Gunner schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:37:
[...]
Een Blackberry zou ik eerder geschikt vinden voor zakelijk gebruik dan een iPhone. iPhone is meer gericht op apps en games in een hip jasje gegoten. En push Exchange zal een BB ook vast prima kunnen.
klopt, pushmail is iets wat op een BB prima werkt...
er is wel 1 verschil met een BB telefoon tov iphone/windows mobile en google android telefoons....voor een BB heb je een Blackberry Enterprise Server nodig wil je je werk/exchange mail krijgen op je BB...om de losse licenties voor BB telefoons niet te vergeten
De baas wil opzich wel een test doen om te zien hoe functioneel een iphone/WM/android is voor zakelijk gebruik, 1 voordeel bij deze foons is dat je iig geen tussensoftware/licenties nodig hebt en direct op je exchange omgeving kan verbinden

(woord geld besparen hoort een manager graag natuurlijk)
Dit verhaal zorgde ervoor dat de IT manager opeens geïnteresseerd geraakt is..dus zodoende is hij nu met een iphone op de proppen gekomen (en zal collega vermoedelijk een WM/android gsm lenen) zodat we eens wat vergelijkingen kunnen maken
Zakelijk heeft de BB veel opties ware het niet dat bij de organisatie waar ik werk er niets mee gedaan wordt...simpel BB telefoon koppelen aan de mailbox en weg zijn ze..
Hoe dan ook, ik ben graag vrijwilliger om de iphone als test te doen, probeer graag nieuwe dingen uit en de iphone is nu eenmaal een grote speler in de gsm markt
moet zeggen dat ookal heb ik hem net paar uurtjes, het gebruiksgemak me nu al plezierig verrast (de accuduur alleen niet

)
[
Voor 4% gewijzigd door
yonexfreak op 04-12-2009 19:35
]