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:51:
[...]
Is er een andere streaming mogelijkheid dat wel gewoon als de buffer leeg is door blijft spelen totdat er weer data binnenkomt?
Overigens ligt de oorzaak jouw problemen volgens mij eerder bij je provider dan bij de iPhone.
Nederlands is makkelijker als je denkt.
vooghel schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:26:
[...]
Als de buffer leeg is en er komt geen data binnen, wat zou de iPhone dan moeten spelen?
Zoef
Ik heb hetzelfde, maar als mijn radio stopt, werkt de play knop ook niet. Zelfs via de wifi blijft ie dan eindeloos bufferen. Gereed drukken en dan weer 3FM selecteren fixed het... (dit is zo op 3.0/3.1/3.1.2)TokkieB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 09:51:
Wat me verder opvalt. Als ik een streaming radio luister en de verbinding valt (weer) weg moet ik iedere keer de telefoon uit me zak halen om weer op "play" te drukken. Nu kan ik dat wel 1 keer hebben. Maar als je in 15 minuten streaming radio 15 keer de telefoon moet unlocken om op play te drukken is ook niet echt relaxed. Is er een andere streaming mogelijkheid dat wel gewoon als de buffer leeg is door blijft spelen totdat er weer data binnenkomt?
Volgens mij kan je via je de afstandbediening door te drukken op het middelste knopje ook "play" doen.
Ik heb mijn hoop gevestigd op de FM-applicate van Apple. Tot dan houd ik het bij mijn eigen muziek.
Als 3G uit gaat tijdens het bellen, betekent dat dat je geen 3G verbinding hebt op dat moment. Alleen op gsm/gprs signaal gaat het 'internet' gedeelte uit. Je ziet het gprs symbool dan verdwijnen tijdens het bellen. Dat komt omdat er niet tegelijkertijd data en bellen over die verbinding kan. Dat kan bij 3G echter wél en dus blijft 3G normaliter gewoon zichtbaar (of gaat niet 'uit') als je op een 3G verbinding belt.Anoniem: 240966 schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:55:
Ik zit met een 'probleem';
Als ik aan het bellen ben gaat 3g (internet) uit, maar na het bellen niet uit zichzelf weer aan.
Nu moet ik eerst handmatig 3g uitzetten en vervolgens weer aan.
Ik heb een 3GS met 3.1.2
Sinds firmware 2.nogwat geloof ik heeft Apple wat gedaan aan de vele 'dropped calls' die gebruikers hadden. Dat had te maken met een gebrekkige of slechte 3G verbinding tijdens het bellen, als de iPhone dan tijdens het bellen de 3G verbinding verloor, werd je gesprek verbroken. Apple heeft het dacht ik zo veranderd, dat zodra je begint met bellen op een 3G signaal, de iPhone eerst checked of die 3G verbinding wel sterk genoeg is, zo niet, dan switched de iPhone eerst naar een gewoon gsm signaal en pleegt vervolgens pas je belletje. Dat de iPhone niet direct daarna weer teruggaat naar 3G heeft er gewoon mee te maken dat de iPhone niet zo geweldig is met 3G netwerk oppikken, volgens sommigen.
Ik kan op meerdere, exact dezelfde plekken een continu switchen meemaken tussen gsm/gprs en 3G en 'geen service'. De telefoon kantelen, bijvoorbeeld, kan er dan al voor zorgen dat ik 3G verlies..
[ Voor 33% gewijzigd door autoreverse op 22-10-2009 19:26 ]
iBlacklistwvexeltweakers schreef op woensdag 21 oktober 2009 @ 18:50:
Van de Apple website:
Wellicht het meest gemakkelijke 'probleem' van de dag om op te lossen. Maar hoe gaan jullie naar vorig/volgend nummer met de knoppen op de headset? Ik krijg enkel play/pause voor elkaar...Dit kun je allemaal doen met deze handige afstandsbediening:*
Het volume afstellen door op de + en - knoppen te drukken.
Het afspelen van muziek en video bedienen — waaronder afspelen/pauzeren en volgende/vorige — door op de middenknop te drukken.
Gesproken memo's opnemen op ondersteunde apparatuur.
Gesprekken beantwoorden en beëindigen.
vorige is 3x drukken op de middenknop
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
2 keer drukken voor het volgende nummer, 3 keer drukken voor het vorige. Volume zou ik niet weten hoe dat moet, of is dat een nieuwe functie voor de 3GS?ceelcoumans schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:11:
Na enkele weken gebruik van mijn 3GS incl. meegeleverde headset kom ik erachter dat ik niet alle functies kan benutten.
Van de Apple website:
[...]
Wellicht het meest gemakkelijke 'probleem' van de dag om op te lossen. Maar hoe gaan jullie naar vorig/volgend nummer met de knoppen op de headset? Ik krijg enkel play/pause voor elkaar...
Dankjewel (ook Jeroen), het kon ook eigenlijk niet anders dan dat het zo simpel wasaerofreak schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:15:
volgende is 2x drukken op de middenknop
vorige is 3x drukken op de middenknop
@Jeroen: ja ik geloof dat de 3GS met een andere headset wordt geleverd, hier zitten knoppen voor volumeregeling op.
[ Voor 14% gewijzigd door marcelcee op 22-10-2009 22:25 ]
Okay, moet ik hem dus maar proberen te gaan jailbreaken :-) ff inlezen dus :_0Zpottr schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 11:33:
[...]
ik denk dat hij bedoelt "blijf in play-mode" tot er weer data binnenkomt. En om daar maar even antwoord op te geven: dat soort instellingen zijn er niet, in ieder geval niet op een niet-jailbroken device.
Als je vlug bent met kabels inpluggen moet het binnen de minuut te doen zijnTokkieB schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 22:32:
[...]
Okay, moet ik hem dus maar proberen te gaan jailbreaken :-) ff inlezen dus :_0
Niemand?Spike_wolf schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 21:39:
Zijn er meer mensen die niet kunnen updaten met hun 3Gs?
Ik heb nergens last van en zit nu op 3.2.1 (werkt prima voor mij, geen problemen mee, niet zeuren).
M'n ma daarentegen zit nu op 3.0 en kan NIET udpaten (ze draait windows vista met nieuwste iTunes).
Ze krijgt al sinds 3.1 iedere keer de melding dat er een update is voor haar iPhone, maar nadat deze gedownload en uitgepakt is krijgt ze de melding dat 'this device is not eligible for this update'.
De iPhone is in originele staat, niet Jailbroaken ofzo.
Kan op t net niet echt andere mensen met dit probleem. alleen mensen die zeuren dat ze bij moet zijn dat ie niet wil updaten
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Hmm, iPhone uit, Homeknop ingedrukt houden dan de USB aansluiten (inhouden totdat je usb-kabel+itunes logo in beeld ziet). Dan gaat iTunes zelf opzoek naar de firmware versie en restored ie met de nieuwste.
Zo geef je iTunes even een "schop" in de goeie richting.
Hiermee gaan er geen gegevens verloren?Vanx schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 19:20:
[...]
Hmm, iPhone uit, Homeknop ingedrukt houden dan de USB aansluiten (inhouden totdat je usb-kabel+itunes logo in beeld ziet). Dan gaat iTunes zelf opzoek naar de firmware versie en restored ie met de nieuwste.
Zo geef je iTunes even een "schop" in de goeie richting.
Dan ga ik haar zo even instrueren om dat te doen
Humankind… be both.
Anoniem: 240966
Bedankt voor je toelichtingautoreverse schreef op donderdag 22 oktober 2009 @ 19:17:
[...]
Als 3G uit gaat tijdens het bellen, betekent dat dat je geen 3G verbinding hebt op dat moment. Alleen op gsm/gprs signaal gaat het 'internet' gedeelte uit. Je ziet het gprs symbool dan verdwijnen tijdens het bellen. Dat komt omdat er niet tegelijkertijd data en bellen over die verbinding kan. Dat kan bij 3G echter wél en dus blijft 3G normaliter gewoon zichtbaar (of gaat niet 'uit') als je op een 3G verbinding belt.
Sinds firmware 2.nogwat geloof ik heeft Apple wat gedaan aan de vele 'dropped calls' die gebruikers hadden. Dat had te maken met een gebrekkige of slechte 3G verbinding tijdens het bellen, als de iPhone dan tijdens het bellen de 3G verbinding verloor, werd je gesprek verbroken. Apple heeft het dacht ik zo veranderd, dat zodra je begint met bellen op een 3G signaal, de iPhone eerst checked of die 3G verbinding wel sterk genoeg is, zo niet, dan switched de iPhone eerst naar een gewoon gsm signaal en pleegt vervolgens pas je belletje. Dat de iPhone niet direct daarna weer teruggaat naar 3G heeft er gewoon mee te maken dat de iPhone niet zo geweldig is met 3G netwerk oppikken, volgens sommigen.
Ik kan op meerdere, exact dezelfde plekken een continu switchen meemaken tussen gsm/gprs en 3G en 'geen service'. De telefoon kantelen, bijvoorbeeld, kan er dan al voor zorgen dat ik 3G verlies..
Bedankt
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
DIt zou een oplossing zijn, maar ik wil nu net niet dat ik dan geen SMS of telefoon kan krijgen.Gunner schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:28:
Telefoon in vliegtuigmode zetten?
Het is dus zo dat ik alleen maar geen mails wil binnen krijgen.
Toch bedankt voor de reactie.
Anoniem: 172906 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:28:
Ik ben op zoek naar een programma dat al mijn connecties automatisch kan afsluiten (3G, EDGE, WiFi, ...). Ik heb mijn Jailbreak iPhone ingesteld om autmatisch mails binnen te halen. Dat is zeer handig alleen krijg ik er 's nachts ook binnen en dat stoort wel mijn nachtrust. Ik zou manueel dit kunnen uitzetten, maar heb een ergens gelezen dat dit ook automatisch kan uitgeschakeld worden. Heeft er misschien iemand een idee hoe dit noemt of kent iemand een andere oplossing.
Bedankt
euh... dus je wil 's nachts wél wakker worden door een telefoontje of sms? Volgens mij kun je 'verkeerde' apn intstellingen inladen in de iPhone, moet je even googlen op 'fake apn settings iPhone'. Daarnaast, als je jailbreaked, kun je dmv het programma SBSettings 3G/WiFi/EDGE/GPRS los van elkaar uitzetten of activeren.Anoniem: 172906 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:35:
[...]
DIt zou een oplossing zijn, maar ik wil nu net niet dat ik dan geen SMS of telefoon kan krijgen.
Het is dus zo dat ik alleen maar geen mails wil binnen krijgen.
Toch bedankt voor de reactie.
[ Voor 14% gewijzigd door autoreverse op 24-10-2009 13:39 ]
Als ik het zo goed lees, dan zoekt ie volgens mij een programma waarin dit automatisch gebeurd, dus ik denk dat je dan instelt dat ie van 23 tot 8 internet uitzet. Denk niet dat er dergelijke programma's bestaan, wel jammer, want zoiets zoek ik eigenlijk ook.autoreverse schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:38:
[...]
[...]
euh... dus je wil 's nachts wél wakker worden door een telefoontje of sms? Volgens mij kun je 'verkeerde' apn intstellingen inladen in de iPhone, moet je even googlen op 'fake apn settings iPhone'. Daarnaast, als je jailbreaked, kun je dmv het programma SBSettings 3G/WiFi/EDGE/GPRS los van elkaar uitzetten of activeren.
Als je daarna kiest voor backup terugzetten niet. Maar het duurt wel even. Alles moet terug gesynchroniseerd worden.Spike_wolf schreef op vrijdag 23 oktober 2009 @ 21:15:
[...]
Hiermee gaan er geen gegevens verloren?
Dan ga ik haar zo even instrueren om dat te doen
Anoniem: 104562
Jammer dat dit soort tools niet beschikbaar zijn zonder jailbraik.autoreverse schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 13:38:
Daarnaast, als je jailbreaked, kun je dmv het programma SBSettings 3G/WiFi/EDGE/GPRS los van elkaar uitzetten of activeren.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Het is haar gelukt.Vanx schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 16:26:
[...]
Als je daarna kiest voor backup terugzetten niet. Maar het duurt wel even. Alles moet terug gesynchroniseerd worden.
Thanks.
Humankind… be both.
Enerzijds wel, anderzijds is het hebben van dit soort tooltjes wat de iPhone zo'n succes maakt. Ik krijg m'n iPhone regelmatig terug tijdens een rondje "mag ik eens kijken" familie of vrienden met het schermpje van SBSettings op het scherm. Niemand, maar dan ook niemand, snapt wat dat is, wat het doet, en hoe je het weer weg krijgt. Een app installeren en muziek vanuit iTunes slepen is toch wel rocket-sience en ingewikkeld genoeg voor de gemiddelde niet in tweaks-geinteresseerde, gebruiker. En daar richt de iPhone zich op. Iedereen kan met zo'n ding omgaan zonder tweaks.Gunner schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 17:58:
[...]
Jammer dat dit soort tools niet beschikbaar zijn zonder jailbraik.
[ Voor 7% gewijzigd door autoreverse op 24-10-2009 18:37 ]
Anoniem: 271406
[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 271406 op 25-10-2009 13:24 ]
Het is dus echt altijd slechter.het zijn allebei 1st generations en allebei met de 3.0 firmware. enige verschil is dat ze 8 en 16gb zijn. zijn daar misschien onderlinge verschillen in of heeft de leeftijd er iets mee te maken? dat er hardwarematige aanpassingen zijn geweest oid?Vanx schreef op dinsdag 20 oktober 2009 @ 14:24:
@Muselive, is het écht altijd slechter of valt het je meer op als het zo is? Volgens mij kan het met wifi alleen óf kapot zijn (geen verbinding) of werkend (wel verbinding). Niet half ofzo. Dit weet ik niet zeker.
Anoniem: 128560
Ik gebruik zelf al maanden het programma "MyProfiles". Werkt perfect!Anoniem: 172906 schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:28:
Ik ben op zoek naar een programma dat al mijn connecties automatisch kan afsluiten (3G, EDGE, WiFi, ...). Ik heb mijn Jailbreak iPhone ingesteld om autmatisch mails binnen te halen. Dat is zeer handig alleen krijg ik er 's nachts ook binnen en dat stoort wel mijn nachtrust. Ik zou manueel dit kunnen uitzetten, maar heb een ergens gelezen dat dit ook automatisch kan uitgeschakeld worden. Heeft er misschien iemand een idee hoe dit noemt of kent iemand een andere oplossing.
Bedankt
Bij mijn weten zit daar gewoon dezelfde wifi-chip in. Maar ik kan niet zeggen dat ik het bijgehouden heb sinds de eerste iphoneMuSeLive schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 13:56:
[...]
Het is dus echt altijd slechter.het zijn allebei 1st generations en allebei met de 3.0 firmware. enige verschil is dat ze 8 en 16gb zijn. zijn daar misschien onderlinge verschillen in of heeft de leeftijd er iets mee te maken? dat er hardwarematige aanpassingen zijn geweest oid?
Het enige wat ik kan bedenken is dat het softwarematig is, er zijn bugs gemeld met de wifi verbinding in 3.0. Waarschijnlijk heb jij er meer last van dan zij, maar logisch is het in ieder geval niet
Anoniem: 128560 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:24:
[...]
Ik gebruik zelf al maanden het programma "MyProfiles". Werkt perfect!
Anoniem: 212346
Ik gebruik thuis iTunes om muziek, apps enz. op de iPhone te zetten en te synchroniseren. Ik wil op mijn werk ook muziek op de iPhone zetten en gebruik daar SharePot voor. Werkt goed. Alleen wanneer ik nu thuis weer iTunes gebruik, gooit die de muzien welke ik op mijn werk er op heb gezet met synchroniseren weer af. Wat kan ik doen om dat te voorkomen? Of hoe kan ik de muziek die er op mijn werk is op gezet, thuis via iTunes op de HD zetten zodat iTunes ook weer compleet is?
Alvast bedankt voor het meedenken.
'Thuis' voordat je iTunes start, eerst sharepod draaien --> Copy to PC (eerst songs selecteren) --> map kiezen + vinkje bij: neem op in iTunes LibraryAnoniem: 212346 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 07:42:
Ik gebruik thuis iTunes om muziek, apps enz. op de iPhone te zetten en te synchroniseren. Ik wil op mijn werk ook muziek op de iPhone zetten en gebruik daar SharePot voor. Werkt goed. Alleen wanneer ik nu thuis weer iTunes gebruik, gooit die de muzien welke ik op mijn werk er op heb gezet met synchroniseren weer af. Wat kan ik doen om dat te voorkomen? Of hoe kan ik de muziek die er op mijn werk is op gezet, thuis via iTunes op de HD zetten zodat iTunes ook weer compleet is?
Anoniem: 244058
- Is het mogelijk om je startscherm handmatig op slot te zetten - zeg maar zoals bij Nokia menu *. Of kan het alleen maar automatisch, wat ie standaard na 1 minuut doet en die je kunt wijzigen. Vindt het wel makkelijk dat als ik hem in mijn zak stop na de laatste handeling ik gelijk het scherm op slot kan zetten.
Dat kan door de powerknop in te drukken (knop aan de bovenkant) of bedoel je iets anders?Anoniem: 244058 schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:17:
Net een iPhone 3GS 32GB aangeschaft na jaren Nokia... Denk dat de vraag al eens gesteld is maar kwam met de zoekfunctie niet tot een antwoord.
- Is het mogelijk om je startscherm handmatig op slot te zetten - zeg maar zoals bij Nokia menu *. Of kan het alleen maar automatisch, wat ie standaard na 1 minuut doet en die je kunt wijzigen. Vindt het wel makkelijk dat als ik hem in mijn zak stop na de laatste handeling ik gelijk het scherm op slot kan zetten.
Spuit elf dus....
[ Voor 26% gewijzigd door L-VIS op 27-10-2009 13:27 ]
Je kan gewoon naar 3.0.1 via DFU modus en een handmatig gedownloade .ipsw. Pas op, want als je verkeerd klikt is je unlock verloren.barzi schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:07:
Is het mogelijk om een iPhone 3G met 2.2.1 te updaten naar 3.0.1? En hoe gaat dit dan? Ik neem aan dat als ik op de update knop druk in iTunes, dat de iPhone gelijk geupdate wordt naar de aller nieuwste versie (3.1.2?). Ik wil dat dus niet (niet meer te unlocken). Ik wil dus naar 3.0.1 (die is wel te unlocken, toch?).
Bedoel je hiermee de shift + herstel methode? En dan de .ipsw van apple aanklikken (3.0.1)?Vanx schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:34:
[...]
Je kan gewoon naar 3.0.1 via DFU modus en een handmatig gedownloade .ipsw. Pas op, want als je verkeerd klikt is je unlock verloren.
Ja dat is de juiste methode.barzi schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:59:
[...]
Bedoel je hiermee de shift + herstel methode? En dan de .ipsw van apple aanklikken (3.0.1)?
Ja, maar je iphone moet in DFU modus zijn om die 3.0.1 aan te klikkenbarzi schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:59:
[...]
Bedoel je hiermee de shift + herstel methode? En dan de .ipsw van apple aanklikken (3.0.1)?

Het is eigenlijk alleen goed als ik het microfoontje recht voor mn mond hou.
[ Voor 12% gewijzigd door Cozm0 op 28-10-2009 14:44 ]
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Anoniem: 212346
Werkte toppie, bedankt.yeahbaby schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 10:32:
[...]
'Thuis' voordat je iTunes start, eerst sharepod draaien --> Copy to PC (eerst songs selecteren) --> map kiezen + vinkje bij: neem op in iTunes Library
Anoniem: 320899
Is dit ook het geval met de 3Gs?
En hoe kan ik ervoor zorgen dat de kwaliet wat beter word zonder het ding te hoeven jailbreaken of de filmpjes te moeten downloaden?
Met veel illusie geinstalleerd op m'n 3.1.2 JB 3GS, maar van profiel wisselen ho maar. Nu las ik dat meer mensen dit probleem op 3.1 hadden. Dus mocht het bij jou wel werken op 3.1, dan hoor ik dat graag en zo niet, dan zou ik maar uitkijken met upgraden.Anoniem: 128560 schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 14:24:
[...]
Ik gebruik zelf al maanden het programma "MyProfiles". Werkt perfect!
Volgens mij haalt de Iphone via Wifi wel betere kwaliteit filmpjes binnen. Zonder Jailbreak is hier volgens mij niets aan te doen. Met Jailbreak kun je 3G Unrestrictor installeren en daarmee je telefoon wijsmaken dat die via wifi een connectie maakt.Anoniem: 320899 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 16:55:
Ik heb hier ook een iphone 3G en ik heb hier met youtube echt crap kwaliteit tegenover mij htc toch pro 2..
Is dit ook het geval met de 3Gs?
En hoe kan ik ervoor zorgen dat de kwaliet wat beter word zonder het ding te hoeven jailbreaken of de filmpjes te moeten downloaden?
[ Voor 39% gewijzigd door Blindfold op 29-10-2009 17:21 ]
Anoniem: 128560
[...]
Met veel illusie geinstalleerd op m'n 3.1.2 JB 3GS, maar van profiel wisselen ho maar. Nu las ik dat meer mensen dit probleem op 3.1 hadden. Dus mocht het bij jou wel werken op 3.1, dan hoor ik dat graag en zo niet, dan zou ik maar uitkijken met upgraden.
Ik draai 3.1.2 en heb totaal geen problemen met MyProfiles op mijn JB 3G. Profiles wisselen automatisch. Ik heb wel 's waar maar 2 profiles... NIGHT en SYSTEM DEFAULT. NIGHT staat ingesteld op 22:00 - 06:00. Standaard worden alle telefoontjes die ik tussen die tijden krijg doorverwezen naar mijn voicemail, tenzij het nummer in mijn "whitelist" staat.
Anoniem: 320899
Idd,is dit ook met de 3gs het geval?Blindfold schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:19:
Volgens mij haalt de Iphone via Wifi wel betere kwaliteit filmpjes binnen. Zonder Jailbreak is hier volgens mij niets aan te doen. Met Jailbreak kun je 3G Unrestrictor installeren en daarmee je telefoon wijsmaken dat die via wifi een connectie maakt.
Want de iphone word toch slomer als je hem jailbreaked?
Vind het wel vaag want met me touch pro 2 heb ik perfecte kwaliteit met zelfde netwerk.
Anoniem: 273106
Zo heeft iTunes weer oude gegevens (iPhone goed syncen zonder alles eraf en erop ) en ook de computer machtigen geen probleem mee gehad.
Wel beetje omslachtig en wat is een disfunctionerend programma is dat iTunes in dat opzicht toch!
Shame on you Apple!
Je vindt de optie niet in de iTunes Store, maar in het bestandsmenu van iTunes 'Store' (dus in het rijtje bestand, weergave, store, geavanceerd)Kn4kw0r5t schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:27:
Ik zie inderdaad dat je de computer zijn machtiging kan intrekken. Waar je het echter kunt resetten in het totaal zie ik niet.. Ik ben naar de iTunes store gegaan, en heb daar ook gezocht op authorizations. Maar waar dat moet zitten is me een raadsel.
Is restrictie van apple en dus softwarematig in youtube. Apple wil dat de ervaring met 3G even goed is als met wifi, dan moet dus de kwaliteit omlaag. In Nederland met ons redelijk snelle 3G netwerk is het de vraag of het nodig is.Anoniem: 320899 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:34:
[...]
Idd,is dit ook met de 3gs het geval?
Vind het wel vaag want met me touch pro 2 heb ik perfecte kwaliteit met zelfde netwerk.
Je 3GS wordt niet merkbaar langzamer van jailbreaken, check het jailbreak topic maar.
Nee, het gaat om het resetten van computers waar je bijv. niet meer bij kanautoreverse schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:15:
[...]
Je vindt de optie niet in de iTunes Store, maar in het bestandsmenu van iTunes 'Store' (dus in het rijtje bestand, weergave, store, geavanceerd)
Als er vijf apparaten zijn geautoriseerd, dan kan dat via iTunes Store --> Account --> Computerautorisaties (daar staat dan een knop achter). Het kan maar een keer per jaar, maar dit staat ook al in het artikel wat ik hiervoor had genoemd.Kn4kw0r5t schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 21:27:
Ik zie inderdaad dat je de computer zijn machtiging kan intrekken. Waar je het echter kunt resetten in het totaal zie ik niet.. Ik ben naar de iTunes store gegaan, en heb daar ook gezocht op authorizations. Maar waar dat moet zitten is me een raadsel.
[ Voor 5% gewijzigd door Hoedje op 29-10-2009 22:41 ]
Dit kan toch maar 1x per jaar of iets dergelijks? In ieder geval maar 1x in een bepaalde periode staat iets in mijn geheugen.Hoedje schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 22:37:
[...]
Nee, het gaat om het resetten van computers waar je bijv. niet meer bij kan.
[...]
Als er vijf apparaten zijn geautoriseerd, dan kan dat via iTunes Store --> Account --> Computerautorisaties (daar staat dan een knop achter).
Hij wordt eerder langzamer omdat je dan teveel troep mag en gaat installeren. Dingen zoals Winterboard maken het wel langzamer, maar zoveel scheelt dat ook weer niet op de 3GS, dus aan jou de keus.Anoniem: 320899 schreef op donderdag 29 oktober 2009 @ 17:34:
[...]
Idd,is dit ook met de 3gs het geval?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Uit de linker van deze gaatjes komt het geluid van de speaker van mijn iphone. Uit de rechter komt geen geluid. Is dit normaal ? of... ? En zo ja, weet iemand waar het roostertje aan de rechterkant dan voor dient ?
[ Voor 16% gewijzigd door pafdaddy op 30-10-2009 19:35 ]
Dit bericht kan oorzaak of gevolg zijn van misverstanden.
Dat is de microfoon.daanNL schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:40:
Aan de onderkant van de iphone (3gs) zijn twee roostertjes te zien aan weerszijden van de connector waar de oplader/usb in gaat.
Uit de linker van deze gaatjes komt het geluid van de speaker van mijn iphone. Uit de rechter komt geen geluid. Is dit normaal ? of... ? En zo ja, weet iemand waar het roostertje aan de rechterkant dan voor dient ?
De microfoon misschien?daanNL schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:40:
Aan de onderkant van de iphone (3gs) zijn twee roostertjes te zien aan weerszijden van de connector waar de oplader/usb in gaat.
Anoniem: 271406
daanNL schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 18:40:

Dus ja, het is een redelijk noob-vraag
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik vind alleen jammer dat door deze luidspreker alleen het geluid van het linker- of rechterkanaal komt. Misschien is het niet mogelijk dat de Iphone het geluid omzet naar mono-geluid als alleen de eigen luidspreker wordt gebruikt, maar sommige liedjes klinken dan wel erg anders, omdat dan bijvoorbeeld achtergrondzang wegvalt (of is er iets mis met mijn Iphone?). Stereo klinkt beter, maar als je maar 1 luidspreker hebt, maakt stereo of mono ook geen ene fluit meer uitDaedalus schreef op vrijdag 30 oktober 2009 @ 22:25:
Nu ja, die vraag wordt al sinds de eerste iPhone regelmatig gesteld door mensen die bang zijn dat hun net (destijds met veel moeite) geïmporteerde iPhone stuk was. Dat terwijl deze informatie ook bij Apple zelf te vinden is en in de topicstart staat:
[plaatje]
Dus ja, het is een redelijk noob-vraag
Anoniem: 180373
MAAR sinds gister ligt mn home button aan de onderkant een stuk lager, iemand hier ook ervaring mee?
waarschijnlijk is er iets mis met het veertje. "klikt" de homeknop nog wel?Anoniem: 180373 schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 08:10:
MAAR sinds gister ligt mn home button aan de onderkant een stuk lager, iemand hier ook ervaring mee?
Ik vrees dat je terug moet naar de winkel, gegarandeerd dat je homeknop écht kapot gaat binenkort (als het veertje eruit is).
Hmm.. mijn home-knop klikt ook niet. Of kan dat komen doordat ik er een krasbestendig-folielaagje overheen heb geplakt?Vanx schreef op zaterdag 31 oktober 2009 @ 11:45:
[...]
waarschijnlijk is er iets mis met het veertje. "klikt" de homeknop nog wel?
Ik vrees dat je terug moet naar de winkel, gegarandeerd dat je homeknop écht kapot gaat binenkort (als het veertje eruit is).

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.