[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 120.125 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
lowfi schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:59:
Ik blijf maar dezelfde app updates zien. Iemand hier ook last van?
Ja, heel af en toe. Ik voer de update dan gewoon nog een keer uit, daarna is de melding bij mij dan weg.

Edit: Nu al de 4e keer een update van Bump gehad in 2 uur. Blijkbaar is er dus iets mis bij Apple.

[ Voor 15% gewijzigd door Emile|IA op 06-12-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:04

MsG

Forumzwerver

troftnom schreef op zondag 06 december 2009 @ 00:43:
Echt onderwater? :? Daar zal de dekking wel minder zijn, dat kun je vast wel merken in de batterijtijd.
9 Procent in 4 uur lijkt me niet slecht, dan zou je met een volle accu zo;n 44 uur halen. Mijn 3G is binnen 20 uur zo uitgeput dat hij wel aan de stroom moet. Het ligt natuurlijk ook allemaal aan het gebruik, wat je er allemaal mee doet.
Nou ja bedoelde in de achtergrond :P. Hij onthoudt safari e.d. in het geheugen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:25
Dat is verwaarloosbaar. Het heeft echt geen zin om elke keer alle processen te killen ;)

Edit: Maak er gewoon gebruik van en zit niet teveel in over de batterijduur. De 3GS heeft idd het percentage, maar in mijn ervaring, is dat niet echt precies. Dus het is ook niet echt geschikt om dit soort voorspellingen mee te doen.

[ Voor 57% gewijzigd door Hoedje op 06-12-2009 10:23 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-07 18:35
Zo,

dan mijn eerste ervaringen met de iphone 3gs sinds ik hem heb. Heb nog niet heel veel kunnen testen want mn nieuwe abo is nog niet ingegaan. Dus heel de tijd wel zonder simkaart ermee bezig geweest.

In princiepe superfijn toestel. Gisteren om 9 uur 's ochtends toestel van lader gehaald. Erg veel gespeeld en ingesteld. Momenteel zit ik op 5 uur usage en 20:30 uur standby en ik heb nog 33% accu over. Naar mijn gevoel dus prima en het valt heel erg mee vergeleken met de verhalen die ik hier hoorde. Maar goed er zit nu nog ook geen simkaart in.

Verder heb ik alles denk ik nu goed ingesteld gekregen.
Mn werk mai staat erin (IMAP) elk uur een fetch.
En gmail staat als exchange met push. Ik synchroniseer mn calender en contacten ook met gmail. Die synchroniseer ik weer met ical en address book. Het werkt na goed instellen twee kanten op. Dus dat is echt prima.
aan itunes synchroniseer ik alleen nog de rest (applicaties, muziek en videos etc..)

Maar super handig zoals de toestel nu is ingesteld. Enige wat je mist is exchange support voor computers van gmail, exchange voor iphone hebben ze wel. Dus op je laptop moet je alles wel los instellen. Maar dat is niet zo'n ramp.

Maar tot nu toe erg tevreden met mn iphone. Enige wat me een beetje irriteert (eigen fout overigens) is dat ik zo'n full body sticker erop heb gezet (pain in the a** om erop te krijgen) en dat ik hierdoor wel erg stroef mn iphone in mn hoes krijg en wel erg veel moeite moet doen om hem weer eruit te krijgen. Maar goed dat hoesje za wel wat losser worden over een aantal dagen.

Wat me wel erg tegenvalt is dat de iphone wel erg gevoelig is voor krassen, voor een toestel van dit bedrag had ik wel beter verwacht. Ik had hem uit de doos en nog niets gedaan en ik kon op de chromen rand al zien dat er vanuit de fabriek al krassen waren. Maar goed blijft een gebruiksvoorwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

lowfi schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:59:
Ik blijf maar dezelfde app updates zien. Iemand hier ook last van?
Heb ik de laatste tijd vaak last van. Kan sommige updates 10 keer installeren en dan staat 'ie er de volgende keer gewoon weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Als ik muziek wil luisteren op m'n iPhone, dan druk ik op de artiest > het juiste album > het nummer.
De albumnamen kloppen nu niet en ik weet toch nooit welk nummer op welk album staat dus het is een irritante tussenstap die ik liever over wil slaan. Is het mogelijk die Album-keuze uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je kan ook gewoon op de nummertab drukken dan kan je rechtstreeks nummers kiezen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
MsG schreef op zondag 06 december 2009 @ 18:35:
Je kan ook gewoon op de nummertab drukken dan kan je rechtstreeks nummers kiezen.
Ja, dat klopt maar kan ik hieruit ook opmaken dat het niet mogelijk is die Album keuze uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:41

_AN

dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:35:
Wat me wel erg tegenvalt is dat de iphone wel erg gevoelig is voor krassen, voor een toestel van dit bedrag had ik wel beter verwacht. Ik had hem uit de doos en nog niets gedaan en ik kon op de chromen rand al zien dat er vanuit de fabriek al krassen waren. Maar goed blijft een gebruiksvoorwerp
Opvallend. Ik heb de iPhone 3G nu een jaar en ik merk nog weinig krassen op en dat terwijl ik hem zonder hoes in mijn broekzak bij mij draag. Uiteraard wel opletten dat er geen sleutels in dezelfde broekzak zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Dan ben ik benieuwd, hou hem eens goed onder een lamp. De iPhone krast inderdaad zeer snel, ik zie hem ook gewoon meer bekrast raken binnen een paar dagen. Ben het nu wel gewend maar toch jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
even een korte vraag: is het normaal dat als je je iphone oplaadt aan de stopcontact dat hij aanspringt??? hij gaat bij mij elke keer aan en vraagt om mijn ingestelde toeganscode. is dit normaal

Ik vraag dit omdat ik de fout kreeg gisteren dat de connected accessoire niet compatible was en of ik in vliegtuigmodus wou gaan. Hij dacht dat er wat geconnect was en gaf ook geen geluid. Heb de connector schoon gemaakt en deed het nu normaal. Heb dat ding net twee dagen

vandaar dat ik het vraag

Wat zie je normaal als je je 3gs uitzet en dan aan de lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _AN
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:41

_AN

dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:22:
even een korte vraag: is het normaal dat als je je iphone oplaadt aan de stopcontact dat hij aanspringt??? hij gaat bij mij elke keer aan en vraagt om mijn ingestelde toeganscode. is dit normaal

Ik vraag dit omdat ik de fout kreeg gisteren dat de connected accessoire niet compatible was en of ik in vliegtuigmodus wou gaan. Hij dacht dat er wat geconnect was en gaf ook geen geluid. Heb de connector schoon gemaakt en deed het nu normaal. Heb dat ding net twee dagen

vandaar dat ik het vraag

Lijkt normaal.

Als mijn batterij leeg is en ik doe hem in een stopcontact gaat de iPhone automatisch weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 09:12

HaterFrame

Well... Poo came out!

Yep, dat is normaal. Bij mij bij het laden springt hij idd naar het lockscreen.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dano_nl
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 21:27

dano_nl

Meh

Anoniem: 307734 schreef op zondag 06 december 2009 @ 11:08:
[...]

Heb ik de laatste tijd vaak last van. Kan sommige updates 10 keer installeren en dan staat 'ie er de volgende keer gewoon weer.
ook een tijdje gehad, euvel is volgens mij te verhelpen door de iphone even aan de comp te hangen en je programma's met Itunes te syncen. (dat hielp bij mij)

Meh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
_AN schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:51:
[...]

Opvallend. Ik heb de iPhone 3G nu een jaar en ik merk nog weinig krassen op en dat terwijl ik hem zonder hoes in mijn broekzak bij mij draag. Uiteraard wel opletten dat er geen sleutels in dezelfde broekzak zitten ;)
Heb mijn 3GS een maand of 4 én heb hem altijd in een hoesje, maar zie er ook wel wat kleine krasjes op die chromen rand zitten. Niet extreem, maar als je goed kijkt is de iPhone niet meer 'als nieuw'. Scherm overigens wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb aldoor dat het best lang duurt op mijn 3GS voordat apple het beeld wat lichter maakt doormiddel van zijn lichtsensor. Op m'n 3G was dit beter. Ik lees meer mensen die dit met een 3GS hebben. Het unlockscreen is dan fel, maar het scherm daarna niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:22:
vandaar dat ik het vraag
Ik heb dit ook gehad. M'n iPhone nieuw uit de verpakking, en om de haverklap kwam de melding dat er een accesoire geconnect was die niet ondersteund zou worden, terwijl er niets in de connector zat. Na schoonmaken bleef deze melding verschijnen, kennelijk toch een foutje in de connector. Ik heb 'm omgeruild voor 'n nieuw exemplaar om er vanaf te zijn. Het is namelijk ook erg slecht voor je standby tijd dat het scherm iedere minuut aan springt... Schijnt wel een softwarematige fix te zijn, maar het hoort gewoon niet bij een nieuwe telefoon... Ik hoop voor jou dat het een stofje is dat je zelf kunt verwijderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Kan mijn iPhone ook woorden leren? Ik vind het erg vervelend dat hij steeds dezelfde woorden "fout" verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07:06
Jay-v schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:45:
Kan mijn iPhone ook woorden leren? Ik vind het erg vervelend dat hij steeds dezelfde woorden "fout" verbeterd.
hoe vaker je aangeeft dat het gesugereerde woord niet juist is. Zal deze op een gegeven moment niet meer geven.

Dus de iPhone leert wel.

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
dangerpaki schreef op zondag 06 december 2009 @ 10:35:
Maar tot nu toe erg tevreden met mn iphone. Enige wat me een beetje irriteert (eigen fout overigens) is dat ik zo'n full body sticker erop heb gezet (pain in the a** om erop te krijgen) en dat ik hierdoor wel erg stroef mn iphone in mn hoes krijg en wel erg veel moeite moet doen om hem weer eruit te krijgen. Maar goed dat hoesje za wel wat losser worden over een aantal dagen.
Waarom heb je ign een full body sticker en ook nog een hoesje?! Maak het jezelf makkleijker en kies voor één van de twee, of beter nog helemaal niks. Die sticker pelt er binnen een maand of 2, 3 toch weer vanaf - en als je pech hebt zit dan alles muurvast in je hoesje verlijmd.
Jay-v schreef op maandag 07 december 2009 @ 10:45:
Voeg een dummy-contact toe aan je adresboek met daarin je custom woorden.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

De iPhone leert idd... Als je een keer of 3 a 4 een breezahwoord gebruikt hebt stelt hij dat de volgende keer zelf voor (dingen als hmmmmmz en hahaha en pfffffff... zal hij al na een paar letters voorstellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
falconz schreef op maandag 07 december 2009 @ 08:39:
[...]

Ik heb dit ook gehad. M'n iPhone nieuw uit de verpakking, en om de haverklap kwam de melding dat er een accesoire geconnect was die niet ondersteund zou worden, terwijl er niets in de connector zat. Na schoonmaken bleef deze melding verschijnen, kennelijk toch een foutje in de connector. Ik heb 'm omgeruild voor 'n nieuw exemplaar om er vanaf te zijn. Het is namelijk ook erg slecht voor je standby tijd dat het scherm iedere minuut aan springt... Schijnt wel een softwarematige fix te zijn, maar het hoort gewoon niet bij een nieuwe telefoon... Ik hoop voor jou dat het een stofje is dat je zelf kunt verwijderen...
Had de fout niet in het begin, z'n full body protector erop gedaan en daarbij wat van de vocht in de connector gekomen denk ik. Maar na wat schoonmaak werk is het eigenlijk opgelost.
Zpottr schreef op maandag 07 december 2009 @ 11:52:
[...]

Waarom heb je ign een full body sticker en ook nog een hoesje?! Maak het jezelf makkleijker en kies voor één van de twee, of beter nog helemaal niks. Die sticker pelt er binnen een maand of 2, 3 toch weer vanaf - en als je pech hebt zit dan alles muurvast in je hoesje verlijmd.

[...]

Voeg een dummy-contact toe aan je adresboek met daarin je custom woorden.
Ik heb beiden omdat ik een beetje overdreven zuinig ben. Maar als het goed is zijn dit stickers die niet klevende smurry achterlaten. (hoop ik). Maar hoesje meer omdat ik dat ding vaal laat vallen dus dan is zo;n hoes net de extra bescherming. En sticker omdat ik niet altijd even slim ben en wel eens scherpe dingen in de buurt van mn electronica rondloop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-04 14:06
Afgelopen vrijdag is mijn uit Belgie afkomstige iPhone 3GS bezorgd, vandaar dat ik nu in dit topic rondkijk. Nu lees ik in de TS dat in de doos ook een poetsdoekje en zo'n SIM-kaart prikkertje zou moeten zitten. Bij mij zat dat niet in de doos. Niet dat het een ramp is, maar ik ben toch benieuwd of het bij anderen wel in de doos zat.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Weet iemand of er een app bestaat die het regelt dat ik bij het afspelen van een nummer dit nummer met een tap aan een playlist kan toevoegen? Dit is iets wat bij WM6 perfect ging, en ik toch wel mis.
troftnom schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:24:
[...]
....
maar erg uitgebreid zijn de functies nog allemaal niet. Een email flaggen is onmogelijk, remote wipe via Exchange ook niet.
...
Um.. Dat werkt dus echt wel perfect he! Gewoon owa starten, bij options voor wipe device kiezen, en presto. Eerste keer dat dat device connectie maakt, is het meteen zwart scherm met zo'n ronddraaiend dingetje, en het volgende scherm dat je ziet is dat je het ding aan iTunes moet hangen om te activeren. He-le-maal blanco. Alsof hij net nieuw uit de doos is.
Louise525 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:22:
Afgelopen vrijdag is mijn uit Belgie afkomstige iPhone 3GS bezorgd, vandaar dat ik nu in dit topic rondkijk. Nu lees ik in de TS dat in de doos ook een poetsdoekje en zo'n SIM-kaart prikkertje zou moeten zitten. Bij mij zat dat niet in de doos. Niet dat het een ramp is, maar ik ben toch benieuwd of het bij anderen wel in de doos zat.
Dat doekje had ik wel bij de 3G, maar niet bij de 3GS.
Die paperclip waar je op doelt, het is vrij normaal dat mensen die niet zien zitten in het doosje ;)

[ Voor 27% gewijzigd door UltraSub op 07-12-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Louise525 schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:22:
Geen poetsdoeje, wel zo'n prikkertje, doos was gewoon nog in de plastic seal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
dangerpaki schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:19:
Ik heb beiden omdat ik een beetje overdreven zuinig ben. Maar als het goed is zijn dit stickers die niet klevende smurry achterlaten.
Klopt, dat doen ze ook (vrijwel) niet. Maar ik heb al eens een plastic hoes (zo'n deelbaar hardkunststof geval waar je 'm in moet schuiven) open moeten breken omdat de folie half was teruggepeld en muurvast geklemd / verlijmd zal tussen telefoon en hoes :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
dangerpaki schreef op maandag 07 december 2009 @ 14:36:
[...]

Geen poetsdoeje, wel zo'n prikkertje, doos was gewoon nog in de plastic seal.
Bij mij zat de doos bij levering ook nog in de plastic seal. Nou ja, kennelijk schieten die laatste details er bij het inpakken in de fabriek soms (vaak?) bij in.
Ik heb gewoon geprikt met een papercip, dat werkt even goed, maar zo'n poetsdoekje voor het scherm lijkt me wel handig. Dat moet ik dan maar op een andere manier zien te scoren.

Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:58

Pierre

Van nature lui!

Je kan ook een een doekje voor een bril nemen, werkt ook goed. Kan je kopen bij de brillenboer :)

[ Voor 17% gewijzigd door Pierre op 07-12-2009 16:08 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louise525
UltraSub schreef op maandag 07 december 2009 @ 13:24:

Die paperclip waar je op doelt, het is vrij normaal dat mensen die niet zien zitten in het doosje ;)
Ik heb opnieuw in het doosje gezocht en toen heb ik het prikkertje gevonden, in de omslag waarin de papieren zaten. Het is inderdaad moeilijk om het te zien zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Zpottr schreef op maandag 07 december 2009 @ 15:01:
[...]

Klopt, dat doen ze ook (vrijwel) niet. Maar ik heb al eens een plastic hoes (zo'n deelbaar hardkunststof geval waar je 'm in moet schuiven) open moeten breken omdat de folie half was teruggepeld en muurvast geklemd / verlijmd zal tussen telefoon en hoes :)
Ach als het zo ver komt dan zie ik het dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb nu eindelijk een 3G abbo, maar als ik met SBSettings alleen 3G aanzet en "EDGE" uit laat dan pakt hij hem niet. Komt het dan omdat ik op dat moment enkel 2G bereik heb en hij daar niks mee kan omdat ik EDGE uit hebt staan? Dus voor een correcte werking moet zowel 2G als 3G aan staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op zondag 06 december 2009 @ 20:46:
[...]

Ja, dat klopt maar kan ik hieruit ook opmaken dat het niet mogelijk is die Album keuze uit te zetten?
Als je een artiest gekozen hebt is de bovenste optie 'All Songs' (of 'Alle Gemoederlijke Liederen', of wat de Nederlandse vertaling ook is), is dat wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:04
MsG schreef op maandag 07 december 2009 @ 19:45:
Ik heb nu eindelijk een 3G abbo, maar als ik met SBSettings alleen 3G aanzet en "EDGE" uit laat dan pakt hij hem niet. Komt het dan omdat ik op dat moment enkel 2G bereik heb en hij daar niks mee kan omdat ik EDGE uit hebt staan? Dus voor een correcte werking moet zowel 2G als 3G aan staan?
Ja. Dan kan de iPhone zelf wisselen tussen netwerken als hij van een even geen onvangst heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

Daan_

Alles op zijn tijd !!

opgelost ;)

[ Voor 96% gewijzigd door Daan_ op 08-12-2009 21:49 ]

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:32

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Heeft jullie iPhone 3gs ook een soort van gleufje tussen de rand en het voorscherm zitten?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja, dat is een soort gleuf waar een soort van rubberachtig kit-achtige spul tussen zit om het scherm fysiek af te sluiten. Er komt wel snel vuil in helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-06 13:31
Ik heb eindelijk mijn dealextreme pakketje binnen.
Zit alleen op kantoor en ben niet met de auto vandaag (gezond lopend gekomen) dus kan pas vanavond uit testen.

Fototje,
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/28bu0eu.jpg

Edit: Het kabeltje blijft connecten als ik hem aan mijn pc hang.
De carkit voelt plastic aan maar mijn iPhone blijft er toch goed in zitten. de MF transmitter krijg ik nog niet aan de praat. Wel ziet de radio het kanaal maar ik krijg niets te horen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik alles snel snel doe aangezien ik alweer weg moet en van het weekend pas echt tijd heb om verder te kijken.
Deze lijkt het te zijn:
http://www.soltix.nl/Webw...arkit-FM-transmitter.html

[ Voor 56% gewijzigd door Ruffian op 09-12-2009 18:29 ]

A life? Where can I download it??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kadikoylu
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-11-2023
Hoi mensen,

weet iemand een bluetooth programma die ervoor zorgt dat je met andere telefoons kan connecten?
Heb zelf Ibouetooth geprobeerd maar kenelijk werkt deze niet op 3.1.2.

Ik heb het tenminste niet werkend gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Ruffian schreef op woensdag 09 december 2009 @ 10:16:
De carkit voelt plastic aan maar mijn iPhone blijft er toch goed in zitten. de MF transmitter krijg ik nog niet aan de praat. Wel ziet de radio het kanaal maar ik krijg niets te horen.
Ik heb een (vrijwel) identiek ding van DX. Het werkt wel maar de ellende zit 'm in het 3.5" kabeltje...

Verbind je 'm daarmee (2 kanten) dan krijg je geen geluid meer door de line out (dock connector) maar kun je wel bellen, helaas is de geluidskwaliteit dan onder de maat;
Verbind je dat ding niet (2 kanten) dan krijg je geluid via de line out van hogere kwaliteit maar kun je niet bellen;
Verbind je het ding mer maar 1 van de 2 poorten zodat je 'm snel kunt insteken als je een gesprek krijgt (ook niet echt veilig maar ja) dan hoor je helemaal geen muziek meer.

Bovendien zit bij de mijne het LCD'tje voor de uitgezonder frequentie vrijwel aan de achterkant. Goedkoop maar z'n geld net niet waard ;)

Zoef

• Ruffian
Zpottr schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:50:
[...]

Ik heb een (vrijwel) identiek ding van DX. Het werkt wel maar de ellende zit 'm in het 3.5" kabeltje...

Verbind je 'm daarmee (2 kanten) dan krijg je geen geluid meer door de line out (dock connector) maar kun je wel bellen, helaas is de geluidskwaliteit dan onder de maat;
Verbind je dat ding niet (2 kanten) dan krijg je geluid via de line out van hogere kwaliteit maar kun je niet bellen;
Verbind je het ding mer maar 1 van de 2 poorten zodat je 'm snel kunt insteken als je een gesprek krijgt (ook niet echt veilig maar ja) dan hoor je helemaal geen muziek meer.

Bovendien zit bij de mijne het LCD'tje voor de uitgezonder frequentie vrijwel aan de achterkant. Goedkoop maar z'n geld net niet waard ;)
Ik connect mijn iphone met een parrot setje dus daarvoor heb ik het allemaal niet nodig.
Wilde een cheap oplossing om hem zichtbaar in beeld te hebben en op te laden. Bijzaak was de FM transmitter maar mijn autoradiotje doet het ook lekker.

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
kadikoylu schreef op woensdag 09 december 2009 @ 23:14:
Hoi mensen,

weet iemand een bluetooth programma die ervoor zorgt dat je met andere telefoons kan connecten?
Heb zelf Ibouetooth geprobeerd maar kenelijk werkt deze niet op 3.1.2.

Ik heb het tenminste niet werkend gekregen
Ook al hoort dit eigenlijk in het Jailbreak-forum terecht, zal ik toch even antwoorden:

De maker van iBluetooth is bezig om het te fixen, en verwacht/hoopt dit voor kerst nog af te hebben. Ik denk dat je dus geduld nodig hebt, andere programma's ken ik niet.

• Millert
  • Laatst online: 09:41
Ik ben sinds vorige week donderdag in het bezit van een iPhone 3Gs, simlock vrij gekocht in Belgie. Is het normaal dat de batterij 30-35% verliest 's nachts wanneer ik de telefoon niet gebruik en hij gewoon ligt te liggen 8)7 . Wifi heb ik al geprobeerd uit te schakelen maar dit maakt geen verschil. Het rare is dat als ik 8 uur op m'n werk rond loop er amper 10% van de batterij af is.

EV Hyundai Ioniq Electric 28 kWh | PV Oost 2960Wp / West 2560Wp | Thuisbatterij 1Komma5 17,2 kWh

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:26
Misschien is je bereik thuis slecht waardoor hij constant loopt te zoeken naar het netwek en is dit op het werk prima? Je zou hem eens een nacht in flightmode kunnen zetten, of misschien helpt het al als je 3G uitzet.

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Iemand een idee waar ik een mooie dock/cradle kan vinden voor mijn iphone? Liefst in een aluminium kleur zodat hij bij mijn iMac past. Hoort er eigenlijk niet een standaard witte dock/cradle bij de 3G te zitten?

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:11
Nee helaas, de dock zat er alleen bij de 2G bij.

Study everything, You'll find something you can use

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 09-07 13:52
ik vind het bij de iphone dat je weinig kan zien in het menu van "berichten"
je kan op "wijzig" drukken, en dan kan je ze 1 voor 1 deleten
of je kan een nieuwe sms maken en versturen.

hoe kan ik nu zien welke smsjes "verzonden" zijn of welke smsjes "ontvangen" zijn.

ik zou graag een soort postvak willen hebben voor de smsjes.
zoiets als bij je mail.
dus een mapje verzonden en een mapje ontvangen.. is dit mogelijk? met een app misschien?

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Grijze smsjes zijn ontvangen en groene zijn verstuurd. De ontvangen zijn tevens links uitgelijnd en de verstuurde rechts. Ik vind het juist heel duidelijk zo.

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

vooghel

Cunning linguist

Dat is alleen per ontvanger, en ik denk dat murky123 *alle* verzonden/ontvangen berichten bedoelt. Dat kan inderdaad niet, je ziet alleen de 'conversaties' die je hebt gevoerd.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

• murky123
  • Laatst online: 09-07 13:52
vooghel schreef op donderdag 10 december 2009 @ 15:33:
Dat is alleen per ontvanger, en ik denk dat murky123 *alle* verzonden/ontvangen berichten bedoelt. Dat kan inderdaad niet, je ziet alleen de 'conversaties' die je hebt gevoerd.
precies jij snapt wat ik bedoel.

ik wil het totaal kunnen zien. niet per conversatie. is daar geen app voor ?

• scorpie
  • Laatst online: 08:30

scorpie

Supra Addict

Ik zou graag met m'n headset van track willen wisselen, en dacht dat dat ook gewoon kon. Na navragen bij een collega dat dat dus met een dubbelklik gedaan kon worden, heb ik dat geprobeerd, maar tevergeefs, ik kan klikken tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Ik dacht, nouja, misschien is dat op de 3gs anders dan op de 3g die m'n collega heeft, dus heb even gezocht en kwam uit op een pagina bij apple zelf:

http://store.apple.com/ph...YPD2D7JFXHCJ2D7H9YKFPJD94

Maar nu vraag ik me af of ik niet meer kan proberen om dit werkend te krijgen, aangezien het opnemen van gesprekken, het activeren van voice recognition etc. wel prima werkt via die knop. Doe ik iets fout? Zie ik een setting over het hoofd?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

scorpie schreef op donderdag 10 december 2009 @ 19:49:
Ik zou graag met m'n headset van track willen wisselen, en dacht dat dat ook gewoon kon. Na navragen bij een collega dat dat dus met een dubbelklik gedaan kon worden, heb ik dat geprobeerd, maar tevergeefs, ik kan klikken tot ik een ons weeg, er gebeurt niks. Ik dacht, nouja, misschien is dat op de 3gs anders dan op de 3g die m'n collega heeft, dus heb even gezocht en kwam uit op een pagina bij apple zelf:

http://store.apple.com/ph...YPD2D7JFXHCJ2D7H9YKFPJD94

Maar nu vraag ik me af of ik niet meer kan proberen om dit werkend te krijgen, aangezien het opnemen van gesprekken, het activeren van voice recognition etc. wel prima werkt via die knop. Doe ik iets fout? Zie ik een setting over het hoofd?
Misschien zit er stof/draadjes in je koptelefooningang? Bij mij deden de knopjes helemaal niets meer, bleek er een enorme pluk in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:16

ykz

Is het mogelyk om met de iphone een sms te versturen naar een groep? of gaat dat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

ykz schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 12:22:
Is het mogelyk om met de iphone een sms te versturen naar een groep? of gaat dat niet?
Ja, gewoon meerdere mensen invullen bij het aan veld.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loopezz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-07 22:02
tdw schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 13:02:
[...]

Ja, gewoon meerdere mensen invullen bij het aan veld.
Inderdaad, maar ik vind het jammer dat er geen kopie staat van die sms bij de mensen individueel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Even een korte vraag. Zal wel aan mij liggen, maar als ik al bestaande playlists heb en deze op de iphone probeer te zetten door ze te slepen naar mn iphone, dan zie ik de playlists helemaal niet in mijn playlist menu staan. de nummers worden er wel op gezet. kan iemand me daarmee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Misschien een stomme vraag, maar ik kan zo snel geen antwoord vinden.
Ik heb Itunes geinstalleerd en die synchroniseerd met mijn Ipod Classic 120Gb.
Nu heb ik een Iphone 3Gs 16Gb besteld (jaja in België), kan ik deze laten synchroniseren met Itunes en zorgen dat deze een aparte bibliotheek krijgt of zoiets ? (Zodat de muziek niet allemaal op mijn Iphone wordt gezet ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

arjan571 schreef op zondag 13 december 2009 @ 15:21:
Misschien een stomme vraag, maar ik kan zo snel geen antwoord vinden.
Ik heb Itunes geinstalleerd en die synchroniseerd met mijn Ipod Classic 120Gb.
Nu heb ik een Iphone 3Gs 16Gb besteld (jaja in België), kan ik deze laten synchroniseren met Itunes en zorgen dat deze een aparte bibliotheek krijgt of zoiets ? (Zodat de muziek niet allemaal op mijn Iphone wordt gezet ?)
Ja, je kunt een playlist 'iPhone' aanmaken, en instellen dat die alleen die playlist synchroniseert.

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan571
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-12-2024
Ik zie dat ik in Itunes inderdaad de optie aan kan zetten "alleen geselecteerde nummers, artiesten en genres"
Een spreekwoordelijke "verder kijken dan je neus lang is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
In veel programma's krijg ik nog de vraag of ik de locatiebepaling toe wil staan.
Dit hoef voor mij niet steeds opnieuw hoe kan ik dit uitschakelen?

Als ik het in het geheel uitschakel werkt Google Maps niet (die gebruik ik toch vaak) en op diverse fora staat locatiebepaling uitschakelen, reboten en weer inschakelen daarna zou die het moeten onthouden als je 1x op nee hebt gedrukt.

Zodra ik hem weer aanzet staat de locatiebepaling op Ja dus dit aanpassen kan al niet en ik blijf continue de melding krijgen of ik het toch niet wil. (Mijn iPhone is JB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

Ruffian schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:23:
In veel programma's krijg ik nog de vraag of ik de locatiebepaling toe wil staan.
Dit hoef voor mij niet steeds opnieuw hoe kan ik dit uitschakelen?

Als ik het in het geheel uitschakel werkt Google Maps niet (die gebruik ik toch vaak) en op diverse fora staat locatiebepaling uitschakelen, reboten en weer inschakelen daarna zou die het moeten onthouden als je 1x op nee hebt gedrukt.

Zodra ik hem weer aanzet staat de locatiebepaling op Ja dus dit aanpassen kan al niet en ik blijf continue de melding krijgen of ik het toch niet wil. (Mijn iPhone is JB)
Normaal krijg je die meldingen per applicatie maar een paar keer, op een gegeven moment onthouden de applicaties wat je gekozen hebt en vragen ze het niet meer

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

ijskonijn schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:57:
[...]

Normaal krijg je die meldingen per applicatie maar een paar keer, op een gegeven moment onthouden de applicaties wat je gekozen hebt en vragen ze het niet meer
Shazam niet, die heb ik al 100 keer gebruikt en hij heeft het ook al 100 keer gevraagd. Zwaar minpuntje voor zo'n handige app.

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Zo nu en dan krijg ik een bericht op mijn lock screen van mijn Hyves App als iemand zijn "Wie Wat Waar" veranderd. Ik wil alleen een bericht als ik een krabbel of privé bericht krijg. Iemand enig idee of dat normaal is? Kan ik dit uitzetten? Dit gebeurt namelijk lang niet altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ruffian schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:23:
(...) Google Maps niet (die gebruik ik toch vaak)
Even een vraag: wat is voor jou de meerwaarde van Google Earth boven de Kaarten-app die er standaard op zit? Earth heb ik er zelf weer afgegooid want hij is een stuk trager en lomper, en in Kaarten kan je net zo goed satellietbeelden bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 15:15

ijskonijn

Now MOVE!

tdw schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:01:
[...]

Shazam niet, die heb ik al 100 keer gebruikt en hij heeft het ook al 100 keer gevraagd. Zwaar minpuntje voor zo'n handige app.
Dat is dan wel vreemd inderdaad als die dat blijft vragen, bij mij doet Shazam dat niet, ik heb wel Nee geantwoord trouwens bij Shazam, die hoeft niet te weten waar ik ben :+
Ik zou Shazam eens deinstalleren en weer opnieuw installeren, misschien dat dat helpt.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:06
Wilf schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:33:
[...]
Even een vraag: wat is voor jou de meerwaarde van Google Earth boven de Kaarten-app die er standaard op zit? Earth heb ik er zelf weer afgegooid want hij is een stuk trager en lomper, en in Kaarten kan je net zo goed satellietbeelden bekijken.
De kaarten-app die er standaard op staat IS Google Maps..
In het bericht wat jij quote wordt niet over Google Earth gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ok, ik dacht dat het een typefout (Freudiaans) was van 'm omdat ik zonder dataroaming prima met Kaarten kan werken en omdat hij zo specifiek over Google sprak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 11:51

DeluxZ

Livin' the good life

Anoniem: 113273 schreef op dinsdag 01 december 2009 @ 18:15:
Heeft iemand een idee hoe groot de kans is dat je haarscheurtjes in je nieuwe iPhone krijgt? Lees dat het nog steeds voorkomt, maar over de exemplaren die heel blijven hoor je natuurlijk meestal niets. Kans 1 op 10 of 1 op 2? :) even ervan uit gaande dat het apparaat voorzichtig behandeld wordt en niet valt of iets dergelijks..
Toevallig heb ik net naar mijn iPhone 3GS wit zitten kijken en ik zie er nu veel zitten aan de onderkant bij de speakers/schroefjes. Ook bij de mute knop/volume zitten er een paar. Binnekort maar eens richting Belgie rijden :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Laatst online: 13:39
Wilf schreef op maandag 14 december 2009 @ 11:24:
Ok, ik dacht dat het een typefout (Freudiaans) was van 'm omdat ik zonder dataroaming prima met Kaarten kan werken en omdat hij zo specifiek over Google sprak.
Dataroaming is alleen van toepassing op een ander netwerk dan van je sim-kaart (meestal buitenland). Deze instelling voorkomt hoge belkosten omdat je gebruik maakt van een internetverbinding van een andere provider.

Verder kan je ook kaarten (gratis) inladen via wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Laatst online: 08:32

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Is er eigelijk een App waarmee je thuis kunt bekijken waar je iPhone zich bevindt mocht die gestolen zijn?

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:04
ThE_OwNeR schreef op maandag 14 december 2009 @ 16:29:
Is er eigelijk een App waarmee je thuis kunt bekijken waar je iPhone zich bevindt mocht die gestolen zijn?
MobileMe kan dat. Volgens mij is dat je enige keus op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Ik heb een iphone 3g. Ik heb laatst een gesprek opgenomen met de dictafoon, het gesprek is 34 minuten lang. Maar ik kan het nu niet af spelen, kleinere memo's spelen wel af. En ik kan de memo ook niet mailen want die is daarvoor te groot, iemand enig idee wat ik kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:25
Anoniem: 163039 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:23:
Ik heb een iphone 3g. Ik heb laatst een gesprek opgenomen met de dictafoon, het gesprek is 34 minuten lang. Maar ik kan het nu niet af spelen, kleinere memo's spelen wel af. En ik kan de memo ook niet mailen want die is daarvoor te groot, iemand enig idee wat ik kan doen?
Syncen met de computer? Wel vreemd overigens, ik neem regelmatig hoorcolleges op tussen de 45 en 100 minuten en dat gaat prima :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoedje schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:25:
[...]

Syncen met de computer? Wel vreemd overigens, ik neem regelmatig hoorcolleges op tussen de 45 en 100 minuten en dat gaat prima :)
Hij is gesynchroniseerd maar staat het nu ergens op mijn harde schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07 22:16
Anoniem: 163039 schreef op maandag 14 december 2009 @ 19:43:
[...]

Hij is gesynchroniseerd maar staat het nu ergens op mijn harde schijf?
Als het goed is staat hij in iTuens als een playlist 'gesproken herinneringen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Julio_Ricardo schreef op maandag 14 december 2009 @ 20:23:
[...]

Als het goed is staat hij in iTuens als een playlist 'gesproken herinneringen'.
Oke daar staan de memo's idd maar het vage is hij staat daar niet tussen en staat wel bij dictafoon alleen kan ik em niet afspelen.:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Jay-v schreef op maandag 14 december 2009 @ 10:24:
Zo nu en dan krijg ik een bericht op mijn lock screen van mijn Hyves App als iemand zijn "Wie Wat Waar" veranderd. Ik wil alleen een bericht als ik een krabbel of privé bericht krijg. Iemand enig idee of dat normaal is? Kan ik dit uitzetten? Dit gebeurt namelijk lang niet altijd.
Dat kan je op de website van Hyves veranderen, ergens bij 'meldingen' moet er nu een extra rij staan met Iphone. Zoek maar eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Beste mensen, is er ook een in ear headphone die werkt met de 3GS met alle opties (bellen, muziek vooruit/achteruit spoelen pauzeren)?
Ik weet dat Apple er een heeft die kost alleen wel behoorlijk wat. Hebben we een alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

dangerpaki schreef op dinsdag 15 december 2009 @ 14:47:
Beste mensen, is er ook een in ear headphone die werkt met de 3GS met alle opties (bellen, muziek vooruit/achteruit spoelen pauzeren)?
Ik weet dat Apple er een heeft die kost alleen wel behoorlijk wat. Hebben we een alternatief?
Zelf heb ik nog niets zinnigs gevonden..ik ga aan de Griffin Smarttalk denk ik: remote, mic en kan eigen headphones blijven gebruiken. Niet ideaal, maar Apple moet eens leren dat niet iedereen gecharmeerd is van die witte dopjes. De standaard witte dopjes/remote van de iPhone zit echt pijnlijk in je oren gewoon, zo zonde! Hadden ze beter zonder dopjes maar wel met jack-in plugje kunnen uitbrengen: iedereen blij :P

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Kut... anders laat je je iPhone ff vallen van een kliko :'(

Ik legde een boek en mn iPhone op dat ding, zetten mn fiets opzij en hoorde plof en dacht van, naja, boeiend.. een boekje.. Was vergeten dat mn iPhone op dat boekje lag. Lag die op de grond met het scherm naar beneden, dat was wel ff schrikken, maar gelukkig niet gebarsten en verder weinig schade..klein stukje uit het chromen randje geslagen, maarja.

Ga nu ook gelijk de Case-Mate iPhone vroom case bestellen; net voor dat ene stukje meer veiligheid :)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
ijskonijn schreef op maandag 14 december 2009 @ 08:57:
[...]

Blijkbaar bij mij dus niet, een keer herstellen en opnieuw beginnen dan maar?
Of zijn er nog andere oplossingen? Ik heb dit in bijna ieder programma.

En ja Google Maps bedoelde ik Kaarten mee. Earth wel eens geïnstalleerd maar nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Nog een vraagje, als ik foto's sync vanaf mijn PC met de iPhone heb ik op mijn iPhone niet de mogelijkheid die foto's te verwijderen.
Ik zou ze dan op de pc moeten verwijderen en dan weer syncen, wat voor mij niet echt logisch is want ik wil de foto op de pc wel bewaren maar hij hoef niet op mijn iPhone te staan.
En om nu mijn foto's op 2 locaties op te slaan speciaal voor de iPhone vind ik ver gaan ;)

Is hier iets voor te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:31
Ruffian schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:41:
Nog een vraagje, als ik foto's sync vanaf mijn PC met de iPhone heb ik op mijn iPhone niet de mogelijkheid die foto's te verwijderen.
Ik zou ze dan op de pc moeten verwijderen en dan weer syncen, wat voor mij niet echt logisch is want ik wil de foto op de pc wel bewaren maar hij hoef niet op mijn iPhone te staan.
En om nu mijn foto's op 2 locaties op te slaan speciaal voor de iPhone vind ik ver gaan ;)

Is hier iets voor te vinden?
Je bedoelt foto's die niet in de filmrol staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Ruubster schreef op maandag 14 december 2009 @ 21:42:
[...]

Dat kan je op de website van Hyves veranderen, ergens bij 'meldingen' moet er nu een extra rij staan met Iphone. Zoek maar eens...
Gevonden thanks! Blijkbaar staat het standaard alleen aan voor vrienden met "geolocatie". Vandaar dat het alleen bij enkele "buddies" gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233874

Ik heb het volgende probleem:

sinds kort gebruik ik het programma Sleep Cycle. Om dit te gebruiken ligt de iPhone 's nachts op mijn matras.

De eerste paar keer dat ik het gebruikte, was de volgende ochtend de accu ongeveer 25% leeg. Op zich niks aan de hand dus.

Nu zet ik echter 's avonds voordat ik ga slapen, de iPhone in de vliegtuigmodus. Als ik dat doe, dan overleeft de accu de nacht niet, en staat de iPhone 's ochtends uit omdat hij helemaal leeg is. Dit terwijl hij helemaal was opgeladen voordat ik naar bed ging.

iemand een idee hoe het kan dat de iPhone dus veel meer stroom verbruikt terwijl hij in de vliegtuigmodus staat?

Zou het er iets mee te maken kunnen hebben dat push aanstaat? Blijft er een of andere service continu proberen verbinding met internet te krijgen, waardoor de accu leegloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 226626

Ga vrijdag mn iPhone 3GS halen bij Saturn, nu bieden zij een verzekering aan voor +/- 5€ per maand.
Is dit nu een interessante optie, heb al regelematig gehoord dat de 3GS gevoelig is voor vocht en dat dat niet onder garantie valt! Op zich is 5€ niets, maar op jaarbasis is dt toch 60€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:58
ik ga binnenkort verlengen bij tmobile en kan een iphone bij me abonnement krijgen. Als ik echter de 16GB 3GS wil moet ik 99€ bij betalen. Is dit het waard tegenover de 8GB 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:56
Ga deze week alweer aan mijn 3de iPhone 3GS beginnen wat erg ;p

De eerste zaten luie pixels op en ik was te lui om die te fixen :")
De tweede viel het gesprek na 10 seconden op stil maar de minuten bleven oplopen tja ik ben niet voorniks dus das geen doen. Tevens wat het glas onder de chrome rand gegaan waardoor het swipen erg scherp aanvoelde aldus in een kwade bedoeling.

Ben tevens benieuwd of ik wel een nieuwe krijg of een gerepareerde van mijn opgestuurde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
na 2 reparaties en voort durende problemen mag je volgens mij een vervangend product eisen.

[ Voor 25% gewijzigd door haakjesluiten op 16-12-2009 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
Crazyanz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:46:
na 2 reparaties en voort durende problemen mag je volgens mij een vervangend product eisen.
Dit zijn 2 andere telefoons niet dezelfde. Al krijg je wel 9/10 keer een refubrish telefoon terug :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
jjbstolk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 08:54:
[...]

Je bedoelt foto's die niet in de filmrol staan?
Ja klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten De Gans
  • Laatst online: 26-05-2020
Ik heb een 3gs 16 G, sinds 2 weken.
Nu het volgende probleem.
Weet iemand of er een bug bekend is mbt het geluid dat uit de speaker moet komen?
Bellen kan alleen nog met handsfree, spellen en youtube alleen via koptelefoon, muziek in mn ipod is verdwenen.
Vanmiddag door de stad gewandeld, bij vochtig weer, en hier en daar een photoswap gemaakt.
Hoe kan ik erachter komen dat het een bug of hardwarematigge fout is. Resetten heeft niet geholpen.
Gelukkig wel verzekerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
klinkt als een software bug maar ik heb de iphone zelf nog niet dus kan je niet verder helpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruffian
Maarten De Gans schreef op woensdag 16 december 2009 @ 21:33:
Weet iemand of er een bug bekend is mbt het geluid dat uit de speaker moet komen?
Bellen kan alleen nog met handsfree, spellen en youtube alleen via koptelefoon, muziek in mn ipod is verdwenen.
Vanmiddag door de stad gewandeld, bij vochtig weer, en hier en daar een photoswap gemaakt.
Hoe kan ik erachter komen dat het een bug of hardwarematigge fout is. Resetten heeft niet geholpen.
Ik heb dit ooit met een Nokia gehad, foutje in de telefoon wat onder de garantie viel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ballantines
  • Laatst online: 16-10-2024
Je kan altijd nog een keer een volledige restore proberen. Zorg wel dat je een backup hebt, omdat het alle gegevens van de telefoon wist.

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-11-2023
Crazyanz schreef op woensdag 16 december 2009 @ 13:33:
ik ga binnenkort verlengen bij tmobile en kan een iphone bij me abonnement krijgen. Als ik echter de 16GB 3GS wil moet ik 99€ bij betalen. Is dit het waard tegenover de 8GB 3G?
Zou beslist die 99 e bijleggen en voor de 3GS gaan. Is echt stuk sneller en je moet er toch weer 2 jaar mee doen. Nu even een investering, maar over 2 jaar gezien is 't natuurlijk nootjes...

• Maarten De Gans
  • Laatst online: 26-05-2020
na een nachtje aan de lader doet hij het weer, alleen m'n muziek en podcasts zijn verdwenen.

Hoe zit dat nou met die restore? In itunes herstellen naar fabrieksinstellingen...dan wordt de telefoon weer zoals hij uit de doos kwam? zijn dan ook al je aankopen weg? of moet je de backup weer terug zetten naar de telefoon?
Ballantines schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:54:
[...]

Je kan altijd nog een keer een volledige restore proberen. Zorg wel dat je een backup hebt, omdat het alle gegevens van de telefoon wist.

• DannyBevers
Je kan beter nu even investeren in een 3GS. Deze is vergeleken met de 3G kwa snelheid goed vooruit gegaan en als je dan alle mooie tools wilt meepikken uit de appstore is de 3GS daar goed geschikt voor aangezien deze nieuwe functie's bevat.

Waarom zou je teruguitgaan als je vooruit kunt gaan O-)

• dangerpaki
Dat kan aan de connector liggen. De telefoon denkt dan dat er een accessoire aangesloten zit en geeft dan geen geluid uit de telefoon zelf. Even de dock connector onder je telefoon met een tandenborstel schoonmaken. Krijg je toevallig ook om e zoveel tijd de mededeling dat de aangelsoten accessoire niet compatible is en of je in vliegtuigmodus wilt gaan?

Had het ook nadat mn dock connector een beetje nat was geweest bij het aanbrengen van mn invisible shield. Toen goed (maar voorzichtig) geborsteld in de connector en het was verholpen

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik zou het doen. De verdubbeling van het aantal GB los van de nieuwere iphone versie kostte meestal sowieso al 100 eu. Terwijl je nu én een veel snellere iPhone hebt én 2 X zoveel GB.

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-07 14:40

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Ik heb sinds kort een vreemd probleem met mn iPhone.
Nadat ik deze uit standby stand haal en ik een app (standaard of gekocht in appstore) start crasht deze tijdens gebruik.
Dus als ik dan bijvoorbeeld een SMS ga tikken blijft ie onder het tikken hangen en gaat ie terug naar mn springboard.
Als ik mn iPhone opnieuw start draait alles weer normaal (totdat ik em weer in standby heb gezet natuurlijk).

Heb al gegoogled maar daar vindt ik alleen mensen met crashende appstore apps.
Iemand een idee ? Of moet ik em toch aan iTunes gaan hangen en alles opnieuw gaan installeren ?

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 8
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.