[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.121 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-07 23:04
Mike-Nikon schreef op zaterdag 28 november 2009 @ 11:38:
Ben je de melding op je iphone voor het doorschakelen ook zo beu ?
Telkens als je telefoon krijgt eerst een melding moeten weg drukken.

http://www.ruwebit.net/article/356

Bestandje pakken van je provider en installeren zoals staat beschreven.
Met als bonus het logo van je provider in de linkerhoek.

Werkt bij mij op de 3GS met laatste software en geen jailbreak.
Het logo krijg ik niet te zien, maar dat irritanjte doorschakel schermpje krijg ik niet meer :D

En daar ging het me om, bedankt!

Dat ik het logo van Vodafone niet te zien krijg zal wel komen doordat ik mijn iPhone gejailbreaked heb en MIM erop heb staan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Tot mijn grote schrik zag ik ineens lyrics in mijn muziekspeler bij een Scorpions nummer. Is dit nou iets vets van een 3GS? Of komt het door het liedje wat blijkbaar nog extra info heeft en had het altijd al op mn 3G gekund?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
MsG schreef op zondag 29 november 2009 @ 14:42:
Tot mijn grote schrik zag ik ineens lyrics in mijn muziekspeler bij een Scorpions nummer. Is dit nou iets vets van een 3GS? Of komt het door het liedje wat blijkbaar nog extra info heeft en had het altijd al op mn 3G gekund?
Was altijd al mogelijk. Als er lyrics in je MP3 tags zitten, dan zijn die zichtbaar als de seekbar ook zichtbaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Vind persoonlijk een kalender in mijn lockscreen erg handig. Vaak is dat alleen mogelijk met allerlei ingewikkelde tools. Vandaar dat ik deze Flickr photostream met jullie wil delen.

Voorbeelden:
Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3520/4046732086_e8c0a864fd_m.jpg Afbeeldingslocatie: http://farm3.static.flickr.com/2473/4046925795_18f1e430c2_m.jpg

Gewoon instellen als achtergrond en voila :)

Edit:
Nu met link: ;)
http://www.flickr.com/photos/loumanning/

[ Voor 7% gewijzigd door rvd50 op 29-11-2009 22:01 ]

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perzikvrucht
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-07 22:05
Weet iemand of je (en hoe) het kan uitzetten dat als je een liedje zoekt in het iPod programma, dat het programma de gevonden liedjes als playlist beschouwd? Dus stel ik heb 3 liedjes waar heart in voorkomt (daar zoek je dan op), dan zal hij alleen deze 3 liedjes gaan afspelen.

Hoe ik het wel: een liedje zoeken, en dat het programma daarna gewoon een liedje kiest van al mijn nummers. Dus stel ik heb 100 nummers en 3 met heart: ik klik 1 met heart aan, en dat het programma na dat liedje 1 van de andere nummers (van de 99) kiest (shuffle staat aan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-06 14:02
rodian50 schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:50:
Vind persoonlijk een kalender in mijn lockscreen erg handig. Vaak is dat alleen mogelijk met allerlei ingewikkelde tools. Vandaar dat ik deze Flickr photostream met jullie wil delen.

Voorbeelden:
[afbeelding] [afbeelding]

En wat is de link naar deze photostream? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

:) psst, volgens mij is het als grapje bedoeld.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiftyfive
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 14:07

Heb je toevallig het bestandje van Vodafone gedownload? Ik probeer het te downloaden maar krijg de melding dat downloaden tijdelijk niet gaat. Misschien kan je het ergens anders uploaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Gasbarroni schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:14:
[...]

En wat is de link naar deze photostream? :z
Sorry! Staat er nu bij!

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gasbarroni
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21-06 14:02
MsG schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:34:
:) psst, volgens mij is het als grapje bedoeld.
Je liet me echt even twijfelen dude }:O Thanks rodian best handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-07 12:13
fiftyfive schreef op zondag 29 november 2009 @ 21:54:
[...]

Heb je toevallig het bestandje van Vodafone gedownload? Ik probeer het te downloaden maar krijg de melding dat downloaden tijdelijk niet gaat. Misschien kan je het ergens anders uploaden?
Je hebt een mailtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-07 21:49
Mag ik het bestandje ook hebben ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ab2you
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 22-11-2023

De file voor KPN is nu ook niet tijdelijk beschikbaar,
kan iemand mij aan die file helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 22:02
Zpottr schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:57:
[...]

De mijne was een paar weekjes oud :)

Omruilen wordt dan wel lastig ben ik bang.
Beetje geduld wordt toch wel beloond. :p

Apple iPod USB Adapter voor €9,95 bij It's. Helaas waren ze niet op voorraad in Eindhoven (vader werkt in Eindhoven, dus geen extra kosten om naar It's te gaan). Ze krijgen 'm donderdag binnen. :)
Naar België rijden of laten verzenden kost ook weer geld, dus dit is net zo gemakkelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door loopezz op 30-11-2009 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69821

Ik heb ruim een jaar de iPhone 3G 16Gb, heeft heel erg goed gewerkt (gesprekken die niet wegvielen) en nu - sinds versie 3.x (ook de laatste) heb ik dat gesprekken na 1 minuut wegvallen. Erg irritant!

Ik heb de ena laatste firmware erop gezet en het leek allemaal super te gaan. Op mijn werk vandaag het gesprek na gesprek dat wegviel. Ik weet van mijn vorige telefoon dat de 3G dekking in dat pand bagger is. 2 pagina's terug las ik dat iemand hetzelfde probleem heeft en die heeft 3G uitstaan.

Ik heb het net ook uitgezet om eens een paar dagen ermee te draaien. Ben benieuwd.

Ik heb 2 vragen:

1) Heeft iemand dit probleem ook (gehad) en vervolgens gejailbreaked waarbij het probleem weg was?
2) Iemand met een 3GS die dit probleem kent? Anders ga ik dat ding omruilen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312647

weet iemand of er in de appstore een app is waarmee ik verschillende profielen kan instellen op mn iphone 3gs? Als ik het geluid helemaal uitzet voel ik dat zielige trillinkje niet zodat ik nogaleens wat mis.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:31
Iemand enig idee of er een gratis variant is op MyProfiles. Hiermee kon ik in een bepaalde tijd geluiden van bijvoorbeeld mijn mail uitzetten.

Ik wil 's nachts bereikbaar zijn per telefoon/sms maar mijn mail hoef ik niet te horen.
Nu ben ik een beetje tegen het kopen van iPhone applicaties (ook al zijn het kleine bedragen) dus ben op zoek naar een alternatief. Vele applicaties zijn er wel om de iPhone in airplane mode te zetten maar ik wil wel bereikbaar blijven.

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 08-06 04:07
Zoals vele andere toestellen heeft de iPhone 3GS een touchscreen.
Berichten op de telefoon maak je dan ook met deze feature.
Maar nu, zoals ik heb kunnen zien, zijn er een aantal standaard talen, voornamelijk Europese talen.
Ik heb niet kunnen zien dat andere talen dan deze beschikbaar waren, maar ongetwijfeld zullen deze ook nog wel te downloaden zijn en toe te passen op je iPhone.

Maar nu de hamvraag: Zijn Aziatische talen ook te gebruiken op de iPhone en is deze taal dan ook instelbaar als je touchscreen keyboard? Waarbij je ook daadwerkelijk de karakters kunt zien op je touchscreen keyboard.
En uiteraard, waar haal je dat vandaan?

Aantal telefoon winkels waar ik ben geweest kwamen ze hier niet over uit, het lukte ze wel om de taal te veranderen naar bijvoorbeeld Duits, maar dat was niet direct te zien op het touchscreen keyboard.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat het hele toestel van taal veranderd, enkel bijvoorbeeld bij het maken van een bericht of notitie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04
Als je gaat naar instellingen --> algemeen --> toetsenbord --> internationale versies, dan kun je verschillende Japanse en Chinese toetsenborden instellen. Je bent dus niet gebonden aan qwerty / qwertz o.i.d. Je kunt snel switchen middels het wereldbolletje op het toetsenbord. Het is onafhankelijk van de taal van het toestel. Voor de precieze werking en uitvoering van de verschillende toetsenborden kun je denk ik het beste zelf even kijken in een T-Mobile winkel of filmpjes opzoeken via Youtube.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
Hoedje schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 14:48:
Voor de precieze werking en uitvoering van de verschillende toetsenborden kun je denk ik het beste zelf even kijken in een T-Mobile winkel of filmpjes opzoeken via Youtube.
Was in 2 verschillende T-mobile winkels geweest, waarbij 1 winkel het demo model niet eens aan kon zetten en de andere winkel stond een demo aan, waardoor het toestel niet gebruikt kon worden.

Stel dat er de juiste taal niet bij staat, zijn deze apart te downloaden?

Ik heb een flink aantal winkels gehad en niet één kon het mij laten zien, dus heb nog altijd niets gekocht.
Is het te verwachten dit soort informatie in een applstore te vinden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:04
Talen zijn niet apart te downloaden. Maar er zijn wel veel talen beschikbaar :) Je zou ook kunnen kijken in een Apple Store. Als ze geen iPhone hebben liggen dan kun je een iPod touch uitproberen, die moet in principe dezelfde toetsenborden hebben.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ayera schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 15:25:
[...]

Was in 2 verschillende T-mobile winkels geweest, waarbij 1 winkel het demo model niet eens aan kon zetten en de andere winkel stond een demo aan, waardoor het toestel niet gebruikt kon worden.

Stel dat er de juiste taal niet bij staat, zijn deze apart te downloaden?

Ik heb een flink aantal winkels gehad en niet één kon het mij laten zien, dus heb nog altijd niets gekocht.
Is het te verwachten dit soort informatie in een applstore te vinden is?
Als je nu eerst eens vertelt in welke taal je zou willen typen...

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayera
Zpottr schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:10:
[...]

Als je nu eerst eens vertelt in welke taal je zou willen typen...
Zoals ik een vorige post heb aangegeven, wens ik Aziatische talen aan te kunnen, dus meer dan 1.
Om een kleine greep uit de selectie te nemen : Koreaans, Japans en Thai's zijn het belangrijkste op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Ayera schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 16:41:
[...]

Zoals ik een vorige post heb aangegeven, wens ik Aziatische talen aan te kunnen, dus meer dan 1.
Om een kleine greep uit de selectie te nemen : Koreaans, Japans en Thai's zijn het belangrijkste op dit moment.
Koreaans...

CHECK

Japans...

CHECK

Thais...

CHECK

Ik heb btw een beetje hetzelfde als dit filmpje: [YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JusYPx4VzZY]

Mijn auto brightness is een stuk donkerder dan mijn 3G, die was dan vaak juist lichter. Als ik autobrightness aan heb en ik druk op home, dan is mijn home screen vrij licht, maar na het unlocken gaat hij blijkbaar naar de autobrightness stand en wordt hij donkerder. Hebben jullie dit ook?

[ Voor 33% gewijzigd door MsG op 01-12-2009 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247

Hoe zijn de bluetooth ervaringen met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113273

Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je haarscheurtjes in je nieuwe iPhone krijgt? Lees dat het nog steeds voorkomt, maar over de exemplaren die heel blijven hoor je natuurlijk meestal niets. Kans 1 op 10 of 1 op 2? :) even ervan uit gaande dat het apparaat voorzichtig behandeld wordt en niet valt of iets dergelijks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Beide vragen komen goed overeen met wat ik wil weten voor ik over ga tot evt aanschaf.

Zit echt nog hevig te twijfelen.

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Laatst online: 03-04-2015
Anoniem: 113273 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:15:
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je haarscheurtjes in je nieuwe iPhone krijgt? Lees dat het nog steeds voorkomt, maar over de exemplaren die heel blijven hoor je natuurlijk meestal niets. Kans 1 op 10 of 1 op 2? :) even ervan uit gaande dat het apparaat voorzichtig behandeld wordt en niet valt of iets dergelijks..
Volgens mij komt het bij de 3GS stukken minder voor. Ik lees er op internet vrijwel niets over. 'K heb zelf ook een 3GS, m'n hele gezin, en veel mensen om me heen ook. Die hebben er allemaal geen last van. Bij de eerste 3G die ik had was het al raak.

Ik heb wel het één en ander gelezen over bruine vlekken bij de witte variant, maar dat is volgens mij alleen icm een hoesje wat er strak omheen zit.

De kans is lang geen 1 op 10, en al helemaal geen 1 op 2. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32373

rodian50 schreef op zondag 29 november 2009 @ 17:50:

Voorbeelden:
[afbeelding] [afbeelding]

Edit:
Nu met link: ;)
http://www.flickr.com/photos/loumanning/
handig, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Anoniem: 113273 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:15:
Volgens mij komt het bij de 3GS stukken minder voor. Ik lees er op internet vrijwel niets over. 'K heb zelf ook een 3GS, m'n hele gezin, en veel mensen om me heen ook. Die hebben er allemaal geen last van. Bij de eerste 3G die ik had was het al raak.

Ik heb wel het één en ander gelezen over bruine vlekken bij de witte variant, maar dat is volgens mij alleen icm een hoesje wat er strak omheen zit.

Hier wel een haarscheurtje, alhoewel bijna onzichtbaar. Zit bij de 3.5mm jack. Minimaal, en enkel zichtbaar als je weet dat 'ie er ook zit, maar toch jammer. Is overigens een witte 16gb 3GS.

@rodian
thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Kn4kw0r5t schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:01:
[...]

[...]

Hier wel een haarscheurtje, alhoewel bijna onzichtbaar. Zit bij de 3.5mm jack. Minimaal, en enkel zichtbaar als je weet dat 'ie er ook zit, maar toch jammer. Is overigens een witte 16gb 3GS.

@rodian
thanks!
Haarscheurtjes vallen onder garantie. Als het goed is kan je 'm dus gratis omruilen. Als het haarscheurtje niet voelbaar is dekt de garantie het, is 'ie voelbaar, dan niet.

Haar haarscheurtje van m'n 3G was in het begin ongeveer 1mm, en onvoelbaar. Helaas na een tijdje steeds verder uitgescheurd, dus na een paar maanden wel voelbaar. Mocht je 'm nog om willen ruilen dus wel het advies dat zo snel mogelijk te doen.
Ik haal m'n iPhones altijd uit België of Italië, dus ben er nooit mee teruggegaan (had het er niet voor over om er 2x een dag voor naar België te gaan), maar als je hier bij T-Mobile zit zou ik er toch wat mee doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 267247 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:08:
Hoe zijn de bluetooth ervaringen met de iPhone?
Vanaf 3.1 prima eigenlijk. Bellen gaat perfect, stereo muziek luisteren ook - het enige dat niet werkt omdat het niet is geïmplementeerd is helaas het skippen van (muziek) nummers.

(getest met verschillende Sony, Philips en no-name A2DP headsets).
Emile schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 20:16:
[...]
Dat was een hoesje dat daadwerkelijk kleur afgaf. Echt een storm in een glas water dus.
Dat zou ik niet durven zeggen. Ik denk wel dat de fractie mensen die de scheurtjes opmerken lager ligt dan 10%. het maakt in de meeste gevallen namelijk niets uit dat ze er zitten, en in de zwarte versie zijn zo best lastig te zien.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Zpottr schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:24:
[...]

Vanaf 3.1 prima eigenlijk. Bellen gaat perfect, stereo muziek luisteren ook - het enige dat niet werkt omdat het niet is geïmplementeerd is helaas het skippen van (muziek) nummers.

(getest met verschillende Sony, Philips en no-name A2DP headsets).
Kan die ook pairen met bijv. een auto radio waar handsfree functie op zit ?

Als echte Iphone noob, de grootte's van de opslagruimte, is dat enkel nodig voor muziek en dergelijke ? bedoel 16gb is nogal wat vind ik persoonlijk en zou dat ook genoeg vinden.

[ Voor 16% gewijzigd door Capo op 01-12-2009 23:13 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Capo schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 23:12:
Kan die ook pairen met bijv. een auto radio waar handsfree functie op zit ?
Ja! Moet je wel even ervaringen zoeken van mensen die jouw radio hebben, er zijn altijd combinaties (of je nu een Nokia of een iPhone hebt) die nukkig zijn.
Als echte Iphone noob, de grootte's van de opslagruimte, is dat enkel nodig voor muziek en dergelijke ? bedoel 16gb is nogal wat vind ik persoonlijk en zou dat ook genoeg vinden.
Ik zou graag meer hebben. Reden:
9 GB muziek (dit zou ik graag meer hebben)
1 GB video
600 MB foto's (hier zou ik ook meer kwijt kunnen)
Ruim 3 GB Apps (en dan heb ik niet eens TomTom a 1GB)
500 MB "Other"
= nagenoeg vol. Ik zou voor die paar tientjes echt niet moeilijk doen als ik jou was.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Het verschil is eerder honderd euro :P.

BTW mijn 3GS heeft eindelijk GPS hoe je t mag verwachten. Ik kon het gewoon gebruiken terwijl ik de telefoon in mn hand hield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:05:
Het verschil is eerder honderd euro :P.
Oh ja, bij de goedkopere abo's wel zie ik. Dan nog, als de optie er voor mij was geweest (heb een 3G) had ik dat er graag voor over gehad. Maar da's een persoonlijke afweging.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Gruwelijk :) de eerste telefoon waar je gewoon zonder gezeik een topic met 100 Posts kan openen zonder gezeik. Nu nog iets voor instant naar onderen gaan net als je instant naar boven kan gaan in safari door op de balk te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 22:02
Emile schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:13:
[...]

Haarscheurtjes vallen onder garantie. Als het goed is kan je 'm dus gratis omruilen. Als het haarscheurtje niet voelbaar is dekt de garantie het, is 'ie voelbaar, dan niet.

Haar haarscheurtje van m'n 3G was in het begin ongeveer 1mm, en onvoelbaar. Helaas na een tijdje steeds verder uitgescheurd, dus na een paar maanden wel voelbaar. Mocht je 'm nog om willen ruilen dus wel het advies dat zo snel mogelijk te doen.
Ik haal m'n iPhones altijd uit België of Italië, dus ben er nooit mee teruggegaan (had het er niet voor over om er 2x een dag voor naar België te gaan), maar als je hier bij T-Mobile zit zou ik er toch wat mee doen. ;)
Meen je nou echt dat het niet meer onder de garantie valt als de haarscheurtjes voelbaar zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
loopezz schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:52:
[...]

Meen je nou echt dat het niet meer onder de garantie valt als de haarscheurtjes voelbaar zijn? 8)7
Ja, dat is echt zo. Dan denkt/zegt men dat het door valschade komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

MsG schreef op woensdag 02 december 2009 @ 00:24:
Gruwelijk :) de eerste telefoon waar je gewoon zonder gezeik een topic met 100 Posts kan openen zonder gezeik. Nu nog iets voor instant naar onderen gaan net als je instant naar boven kan gaan in safari door op de balk te drukken.
Dit kan door middel van bookmarklets.
Hier staan er een hele hoop, ook find in page en dergelijke. Site kan op de iPhone geopend worden. Degene die jij zoekt is "scroll to end".
Het is dan wel via je bookmarks.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Gasbarroni schreef op zondag 29 november 2009 @ 22:13:
[...]

Je liet me echt even twijfelen dude }:O Thanks rodian best handig!
Ik snap er niks meer van :P. Is het nou een grapje of niet? :) Wat heb je aan een statische kalender als plaatje als achtergrond?
ijskonijn schreef op woensdag 02 december 2009 @ 09:10:
[...]

Dit kan door middel van bookmarklets.
Hier staan er een hele hoop, ook find in page en dergelijke. Site kan op de iPhone geopend worden. Degene die jij zoekt is "scroll to end".
Het is dan wel via je bookmarks.
Dankje, ik zal er even naar kijken. Al heb ik liever een JB iets wat die functionaliteit er gewoon in bouwt. Ik heb het iig even naar Apple ge-feature-request-t.

[ Voor 46% gewijzigd door MsG op 02-12-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Misschien dat jullie me hier verder kunnen helpen, ik weet niet helemaal zeker waar dit 'probleem' zit en waar ik het moet oplossen.
Ik heb een imap e-mail account ingesteld op m'n 3gs. Werkt allemaal als een zonnetje, het enige waar ik mee zit is dat als ik op m'n iphone een e-mail weg gooi, en ik open later Entourage, dan kom het mailtje daar wel binnen, maar dan doorgestreept met een rood krijs ervoor:
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/33vi7m1.png

De verwijderde mailtjes blijven daar een dag of 2 staan voordat ze verdwijnen. Hoe komt dit en hoe zorg ik er voor dat als ik een mailtje op m'n iphone weg gooi hij dan ook daadwerkelijk weg is?
Is dit een instelling op de telefoon of op de mailserver?

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-Nikon
  • Laatst online: 05-07 12:13
SanderPS3 schreef op zondag 29 november 2009 @ 23:32:
Mag ik het bestandje ook hebben ? :)
Als ik je email mag kan ik het je toe sturen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Emile schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 22:13:
[...]

Ja, heb ook al eens een iPhone 3G omgeruild voor een nieuwe vanwege een haarscheurtje. Heb echter net deze 3GS en wil hem niet weer 2 weken kwijt zijn :( Maarja, misschien toch maar doen, wil ook niet dat het erger wordt.

Hij is wel officieel tweedehands. Twee maanden oud.. Was bij m'n vorige 3G geen probleem, eens kijken hoe ze nu reageren.

[ Voor 5% gewijzigd door Kn4kw0r5t op 02-12-2009 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:34
Mijn iPhone 3GS gister ook ff laten ophalen natuurlijk weer 2 weken voordat ik hem weer heb maarja ik moet het ermee doen. Eerste gesprek van de dag viel naar 10 seconden stil waardoor je op moest hangen en opnieuw moest bellen. Het is super irritant als je iemand moet bellen en je praat tegen een telefoon die ineens geen gesprek meer heeft terwijl de tijd doorloopt.

En ook laten ophalen omdat het glas onder de chrome rand hoe dat komt snap ik nog steeds niet en nooit laten vallen dus ik vraag me af wat eraan gedaan word dat ze gaan zeggen "Je hebt hem laten vallen dat kost je reparatie kosten" dan ga ik twijfelen of ik hem dan wel terugwil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
Daar hoef je denk ik niet bang voor te zijn. Ze geven vrij makkelijk een nieuwe, ook al had je het tweede probleem niet beschreven kreeg je die al.

Zal zaterdag eens langs gaan voor de mijne met n haarscheurtje. Ik zit bij Vodafone en draai nu een jailbreak, sowieso dus eerst herstellen en misschien een T-Mobile nummer van de familie opgeven als nummer? Hij is namelijk 2 maanden geleden door iemand anders aangeschaft (dus tweedehands, van hem gekocht, mp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Ik ben redelijk om, ben vanmiddag ff gaan kijken en vind het wel wat. Beter als mijn HTC en kon niet wennen aan de Samsung jet en 360.

Maar meerdere zullen wel een t-mobile abbo hebben, zijn er mensen die op een grens gebied wonen, vlakbij Belgie of vlakbij Duitsland ? dekking in mijn dorp schijnt redelijk te zijn totdat ik 3 straten verder loop, dan krijg ik in Nederland al direct Belgisch netwerk (proximus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:39

el-jorge

turn around and feel the vibe

Ik heb mijn kalender in sync met google calender. Nu heb ik echter in google calender een aparte verjaardagskalender aangemaakt, zodat ik die aan en uit kan zetten. Echter haalt de iphone alleen de normanle kalender op en niet de verjaardagskalender? Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ik heb ook nog een paar vraagjes... :+

1. De iPhone is gepaired met mijn handsfree auto radio van pioneer. Kan ik op de één of andere manier mijn contacten versturen naar de Radio via bluetooth? Nu kan ik namelijk niet zien wie mij belt, ik zie enkel het telefoonnummer in de display van mijn pioneer. (met mijn nokia ging dat heel makkelijk).

2. Is er een app waarmee je snel en makkelijk bluetooth aan en uit kan zetten? Hij gaat nogal snel leeg als bluetooth constant aanstaat.

3. Wat vinden jullie de beste messenger? Ik gebruik hem enkel voor MSN. Ebuddy Pro heb ik even "illegaal" geprobeerd en dat is wel ok. Als IM+ of Beejive fijner werken koop ik die graag. Heeft een van de messengers misschien een optie voor landscape invoer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 19:08
el-jorge schreef op donderdag 03 december 2009 @ 08:43:
Ik heb mijn kalender in sync met google calender. Nu heb ik echter in google calender een aparte verjaardagskalender aangemaakt, zodat ik die aan en uit kan zetten. Echter haalt de iphone alleen de normanle kalender op en niet de verjaardagskalender? Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?
Dit werkt alleen op de iPhone: ga met je iPhone naar http://m.google.com/sync , log in, en selecteer welke kalenders je wil synchroniseren. Succes! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannr
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-06 14:02
DRvDijk schreef op donderdag 03 december 2009 @ 10:56:
Dit werkt alleen op de iPhone: ga met je iPhone naar http://m.google.com/sync , log in, en selecteer welke kalenders je wil synchroniseren. Succes! :)
Aanvulling: Ik krijg daar een "Apparaat niet ondersteund" melding... Als je (via "Taal wijzigen" op die pagina) naar US English gaat werkt het wel...

[ Voor 47% gewijzigd door Dannr op 03-12-2009 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Laatst online: 10:17
Jay-v schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:22:

3. Wat vinden jullie de beste messenger? Ik gebruik hem enkel voor MSN. Ebuddy Pro heb ik even "illegaal" geprobeerd en dat is wel ok. Als IM+ of Beejive fijner werken koop ik die graag. Heeft een van de messengers misschien een optie voor landscape invoer?
Ik werk met heel veel plezier met Beejive. De push werkt uitstekend en je kunt de tekst ook in landscape invoeren. Vond deze app zeker geen miskoop.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Jay-v schreef op donderdag 03 december 2009 @ 09:22:

1. De iPhone is gepaired met mijn handsfree auto radio van pioneer. Kan ik op de één of andere manier mijn contacten versturen naar de Radio via bluetooth? Nu kan ik namelijk niet zien wie mij belt, ik zie enkel het telefoonnummer in de display van mijn pioneer. (met mijn nokia ging dat heel makkelijk).

2. Is er een app waarmee je snel en makkelijk bluetooth aan en uit kan zetten? Hij gaat nogal snel leeg als bluetooth constant aanstaat.

Ik zie dat je iets illegaal hebt geprobeerd. Je hebt dus een jailbreak. Dan kan je het handigst SBSettings downloaden, dan heb je allemaal toggles voor services zoals: Edge, GPS, 3G, wifi, Bluetooth, Scrobbling, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330900

Zojuist KPN gebeld om mijn abonnement van KPN op te zeggen, omdat ik de Iphone wil. Kreeg ik een aanbod om een Iphone met KPN of HI abonnement af te sluiten. Sinds afgelopen maandag heeft KPN voor vertrekkende klanten die naar T-Mobile gaan een aanbieding, mits je volgens hen een goede klant bent (minimaal D) en Yes ik ben een goede klant!!!

Ze hebben er niet al te veel, maar mijn vraag is wat vinden jullie hiervan en heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Volgens mij mag alleen T-Mobile de iPhone leveren in Nederland? :?

Lijkt me erg sterk dat KPN dit ook mag.

[ Voor 24% gewijzigd door Gunner op 03-12-2009 15:47 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 330900 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:45:
Zojuist KPN gebeld om mijn abonnement van KPN op te zeggen, omdat ik de Iphone wil. Kreeg ik een aanbod om een Iphone met KPN of HI abonnement af te sluiten. Sinds afgelopen maandag heeft KPN voor vertrekkende klanten die naar T-Mobile gaan een aanbieding, mits je volgens hen een goede klant bent (minimaal D) en Yes ik ben een goede klant!!!

Ze hebben er niet al te veel, maar mijn vraag is wat vinden jullie hiervan en heeft iemand hier ervaring mee?
Ben benieuwd of dit zo is. Ik wil ook graag een iphone.....zit bij Hi en wil niet naar t-mobile, en mijn 2 jarig abo is bijna afgelopen dus......is er misschien hoop? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267247 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:53:
[...]

Ben benieuwd of dit zo is. Ik wil ook graag een iphone.....zit bij Hi en wil niet naar t-mobile, en mijn 2 jarig abo is bijna afgelopen dus......is er misschien hoop? O-)
Srry.....eigenlijk verkeerde topic 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

Ik verstuur e-mail op mijn iPhone 3GS met T-Mobile-abonnement altijd via de smtp-server "smtp.gprs.t-mobile.nl" als ik onderweg ben. Ik heb thuis ook internet van Ziggo (Casema).

Nu probeerde ik eens e-mail te versturen via de smtp-server "smtp.casema.nl", gespecificeerd zonder gebruikersnaam, zonder wachtwoord, poort 25 en zonder ssl. En wat blijkt: ik kan onderweg gewoon e-mail versturen via deze smtp-server.

Zijn er toevallig meer mensen die de combinatie T-Mobile en Ziggo (Casema) hebben en via deze smtp-server e-mail kunnen versturen (zonder credentials)?

Het lijkt er op dat "smtp.casema.nl" gewoon open staat, terwijl ik dacht dat deze smtp-server alleen via Ziggo-internet te gebruiken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 133714 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:04:
Ik verstuur e-mail op mijn iPhone 3GS met T-Mobile-abonnement altijd via de smtp-server "smtp.gprs.t-mobile.nl" als ik onderweg ben. Ik heb thuis ook internet van Ziggo (Casema).

Nu probeerde ik eens e-mail te versturen via de smtp-server "smtp.casema.nl", gespecificeerd zonder gebruikersnaam, zonder wachtwoord, poort 25 en zonder ssl. En wat blijkt: ik kan onderweg gewoon e-mail versturen via deze smtp-server.

Zijn er toevallig meer mensen die de combinatie T-Mobile en Ziggo (Casema) hebben en via deze smtp-server e-mail kunnen versturen (zonder credentials)?

Het lijkt er op dat "smtp.casema.nl" gewoon open staat, terwijl ik dacht dat deze smtp-server alleen via Ziggo-internet te gebruiken was.
Ik kan het inderdaad ook, ik gebruik smtp.home.nl (ik kom van @Home). In de @Home tijd was die SMTP server inderdaad alleen vanaf een @Home IP te benaderen, volgens mij is dit nu gewoon afgeschaft. De iPhone gebruikt trouwens de POP-inloggegevens als je bij de SMTP-inloggegevens niks invult.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154824

Ik heb gisteren de iPod Touch gehaald en ben er opzich tevreden mee en ben normaal een verwoed TV Show / Anime kijker. Het ziet er allemaal heel erg mooi uit maar de 8GB is toch wel erg weinig als je een (deel van een) serie wilt meenemen.

Ook zit ik met het probleem dat nummers wisselen onder het fietsen wel erg iritant is aangezien je 'm uit je zak moet halen.

Mijn vraag, hoe is het kijken van films (met subs) op een iPod classic of een Nano? Want het ziet er zo geweldig uit op een Touch :)

Ik kan niet beslissen of ik hem misschien moet terug brengen voor een Nano 16GB (+ €0,-) Classic 160GB (+ €50,- ) of misschien een Touch 32GB (+ €80,-) (prijzen zijn van de Media Markt iPod Mania, ik heb nog 2 dagen om hem om te ruilen in principe)

Ik reis vaak met het OV (elk weekend zo'n 3-4 uur) dus dan wil ik nog wel 's graag een video bekijken, het internet en games maakt me niet zoveel uit aangezien ik een laptop heb als ik thuis/op school ben.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 154824 op 03-12-2009 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Anoniem: 154824 schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:44:
Ik heb gisteren de iPod Touch gehaald en ben er opzich tevreden mee en ben normaal een verwoed TV Show / Anime kijker. Het ziet er allemaal heel erg mooi uit maar de 8GB is toch wel erg weinig als je een (deel van een) serie wilt meenemen.

Ook zit ik met het probleem dat nummers wisselen onder het fietsen wel erg iritant is aangezien je 'm uit je zak moet halen.

Mijn vraag, hoe is het kijken van films (met subs) op een iPod classic of een Nano? Want het ziet er zo geweldig uit op een Touch :)

Ik kan niet beslissen of ik hem misschien moet terug brengen voor een Nano 16GB (+ €0,-) Classic 160GB (+ €50,- ) of misschien een Touch 32GB (+ €80,-) (prijzen zijn van de Media Markt iPod Mania, ik heb nog 2 dagen om hem om te ruilen in principe)

Ik reis vaak met het OV (elk weekend zo'n 3-4 uur) dus dan wil ik nog wel 's graag een video bekijken, het internet en games maakt me niet zoveel uit aangezien ik een laptop heb als ik thuis/op school ben.
Ik zou dan ook voor de iPod touch gaan. 'K heb zelf een iPhone, classic en nano. Films kijken op de classic en nano doe ik nooit, scherm is gewoon iets te klein. Scherm van de iPod touch/iPhone is precies goed. Subs zijn ook goed leesbaar.

De 32GB en 64GB iPod touch zijn trouwens ook stukken sneller dan de 8GB versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Emile|IA op 03-12-2009 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

Spike_wolf schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:50:
De verwijderde mailtjes blijven daar een dag of 2 staan voordat ze verdwijnen. Hoe komt dit en hoe zorg ik er voor dat als ik een mailtje op m'n iphone weg gooi hij dan ook daadwerkelijk weg is?
Is dit een instelling op de telefoon of op de mailserver?
Het is een instelling van Entourage, denk ik. 'Deleted' is gewoon een imap-eigenschap, net zoals 'gelezen' en 'beantwoord'. Mail.app heeft een instelling om alle verwijderde berichten bij het afsluiten weg te gooien en Entourage zal zoiets ook wel hebben.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133714

ijskonijn schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:36:
[...]

Ik kan het inderdaad ook, ik gebruik smtp.home.nl (ik kom van @Home). In de @Home tijd was die SMTP server inderdaad alleen vanaf een @Home IP te benaderen, volgens mij is dit nu gewoon afgeschaft. De iPhone gebruikt trouwens de POP-inloggegevens als je bij de SMTP-inloggegevens niks invult.
Oke. Jij kan het dus ook. Het lijkt er dus op alsof smtp.casema.nl (of smtp.home.nl) geheel open staat.

Ik heb als pop-account mijn eigen domein ingesteld (geen inloggegevens van Casema) en bij smtp.casema.nl niets. En dit gaat dus gewoon goed. Ik kan dus zowel onderweg (via T-Mobile) als thuis via wifi (via Casema) dezelfde smtp-server van Casema gebruiken. Lekker makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Als je je iPhone met T-Mobile voor het eerst connect op internet dan krijg je zo'n keuzeschermpje met de vraag of pagina's gecomprimeerd (oid) moeten worden voor snellere laadtijden. Ik kreeg dat schermpje zojuist weer (ws. omdat ze bezig zijn mn nummer om te zetten en er iets is gereset) en ik koos ervoor om dat uit te schakelen. Ik wil dit toch misschien weer aanzetten. Weet iemand hoe je dit achteraf weer aan of uit kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Palomar schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:32:
Als je je iPhone met T-Mobile voor het eerst connect op internet dan krijg je zo'n keuzeschermpje met de vraag of pagina's gecomprimeerd (oid) moeten worden voor snellere laadtijden. Ik kreeg dat schermpje zojuist weer (ws. omdat ze bezig zijn mn nummer om te zetten en er iets is gereset) en ik koos ervoor om dat uit te schakelen. Ik wil dit toch misschien weer aanzetten. Weet iemand hoe je dit achteraf weer aan of uit kunt zetten?
speed.t-mobile.nl volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

burne schreef op donderdag 03 december 2009 @ 17:01:
[...]

Het is een instelling van Entourage, denk ik. 'Deleted' is gewoon een imap-eigenschap, net zoals 'gelezen' en 'beantwoord'. Mail.app heeft een instelling om alle verwijderde berichten bij het afsluiten weg te gooien en Entourage zal zoiets ook wel hebben.
Bij afsluiten alles weggooien (kan ook op commando) heeft entourage ook idd.. maar dan blijven deze berichten nog staan -O-
Ze verdwijnen na een dag of 2 vanzelf, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid zelf weg.

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

Ik heb een 3G origineel simlock vrij. Vandaag, na een heel tijd, sloot ik de iPhone aan en startte iTunes op. Er was een update beschikbaar (3.1.2). Ik heb deze geïnstalleerd en daar heb ik heel erg spijt van.

De update verliep prima en het toestel herstart, maar ik kan het niet meer activeren. Ik krijg het volgende te zien in iTunes:

Excuses. De iPhone kan niet herkend worden en is niet geactiveerd. Neem contact op met de leverancier of kijk op www.apple.com/support.

Win7
iTunes 9.0.2
iPhone 3G 8GB

Herstel gedaan (na lang googlen hoe ik dat moet doen) en dat hielp niet. Downgraden, hielp ook niet. Ik ben vanaf half 4 bezig om mijn iPhone weer werkend te krijgen en ik heb de hoop voor nu opgegeven. Iemand die dit overkomen is en er raad mee weet?

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154824

Emile schreef op donderdag 03 december 2009 @ 16:52:
[...]

Ik zou dan ook voor de iPod touch gaan. 'K heb zelf een iPhone, classic en nano. Films kijken op de classic en nano doe ik nooit, scherm is gewoon iets te klein. Scherm van de iPod touch/iPhone is precies goed. Subs zijn ook goed leesbaar.

De 32GB en 64GB iPod touch zijn trouwens ook stukken sneller dan de 8GB versie.
Nog bedankt trouwens, ik heb me voorgenomen gewoon wat te switchen van films en de 8GB te houden, en een hoesje + fatsoenlijke Sennheiser in-ear oordopjes te kopen.

De standaard earbuds van Apple zijn echt prut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burne
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

burne

Mine! Waah!

vr6-only schreef op donderdag 03 december 2009 @ 19:12:
Neem contact op met de leverancier
Heb je dat al gedaan? Je telco is degene die je niet toestaat te registreren op zijn netwerk, en dus degene die je verder moet helpen. 'Wij' kunnen je SIM niet voor je fixen.

I don't like facts. They have a liberal bias.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 154824 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 11:32:
[...]

Nog bedankt trouwens, ik heb me voorgenomen gewoon wat te switchen van films en de 8GB te houden, en een hoesje + fatsoenlijke Sennheiser in-ear oordopjes te kopen.

De standaard earbuds van Apple zijn echt prut :/
Koop dan headphones met zo'n voor iPods geschikt mic / knopje in het snoer, kun je meteen nummers wisselen op de fiets.

Houd je er wel rekening mee dat je overig verkeer niet meer echt hoort met in-ears, op de fiets vind ik dat echt een slecht idee (heb al wat rubber versleten aan fietsertjes die mij of mijn voorganger niet hoorden).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Laatst online: 07-07 12:06
als ik een extra oplader voor mijn iPhone 3GS wil aanschaffen, moet ik dan nog opletten betreft het amperage?
is het voor de 2G, 3G en de 3GS het zelfde ?
ik wil graag een extra lader voor op mijn werk en 1 in de auto op de sigarettenaansteker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-07 16:02
Eindelijk heb ik dan mijn iphone 3GS binnen. Meteen aangesloten. Gesynct met mijn adresbook, calender en bookmarks. En werkt in een keer helemaal top. Echt niet te geloven die integratie. Helaas wel eentje die niet gejailbreakd kan worden. Maar goed, dan kan ik ook niet veel verpesten aan dat ding :) Ben superblij. Vanavond maar eens de vodafone supersim only afsluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:59

Hachy

Laadpas Nerd

Hij kan wel gejailbreaked worden, alleen 'tethered'.

Dat betekent dat je tijdens het rebooten een pc in de buurt moet hebben. Ik gebruik dit nu een tijdje en dat valt best wel mee, want zo'n iphone reboot je vrijwel nooit, behalve als je er met itunes en je pc mee aan het klooien bent. Maargoed dán is er dus wel een pc in de buurt :)

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hachy
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:59

Hachy

Laadpas Nerd

Oh ja, een handige tutorial in tijden van recessie:
Geld besparen op al je Iphone apps (legaal)

Alle apps die NU gratis zijn van 148apps

[ Voor 20% gewijzigd door Hachy op 04-12-2009 14:33 ]

Ioniq5 & Zoe | 13000 Wp | LaadpasTop10.nl | Goedkoperrijden.blogspot.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08-07 23:00

Shabbaman

Got love?

Zpottr schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:58:
[...]

Koop dan headphones met zo'n voor iPods geschikt mic / knopje in het snoer, kun je meteen nummers wisselen op de fiets.

Houd je er wel rekening mee dat je overig verkeer niet meer echt hoort met in-ears, op de fiets vind ik dat echt een slecht idee (heb al wat rubber versleten aan fietsertjes die mij of mijn voorganger niet hoorden).
Onzin, dan heb je ze gewoon te hard staan.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
vandaag kwam mn baas uit amerika terug met een 3G 16GB iphone, helaas had die suf er maar 1 gekocht ..waarbij ik nu zn telefoon moet instellen voor pushmail met exchange 2007.

Dit ging zonder probs :)
Wel gelukkig even de IT manager zover gekregen dat ik toestel voor paar weken mag gebruiken om ervaringen op te doen zodat als hij straks ermee rondloopt ik antwoord kan geven op vragen die hij me ongetwijfeld gaat stellen ;)

best kans dat we straks wat meer mogen testen om te zien of we wellicht af gaan stappen van Blackberry's en overstappen op Windows Mobile/Iphone of Android OS toestellen...

tot nu toe werkt pushmail e.d feilloos en instellen is fluitje van een cent!

Alleen merk ik dat het kantelen erg traag of slecht reageert...later eens meer aandacht aan geven en zien of dat te versnellen valt. (laatste OS staat erop..en gejailbreaked...hebben ze in de apple store in US al gedaan! :))

I don't drive fast, I only fly low!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

yonexfreak schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:14:
(laatste OS staat erop..en gejailbreaked...hebben ze in de apple store in US al gedaan! :))
Vreemd. Voor zover ik weet verkoopt niemand in de VS, en zeker de Apple Store, losse iPhones. Alleen i.c.m een AT&T-abonnement.

Buiten dat is Apple natuurlijk helemaal niet blij met jailbreaken van iPhones.
yonexfreak schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:14:
Wel gelukkig even de IT manager zover gekregen dat ik toestel voor paar weken mag gebruiken om ervaringen op te doen zodat als hij straks ermee rondloopt ik antwoord kan geven op vragen die hij me ongetwijfeld gaat stellen ;)
Wat valt er 'ervaringen' aan op te doen? het is allesbehalve ingewikkeld. Vijf minuten en je weet alles.

[ Voor 47% gewijzigd door Gunner op 04-12-2009 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
verhaal wat ik doorkreeg is dat de IT manager het voor elkaar kreeg om in een Apple Store/Centre een Iphone 3G wist te kopen zonder abbo en die door medewerker in de winkel unlocked is..

ben er niet bijgeweest maar heb wel een iphone 3g unlocked nu in handen heb, dus hoe hij het voor elkaar gekregen heeft, geen id :) (behalve dat IT manager wel flinke verkoper is van nature en wel vaker dergelijek fratsen uit weet te halen..)

Ssttt de baas hoeft niet te weten dat een iphone simpel is...wil er gewoon mee ''spelen'' :P ;) (die bb die ik nu heb is useless voor internet bv..dus zie de iphone als prima ''opvolger'' voor zakelijk/prive gebruik ;))
En baas wil graag dat ik tzt ga kijken of het zinvol is qua kosten/efficiency e.d zinvol is om langzaam de blackberry uit te faseren.. (bedrijf doet er nu weinig mee qua policy's/mogelijkheden en is een single point of failure gezien we maar 1 bes server hebben..dus vandaar dat ze openstaan voor een onderzoekje naar alternatieven en push mail feature kunnen bijna alle telefoons tegenwoordig)

[ Voor 8% gewijzigd door yonexfreak op 04-12-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-07 18:29
Gunner schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 15:16:
[...]
Buiten dat is Apple natuurlijk helemaal niet blij met jailbreaken van iPhones.
Inderdaad, de kans dat een Apple Store de moeite neemt om een iPhone te jailbreaken lijkt me dan ook nihil. Die komt vast ergens ander vandaan.
Komt nog bij dat een 3G 16Gb bij mijn weten niet meer verkocht wordt, is maanden geleden al vervangen door de 3GS, alleen de 8Gb komt nog als 3G. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

@yonexfreak: unlocken is natuurlijk wel iets anders als jailbreaken. Unlocken kun je namelijk gewoon laten doen bij je provider (dus in de states kan ook vast wel in een Apple Store). Het zal wel tegen betaling zijn, en je hebt er een abonnement bij. In Nederland kun je je iPhone ook gewoon laten unlocken bij T-Mobile.

0 maanden = 120 euro
3 maanden = 90 euro
6 maanden = 60 euro
9 maanden = 30 euro
12 maanden = gratis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

burne schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:14:
[...]

Heb je dat al gedaan? Je telco is degene die je niet toestaat te registreren op zijn netwerk, en dus degene die je verder moet helpen. 'Wij' kunnen je SIM niet voor je fixen.
Het ligt niet aan de simkaart. Vrouwtje heeft er ook één en die is tegelijk met die van mij, van dezelfde zaak, gekocht. Ik heb mijn simkaart, na jouw commentaar, in haar toestel gestopt en de update gedraaid. Activatie verliep zonder problemen.

Ik ga de boel jailbreaken, andere optie is om dat ding op te sturen naar Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Nu online

vr6-only

Blub Blub

Er ging iets verkeerd.

[ Voor 90% gewijzigd door vr6-only op 04-12-2009 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

yonexfreak schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:43:
Ssttt de baas hoeft niet te weten dat een iphone simpel is...wil er gewoon mee ''spelen'' :P ;) (die bb die ik nu heb is useless voor internet bv..dus zie de iphone als prima ''opvolger'' voor zakelijk/prive gebruik ;))
En baas wil graag dat ik tzt ga kijken of het zinvol is qua kosten/efficiency e.d zinvol is om langzaam de blackberry uit te faseren.. (bedrijf doet er nu weinig mee qua policy's/mogelijkheden en is een single point of failure gezien we maar 1 bes server hebben..dus vandaar dat ze openstaan voor een onderzoekje naar alternatieven en push mail feature kunnen bijna alle telefoons tegenwoordig)
Een Blackberry zou ik eerder geschikt vinden voor zakelijk gebruik dan een iPhone. iPhone is meer gericht op apps en games in een hip jasje gegoten. En push Exchange zal een BB ook vast prima kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Installeer gewoon pandora dan kan je dagelijks kijken wel app gratis zijn, welke in de aanbieding zijn enz. veel makkelijker en je kan gelijk vanuit pandora naar de app store gaan, hoe je niet via twitter te kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door jjbstolk op 04-12-2009 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yonexfreak
  • Nu online
Gunner schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 18:37:
[...]

Een Blackberry zou ik eerder geschikt vinden voor zakelijk gebruik dan een iPhone. iPhone is meer gericht op apps en games in een hip jasje gegoten. En push Exchange zal een BB ook vast prima kunnen.
klopt, pushmail is iets wat op een BB prima werkt...
er is wel 1 verschil met een BB telefoon tov iphone/windows mobile en google android telefoons....voor een BB heb je een Blackberry Enterprise Server nodig wil je je werk/exchange mail krijgen op je BB...om de losse licenties voor BB telefoons niet te vergeten

De baas wil opzich wel een test doen om te zien hoe functioneel een iphone/WM/android is voor zakelijk gebruik, 1 voordeel bij deze foons is dat je iig geen tussensoftware/licenties nodig hebt en direct op je exchange omgeving kan verbinden :) (woord geld besparen hoort een manager graag natuurlijk)

Dit verhaal zorgde ervoor dat de IT manager opeens geïnteresseerd geraakt is..dus zodoende is hij nu met een iphone op de proppen gekomen (en zal collega vermoedelijk een WM/android gsm lenen) zodat we eens wat vergelijkingen kunnen maken :)

Zakelijk heeft de BB veel opties ware het niet dat bij de organisatie waar ik werk er niets mee gedaan wordt...simpel BB telefoon koppelen aan de mailbox en weg zijn ze..

Hoe dan ook, ik ben graag vrijwilliger om de iphone als test te doen, probeer graag nieuwe dingen uit en de iphone is nu eenmaal een grote speler in de gsm markt ;)

moet zeggen dat ookal heb ik hem net paar uurtjes, het gebruiksgemak me nu al plezierig verrast (de accuduur alleen niet :P)

[ Voor 4% gewijzigd door yonexfreak op 04-12-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Heb een iPhone overkocht van een vriendelijke medetweaker, en wat een geweldig ding! Nu pas besef ik dat die Touch HD een onding was :)

* tdw is er ontzettend blij mee

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

Ik heb net een iphone nou is mijn vraag, hoe kan ik het geluid van de 'toetsen' bij het in typen van een telefoonnummer uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
  • Laatst online: 12-05 12:34
Anoniem: 88064 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:13:
Ik heb net een iphone nou is mijn vraag, hoe kan ik het geluid van de 'toetsen' bij het in typen van een telefoonnummer uitschakelen?
Je geluid uitzetten met het schuifje linksboven aan de zijkant. Maar je zal wel bedoelen dat het geluid van de toetsen afzonderlijk uit moet. Dat kan (volgens mij) niet.

[ Voor 3% gewijzigd door HeEvert op 04-12-2009 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Anoniem: 88064 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 22:13:
Volgens mij kun je alleen het geluid van de toetsen bij de mail uitzetten, telefoontoetsen blijf je echter horen als je via "Instellingen" gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
yonexfreak schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 19:34:
Dit verhaal zorgde ervoor dat de IT manager opeens geïnteresseerd geraakt is..dus zodoende is hij nu met een iphone op de proppen gekomen (en zal collega vermoedelijk een WM/android gsm lenen) zodat we eens wat vergelijkingen kunnen maken :)
Zakelijk gezien is de iPhone pas recentelijk aantrekkelijk geworden. Tot voor kort kon je niet eens anderen uitnodigen als je een afspraak in de agenda zette. Dat euvel is verholpen, maar erg uitgebreid zijn de functies nog allemaal niet. Een email flaggen is onmogelijk, remote wipe via Exchange ook niet. Een WM toestel met hardware toetsenbord lijkt me dan een betere oplossing.
Komt nog het grootste nadeel bij, teveel leuke mogelijkheden voor niet werk gerelateerde bezigheden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:45
ik heb 2 vraagjes over mijn 3gs

Ik kan muziek, contacten en programma's syncroniseren maar geen Foto's

Ik heb iTunes en windows 7.

Ik heb in windows een map mijn afbeeldingen, daarin staat een aantal submappen, is deze submappen staat wel ook een aantal mappen.

vb

-mijn afbeeldingen
----- Vervoer
-------- auto
-------- motor

Als ik direct een submap als hoofdmap in itunes aanklikt lukt het syncroniseren wel(maar dus maar 1 map met bv 50 foto's).
Als ik de hoofdmap aan klik en daar kies ik 1 of een aantal submappen dan wil die niet syncen.

iTunes zegt dat dat die aan het syncen is maar naar 15 min is er niks verranderd
(15 min voor 50 foto uit 1 sub map moet genoeg zijn lijkt me)

Wat kan ik hier aan doen ?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
ik heb hier voor altijd nokia en HTC gehad op deze toestellen had ik altijd een shortcut op een toets gezet dat hij automatisch een leeg smsje opende.

is zoiets voor de iPhone ook mogelijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 88064

Anoniem: 230001 schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:10:
[...]

Volgens mij kun je alleen het geluid van de toetsen bij de mail uitzetten, telefoontoetsen blijf je echter horen als je via "Instellingen" gaat.
is er dan wel een andere mannier voor??

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 88064 op 05-12-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:13
Anoniem: 88064 schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 10:29:
[...]

is er dan wel een andere mannier voor??
Neem eens een kijkje in het jailbreak-topic. Zonder te jailbreaken gaat het niet, met jailbreaken wel. Hoe het precies moet weet ik ook niet, maar ik heb het daar eens langs zien komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Is het raar/gek/fout/slecht dat mijn 3GS wat warmer wordt bij het opladen? Niet heet ofzo, maar ook niet zo koud als wanneer hij niet aan de lader ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07 14:38

Denko

|{ing Øf ßlitz

Shabbaman schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 14:35:
[...]

Onzin, dan heb je ze gewoon te hard staan.
of hij heeft goede oordoppen ;) met mijn shure's met Olive dopjes hoor ik bij 30 % volume echt niks meer om me heen. (Sanza clip)

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowfi
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09:26
Ik blijf maar dezelfde app updates zien. Iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Memphis177
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-11-2024
lowfi schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:59:
Ik blijf maar dezelfde app updates zien. Iemand hier ook last van?
Tijdje geleden gehad met de Tweetie 2.1 update... gewoon genegeerd en ging na een paar dagen vanzelf weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Maakt het qua batterij significant uit of je bijv. safari onderwater nog aan hebt doordat hij dat onthoud, net als hij met itunes e.d. of dat je dat echt afsluit, of maakt het niet echt uit? Mijn batterijtijd valt wat tegen. Hij is nog niet zo oud geloof ik, maar ik heb hem bijv 4 uur geleden opgeladen en het is nu 91, terwijl ik niet echt veel heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Echt onderwater? :? Daar zal de dekking wel minder zijn, dat kun je vast wel merken in de batterijtijd.
9 Procent in 4 uur lijkt me niet slecht, dan zou je met een volle accu zo;n 44 uur halen. Mijn 3G is binnen 20 uur zo uitgeput dat hij wel aan de stroom moet. Het ligt natuurlijk ook allemaal aan het gebruik, wat je er allemaal mee doet.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.